Φάτε πολιτισμό ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ να χορτάσετε Νεοέλληνες
Από την παράσταση Mount Olympus ξέρετε αυτούς με τους «Παλλόμενους φαλλούς» σας αφιερώνουμε το παρακάτω βιντεάκι για να δείτε βρε κουτά πως μας προσέχει η πρωτη φορά αριστερά!!
Ε μετά διαβάστε και τα υπόλοιπα…
Έντονες αντιδράσεις και προβληματισμό έχει προκαλέσει η απόφαση του νέου διευθυντή του Φεστιβάλ Αθηνών, Γιαν Φαμπρ, να αφιερώσει όλο το πρόγραμμα στη… γενέτειρά του, το Βέλγιο, καθώς, όπως είπε, δεν είχε χρόνο να εξετάσει τις ελληνικές προτάσεις!
Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, η φετινή διοργάνωση θα αρχίσει με έκθεση του… ίδιου του Γιαν Φαμπρ, στο Μουσείο Μπενάκη, στις 15 Ιουνίου, ενώ στις 28 του ίδιου μήνα θα διαβαστούν κάποια από τα γραπτά του και, δύο ημέρες αργότερα, θα παρουσιαστεί η παράστασή του, «Preparatio Mortis».
Χθες, σε συγκέντρωση- διαμαρτυρία των Ελλήνων καλλιτεχνών, έξω από κεντρικό θέατρο η οποία διήρκεσε αρκετή ώρα, αποφάσισαν ομοφώνως να ζητήσουν την παραίτηση τόσο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ Αθηνών, Γιαν Φαμπρ, όσο και του υπουργού Πολιτισμού, Αριστείδη Μπαλτά, Τα αιτήματα των παραιτήσεων συντάχθηκαν σε δύο ξεχωριστά κείμενα, τα οποία υπέγραψαν άπαντες, καταγγέλλοντας το διορισμό του Φαμπρ ως αντισυνταγματικό.
Εν τω μεταξύ, η 24ωρη παράσταση – performance, Mount Olympus, που έχει προκαλέσει αντιδράσεις, ένα «Βακχευμένο θέμα ολύμπιου κάλλους και αδυσώπητης πρόκλησης», όπως το είχε προλογίσει στο παρελθόν ο ίδιος ο Φαμπρ, εκτός από τα «παλλόμενα πέη» έχει κι άλλες σκηνές… ολύμπιου κάλλους, όπως μπορείτε να δείτε στα παρακάτω βίντεο. Στο δεύτερο, κατά σειρά, η ομάδα των ηθοποιών τραβάει για αρκετή ώρα ένα κορδόνι το οποίο βγαίνει από το αιδοίο τους ενώ στο τρίτο χοροπηδούν γυμνοί ή ημίγυμνοι δείχνοντας στους θεατές τα κάλλη τους.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
,οι μπαλταδες και τσεκουραδες το μονο που θελουν να κανουν ειναι να ξευτιλησουν το αρχαιο ελληνικο πνευμα,,που παιζεται στην επιδαυρο,,,,αυτη την μυσταγωγεια και την ενωση φορο τιμης στους ιδρυτες του πνευματος να το μεταφερουν σαν κοσιτα φεστι βαλ,,,,
Ας μας πεί ο κος Φαμπρ όταν εμείς είχαμε θέατρα και έργα με περιεχόμενο, τί είχαν αυτοί στα δικά τους μέρη και κάθε πότε έβλεπαν ήλιο μήπως και δούλευε αυτό που είχαν μέσα στα κεφάλια τους.
Ή εναλλακτικά ας μη μας απαντήσει καθόλου και καμαρώνοντας τα έργα του ας καταλάβουμε μόνοι μας πώς μπλοκάροντας την Τουρκιά στην Ελλάδα αναπτύξαμε το φώς του ευρωπαϊκού πολιτισμού και μας το μοστράρουν για καλό.
Όταν οι Τούρκοι έφτασαν στη Βιέννη και οι ευρωπαίοι έκλασαν μέντες αποφάσισαν και κατάφεραν να μας τους αποκλείσουν στα Βαλκάνια για να μην πάθουν αυτοί οι “καθαροί” ζημιά.
Σας θυμίζει κάτι αυτό?
Η δε βοήθεια προς την Ελλάδα ήρθε πολύ αργότερα με δάνεια, αποκλεισμούς, προδοσίες και άλλα τέτοια ευρωπαϊκά δώρα και φαίνεται ότι ακόμα μας βοηθούν με τα ίδια σχέδια.
Ευτυχώς που οι κυβερνήσεις μας είναι γνήσιες Ελληνικές και μας προστατεύουν από τέτοιου είδους κακοτοπιές.
Ξέφυγα πάλι και ξαναγυρίζω με την προσωπική μου γνώμη για το έργο. Δεν συμφωνώ με τον διευθυντή του έργου ούτε με την εκτέλεση που απέχει με τον τρόπο που τα δείχνει εντελώς από ό,τι έχει σχέση με τον Όλυμπο. Θεωρώ ότι κανένας νεοταξίτης δεν δικαιούται ούτε να πλησιάζει οτιδήποτε Ελληνικό.
Πας μη Έλλην βάρβαρος και το πιστεύω.
Στο καλό τιτανοτεράστιε δημιουργέ και εκκεντρικέ(ο όρος εκκεντρικός δίδετε στους ψυχιατρικά ανισόρροπους ανθρώπους,κατ’εμε) άρρωστε τύπε,δεν καταλαβαίνουν οι φτωχοί νεοέλληνες από βέλγικο πολιτισμό,καλλιτεχνική δημιουργία και νόημα.
http://www.iefimerida.gr/news/259893/kai-o-syriza-adeiazei-fampr-ehei-agnoia-einai-ellipos-enimeromenos
χαρα που θα παρουν τα συριζοκαροτα βλεποντασ τοσεσ πουτσεσ να κινουνται ρυθμικα μπροσ στο ξελιγωμενο τουσ βλεμα.αντε και εισ ανωτερα συριζοαδερφαρεσ.
Ε ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΟΤΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΝΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΚΟΤΑΓΚΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΡΥΔΕΣ….
ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΦΕΤΙΧ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΚΡΑΙΟΙ…
Αυτο το αισχρο που βλεπουμε,ειναι αδυνατον να παιχτει και να το δει κοσμος.Αυτοι που βλεπουμε ειναι ανωμαλοι,πουσταραδες.Ειναι ηθοποιοι αυτοι;Για το ψυχιατρειο ειναι.ΑΝΩΜΑΛΑΡΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΕΣ!!!!Ωραια προτυπα,χορευουν και τον Ζορμπα,ξεφτιλισαν το Ζορμπα.Ευνουχισμο να τους κανουν εκει περα,οπως ειναι.
Αλιμονο και μονο αλιμονο…
Νιωθω μεγαλη ντροπη και μονο που περασε απο το μυαλο καποιων οτι θα ανεβαζαν ….αυτο το αισχος στην ΕΠΙΔΑΥΡΟ…
Αυτο δεν ειναι τεχνη …εμμετικο και σατανιστικο…θα μπορουσες να το πεις …αλλα ΟΧΙ τεχνη…
Ειναι σα να βλεπεις τον διαβολο σε αμοκ…..
ΜΑΖΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑΟΥΡΤΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΝΥΧΑΚΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΚΕΤΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ
Μοναδικός χώρος ακραιφνούς ελληνικού πολιτισμού στην Ελλάδα έχει απομείνει ο Χριστιανικός Ορθόδοξος ναός. Σε μία τέτοια εποχή σκλαβιάς δεν χρειαζόμαστε τίποτ’ άλλο, για να παραμείνουμε ψηλά.
Πειραζει που ειμαι ΥΠΕΡ αυτου του ΣΙΧΑΜΑΤΟΣ; (!!!!!)
ΠΡΩΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΓΡΑΙΚΥΛΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΟΣΑ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ….ΑΣ ΜΗΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΡΑΓΑΙΑΔΟΠΑΡΤΑΚΗΔΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΠΗΚΑΜΕ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣΣ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ…
ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΡΝΩ ΤΡΕΛΗ ΧΑΡΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑς ΤΙΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΛΙΤΕΧΝΟΛΟΥΣΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΦΡΟΥΣ.
ΟΣΟ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ, ΟΛΟΣ Ο ΝΤΟΠΙΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΒΟΘΡΟΣ, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ, ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΑΧΤΑΡΜΑ!
τΩΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΣΕΙΡΑ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΟΥΤΑΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΣΑ ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ …ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΤΙΣ..ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥΣ,…ΤΟΝ ΕΓΧΩΡΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ,…ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΜΑΣ ΙΔΕΩΔΗ………!!!!!
ΟΥΣΤ ΛΟΥΣΤΡΕΕΕΣΣΣΣΣΣ…………ΖΗΤΩ Η ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΔΑΥΡΩΣ ΤΩΝ ΒΕΛΓΩΝ ΑΔΕΡΦΩΝ ΜΑΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΗΘΟ-ΠΟΙΩΝ. ΝΑΙ ΣΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ! ΟΥΥΥΥΥΣΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ……………ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΑΦΙ ΣΑΣ….
Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν κι εγώ, το δεύτερο δηλαδή (όχι ότι και το πρώτο δεν ισχύει). Μια ζωή το εν λόγω σινάφι πλασάρεται ως υπεράνω, προοδευτικό, κουλτουριάρικο, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους, κατά τη γνώμη τους, μικροαστούς. Η τέχνη δεν έχει όρια, η σάτιρα δεν έχει όρια, ανοχή στο διαφορετικό, προβολή προσωπικών προτιμήσεων ως πρότυπα, κλπ. Αυτόματα μου έρχεται στο μυαλό παράσταση στην Επίδαυρο πάλι, όπου, εκτός των άλλων, εμφανιζόταν αείμνηστος πλέον ηθοποιός, γυμνός, περπατώντας στα τέσσερα. Γιατί, λοιπόν, τώρα διαμαρτύρονται? Αυτά έχει η πρόοδος, κάποια στιγμή σε ξεπερνάει.
Να λοιπόν που ήρθε η ώρα να πληρώσουν και όλοι αυτοί οι “καλλιτεχνες” που τόσα χρόνια μέσα από τα μέσα μαζικής αποβλακωσης εξυμνουσαν και προβαλαν την ανωμαλία, τον ατομισμο, τον ανθελληνισμο, την απαξίωση των ηθων και εθιμων της Ελλάδας μας και φυσικά ΠΆΝΤΑ και της ορθοδοξιας μας……
ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΨΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ!ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΣΑΝ ΕΘΝΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΓΙΑΥΤΟ ΠΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ…..
Αριστείδη Μπαλτά, ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΔΙΑΤΙ ΝΤΡΟΠΙΑΖΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ.
ΕΣΥ ΕΛΕΕΙΝΕ ΤΡΙΣΑΘΛΙΕ ΑΛΗΤΗΡΙΕ ΜΠΑΖΟ ΣΑΠΡΟΦΥΤΟ ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΕ
ΑΝΩΜΑΛΕ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΕ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΕ Γιαν Φαμπρ, ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΙΑΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ .
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΘΛΙΕ;
https://youtu.be/6pp71UtK-HQ
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΥΦΛΕ;
https://youtu.be/079OwsoZwxw
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΝΩΜΑΛΕ ΠΟΡΝΟΓΑΦΕ;
https://youtu.be/pXwaPfcaxZM
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΟ; ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΡΑΓΩΔΙΑ.
https://youtu.be/1DPhBmaX1pU
Το τέλος του κόσμου είναι εδω!