Διαφημίσεις

Ραφαηλίδης: Η ομάδα αίματος των καθαρόαιμων Ελλήνων
Το κράτος σε καμιά περίπτωση δεν είναι συνώνυμο του έθνους…

ΟΛΕΣ οι συγχύσεις στην Ελλάδα ξεκινούν από την αδυναμία μας να ξεχωρίσουμε τις έννοιες «έθνος» και «κράτος», που σε καμία περίπτωση δεν είναι συνώνυμα. Η λέξη έθνος είναι σανσκριτικής καταγωγής και, στην κυριολεξία, σημαίνει «ομαιμοσύνη», δηλαδή ομοιότητα του αίματος των ανθρώπων που ανήκουν στην ίδια φυλετική ομάδα.

Είναι φανερό, όμως, πως για να διατηρήσει» την «καθαρότητα» του αίματός της μια φυλή, και συνεπώς να λειτουργήσει σαν μια ευρεία οικογένεια, όπου όλα τα μέλη της θα είναι στενοί ή μακρινοί συγγενείς, πρέπει αυτή η φυλή να είναι καταρχήν ενδογαμική, δηλαδή τα μέλη της να παντρεύονται μεταξύ τους και οι επιμειξίες με αλλόφυλους να απαγορεύονται αυστηρά. Αλλά κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί μόνο σε πολύ κλειστές και πολύ πρωτόγονες κοινωνίες.

Σήμερα, πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχουν «καθαρές» εθνότητες, διότι δεν υπάρχουν κλειστές κοινωνίες. ΕΙΝΑΙ αυτονόητο, πως κανείς νομοθέτης εδώ και τρεις χιλιάδες χρόνια δε θα μπορούσε να διαφυλάξει την «καθαρότητα» του αίματος μιας φυλής. Άλλωστε, οι άνθρωποι δεν είναι άλογα ράτσας, ταγμένα στις ιπποδρομίες, ώστε να φροντίζουμε για την καθαρότητα του αίματός τους.

Και ωστόσο, δεν έλειψαν ποτέ οι μικρόνοες που αντιμετωπίζουν τον άνθρωπο σαν ζώο, περιορισμένο σ’ ένα οιονεί αναπαρα­γωγικό ιπποφορβείο. Και ο ρατσισμός είναι αυτό ακριβώς: Μια μεταφυσική και αυτόχρημα παρανοϊκή πίστη στην «καθαρότητα του αίματος της φυλής» -μια καθαρότητα που εδώ και τρεις χιλιάδες χρόνια ανήκει στην περιοχή του μύθου.

Αυτή η ολοφάνερα ανόητη πίστη, η τόσο διαδεδομένη ωστόσο, μας κάνει να νομίζουμε πως ο «χόμο σάπιενς» έχει να διανύσει πολύ δρόμο ακόμα, προκειμένου να γίνει όντως σοφός. Και εν πάση περιπτώσει, απ’ τον «χόμο. σάπιενς» πρέπει να αποκλειστούν εξαρχής οι ρατσιστές, που εδώ σε μας πήραν το ψευδώνυμο «εθνικόφρονες».

Που σημαίνει «άνθρωποι που φρονούν – σκέφτονται – εθνικά». Αλλά για να σκέφτεσαι εθνικά πρέπει να σκέφτεσαι… αιματολογικά. Δηλαδή, πρέπει να πιστεύεις πως το αίμα σου έχει μια ειδική ποιότητα, οπωσδήποτε καλύτερη απ” την ποιότητα οποιουδήποτε άλλου που ανήκει σε άλλη… ομάδα (εθνικού) αίματος.

Ο ρατσισμός, λοιπόν, είναι φασισμός. Και ο φασισμός είναι πρωτογονισμός, ακριβώς γιατί είναι ρατσισμός. Για ράτσες μιλούν σήμερα μόνο οι ζωολόγοι, οι κτηνίατροι και οι κρετίνοι. Κάθε «εθνικόφρων» λοιπόν κρύβει μέσα του ένα φασίστα.

Φυσικά, δεν είναι καθόλου τυχαίο που τα φασιστικά καθεστώτα στηρίχτηκαν στους «εθνικόφρονες». Ούτε είναι τυχαίο ακόμα, που η εθνικοφροσύνη έχει την τάση να πυκνώνει όσο προχωρούμε προς τα δεξιά του πολιτικού φάσματος. Από δω και η λογικότατη άποψη, πως η κουταμάρα πολώνεται προς τα δεξιά – χωρίς, δυστυχώς, να είναι αποκλειστικό της προνόμιο.

Διότι υπάρχει και μια… αριστερή κουταμάρα. Αλλά τουλάχιστον αυτή δεν έχει την… αιματολο­γική καθαρότητα της δεξιάς κουταμάρας, που είναι πολύ πιο εκνευριστική και, φυσικά, πολύ πιο επικίνδυνη.

Ανάμεσα σε δύο ηλίθιους θα διάλεγα τον αριστερό ηλίθιο απ΄τον οποίο κινδυνεύω λιγότερο, παρότι η ηλιθιότητα καθαυτή είναι έτσι κι αλλιώς επικίνδυνη. Και για να μη δημιουργηθούν παρανοήσεις, πρέπει να τονίσουμε πως η ηλιθιότητα είναι ιδιότητα υπαρξιακή και υπερκομματική. Κι αλίμονο στον έξυπνο αριστερό που θα συγκρουστεί με βλάκα αριστερό. Είναι από χέρι χαμένος, γιατί η βλακεία έχει τη δύναμη να μετακινεί όρη, όπως ακριβώς και η πίστη.

ΤΟ ΕΘΝΟΣ, λοιπόν, είναι ένας αρχαϊσμός και ένας αταβισμός. Επιβιώνει ως έννοια για να δημιουργεί στα απλοϊκά μυαλά την ψευδαίσθηση της συνοχής και της συνέχειας μιας μικρής ή μεγάλης ομάδας ανθρώπων, που συνεχίζουν να πιστεύουν, γιατί έτσι θέλουν, πως ανήκουν σε μια πολύ μεγάλη οικογένεια με κοινό γε­νάρχη.

Κάποτε, ωστόσο, η έννοια της εθνότητας έπαιζε έναν πολύ σοβαρό ρόλο. Πράγματι, η οργάνωση της ανθρώπινης κοινωνίας άρχισε με τη συσσωμάτωση των ατόμων σε ομάδες ευρύτερες της μικρής, τυπικής οικογένειας, οι οποίες αποτελούν μια ευρεία, αιματοσυγγενική οικογένεια. Τούτες οι ομάδες ανέπτυξαν έναν κοινό πολιτισμό στη βάση μιας κοινής γλώσσας.

Με τους αιώνες, η αιματοσυγγένεια, με τις συνεχείς επιμειξίες, έπαιζε ολοένα και μικρότερο ρόλο, ενώ αντίθετα τα πολιτιστικά δεδομένα, που είχαν αρχίσει να εμφανίζονται στο στάδιο της αιματοσυγγένειας, διατηρήθηκαν και αναπτύχθηκαν, για να αποτελέσουν στη συνέχεια, αυτά και μόνο, τα ειδικά χαρακτηριστικά μιας εθνότητας.

Μ’ άλλα λόγια, η έννοια της εθνότητας υπάρχει και σήμερα, αλλά είναι καθαρά και αποκλειστικά πολιτιστική. Συνεπώς, μέλη μιας συγκεκριμένης εθνότητας είναι άνθρωποι που έχουν ένα συγκεκριμένο κοινό πολιτισμό, που διαφέρει απ’ τον πολιτισμό μιας άλλης εθνότητας. Όμως, με την όσμωση ανάμεσα στους λαούς που επέφερε η βελτίωση και στις μέρες μας η καλπαστική ανάπτυξη των επικοινωνιών και των συγκοινωνιών, οι πολιτιστικές ιδιαιτερότητες άρχισαν να ατονούν και να τείνουν προς μια ισοπέδωση, που κανένα διοικητικό μέτρο δε θα ήταν δυνατό να την ανακόψει.

Για να περιοριστούμε στον κινηματογράφο και μόνο, σήμερα γνωρίζουμε τόσο καλά τα αμερικανικά ήθη εξαιτίας της πληθώρας των αμερικάνικων ταινιών που έχουμε δει, όσο δε γνωρίζουμε τα εγχώρια ήθη. Ο πολιτιστικός ιμπεριαλισμός είναι μια πραγματικότητα. Αλλά προσωπικά δε βρίσκω τίποτα το μεμπτό σ’ αυτή τη μορφή ιμπεριαλισμού, που ωστόσο ακολουθεί, όπως η ουρά το κεφάλι, τον κυρίως ειπείν ιμπεριαλισμό (τον οικονομικό).

Εφόσον, δηλαδή, η Αμερική κυριαρχεί οικονομικά στο Δυτικό κόσμο, είναι φυσικό να κυριαρχεί και πολιτιστικά. Και δεν υπάρχει κανένας τρόπος να αναχαιτιστεί η πολιτιστική της κυριαρχία, αν προηγουμένως δεν αναχαιτιστεί η οικονομική. Τον πολιτισμό τον δημιουργούν πάντα οι οικονομικά ισχυρότεροι. Κι αυτό που λέγεται «λαϊκός πολιτισμός» αναφέρεται μόνο και αποκλειστικά σε κλειστές κοινωνικές ομάδες, κυρίως αγροτικές

Αλλά τούτη η κλειστότητα, το ξέρουμε καλά, είναι εντελώς αδύνατη σήμερα. Και μόνο η τηλεόραση είναι επαρκής παράγων για να εισβάλει ο ένας πολιτισμός μέσα στον άλλο και να δημιουργηθεί ένα αξεδιάλυτο πολιτιστικό μπέρδεμα, που στη μεταβατική περίοδο που περνάμε σήμερα μπορεί να μας ενοχλεί, αλλά τους ανθρώπους του 21ου αιώνα είναι βέβαιο πως δε θα τους ενοχλεί καθόλου.

Οι πολιτισμοί, άλλωστε, δεν είναι για να φυλακίζονται στα μουσεία, αλλά για να κυκλοφορούν, να ενοποιούνται και να δημιουργούν τη χωρίς σύνορα πανανθρώπινη κοινωνία. Το τι είδους κοινωνικό καθεστώς θα έχει αυτή η υπερεθνική κοινωνία του άμεσου μέλλοντος είναι ένα άλλο ζήτημα, που ξεπερνάει τα όρια αρμοδιότητας της επιστήμης της Εθνολογίας και μετατίθεται στην περιοχή της αρμοδιότητας των επιστημών της Κοινωνιολογίας και της Πολιτικής Οικονομίας.

ΛΟΙΠΟΝ, κάτω από συνθήκες αυξανόμενης πολιτιστικής όσμωσης, το να μιλάει κανείς για «εθνική καθα­ρότητα» ακόμα και με την ελαστική πολιτιστική έννοια είναι τόσο αστείο, όσο περίπου και το να μιλάει για «εθνική καθαρότητα» με την πανάρχαια αιματολογική έννοια. Διότι, δε σμίγουν μόνο τα αίματα, αλλά και τα ήθη, και τα έθιμα, και οι νόμοι, και οι θεσμοί και οι ιδέες.

Σήμερα, το πεδίο δράσεως, τόσο της οικονομίας όσο και των ιδεών είναι η υδρόγειος σφαίρα. Μια μέρα, τα εθνικά σύνορα θα καταρρεύσουν οπωσδήποτε, και μάλιστα χωρίς να το επιδιώξει κανείς συνειδητά. Η ανθρώπινη κοινωνία, από τότε που εμφανίστηκε, βαδίζει συνεχώς και αδιάλειπτα προς την ενοποίηση. Που δε θα ολοκληρωθεί, αν όλοι οι άνθρωποι ολόκληρης της Γης δεν αισθανθούν πως ανήκουν στην ίδια εθνότητα, δηλαδή την κοινότητα όλων των ανθρώπων, ολόκληρης της Γης.

Πρόκειται για ένα ιδανικό κοινό και στο χριστιανισμό και στο μαρξισμό και στον καπιταλισμό. Μόνο που ο καθένας τους αντιλαμβάνεται τούτη την ενότητα στη βάση μιας διαφορετικής ιδεολογίας και κοσμοθεωρίας. Και, βέβαια, αυτή η ενότητα δε θα είναι ούτε πλήρης ούτε σταθερή αν δε συντελεστεί στη βάση της οικονομικής ενότητας, που είναι η αναγκαία προϋπόθεση για κάθε άλλης μορφής ενότητα.

Ακόμα και στην πατρική οικογένεια δεν είναι δυνατό να υπάρξει ενότητα αν τη συνοχή της τη διαβρώνουν παράγοντες οικονομικής τάξεως. Ο μαρξισμός δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια εμφατική επισήμανση της πρωταρχικότητας του οικονομικού παράγοντα στα πάντα. Και είναι κωμικό να τον αμφισβητούν άνθρωποι που ολόκληρη τη ζωή τους τη δομούν γύρω από ένα χρηματοκιβώτιο, και και μια φορά γύρω από μια και μοναδική λίρα ή από έναν κηπάκο ευτελούς αξίας.

Αν το έθνος είναι μια έννοια που ανήκει πλέον στην αρχαιολογία της σκέψης, πράγμα που δημιουργεί την ανάγκη της επικάλυψης της απ’ την πάντα δρώσα επικαιρότητα του συναισθήματος (μόνο το συναίσθημα θα δικαιολογούσε την προσκόλλησή μας στην έννοια της εθνότητας, που κατάντησε έννοια περίπου… ερωτική), η έννοια του κράτους, αντίθετα, είναι πάντα επίκαιρη και πάντα δρώσα.

Το κράτος σε καμιά περίπτωση δεν είναι συνώνυμο του έθνους. Όπως ήδη αντιληφθήκαμε, το έθνος είναι έννοια εξαιρετικά πλατιά – τόσο πλατιά που να ξεχειλώνει από παντού και κανείς να μην μπορεί να τη συμμαζέψει. Άλλωστε, κανείς μελετητής δεν κατάφερε να δώσει έναν σαφή ορισμό της έννοιας «έθνος».

Πώς θα ήταν δυνατό να οριστούν με σαφήνεια τα συναισθήματα; Η έκφραση, για παράδειγμα, «αγαπώ την Ελλάδα» (νοούμενη ως έθνος) δεν έχει μεγαλύτερη αξία από την έκφραση «αγαπώ τη Μαρία». Και οι δύο εκφράσεις είναι το ίδιο δυσπερίγραπτες λο­γικά, γιατί είναι το ίδιο συναισθηματικές.

Και επειδή κάτι πρέπει ν’ αγαπάει κανείς σε τούτο τον κόσμο, όταν δεν είναι σε θέση να αγαπήσει τις γυναίκες (και οι γυναίκες τους άντρες) καταλήγει τελικά ν’ αγαπήσει μέχρι παραφροσύνης… τη σημαία, το στέμμα και άλλα τέτοια φετίχ, αποδεικνυόμενος γνήσιος ειδωλολάτρης. Παρά ταύτα, έχει την αξίωση να τον αντιμετωπίζουμε ως πολιτισμένο άνθρωπο. Ε, όχι. Πάει πολύ. Είναι τόσο βάρβαρος, όσο και ο Αφρικανός αν­θρωποφάγος.

Γιατί, αν δεν ήταν ανθρωποφάγος δε θα επιθυμούσε να «φάει τον εχθρό», ή να τον «πετάξει στη θάλασσα» (δηλαδή να τον πνίξει σαν γατί) ή να του «πιει το αίμα» σαν βρικόλακας. Ας το καταλάβουμε καλά: Ο εθνικισμός είναι πρωτογονισμός και βαρβαρότητα, κυρίως όταν ο «εθνικόφρων» είναι τόσο βλαξ, που να μην μπορεί να καταλάβει πως πίσω απ’ αυτό τον πρωτόγονο συναισθηματισμό κρύβονται τα πεζά σχέδια τον οικονομικά ισχυρών.

Η ομηρική λέξη κράτος, λοιπόν, σημαίνει στην κυριολεξία ισχύς, δύναμη, εξουσία, βία, κυριαρχία. (Η λέξη παράγεται απ» το ρήμα κρατώ που σημαίνει είμαι ισχυρός, είμαι δυνατός, είναι κυρίαρχος.) Αν το έθνος είναι έννοια συναισθηματική, που έγινε τέτοια από εκπεσμό του αρχικού φυλετικού και στη συνέχεια του πολιτιστικού της περιεχομένου, το κράτος είναι έννοια λογική μέχρι παραλογισμού.

Τίποτε δεν είναι πιο υπαρκτό, πιο βασανιστικό και πιο καταπιεστικό απ’ το σύγχρονο κράτος, σ’ όλες του τις μορφές. Σε τελική ανάλυση, κράτος είναι οι νόμοι του κράτους, οι χωροφύλακες του κράτους, οι δεσμοφύλακες του κράτους. Και οι… παπάδες του κράτους, στην περίπτωση που οι παπάδες πλην της πνευματικής θέλουν να ασκούν και κοσμική εξουσία, καλή ώρα σαν τους δικούς μας δεσποτάδες, που ολοένα και περισσότερο απομακρύνονται απ’ τό πνεύμα και ολοένα και περισσότερο πλησιάζουν το… οινόπνευμα. (Το καλό κρασί θέλει και καλό φαΐ, λέει ο λαός.)

Παρόλο που το κράτος στηρίζεται συναισθηματικά στο έθνος, στις περιπτώσεις εκείνες που, όπως εδώ, δεν μπορεί να στηριχτεί σ’ αυτό ούτε φυλετικά ούτε πολιτιστικά, αδιαφορεί πλήρως για το έθνος. Και μη μου πείτε πως οι υδροκέφαλοι «κρατικοί λειτουργοί» εδώ στην Ελλάδα των Ελλήνων κομπιναδόρων πιστεύουν έστω και μια λέξη απ’ αυτά, που λένε στους εκφωνούμενους κατά τις εθνικές επετείους λόγους.

Πρόκειται, απλώς, για λόγια παχιά που απευθύνονται σε εγκέφαλους αδύνατους. Και καμιά φορά, πρόκειται για λόγια παχιά που κυοφορούνται σε εγκέφαλους αδύνατους και απευθύνονται σε εγκέφαλους το ίδιο αδύνατους. (Είναι η περίπτωση των «εθνικών» άλογων λόγων του Γ. Παπαδόπουλου και των περί αυτόν κρετίνων.).

ΚΑΠΟΥ, λοιπόν, τα πράγματα έχουν μπλέξει επικίνδυνα. Τόσο που εδώ στην Ελλάδα να μην ξέρουμε πια που σταματάει το κράτος και που αρχίζει το έθνος – και αντίστροφα. Έτσι, τα κρατικά τα βαφτίζουμε εθνικά, ενώ τα εθνικά δεν είναι παρά κρατικά. Κουλουβά­χατα, κατά το δη λεγόμενο. Μ’ άλλα λόγια, ακόμα δεν καταλάβαμε πως Έλληνας, έτσι πεζά, είναι ο καθένας που έχει την ελληνική υπηκοότητα, που υπακούει, δηλαδή, στους νόμους του ελληνικού κράτους, άσχετα απ’ τη φυλετική του προέλευση.

Εντούτοις θέλουμε τους Έλληνες να υπακού­ουν και στους «νόμους του αίματος», ως γνήσιοι Αφρικανοί. Και παρά ταύτα δε μας πετούν με τις κλωτσιές απ’ την ΕΟΚ, κι απ’ όπου αλλού υπάρχουν πολιτισμένοι άνθρωποι.

Ο Γεράσιμος Κακλαμάνης στο επίμοχθο και σχολαστικά τεκμηριωμένο έργο του «Επί της δομής του Νεοελληνικού Κράτους» (έκδοση του συγγραφέα) λέει: «Η συνεπής επιδίωξη της θρησκευτικής κλειστότητας στην τουρκοκρατία, ενώ διατήρησε την εθνική συνείδηση μεγάλων τμημάτων του ανά την Μικρά Ασία ελληνισμού, επί των Βαλκανίων επέφερε ένα αξεδιάλυτο συνειδησιακό μείγμα μεταξύ Ελλήνων, Σλάβων, Βλάχων, Αλβανών», κλπ.

Και συνεχίζει: «Η κατάσταση του νεοελληνικού εθνισμού των πρώτων επαναστατικών χρόνων ήταν η συνειδησιακή πολλαπλότητα διαφόρων τμημάτων του ελληνισμού και συνεπώς η μη ύπαρξη συγκεκριμένης ιδεολογίας». Και διερωτάται ευλόγως: «Ποια εξωτερική πολιτική μπορεί να έχει μια χώρα μειονοτήτων;». Και διευκρινίζει αλλού: «Οι πολιτικοί δε δημιουργούν Ιστορία. Απλώς την υπηρετούν».

Εδώ όμως, ούτε ο λαός δημιουργεί ενσυνείδητα Ιστορία. Διότι υπηρετεί τους πολιτικούς και όχι τον εαυτό του. Και η νεοελληνική Ιστορία δεν υπακούει σε καμιά πρόθεση. Απλώς, αναφύεται τυχαία και αναγκαία, όπως το χορταράκι στους αγρούς. Η νεοελληνική Ιστορία είναι… αγροτική ιστορία στην πιο απόλυτη κυριολεξία.

Στο παραπάνω άρθρο που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “Έθνος” το μακρινό 1987, ο διανοητής Βασίλης Ραφαηλίδης αναλύει τις έννοιες του έθνους, του κράτους και του ρατσισμού στην Ελλάδα.

ΠΗΓΗ

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

48 σχόλια στο “Ραφαηλίδης: Η ομάδα αίματος των καθαρόαιμων Ελλήνων”
  1. Βουτυρο στο ψωμι των σατανιστων της νεας ταξης και αυτο το αρθρο. Ειχαν και εχουν πολλες γραφιδες στην δουλεψη τους . Stranger δεν θα το μαθουμε τωρα πως και εσυ παιζεις τον ρολο του δουρειου ιππου.

    Γιώτης

  2. αυτα τα μαθαιναμε στην 'αγωγη του πολιτου" στο δημοτικο (κρατος, εθνος)

    αυτο που κακως δεν μας εμαθαν ειναι οτι ο αριστεροκομμουνισμος ειναι εχθρος του εθνους. αν μας τα ειχαν μαθει,δεν θα ειμασταν εδω που ειμαστε ως χωρα, σημερα.

    1. ο αριστεροκομουνισμός είναι εχθρός του έθνους? … θα μας πάρουν τα σπίτια και θα μας σφάξουν με τα κονσερβοκούτια? χαχαχαχαχαχα από ποια εποχή μας ήρθες εσύ παιδί μου? έγώ τον καπιταλισμό βλέπω να είναι εχθρός του έθνους μου.

  3. Διαβασα μεχρι εκει που ο μακαριτης με αποκαλεσε ρατσιστη επειδη δηλωνω εθνικοφρων…..μετα βαρεθηκα το κατεβατο αρλουμπας και αμπελοφιλοσοφιας!! Ας με αφησει εμενα να ειναι «ρατσιστης» και εθνικοφρων λοιπον, και ας δηλωνουν οι ομοιοι του προλεταριοι. Ας κανουν δηλαδη και οι ιδιοι εναν διαχωρισμο αναμεσα σε ανθρωπους, μονο που αντι για τον δικο μου που εχει βασεις που χανονται στο χρονο, και δημιουργει ισχυρους δεσμους – απαραιτητους για την επιβιωση μας – ο δικος τους βασιζεται στην οικονομικη κατασταση που αλλαζει μεσα σε ωρες…..και οταν αλλαζει εκει ο πρωην συντροφος, μετατρεπεται σε εχθρο, ασε που και ο ιδιος αυτοματα ξεχναει τις επαναστατικες ιδεες του και «ωριμαζει» (ετσι τον βολευε να λεει)……..παντως ανθρωπος χωρις «ρατσιστικες» θεσεις απεναντι σε αλλους δεν υπαρχει και ειδικα οι «προοδευτικοι» ειναι οι μεγαλυτεροι ρατσιστες απεναντι σε οσους δεν συμβαδιζουν με τις ιδεες τους.

  4. Κι οχι μονο αυτο αλλα γραφει κι οτι ειμαστε απογονοι του homo sapiens, ασχετος κανει και αναλυση. Κατ'αρχην οι ευρωπαιοι εχουμε καταγωγη απο τον Neaterdal ενω ο homo sapiens ειναι ο απογονος των αφρικανων.
    Το να πιστευεις στις φυλες και να μην θελεις το μπασταρδεμα και την εξαφανιση τους σε κανει φασιστα, κι ο εθνικισμος σε κανει ιμπεριαλιστη. Δεν μας λεει ομως γιατι οι μπασταρδεμενοι αμερικανοι ειναι οι μεγαλυτεροι ιμπεριαλιστες στον πλανητη με τους περισσοτερους επεκτατικους πολεμους ενω οι καθαροαιμοι ισλανδοι δεν εχουν πειραξει κανεναν.
    Τσιρακια της νεας ταξης και της παγκοσμοιοποιησης ο φυλετισμος και ο εθνικισμος δεν ειναι κατι κακο, ειναι κακο για τα σχεδια τους για επιβολη στα εθνη και την κυριαρχια του σιωνισμου. Για αυτο κι εχουμε σημερα πολιτικους κρατουμενους απο την χουντα Σαμαρα

    1. o χόμο σάπιενς,δεν είναι από την αφρική κατά 1 και κατά 2 όλοι είμαστε χόμο σάπιενς…αν είσαι νεατερνταλ όπως λες…τότε δεν νομίζω να βρίσκεις γυναίκα!

  5. Ραφαηλίδη, άει παράτα μας…. Ποτέ δεν υπήρξατε διανοούμενοι εσύ και το συνάφι σου, αλλά ΔΙΑ-ΓΝΟΟΥΜΕΝΟΙ . Και ευτυχώς που μας άφησες χρόνους….

    Υπάρχει δυνατότερος συνεκτικός κρίκος ενός ΄Εθνους από την Γλώσσα, που αποδεικνύει την αδιάλλειπτη συνέχεια του Ελληνικού ΄Εθνους? Την πανάρχαιη Ελληνική μας Γλώσσα, που με μανία προσπαθούν να καταργήσουν όλα τα καθάρματα του Υπουργείου Α-Παιδείας ?

    Δηλαδή οι ΜΗ Ελληνες, μιλούσαν την Ελληνική Γλώσσα? ΄Η μήπως υπήρξε ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ από τους κατακτητές, ώστε να αλλοιωθεί το DNA των Ελλήνων ??

    Τι τρίχες λέτε ? Πόσο σαχλοί είσθε όλοι εσείς οι «Προδεφτικοί», που ακόμη και την λέξη την γράφετε λάθος….

    Εσείς οι μοντέρνοι ΔΙΑ-ΓΝΟΟΥΜΕΝΟΙ, γράψατε ποτέ σας κάτι καλό για το Ελληνικό ΄Εθνος ? Βοηθήσατε στην πρόοδό του ?

    Ο μεγαλύτερος ΑΘΛΟΣ του ΄Εθνους των Ελλήνων, δεν είναι ούτε τα ανδραγαθήματα του Μαραθώνα, των Θεμοπυλών, των Πλαταιών και της Σαλαμίνας. Ούτε του Μ. Αλεξάνδρου, που παρά τα ελαττώματά του, είναι αναπόσπαστο μέλος της Ιστορίας μας.

    Ο μεγαλύτερος ΑΘΛΟΣ των Ελλήνων είναι ότι κάλυψε μέσα σε χρόνο ρεκόρ την σχεδόν για 500 χρόνια απουσία του από τα έθνη της Δύσης, λόγω της ελεεινής Τουρκοκρατίας.

    Και ήδη από το 1900, το Ελληνικό ΄Εθνος, ήταν ΟΜΟΤΙΜΟ ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ, χωρίς την παραμικρή Οικονομική βοήθεια και χωρίς την παραμικρή καθοδήγηση από κανέναν!! Ας θυμιθούμε την Σμύρνη, το κέντρο των Γραμμάτων, των Τεχνών και του Διεθνούς Εμπορίου, που εξ αιτίας του διεστραμμένου φθόνου των Δυτικών φρόντισαν να την χάσουμε !

    Ξέρεις κανένα άλλο Έθνος, πλήν του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ, να έχει καταφέρει παρόμοιο ΑΘΛΟ στην Ιστορία ? Και δεν μπορούσε να γίνει διαφορετικά, διότι ήταν ΕΛΛΗΝΕΣ !

    Και μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, η κατεστραμμένη Ελλάς, η πιο κατεστραμμένη χώρα της Ευρώπης, παρουσίασε ΑΝΑΠΤΥΞΗ 7%, ίση με της Ιαπωνίας ! Και πάλι δεν μπορούσε να γίνει διαφορετικά, διότι ΕΛΛΗΝΕΣ με το ίδιο αίμα ήταν …..

    Γι’ αυτό και μας έστειλαν τους σημερινούς Κλώνους και τους μεταλλαγμένους Χοίρους για να μας εξοντώσουν ξανά !

    Είθε να αναδειχτούν αληθινοί ΄Ελληνες Διανοούμενοι και Ποιητές, όπως κάποτε ο Τυρταίος, να εμψυχώσουν τον θλιμμένο ΄Ελληνικό Λαό, να τον κάνουν να καταλάβει την τεράστια αξία του και να ορθωθεί έτσι ΠΕΛΩΡΙΟΣ καθώς είναι εναντίον των σφετεριστών του.

    Και προφανώς οι Ραφαηλίδηδες και Σια, θα έκριναν από το δικό τους αίμα…..
    ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    1. Καλημέρα Αγγελική!!! Πες τα Χρυσόστομη….. Να είσαι πάντα καλά..!! Όσο για τον συγγραφέα του άρθρου και λοιπούς…. Ας μάθουν καλύτερα τι σημαίνει η λέξη "φασισμός" και πότε και ποιοι τη δημιούργησαν…. Όπως ποιοι και που έφτιαξαν το κκ στην Ελλάδα μας…. Πως και πότε διχαστηκε ο Ελληνικός Λαός, και ποιος ευθύνεται για αυτό… Σαφώς και στη χώρα μας δεν ταιριάζει ο τραμπουκισμος… "δόξα το θεό" υπάρχουν μπόλικοι από δαύτους και στα δύο αντίπαλα "στρατόπεδα"…φοβούνται " κάποιοι "μήπως δουν τον Ελληνικό Λαό ενωμένο και δυνατό… Και κατόπιν όλους τους Λαούς…. Έρρωσθαι και ευδαιμονειτε άπαντες….!!
      Βασίλης Δημητρίου.

  6. με αυτη την λογικη δεν θα επρεπε να επαναστατησουμε το 1821 κ να υποτασομασταν στον καθε κατακτητη επιδη ηταν πιο ησχυρος…παγκοσμοποιημενο βρωμοσκυλο Ραφαιλιδη.εισαι κ ποντιος…παλιοσκυλο!!!!!

    1. Ποντιος?? Μπα, μαζι με τους ποντιους ηρθαν κατω και κατι αρμενοειδη σαν τον Ραφαηλιδη που καλα θα καναμε να τους αφηναμε εκει περα

  7. Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ( ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ) ΓΙΑΤΙ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ." ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ " ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΩ! ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ, ΑΛΒΑΝΟΙ,ΜΑΥΡΟΙ ΚΤΛ( ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ) ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ? ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ? ΤΟ ΟΜΟΑΙΜΟΝ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ? Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΗΣ.
    ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ! ΤΙ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ? ΣΕΞ, ΒΙΑ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΜΑΝΙΑ, ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ! ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΔΗΛΑΔΗ! ΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ! ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ! ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ! ΕΥΓΕ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ!!! ΕΙΣΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ!!!!

  8. ΧΑΧΑΧΑ!!!! ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΗΣ ΥΦΗΛΙΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΙΜΑ?
    ΜΑΥΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΥΧΤΑ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ,ΜΑΥΡΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΑ.

  9. Αρθρογράφε
    Άντε σε κανέναν ψυχίατρο όσο είναι καιρός, γιατί δεν πας καθόλου καλά!!!! Εκτός κι αν φταίνε οι ζέστες!!! Αλλά κι αυτές ακόμα δεν ¨σφίξανε"!!! Φαντάσου τι θα πάθεις όταν αρχίσουν οι καύσωνες!!!!

  10. FΥσικά και είναι στο αίμα 604 το οποίο εμπεριέχει και πλάσμα που είναι περισσότεςρο απο το κόκκινο υγρο 80% υποκίτρινο ΥΓΡΟ το οποίο ηλεκτρολιζετε με και μεταφέρει σε ακραίες περιπτώσεις ΜΠΟΥΜ πυ ρινικη σχαση στον εγκέφαλο ,εχεις την εντύπωση πως όχι .Λογο της διαμόρφωσης των επιλογών και των γούστων αν θες που έχει η ζωη τούτο παραμένει ημιαδ ρανες και αν θελήσεις ενεργοποιείται….Κάποιες φυλές έχουν ολοκληρωτική καθίζηση και μόνο με μετάγγιση.Το αίμα αρχισε να αρωσταίνεσι εξ ανατολάς όπου κλιματολογικές συνθήκες θολώνουν το πλάσμα και το διπλασμα η αρχη αυτού εγινε με δαγκωμα…..και συντηρείτε

  11. Ταλαντουχος στην προπαγανδα και τον αποπροσανατολισμο ο MR. Ραφαηλ-ιδης.Αν ζουσε μπορει να ηγειτο της ανθελληνικης παραταξεως .Οι επιστημονικες μελετες που αναδεικνυουν τα φυλετικα γνωρισματα καθε εθνους ειναι γεγονος αδιαμφισβητητο.Ετσι και τα ελληνικα φυλα π.χ εχουν ομαδα αιματος (O και Α).Οσο αναφορα τα φρονηματα του ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΡΑΦΑΗΛ-ΙΔΗ ειναι ενας απο αυτους που υποστηριζει οτι η γραφη ανακαλυφθηκε απο τους ΣΟΥΜΕΡΙΟΥΣ…ΧΑΧΑΧΑ…..
    Α.Κ

  12. Προς επίρρωσιν των λεγομένων της Αγγελικής…
    Στον Όμηρο η λέξη ἔθνος δηλώνει ένα πλήθος ανθρώπων ή ζώων που ζουν μαζί και αποτελούν μια ομάδα, ένα σύνολο: ἔθνος ἑταίρων, πεζῶν, Ἀχαιῶν, λαῶν (= το πλήθος των πολεμιστών), μελισσῶν, ὀρνίθων…
    Στους συγγραφείς μετά τον Όμηρο η λέξη χρησιμοποιείται συχνότερα για να δηλώσει το λαό, την εθνική ομάδα. Έτσι, ο Ηρόδοτος διακρίνει «τό Μηδικόν ἔθνος», ο Πλάτωνας αναφέρεται σε «ἔθνη βάρβαρα», ο Ξενοφώντας αναφέρει «πομπάς ἐποίησαν κατά ἔθνος ἕκαστοι τῶν Ἑλλήνων» και ο Θουκυδίδης επιμερίζει «κατ’ ἔθνη καί καθ’ ἕκαστον ἄστυ».

    Στην Παλαιά Διαθήκη «τά ἔθνη» είναι οι άλλοι λαοί του κόσμου, σε αντιδιαστολή με τους Ισραηλίτες, και στην Καινή Διαθήκη και τους Εκκλησιαστικούς συγγραφείς, αλλά και γενικότερα στη Μεσαιωνική Ελληνική γραμματεία, οι «ἐθνικοί», δηλ. οι ειδωλολάτρες – και ειδικότερα οι Έλληνες.

    Η έννοια του έθνους προσδιορίζεται ήδη από τον Ηρόδοτο ως το σύνολο των ανθρώπων που έχουν κοινή καταγωγή (το «ὅμαιμον»), κοινή γλώσσα (το «ὁμόγλωσσον»), κοινή θρησκεία και κοινά ήθη και έθιμα, επομένως κοινό πολιτισμό.

    Είναι, άλλωστε, αξιοσημείωτο το γεγονός ότι ετυμολογικά η λέξη έθνος ανάγεται σε ρίζα εθ-, από την οποία παράγονται και οι λέξεις ήθος και έθος/ έθιμο.

    Ασφαλώς ως κύρια προσδιοριστικά γνωρίσματα του έθνους θα πρέπει επίσης να αναφερθούν η συνείδηση από τα μέλη του της κοινότητας και της ομοιογένειας.

    http://www.asprilexi.com/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82?cid=421

    ΕΘΝΟΣ = ΕΘ η Ε = Εκτεινομένη δύναμις, που Θ = Θεάται, ΝΟς διά Ν = ΝΟός & κατά ΝΟμον, σε Ο = Ορισμένο χώρΟ
    http://www.ramafa.gr

    Mε την ανάλυση της ΛΕΞΕΩΣ / LUX (=ΦΩΣ) διά του Κώδικος του Ελληνος Λόγου, γίνεται κατανοητό, ότι πρόκειται για κάτι Δυναμικό, που γίνεται αντιληπτό Νοερά, αλλά & ότι διέπεται από συγκεκριμένο Νόμο (βεβαίως, τον Φυσικό, Ένα & μοναδικό Νόμο).

    Η λέξις ΕΘΟΣ / ΗΘΟΣ / ΕΘΝΟΣ γεννήθηκε στα Ελληνικά & την δανείστηκαν οι Λατίνοι & κατόπιν οι νεότεροι λαοί & γλώσσες.

    The word "ethics" originates from the Greek character ethos which means habit, custom, or character ("BBC").
    The word ethics is also the moral philosophy and is what is considered to be what is good for an individual and society ("Ethics").

    ethnic /ˈɛθnɪk/, ethnical adj

    relating to or characteristic of a human group having racial, religious, linguistic, and certain other traits in common
    relating to the classification of mankind into groups, esp on the basis of racial characteristics
    denoting or deriving from the cultural traditions of a group of people.

    Etymology: 14th Century (in the senses: heathen, Gentile): from Late Latin ethnicus, from Greek ethnikos, from ethnos race.
    http://www.wordreference.com/definition/ethnic

    Αυτά είναι μερικά από όσα έχουν πει Έλληνες & ξένοι ειδικοί για την σημαντική λέξη Έθνος.
    Όσο για τον Βασ. Ραφαηλίδη, έ, ας είναι “συγχωρεμένος“, τώρα πια.
    Την “αποστολή“ του την εξετέλεσε & με αρκετή επιτυχία, φαίνεται, αφού κατάφερε & αυτός & οι όμοιοί του να επηρεάσουν έστω & κάποιους ατυχείς συμπατριώτες μας, που, μάλλον, στερούνταν παιδείας & Εθνικής συνειδήσεως.

    art

  13. Ο Καζάκης τους έχει βάλει στη θέση τους όλους αυτούς -ο Έλληνας(και αλλοι λαοί)βρε Ραφαηλίδη έχει χύσει τόνους αίμα για να ναι ελεύθερος και να πασχίζει για δημοκρατία,ισότητα,δικαιοσύνη.Αλλα η πιο ματωμενη ειναι η ελληνική σημαία.αρα εχει διπλό καθήκον.

  14. Παλιές γνωστές ιστορίες που έγιναν μόδα συζητήσεων γιά αυτούς, όπως κι ο Ρφαιλήδης,
    που είχαν την πολυτέλεια να περνάν την ανιαρή τους απογευματινή..
    Εδώ βέβαια στην πραγματική ζωή κι όχι εφημεριδοτηλεοπτική δεν υπάρχει αυτή η πολυτέλεια να αναλύσουμε.όχι την φυλετικότητα,αλλά ούτε κάν την θέση της γενιάς Ραφαιλήδη κλπ.
    Της γενιάς των''μορφωμένων''Με την μονόπλευρη γνώση σκοπιμότητας.
    Οι ''μορφωμένοι'' άλλωστε ελάχιστα ενδιαφέρονται να πάρουν το μέρος της φτωχής κοινωνίας..ίσα ίσα..αν το όπλο για να ανατρέψει η φτωχολογιά τον δυνάστη απ'τον οποίο σιτίζεταο ο ''μορφωμένοες'' είναι η εθνικότητα είτε η ''ακρότητα'' θα πολεμήσει με νύχια και δόντια να του τα καταστρέψει!..Το όπλο…
    Ο μορφωμένος θα πάει με το μέρος του δυνατού…Του χει φύγει ο κώλος να σπουδαχτεί…να ανέβει κοινωνικά…να απομακρυνθεί από την ''πλέμπα''Την μισεί την πλέμπα και απαγορεύεται αυτή η πλέμπα να έχει όλπα…Να κρατάει το φρόνημα ψηλά!..
    Γι αυτό αυτός ο τύπος καταφεύγει στη μέθοδο του αφοπλισμού της φτωχολογιάς και στην
    υπηρεσία του δυνατού που την καταδυναστεύει..
    Γιατί ο ''μορφωμένος ''θα δώσει όλο του το είναι στην υπηρεσία του δυνατού! Και διότι
    τα χρυσά κωλοδάχτυλα είναι για
    διαβαστερά κωλαράκια
    (κωλοτρυπίδες)

  15. Προπαγανδα αλλογενους που υποδυεται τον διανοουμενο αριστερο ενω ειναι εγκαθετος της ΝΤΠ.Βεβαια λεει και μερικες αληθειες για να περασει τα ευρυτερα ψεμματα και ανοητα ιδεολογηματα.Ειναι λεπτες οι αποχρωσεις και αρκετα δυσκολο για τους μη εκπαιδευμενους να αναγνωρισουν το προβατοσχημο δηθεν αριστερο λυκο.Η γραφη του αλλα και ο προφοτικος του λογος για οσους τον θυμουνται δεν θυμιζει λιγο Παγκαλο? Αλλος μεγας Ελλην! Ηταν ποντιος λενε αλλα ηταν και Ραφαηλιδης κατι δηλ σαν Φαηλος.Αξιος συνεχιστης του Μπεναρογια και των αλλων τελειως ανεξιθρησκων και αντικειμενικων διανοητων.

  16. Δεν έχω φιλους αλλοδαπούς όχι γιατι είμαι καλύτερος άλλα χειρότερος και δε θέλω να τους διαβρωσω.

  17. Μην είσαι χαζός ρε ανώνυμε!
    Κάνε φίλους αλλοδαπούς να γενείς καλλίτερος!…Προσωπικά έχω φίλους κι απ'το.. παντού
    Υπάρχουν για όλα λύσεις σε λέω!

  18. Καλλώς το πιτερ που κρυβοσουνα ρε απολοιφάδη της κοινωνίας.Ξέρεις η απόφασή σου να βγείς εμπερειέχει κινδύνους

  19. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΣΕΙΣΩ ΤΗΝ ΡΕΤΣΕΤΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗ-ΡΑΤΣΙΣΤΗ, ΦΙΛΟΞΕΝΩ ΕΝΑΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ… ΤΟΝ ΝΤΥΝΩ, ΤΟΝ ΤΑΙΖΩ, ΤΡΕΜΜΩ ΜΗΝ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΑΛΛΙΩΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΟΥΡΟΥΝ ΟΙ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΟΛΑΓΝΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΣΟΡΡΟΣ!!!

  20. Εσείς αλήθεια που ανήκετε ? Στους αριστερούς ηλίθιους ή στους δεξιούς ηλίθιους

  21. ΚΑΛΑ ΡΕ ΓΚΟΝΟ, ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ…ΕΝΟΧΛΗΘΗΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΟΥ Κ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ… ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΣ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΣΥΝΑΡΤΗΤΟ, ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΜΙΛΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ… ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΟΥ…ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΣ???

  22. Αυτός ο Ασυγχώρητος δι Αγνοούμενος αρχίζει το άρθρο του με ψέματα…συνεχίζει και κλείνει με ψέματα.. Με τα ίδια ψέματα που φρόντισε το είδος του χρόνια τώρα να κλείσει τα μάτια των Ελλήνων μπρος στην Αλήθεια.. Απορώ με την αναδημοσίευση του.. Τέτοιοι μικροί δι Αγνοούμενοι και τα άρθρα τους θα πρέπει να σβήνονται από την ιστορία μας.. Ως συνήθως τα ''κατοχικά νέα'' βέβαια κάνουν τη δουλειά τους.. Προσφέρουν τις υπηρεσίες τους εκεί που πρέπει..τες πα.. Ξεκινά λοιπόν το άρθρο λέγοντάς μας ψέματα για την καταγωγή της λέξης ΕΘΝΟΣ (έθος- ήθος)… Το πιάνει από τη ρίζα ο αχρείος και μας λέει πως είναι σανσκριτικής… Διαβάστε κι αυτό….http://www.ardin.gr/?q=node/3176

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek