Πλέον το κριτήριο για τον υπολογισμό των τελών είναι αποκλειστικά ο κυβισμός του κινητήρα. Τα κλιμάκια έχουν αλλάξει ενώ έχει ενσωματωθεί ειδικός φόρος μεγάλου κυβισμού για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες άνω των 1.929 κ.εκ.
Στον πίνακα που ακολουθεί δείτε τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011.
Κυβικά εκατοστά | Τέλη 2011 | |
Έως | 300 | 20 |
301 | 785 | 50 |
786 | 1071 | 110 |
1072 | 1357 | 120 |
1358 | 1548 | 220 |
1549 | 1738 | 240 |
1739 | 1928 | 270 |
1929 | 2357 | 600 |
2358 | 3000 | 800 |
3001 | 4000 | 1000 |
4001 | και άνω | 1200 |
Τα τέλη για τα Ι.Χ. που ταξινομούνται από 1/1/2011 Σύμφωνα με το υπουργείο οι νέες ταξινομήσεις αυτοκινήτων θα συνδέονται αποκλειστικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του κάθε οχήματος (γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο).
Τα νέα “πράσινα τέλη” θα ισχύουν για όλα τα Ι.Χ. που θα ταξινομηθούν από τη νέα χρονιά (υβριδικά, πετρελαιοκίνητα) και θα υπολογίζονται ως εξής:
Τα νέα “πράσινα τέλη” θα ισχύουν για όλα τα Ι.Χ. που θα ταξινομηθούν από τη νέα χρονιά (υβριδικά, πετρελαιοκίνητα) και θα υπολογίζονται ως εξής:
Eκπομπές CO2 ανά χλμ | Τέλη κυκλοφορίας σε ευρώ ανά γρ. co2 |
0 – 100 | 0 |
101 – 120 | 0,8 |
121 – 140 | 1 |
141 – 160 | 1,5 |
161 – 180 | 2 |
181 – 200 | 2,25 |
201 – 250 | 2,5 |
Άνω των 251 | 3 |
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice