Διαφημίσεις

H απάτη σου.. συνεχίζεται!

Δεν θα κάνω επανάληψη όσα μπορείτε να βρείτε στα ΚΑΤΟΧΙΚΑ εύκολα, στην αναζήτηση με τίτλους..χειραγώγηση, έλεγχος του νου (mind control), προγραμματισμός μπλα, μπλα…ούτε θα βάλω συνδέσμους μεταφοράς σε πολυδιαβασμένα άρθρα..άλλωστε είναι εύκολο η εύρεση τους αν και αρκετοί ήδη γνωρίζετε λεπτομέρειες..

Θα σε οδηγήσω σένα σύντομο μονοπάτι αλήθειας με λίγα λόγια και τρεις εικόνες στο τέλος και μετά θα αποφασίσεις εσύ αυτόβουλα για το ποιος αποφασίζει τελικά με σένα για εσένα, αν και πόσο νομίζεις αυτά που αισθάνεσαι είναι έτσι, τι εστι νιώθω και πότε και αν και πόσο οι κινήσεις σου σε κάνουν ελεύθερο και όχι πρόβατο..μετά συγχωρήσεως.

Εμπνεύστηκα για το άρθρο αυτό από βιωματική εμπειρία πάνω στο αντικείμενο εργασίας μου ως άλλος ένας θύτης του συστήματος αν το δεις από οξεία γωνία πλευρά ως δημιουργός στον τομέα του creative design και της διαφήμισης σε μεγάλους ομίλους που πρωτοστατούν στην μετάδοση της διαφημιστικής πληροφορίας…

Ο κοινωνός και το θύμα

Ως γνωστόν στους περισσότερους μέσω των media, της διαφήμισης με κάθε μέσο και της οπτικής επικοινωνίας για την προβολή, προώθηση ενός προϊόντος χρησιμοποιούνται τεχνικές οι οποίες βασίζονται πάνω σε βασικές αρχές επικοινωνίας αλλά και μερικές άλλες οι οποίες έχουν κατά κόρον χρησιμοποιηθεί για μια εσκεμμένη χειραγώγηση του μυαλού σου σε τέτοιο βάθος που πλέον από τον κορεσμό της πληροφορίας δεν φαντάζεσαι σε τι διαστρεβλωμένο παιχνίδι είσαι συμμέτοχος και γίνεσαι κοινωνός του μηνύματος.

H “άχρηστη” πληροφορία και η αρχή της χειραγώγησης σου

Ξεκινάμε λοιπόν στη παρουσίαση ενός προϊόντος, χρώμα, συσκευασία μπλα μπλα design μετά αν είναι media η παρουσίαση μέσω ολιγόχρονου σποτ, γίνετε καστ ηθοποιών, γράφονται τίτλοι, μουσικό χαλί από πίσω, βασική ιδέα και προϊόν, φωτογραφία, σενάριο μπλα μπλα όλα αυτά λίγο πολύ γνωστά όπως και το προϊόν σωστά;                       Αν μιλάμε ειδικά για ένα project γνωστού ομίλου η άχρηστη πληροφορία είναι όλα τα παραπάνω γιατί όσο γνωστό το προϊόν τόσο “άχρηστη” και η επιπλέον πληροφορία για αυτό.. γιατί είσαι ήδη κοινωνός και χρήστης του προϊόντος.

Πάμε λοιπόν βαθύτερα όσο δεν πάει. Αφού θα μου πεις γνωρίζω το προϊόν και συμμετέχω “συνειδητά” στην αγορά του γιατί μου αρέσει που το στραβό.

Εδώ κολλάει η ρύση: Η στραβός είναι ο γιαλός η στραβά αρμενίζουμε..

Και επειδή αρμενίζουμε στραβά σένα γιαλό που μας έμαθαν να πιστεύουμε στην στρέβλωση του τότε ας προσέξεις το παρακάτω..

Αναρωτήθηκες αν κάθε εικόνα που βλέπεις στιγμιαία στο δρόμο, σένα περιοδικό στην τηλεόραση είναι αυτό και μόνο που ορίζουν τα μάτια σου ως “βλέπω”;

Αναρωτήθηκες ποτέ αν αυτά που βλέπεις επηρεάζουν τον εσωτερικό σου κόσμο, το μυαλό σου σε τέτοιο βαθμό που στα επόμενα δεύτερα να σκέφτεσαι πράγματα που δεν θα σκεφτόσουν;

Αναρωτήθηκες γιατί τόσα χρόνια όσο είναι ο καθένας σας.. σε κάθε σου κίνηση αγοράς ενός προϊόντος, αν ήταν καθαρή δική σου επιλογή ή τελικά είσαι ένα άβουλο υποκείμενο στα μάτια αυτών που πλουτίζουν και διασκεδάζουν με αυτό; 

Αναρωτήθηκες στα σοβαρά ελεύθερε άνθρωπε αν όσα αισθάνεσαι είναι πραγματικά συναισθήματα που θα τα ένιωθες το ίδιο αν δεν ήσουν “πολεοδομημένος”.. και βρισκόσουν στην επαρχία, μέσα στην φύση μακριά από κάθε μαραφέτι επιβολής και προβολής πατώντας στην γη ξυπόλητος; 

Αναρωτήθηκες τέλος αν τα μηνύματα που θα σου αποκαλύψω από προσωπική εμπειρία και κάθε λογής μηνύματα του είδους…μήπως εκτός από την αγορά ενός προϊόντος η την συμμετοχή σου σε παράσταση, γίνουν αυτά που θα σε οδηγήσουν σε κάτι μεγαλύτερο; Μήπως θα είναι αυτά.. που αργότερα θα είναι στο 100% υπεύθυνα για τις πράξεις σου; Μήπως μάταια προσπαθείς να βγεις από την άβυσσο της προγραμματισμένης πληροφορίας και να νοιώσεις ελεύθερος να αποφασίσεις με ποιο στρατόπεδο είσαι όταν ήδη είσαι κοινωνός τους και συνοδοιπόρος στο σφάλμα. 

Άνοιξε τα μάτια του μυαλού σου με γνώση για να εμπιστεύεσαι πλέον το μυαλό σου και όχι τα μάτια σου.

Κοίτα προσεχτικά τις εικόνες..και αναρωτήσου….

Και τώρα απολαύστε ελεύθερα το κοντινό… 

Σύνδεσμοι εικόνων.. με τις υγείες σας!

 https://drive.google.com/open?id=1OvfsaAdhXImcp7xVnjRsw6O1dTqVhr5Q

https://drive.google.com/open?id=11mjkmWPvUTwsUg5IeLFf3wWn_FyCkeGC

https://drive.google.com/open?id=1RUDcummQ-BrHOYRsp7MNpGu2_kNOuR9I

Άν είδες αυτό που παραπάνω στο κείμενο σου περιέγραψα, μπορείς να πας πάλι να ψωνίσεις με μανία..αλλά τουλάχιστον άρχισες δειλά δειλά να βλέπεις…

Σας ευχαριστώ!

Hidden Character / Michalis Prf

 



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από hidden character

Τaking a "red pill" that reveals an unpleasant truth, and taking a "blue pill" to remain in blissful.

6 σχόλια στο “Έλα να σου δείξω, πόσο ψεύτικο σου κάνουν αυτό που αισθάνεσαι…”
  1. ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΆΝ ΚΑΝΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ : “ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΜΕ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΒΙΝΤ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΑΤΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΗ ΚΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΤΕ” ;;; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

    1. Οι διαφημίσεις αυτές κατ εντολή του Π.Ο.Υ και της αρχής πολιτικής υγείας της Ε.Ε και Ο.Η.Ε βάση οδηγιών έρχονται τα info στην εκάστοτε Κυβέρνηση η οποία με την σειρά της και το επικοινωνιακό τμήμα πολιτικής που διαθέτει δίνει την “εργολαβία” σε διαφημιστικό όμιλο που συνεργάζεται ή αν όχι σε έναν από τους 5 π.χ μεγαλύτερους ομίλους στην Ελλάδα. Μιλάμε για μεγάλο budget το όλο project. H όλη καμπάνια πληρώνετε από το κράτος που με νόμο πριν καιρό νομοθέτησε θέσπισμα για ένα μεγάλο ποσό της τάξης των 11 εκατομμυρίων ευρώ. Βασικά από τον προυπολογισμό που σημαίνει ότι χρεώνονται στους Έλληνες φορολογούμενους πολίτες.

      Ενοείτε υπάρχει KYA του 2018 ψηφισμένη για δωρεάν μετάδωση διαφημιστικου περιεχομενου..
      Κ.Υ.Α αριθμ. 1686/2018
      Δωρεάν μετάδοση μηνυμάτων κοινωνικού περιεχομένου από τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς
      Αριθμ. 1686/01-06-2018

      (ΦΕΚ Β’ 2037/05-06-2018)

      ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ – ΥΓΕΙΑΣ

      https://www.taxheaven.gr/circulars/28750

      αλλα την έγραψαν στα .. .

  2. Οι διαφημίσεις αυτές κατ εντολή του Π.Ο.Υ και της αρχής πολιτικής υγείας της Ε.Ε και Ο.Η.Ε βάση οδηγιών έρχονται τα info στην εκάστοτε Κυβέρνηση η οποία με την σειρά της και το επικοινωνιακό τμήμα πολιτικής που διαθέτει δίνει την “εργολαβία” σε διαφημιστικό όμιλο που συνεργάζεται ή αν όχι σε έναν από τους 5 π.χ μεγαλύτερους ομίλους στην Ελλάδα. Μιλάμε για μεγάλο budget το όλο project. H όλη καμπάνια πληρώνετε από το κράτος που με νόμο πριν καιρό νομοθέτησε θέσπισμα για ένα μεγάλο ποσό της τάξης των 11 εκατομμυρίων ευρώ. Βασικά από τον προυπολογισμό που σημαίνει ότι χρεώνονται στους Έλληνες φορολογούμενους πολίτες.

    Ενοείτε υπάρχει KYA του 2018 ψηφισμένη για δωρεάν μετάδωση διαφημιστικου περιεχομενου..
    Κ.Υ.Α αριθμ. 1686/2018
    Δωρεάν μετάδοση μηνυμάτων κοινωνικού περιεχομένου από τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς
    Αριθμ. 1686/01-06-2018

    (ΦΕΚ Β’ 2037/05-06-2018)

    ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ – ΥΓΕΙΑΣ

    https://www.taxheaven.gr/circulars/28750

    αλλα την έγραψαν στα .. .

    1. Σε ευχαριστώ hidden αδερφέ! Δέν είναι κακό να πληρώνουμε οι Έλληνες φορολογούμενοι για να πλύση εγκεφάλου,, εδώ πληρώνουμε για να τρώμε και ξύλο! ΘΑ ΒΡΙΣΩ ΔΕ ΛΕΩ ΆΛΛΑ..! Καλημέρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek