Διαφημίσεις

Τώρα ποιος είναι ο γραφικός; Ο χριστιανός η ο αντίχριστος;

Όλα γραμμένα είναι και χιλιοειπωμένα (και καλώς έγιναν) και για τις προφητείες και για το διαμελισμό της Τουρκίας και για τον τρίτο παγκόσμιο πόλεμο και την αναλαμπή της ορθοδοξίας….. Ο Ιωσήφ ο Βατοπεδινός , ο Γέροντας Παΐσιος και ο ,σπουδαιότερος όλων, Κοσμάς ο Αιτωλός τα έχουν πει όλα και έχουν μέχρι στιγμής σταθερά επαληθευτεί…. Αν κάποιος δυσκολεύετε ακόμη να συνδέσει το πάζλ τον συμβουλεύω να ξεκινήσει πρώτα με τον Ιωσήφ Βατοπεδινό που τα έχει σε μια σειρά. Μετά να διαβάσει τον Γέροντα Παΐσιο και τελευταίο και πιο σημαντικό το Πατροκοσμά. Ο Βατοπεδινός τα έχει με σειρά. Οι άλλοι δύο κομμάτια – κομμάτια και πρέπει να συνδέσεις το πάζλ. Προϋπόθεση της κατανόησης των προφητειών είναι η παρακολούθηση εσωτερικής – εξωτερικής πολιτικής. Όλα οδηγούν στα λεγόμενα τους….

Το θέμα είναι να δουν καθαρά τα γεγονότα και οι τελευταίοι δύσπιστοι, να διακρίνουν ότι κατά ένα ‘’μαγικό’’ τρόπο βγαίνουν όλες οι προφητείες και έτσι να προετοιμαστούν κατάλληλα και αυτοί και οι οικογένειες τους… Κανένας Έλληνας πιστός δεν πρέπει να φοβάται παρά μόνο να προσεύχεται.

Και ο τελευταίος δύσπιστος , έστω και από μέσα του , αν έχει διαβάσει τις προφητείες και παρακολουθεί τα γεγονότα , βλέπει πλέον καθαρά που οδηγούνται όλα … Όσοι ‘’βλέπετε’’ αυτά που μας λένε οι Άγιοι πατέρες μας μη ντρέπεστε να το δηλώσετε ανοιχτα… Ο εγωισμός και η αλαζονεία δεν είναι καλός οδηγός τις μέρες που έρχονται και μάλλον, ευτυχώς , αποτελεί συμπεριφορά ενός κόσμου που πτώχευσε ηθικά και σε λίγο θα πεθάνει…. Πρέπει να τελειώνουμε με το ξενόφερτο τέρας της αθεΐας που γονάτισε τη χώρα μας . Επιτέλους και ο πιο ανόητος πρέπει να έχει καταλάβει ότι χτυπούν τον ορθόδοξο χριστιανισμό δεκαετίες τώρα για να αλώσουν τη χώρα καταστρέφοντας (έτσι νομίζουν…) την κινητήρια δύναμη και συνδετικό κρίκο μας….. Ο Μακαριστός Χριστόδουλος μας το είχε πει καθαρά…. Το είχε διακρίνει…. Εμείς δε δώσαμε την πρέπουσα σημασία τότε….

Ο κόσμος του αύριο είναι η αναλαμπή της ορθοδοξίας , της ειρήνης , της αγάπης και αλληλεγγύης των ανθρώπων….. Προσευχηθείτε όλοι και ευχαριστήστε το Θεό για μια ακόμη φορά που είσαστε Έλληνες….. Γιατί οι Έλληνες θα πρωταγωνιστήσουν και πάλι στο νέο παγκόσμιο γίγνεσθαι και έτσι μόνο ευγνωμοσύνη πρέπει να πλημυρίζουμε προς τον ύψιστο….

Έκτος από τις πασίγνωστες προφητείες να υπενθυμίσω και πάλι τα τελευταία λόγια του Μητροπολίτη Σιατίστης Αντώνιου πολύ πριν τα γεγονότα (2005) :
«Όταν αρχίσει το Κακό από την Συρία, να προσεύχεσθε»!…

Μερικοί βιάστηκαν να χλευάσουν τα λόγια του όταν ‘’έσβησε’’ προσωρινά η διεθνής ένταση στη Συρία…. Όμως , και πάλι απ’ότι φαίνετε το κακό φουντώνει και μάλιστα με πολύ μεγαλύτερο κίνδυνο ανάφλεξης και με φανερή συμμετοχή της Τουρκίας (και όχι κρυφή όπως πριν…) και αφού έχει προηγηθεί ολική ρήξη ΝΑΤΟ – Ρωσίας σε διάφορους τομείς – και όχι μόνο στο ζήτημα της Κριμαίας….. Λέτε οι Τούρκοι να ‘’ανοίγουν’’ δρόμο στη Συρία χωρίς ανταλλάγματα; Χωρίς να έχουν εξασφαλίσει μερίδιο από την πλούσια θεια κληρονομιά της Ελλάδας; Για συνδυάστε το όλο αυτό με τα συμφέροντα της Ρωσίας στη Συρία , στα Στενά και στο Αιγαίο και τότε θα αναθεωρήσετε τις σκέψεις σας για τις προφητείες για το ‘’ξανθό γένος’’ και όχι μόνο….

Για προσθέστε σε όλο αυτό τις διάφορες ύπουλες ενέργειες της Τουρκίας κατά της Ρωσίας με τους Τσετσενους , την Κριμαία αλλά και τις τεχνητές αλλοιώσεις των κρατών γύρω από τη Ρωσία με τα εκατομμύρια των φανατικών μουσουλμάνων και εχθρών του χριστιανισμού και της ορθοδοξίας. Τώρα κάτι πρέπει να βλέπετε…. Μαγικό; Μάλλον θεϊκό θα έλεγα….

Αυτή τη φορά θέλω να θυμίσω σε όλους τους ‘’γραφικούς’’ , πλέον , αντίχριστους μιας και πάλι επαληθεύονται οι Άγιοι πατέρες μας , ότι ο επαναστατημένος ραγιάς είχε πάντα στο μυαλό του τον Άγιο Γιώργη , τον Άγιο Δημήτριο , τον Ταξιάρχη , τους βυζαντινούς αυτοκράτορες τον Χριστό και την Παναγία την Αγιά Σοφιά και το μαρμαρωμένο βασιλιά Ιωάννη Βατάτζη , και ήταν αυτός ο ραγιάς μαζί με τους ”ξεβράκωτους” σαν το μέγα Κολοκοτρώνη έφερε την απελευθέρωση….

Αυτοί ποιοι είναι που αψηφούν την ορθοδοξία και το Χριστό; Είναι ενδοξότεροι του Κολοκοτρώνη; Είναι ενδοξότεροι Κανάρη , του Νικηταρά , του Ανδρούτσου , του Μαυρομιχάλη , της Μπουμπούνας , Καραϊσκάκη , της Μαντώ Μαυρογένους και του Παπαφλέσσα ; Φτάνει πια! Αυτές οι φωνές πρέπει να απομονωθούν μιας και ήδη έχουν γελοιοποιηθεί για πάντα καθώς οι προφητείες συνεχώς επαληθεύονται…. Δεν πρέπει κανείς πλέον να ανέχεται την νεοταξική προπαγάνδα τους ενάντια στα ιερά και τα όσια της πίστης και της πατρίδας μας.

Μήπως αντίθετα αυτοί οι γραφικοί είναι οι υπαίτιοι της κατάντιας της χώρας μας αλλά , και ολάκαιρου του κόσμου , μέσα από την αθεΐα ,τον υλισμό , την εχθρότητα στο χριστιανισμό και στα ήθη και έθιμα που αντιπροσωπεύει; Μήπως αυτοί είναι υπεύθυνοι για την εξάπλωση του Ισλάμ και του μίσους που πρεσβεύει και που έχει εισχωρήσει σε χριστιανικούς θύλακες καταστρέφοντας χριστιανικά σύμβολα και σφάζοντας αθώους ανθρώπους; Μήπως ήρθε η ώρα να τους καταλογίσουμε επιτέλους ευθύνες κοιτώντας τους κατάματα και αρχίζοντας πλέον φανερά να τους απομονώνουμε; Μήπως πρέπει να τους χαρακτηρίσουμε και τρομοκράτες καθώς υποστηρίζουν ένοπλες παράνομες ομάδες της αλ καιντα που σφάζουν βρέφη και αμάχους….. Τι λεβέντες !!!!!!!! Τι ανδρειωμένοι !!!!!!!

Δεν μπορώ πραγματικά να σκεφτώ τον εαυτό μου να πεθαίνει μπροστά σε μια τηλεόραση ακούγοντας στο ‘’Μεγκάλο καρναβάλι’’ τον Ντερμπεντέρη να απαγγέλει ‘’δημοκρατία’’ με ‘’Ντρεπουση’’ και Νίκο ‘’Δήμιο’’ να στάζουν δηλητήριο για την πατρίδα μου τρώγοντας χοτ ντογκ και χάμπουργκερ του δυτικού κανιβαλισμού μαγειρεμένα σε χημικά εργαστήρια και ψημένα με μηχανόλαδο…. Δε μπορώ να φανταστώ τα παιδιά μου να με φτύνουν όταν μεγαλώσουν σαν το ‘’μίασμα’’ του ελληνισμού που επέτρεψε την άλωση της χώρας , αλλά και της ζωής τους , χωρίς να δώσω μάχη και να με αποκαλούν ντροπή της ελληνικής ιστορίας ….

Μπορώ μόνο να φανταστώ τον εαυτό μου να βλέπω το Αιγαίο μου τρώγοντας τη φακή μου , ναι αυτή που βγάζει παλικάρια (!!!) , με την κατακόκκινη ντομάτα μου βουτηγμένη στο ελληνικό αιώνιο λάδι και λουσμένη με τη μυρωδιά της ρίγανης από τη μάνα γη , να ακούω την καμπάνα του εσπερινού και να κάνω το σταυρό μου δοξάζοντας το Θεό για την ευλογία του να με φέρει να ζήσω σ’αυτό το ευλογημένο και πανέμορφο κομμάτι της γης….. Και το βράδυ….. το βράδυ να λέω ιστορίες στα παιδιά και τα εγγόνια μου για το πώς πετάξαμε για μια φορά ακόμη τους γερμανούς στη θάλασσα, για το πώς νικήσαμε το διάβολο της νέας τάξης πραγμάτων με τη βοήθεια του θεού , για το πώς τιμωρήσαμε τους εφιάλτες της πατρίδας μας , για το πως δεν επιτρέψαμε και πάλι τα σχέδια του διαβόλου να ευοδωθούν…. Να μπορώ να τα κοιτάζω στα μάτια και να τους λέω είμαστε κι εμείς συνέχεια του ελληνισμού , είμαστε και εμείς άξιοι απόγονοι των προγόνων μας , είμαστε κι εμείς σημαντικοί ανώνυμοι Έλληνες και κυρίως πιστοί χριστιανοί…..

Οι Έλληνες σε όλους του πολέμους που έδωσαν δε μέτρησαν την αριθμητική υπεροχή ούτε την τεχνολογική και ποσοτική υπεροπλία του εχθρού…. Βασίστηκαν μόνο στη λεβεντιά εξυπνάδα και τον ηρωισμό τους και ζητώντας πάντα τη βοήθεια του θεού… Ας κάνουμε το σταυρό μας και ας ξεκινήσουμε τον αγώνα μας…. Τη νίκη μας την έχουν προβλέψει οι Άγιοι πατέρες μας… μόνο πίστη και συμμετοχή ζητούν από εμάς…..

“Τη υπερμάχω στρατηγώ τα νικητήρια

Ως λυτρωθείσα των δεινών ευχαριστήρια

Αναγράφω σοι η πόλις σου Θεοτόκε.

Αλλ’ ως έχουσα το κράτος απροσμάχητον

Εκ παντοίων με κινδύνων ελευθέρωσον

‘Ινα κράζω σοι.

Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε”

Ένας χριστιανός ορθόδοξος Έλληνας και …. φιλέλληνας …

ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

274 σχόλια στο “Τώρα ποιος είναι ο γραφικός; Ο χριστιανός η ο αντίχριστος;”
    1. Πως ακριβως επαληθευουν τις προορησεις τους ρε ΦΔ δηλαδη???καποια κειμενα ηταν χαμενα σε μοναστηρια και οτι ειπε ο Γεροντας Παισιος διασωθηκαν απο αυτους που τα ακουσαν….μονο ο Ιωσηφ ο Βατοπεδινος ειναι ηχογραφημενος…..τι ηταν δλδ πρακτορες της νεας ταξης???της νεας εποχης???των Εβραιων???
      Για κυττα τι εχεις φυτεψει εσυ στο μυαλο σου καλυτερα γτ δεν βλεπω να το καλιεργεις σωστα.
      Ενας απ'τα ιδια

      1. Τα παμε
        δυστυχως για σενα ειναι ενοιολογικη η γλωσσα μας !
        κανε τουμπεκι , δεν σε παιρνει
        ενας ανεργος

    2. Ρε 8.21 συναδελφε στην ανεργια αλλα οχι στην αγνοια αλλο ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ και αλλο η εξυπναδα ΠΡΟΦΥΤΕΙΑ.
      Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ προερχεται απο το προ και το φημι δλδ ισχυριζομαι,λεγω δλδ οτι λεγω εκ των προτερων,προλεγω.
      Αντε τα υπολοιπα που αναφερει το λεξικο βαριεμαι να τα γραψω.
      Πριν λοιπον λαλησει η γλωσσα ας περναει και απ'το μυαλο.
      Δεν μπορουμε να τα ξερουμε ολα αλλα αν ξερεις λιγη ορθογραφια καταλαβαινεις και την προαιρεση του ανθρωπου που την παρουσιαζει ετσι την λεξη.
      Ουτε για χιουμορ ειναι ικανος.
      Γι αυτο συμφωνω…..ειναι ενοιολογικη η γλωσσα μας και θελει λιγο περισσοτερο προσοχη.
      Ενας απ'τα ιδια δλδ ανεργος

      1. ακομα και να δεχθω οτι εχεις δικιο, ιδιο πραμα λες βρε ανεγκεφαλε συναδελφε
        δημιουργω φημη απο πριν
        καταλαβενεις τι γραφεις ??

          1. χαχαχαχαχα
            στη ΜΥΚ ειπαμε !
            και οσο για βλακεια , εχω γραψει απειρες ΒΛΑΚΕΙΕΣ των ιερων κειμενων σας !
            Αλλα μιλαμε για ΒΛΑΚΕΙΕΣ !!!

      1. βουρλακια και τα δυο παραπανω
        ΔΕΝ ειμαστε στο βλακοειδες σχολειο σας που δυνασυετε απο την κωλοθρησκεια σας !
        Αι ξυπνατε

    3. Αλλο η λεξη ΦΗΜΙ που θα πει ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΙ.
      Και αλλο η ΦΗΜΗ που θα πει ΔΙΑΔΟΣΗ.
      Αλλο το ενα αλλο το αλλο.
      Αλλο το ισχυριζομαι πριν για κατι….το προλεγω.
      Και αλλο διαδιδω λογια και δημιουργω φημη.
      Ξεχωρισετα συναδελφε εκτος και αν θες να γινεις και συ ανεγκεφαλος σαν εμενα.
      Ενας απ'τα ιδια δλδ ανεγκεφαλος ανεργος

  1. Οι χριστιανοι εχουν μαγκια και λεβεντια κι ανδρεια
    Με το σταυρο στο χερι τους κρατανε τα πρωτεια!!!
    Την Παναγια τη Δεσποινα εχουνε στο πλευρο τους
    Και τον αφεντη τον Χριστο προστατη κι οδηγο τους!!!

    1. οι κρετινοι εχουν βλακεια κι ακρισία και εθελοτυφλεία
      Με αλλουνου σταυρο δουλευουνε ,κλεβουνε τα πρωτεια !!
      Την μυριαμ ονομασανε παγαια και κορη του ποσειδωνα
      και ενα ονομα διπλο εκ νικαιας νομιζουν για σωτηρα !!!

    2. Χαχαχαχαχα!!!!καλη η προσπαθεια αλλα δεν τοχεις ρε φιλε 8.25 χαχαχαχα!!!δεν τοχεις ρεεεεε……θελει και λιγο μυαλο ρεεεεε.
      Ενας απ'τα ιδια

  2. Εβραιοσποροι τις κανουν τις προφητειες και αλλες γενιες εβαιοσπορων τις κανουν πραξη !
    και μαζι συμβαλετε και ΟΛΟΙ εσεςι που τους πιστευετε !
    ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ??
    ΥΓ. Ασε που εκπληρωσει προφητειας ΑΚΡΙΒΩΣ , ΔΕΝ εχει γινει καμια !
    μονο στις γενικολογιες .

    1. Ο Χριστός ήταν σαρξ εκ σαρκος μόνο της μητρός του και ως εκ τούτου Φιλισταίος. Φιλισταίοι = απόγονοι Φαλαστών = Μινωϊτες. Και όπως και να το κάνεις πρέπει να είσαι να είναι κάποιος τουλάχιστον βλάκας ή εντεταλμένος πράκτορας του Σιωνισμού για να μην καταλάβει ότι ο Χριστός ήταν πράγματι κάτι το εξαιρετικό. Πως αλλιώς εξηγείται ότι ήταν θετός γιος ενός ξυλουργού δηλαδή τεχνίτη και όταν ξεκίνησε τη διδασκαλία του ήξερε να αγγίζει τα πλήθη στις ψυχές τους. Όπως και να τα κάνεις τα πριόνια και τα μέτρα ή αν είσαι της άλλης σχολής τα μοιρογνωμόνια, οι χάρακες και οι διαβήτες δεν σου διδάσκουν ψυχολογία. Κάτι ήξερε όταν έλεγε "μακάριοι η πτωχοί το πνεύματι" όταν το 98% του πληθυσμού τότε ήταν αγράμματοι και αμόρφωτη. Κάτι προφανώς μετέδωσε στους μαθητές του ώστε να γίνουν απόστολοι με αποστολή. Και πως έφτασε από τη μοναδικότητά του στην καθολικότητα των χριστιανών εκεί πρέπει να ανήκεις σε κάποιες από τις προαναφερθείσες κατηγορίες για να μην δεις την αλήθεια του θείου χρίσματος.

      1. το 98 % του πληθυσμου ηταν αγραμματο !!
        ΝΑΙ , ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ
        τοτε ητνα η ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΟΧΗ , η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΓΝΩΣΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΕΧΝΩΨΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ
        Καλημερα σου

    2. Βρε ασχετε αφου στο ξαναειπα δεν το κατεχεις το αντικειμενο γτ ασχολεισε λεγοντας π@π@ριες???
      Δλδ ολοι αυτοι οι υπευθυνοι των εξελιξεων διαβαζουν και αναλυουν τις προορησεις των γεροντων και μετα τις κανουν πραξη???
      Ελα ρεεεε….σοβαρεψου λιγο….
      Ενας απ'τα ιδια

      1. οι ευυαγελιστες ηταν εβραιοι
        οι προφητες ηταν εβραιοι
        η ΝΤΠ διοικηται απο εβραιους
        αι λιγο σκεψη
        ΜΠΟΡΕΙΣ !

    3. Οι πραγματικοί Εβραιόσποροι όπως λες δεν θα προσδοκούσαν ποτέ την αναλαμπή της ορθοδοξίας και κυρίως της Ελλάδας. Οπότε, εδώ κάτι δεν κολλάει με τον βλακώδη ή υποκινούμενο συλλογισμό σου…

        1. Όχι απλώς μία, αλλά πολλές!
          http://goo.gl/2471Wb

          …και κάτι ακόμα..

          Ο γέροντας Παΐσιος είχε πει:

          Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός είχε δίκιο που είπε για τα «Εξαμίλια», διότι τα «Εξαμίλια» δεν είναι ούτε χωριά, ούτε πόλεις, αλλά είναι τα έξι ναυτικά μίλια, η ζώνη των έξι μιλίων που περιβάλλει τα παράλια της Ελλάδας και κάθε νησί μας. «Εξαμίλι» είναι κάθε σημείο που απέχει έξι μίλια από τις ακτές της Ελλάδας, χερσαίες ή νησιωτικές. Εκεί, λοιπόν, θα γίνει εκείνο που είπε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός»

          Πως γνώριζε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός για τα 6 ναυτικά μίλια πριν από τόσα χρόνια; Δεν επαληθεύτηκε ένα μέρος της προφητείας αυτής;

          1. πηγη
            """Αναφέρεται συνομιλία του πατροκοσμά με κατοίκους για τα μελλούμενα και το χρέος της Ελλάδος από τους δυτικούς δανειστές της. """
            —————————–
            δλδ αναφερεται απο ποιον ????
            απο τα μπεεεεε ???
            χαχαχαχαχα
            πηγη =αναφερεται
            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
            ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ !!

          2. Ακόμα και η «κουτσή Μαρία» γνωρίζει πως οι αναφορές αυτές είναι καταγεγραμμένες σε βιβλία σχετικά με τον βίο του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού.
            Τα «μπε» και οι υπόλοιπες μακακίες που γράφεις δείχνουν το επίπεδό σου…

          3. se επιπεδο κουτσης μαριας σας βαζουν !!!
            καλα που το καταλαβες !

    4. εκπληρωσει προφητειας ΑΚΡΙΒΩΣ , θα γινει ολα !

      μετα τις εκλογες μαιου 2014

      Θα ΤΑ ΔΗς ΟΛΑ !!!

  3. Όταν λέει για τις προφητείες του τουρκουπάλληλου Κοσμά του Αιτωλού μπορεί να μας δώσει κανείς κάποια πηγή που να έχει γραφτεί μια προφητεία ή ο ίδιος σαν προφητής πριν το 1950; Γιατί είναι γνωστό ότι τις προφητείες του Κοσμά τις έβγαλε από το μυαλό του ο Καντιώτης Φλωρίνης.Καίρος να ξυπνήσετε ορισμένοι Εβραιοχριστιανοί

    1. Τι πηγή να σου δώσω για κάτι ανύπαρκτο;Σου λεω ότι δεν υπάρχει πουθενά καμία προφητεία του Τουρκουπάλληλου Κοσμά πριν το 1950 γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει.Πηγή να μας δώσει οποιος ισχυρίζεται ότι ο Κοσμάς έχει πει έστω και μία προφητεία

    2. Θα το ξαναπω…..μονιμως παριστανεις τον βλακα……προφανως οτι σωθηκε ως τις μερες μας βρεθηκε ειτε σε χειρογραφα αυτων που ακουγαν τον Αγιο Κοσμα τον Αιτωλο ειτε απο στομα σε στομα.
      Τοτε υπηρχαν χιλιαδες μοναχοι….γιατι σε ολους αυτους δεν αποδοθηκε καμμια προφητεια???αρα για να του αποδιδονται πρεπει να τις ειπε….ειναι σχετικα προσφατος και το οτι ειπε σιγουρα θα υπαρχει ακομη στις μνημες των ανθρωπων……τοσο μυαλο θελει πια!!!
      Αν δεν ισχυουν και ειναι δημιουργημα του Αυγουστινου Καντιωτη πολυ απλα δεν θα γινουν……δεν χαιρεσαι???
      Αν ομως δεν ειναι???
      Ενας απ'τα ιδια

      1. αμα παρω παραδειδμα απο εσας εδω τους πιστους !!!
        φανταζομαι τι "σωσιμο" καναν !!
        χαχαχαχαχαχαχα

    3. Χαχαχαχαχαχα!!!!δεν παιζεσαι ρε!!!!δεν βρισκω ακρη πια!!!χαχαχαχαχα!!!ευτυχως που γελαμε και λιγο.
      Ενας απ'τα ιδια

  4. Να ζήσεις πατριώτη!!!!! Καλή Λευτεριά να χουμε…με Αρχιστράτηγο την Παναγιά μας!!!

      1. αλλο να πολεμας για την Πατριδα ΣΟΥ και την Πιστη ΣΟΥ και την Οικογενια ΣΟΥ και αλλο να πας σε ΞΕΝΟ ΤΟΠΟ και να σφαζεις και να επιβαλεις τα πιστευω σου στους ντοπιους. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΙΣΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΔΕΨΟΥΜΕ?

        1. ΙΔΕΑ δεν εχεις απο το κορανι !
          να μην πω για την διαθηκη του μωαμεθ !
          αλλα εσεις δεν ξερετε τα δικα σας !
          θα ξερετε τα "ξενα" ???
          χαζοφέρνω μαλλον !
          Ζ

          1. ε πες μας οτι εισαι μουσουλμανος!το κορανι το δεχεσαι κ στην Αγιαγραφη βρισκεις λαθη!

          2. ΜΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΠΛΗΡΩΘΗΚΕ , θα πει κανενας σας ?????

          3. ΟΤΑΝ Ο ΓΕΡΩΝ ΠΑΪΣΙΟΣ "ΕΒΛΕΠΕ" ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ

            "Μη φοβάσαι. Ο Θεός δεν θα επιτρέψει να γίνει κακό , αλλά θα γίνουν όμως πράματα και θάματα που δεν θα εξηγούνται με τη λογική. Ο κόσμος θα τους σιχαθεί και θα τους κυνηγήσει. Όπως ένα μπαλόνι φουσκώνει και ξαφνικά σκάει, έτσι θα σκάσουν κι αυτοί! Δεν μπορώ να σου πω πιο πολλά." (Λόγοι χάριτος και σοφίας, π. Μάξιμος Αγιορείτης, 2001, Άγιον Όρος)

            ΓΕΡΩΝ ΠΑΪΣΙΟΣ
            "Θα γονατίσουν οικονομικά το λαό σε τέτοιο βαθμό ώστε να δεχτούν τον απόλυτο οικονομικό έλεγχο, το χάραγμα" έλεγε ο Γέροντας Παϊσιος πολλά χρόνια πριν.

            "…θα σας δώσουν πολλά λεφτά και μετά θα σας βάλουν δυσβάσταχτους φόρους, αλλά δεν θα προλάβουν να τους πάρουν". "…ο κόσμος θα σιχαθεί τους πολιτικούς και θα τους πάρει με τις πέτρες"…
            ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΟΥ 'ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΦΑΚΕΛΛΩΜΑΤΟΣ'
            «Επέβαλαν (και θα επιβάλλουν) στη χώρα μας ένα πολύ μεγάλο εξωτερικό δημόσιο χρέος,τόσο μεγάλο που, όχι μόνον να μη μπορούμε να το ξεχρεώσουμε, αλλά ούτε τους τόκους αυτού του δανείου να μην προλαβαίνουμε" με αυτό καταφέρνουν με εύλογη δικαιολογία να επιβάλλουν στο λαό ένα οικονομικό πρόγραμμα εξόντωσης, έως εσχάτων.
            Θα επιβάλλουν συνεχώς νέα οικονομικά μέτρα, δυσβάστακτα, φόρους ασήκωτους και πάρα πολλά άλλα μέτρα, έτσι ώστε να κάνουν το λαό να αγανακτήσει.

            Και τι θα πετύχουν με αυτό;

            Ακούστε" Ο λαός καταπιεζόμενος από τα δυσβάστακτα οικονομικά μέτρα θα ζητάει κάποια στιγμή να ξανασάνει, αλλά αυτή τη στιγμή δεν πρόκειται να του τη χαρίσουν ποτέ, παρά μόνον έως ότου σκύψει το κεφάλι του εντελώς στο έδαφος, δηλώνοντας τέλεια υποταγή στο καινούργιο τους σύστημα.
            Θα λένε: Έχετε δίκιο που διαμαρτύρεσθε, όμως έχετε μεγάλο εξωτερικό χρέος και αυτοί που έχουν πολλά λεφτά φοροδιαφεύγουν" για να μη σας επιβάλλουμε άδικα μεγάλους φόρους κτλ. πρέπει να αποδεχθείτε το τέλειο σύστημα ηλεκτρονικού οικονομικού ελέγχου. Έτσι ώστε να βλέπουμε ποιοί είναι οι νομοταγείς πολίτες και ποιοί οι φοροφυγάδες. Ταυτόχρονα θα παρέχουν μέσω του ηλεκτρονικού οικονομικού συστήματος πολλές διευκολύνσεις.

            π.Παΐσιος, αγιορείτη ιερομονάχου Χριστοδούλου Αγγελόγλου από το βιβλίο του «Σκεύος εκλογής»

            Ο Γέροντας Παΐσιος είχε ερωτηθεί πολλές φορές για το θέμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης…

            «Η ΕΟΚ είναι το κράτος του Ισραήλ. Λίγα όμως είναι τα ψωμιά της». «Στην Ιταλία θα παρουσιαστεί ένας νέος Μουσολίνι, στη Γερμανία ένας νέος Χίτλερ και η ΕΟΚ θα διαλυθεί….

            Η ΕΟΚ δεν έχει καμία σχέση με την Αμερική. Η Αμερική μοιάζει με έναν αργαλειό, που αφομοιώνει τα κουρέλια, ενώ στην ΕΟΚ υπάρχουν αντιτιθέμενα και….
            διαπλεκόμενα συμφέροντα».

          4. Το Κοράνι -που δεν το έχεις δει ούτε απέξω- ΔΕΝ γράφει πουθενά για σφαγή των άπιστων. ΠΟΥΘΕΝΑ όμως αλλά και καμία άλλη βία δεν προάγει.
            Και μάθε και κάτι που θα σε εκπλήξει σε σημείο εγκεφαλικού:
            Στο Κοράνι, οι χριστιανοί αναγνωρίζονται ως οι μόνοι "πιστοί" μετά τους μουσουλμάνους που όμως βρίσκονται σε λάθος δρόμο και φυσικά ΔΕΝ προτείνει να τους σφάξουμε για αυτό. Αναγνωρίζει δε τον Ιησού σου σαν έναν μεγάλο διδάσκαλο, ομόβαθμο του Μωάμεθ.

            Έμεινες μαλάκας;
            Τι ρωτάω τώρα…….

            Και ναι, είναι πολύ καλύτερο, πιο καλογραμμένο και κατανοητό και πάντως πολύ πιο απλό από την αγία γραφή που έχει γραφτεί και ξαναγραφτεί δεκάδες φορές και για αυτό το λόγο, κάτω στην Αφρική, οι ιεραποστολές καταγράφουν καθημερινά, 1 προσηλυτίζεται στο χριστιανισμό και 10 γίνονται μουσουλμάνοι.
            Αυτή είναι η αναλογία

            Τώρα άμα σου προτείνω να το διαβάσεις θα σε σοκάρω φαντάζομαι…..

          5. Αφου ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΤΟΥΣ οι "πιστοι"
            αλλα αντ αλλων παπανταλων μονο ξερυν να λενε !!

          6. μπουληηηη το μισο διαβασες?αντε φορα κ φερετζε ρε γνωστη του κορανιου!!τι γελοιοι που ειστε ρε χαχαχαχα!!!!!!!!

    1. Σου αρεσει δεν σου αρεσει ετσι πολεμαμε αυτους που στρεφονται εναντιον της Ελλαδος…..και μαθε πως πρατουν αυτοι που ακολουθουν την τζιχαντ και μετα συγκρινε μας.
      Ενας απ'τα ιδια

    2. Εφεραν στον κοσμο εσενα!!!!να μια επιτυχια!!!
      Σε ανεχονται!!!να αλλη μια
      χαχαχαχα!!!ακου πες μια επιτυχια……που???στο τραγουδι???στις εξετασεις???στην δουλεια???
      Εισ ωραιος ρεεεεε.
      Ενας απ'τα ιδια

        1. Aγιος Κοσμας ο Αιτωλος:
          «Θάρθουν οι κόκκινοι σκούφοι κι ύστερα οι Άγγλοι επί 54 χρόνια, και κατόπιν θα γίνει Ρωμαίϊκο».

          (Ελέχθη εν Κεφαλληνία περί της απελευθερώσεως της Επτανήσου – “Κόκκινοι σκούφοι” ονομάζονται οι Γάλλοι στρατιώται ως εκ του χρώματος των καλυμμάτων της κεφαλής κατά τους ναπολεόντειους χρόνους. Η προφητεία αύτη εύρε καταπληκτικήν εκπλήρωσιν. Διότι μετά τους Ενετούς εις την Επτάνησον εγκατεστάθησαν οι Γάλλοι, και μετά την αναχώρησίν τούτων ήλθον οι Άγγλοι, των οποίων η παραμονή διήρκεσε 54 έτη, δηλαδή όσα και προεφήτευσεν ο Άγιος. Το 1810 κατέλαβον ουσιαστικώς οι Άγγλοι την Επτάνησον (εκτός της Κερκύρας, η οποία παρεδόθη το 1815 εις τον Κάμπελλ), και το 1864 παρέδωκαν αυτήν εις την Ελλάδα).

          «Εκείθε θάρθη το Ρωμαίϊκο».

          (Την προφητείαν ταύτην είπεν ο Άγιος εν Πρεβέζη δεικνύων το μέρος της Στερεάς, από το οποίον θα προήρχετο ο στρατός της ελευθερίας. Η προφητεία έπραγματοποηθη το 1912).

          «Εσείς θα πάτε να κατοικήσετε αλλού και άλλοι θάρθουν να κατοικήσουν σε σας»

          «Οι κληρικοί θα γίνουν οι χειρότεροι και οι ασεβέστεροι των όλων»
          «Θα σας επιβάλουν μεγάλο και δυσβάστακτο φόρο, αλλά δεν θα προφθάσουν».

          «Θα σας ρίξουν παρά πολύ• θα σας ζητήσουν να τον πάρουν πίσω, αλλά δεν θα μπορέσουν».

          «Φτιάνετε σπίτια τορνευτά και δεν πρόκειται να κατοικήσετε σ’ αυτά».

          (Είπε τους λόγους τούτους ο Άγιος εις Άσσον της Κεφαλληνίας, όταν μίαν ημέραν διήρχετο προ μιας νεοκτίστου οικίας. Μετ’ ολίγον όλοι οι ιδιοκτήται απέθανον πλην μιάς μοναχής).

          «Θα δείτε να πετάνε άνθρωποι στον ουρανό σαν μαυροπούλια και να ρίχνουν φωτιά στον κόσμο. Όσοι θα ζουν τότε θα τρέξουν στα μνήματα και θα φωνάξουν: Εβγάτε σεις οι πεθαμένοι να μπούμε εμείς οι ζωντανοί».

          «Θα δείτε στον κάμπο αμάξι χωρίς άλογα να τρέχει γρηγορότερα από τον λαγό».

          «Το κακόν θα έλθει μέχρι τον Σταυρόν και δεν θα μπορέσει να πάει κάτω. Μη φοβηθείτε. Μη φύγετε από τα σπίτια σας».

          (Ελέχθη εις την περιοχήν Πολυνερίου Γρεβενών. Πράγματι το 1940 οι Ιταλοί έφθασαν μέχρι την τοποθεσίαν Σταυρός, όπου είχε κηρύξει ο Άγιος και εσταμάτησαν).

          «Όταν θα πέσει ο κλώνος (που είναι στημένος ο Σταυρός), θα γίνει μεγάλο κακόν, που θα έλθει από το μέρος όπου θα δείξει ο κλώνος- και όταν θα πέσει το δένδρον, θα γίνει ένα μεγαλύτερον κακόν».

          (Ελέχθη εις το χωρίον Τσιράκι (σήμερον Άγιος Κοσμάς) Γρεβενών. Πράγματι το 1940 έπεσεν ο κλώνος και ο Σταυρός προς το μέρος της Αλβανίας, όθεν επετέθησαν οι Ιταλοί, και το 1947 το δένδρον, ότε η περιοχή κατεστράφη εντελώς από τον συμμοριτοπόλεμον).

          Μπορώ να σου γράφω προφητείες που επαληθεύτηκαν μέχρι αύριο το πρωί αλλά είναι προφανές ότι χάνω το χρόνο και τα λόγια μου…. Η βλακεία είναι ανίκητη….. ανίκητη……

          1. ουτε πηγη εβαλες να δουμε ΕΑΝ εχει καν ιχνος αξιοποστιας
            ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ
            και ακομα και ετσι , δεν βλεπω καποια ιδιαιτερη εκπληρωση

      1. Είσαι τόσο μαλακας που φοβάμαι ότι αν σου δείξω τη πηγή θα πέσεις μέσα οπότε άστο…!!!!!!!

          1. ενω η "μπεεε" δικη σου απαντηση πολυ εξυπνη μπραβο!

    3. Αφου ρε 9.56.το κορανι δεν λεει για σφαγες των χριστιανων γιατι τοσες δολοφονιες αυτων ???
      Η τζιχαντ που ζωνονται εκρηκτικα και παιρνουν τοσο κοσμο στο λαιμο τους απο που προκυπτει???
      Ποια η θεση της γυναικας στον μουσουλμανικο κοσμο???
      Και αν ακολουθουν περισσοτεροι τον μουσουλμανισμο ειναι γιατι ειναι ευπεπτος και ευκολα εφαρμοσημος σε αντιθεση με την ορθοδοξια που σου το εχω ξαναπει θελει πολυ αγωνα και συνεχη επαγρυπνιση για να ακολουθησεις τις διδαχες της.
      Δες μονο τι νηστεια κανουν αυτοι και τι εμεις.
      Αυτοι οταν νηστευουν δεν τρωνε τιποτα ολη την ημερα και μετα ολα καλα τρωνε οτι θελουν σε αντιθεση με μας που εχουμε νηστεια τα Χριστουγεννα….νηστεια πριν το πασχα νηστεια των αποστολων νηστεια της Παναγιας και βεβαιως καθε τεταρτη και παρασκευη ολο τον χρονο συν του Σταυρου των φωτων κλπ.
      Αυτα οσο αφορα το φαγητο αν μετα προσπαθησεις να κανεις πραξη τον λογο του Χριστου τοτε να σε δω.
      Παρε μονο μια…πχ…..αγαπα τον πλησιον σου ως εαυτον……για καντο πραξη να σε δω ποσο ευκολο το θεωρεις.
      Για να δεις οτι μονο αυτο αν προσπαθουσαμε να κανουμε θα αλλαζαν τα παντα.
      Δεν λεω οτι το κορανι δεν προσπαθει να τους κανει κατα το δυνατον καλυτερους αλλα γιατι να με ενδιαφερει αφου εχω το πρωτοτυπο….την Καινη Διαθηκη.
      Το κορανι ειναι συραφη της παλαιας διαθηκης,της καινης διαθηκης συν δικα του πραγματα.
      Ασε λοιπον τραβα να τα πεις αυτα σε αδαεις….πιθανον να σε πιστεψουν.
      Εχουμε την τυχη να εχουμε γεννηθει στην Ορθοδοξη Ελλαδα με τοσους μαρτυρες και Αγιους και θα λοξοκυτταω στη Μεκκα???
      Δεν θασαι καλα……
      Ενας απ'τα ιδια

    4. Ρε 7.51…..εισαι τυφλος ρε φιλε και απ'οτι βλεπω δεν ξερεις ουτε να διαβαζεις ουτε να κατανοεις το τι εχει γινει στη χωρα.
      Ελληνικα δεν ξερεις??αφου σου αναψερει και πηγη.
      Χωρια που καθησε και σου τα εγραψε δινοντας σου ετοιμη τροφη.
      Ενας απ'τα ιδια

      1. γιδια !
        ολο λετε τα ιδια και τα ιδια αλλα απαντηση συγκεκριμενη δεν δινετε ουτε καποια πηγη !
        βλακεια στη βλακεια λετε ολη την ωρα !

    5. Μα ειστε τοσο μα τοσο μ@λ@κες???

      Αφου σου γραφει"Λογοι χαριτος κ σοφιας"του π.Μαξιμου 2001 Αγιον Ορος.
      Του Αγιου Κοσμα ρε μπαγλαμαδες δεν θελει πολυ μυαλο να βρειτε την πηγη.

      Αλλα καλα ειπε καποιος αν σας πει την πηγη μπορει να πεσετε να πνιγειτε…..ολα τα περιμενει κανεις απο σας.
      Ενας

      1. δλδ μρε πανσοφε μη μακακα
        οι λογοι χαριτις ενος παπα ειναι αξιοπιστη πηγη ????????????
        μας δουλευετε ρε ?????
        βλογατε τα γενια σας ????
        μπεεεεε

    6. Ρε πηγη δεν ζητησατε???δλδ ποιος περιμενες να ειναι εκει να σου τα γραψει??? Ο Ομηρος???
      Αυτος τα ακουσε αυτος τα εγραψε.

      Υπαρχουν και μαρτυριες προσκυνητων σε αλλα βιβλια που τους τα ειπε ο ιδιος ο γεροντας.

      Τωρα αν τα βγαλανε απ'το μυαλο τους αυτο θα φανει στο μελλον.

      Τι δεν καταλαβαινεις???
      Ενα απ'τα ιδια

    7. Ρε μπουμπουνα…..ποια πηγη δεν ρωτησες???και σου εγραψε.
      Αν δεν την θεωρεις ρε γιδι αξιοπιστη στ@ρχιδι@ μας.
      Ενας απ'τα ιδια

  5. ολα καλα…. αλλα την αναλαμπή της ορθοδοξίας που την είδες…. σε ποιες προφητείες;;;

    Αυτές που κυκλοφορουν περί αναλαμπή της ορθοδοξίας είναι ολες απάτη, για να παραδώσουν τους Χριστιανούς στα χέρια του αντιχριστου που θα κυβερνα τοτε!!!!!

    1. Προφανως απο τα λογια του Γεροντα Παισιου που αν θυμαμαι καλα ελεγε πως τοτε θα ψαχνουν ανθρωπο να τους μιλησει για τον Χριστο(εννοειται οταν γινουν ολα αυτα που λεγονται)
      Ενας απ'τα ιδια

  6. "Ένας χριστιανός ορθόδοξος Έλληνας και …. φιλέλληνας …"

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;;;

    1. Βρηκες κατι να γελασεις τελικα ε???εεεε ρε πως φαινεται ο κακοπροαιρετος ανθρωπος……απο ολα αυτα που γραφει το φιλελληνας σε ενοχλησε και μετα παρεξηγεισαι οταν λεω οτι κυττας το δαχτυλο οταν σου δειχνουν κατι…..μπορει και το νυχι να δεις αν τοχει κομενο σωστα.
      Ενας απ'τα ιδια

      1. ενας μαυρος μα και ασπρος αλλα και φιλοασπρος
        χαχαχαχαχαχαχ
        ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
        ΜΟΥΥΥΥΑΑΑΑ χαχαχαΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

  7. χειρόγραφο που βρίσκεται στην Αγιορέιτικη Μονή Διονυσίου, προφητεία της Σίβυλλας:
    "Σας προφητεύω έναν τρισυπόστατο Θεό στα ύψη εκτεινόμενο του οποίου ο αιώνιος Λόγος σε ανυποψίαστο κόρη θα κυοφορηθεί, όπως ακριβώς το φέρον φωτιά τόξο, το μέσον του κόσμου διαπερνώντας… Όλο τον κόσμο αφού επαναφέρει στην ζωή, και στον Πατέρα θα τον προσφέρει σαν δώρο. Μαρία θα είναι το όνομα Αυτής."

    ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΜΕΝΕΙΣ

    ΜΆΝΑ…

    ΘΑ ΕΊΜΑΣΤΕ ΕΚΕΊ…

    ΟΠΩΣ ΠΆΝΤΑ..

    ΓΑΊΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ..

    ΜΕ ΦΩΤΙΆ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ..

    ΑΓΆΠΗ.. ΜΆΝΑ ΕΊΜΑΣΤΕ ΕΚΕΊ…

    ΚΟΥΡΆΓΙΟ..

    ΦΑΕΘΩΝ

    1. ΠΡΟΦΥΤΕΥΕΙ εναν τρισυποστατο θεο που υπηρχε εκατονταδες χρονια πριν
      ΑΔΧΕΣΜΟΣ
      Ελα , σκεψου λιγο κι εσυ

        1. ΒΛΑΚΑΚΟ !
          η γραμματικη ειναι φοινικικη "εφευρεση" γιατι ΔΕΝ καταλαβαιναν !
          οι βαρβαροι εκ του βαρ βαρ δλδ ακαταλαβιστικη ομιλια !
          Το θεμα ειναι η ενοια !

        2. Μήπως είναι πράγματι στην περίπτωσή μας "προφυτεύω" γιατί τα φυτεύουν από πριν για να καρπίσουν μετά;;;;;;

          1. ετσι ειναι
            αλλα τα ΜΠΕΕΕΕ
            ντιπ να καταλαβουν

        3. το έχει γράψει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ εσύ είσαι ο ηλίθιος που δεν βλέπει πέρα από τη μύτη του και που έχει χάσει κάθε ικανότητα να σκέφτεται!
          ΠΡΟ-ΦΥΤΕΙΕΣ είναι κορόϊδο

          1. ολοκληρες φυτειες εχεις στο μυαλο σου πως να σκεφτεις μετα με καμενο εγκεφαλο

    2. Ρε 12.43…..εισαι πολυ βλαξ…..χαχαχα!!!ρε που τα βρισκεις και τα αμολας….
      Συγνωμη ρε "ψυχαγωγος"οταν διαβασα το σχολιο σου ειπα να μην απαντησω ξανα σε κανεναν αλλα δεν αντεξα……και εχεις τοσο δικιο αλλα πως να αντεξεις τοση βλακεια….αντε αγνοια να το κανω πιο μαλακο.
      Μπορει κανεις να τους αφηνει σε τοση αγνοια???
      Αυριο μπορει να ειναι αυτος ο χαφιες με την κουκουλα γιατι ως τυφλος αυτους θα ακολουθησει.
      Ευχομαι να κανω λαθος…αλλα ανθρωπος χωρις αξιες και πιστευω ειναι ερμαιο των παντων.
      Ενας απ'τα ιδια

      1. giati re προβατο χωρις αξιες ????
        επειδη δε δεχομαι τις μακακισμενες εβραικες εξ αποκαλυψεως αληθειες !!
        αιντε ρε βλακομετρα που δεν εχετε ιδεα περι πραγαματικων αξιων !
        με το ζορι κανετε τον κοσμο οπαδο μιας θρησκειας και του πιπιλιζετε το μυαλο σε ολη την παιδικη του ηλικια !
        και συνεχιζετε και μετα
        παπαρια αληθειες λεει η κωλοθρησκεια σας !!
        ενα συνοθυλευμα παλιοτερων κειμενων και χωρις καν εξυπνη καταταξη !
        ο αγιος και αποστοος παυλος !
        το ρωμαικο ζουδι που επεβαλε τον εγωισμο του βαση της σταρτιωτικης δυναμης και πλατες (ποιανων αραγε !!) .
        εχετε βγαλει αχρηστους και κακους σοβαρους ανθρωπους οπως ο ηρωδης και ο νερωνας με τις ΠΑΡΑΜΥΘΑΡΕΣ !!
        η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΟΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ !!
        ΑΝΕΜΕΝΕ

          1. καλα ΒΛΑΜΕΝΟΙ ειστε ???
            ΔΕΝ ΒΑΦΤΟΖΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΜΩΡΑ ΟΛΟΙ ??
            ΝΤΙΠ ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΟ ?????

          2. κ που βαπτιστηκες νομιζεις οτι πιανεσαι για χριστιανος?αφου τον αρνηθηκες το Χριστο.κ μπορεις να αλλαξεις κ θρησκεια αν θες.

          3. χεστηκα αν πιανομαι για χριστιανος !
            αν το εχετα καταλαβει ,
            ΕΑΝ υπηρξε ενας χριστος ηταν ΣΦΟΔΡΑ ΕΝΑΝΤΙΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ !!
            σε αυτο τον μισανθρωπο γιαχβε που υποτιθετια ηταν πιστη η μαν τ η μυριαμ !
            αρα ηταν ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ για την επικρατουσα θρησκεια και γι'αυτο υποτιθεται τον κρεμασαν !
            και το παπαδαριο τον εβαλε υιο του γιαχβε !!!
            αι παγενετ ρε που δεν καταλαβαινετα τα απλα πραμματα !
            μπεεεε θα μεινετε προφανεστατα

    3. Αντε καλα το χωρις αξιες το παιρνω πισω….ημουν λιγο υπερβολικος……αντε και στα πιστευω…..αλλα στην αγνοια αποκλειεται.
      Εχεις αγνοια πως να το κανουμε.
      Παντως εισαι τυχερος……πως γλυτωσες απ'το πιπιλισμα εσυ???
      Για τα υπολοιπα αποψεις σου και λιγο με ενδιαφερει.
      Οσο για την αληθεια αναμενω μετα αγωνιας.
      Ενας απ'τα ιδια

    4. Ρε 10.50….ευγε!!!!σε δυο αραδες λεξεων σε πληρη συγχηση τα βρηκες ολα…..

      Μπραβο !!!!!περιεχομενο ισαξιο χρησμου!!!!

      Ενας απ τα ιδια

  8. κανενός η συνείδηση καί η βούληση δεν βιάζεται να πιστέψει…όποιος θέλει…όποιος δεν θέλει θα μεταστραφεί μόλις δεί τα ζόρια…εξάλλου οι ειρωνείες απέναντι στους ανθρώπους του Θεού δικαιολογούν την παρουσία του ΔΝΤ στη χώρα μας…καί που δικαίως το ΔΝΤ κυβερνά τη χώρα μας , δεδομένης της ποιότητας του λαού. Με την παρούσα κατάσταση- ηθικονοητική καί διανοητική του μέσου Έλληνα δεν αξίζουμε κάτι καλύτερο…ο εξυπνακισμός, το χαχανητό, η εύκολη ζωή …είναι το σήμα κατατεθέν του λαού μας…γι αυτό κι ο καθρέφτης του στο πολιτικό στίβο προάγει παρόμοιες αξίες, αυτές που επιθυμεί ο λαός…τώρα γιατί ολοι σχεδόν φωνάζουμε; αυτό χρήζει ψυχιατρικής εξέτασης… ο Θεός να βάλει το χέρι του…Αλέξης Μοίρες Ηρακλείου …Υ.Γ εκτιμώ ότι εάν γίνει απόβαση Τούρκων στην Ελλάδα οι πιο πολλοί εξ ημών θα νομίζουν ότι γυρίζεται ταινία…με διαφορά ο πιο …νυκτωμένος λαός

    1. το δντ κυβερνα τη χωρα λογο του θεου ?????
      δεν πας καλα ! καθολου καλα !!!
      να το κοιταξεις !
      ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ !!!
      ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕGALA KANAΛΙΑ !
      ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ

    2. Ευτυχως που κατανοειτε την Ελληνικη γλωσσα……αλλα λεει ο φιλος στο σχολιο αλλα καταλαβαινεις….αντενα συνενοηθουμε μετα……μαλλον εσενα σου εκαψαν την φαια ουσια τα megala καναλια.
      Ενας απ'τα ιδια

      1. τι λεει ? οτι μα ςτιμωρει ο παναγαθος (χαχαχαχαχα) γιαχβουλης !
        τους αλλους που ειρωνευονατι ΠΙΟ ΠΟΛΥ γιατι δεν τους τιμωρει ????
        τα γιδια θα λεμε παλι ?

        1. ποιός μίλησε για τιμωρία του Θεού; Μα καλά ή αστειεύεσαι ή …δεν ξέρω κι εγώ…απαντήσεις σαν τις δικές σου δείχνουν ότι οι περισσότεροι Ελληνες είναι νεροκουβαλητές του ΔΝΤ…Αλέξης Μοίρες Ηρακλείου

          1. οι κωλοθρησκεια σου τους στηριζει και τα κολοκοματα !
            οπως στηριζουν και τος κωλοτραπεζες
            ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΣΑΣ

          2. υβριστής του ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ; ξανασκέψου το Αλέξης Μοίρες Ηρακλείου

          3. ο τριαδικος θεος ειναι
            Ζευς
            Αθηνα
            Απολλων

            εγω τον γιαχβε βριζω !
            γκεγκε ??

          4. χαχαχαχαχα ναι περιμενε το Δια να σε σωσει νουμερο

          5. δεν περιμενω κανεναν δια να μεσωσει ζλαπι !
            αναφερω απο που προερχεται ο τριαδικος θεος !
            και την σειρα καταταξης
            πατηρ
            πνευμα
            υιος
            —————-
            αληθεια για πες το αγιο πνευμα τι κανει ??
            γιατι μονο 2-3 φορες εμφανιζεται στα ιερα κειμεν και εκει ειναι απεσαλμενο ???
            χαχαχαχαχαχαχαχα

          6. πωπω αμαθεια…κ γελας κιολας!
            Με τη χάρη Του αγιου πνευματος απαλλασσόμαστε απ’ τη δουλεία του διαβόλου, καλούμαστε στην ελευθερία του Χριστού, οδηγούμαστε στην ουράνια υιοθεσία, αναγεννιόμαστε απ’ την αρχή και ξεφορτωνόμαστε το βαρύ και δυσβάστακτο φορτίο των αμαρτιών μας.

          7. αμαθεια σιγουρα εχεις !!!
            αφου αλλο σε ρωταω
            αλλο απαντας και σε σχεση με το ΤΙΠΟΤΑ !!
            δουλεια του διαολου ε ??
            δουλεια και στο γιαχβε !!
            ΠΩΣ την πατησατε ετσι ??
            και δουλος και δουλος δλδ εισαι ???
            χαχαχαχαχαχα

          8. α ναι ξεχασα οτι μιλαω σε νηπιο που δεν καταλαβαινει.που να καταλαβεις εσυ τι κανει το αγιο πνευμα με την τυφλα σου!

          9. σου λεω μη μας απειλεις τοσο γιατι ανατριχιασαμε

          10. η ώρα του Γιάννη Βαλαώρα;…έρχεται η ώρα μας…έχεις πληροφορία εκ Θεού; πρόσεχε αδερφέ μην βρεθείς προ απροόπτου. Αλέξης Μοίρες Ηρακλείου

    3. Ελααααα….μη γινεσαι γιδι!!!!βαλε γυαλια και ξαναδιαβασε…..αντε να μη λεμε παλι τα γιδια…
      Διαβαζεις και τα βλεπεις οπως τα θες.
      Ενας απ'τα ιδια η ενας απ'τα γιδια χαχαχαχα !!!!

    4. 10:51….κατι κοθωνια σαν και σενα τους ψηφιζατε τοσα χρονια και ριχνετε το φταιξιμο μια ζωη σε αλλους….

      Θα ερθει κι η σειρα σου που θα παει???
      Ενας

      1. εχει καμια σχεση η ψηφο με το ποιος βγαινει ???
        ελα !!
        σκεψου λιγο !!
        μπορεις λεμε !!
        μπεεεε

        1. ρε βασιλια των βουρλων ο,τι κοτσανα υπαρχει την εχεις πει μαζεμενη,σταματα να βελαζεις κ προσπαθησε να σκεφτεις λιγο με οσο μυαλο σου εχει απομεινει!ποσο καμενα μυαλα ποσο πια???

    5. Ελα παππου να σου δειξω τα αμπελοχωραφα σου…..

      Αντε ρε μεινε στην τυφλα σου….βαρεθηκα

      Ουτε για το νηπιαγωγειο κανετε

      Ενας απ'τα ιδια

    1. Εγω…..τοσες φορες εχω προφητευσει και επιβεβαιωνομαι.
      Ποσες φορες εχω πει οτι θα γραψεις μ@λ@κιες και εχω πεσει μεσα…..συνεχως επαληθευομαι.
      Ενας οχι απ'τα ιδια….Ενας αλλα προφητης..χαχαχα!!!

      1. τι να πω !
        Μια ακομα φορα μενω αφωνος απο τα επιχειρηματα σου !

        ΥΓ . Μην παθεις κανα εγκεφαλικο ε !
        μην ζοριζεσαι , θα μαθεις σιγα σιγα
        ξεκινα με το να σκεφτεσαι απλα προβληματα !
        😉

          1. εκτος απο μπεεε εχεις να πεις κατι αλλο?προφανως οχι γιατι εισαι αμορφωτος

  9. Πρέπει να δούμε τη γενικότερη εικόνα. Ας μη φανταζόμαστε Εθνικές δόξες. Η επίθεση της "Νέας Τάξης Πραγμάτων" είναι παγκόσμιο πρόβλημα. Η Βίβλος και η Αποκάλυψη δεν αναφέρει πουθενά Ελληνικές μελλοντικές δόξες…

    1. αυτό που λες αδερφέ 12 22 μου το επεσήμανε στο Άγιο Όρος Αγιαννίτης Μοναχός με το ίδιο ακριβώς επιχείρημα…λογικό αν όχι λογικοφανές…απ΄οτην άλλη οφείλω να καταθέσω ότι ο Πατήρ Ευθύμιος προ 3ετίας μου επεσήμανε ότι η πείνα , ο πόλεμος καί η αναλαμπή θα έρθουν…επιλέξει μου μίλησε για ένα δίκαιο βασιλέα που θα έρθει καί θα καθαρίσει τη χώρα…η διαίσθηση μου για τον Πατέρα Ευθύμιο στη Καψάλα είναι ότι πρόκειται για φιλόθεο κι ευσεβή άνθρωπο, ταπεινό καί με λόγο μεστό νοημάτων…αναμένουμε λοιπόν…όσο για το ουσιωδέστερο καί εγγύτερο όλων, στη Μόνη Διονυσίου ειπώθηκε τον Ιούλιο ότι το Πάσχα αυτό που έρχεται θα έχουμε διπλή ανάσταση…μια του Κυρίου μας καί μια της Ελλάδας…προσωπικά δεν μπορώ να το αποκρυπτογραφήσω…αναμένουμε λοιπόν το Άγιο Πάσχα…Αλέξης Μοίρες Ηρακλείου

      1. θα ερθεουν ε ??!!!
        ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙ Μ !!!!
        Η ΜΙΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ !

          1. μάλιστα…αφού είναι γελοία η προφητεία…Κυριακή κοντή γιορτή…να δούμε αν θα αντέξουμε …καί πόσοι θα αντέξουμε…Αλέξης Μοίρες Ηρακλείου

          2. καί μόνο που ασχολείσαι με την …γελοία προφητεία…δείχνεις τον πανικό σου…Αλέξης Μοίρες Ηρακλείου

          3. ασχολουμε με τς γελοιοτητες γιατι βαρεθηκα να τι ακουω

          4. γελοια προφητεία…δεν στο επιστρέφω…αυτοχαρακτηρίστηκες..,

          5. kala milame !!
            με ταποσες !!!
            να βαλω τα κλαματα μαλλον !

          6. τα βάλεις δεν τα βάλεις αδερφέ , πρόσεχε μην βρεθείς προ απροόπτου…για το δικό σου καλό. Δεν έχουμε τίποτα να μοιράσουμε…αλλά κατόπιν δευτέρας νουθεσίας …ξα σου ! που λένε καί στη Κρήτη .Αλέξης Μοίρες Ηρακλείου

          7. και ξανα με αγαπη
            [(κατά Ματθαίον 10:34) …Μη νομίζεται ότι ήρθα (εγώ ο Ιησούς) να φέρω ειρήνη, αλλά σπαθί. Ήρθα για να διχάσω τον άνθρωπο με τον πατέρα του και την κόρη εναντίων της μητέρας και την νύφη κατά της πεθεράς. Και εχθροί του ανθρώπου θα είναι οι δικοί του.]
            Ζ

          8. αδερφέ όσο αποδίδεις ορθολογιστικά το θείο λόγο θα πέφτεις σε πλάνη…οι μάρτυρες του Ιεχωβα δρούν έτσι…δεν λέω ότι είσαι προς αποφυγιν παρεξήγησης…αλλά η προσέγγιση σου είναι επιφανειακή κι ανεδαφική διότι παρουσιάζεις με αλλοίωση νοήματος λόγους του Ευαγγελίου…ό τ ιθες κάνε ! Αλέξης Μοίρες Ηρακλείου…

          9. Εγω παρουσαζω με αλοιωση ????
            εσεις που το μονο που λετε – ξερετε ειναι το
            "αγαπατε αλληλους"
            που ηταν ΟΔΗΓΙΑ προς τους ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ , ξερεις αυτου που εστελενε απο πριν και γινοταν τα "θαυματα" !!
            αυτους !
            ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ?????
            ΥΓ. Για απεδωσε εσυ κανα χοριο να δουμε τι ενοεις !
            και τελος
            ή
            θα παιρνουμε την αγια γραφη σαν ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
            ή
            ΘΑ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΜΕ
            Διαλεξτε ?
            για τους ιαχωβαδες δεν σχολιαζω καν
            σε παρωμοιες αιρεσεις ειστε για μενα !
            στον γιαχβε πιστευετε

          10. " αυτους που εστελενε απο πριν -και γινοταν τα "θαυματα"."πως το εννοεις αυτο δηλαδη?
            -το αγαπα τον πλησιον σου το ειπε για ολους τους ανθρωπους
            -ναι θα το ερμηνευεις αλλα απαιτει λιγη μελετη κ σκεψη αν εχεις το κουραγιο

          11. Εγώ δεν ξέρω κανένα ΘΕΟ πλην του τριαδικού…για Γιαχβε εσυ μιλάς αδερφάκι…δεν έχω ευλογία να αποδίδω χωρία της Αγίας Γραφής…εσύ εάν έχεις δικαιωμα σου…τον εαυτό σου βλάπτεις…εαν πιστεύεις ότι έτσι μπορείς να πορευτείς στη ζωή σου πορεύσου έτσι φιλε ! καληνύχτα καί καλή τύχη στη ζωή σου Αλέξης Μοίρες Ηρακλείου

          12. ΕΔΩ δεν λεω για φιαχβε !
            εδω λεω για τοβν ιησου !
            και ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΙΣΕ ΟΣΟ ΘΕΣ !
            ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ !
            Αλλα λιγο μοκο και μην το παιζετε μκομιστες της μοναδικης αληθειας !!

          13. εσεις μοκο γιατι μονο μπουρδες λετε.δε θυμαμαι να σας ενοχλησαμε εσεις επιτιθεστε συνεχεια

          14. ενταξει μα ς επεισες
            ΟΛΑ τα επιχειρηματα σας συνοψιζονται στο
            ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ !!
            τι να πω ?
            ΕΥΓΕ !!!

    2. Ενας γελοιος μονο ως γελοια αντιλαμβανεται τα πραγματα.
      Σου αναφερει μια πρωσοπικη συνομιλια και συ σαν γιδι βελαζεις.

      Μεινε στην τυφλα σου ρε αστοιχειωτε τοτε……

      Ενας απ'τα ιδια

  10. Τοσο πολυ σας τυφλωσε η ματαιοδοξια και ο ''πολιτισμος'' που απαρνιεστε πια καθετι που εχει σχεση με το Θεο? Δεν εχετε καταλαβει πως Εκεινος το αφηνει να γινεται ολο αυτο στη χωρα μας για να ταρακουνηθουμε και να καταλαβουμε πως τα υλικα αγαθα δεν ειναι τιποτα απο τη μια στιγμη στην αλλη χανονται. Οσο πιο γρηγορα καταλαβουμε πως ειμαστε χαμενοι απο το δρομο του Θεου και γυρισουμε κοντα του τοσο πιο γρηγορα θα τελειωσουν τα δεινα μας….Δε θα μας αφησει ο ΘΕΟς ΠΟΤΕ ΔΕ ΜΑς ΑΦΗΣΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ """ΚΑΛΥΤΕΡΟ'''' ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ….Ο Ταξιαρχης θα μας λευτερωσει αυτη τη φορα φτανει να ζητησουμε συγχωρεση και να γυρισουμε στο τροπο ζωης του Θεου….Μια προσυχη μονο…

    1. ο πολιτιοσμος της ΧΕΣΤΡΑΣ που λεει κι ο Στρειντζερ ειναι ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ της θρησκειας του εβραιου θεου που υπερασπιζεσαι !
      Σκεψη ειπαμε !
      μπορειτε !

    2. Ειδες ποσο ασχετος εισαι???
      Στον ορθοδοξο χριστιανισμο οφειλεται ο πολιτισμος της χεστρας κατα πως λεει ο στρειντζερ ρε ανιστορητε???η στον προτεσταντισμο που κι αυτος παραδοθηκε στο τραπεζικο κεφαλαιο.
      Δες ποιοι ειναι πισω απο τον χρηματοπιστωτικο τομεα και θα βρεις τους υπευθυνους.
      Βαλε λιγο το μυαλο σου να δουλεψει λιγο…..δες πως ζουν οι μοναχοι στα μοναστηρια και δεν θελει πολυ μυαλο να δεις πως θα μπορουσαμε και μεις να ζησουμε αναλογα εδω στον κοσμο.
      Αυτοι ζουν ως μη εχοντες και τα παντα κατεχοντες…..ετσι ζουσαμε εμεις μεχρι τωρα???
      Κατα τα αλλα μας συστηνεις και σκεψη…..μπορουμε.
      Ρε εμεις μπορουμε εσυ μπορεις???
      Ενας απ'τα ιδια

      1. ρε ΠΑΝΗΛΙΘΙΕ , 40 % της εθνικης (που ειναι των ροτσιλντ) ειναι της ορθοδοξης εκκλησιας !
        ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΚΛΕΨΕΙ
        αι σιχτιρ πια
        ΕΡΧΕΤΑΙ ΟΜΩΣ Η ΩΡΑ ΣΑΣ

    3. Καλα ρε 12.46 εισαι τοσο ηλιθιος???απο ποτε ρε βοδι εχει η εκκλησια το 40% στην εθνικη πανιβλακα.
      Και μας απειλεις???θα μας κλασεις τα @ρχιδια.
      Καλα εγραψα πριν οτι κατι τετοιοι σαν και σενα θα ειναι Γερμανοτσολιαδες…..χαφιεδες με κουκουλα.
      Αντε βγαλε παρωπιδες ασχετε.
      Ενας απ'τα ιδια

      1. απο παντα ρε βοιδαμαξα !!!
        ειναι ισοβιος αντιπροεδρος της εθνικης των ροτσιλιντ ο αρχιεπισκοπος
        ο προκαθημενοας
        χαχαχαχαχαχα

    4. Τι ερχεται ρεεεεε…..κατακαημενε.
      Και συ 6.37 προδοτες να πεις τους ομοιους σου που προσκυνατε το χρημα και οτι σερνει αυτο απο κοντα…..ηλιθιε που θα μας πεις εβραιοσπορους και προδοτες…..πανιβλακα.
      Ενας απ'τα ιδια……

    5. 10.52….εισαι τοσο μικρομυαλος ρε φιλε που δεν παιζεσαι με τιποτα…….οτι μαλακια διαβασεις στο διαδυκτιο και μαλιστα απο τον Σωρρα το χαφτεις σαμ χαιβανι.

      Μεχρι την δημιουργια του Ταμειου Χρηματοπιστωτικης Σταθεροτητας η Εκκλησια ειχε 1,5% στην Εθνικη.
      Στα τελη του 2013 η μετοχικη συνθεση εχει ως εξης:

      Ταμ.Χρημ.Σταθ……….84,4%
      Επενδυτες εξωτερικου..7,3%
      Ιδιωτες επενδ.εσωτερικ.5,4%
      Ιδιωτικες&δημοσ.επιχειρ.1%
      Θεσμικοι επενδ.εσωτερ.0,4%
      Εκκλησια.ιδρυματα.νοσοκομεια.συλογοι.κλπ………..0,4%

      Καταλαβατε ρε μπουμπηδες???που σας κοροιδευουν και τα καταπινετε ολα σαν να ειστε τελειως αγραμματοι.

      Οι τσομπαναραιοι περισσοτερα θα ψυλιαζονταν και θα καταλαβαινανε απο σας….ζουδια….
      Ενας

      1. αυτα ειναι απο τις διαθεσιμες χρηματιστιριακες μετοχες
        ΔΕΝ ειμαστε ΟΛΟΙ μπεεεε !!
        ουστ

      1. ""10.53….κυτταξου στον καθρεφτη και θα δεις ποιος ειναι εβραιοδουλος…..
        Ενας""
        ΤΙ ΦΟΒΕΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ !!!
        επαθα πλακα ΜΙΑ φορα ακομα

    6. Μα ειστε τοσο βλακες!!!!δλδ το ΤΧΣ (Ταμειο Χρηματοπιστωτικης Σταθεροτητας) πως απεκτησε το 84,4% απο τις μετοχες που διαπραγματευονται στο χρηματιστηριο???

      Μεσω αυξησης μετοχικου κεφαλαιου ρε μπουμπουνες εγινε.
      Δλδ το ΤΧΣ που τα εβαλε τα χρηματα….στο ταμπλο του χρηματιστηριου???πειτε μου τον τροπο να το κανω και γω ρεεεε.

      Οταν λεμε μετοχικη συνθεση της Εθνικης απο ποτε εννοουμε αυτες που παιζονται μονο στο χρηματιστηριο???

      Ειπαμε…..τυφλοι και πονηροι ταυτοχρονα…..πηγαινετε να δειτε την αρχικη συνθεση της Εθνικης……βλεπετε πουθενα την Εκκλησια???οτι απεκτησε ειναι απο κληροδοτηματα.

      Εαν ο αλλος θελει να τα αφησει στην εκκλησια με ρητη εντολη την σωστη διαχειρηση για φιλανθρωπικους σκοπους εσεις τι προβλημα εχετε.

      Εαν καποιος χανει το σπιτι του λογω των ληστρικων επιτοκιων φταιει η εκκλησια η το κρατος που τους επιτρεπει να δανειζουν απο 6% εως και23% στις καρτες???

      Η καταστροφη των Ελληνικων νοικοκυριων και επιχειρησεων εχει ξεκινησει απο το 1981 οταν ενα μηνα πριν πεσει η κυβερνηση Ραλλη ο Παλαιοκρασας εφερε νομο που επετρεψε τα πανωτοκια και τα προστιμα σε καθυστερημενες δοσεις δανειων.

      Και η ταχα φιλολαικη κυβερνηση Παπανδρεου ουτε καν ασχοληθηκε….μια κοινωνια απο τοτε στριμωγμενη σε ολα αυτα τα λαμογια.

      Και σας φταιει η εκκλησια???Λαθη κανουν οι ιεραρχες σιγουρα γιατι ανθρωποι ειναι κι αυτοι αλλα οχι οτι αυτοι φταινε …..χρονια κρουουν τον κοδωνα του κινδυνου….ποιος τους ακουγε???

      Επειδη κοιμαστε εσεις νομιζετε οτι κοιμουνται ολοι….εεεε….ρε κουνια που σας κουναγε

      Ενας απ'τα ιδια

      1. μας δουλευεις ????
        φερνεις το χρηματηστιριο σαν αξιοπιστο δεδομενο ?????
        χαχαχαχαχαχαχαχαχ
        ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
        θα με ξεκανεις απο τα γελια εσυ !!
        για πες μου ομως σε παρακαλω ,
        υπαρχει καπου που ΔΕΝ πιστευεις απο τον σημερινο πολιτισμο ??
        γιατι σε βλεπω υπακουο δουλικο παντου !

  11. ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΟΝ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ ΠΑΤΕΡ ΔΑΝΙΗΛ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΟΙΝΓΚ No1
    ΣΤΑ ΤΣΑΡΤ 2 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΩΡΑ!

    1. Ευτυχως εχει τρισμεγιστο μανατζερ εσενα να του το υπενθυμιζεις…..τωρα που ανεβηκε στα τσαρτ κυττα να κλεισεις καλυτερη συμφωνια οκ??
      Ενας απ'τα ιδια

  12. Αν αληθευουν αυτα που ειπε ο Γεροντας Παισιος και αυτα που του αποδιδουν τοτε δεν νομιζω οτι εχουμε πολυ χρονο ακομη…
    Ιδωμεν
    Ενας απ'τα ιδια

  13. ΑΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΟ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ Π Ι Σ Τ Ε Ψ Ο Υ Μ Ε ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ

    ΤΟΤΕ ΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΗΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΚΟΛΠΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ

    Υ.Γ Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΩΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΑΜΑΡΤΙΑ.
    Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΕΥΣΠΛΑΧΝΟς ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΓΑΘΟς ΚΑΙ Δ Ε Ν ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

    φωνη βοωντος

    1. αλαζονες και εγωιστες ειστε ΟΛΟΙ εσεις οι τχαμ πιστοι που ΔΕΝ ξερετε τι πιστευετε και θεωρειτα οτι κατεχτε μια αληθεια εξ αποκαλυψεως απο τον γιαχβουλη !
      ΜΠΠΕΕΕΕ

    2. Εμεις δεν ξερουμε τι πιστευουμε και ξερεις εσυ???
      Λες να κανουμε λαθος???
      Για πες μας τι να μην πιστεψουμε και να προσεχουμε…….φαινεσαι ερευνητης των των κειμενων της ορθοδοξης εκκλησιας και οχι μονο……κατεχεις και την γλωσσα των προβατων.
      Ενας απ'τα ιδια

    3. Ειδες???σου μαθαμε και ξενες γλωσσες……ετοιμο το βιογραφικο!!!!χαχαχαχαχα!!!!
      Ενας απ'τα ιδια

  14. to eho grapsi ke ali fora ala isos tora na to topothetisa kalitera
    i thriskia eine o dourios ipos gia na kathodigoun kratoi ke plithismous gia to simferon orismenon
    i pisti ston Hristo eine kati telios diaforetiko
    me to dourio ipo tin dikimas arhaia methodo hrisimopioun ke ehoun planepsi shedon olous pou pistevoun ston Hristo ke eidika tous papades
    me ton tropo tis thriskias ehoune dimiourgisi kratoi kerdofora mesa se kratoi
    pious eksipiretoun?
    sigoura ohi ton lao
    eidate pote arhigous triskion na pernoun meros gia na ipostiriksoun to dikeo?
    auto pou eho katalavi eine oti o kirios skopos tous eine na kanoun tous laous na hasoun tin tautotita tous
    ama hasoume tin tautotitamas diladi tis rizes mas pou mas ehoun dosi tin megaliteri aksia ston planiti ke mas alaksoun ke ta onomata mas kovoun sta dio
    tote den eimaste tipota ke ginomaste douloi ipiretodas agnosta afedika
    ehoume pesi se mia poli kalostimeni pagida
    ama pragmatika eimaste Hristianoi ke epizitousame elefthero pneuma opos didakse o Hristos
    tha dehomaste na paramenoume pagideumanoi?
    tha mporousan oles oi foveres pou hrisimopioun gia na kratoun ton kosmo ehmaloto sto madri, na mas empodisoun?
    ma eine dinaton na dehomaste gia afedika kapious dilous papades me diaforous vathmous pou den mas ipostiriksan pote?
    ke ena alo kolpo pou hrisimoioun ke ehoun megala apotelesmata
    kanoun ton kosmo na pistevoi se paramithia ke ohi stin pragmatikotita, poles fores diavazoume oti o tade eipe touto o allos eipe ekino
    i profitia tou tade bgike tou alou den bgike
    o kosmos meni se amihania den kani prakseis ke shedia gia to simferon tou
    alla parameni paratiritis ton allon pou kanoun prakseis gia diko tous ofelos
    den tha itan sosto o arhigos eklisias tis elladas na pigene stin vouli ke na kseskepasi olous tous prodotes pou mas eferan se auti tin katastasi
    eine aplo, den endiaferode gia emas
    ama den to kani dioti eine dilos den prepi na legete Hristianos
    taizoun tous metanastes ke afinoun tous ellines horis ipostiriksi
    oi metanastes eine ena teras
    otan eine mikro eine akako
    otan to taizoume ke megalosi tha mas fai
    kapote prepi na arhisoume na vlepoume tin pragmatikotita
    ke ton alithino Hristo
    oi thriskies eksipiretoun to aditheto
    na prostheso, isos ta megalitera thimata thriskias eine oi mousoulmanoi,
    an ohi emeis
    euharisto
    PtG

  15. Ρε αγράμματοι χριστιανοί..αφήστε τις προφητείες και διαβαστε λίγο επιστήμη..μας έχετε χαντακώσει με τις θρησκείες σας…η μάζα πάντα μάζα παραμένει…έχουμε 2014 ρε..ανοιξτε τα γκαβά σας

    1. Μην τον παρεξηγεις…..ειναι στο χαντακι και ψαχνει χωμενος μεσα στην επιστημη πως να βγει.
      Κυττα μην πνιγεις βουτωντας στα βαθεια…..δεν εχουμε και σωσιβια λογω κρισης.
      Ενας απ'τα ιδια

  16. ΦΙΛΕ ΦΔ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΤΥΜΟΛΟΓΟΣ ΑΝΝΑ ΤΖΙΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ… ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΘΕΟΣ… Η ΛΕΞΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟ+ΦΥΤΕΥΩ ΘΑ ΓΡΑΦΟΤΑΝ ΜΕ ΥΨΙΛΟΝ… Η ΣΩΣΤΗ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ+ΦΗΜΙ=ΛΕΓΩ{ΠΡΟΛΕΓΩ}… ΟΠΩΣ ΟΤΙ Η ΧΗΜΕΙΑ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΥΜΟ, Η ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΗ ΚΛΠ… ΤΗΣ ΤΑ ΕΧΩ ΠΕΙ ΑΛΛΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΑΙ ΝΑΤΑ ΔΕΧΤΕΙ… ΜΟΝΟ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΧΕ ΕΚΠΛΑΓΕΙ ΚΑΙ ΔΕΧΤΕΙ ΟΣΑ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕΙ ΣΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΟΥ… ΒΕΒΑΙΑ,ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΙ ΦΥΤΕΥΟΥΝ ΑΓΓΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ "ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ" ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΕΣ… ΒΛΕΠΕ ΚΟΥΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΟ ΚΡΗΤΗ… ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ…

        1. τι ρε πανηλιθιε ???
          διαδιδω απο πριν θες ???
          ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΗΓΜΑ ΕΧΕΙ
          ΣΕ ΠΡΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΙΥ ΘΕΛΕΙ
          ΑΙ ΒΛΑΚΟΜΕΤΡΑ , ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ

          1. ξαναδιαβασε λιγο το νοημα αυτων που λες κ να δεις ποιος θελει σκεψη.

    1. Ρε 6.38……αλλο το προλεγω…..και αλλο το διαδιδω….Ελληνικα μιλαμε….μαθε να ξεχωριζεις που χρησιμοποιειται το ενα και που το αλλο.
      Πχ….αν πω παιδια αυτος ειναι βλακας……τοτε διαδιδω φημη.
      Αν πω αυτος αυριο θα κανει αυτη τη βλακεια(πχ.θα βαρεσεις το κεφαλι σου στον τοιχο)τοτε προ-λεγω…προ-φητευω αυτο που θα κανεις…..ποσο πιο απλα να στο πω.
      Ενας απ'τα ιδια

      1. ΠΡΟ -διαδιδω
        ΠΡΟ -λεγω
        οχι γιαννη
        γιαννακη
        το θεμα ειναι οτι ΦΟΒΙΖΕΤΕ και καθοδηγειτε εκει που θελετε !
        το ΜΕΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ για να το προβλεπει ο καθενας
        μια εκδοχη , ενα προ-αισθημα μπορει να παρει καποιος
        αλλωστε ΔΕΝ εμπιστευομαι κανεναν απο εσας του "πιστους" σε οποιοδηποτε λογο καποιυ φωτισμενου γεροντα γιατι σιγουρα υπαρχουν και τετοιοι !
        μπεεεε

    2. Αντε να μαθετε Ελληνικα ρε……να ξεχωριζετε τις εννοιες των λεξεων τηνς γλωσσας μας γιατι ετσι δεν μπορουμε να συνενοηθουμε.

      Ενας απ'τα ιδια

  17. το πολύ το νάνι νάνι, κάνει το παιδί χαϊβάνι. Το ότι έχουμε εβραϊκή θρησκεία είναι γεγονός αναμφισβήτητο, ότι οι εβραίοι πατροπαράδοτα δεν μας συμπαθούν και πολέμησαν τον Ελληνισμό, επίσης. Τώρα οι προφητείες κατά και υπέρ των Ελλήνων από αγίους κλπ, παραμύθια για μικρά παιδιά , για να φυλάει ο φόβος τα έρμα ζωντανά.

  18. Οι αυτοεπιβεβαιουμενες προφητειες η προσδοκιες ειναι κομματι και μεθοδος του ψυχολογικου πολεμου.Διδασκεται στις σχολες πολεμου ως μερος της ευρυτερης προπαγανδας.Δημιουργει αποτελεσματα καθοσον χειραγωγει τις ενεργειες των ανθρωπων που εμφορουνται απο τις δοξασιες αυτες σ ενα προκαθορισμενο στοχο που μοιαζει να ειναι ανεκκλητος αν και ανεπιθυμητος μερικες φορες.Η μεθοδος αυτη χρησιμοποιειται επισης ευρυτατα στις τεχνικες του μαρκετιγκ και της προωθησης των πωλησεων.Η θεμελιακη της βαση ειναι οτι δινει μια διεξοδο στις ομιχλωδεις και ανεξιχνιαστες προοπτικες που οι μαζες δεν θα μπορουσαν ευκολα να αντιληφθουν η θα αρνουνταν καν να το υποθεσουν.Μεσω των ψιθυρων και των μισολογων σαρκωνεται σιγα σιγα μια κατευθυνση επιθυμητη ουσιαστικα για τους κοινωνικους μηχανικους τους προφητες δηλαδη.Οι προφητες στην παγκοσμια ιστορια ιδιως την εβραικη αλλα και την ελληνικη και αλλων εθνων απετελεσαν την πρωτη γραμμη την πρωτη φλογα εκκινησης στρατιωτικων επιχειρησεων και χειραγωγουμενων κοινωνικων και πολιτικων επιλογων.Στηριζεται στα μαθηματικα και στην θεωρια της δικτυακης αναλυσης.Οι μονοτονα επαναλαμβανομενοι ψιθυροι και προφητειες δημιουργουν τετελεσμενα στο ευρυτερο συλλογικο ασυνειδητο.Αν ολοι μας πιστεψουμε οτι μπορουμε να κατανικησουμε στρατιωτικα την Τουρκια και να την διαμελισουμε οσο και αν φαινεται παραξενο και απιθανο ανεβαζουμε απροσμετρητα την πιθανοτητα επιτυχιας μιας τετοιας ενεργειας.

  19. ΩΡΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ,ΚΟΥΚΟΥΤΣΙ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΜΕΙΝΕ.
    ΠΡΟ-ΦΗΤΕΙΑ, ΕΝΑΣ ΣΙΜΗΤΗΣ ΠΡΟ-ΦΥΤΕΥΕΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΕΚΤΕΛΕΙ.
    ΠΟΙΟΣ ΣΙΜΗΤΗΣ ΘΑ ΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?
    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ!
    ΖΗΤΩ Η ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ!

  20. Προς το παρόν τα πρωτόκολλα των σοφών της σιών αποδεικνύονται πιο εύστοχα.

    Και σίγουρα σχετίζεται με την προφυτεία της προφητείας.(11:04 μ.μ.αν κατάλαβα καλά εννοείς το ίδιο.)
    Α!…μη ξεχνάτε.Πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας θά'ναι…..

    Προσέξτε τι τρώει το μυαλό σας και μην τ'αφήνετε να βόσκει ολημερίς ανεξέλεγκτο.

    …….

  21. ΕΥΓΕ ΑΔΕΡΦΕ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ !! ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΒΟΗΘΑ ΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΧΘΕΣ, ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΩΝ ΗΜΑΣ, ΑΜΗΝ.

  22. τόσο οικία αυτή η εικόνα πλέον..
    και τόσο προβλέψιμη..

    διαχωρισμός .. διαμάχη.. "οι μεν και οι δε"..

    και κάπου ανάμεσα στις λέξεις.. τα χαμένα νοήματα..

    όπου και αν πιστεύεις.. ήρθε η ώρα να ξυπνήσεις..

    έκανες κάτι καλό σήμερα.. εσύ άνθρωπε ..(άνω+θρώσκω)..?

    ή θα αφήσεις να περάσει πάλι η μέρα.. κάνοντας επίθεση σε αυτόν που δεν υποστηρίζει τις ίδιες "θεωρίες" με σένα..?

    πρόσφερες κάτι..?
    και μη μου πεις "δεν έχω μία".. τι να δώσω?

    αν θέλεις βρίσκεις…

    έναν καλό λόγο.. ένα χαμόγελο .. "ένα χεράκι βοήθειας"..

    http://www.youtube.com/watch?v=PT-HBl2TVtI

    άσε τη θεωρία και πέρνα στην πράξη

    καλημέρα σε όλους
    η "Ψυχαγωγός"

  23. Δεν πιστεύω ότι οι προφητείες ΠΡΈΠΕΙ Κ ΞΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΟΥΝ!!!!!
    Βασικά πιστεύω πως, οι προφητείες υπάρχουν για να μας προειδοποιούν. Πιστεύω πως , αν αλλάξουμε τρόπο σκέψης, γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι, αλλάξουμε τα ινδαλματα κ τους στόχους μας, κοιτώντας το ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ, ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΕΊΤΟΝΑ, ΟΛΟΙ ΜΑΣ, τότε όλα θα παν μια χαρά, κ θα είναι κ μια χαρά.
    Για όλους εσάς που χλευαζετε τον χριστιανισμό, κ δεν μιλάω για το ιερατείο, βρείτε που είναι λάθος.
    Βρείτε που έχει κενά.
    Βρείτε κάτι που είναι κακό κ φανατικό στην διδασκαλία του.
    Το ξανατονιζω!!!!!
    ΔΕΝ ΕΝΝΟΏ ΤΟΥΣ ΠΑΠΆΔΕΣ!!!!!!
    Αυτοί είναι άνθρωποι όπως όλοι μας κ πέφτουν στα ίδια λάθη.

  24. «υπέρ πίστεως και πατρίδος».

    αφιερωμένο σ' οσους λυσάν κατά της πίστης…

    Γράμμα από τη Μόροβα

    Ο Τάσος Ρηγόπουλος, στρατευμένος στην Αλβανία το 1940, έστειλε από το μέτωπο το παρακάτω γράμμα στον αδελφό του.
    «Αδελφέ μου Νίκο.
    Σου γράφω από μια αετοφωλιά, τετρακόσια μέτρα ψηλότερη από την κορυφή της Πάρνηθας. Η φύση τριγύρω είναι πάλλευκη. Σκοπός μου όμως δεν είναι να σου περιγράψω τα θέλγητρα μιας χιονισμένης Μόροβας με όλο το άγριο μεγαλείο της. Σκοπός μου είναι να σου μεταδώσω αυτό που έζησα, που το είδα με τα μάτια μου και που φοβάμαι μήπως, ακούγοντάς το από άλλους, δεν το πιστέψεις.

    Λίγες στιγμές πριν ορμήσουμε για τα οχυρά της Μόροβας, σε απόσταση καμμιά δεκαριά μέτρων μια ψηλή μαυροφόρα να στέκει ακίνητη.
    – Τις ει; Μιλιά…
    Ο σκοπός θυμωμένος ξαναφώναξε:
    – Τις ει;
    Τότε, σαν να μας πέρασε όλους ηλεκτρικό ρεύμα, ψιθυρίσαμε:Η ΠΑΝΑΓΙΑ!
    Εκείνη όρμησε εμπρός σαν να είχε φτερά αετού. Ε­μείς από πίσω της. Συνεχώς την αισθανόμασταν να μας μεταγγίζει αντρειοσύνη. Ολόκληρη εβδομάδα παλαίψαμε σκληρά, για να καταλάβουμε τα οχυρά Ιβάν-Μόροβας.
    Υπογραμμίζω πως η επίθεσή μας πέτυχε τους Ιτα­λούς στην αλλαγή των μονάδων τους. Τα παλιά τμήμα­τα είχαν τραβηχθεί πίσω και τα καινούργια… κοιμόνταν! Το τι έπαθαν δεν περιγράφεται. Εκείνη ορμούσε πάντα μπροστά. Κι όταν πια νικητές ροβολούσαμε προς την ανυπεράσπιστη Κορυτσά, τότε η Υπέρμαχος έγινε ατμός, νέφος απαλό και χάθηκε».

    υπάρχουν πολλά παρόμοια γράμματα…

    skata original

    1. ρε παιδια
      "υπερφυσικες" παρουσιες γινονται ΠΑΝΤΟΥ
      οποια θρησκεια ξερει ο καθενας , αυτο "βλεπει"
      τι το κουραζετε ?
      ειναι αυτο αποδειξη απο κατι ?
      ελεος

  25. Αρχίσαμε πάλι με προ-φυτείες Μουσακάδων και Παστίτσιων (τροφές για βραδύνοους και ευαπάτητους)!
    Και η γιαγιά μου η Πολίταινα μου έλεγε πριν 45 χρόνια "παιδί μου, μια μέρα θα γίνει πόλεμος", δεν βλέπω όμως να της δίνετε την αρμόζουσα προβολή.
    Από την εμφάνιση της ιουδαϊκής αιρέσεως Π.Ε.Ο.Σ. (Παυλική Εγκληματική Οργάνωσις Σωτηρίας) μέχρι σήμερα έχουν προφητέψει διάφοροι μελανοχίτωνες αγύρτες το τέλος του κόσμου χίλες διακόσιες φορές, αλλά τελευταία φορά που κύτταξα έξω από το παράθυρό μου, ο κόσμος είναι ακόμα εδώ!

    Α.Κ. – Ν.Υ.

    1. Είσαι άπαιχτος φίλε!!!!!
      Αυτό με τη γιαγιά σου τέλειο και… άδικο!!! χαχαχαχαχαχαχαχ

    2. η γιαγια σου θα ειχε διαβασει τις προφητειες κ θα στο ειπε.επισης κανενας απο τους δικους μας γεροντες δεν ειπε κατι για τελος του κοσμου,εσυ τα χεις κανει σουπα.
      βγαλε τα σκ@τα απο το στομα σου κ μετα μιλα για τον Παισιο

    3. Να και ο σεφ της παρεας……ρε εσυ ελειπες……που ησουν???
      Φυτευες μυρωδικα για μουσακαδες και παστιτσια???
      Ρε συ!!!!οταν ψηθουν βαλε και το Π.Ε.Ο.Σ στη μεση να το φας να το ευχαριστηθεις…..μεγαλο πραγμα να εισαι σεφ ρε….αντε φωναξε και τους ομοιους σου να βγαλετε γουστα.
      Ενας απ'τα ιδια…..κρυφοφασιστακο

    4. θα τα θυμασαι αυτα, το δευτερο μισο του ετους 2014…

      Μετα τις εκλογες μαιου 2014, θα σε περασουνε σε αλλη διασταση

      Γραφτα με στυλο απο τωρα, γιατι δεν θα εχει τοτε ρευμα…

  26. δικαιωμα του καθενος να πιστευει οοοτι θελει

    αν ομως μου πειραξει την θρησκεια μου ή την πατρίδα μου τοτε

    θα δει το μαχαιρι μου.
    Χάρης.

    1. ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ
      ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΓΙΑ
      ΝΑ ΚΟΒΕΙΣ ΣΑΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΖΑΜΠΟΝ.

      1. ασε το τι διατροφη κανω ..εξαλλου τ αλαντικα πειραζουν..
        τα λεμε σε λιγους μηνες χε χε χε

  27. Βρε παιδιά… Η Μπουμπούνα που αναφέρει στο κείμενο με όλους τους άλλους ήρωες ειναι η Μπουμπουλινα;
    Χα χα χα! Πολύ γελασα. Κατα τα αλλά πολύ καλό το κείμενο.

      1. Επειδη θα ξαναρωτας σε λιγους μηνες παλι για το
        "ΜΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΠΛΗΡΩΘΗΚΕ , θα πει κανενας σας ?" παρτα απο τωρα :
        πολιτειακη ανωμαλια μετα εκλογες μαιου 2014 ?
        κουρεμα τραβηγμα κεφαλαιου και απολυσεις δευτερα αγιου πνευματοσ 2014 ?
        χρεωκοπια και παρακρατηση καταθεσεων τελη αυγουστου 2014 ?
        τρεις μηνες θα κρατησει το κακο ?
        Χουντα στη τουρκια ?
        Πολεμος τουρκιασ με γειτονικο κρατος ?
        αυτονομηση Θρακης ?
        Ερεθισμος τουρκων απο ισραηλινους για να μας τη πεσουνε ?
        επεκταση μας απο 6 σε 12 μιλια ?
        μετα απο τρεις μηνες – π.χ. τελη νοεμβριου 2014… εισβολη τουρκιας στο αιγαιο ?

        1. πολιτειακη ανωμαλια μετα εκλογες μαιου 2014 ?
          —————
          το πιθανλογουν και οι κοτες

          κουρεμα τραβηγμα κεφαλαιου και απολυσεις δευτερα αγιου πνευματοσ 2014 ?
          —————————————————
          ειναι ψηφισμενο ΗΔΗ ΑΥΤΟ
          εαν ειχα κι εγω εσωτερικη ληροφορηση θα ρισκαρα και ωρα !
          χαχαχαχαχαχ

          χρεωκοπια και παρακρατηση καταθεσεων τελη αυγουστου 2014 ?
          ——————–
          ομοιος με απανω

          τρεις μηνες θα κρατησει το κακο ?
          ———————————-
          ετσι σας βολευει ??
          θα δουμε !

          και σε ολα εχεις ερωτηματικα
          και γενικα
          ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ ΠΑΛΙ !

          Χουντα στη τουρκια ?
          ————————–
          τωρα τι εχει ???
          χαχαχαχαχαχα

          Πολεμος τουρκιασ με γειτονικο κρατος ?
          ———————–
          ηδη γινεται αυτο

    1. Ρε μαστορ μου…..διαβασε τι εχει πει ο Γεροντας Παισιος για αυτο που βιωνουμε τωρα……στο διαδυκτιο ειναι ευκολα θα το βρεις.
      Αλλα δες τι λεει ο Αγιος Κοσμας ο Αιτωλος η εστω ο Αυγουστινος Καντιωτης που λετε οτι τις εγραψε και θα δεις……ουδεν κρυπτον …..ολα φανερα ειναι….ψαξε και βρες…..να σου κανω αυτη την χαρη να σου λειπει…..μαθατε στις ετοιμες τροφες ζουδια.
      Ενας απ'τα ιδια

    2. Ρε 10.59……τωρα διαπιστωνω πια βλεποντας το σχολιο σου οτι η βλακεια ειναι ανικητη…
      Εισαι απαιχτος ρε
      Ενας

  28. Διαβάστε τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη και δείτε μόνοι σας αν κέρδισαν την επανάσταση με τη βοήθεια του Χριστού…και αν θες το πάω ακόμα πιο πίσω στην αρχαία Ελλάδα που τόσο εξυμνειτε για τον ελεύθερο τρόπο σκέψης μακριά από θρησκείες "υποδούλωσης-χειραγώγησης" του λαού ήταν ο μοναδικός αρχαίος πολιτισμός που είχε μνημείο και βωμό στον άγνωστο Θεό και ο κορυφαίος κατά τη γνώμη μου μεγαλύτερος φιλόσοφος Σωκράτης καταδικάστηκε σε θάνατο γιατί αμφισβητησε το δωδεκαθεισμο και δήλωσε ότι ο Θεός είναι ένας και μοναδικός και δεν μπορεί να εχει ανθρώπινα πάθη και αδυναμίες. αδέρφια μην απαρνιεστε τη πίστη μας την ορθοδοξία μας ο Ιησούς Χριστός να σας φωτίσει εύχομαι.

  29. ενα αρθρο ειναι,ας μη γινει αφορμη για βρισιες και αντιπαραθεσεις.ας καταθετουμε αποψεις.
    ειμαι Χ.Ο. η μαλλον προσπαθω να ειμαι.πιστευω στις προφητειες.
    πρεπει να κατανοουμε αυτους που δεν τις πιστευουν και να μην αντιδρουμε στην δυσπιστια τους.τοτε η αντιδραση θα γινει μεσα τους και θα καταλαβουν.αλλιως πεφτουμε σε κατακριση και δεν τους βοηθαμε,ουτε ειναι χριστιανικο
    γραψτε για αυτους που θελουν να μαθουν,οπως εγω που εμαθα πολλα απο σχολια ενω καποιοι τα χλεβαζαν.εγω ομως εμαθα αυτα που ηθελα.
    οταν αναφερεσαι σε μια προφειτια πχ ,δεν ξερεις πως θα λειτουργησει.αλλος θα αντιδρασει,αλλος θα κοροιδεψει αλλος θα ακουσει.
    ενας που περασε και απο 12θεους και γιογκες και καταντησε θεομαχος μεχρι που γλυτωσε τον θανατο και αναθεωρησε. δηλαδη μετα-νοησε την νοηση του.
    ενα κλικ ειναι.σε αλλον σημερα σε αλλον αυριο,..τα γεγονοτα τρεχουν και θες δε θες μετα-νοεις. τα ιδια πιστευες στα 15 στα 25 στα 40 κλπ.μπορει στα 50 η αργοτερα να πιστευεις αλλα. πιστευεις η οχι .
    και στο κατω κατω αυτος που δεν πιστευει η θεωρει εβραιους τους ελληνες Χ.Ο. δεν διαβασε αγια γραφη ουτε συβιλλες ουτε εμαθε σχολειο την ομολογια του απολλωνα πως ο θεος του ειναι ο χριστος—] ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΜΟΣ ΘΕΟΣ ΕΣΤΙΝ [—
    πολεμανε καποιοι να ψησουν τον ελληνα πως τον καταστρεψε ο Χριστος .
    στη γωνια μας περιμενουν αιωνες,χιλιετιες….ποιοι??

  30. 6.23!!!προσεχε!!!!!!!φαινετε πως δεν εφαγες χαστουκι μικρος!!!!!
    Η πολυ αγαπη σε χαλασε και δεν καταλαβες πως στη ζωη μας ειτε μικρος ειτε μεγαλος το χαστουκι σε ξεξυπνα!!!!η ζωη εχει πολλα χαστουκια προσεξε λοιπον σουρχοντε μαζεμενα πιστεψεμε!!!!!!!τοσα αισχρολογα και τοσο μενος για τον ΧΡΙΣΤΟ γιατι !!!!!!!δεν σε βανει κανεις να πιστεψεις με το ζορι !!!!!ποιον κατηγορεις την μανα σου??????αν και σε βαφτησε τι εγινε????εμεινες στον Χριστο???????οχι!!!!!!!!!σε ζοριζει κανεις ?????? Οχι!!!!!σου χτυπησε την πορτα κανεις ???? Οχι?!!!!!!οσοι πιστευουμε ρε μπουμπουνοκεφαλε το θελουμε !!! Το νιωθουμε !!!το ζουμε !!! Το χουμε αναγκη !!!ειναι η ζωη μας !!!ηανασα μας !!!ο αερας που αναπνεουμε !!!το φως μας !!! Ειναι το τραγουδι !!!ειναι χαμογελο !!!ειναι τα παντα ολα!!!!
    Σε σιχαινομαστε που βγαινει τοσο κακια και τοση
    Αισχρολογια για ενα Θεο που δεν σε πειραζει για μας που δεν μας γνωριζεις οπως και τον ΧΡΙΣΤΟ μας !!!!!!νιωθεις ομορφα οταν εκφραζεσε ετσι ????κανε και κατι αλλο !!!!!!μηπως σου δωσει λιγη ευχαριστηση και μηπως γεμισει το κενο που εχεις στην ψυχη !!!!!!αλλα σε ουτε και αυτο θα βρεις ευχαριστηση!!!!! εισε φαινετε ανικανοποιητος παντου !!!!!!γιαυτο σου φταινε ολα ολοι και τα παντα!!!!!πεεεεεεεεραααααστικαααααααα!!!!!!!!!!!!!!παντουυυυυ!!!!!!!!αυτοικανοποιησε τα παντα σου !!!!!!φιλαρακο
    Μπεεεεεεεεε……..ΖΖΖΖΖΖΖΖΖ……………….
    Αρνακι του Θεου που καμαρωνει!!!!!

    1. καλο σφαξιμο !(στο αρνι που καμαρωνει)
      και ΝΑΙ με πειραζετυε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
      ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ
      ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΒΩΝΕΤΕ ΒΑΝΑΥΣΑ ΤΗΝ ΙΣΤΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΥΑΛΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΙΣΕΩΝΙΣΜΟΥΣ ΣΑΣ
      ΒΛΕΠΕΙ ΕΓΩ Ο ΚΑΚΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑς ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΠΗΞΕΙ ΣΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΜΠΟΡΔΟΛΟΓΙΑ !!
      ΟΥΣΤ ΡΕ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΕΙΛΕΙΣΕΤΕ ΚΙΟΛΑΣ
      ΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΤΕ ΤΟΣΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΥΣΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΥΩΝΕΙ
      ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΠΙΣΤΗΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ
      ΨΑΛΕΤΕ
      ΚΥΡΙΕ ΣΩΣΩΝ ΥΜΑΣ = Ας ΣΩΘΟΥΜΕ ΕΜΕΙς ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΜΑΜΗΘΟΥΝ
      ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΓΩΙΣΤΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ !!!!
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗς ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ
      ΦΤΑΝΕΙ Η ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ

      1. το οτι η ζωη θα σου δωσει χαστουκια το θεωρεις απειλη?μα τι γελοιο ατομο που εισαι.
        τα δικα μας παιδια μια χαρα θα ναι,τα δικα σου θα τα χεις στην αμαθεια,αλλα ελπιζω να μη σου μοιασουν κ να βγουν πιο εξυπνα απο σενα
        "υμας" ρε!τους ανθρωπους!ολα τα διαστρεβλωνετε!
        οντως φτανει η γελοιοτητα(σου)!

        1. υμας ε ??
          μαλιστα !
          τοτε ειναι καλυμενοι και οι κακοι οι αθεοι κατα εσας !
          τι ζοριζεστε λοιπον ??

          1. δε ζοριζομαστε εσεις επιτιθεστε!για ολους προσευχομαστε

          2. ασχετο παλι.εσεις το παιζετε περηφανοι πολεμιοι Ελληναρες οποτε εσεις μη το σκισετε!

          3. Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
            αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
            Ελληναρες λες εσυ
            αλλα θα σου ρθει και θα κλαις

          4. τι να μου ρθει ρε καημενε..περιμενε τους Ελ εσυ..

    2. Συνεχισε ετσι στην κοινωνια ζουγκλα που δημιουργειτε σιγα-σιγα ολοι εσεις οι φορειςτης νεας εποχης που θελετε τον ανθρωπο σκλαβο σας.

      Θελετε να μολυνετε και την νεολαια να μην παταει πουθενα να ειναι ατομα χωρις πιστη ερμαια των ανοησιων σας.

      Να ειναι παιδια αβουλα χωρις πιστη στον εαυτο τους χωρις να εχουν την δυνατοτητα να γνωρισουν τον εαυτο τους.

      Το ξαναγραφω τυφλοι ειστε οδηγοι θελετε να το παιξετε.

      Ενας απ'τα ιδια

      1. πιστη στον εαυτο τους και στην ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ !!
        οχι πιστη στον γιαχβε και στο παπαδαριο του

          1. στο φασισμο της επιβολης να εισαι ΔΟΥΛΟΣ του γιαχβε και να δεχεσαι ΜΠΟΡΔΕΣ για ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ !
            ΑΥΤΟΥ ειναι το προβλημα και η διαιωψνιση του !
            το κανεις ΑΥΤΟ και στα παιδια σου και ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι κανεις ΚΑΛΟ !
            ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΥ

          2. μονο για αγαπη μιλαει ο χριστιανισμος κ ΚΑΝΩ καλο στα παιδια μου!κ δε στο επιβαλλει κανεις,εχεις την επιλογη να Τον αρνηθεις οπως κ εκανες εσυ!

    1. Τρία θέματα…… το τρίτο είναι οι ηλίθιοι σαν εσένα που παράγουν άφθονο γέλιο…..!!!!
      Και μάλιστα δωρεάν……

  31. οσοι δεν πιστεουν στον χριστο ειναι κοροιδα του διαβολου που τους εχει πεισει πως δεν υπαρχει και του κοβονται τα ποδια με τα ιερα μυστηρια.προσευχεσθε αγαπατε αληθινα μετανοειτε και αφηστε τον πονηρο να χτυπιεται.τον εχει ηδη ακυρωσει ο χριστος αλλα εμεις οι ανοητοι βλακες δεν το εχουμε καταλαβει και κανουμε τα χατηρια του πονηρου!προσευχεσθε και η προσευχη θα σας διδαξει!Κυριε Ιησου χριστε ελεησον με.

  32. Υπαρχουν αυτες οι κατηγοριες ανθρωπων.

    1)Αυτοι που πολεμουν με οποιοδηποτε τροπο τον λογο του Θεου δλδ τον Χριστο

    2)Οι χλιαροι που κατα δηλωση Χριστου θα τους εμμεσει.

    3)Οι αδιαφοροι που εχουν γυρισμενη την πλατη στον λογο Του.

    4)Και αυτοι που ακολουθουν τον λογο του Θεου.

    Αυτοι που ακολουθουν χωριζονται σε:

    1)Αυτοι που ακολουθουν τον λογο του Θεου απο φοβο(τιμωριας,κολασεως,κλπ)

    2)Ως εργατες που ακολουθουν τον λογο Του περιμενοντας την ανταμειβη

    3)Αυτοι που απο αγαπη προς τον Θεο κανουν το θελημα Του για να τον ευχαριστησουν οπως η σχεση υιου και Πατερα.

    Αυτα τα λιγα προς ενημερωση των φιλων που αντιμαχονται……ας διαλεξουμε σε ποια κατηγορια θελουμε να ειμαστε.

    Ο πιο ευκολος τροπος αλλα και δυσκολος στη εφαρμογη για ολους μας αν θελουμε να κερδισουμε τον παραδεισο ειναι το:

    Μη κρινετε ινα μην κριθειτε.

    Ο πιο σιγουρος…..αλλα μπορουμε???πρωτος εγω εχω κρινει και κατακρινει πολλους εδω……αν βαλεις πολιτικους κλπ το χανεις το παιχνιδι.

    Οχι που λενε ορισμενοι οτι ειναι ευκολα ολα.

    Ενας απ'τα ιδια

    1. αερολογιες
      ποιον λογο ??
      οποιν γουσταρει ο καθενας σας ??
      προσωπικ αιρεση εχετε κανει και ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ

    2. Ποιον λογο???αυτον που δεν ξερεις και ουτε προκειται να γνωρισεις με τα μυαλα που εχεις.

      Οτι και να πουμε επειδη βλεπω δεν εχεις βγαλει το νηπιαγωγειο ακομη δεν προκειται να καταλαβεις.
      Ενας

      1. ειδα ποσο ξερετε που κοροιδευατε για τις διαφορες στα ευαγγελια και μετα αρχισατε τις αερομπουρδολογιες παλι

      2. για πες πιστο δουλικο
        κατα την ανασταση
        ηταν ενας με αστραφτερα ρουχα στον ταφο ??
        δυο με αστραφτερα ρουχα ??
        ενας που πηδηξε καται εκεινη την ωρα ???
        η ηταν ο σιμωνουλης μαζι με την μυριαμουλα ???
        για πες ???
        ποιος μπεεεε λογος
        οπ σορι
        ποιος απλος λογος ισχυει τρισμεγιστε πιστε ???

  33. 11:01 η μας δουλευεις ασχημα με τις αδικαιολογητες ηλιθιες ερωτησεις σου,η εισαι 10 χρονων,η διανοητικα καθυστερημενο.διαλεξε!

    1. διανοητικα καθυστερημενοι ειστε ΟΛΟΙ οσοι δεχεστε καταρχην ΚΑΙ την παλαια και την ΚΑΙΝΗ διαθηκη σαν κειμενα δωσμενα απο το θεο !!
      και τις 10 θεοσκαλιστες εντολες !!
      με καλεμι ειπαμε τις σκαλισε ο παντοδυναμος και εκανε τοσες μερες ??????
      ΜΠΠΕΕΕΕΕΕ

      1. μην ευτελίζεις τα ανυπόστατα επιχειρήματα σου αδερφέ …λυπάμαι πολύ γιατί θα βρεθείς ξυπόλητος στ αγκάθια Αλέξης Μοίρες Ηρακλείου

        1. ξανασκιαχτηκα !!
          αλλα θα σου απαντησω με τον λογο αγαπης του "θεου" σου
          [(κατά Λουκάν 19:26) …Σας βεβαιώνω ότι σε αυτόν που έχει θα δοθεί επιπλέον, αλλά σε αυτόν που δεν έχει θα αφαιρεθεί και το λίγο που έχει. Όσο για τους εχθρούς μου, αυτούς που δε με θέλησαν για Βασιλέα τους, φέρτε τους εδώ και σφάξτε τους μπροστά μου.]
          Ζ

          1. ΘΑ ΜΕ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΕΣΥ!!!ΚΑΛΑ ΡΕ ΨΑΧΝΕΙς ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ Η ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΣΑΙΤ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΥ Κ ΚΑΤΑΠΙΝΕΙΣ ΑΜΑΣΗΤΑ Ο,ΤΙ ΣΟΥ ΠΑΣΑΡΟΥΝ????ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΑΡΑΒΟΛΗ!Π Α Ρ Α Β Ο Λ Η!!!!ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΟΛΗ ΠΡΩΤΑ Κ ΜΕΤΑ ΞΑΝΑΜΙΛΑ!

          2. αφου απο εκει πηρες τη φραση ξερεις κ που ειναι!αλλιως επιβεβαιωνεις αυτο που λεω,οτι χαφτεις οτι σου πασαρουν οι ασχετοι στα site τους!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek