Βελτίωση του κλίματος μεταξύ των καταναλωτών όσον αφορά στις οικιακές συσκευές τεχνητής νοημοσύνης (AI) καταδεικνύει η παγκόσμια έρευνα της PwC ‘Global Consumer Insights’που διερευνά την καταναλωτική συμπεριφορά, τις συνήθειες και τις προσδοκίες περισσότερων από 22.000 καταναλωτών σε 27 χώρες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας το 1/3 (32%) των καταναλωτών σχεδιάζουν να προβούν στην αγορά συσκευών τεχνητής νοημοσύνης ενώ 10% των ερωτηθέντων έχει ήδη αγοράσει κάποια ΑΙ συσκευή, συμπεριλαμβανομένων ρομπότ και αυτοματοποιημένων προσωπικών βοηθών όπως είναι το Amazon Echo και το Google Home.
Ως αγορές, οι αναπτυσσόμενες οικονομίες όπως είναι η Κίνα, το Βιετνάμ, η Ινδονησία και η Ταϊλάνδη εμφανίζουν έντονο ενδιαφέρον σε αντίθεση με τις αναπτυγμένες οικονομίες όπου η ζήτηση είναι γενικά χαμηλότερη. Ενδεικτικά, το ποσοστό των καταναλωτών στην Βραζιλία και την Κίνα που σχεδιάζουν την αγορά μιας AI συσκευής ανέρχεται σε 59% και 52% αντίστοιχα, σε σύγκριση με τους Αμερικανούς, τους Βρετανούς και τους Γάλλους όπου τα σχετικά ποσοστά ανέρχονται σε 25%, 24% και 25% αντίστοιχα. Έντονο ωστόσο ενδιαφέρον επιδεικνύουν, οι ερωτηθέντες από την Ιταλία και την Πολωνία, με το 40% των καταναλωτών από τις χώρες αυτές να δηλώνει την πρόθεσή του να αγοράσει ΑΙ συσκευή.
Πρωτοπόροι παγκοσμίως στη χρήση ΑΙ συσκευών αναδεικνύονται οι άντρες ηλικίας 18-34 ετών, οι οποίοι είναι ανοιχτοί στη συνεργατική κατανάλωση και είναι λιγότερο πιθανό να λάβουν μέτρα για τη μείωση των κινδύνων κυβερνοασφάλειας και απάτης, ενώ επηρεάζονται σε μικρότερο βαθμό από την τιμή.
Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται ολοένα πιο δημοφιλής, κερδίζουν επίσης έδαφος παγκοσμίως και οι αγορές μέσω φορητών συσκευών, οι οποίες έχουν υπερδιπλασιαστεί μέσα σε έξι χρόνια και αναλογούν πλέον στο 17% των συνολικών αγορών. Πολύ σύντομα, αναμένεται ότι θα ξεπεράσουν τις αγορές μέσω υπολογιστή, οι οποίες αναλογούν μόλις σε μία στις πέντε αγορές. Επίσης, οι μισοί από τους ερωτηθέντες κάνουν χρήση smartphone για τις πληρωμές σε καταστήματα.
To ηλεκτρονικό εμπόριο εξακολουθεί να βρίσκεται πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών με 59% να ψωνίζει από διαδικτυακά καταστήματα. Το γεγονός αυτό έχει επιφέρει αλλαγή στις προσδοκίες των καταναλωτών σχετικά με τα έξοδα αποστολής, αφού το 41% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα πλήρωναν επιπλέον χρέωση για ταχύτερη ή αυθημερόν παράδοση, το 44% για προκαθορισμένη παράδοση και το 38% θα εξέταζε και το drone ως τρόπο παράδοσης.
naftemporiki.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice