Διαφημίσεις

Aντιμετωπίζοντας το διάβολο κατά πρόσωπο

Ένα καλό ντοκυμαντέρ του Τεξ Μαρς, που ακονίζει τη σκέψη
και να εντείνει την προσοχή μας…



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

15 σχόλια στο “Aντιμετωπίζοντας το διάβολο κατά πρόσωπο”
  1. Τα’μπλεξε άσχημα με τον Δία και τον Πάνα, (στο 9:29 που 1ον: τους κάνει ένα και το αυτό πρόσωπο και 2ον: που συνδεει τον Πάνα με τον Μπαφομέτ, ενώ ο δεύτερος είναι αρσενικοθήλυκος με μαστούς. ΚΑΜΙΑ σχέση δηλαδή Του το συγχωρώ γιατί τα υπόλοιπα και ειδικά τα έργα τέχνης στις εκκλησίες, αξίζει να τα δει κανείς και να την ψάξει λίγο βαθύτερα τη δουλειά. Οι επισημάνσεις του σε αυτά σωστές.
    Read more

  2. ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΑ ΡΕ ΜΠΑΖΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΕΣΟΥΛΑ

    1. Εγώ ήθελα να’ξερα ρε ΖΩΟ, πώς έμαθες να γράφεις με τον εγκέφαλο που διαθέτεις. Ασε τα παιδιά μου ρε ψυχάκια. Μ’ΕΜΕΝΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ δε μπορείς να τα βάλεις? Μα τι λέω τώρα… για να τα βάλεις απ’ευθείας με μένα πρέπει να’χεις και ερεισμα και για να έχεις έρεισμα πρέπει να’χεις εγκέφαλο που να λειτουργεί στοιχειωδώς. Οπότε τι κάνουμε όταν μας λείπουν όλα αυτά; χτυπάμε τον άλλον όπου λάχει εμείς οι βλάχοι. Οταν μοιράζανε σεβασμό εσύ έτρωγες σκατά και τα θεωρούσες και έδεσμα. Οι γκέι είναι πολύ πιο άντρες από σένα ρε ξεφτίλα. Αντε, σύρσου πίσω στην τρύπα απ’όπου βγήκες.

      1. ΜΑΝΤΑΜ ΑΝΤΙΠΑΡΕΡΧΟΜΑΙ ΤΟΝ ΟΧΕΤΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΤΕΞ ΜΑΡΞ. ΠΑΡΑΥΤΑ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΣΤΑΣΟΒΑΡΑ.

  3. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    Λέγουν πολλοί: δεν υπάρχει ούτε Θεός, ούτε διάβολος. Αλλά η άρνηση των δαιμόνων ισοδυναμεί με την απόρριψη της Θείας Οικονομίας της Αγίας Τριάδος. Ο Χριστός εξευτέλισε και απογύμνωσε τις δαιμονικές αρχές. Αλλά και η άρνηση της υπάρξεως του διαβόλου διευκολύνει όσο τίποτε το έργο του. Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για να γίνουμε θεατές των πιο καταπληκτικών σημείων και τεράτων του διαβόλου, με τα οποία ζητά να θρέψει το σύγχρονο άνθρωπο· με το να κάνει τις πέτρες ψωμί. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε μια εποχή μυστικών πλανών και ανθρωποκτόνων, που θα σημάνουν το νέο σκοτάδι της γης από την έκτη ως την ενάτη ώρα, μέσα στο οποίο θα εξαντλείται ο άνθρωπος και θα κενώνονται τα έργα του.

    Η σατανιστική Βίβλος διακηρύσσει: “Δώσε χτύπημα για χτύπημα, περιφρόνηση στην περιφρόνηση, χαμό για χαμό με πρόσθετο τόκο σε τετραπλάσια, εκατονταπλάσια ισχύ”. “Εξουδετέρωσε κάθε συναίσθημα, όλα τα ταμπού και όλες τις αναστολές. Θανάτωσε όλους εκείνους που προσπαθούν να σου αφαιρέσουν αυτό το δικαίωμα”.

    Η παντοδυναμία του Θεού, σύμφωνα με τη βούλησή του, δεν καταργεί την ελευθερία των λογικών όντων. Έτσι αφήνει τον διάβολο να εργάζεται το κακό, επειδή είναι πρόσωπο. Όμως περιορίζει το καταστρεπτικό του έργο με την αγάπη και τη φιλανθρωπία. Όταν ο άνθρωπος μετανοεί τον συγχωρεί και κατ’ αυτό τον τρόπο περιορίζει το βασίλειο του πονηρού, η τελική όμως κατάργηση του κράτους του διαβόλου θα γίνει κατά την Δευτέρα Παρουσία.

    Το έργο του διαβόλου είναι καταστρεπτικό. Μισεί υπερβολικά τον άνθρωπο και όλη τη δημιουργία. Διακατέχεται από υπερβολική θανατηφόρο μισανθρωπία. Εμπνέει σκέψεις εναντίον του Θεού και του συνανθρώπου, επηρεάζει την βούληση του ανθρώπου, ενεργεί στη φύση οντολογικά. Οι Πατέρες λένε ότι επειδή οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να καταλάβουν την ύπαρξη και μανία του διαβόλου, που εκδηλώνεται με τις προσβολές εναντίον της ψυχής, γι’ αυτό ο Θεός παραχωρεί να εισέρχεται και στο σώμα, ώστε όλοι να εννοήσουμε τη μανία του.

    Ο σατανάς κατόρθωσε με απάτη και δόλο να υποδουλώσει στα πάθη και την αμαρτία τον άνθρωπο. Η αιτία που τον οδήγησε στην πράξη αυτή ήταν ο φθόνος. Εφθόνησε ο διάβολος τον Αδάμ, γιατί τον έβλεπε να διαμένει στο χώρο της ακέραιας και αναφαίρετης απολαύσεως, τον Παράδεισο, από όπου εκείνος δίκαια απομακρύνθηκε.

    Αυτή η προσβολή και η προσπάθεια του διαβόλου, να παρασύρει τον άνθρωπο στα πάθη, μπορεί πολλές φορές, να γίνεται σταδιακά. Ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς λέει ότι ο Σατανάς δεν υπαγορεύει απευθείας την αμαρτία και την ξέχωρη από τη ζωή της Εκκλησίας βιοτή, αλλά “κατά μικρόν υποκλέπτει πανούργως” με το να υποψιθυρίζει στον άνθρωπο τη σκέψη ότι μπορεί να παραμένει στην αρετή και να γνωρίζει αφ’ εαυτού τι πρέπει να κάνει, χωρίς καν να εκκλησιάζεται και χωρίς να υπακούει στους ποιμένες και διδάσκαλους της Εκκλησίας. Και όταν κατορθώσει να τον βγάλει από τη λατρευτική ζωή της Εκκλησίας, τον απομακρύνει από τη Χάρη του Θεού, αφού προηγουμένως τον παραδώσει στη δουλεία των παθών.

    Γιατί, τώρα, παραχωρεί ο Θεός στον διάβολο να μας πολεμά; Ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής αναφέρει πέντε λόγους:

    · Ο πρώτος είναι για να έλθουμε σε διάκριση της αρετής από την κακία, διεξάγοντας αυτόν τον αγώνα.

    · Ο δεύτερος, ώστε με τον αγώνα να διατηρήσουμε βέβαιη και αμετάθετη την αρετή.

    · Ο τρίτος για να μην υπερηφανευόμαστε, προκόπτοντες στην αρετή, αλλά να θεωρούμε ότι είναι δωρεά Θεού.

    · Ο τέταρτος για να μισήσουμε τελείως την κακία και ο πέμπτος για να μην ξεχάσουμε την δική μας ασθένεια και την δύναμη του Θεού, όταν φθάσουμε στην απάθεια.

    Το κακό σήμερα είναι ότι η παιδεία και όλος μας ο πολιτισμός αγνοεί αυτή την πραγματικότητα. Όχι μόνο δεν τα αντιμετωπίζει, αλλά ούτε μιλάει για το διάβολο και την αμαρτία. Γι’ αυτό μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε, ότι αφήνουμε τον άνθρωπο αλύτρωτο, ανίσχυρο και αδύνατο.

    Και μείς με την σειρά μας λησμονήσαμε σαν ορθόδοξοι ότι ανήκουμε στην Εκκλησία του Χριστού και εισερχόμεθα σ’ αυτήν όχι για να επιτελέσουμε ένα τυπικό καθήκον και να δικαιώσουμε τους εαυτούς μας, αλλά για να θεραπευθούμε. Γιατί η Εκκλησία είναι θεραπευτήριο, νοσοκομείο μέσα στο οποίο εισέρχεται ο άνθρωπος για να θεραπεύσει τον εσωτερικό του κόσμο και να απαλλαγεί από τα πάθη του και όχι για να ξεχωρίσει τον καλό του εαυτό. Από την άλλη πλευρά η κένωση των εκκλησιαστικών μυστηρίων είναι το πιο αποκαρδιωτικό φαινόμενο της εκκλησιαστικής μας ζωής. Γιατί ενώ τα μυστήρια δόθηκαν στην Εκκλησία για τη σωτηρία του ανθρώπου, να εξορκίζει, να πολεμά και να νικά το Σατανά, εμείς τα μετατρέψαμε σε ευκαιρίες ατομικής κενοδοξίας και κοινωνικής ματαιοδοξίας. Λησμονήσαμε φαίνεται “ότι όπου δεν είναι ο Χριστός, είναι οι δαίμονες, και εκεί που είναι οι δαίμονες οι ορθοί λογισμοί διαφθείρονται και διαστρέφονται”.

    Αν αυτή την αλήθεια ζήσουμε θα βγούμε από τον εγκλωβισμό μας στην πλάνη του διαβόλου και της αμαρτίας και θα γίνουμε ελεύθεροι.

    Ωστόσο δεν χρειάζεται φόβος. Όχι! Υπάρχει ο Χριστός, η Εκκλησία, η λατρευτική ζωή, η προσευχή, η πνευματική ανδρεία, η μετάνοια. Μια ορθοδοξία που δεν νικά, αλλά νικάται από το διάβολο, που δεν είναι φοβερή, αλλά φοβάται τους δαίμονες, δεν είναι του Χριστού και της Εκκλησίας.

    Καλούμεθα να μαρτυρήσουμε μέσα από τη δογματική μας συνείδηση ότι Κύριος του κόσμου και της ιστορίας είναι ο Χριστός. Όποιος γνωρίζει την αλήθεια αυτός ούτε φοβάται ούτε απελπίζεται.

    Σε απάντηση της ερωτήσεως, “συ ει ο ερχόμενος ή άλλον προσδοκούμεν;” ο Κύριος αποκριθείς είπεν: “πορευθέντες απαγγείλατε α είδατε και ηκούσατε· τυφλοί αναβλέπουσιν, χωλοί περιπατούν, λεπροί καθαρίζονται, νεκροί εγείρονται, πτωχοί ευαγγελίζονται. “Έφθασεν εφ’ ημάς η Βασιλεία του Θεού”.

    Μακάρι να ζήσουμε την αλήθεια αυτή τίμια, βαθειά και ειλικρινά. Είναι ό,τι καλύτερο για μας, τον κόσμο μας, τα παιδιά και τους νέους μας για να ανακαλύψουμε το βαθύτερο νόημα της ζωής, την αληθινή φύση του ανθρώπου, την ελευθερία και τη θεογνωσία.

  4. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    Σημαντική βοήθεια για την κατόρθωση της απαθείας προέρχεται από το κατά Θεόν πένθος. Κατά τον άγιο Ιωάννη τον Σιναΐτη, «πένθος γαρ εστι, πεποιωμένον άλγημα ψυχής εμπύρου. Πρόδρομον εν πολλοίς της μακαρίας απαθείας το πένθος γέγονε, προευτρεπίσαν, και προσαρώσαν και αναλώσαν την ύλην»[242]. Γι’ αυτό το πένθος είναι τρόπος ζωής. Αυτό καθαρίζει την ψυχή, εξαγνίζει τον νου και τον καθιστά ικανό να δεχθή τις θείες παρακλήσεις. Το πένθος αυτό συνδέεται με την μετάνοια και η αληθινή μετάνοια με το μίσος του εαυτού μας. Ο Κύριος μίλησε για το μίσος της ψυχής μας, προκειμένου να ακολουθήσουμε τον Χριστό και να επιτύχουμε της Βασιλείας των Ουρανών. «Ο φιλών την ψυχήν αυτού απολέσει αυτήν, και ο μισών την ψυχήν αυτού εν τω κόσμω τούτω, εις ζωήν αιώνιον φυλάξει αυτήν» (Ιω. ιβ’, 25), και «ει τις έρχεται προς με και ου μισεί τον πατέρα εαυτού και την μητέρα… έτι δε και την εαυτού ψυχήν, ου δύναταί μου μαθητής είναι» (Λουκ. ιδ’, 26). Ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς γράφει ότι και αυτοί που ζουν στον κόσμο πρέπει να εξασκούν βία για να χρησιμοποιούν τα πράγματα σύμφωνα με τις εντολές του Χριστού. Αυτή η βία, εγχρονίσασα με την συνήθεια κάνει γλυκεία την σχέση προς τις εντολές του Θεού και μετατρέπει την διάθεση σε έξη. Αυτή η έξη χαρίζει το μονιμότατο μίσος «προς τας πονηράς έξεις τε και σχέσεις» και αυτό το μίσος καρποφορεί την απάθεια[243]. Ώστε το μίσος εναντίον του κακού και διεστραμμένου εαυτού μας γίνεται πηγή της απαθείας. Και όταν ο άνθρωπος αποκτήση την απάθεια, τότε η αμαρτία δεν τον κυριεύει και σχολάζει στην ελευθερία και τον νόμο του Πνεύματος[244]. +++

    Η αξία της απαθείας για την πνευματική ζωή είναι πολύ μεγάλη. Ο άνθρωπος που την απέκτησε προσήγγισε τον Θεό και ενώθηκε μαζί Του, αφού άλλωστε η κοινωνία με τον Θεό δείχνει την ύπαρξη της απαθείας. Η απάθεια, κατά την διδασκαλία των Πατέρων, είναι «υγεία της ψυχής»[180]. Εάν τα πάθη είναι η ασθένεια της ψυχής, η απάθεια είναι η υγιής κατάσταση της ψυχής. Η απάθεια είναι «ανάστασις ψυχής προ του σώματος»[181]. Απαθής είναι εκείνος που αφθαρτοποίησε τις αισθήσεις, ανύψωσε τον νου πάνω από την κτίση, υπέταξε όλες τις αισθήσεις στον νου και παρέστησε την ψυχή μπροστά στο πρόσωπο του Κυρίου[182]. Έτσι η απάθεια είναι η είσοδος στην γη της επαγγελίας[183]. Εκείνος που πλησίασε τους όρους της απαθείας, ανερχόμενος, ανάλογα με την καθαρότητά του, από την καλλονή των κτισμάτων προς τον Ποιητή, «δέχεται τας φωτοχυσίας του Πνεύματος»[184]. Με άλλα λόγια η απάθεια έχει μεγάλη αξία και υμνείται από τους αγίους Πατέρας, γιατί είναι ελευθέρωση του νου. Εάν τα πάθη υποδουλώνουν και αιχμαλωτίζουν τον νου, η απάθεια τον ελευθερώνει και τον οδηγεί προς την γνώση των όντων και την γνώση του Θεού. «Η απάθεια τον νουν προς την γνώσιν των όντων» οδηγεί[185]. Είναι επομένως «οδός επί την γνώσιν»[186]. Αποτέλεσμα αυτής της γνώσεως είναι η απόκτηση του μεγάλου χαρίσματος της διακρίσεως. Ο άνθρωπος εν Χάριτι μπορεί να ξεχωρίζη το κακό από το καλό, τις κτιστές ενέργειες από τις άκτιστες, τις σατανικές ενέργειες του Θεού. «Η απάθεια τίκτει την διάκρισιν»[187].

    Οι σύγχρονοί μας μιλούν πολύ για την κοινοκτημοσύνη και την ακτημοσύνη. Αλλά το λάθος των περισσοτέρων είναι ότι περιορίζουν την ακτημοσύνη στα υλικά αγαθά και λησμονούν ότι είναι κάτι περισσότερο από αυτά. Όταν ο νους του ανθρώπου ελευθερωθή από κάθε κτιστό και παύση να είναι υποδουλωμένος στα κτιστά πράγματα και ανέρχεται προς τον Θεό, τότε βιώνει την πραγματική ακτημοσύνη. Αυτήν την πραγματική ακτημοσύνη του πνεύματος την απολαμβάνει ο απαθής: «Ακτημοσύνη εστί νοητή, η παντελής απάθεια∙ καθ’ ην γενόμενος ο νους, αναχωρεί των ενταύθα»[188].

    Αλλά πρέπει να ορίσουμε τι είναι η απάθεια. Από την αρχαία εποχή οι Στωϊκοί φιλόσοφοι μιλούσαν για την απάθεια ως νέκρωση του παθητικού της ψυχής. Έχουμε τονίσει ότι το παθητικό της ψυχής είναι το θυμικό και το επιθυμητικό. Όταν αυτά νεκρωθούν, κατά την αρχαία ερμηνεία, τότε έχουμε την απάθεια. Όταν όμως οι Πατέρες μιλούν για την απάθεια δεν εννοούν την νέκρωση του παθητικού της ψυχής, αλλά την μεταμόρφωση του. Εφ’ όσον με την πτώση βιώνουμε την παρά φύσιν κατάσταση των δυνάμεων της ψυχής, με την απάθεια, δηλαδή την ελευθέρωση από τα πάθη, έχουμε την κατά φύσιν κατάσταση της ψυχής.

    Η απάθεια στην διδασκαλία των αγίων Πατέρων είναι η ακινησία της ψυχής προς την κακία, και βέβαια αυτό είναι αδύνατον να επιτευχθή χωρίς έλεος του Θεού[189]. Κατά τον άγιο Μάξιμο η απάθεια είναι ειρηνική κατάσταση της ψυχής, κατά την οποία «δυσκίνητος γίνεται ψυχή προς κακίαν»[190]. Αυτό σημαίνει ότι η απάθεια είναι το να μη πάσχη κανείς με τα νοήματα των πραγμάτων[191]. Δηλαδή η ψυχή είναι ελεύθερη από τους λογισμούς που κινούνται από τις αισθήσεις και από τα ίδια τα πράγματα. Όπως στην αρχαία εποχή η φλεγομένη βάτος, ενώ φλέγονταν δεν κατακαίονταν, έτσι και ο απαθής άνθρωπος, έστω κι αν έχη σώμα «βαρύ λίαν και θερμότατον», όμως η θερμότης του σώματος «ουδέν την σάρκα ή τον νουν ενοχλεί ή λυμαίνεται». Γιατί σ’ αυτήν την περίπτωση «φωνή Κυρίου διέκοψε την φλόγα της φύσεως»[192]. Έτσι ο απαθής βιώνει την ελευθερία του νοός, δεν τον ενοχλεί κανένα γήινο πράγμα, ούτε η θερμότης του σώματος. Βέβαια αυτή η ελευθερία του νου από όλες τις κινήσεις της σαρκός και των νοημάτων των πραγμάτων είναι ακατανόητη για τους ανθρώπους που δεν ζουν την κατάσταση της απαθείας, αλλά μάλλον ζουν τις ενέργειες των παθών. Αλλά για τους ανθρώπους του Θεού τα λεγόμενα από τον κόσμο φυσικά είναι παρά φύσιν και τα λεγόμενα υπερφυσικά τα ζουν ως φυσικά. Ο άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος αντιμετωπίζοντας κατηγορίες ότι δεν είναι δυνατόν ο άνθρωπος να ζήση τέτοιες υπερφυσικές καταστάσεις, να ζήση την ελευθερία της σαρκός, έγραφε ότι εκείνος που δεν είναι απαθής δεν γνωρίζει τι είναι απάθεια, «αλλ’ ουδέ πιστεύειν είναί τινα τοιούτον επί της γης δύναται»[193]. Και αυτό είναι φυσικό, κατά κάποιον τρόπο, αφού κάθε ένας «εκ της οικείας καταστάσεως και τα του πλησίον κρίνει ως έχει, είτε αρετής ειπείν είτε κακίας»[194]. Κάθε ένας κρίνει ανάλογα με το περιεχόμενο της ζωής και τον τρόπο με τον οποίο ζη. Πάντως βέβαιο, για τους έχοντας πείρα, είναι, ότι χαρακτηριστικό γνώρισμα του απαθούς είναι, «το εν πάσιν ατάραχον είναι και άφοβον», αφού έλαβε από τον Θεό το «πάντα ισχύειν»[195].

    1. Σε παρακαλω πολυ μπορεισ να μου πεισ απο πιο βιβλιο ειναι αυτα που αναρτησει θελω πολυ να το διαβασω ή αν εχεισ καποιο λινν για εβοοκ να το αναρτησεισ ετσι ειναι ακριβωσ φιλε μου σε παρακαλω βαλε λινκ τνχ φιλικα παντα το θελωωω 🙂

  5. επισης ο alister crowley στο βιβλιο του ελεγε ενας ανθρωπος για να εχει μεγαλιτερες σατανικες δυναμης πρεπει να κανει σεξ με το ιδιο φιλο η να θυσιασει ενα ξανθο παιδι στον σατανα, καλα ειναι να λεγοντε και αυτα γιατι μερα νυχτα προσπαθουνε να κανουν την ανομαλια ως φισιολογικη και οτι δεν ειναι αμαρτια κτλ, καμια μεγαλη θρισκια και κανενας μεγαλος αρχαιος φιλοσοφος δεν την θεωρουσε φισιολογικη μονο οι σατανιστες την προωθουνε και κατι καμπαλα που ειναι καρα σατανικες δειτε αυτο το βιντεο απο το 14 λεπτο και μετα https://www.youtube.com/watch?v=fFkCJ5wM_G4

  6. Ναρκωτικά γυναίκες και λεφτά τι να σου πουν εσένα ολα αυτά ΑΕΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΑΕΚ ΟΛΕ ΑΕΚΑΡΑ μου για σένα αρρωσταίνω ΑΕΚΑΡΑ μου το έχασα το τραινο ΑΕΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΑΕΚ ΟΛΕ εσυ εσυ της μοίρας μου γραφτό μου παίρνεις την καρδιά και το μυαλό ΑΕΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΑΕΚ ΟΛΕ

  7. ΜΑΚΑΡΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΣΥΣΤΗΝΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ!!!
    ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑΝ ΙΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΝΑΖΩΡΑΙΟΝ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΘΕΟΝ!!!
    ΟΜΩΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΛΕΙΠΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΤΟΧΕΙΟ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ.
    Η ΑΓΑΠΗ111

  8. Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΤΡΑΚΤΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΟΝΙΟ ΣΥΜΒΟΛΟ.ΚΡΟΝΟΣ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΘΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΕΠΑΘΕ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΑΣ.ΔΙΟΤΙ Ο ΚΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΟΝΙΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ…SATURNDAY ΣΑΒΒΑΤΟ Η ΙΕΡΗ ΤΟΥ ΜΕΡΑ Η ΙΕΡΗ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΤΟΥ Κ.ΣΑΒΒΑΩΘ=ΚΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΜΝΟΥΝ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ; ΟΙ ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ,ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ. Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΩ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΙΞΩ ΚΑΝΕΝΑΝ.

  9. Το βιντεο το κατέβασα γιατί προειδοποιήθηκα για αναφορά, λόγω μικρού μουσικού κομματιού στο τέλος. Θα κόψω το κομμάτι και θα το αναρτήσω εκ νέου.

  10. Αντί να αντιμετωπίσεις τον Διάβολο, γιατί δε γίνεσαι καλύτερα μέρος του; Αγάπα τον Σατανά και ενώσου μαζί του. Κοινώνησε την σοφία και την χάρη του Εωσφόρου. Σκέψου… ποιός άλλος θα σου δώσει τόση ελευθερία και θα σε παροτρύνει να γίνεις εσύ ο θεός του εαυτού σου; Μόνος ο Διάβολος τα παρέχει αυτά!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek