Διαφημίσεις
Η ανάπτυξη των κοινωνικών media που καταγράφεται τον τελευταίο καιρό είναι πρωτοφανής. Εκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου δημιουργούν καθημερινά νέα προφίλ στο Facebook, λογαριασμούς στο Τwitter και στο Flickr, ανεβάζουν τα τραγούδια τους και τα βίντεό τους στο ΜySpace και στο ΥouΤube και συμπληρώνουν τα λήμματα της Wikipedia φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επικοινωνούν, ενημερώνονται, δικτυώνονται, συνεργάζονται, κάνουν φίλους, φλερτάρουν ή ακόμη και παντρεύονται.Διαβάστε περισσότερα

Σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατων ερευνών, οι επισκέψεις στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης έχουν ξεπεράσει πλέον ακόμη και τις επισκέψεις σε ιστοσελίδες πορνογραφικού περιεχομένου, ενώ υπολογίζεται ότι ένα στα οκτώ ζευγάρια που παντρεύονται στην ……..

Αμερική γνωρίστηκε μέσα από μια τέτοια ιστοσελίδα. Οπως προκύπτει από την έρευνα, το 80% των εταιρειών που αναζητούν στελέχη ερευνά τα κοινωνικά δίκτυα προκειμένου να αντλήσει πληροφορίες για τους υποψήφιους εργαζομένους, ενώ πολλές εταιρείες δημοσιεύουν τις αγγελίες αναζήτησης υπαλλήλων εκεί. Τέσσε ρα στα πέντε τρέιλερ κινηματογραφικών ταινιών παραπέμπουν τους θεατές στη σελίδα τους στο Facebook καθώς τα μεγάλα στούντιο του Χόλιγουντ θεωρούν ότι έτσι επιτυγχάνουν καλύτερη διαφήμιση για το προϊόν τους και πιο στενή επαφή με τους θεατές.


Η εξάπλωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει περάσει τον τελευταίο καιρό και στα κινητά τηλέφωνα νέας γενιάς. Υπολογίζεται ότι το 50% του χρόνου των Βρετανών που χρησιμοποιούν το κινητό τους για να πλοηγηθούν στο Ιnternet επισκέπτεται σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Αν το Facebook ήταν χώρα, με τους περισσότερους από 500 εκατ. χρήστες που διαθέτει, θα ήταν η τρίτη μεγαλύτερη στον κόσμο μετά την Κίνα και την Ινδία.

Ενδεικτικό του τρόπου με τον οποίο τα κοινωνικά μέσα αλλάζουν τα σύγχρονα δεδομένα είναι και το γεγονός ότι μόνο το 14% των χρηστών του Διαδικτύου εμπιστεύεται τις πληρωμένες διαφημίσεις, ενώ σε αντίθεση το 78% δηλώνει ότι εμπιστεύεται κάποιο προϊόν που του σύστησε ένας «ψηφιακός» φίλος του. Η πλειονότητα των ερωτωμένων δηλώνει ότι εμπιστεύεται τη Wikipedia όσο και την εγκυκλοπαίδεια Βritannica. Τα κοινωνικά δίκτυα δεν περιορίζονται μόνο στους νεαρούς χρήστες του Ιnternet αλλά δείχνουν μεγάλη εξάπλωση και στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η γρηγορότερα αναπτυσσόμενη ηλικιακή ομάδα στο Facebook είναι οι χρήστες ηλικίας 55-65 ετών.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek