Αν μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις και δύο εικόνες είναι δύο χιλιάδες λέξεις, τότε η συλλογή ψηφιακών εικόνων στις σελίδες αυτού του άρθρου φτιάχνει άνετα 12τομο λεξικό.
Ερώτηση Κρίσεως αρ. 1: Ποιος είναι ο κύριος Βασίλειος Πάτκας;
Βάζω στοίχημα ότι οι περισσότεροι από σας δεν έχετε ξανακούσει καν αυτό το όνομα. Και ως ένα σημείο, το γεγονός συνάδει με το αξίωμα που κατέχει ο κύριος αυτός. Πέρα από τους εν Στοαίς αδελφούς του και τους εν Στοαίς εχθρούς του δεν θα έπρεπε να τον ξέρουν παρά ελάχιστοι μια και τα εν λόγω ευαγή ιδρύματα –πάντοτε σύμφωνα με τα δικά τους καταστατικά- δεν ασχολούνται ούτε με την πολιτική, ούτε με την θρησκεία, ούτε με το ποδόσφαιρο, παρά μόνο με την αναζήτηση της αλήθειας και την…φιλανθρωπία.
Ο σεβαστός αυτός ύπατος μεγάλος ταξιτζής, συγνώμη, ταξιάρχης του έθνους φωτογραφίζεται ως γκρούπι με τους δημίους του ελληνικού λαού, κ.κ. Φαν Ρόμπα, Μπαρ-ούζο και Μπούζουκα. Ως εδώ καλά. Όλοι έχουν το δικαίωμα να φωτογραφίζονται με τα ινδάλματά τους. Ακόμα και οι αφανείς ήρωες. Είναι όμως έτσι ακριβώς τα πράγματα όπως φαίνονται, ή είναι κάπως αλλιώς;
Ειρήσθω εν παρόδω, βλέπουμε το χάος που βασιλεύει στη υπόλοιπη νεο-ελληνική θεατρική σκηνή όχι μόνο να επικρατεί και στις μασονικές κοινότητες αλλά να προηγείται και χρονικά του πρώτου. Τρικλοποδιές, ξεκατινιάσματα, δολοπλοκίες, ρουφιανιλίκια, κλίκες, διαρρήξεις, δικαστήρια, καρατομήσεις, λασπολογία. Όλα χύμα στα μαγαζάκια των γεωμετρών.
Κρίμα. Τουλάχιστον στο παρελθόν κρατώντας τα της Στοάς εν τη Στοά, οι λιλιφόροι αυτοί θεράποντες της αλήθειας είχαν κάποια επίφαση σοβαρότητας. Τώρα σου δίνουν την εντύπωση ότι όπου να ‘ναι θα βγούν να τσακωθούν στα Παρατράγουδα με την Πάνια διαιτητή. Αρκετοί από δαύτους είναι δόκτορες επιστημών και θα περίμενε κανείς κάποιο επίπεδο, κάποιον εκλεπτυσμό.
Όπως ανέφερα πιο πάνω, οι συγκεκριμένοι κύριοι ισχυρίζονται ότι αποτελούν την “υγιή” πτέρυγα, τον “αυθεντικό” τεκτονισμό. Που το βασίζουν αυτό παίρνει πολλή συζήτηση και δεν είναι της παρούσης να μπλέξουμε με τα πίτουρα. Με δυό λόγια, αν παρομοιάσουμε την μασονία με τα όργανα τήρησης της τοκογλυφικής τάξεως, αυτοί οι “αυθεντικοί” είναι οι “καλοί” μπάτσοι. Πιο πέρα είναι η “συντηρητική” πτέρυγα (οι “κακοί” μπάτσοι) και πιο πίσω η αόρατη πτέρυγα (οι μυστικοί μπάτσοι). Αν υπάρχει ένα θέμα στο οποίο οι δύο πρώτες πτέρυγες συμφωνούν απόλυτα, είναι ότι η αόρατη τρίτη πτέρυγα δεν υφίσταται. Είναι όμως έτσι;
Ή όντως ο τεκτονισμός είναι άσχετος με όσα συνωμοτικά του καταλογίζουν και επομένως βάλλεται άδικα.
Ή οι τύποι μας κοροϊδεύουν ασύστολα όπως κάνουν όλοι οι φορείς εξουσίας τόσα χρόνια.
1. Τι είναι το Bureau of European Policy Advisers (B.E.P.A. , πρώην G.O.P.A. , πρώην F.S.U.) και τι ρόλο παίζει;
3. Γιατί στην ευγενή αυτή συγκέντρωση των ευρωμασόνων στις Βρυξέλλες στις 30.11.11 κλήθηκε η στοά Δελφοί και δεν κλήθηκε αντί αυτής η Μεγάλη Στοά της νέο-Ελλάδος δηλαδή οι “κακοί μπάτσοι” ή έστω και οι δύο Στοές; Τι έγινε, δεν έφταναν τα τραπέζια και οι καρέκλες για να βολευτούν όλοι οι μασονικοί πρωκτοί;
Τον Ιούνιο του 9008 (2008 για τους βαρβάρους) είχε γίνει στην Αθήνα ένα Διεθνές Μασονικό Συνέδριο υπό την αιγίδα της Στοάς “Δελφοί”, προεδρεύοντος του κυρίου Πάτκα.
Απολαύστε το τότε μήνυμα του Μπαρρόβιου ευρωνταβατζή:
“…Χαιρετίζω τις πολυάριθμες Τεκτονικές Δυνάμεις που είναι σήμερα συγκεντρωμένες στην Αθήνα στα πλαίσια του Διεθνούς Συνεδρίου «Κτίζοντας την Ευρώπη – Κτίζουμε τον Κόσμο» και τους απευθύνω ένα μήνυμα ενθάρρυνσης, προσκαλώντας τους να συνεχίσουν την εργασία τους δια μέσου του προβληματισμού, της σκέψεως, της αναλύσεως, της συνδιαλλαγής και της προώθησης των Ευρωπαϊκών αξιών ανά τον Κόσμο.
Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, είναι πλέον απαραίτητο, τώρα παρά ποτέ, να προάγουμε τις κοινές μας αξίες, με γνώμονα τον σεβασμό στη διαφορετικότητα του καθενός, γεγονός που αποτελεί μέρος της ταυτότητος του πολιτισμού μας. Μία Ευρώπη ενωμένη, γενναιόδωρη και ανοιχτή προς τον υπόλοιπο κόσμο, μπορεί να αναδείξει την οδό που θα οδηγήσει στην ανεύρεση συλλογικών απαντήσεων στα νέα παγκόσμια προβλήματα. Σκέφτομαι ειδικότερα την εκπαίδευση, την μετανάστευση, την ένταξή των μεταναστών στην κοινωνία, την εξάλειψη της φτώχειας, την ανάγκη για αειφόρο ανάπτυξη, τις εξελίξεις στους τομείς της επιστήμης και της τεχνολογίας, καθώς και τις κλιματικές αλλαγές. Αυτά τα καίρια θέματα για το μέλλον της Ευρώπης και του Κόσμου μας καθιστούν υπεύθυνους τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο. Η ικανότητα της Ευρώπης να ανταπεξέλθει στην παγκοσμιοποίηση, και να εγκαταστήσει γέφυρες με άλλους πολιτισμούς και θρησκείες του κόσμου, πραγματοποιείται με την συστράτευση, προς την κατεύθυνση αυτή, όλων των συνιστωσών της κοινωνίας και με την ανάπτυξη ενός γόνιμου διαπολιτισμικού διαλόγου. Οι θεσμοί και οι πολιτικές δυνάμεις, μόνοι τους δεν μπορούν να εξασφαλίσουν τις συνθήκες ενός γόνιμου διαλόγου, ο οποίος είναι απαραίτητος για την συνοχή των πολυ-πολιτισμικών κοινωνιών μας και την ακτινοβολία των αρχών μας μέσα στον κόσμο. Η Ευρώπη έχει ανάγκη της συνεισφοράς όλων των παραγόντων μίας κοινωνίας πολιτών που μοιράζονται τις ίδιες ευρωπαϊκές αξίες. Οι Τεκτονικές οργανώσεις ενστερνίζονται το ιδεώδες του Ανθρωπισμού, το οποίο βασίζεται στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια και στην ισότητα και αδελφότητα μεταξύ των ανθρώπων, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί το βάθρο των ευρωπαϊκών αξιών. Αυτό το ιδεώδες του Ανθρωπισμού αποτελεί μέρος της ευρωπαϊκής κληρονομιάς η οποία γεννήθηκε στην Αθήνα, λίκνο της Δημοκρατίας. Τα Δικαιώματα του Ανθρώπου καθώς και οι ιδρυτικές αρχές του Κράτους Δικαίου, πάνω στις οποίες εδράζεται το ευρωπαϊκό σύνταγμα απορρέουν, μεταξύ άλλων, από αυτή την κληρονομιά.
Εις το όνομα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, χαιρετίζω την στράτευσή σας, ως ενεργοί πολίτες, στην υπηρεσία των ευρωπαϊκών αξιών. Σας εύχομαι οι συζητήσεις και οι εργασίες σας να είναι τέτοιες που να εμπλουτίσουν τόσο την Ευρώπη όσο και τον Κόσμο που θέλουμε να κτίσουμε και να κληροδοτήσουμε στις επερχόμενες γενεές.
Ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης
José Manuel Durão Barroso …”
Για να δούμε όμως πώς υποδέχτηκε την ευρωπαϊκή μασοναρία εκ μέρους του B.E.P.A. ο πρόεδρος του ευρωπαϊκού Κυνοβουλίου Γιέρζυ Μπούζεκ τον Νοέμβριο του 9011 (β.ε. 2011) :
“…Είμαι στην ευχάριστη θέση να προεδρεύω από κοινού σε αυτή την ετήσια συνάντηση για δεύτερη φορά. Αυτή η ανταλλαγή ανάμεσα σε εσάς, τους ηγέτες των φιλοσοφικών και μη θρησκευτικών οργανώσεων, από τη μία πλευρά και τους Προέδρους των θεσμικών οργάνων της ΕΕ, από την άλλη πλευρά έχει γίνει μια καλή παράδοση. Εγώ θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο Barroso για την πρόσκλησή του. Είναι επίσης η δεύτερη φορά που η συνάντηση πραγματοποιείται μετά την έναρξη ισχύος της Συνθήκης της Λισαβόνας, η οποία παρέχει τη νομική βάση για ένα τέτοιο διάλογο. Αλλά αυτό δεν είναι ο μόνος λόγος για μας να συναντηθούμε. Η ανάπτυξη νέων μορφών διαλόγου χάρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και κατά συνέπεια της κοινωνίας της “εικονικής συμμετοχής”, έχει φθάσει σε σημαντικά υψηλό επίπεδο κατά τη διάρκεια της θητείας μου. Η Αραβική Άνοιξη έχει δείξει ότι η διαδικτυακή κινητοποίηση των πολιτών μπορεί να ρίξει κυβερνήσεις. Ωστόσο, ο πολίτης του διαδικτύου, απαιτεί από τους πολιτικούς νέους τρόπους επικοινωνίας. Όχι μόνο στη Βόρεια Αφρική, αλλά και στην Ευρώπη αρκετοί πολίτες δεν αισθάνονται επαρκώς ενημερωμένοι σχετικά με πολιτικές και οικονομικές αποφάσεις. Έχουν χάσει το αίσθημα του ότι ανήκουν κάπου και του ότι είναι χρήσιμοι.
Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους εγώ προσωπικά επιθυμώ τόσο έντονα όλες τις μορφές διαλόγου και επικοινωνίας. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είναι ο τόπος για την τριβή των διαφόρων οραμάτων επειδή ο διάλογος είναι η ουσία της δημοκρατίας. Δεδομένου ότι το Κοινοβούλιο είναι άμεσα εκλεγόμενο όργανο, ήταν ανέκαθεν ανοικτό στους πολίτες και έχει φιλοξενήσει πολλά συνέδρια, σεμινάρια και εκθέσεις όλα αυτά τα χρόνια, επιτρέποντας τόσο σε θρησκείες όσο και ελεύθερους στοχαστές να συμβάλλουν στις δημόσιες συζητήσεις περί ευρωπαϊκής πολιτικής.
Σήμερα το απόγευμα το Κοινοβούλιο ως θεσμικό όργανο, θα συνεχίσει τον διάλογό του με τις φιλοσοφικές και μη θρησκευτικές οργανώσεις, ο οποίος είχε αρχίσει τον Μάιο με εκπροσώπους των εκκλησιών και των θρησκευτικών κοινοτήτων.
Αυτά τα δύο σεμινάρια, το Μάιο και τώρα τον Νοέμβριο, είναι πλήρως συμπληρωματικά. Είναι μια μορφή δημόσιας διαβούλευσης για να πάρουμε στοιχεία από διαφορετικές οργανώσεις βασισμένες στην πίστη ή στις πεποιθήσεις για το πώς θα ήθελαν οι ίδιες να είναι η δομή του διαλόγου μας. Θα ήθελα να καλέσω όλους σας θερμά να παρακολουθήσετε δημόσιο σεμινάριό μας σήμερα το απόγευμα στις 4 η ώρα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Η συζήτησή μας εδώ και τώρα θα πρέπει να επικεντρωθεί στην πρόσφατη Ανακοίνωση της Επιτροπής και του Ύπατου Εκπροσώπου με τίτλο “Μια εταιρική σχέση για τη δημοκρατία και την κοινή ευημερία”.
Μια βασική αρχή είναι ότι οι κοινές ευρωπαϊκές αξίες μας είναι στην πραγματικότητα οικουμενικές αξίες. Επειδή όλες οι αξίες μας συνοψίζονται στον πυρήνα της πίστης στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Πάνω σε αυτή τη βάση επιδιώκουμε να προωθήσουμε τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ελευθερία και τη δημοκρατία πέρα από τα σύνορά μας. Δεν επιδιώκουμε να επιβάλλουμε τον ευρωπαϊκό τρόπο ζωής στα γειτονικά μας κράτη. Όμως πρέπει να ανταποκριθούμε στην κραυγή για ελευθερία και αξιοπρέπεια που έρχεται από κάθε ανθρώπινη καρδιά.
Η δική μου εμπειρία στο κίνημα “Αλληλεγγύη” στην Πολωνία το 1980 με δίδαξε ότι η ανθρώπινη ελπίδα δεν μπορεί να κατασταλεί για πάντα. Με δίδαξε επίσης ότι η αλληλεγγύη από τα ελεύθερα δημοκρατικά κράτη είναι ζωτικής σημασίας στο να διατηρήσει αυτή την ελπίδα ζωντανή στους ανθρώπους. Σε όλα αυτά, φιλοσοφικές και μη θρησκευτικές οργανώσεις όπως δική σας μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην υπεράσπιση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Μπορείτε να προσφέρετε σκέψεις και κατευθύνσεις για την προώθηση της διαφάνειας, της ανοχής, του σεβασμού των μειονοτήτων και της θρησκευτικής ελευθερίας. Η πολιτική μας τάξη βασίζεται σε θεμέλια που δεν μπορεί να δημιουργήσει μόνη της. Στηρίζεται στα πιστεύω και στις πεποιθήσεις των πολιτών της. Στηρίζεται στις οργανωμένες κοινότητες αξιών. Χρειαζόμαστε επίσης εσείς και οι οργανώσεις σας να χτίσετε γέφυρες με άλλα μέρη του κόσμου. Η ανταλλαγή ιδεών και ιδανικών είναι ίσως η πιο σημαντική συμβολή στην εγκαθίδρυση μιας αληθινής και νέας εταιρικής σχέσης, βασισμένης σε κοινές αξίες.
Η νέα Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Εξωτερικής Δράσης μας (E.E.A.S.) έχει τη δυνατότητα να αποτελέσει μια σημαντική δύναμη για το καλό του κόσμο, προάγοντας, όπως αναφέρεται στο προοίμιο της Συνθήκης της Λισαβόνας “Τα απαράβατα και αναφαίρετα δικαιώματα του ανθρώπου, την ελευθερία, την δημοκρατία, την ισότητα και το κράτος δικαίου”. Είναι σαφές ότι η εξωτερική πολιτική της Ε.Ε. πρέπει να αναπτύξει την κατανόησή της όσον αφορά τις διαφορετικές πεποιθήσεις, πολιτισμούς και ταυτότητες, εάν η Ε.Ε. θέλει να είναι αποτελεσματική στη διαμόρφωση των αξιών μας στη γειτονιά μας.
Ανυπομονώ για τις συνεισφορές από εσάς, εκπρόσωποι των διαφόρων φιλοσοφικών και μη θρησκευτικών οργανώσεων σχετικά με αυτό το ζωτικής σημασίας θέμα της εποχής μας…
Jerzy Buzek”
Ως και ο δικός μας πανηλίθιος ΓΑΠ παπαγαλίζει τις παπαριές για “αειφόρο ανάπτυξη” λες και έχουν πάει όλοι στο ίδιο σχολείο. Ή μήπως στο ίδιο φροντιστήριο; Δείχνουν όλοι να τους ενδιαφέρουν περισσότερο τα προβλήματα των λαθρομεταναστών παρά εκείνα των ανέργων ευρωπαίων πολιτών. Όλα για την παγκοσμιοποίηση… Τέτοια καούρα και βιασύνη δεν έχει προϋπάρξει. Τι έγινε, ραντεβού έχουν με την γαμημένη; Ή μήπως ξέρουν “κάτι” που εμείς αγνοούμε;
Αν συμβαίνει το τελευταίο, αυτό το “κάτι” που ξέρουν οι απανταχού πολιτικάντηδες σίγουρα δεν το έμαθαν από τα ΜΜΕ ή το διαδίκτυο γιατί θα είχε πέσει και στην δική μας αντίληψη. Πώς γίνεται και όλες αυτές οι ανεξέλεγκτες και ανεύθυνες κατσαρίδες να παίρνουν ομόφωνα αποφάσεις ερήμην και εναντίον των πολιτών και των λαών τους; Είναι φυσιολογικό το ότι άνθρωποι που δεν μιλούν κάν την ίδια γλώσσα να μην διαφωνούν σχεδόν σε τίποτα; Αν η πολιτική ήταν θρησκεία και ήμουν πιστός θα έλεγα ότι πρόκειται για …θαύμα.
Βλέπουμε μια Ευρώπη η οποία έχει εκτροχιαστεί εντελώς από την δημοκρατική και συνταγματική νομιμότητα και οι υπεύθυνοι παίζουν με τις λέξεις και κρύβονται πίσω από τα κωλοδάχτυλά τους. Η θεσμοθέτηση του ολοκληρωτισμού βαφτίζεται “ενίσχυση των δημοκρατικών θεσμών”, η πλήρης εξαθλίωση της πλειοψηφίας των πολιτών αποκαλείται “προστασία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας”, η μετατροπή ανεξάρτητων κρατών και εθνών σε χρεωκοπημένες αποικίες εξωραΐζεται σε “προώθηση των οικουμενικών αξιών”.
Υπάρχει άραγε κάποιος συντονισμός ; Και αν ναι, σε ποιο μυστικό κανάλι γίνονται οι συνεννοήσεις τους;
(ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ Β’ ΜΕΡΟΣ)
30 ΜΑΡΤΙΟΥ 9012
ΜΕΡΟΣ Β. Η θρησκευτική “επιλογή”.
Ποιός είναι αυτός ο υπόδικος με το απεριποίητο μούσι που στα δύσκολα παριστάνει τον ψόφιο κοριό και στα εύκολα είναι ο άρχων του σύμπαντος; Ποιος είναι αυτός ο υπόγειος τύπος με τα μαύρα που τα λέει τετ-α-τετ με τον Πούτιν; Τι είδους υπερεθνική εξουσία έχει αυτός ο μάνατζερ της ορθόδοξης πολυεθνικής του Ναυάγιου Όρους πέρα από τις βρώμικες μπίζνες του μαγαζιού του που τον οδήγησαν στις αίθουσες των δικαστηρίων και στις φυλακές;
Δεδομένου ότι στο Βυζάντιο -παρά το όνομα- αυτό που μέτραγε δεν ήταν το στήθος αλλά ο πρωκτός, οι “άνδρες” επιδίδονταν στο δημοφιλές άθλημα της αλλαξοκωλιάς, με ή χωρίς ψαλμούς. Υπό αυτές τις συνθήκες, μοιραία ήταν η σταδιακή παρακμή και η συρρίκνωση της αυτοκρατορίας σε συνοικιακό μαγαζάκι. Όμως επειδή αποδεδειγμένα γίνονται θαύματα, ένα από τα χαμένα απολειφάδια της Αγίας Ζώνης εμφανίστηκε ξαφνικά στα χέρια ενός Σέρβου πρίγκηπα, του Λαζάρ Χλεμπούροβιτς. Εκείνος αγνοώντας την αξία του ιερού τεμαχίου το δώρισε στο Άγιο Όρος και συγκεκριμένα στο Βατοπέδι. Το αποτέλεσμα ήταν άμεσο και το θαύμα τρισμέγιστο: Χάρη στην προστασία της Αγίας Ζώνης η χερσόνησος του Άθω παρέμεινε ελεύθερη ενώ ολόκληρη η υπόλοιπη αυτοκρατορία καθώς και το πριγκηπάτο του Σέρβου ευεργέτη έπεσαν στα χέρια των Τούρκων… Έκτοτε, οι πιστοί διαφόρων χωρών είχαν ζητήσει πολλές φορές από τους μοναχούς της Μονής να τους δώσουν προσωρινά το ιερό κειμήλιο, αλλά αυτοί ήταν ακλόνητοι και πάντα τους έλεγαν ότι το τίμιο ιερό ποτέ δεν θα εγκαταλείψει το Άγιο Όρος. Όλα αυτά βέβαια ώσπου εμφανίστηκε στο τιμόνι του μαγαζιού ο σούπερ μάνατζερ από την Κύπρο. Τότε το ιερό κουρέλι έβγαλε ροδάκια και φτερούγες και ξεκίνησε τουρνέ στην αχανή Ρωσία που θα την ζήλευαν οι σχεδόν συνομήλικοί του Rolling Stones. Από τα νερά της Βαλτικής ως τις στέπες της Σιβηρίας σχεδόν 4 εκατομμύρια Ρώσοι παπαρ- , συγνώμη, πιστοί, πήγαν και προσκύνησαν το θαυματουργό πανί. Sold-out οι εμφανίσεις του, σκεφτείτε να είχε αναλάβει τον Ρουβά στα νιάτα του ο Σουφραίμ τι είδωλο θα είχε φτιάξει.
Είναι απορίας άξιο το ότι χιλιάδες ΙΣΤΟΡΙΚΑ πρόσωπα όπως π.χ. ο Θεμιστοκλής, ο Αριστοτέλης, ο Πύρρος, ο Λεωνίδας δεν άφησαν πίσω τους ούτε έναν αφρό ξυρίσματος ενώ δύο ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ άτομα από την Παλαιστίνη έχουν σπείρει την υφήλιο με τίμια καδρόνια, ιερά σεντόνια, άγιες ζώνες, λόγχες, καλτσοδέτες, γκλίτσες, δισκοπότηρα, βεντούζες απόφραξης και ένα σωρό άλλα ανεκτίμητα αξεσουάρ που όποιος τα έχει, κάνει κουμάντο στο κοπάδι.
Απόψεις υπάρχουν πολλές. Μία από τις γνωστές κίσσες του ιερατείου, ο ιερέας, συγγραφέας, μελλοντολόγος, μπλόγκερ και …κινηματογραφιστής κ. Μουλατσιώτης επιρρίπτει την ευθύνη της σύλληψης στην Μασονία και στις σκοτεινές δυνάμεις.
…Ερώτηση Κρίσεως αρ. 3: Ποια είναι η σχέση της ηγεσίας της “Ορθόδοξης” Εκκλησίας με τον Τεκτονισμό; Υπάρχουν κληρικοί τέκτονες;
Πληροφοριακά ο κ. Αριστοκλής Σπύρου ο οποίος χρίστηκε Οικουμενικός Πατριάρχης το ’49, ήταν ένας από τους υπέρμαχους της παγκοσμιοποίησης. Μάλιστα το ‘64 ως πρωτεργάτης της κίνησης επανένωσης των εκκλησιών συναντήθηκε με τον Πάπα, πού αλλού, στην Βρωμουσαλήμ και έκαναν άρση των αμοιβαίων αναθεμάτων από το Σχίσμα του 1054. Πέρα από αυτό, ήταν εκείνος που αναβάθμισε την σχέση με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών (W.C.C.) αλλά και την σχέση με τους Τούρκους “αδελφούς” πολιτικούς. Δυστυχώς όμως αυτή η “αναβάθμιση” είχε λάβει χώρα μόνο στο μυαλό του κυρίου αυτού που σα να μην του έφτανε ο τίτλος του Πατριάρχη, είχε αυτοδιοριστεί και υπερ-υπουργός εξωτερικών. Η πολιτική πραγματικότητα που ακολούθησε τα κολλητιλίκια του με τους Νεότουρκους μασόνους ήταν οι σφαγές του ’55 στην Πόλη και η άρον-άρον εκδίωξη της ελληνικής μειονότητας, γεγονότα που εντάσσονταν στο ευρύτερο “σχέδιο” για την περιοχή των Βαλκανίων, “σχέδιο” που είχε ξεκινήσει πολύ πριν από την Μικρασιατική καταστροφή του ‘22. Φυσικά τότε όλα αυτά τα σενάρια αποτελούσαν επιστημονική φαντασία. Όμως για να βρεθεί αυτός ο διαβόητος χριστιανορθόδοξος τέκτονας στον πατριαρχικό θρόνο και για να μπορέσει να αποκοιμίσει με την πολιτική του τους Έλληνες και εντός και εκτός των συνόρων γι αυτό που τους ετοίμαζαν κάποιοι, είχε προηγηθεί ολόκληρο θέατρο το οποίο δεν είναι φαντασία αλλά γεγονότα.
Ο Πατριάρχης προσκαλείται στην μαμά Ελλάδα όπου του γίνεται ενθουσιώδης υποδοχή από τα ηλίθια ζώα που νηπιοβαπτίζονται χωρίς να ερωτηθούν και που έχουν δικαίωμα ψήφου. Σημαιοστολισμοί, κωδωνοκρουσίες, κόρνες πλοίων, αυτοκινητοπομπές, επευφημίες, δάκρυα, όλο το πακέτο. Στα ιδιαίτερα διαμερίσματα των Ανακτόρων όμως η υποδοχή μόνο ενθουσιώδης δεν είναι. Πίσω από τις βαριές βελούδινες κουρτίνες, ο Μάξιμος Ε΄ γίνεται στόχος τρομερών πιέσεων. Ούτε μία, ούτε δύο, αλλά τέσσερις (4) χώρες απαιτούν την παραίτησή του: ΗΠΑ, Μ. Βρετανία, Ελλάδα και Τουρκία. Παλάτι, στρατός, πολιτικάντηδες, τραπεζίτες, μασόνοι, ξένοι ηγέτες, παπαδαριό, όλοι ζητούν ομόφωνα την υπογραφή του στο χαρτί της καθαίρεσης. Ενδεικτικά: βασίλισσα εκείνη την εποχή είναι η παλαιοναζί Φρειδερίκη Γκλύξμπουργκ και πρωθυπουργός είναι ο τέκτων τραπεζίτης Δημήτριος Μάξιμος. Είναι ο τύπος του γνωστού μεγάρου που υπέδειξε στον άλλο δοσίλογο μασόνο τον Ράλλη την ανάληψη της κατοχικής κυβέρνησης. (Όλα συμπτώσεις είναι, μη μασάτε).
Και μόνο ότι όλοι αυτοί οι πούστηδες μαζί ζητούν την παραίτηση ενός ατόμου, μάλλον κάτι σωστό θα έχει κάνει ο ταλαίπωρος. Ο Πατριάρχης αν και θα έπρεπε εκείνη την στιγμή να βγει και να μιλήσει στον κόσμο για την συνωμοσία, αποφασίζει να κερδίσει χρόνο και αναχωρεί για την Ελβετία. Στο μεταξύ η “αναζήτηση” του εκλεκτού που θα τον διαδεχτεί έχει ήδη αρχίσει από τους ενδιαφερόμενους, με τις ΗΠΑ του Τρούμαν να έχουν καταλήξει χωρίς πολλές κουβέντες στον μασόνο αδ. Αθηναγόρα. Η Άγκυρα και ο τουρκικός τύπος τον προβάλλουν ως “πιστό φίλο της Τουρκίας”.
Καλό θα ήταν ο πολίτης να ξεκολλήσει από τα μογγολοειδή ερωτήματα που του υποβάλλουν οι πρετεντέρηδες, αν θέλει να λέγεται σκεπτόμενος. Και οι περισσότεροι πολιτικοί είναι μασόνοι αλλά κανένας τους δεν συχνάζει σε Στοές. Να πάει ο Παπαδήμος στη Στοά του Μανέα ή του Πάτκα να κάνει τι; Να παίξει …bridge; Οι επώνυμοι κλασογαμιόλες έχουν άλλους τρόπους. Π.χ. στην Αγγλία όπου ο τεκτονισμός είναι αρκετά διαδεδομένος υπάρχουν οι κλειστές λέσχες, τα ιδιωτικά κλάμπ και τα εξοχικά ησυχαστήρια των αριστοκλεφτών. Εκεί πάνε τα τεκτόνια να πιούν το ποτό τους, να διαβάσουν την εφημερίδα τους, να κυνηγήσουν αλεπούδες και να ανταλλάξουν δυό κουβέντες με τις αδελφές τους. Πέρα από τις φανερές Στοές που ο κύριος λόγος ύπαρξής τους είναι το ξεκάρφωμα, υπάρχουν και απόκρυφες Στοές. Οι τελευταίες είναι το ζουμί του τεκτονισμού. Αυτές δεν έχουν “εργαστήρια” ή όταν έχουν είναι κρυμμένα πίσω από νομιμοφανή πρόσοψη. Γι αυτό υπάρχουν ένα σωρό “ινστιτούτα” που ούτε οι εργαζόμενοι σε αυτά δεν ξέρουν με τι ακριβώς ασχολούνται και γι αυτό γίνονται ένα κάρο κουφά οικονομικά “συνέδρια” “για την επίδραση π.χ. του αντι-ντάμπινγκ στην κλιματική αλλαγή και στους πληθυσμούς της ασιατικής λιβελούλης”.
“… Θεωρούμε ότι η Μασωνία και όλες οι σκοτεινές δυνάμεις που πολεμούν την Εκκλησία και την Ορθοδοξία, τον κλήρο και τον λαό του Θεού, κάθε παρόμοια εποχή Χριστουγέννων ή εορτής του Πάσχα επιφέρουν χτυπήματα στο σώμα της Εκκλησίας… Η Μασωνία και οι εχθροί του χριστιανισμού δείχνουν τα δόντια τους προς την Ορθοδοξία και τον Χριστό, χτύπησαν ανήμερα Χριστουγέννων την καρδιά των πιστών, την καρδιά της Ορθοδοξίας.
Τα λαμόγια της πολιτικής που διέλυσαν το κράτος μας, κυκλοφορούν ελεύθερα σήμερα και οι σκοτεινές δυνάμεις θέλουν επειγόντως τον Ηγούμενο της μεγαλυτέρας Μονής της Ελλάδος στη φυλακή. Ξεκινούν οι σκοτεινές δυνάμεις άσχημο πόλεμο!
Οι αγιορείτες πατέρες ας αντιδράσουν ΤΩΡΑ ομόφωνα, διότι δεν θα αργήσει να έρθει η σειρά τους και οι εχθροί της πίστεώς μας ξέρουν και έχουν όλα τα μέσα και τον τρόπο τους για να χτυπήσουν την πίστη μας.
…Οι Ηγούμενοι του Αγίου Όρους και όλοι οι πατέρες, να σταθούν δυναμικά δίπλα στον Ηγούμενο και Γέροντα Εφραίμ. Να δημιουργήσουν ανθρώπινη ασπίδα προστασίας. Οι Μητροπολίτες με τηλεγραφήματα να καταδικάσουν την άδικη απόφαση του Συμβουλίου Εφετών και να μιλήσουν στο λαό του Θεού, για όσα γίνονται εις βάρος της Εκκλησίας και της Ορθοδοξίας από τις σκοτεινές δυνάμεις, ζητώντας να πάψει αμέσως κάθε δίωξη κατά του Ηγουμένου Εφραίμ. Σε λίγο οι εχθροί της πίστεώς μας δεν θα υπολογίζουν ούτε τους Επισκόπους, ούτε την Ιερά Σύνοδο, ούτε κανέναν.
…Η Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου να κλείσει τώρα τις πόρτες της Μονής και οι πατέρες να μην αφήσουν τον Εισαγγελέα και τις αστυνομικές δυνάμεις να εισέλθουν εντός του ιερού χώρου. Να σηκωθούν τώρα μαύρες σημαίες και να δηλώσουν οι μοναχοί, ότι μόνο πάνω από τα πτώματά τους θα πάρουν τον Γέροντά τους για τη φυλακή.
…Επίσης το Άγιον Όρος προστατεύεται διεθνώς και από άλλα Ορθόδοξα Κράτη, να ζητηθεί τώρα η προστασία της Ρωσίας, διότι η Μονή ουσιαστικά διώκεται από το καταρρέον πολιτικό κόμμα του ΠΑΣΟΚ, το οποίο προσπαθεί ενόψει εσωτερικών πολιτικών εξελίξεων και εθνικών, να αλλάξει τη θεματολογία στα Μ.Μ.Ε μήπως και σωθεί.
…Ας γίνει πανορθόδοξος συναγερμός ! Η Εκκλησία βρίσκεται ενώπιον μεγάλου διωγμού που ξεκινά από το Άγιον Όρος και θα καταλήξει και στην μικρότερη Ενορία μας. Ξεσηκωμός για την πίστη, την Ορθόδοξη και την Αγία Εκκλησία μας ΤΩΡΑ…”
Αρχιμανδρίτης Νεκτάριος Μουλατσιώτης , Χριστούγεννα 24/12/2011
Πέρα από τα φαιδρά περί …επανάστασης, αν οι άγιοι κηφήνες κατηγορούν τους μασόνους για την σύλληψη του Σουφραίμ όπως κάνει ο κύριος Μουλατσιώτης σίγουρα κάτι παραπάνω ξέρουν από το πόπολο. Όμως δεν θα έπρεπε να μας πούν ποιοι από όλους τους μασόνους είναι υπεύθυνοι; Γιατί με τις τόσες στοές, υποστοές, παραστοές και περιστύλια που υπάρχουν έχω μπερδευτεί ακόμα κι εγώ. Ονόματα έχουν οι παλιόπουστες; Από παραμύθια, αοριστολογίες και παπαριές έχουμε μπουχτίσει τόσες δεκαετίες. Αν οι χριστιανοί τσιφλικάδες έχουν αρχίδια (που κατά 99% δεν έχουν) να βγούν και να πούν ξεκάθαρα ποιούς εννοούν λέγοντας “Μασωνία”. Όσο για τις “σκοτεινές δυνάμεις” (λυκανθρώπους, βαμπίρ, ερπετοειδείς, κλπ.) ας τις βγάλουν επιτέλους στο γαμημένο φώς, εκτός εάν ο ρασοφόρος οπλαρχηγός εννοεί ως τέτοιες τον Σατανά και τα τάγματά του.
Στην πολιτική πλευρά του θέματος, το …καταρρέον ΠΑΣΟΚ είναι που καταδιώκει την εκκλησία κατά τον κ. Μουλατσιώτη. Είναι φανερό σε ποια παράταξη ποντάρει τα ρέστα του ο ορθόδοξος αυτός Μάικλ Μούρ. Σε αυτήν που ποντάριζε τόσα χρόνια: Βασιλιάδες, κοτζαμπάσηδες, δοσίλογους, δικτάτορες, ξένες δυνάμεις κατοχής και την χριστιανοδιαπλεκόμενη κουραδοδεξιά. Μόνο που η ρασοφόρος υποστοά έχει χάσει επεισόδια από τις σύγχρονες μασονοπολιτικές αλλαξοκωλιές. Το ΠΑΣΟΚ βγήκε με την διατεταγμένη κωλοτούμπα του Κωλοβέρδου και δήλωσε ότι θα στηρίξει την ΝΔ αν αυτή βγει πρώτο κόμμα. Αυτό το επιβεβαίωσαν και οι μεγάλοι τέκτονες των Βρυξελλών λέγοντας ότι δύο είναι τα κόμματα στα οποία πρέπει να πάει η ψήφος, το εξής ένα: το ΝΟΥΔΟΚ.
Ζόρικα τα πράγματα για τους άγιους τζογαδόρους. Η τσόχα δεν συγχωρεί και πάνε ολοταχώς για ταπί.
Αν πάλι πώ ότι συμπονώ τους ρασοφόρους θα πώ ψέματα. Και ψέματα δεν έχω ανάγκη να πώ. Δεν τους λυπάμαι καθόλου τους μπινέδες. Αυτά που παθαίνει ο Κουτσού δεν αντιπροσωπεύουν ούτε το ένα χιλιοστό από αυτά που τράβηξε στα χέρια των ορθόδοξων κάφρων ο Θεόφιλος Καΐρης και άλλοι μη τέκτονες. Έχουν φάει κόσμο αυτά τα φανατικά μουνιά της ορθόδοξης συμμορίας τότε που είχαν σχεδόν απόλυτη εξουσία και τώρα απλά τρώνε πίσω μερικές από τις ξυλιές που έχουν ρίξει στο παρελθόν.
(Το πλήρες άρθρο: http://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=36374)
Ο κύριος αυτός διαφωνεί αρκετά με τον κύριο Μουλατσιώτη ως προς την συλλογιστική και κάνει μερικές εύστοχες παρατηρήσεις: 1. Ως προς την μετεωρική άνοδο του Βασιλείου Κουτσού στην ιεραρχία της μονής, 2. Ως προς τον ρόλο του Βοθρολομαίου στην διαμόρφωση και την συντήρηση της κατάστασης, 3. Ως προς την “άνεση” του Σουφραίμ στη σχέση του με τους πολιτικάντηδες, 4. Ως προς τον χαρακτήρα της ιεράς αυτής μεγαλοφυΐας από την Κύπρο.
Είναι φανερό ότι ο Κοτρώνας αποκαλύπτει μόνο ένα μικρό μέρος από όσα γνωρίζει και στα υπόλοιπα αφήνει υπονοούμενα ή απλά κάνει την πάπια. Αυτό που π.χ. δείχνει να τον προβληματίζει ιδιαίτερα, το πώς δηλαδή ο κ. Κουτσού μπήκε σε όλα τα σαλόνια και πώς γι αυτόν άνοιγαν όλες οι πόρτες που για άλλους παραμένουν κλειδωμένες, είναι εύκολα εξηγήσιμο σε όσους είναι γνώστες της διάχυτης αδελφοσύνης. Αν ο ίδιος ο κ. Κουτσού δεν είναι μέτοχος της παγκόσμιας ιδέας, σίγουρα είναι οι κολλητοί του πολιτικάντηδες που τον προμήθευσαν με carte blanche για να κάνει τις πανάγιες δουλειές του. Όμως όπως φαίνεται ο Λιθάρας δεν έχει ξανακούσει στη ζωή του την λέξη “αδελφότητα”.
Τώρα είναι ολοφάνερο ότι τα στοιχήματα έχουν χοντρύνει. Πέρα από τις Άγιες Ζώνες υπάρχουν και οι Αποκλειστικές Οικονομικές Ζώνες. Αυτοί που τεμάχισαν τον πλανήτη σε οικόπεδα ξέρουν τι κάνουν. Μπορεί οι ΑΟΖ να υπολείπονται σε αγιότητα αλλά το χρήμα που παράγουν θεραπεύει το ίδιο καλά.
Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβριστικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή
Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice