Διαφημίσεις

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι διαφημίσεις – με έναν ‘ανάλαφρο’ τρόπο- περνάνε τα δικά τους συγκεκριμένα μηνύματα και διαμορφώνουν τις συνειδήσεις στις μάζες. Αν ρίξει κάποιος μια ματιά στην τιβί, βλέπει τους άνδρες (και με μια πιο καλύτερη ματιά τους λευκούς άνδρες συγκεκριμένα) στις διαφημίσεις ή στις ‘κωμικές» σειρές να γελοιοποιούνται συνεχώς. Μια μελέτη που διεξήγαγε μια πόλη στην Καλιφόρνια κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι διαφημίσεις που απεικονίζουν τους άνδρες με ένα αρνητικό φως βλάπτουν τη δομή της αμερικανικής οικογένειας.

Κάποτε η «Cadillac»* στην Αμερική ήταν συνώνυμη με την επιτυχία. Ήταν το απόλυτο σύμβολο του αρσενικού status. Τώρα συμβολίζει προφανώς την φεμινιστική επιτυχία ταπεινώνοντας και εξευτελίζοντας τους άνδρες.

Το 2013 η Cadillac είχε μία διαφήμιση που θα μπορούσε να θεωρηθεί ανδροφοβική ή ετεροφοβική. Μια βιαστική νεαρή κοπέλα βρίσκεται ξαφνικά μέσα σε μια νεροποντή. Επιδιώκει καταφύγιο κάτω από τις ομπρέλες μερικών νεαρών ανδρών που η ίδια διαλέγει μέχρι να φτάσει στον τελικό προορισμό της, την άδεια της Cadillac SUV. Το μήνυμα είναι σαφές. Οι γυναίκες μπορούν να ζητούν προσωρινή προστασία από τα αρσενικά, αλλά τελικά θα βρουν οικονομική και σεξουαλική ανεξαρτησία η οποία αντιπροσωπεύεται από το πολυτελές αυτοκίνητο.

Είναι μέρος του συνεχιζόμενου Ψυχολογικού Project να χτυπηθεί ο δυτικός άνθρωπος στην ταυτότητά του, η οποία βασίζεται στη θρησκεία, τη φυλή, το έθνος και την οικογένεια. Η Νέα Τάξη αντιλαμβάνονται τους παντρεμένους άνδρες και τις οικογένειες ως «απειλή» για την παγκόσμια τυραννία της. Η General Motors και άλλες πολυεθνικές εταιρείες λένε το ίδιο τραγούδι.

Η διαφήμιση “Khakis” της Cadillac απεικονίζει κυρίως λευκούς άνδρες να τρέχουν σαν τα ποντίκια μόλις κάνει την εμφάνισή της η «γάτα» του γραφείου. Υπό τους ήχους του “Here Comes Success” (του Iggy Pop), μια νεαρή γυναίκα (διευθύντρια;) περνάει με αυτοπεποίθηση μέσα από τα γραφεία εκφοβίζοντας τους νεαρούς άνδρες που δεν είναι σκυμμένοι στην δουλειά και χαζολογούν.

Σε ένα γραφείο, ένας άνδρας μυρίζει την μασχάλη του, ένας άλλος κάνει Tai Chi, ένας άλλος έχει τα πόδια του στο γραφείο του, κάποιος άλλος τρώει. Φυσικά δεν υπάρχει καμία γυναίκα!

Η νεαρή θεά βρίσκεται στο τέλος μόνη της σε ένα ασανσέρ με έναν άνδρα εργαζόμενο. Όταν του λέει, “Γεια σου Chris,” το στυλό στην τσέπη του αναβλύζει μελάνι, γεγονός που υποδηλώνει ότι δεν μπορεί να κρύψει.. τον ενθουσιασμό του (αν και μοιάζει σαν να κατουριέται…)

Η θεά το παρατηρεί και μειδιά. Στην επόμενη σκηνή, φεύγει με την Κάντιλάκ της. Σκέφτεται για τον Chris και γελά θριαμβευτικά. Δεν αρκεί ότι είναι «επιτυχημένη». Η ικανοποίησή της είναι ότι είναι κυρίαρχη έναντι των ανδρών.

Πόσο διαφορετική ήταν η διαφήμιση της Cadillac το 1987 με έναν άντρα που απόπνεε τον ανδρισμό και την ωριμότητα του Τσάρλτον Ίστον. Πόσα άλλαξαν μέσα σε μόλις 20 χρόνια!

Τα νέα διαφημιστικά αποδεικνύουν την γυναικεία χειραφέτηση που έχει εξευτελίσει και αποδυναμώσει τους άνδρες, έτσι ώστε εξευτελισμένοι και «ευνουχισμένοι» να υποταχθούν καλύτερα στη Νέα Παγκόσμια Τάξη.

Η «στείρωση» των ανδρών και η διόγκωση του εγωισμού των γυναικών κάνει τις γυναίκες να είναι τρομερά απαιτητικές και τους άνδρες να τις βρίσκουν τρομερά απρόσιτες.

Το αποτέλεσμα είναι η αποτυχία διαμόρφωσης μακροπρόθεσμων μονογαμικών σχέσεων, που οδηγεί στην ασυδοσία, την διάλυση της οικογένειας και της απόκτησης τέκνου, κάτι που παραπέμπει σε ομοφυλοφιλική συμπεριφορά.

Η γυναίκα στην παραπάνω διαφήμιση της Cadillac δεν είναι καμιά εντυπωσιακή. Δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστική, ούτε καλά ντυμένη. Ούτε φαίνεται να είναι ιδιαίτερα έξυπνη. Αυτό, ώστε η μέση Αμερικανίδα να μπορεί εύκολα να ταυτιστεί μαζί της.

Φανταστείτε μόνο να αντιστρέφονταν τα φύλα. Φανταστείτε έναν άντρα να περπατάει αγέρωχος στο διάδρομο και γυναίκες να τρέχουν να κρυφτούν δεξιά και αριστερά. Φανταστείτε μια γυναίκα να μυρίζει τη μασχάλη της ή να μοιάζει με ηλίθια. Φανταστείτε μια γυναίκα να βρέχεται ή να λιποθυμά στο ασανσέρ μόλις μπαίνει ο άνδρας. Πόσες ομάδες γυναικών δεν θα φώναζαν για «προσβλητικό», «μισογυνισιτικό», «φαλλοκρατικό» διαφημιστικό.

Αλλά δεν υπάρχει “μίσος” όταν οι άνδρες υποβαθμίζονται. Υπάρχει «μίσος» μόνο όταν κάποιος διαφωνεί με την κοινωνικά καταστροφική ομοφυλοφιλική-λεσβιακή ατζέντα.

Άλλο ένα ανάλογο διαφημιστικό, όπου ο (λευκός) άνδρας είναι ηλίθιος..

Εδώ ο άντρας είναι γάιδαρος και τα παιδιά γουρουνάκια!

* Από άρθρο του Henry Makow Ph.D. (σε μια κάπως πιο.. ελεύθερη μεταφορά)

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ/ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

6 σχόλια στο “Μισανδρισμός, ετεροφοβία και διαφημίσεις”
  1. Ολες αυτες οι αηδιες ειναι αποτελεσμα του συγχρονου τροπου ζωης. Οταν ολα γυρω σου ειναι ευκολα σε βαθμο που δεν χρειαζεται η σωματικη δυναμη τοτε ειναι φυσικο να εχει χαθει ο ρολος του "Αντρα". Αυτο ειναι που ξεχωριζει τα δυο φυλα κακα τα ψεματα. Αφου βρισκει να φαει η γυναικα δεν χρειαζεται “Άντρα κυνηγο” να κυνηγησει να σκοτωσει για να φαει. Ουτε απειλείται απο αλλους αντρες για να χρειαζεται “Άντρα προστατη" πλεον, εχει την αστυνομια και τον νομο να την προστατευει, τι να τον κανει τον μονιμο “Άντρα προστατη" να τον φροντίζει να τις χαλάει τα μπαράκια ? Μπορει να αλλαζει "αντρες δονητες" οποτε θελει. Και παιδι κανει μονη της με εναν "αντρα δονητη" και το μεγαλωνει μονη της χαρις στο "συστημα" που κανεις δεν κράζει πλέον και δεν νιαζεται. Οποτε μην παραπονιέστε άδικα. Η "πολιτισμος" και γκαιοuλες ολοι (άντρες-γυναίκες) η ξανα πισω στα δαση και στα χωραφια και Άντρες+Γυναίκες=Παραδοσιακές Οικογένειες.

  2. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ!ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ 100% ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
    "ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΟΙ"ΑΝΔΡΕΣ,ΕΠΙΒΑΡΥΜΜΕΝΟΙ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΜΙΣΘΟΥ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ,ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ,ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΑΦΡΑΓΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ,ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΤΑΚΙ,ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΒΡΕΙ ΑΛΛΟΝ ΕΠΙΒΗΤΟΡΑ.Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΒΡΕΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΔΥΝΑΤΑ,ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΧΑΣΕΙ,ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΔΕΣΕΙ!(ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ,,,ΤΡΑΓΙΚΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ!).Ο ΑΝΔΡΑΣ-ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ,ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΠΟΛΥ ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟΣ,ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΘΥΜΑ.
    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,O ΠΙΟ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ,ΠΟΥ ΑΠΑΡΝΗΘΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΗΝΥΓΟΥ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΑΧΑ "ΔΥΣΚΟΛΗ" ΧΑΒΟΥΖΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ(ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΕΧΟΥΝ ΨΗΛΑ ΤΟΝ ΑΜΑΝΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ LEVEL),ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΑ ΤΡΩΕΙ ΤΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟΓΟΤΕΥΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ, ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΝΕΟ ΝΕΚΤΑΡ,ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΦΩΛΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ.ΚΑΙ ΕΔΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΡΑΚΟ…
    ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΘΑ ΒΑΦΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΛΑΜΗ ΤΟΥ ΜΑΡΙΑ,ΝΙΚΗ 'Η ΠΑΛΟΜΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΣΤΑΣΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΕΤΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΕΙ.

    Υ.Γ.ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ.ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΙΝΟΝΤΑΝ,ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ,ΤΟΥ ΚΗΝΥΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΥΒΑΛΗΤΗ,ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΕΡΑΣΤΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ.ΑΠΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ(ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΙΝΟΥΝ ΒΑΣΗ ΣΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΣΤΗΝ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΕΣΗ)ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ,Ο ΑΝΔΡΑΣ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ,ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ.Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ,ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΨΗΛΟΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ,ΣΥΧΝΑΖΕΙ ΟΠΟΥ ΣΥΧΝΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ,ΠΙΝΕΙ,ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΟΠΟΙΟΝ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ…ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΓΧΟΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΔΡΑ?

    1. "ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΟΠΟΙΟΝ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ…ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΓΧΟΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΔΡΑ?"

      ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ, ΑΝΑΛΟΓΟΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ…ΜΕΤΑ ΤΟ "ΜONEY TALKS" ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ "NATURE TALKS'..!! OI ANTΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΕ ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΟΥΝΤΕ ΚΙ'ΟΛΑΣ.

      ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΠΛΟ: ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΡΩΓΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΙΜΗΣΕΙΣ (ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ) ΑΛΛΑ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ, ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΑΥΤΙ ΣΟΥ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΚΕΙ ΚΟΜΠΛΕΞ ΚΑΤΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ?
      ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΧΙΟΥΜΟΡΗΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕ ΕΝΑΝ ΧΟΝΤΡΟ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΚΑΙ "ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ" ΕΝΑΝ ΜΑΣΙΣΤΑ,,!!! ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΔΕΙΧΝΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΕ…ΤΗΝ ΛΟΥΚΑ!!!

      Η ΤV ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑΤΙ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΠΡΩΧΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ. (ΧΘΕΣ ΔΙΑΒΑΖΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΦΥΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ…ΑΛΛΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ! ΔΕΝ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ!)

      ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ ΜΑΥΡΙΛΑ, ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΙΜΙΑ :ΑΠΟ ΡΟΔΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΓΚΑΘΙ, ΚΑΙ ΑΠ'ΑΓΚΑΘΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΡΟΔΟ"

      ΥΣ: ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ Η ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΟΧΟ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΛΑ ΜΑΥΡΙΖΟΥΝ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ…
      ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΡΙΝ ΚΑΙΡΟ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΤΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΒΡΕΙ Η ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΝΗΠΙΑ?
      "ΚΑΠΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΑΡΕΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΟ 80-85% ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟ 10-15 ΚΟΛΟΠΑΙΔΑ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ 80-85% ΠΙΘΑΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΟΛΑΠΤΩΜΕΝΑ ΚΟΛΟΠΑΙΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ?"
      ΑΠ'ΑΓΚΑΘΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΡΟΔΟ….

  3. Συγχαρητήρια για το άρθρο! Τα είπατε όλα. Έχει παραγίνει το κακό με τον μισανδρισμό και δεν κουνιέται φύλο. Όχι μόνο ευνουχίσανε τους άντρες, άλλα ταυτόχρονα οι γυναίκες χάνουν τη θυλικότητά τους. Να ποστάρετε και άλλα τέτοια άρθρα παραδείγματα να διαφωτιστεί ο κόσμος.

  4. Τι βλακείες λέτε για κυνηγούς και πράσινα άλογα. Δεν υπάρχει "ρόλος" του άνδρα και της γυναίκας. Όλα είναι μες στο μυαλό σας. Ο καθένας αντιδρά αναλόγως της λογικής και του ενστίκτου όσο αφορά το "τι ρόλο" ας πούμε πρέπει να παίξει. Όλα τα άλλα είναι παραμυθάκια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek