MATRIXORDER
Το δια-δίκτυον είναι μία οντότητα εντός της Υπεροντότητας της Πληροφορίας κοινός ΜΑΤΡΙΧ για τους λάτρεις του ΝIO ((New I/O ή 仁王)
του Μορφέα και των άλλων παιδιών, χαρακτήρων της Αμερικάνικης Χολιγουντιανής κινηματογραφικής Υπερπαραγωγής.
Εντολή
Πολλοί είναι εκείνοι μετά της προβολή της, οι οποίοι ταυτίστηκαν με τους ήρωες της ταινίας αυτής και την είδαν διαδικτυακοί σωτήρες της ανθρωπότητα, και αυτο μάλιστα εντός του διαδικτύου της Υπέρ οντότητας. Το θέμα είναι ότι αν ισχύει ότι ο κόσμος αυτός
είναι ένα Μάτριξ, μία υπερ οντότητα της πληροφορίας, τότε και η ίδια η ταινία είναι απλά ένα ψεύτικο προϊών, δεν γίνετε, δεν μπορεί μέσα στο ψέμα να υπάρχει η αλήθεια όμως μπορεί να υπάρχει κάποια ελάχιστη δόση δοτής και εκ προθέσεως της Υπέρ Οντότητας αλήθειας,έτσι γίνετε να υπάρχει η εντολή, η καθοδήγηση των ενεργών ατόμων σε ένα τρυπάκι ότι μπορούν μέσα από ένα διαδικτυακό σύστημα να σώσουν την ανθρωπότητα να την οδηγήσουν εκτός του Ματρίξ και εκτός της Υπεροντότητας της Πληροφορίας. Στην ουσία η ίδια η οντότητα μετατρέπει τους λίγους ενεργούς αφυπνησμένους σε Αφυπνιστές του ύπνου, σε διαδικτυακούς Μορφεές όπως είναι και το όνομα του χαρακτήρα της ταινίας ,σε πιονάκια της Υπέρ οντότητας εν αγνοία τους.
Προσέξτε τα ονόματα δεν δόθηκαν τυχαία στην ταινία, αρκεί να θυμηθούμε τι ήταν ο Μορφέας στην Ελληνική μυθολογία, και ίσως έτσι να κατανοηθεί πλήρως το κρυφό υποσυνείδητο μήνυμα και εντολή.
Μορφέας (Μορφεύς, δηλαδή αυτός που δίνει μορφή, σχήμα) είναι γνωστός ένας από τους χίλιους γιους του `Υπνου. Ο Μορφέας ήταν επιφορτισμένος με την
«αποστολή» να παίρνει διάφορες ανθρώπινες μορφές με τις οποίες εμφανιζόταν στα όνειρα των ανθρώπων. Στο έργο του τον υποβοηθούσαν υπηρέτες που ονομάζονταν Όνειροι, όπως ο Φοβήτορας και ο Φάντασος. Γενικότερα, ο Μορφέας θεωρήθηκε ως ο θεός των ονείρων, ιδίως στη ρωμαϊκή και στη μεταγενέστερη δυτική παράδοση. Ο Οβίδιος αναφέρει ότι ο Μορφέας επικεντρωνόταν στις ανθρώπινες μορφές των ονείρων, ενώ ο Φοβήτορας στις ζωικές μορφές και ο Φάντασος στα άψυχα αντικείμενα. Εξάλλου αναφέρεται ότι ο Μορφέας, ως επικεφαλής, είχε ιδιαίτερη ευθύνη για τα όνειρα των βασιλιάδων και των ηρώων.
ΝΙΟ
Όσον αφοτά δε το όνομα ΝΙΟ (New I/O) είναι όνομα δημιούργημα τής Υπερ Οντότητας και φυσικά ο Ήρωας πρότυπο της ταινίας .
Kongōrikishi (金刚 力士) ή NIO (仁王) είναι ον γεμάτο οργή και μυϊκή κηδεμόνες του Βούδα, που στέκεται σήμερα στην είσοδο πολλών βουδιστικούς ναούς σε όλη την Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, της Ιαπωνίας και της Κορέας με τη μορφή τρομακτική Είναι οι εκδηλώσεις του Μποντισάτβα Βατζραπάνι θεότητα προστάτης και το παλαιότερο και το πιο ισχυρό της Μαχαγιάνα πάνθεον. Σύμφωνα με την ιαπωνική παράδοση, ταξίδεψε με τον Βούδα για να τον προστατεύσει και υπάρχουν αναφορές σε Theravada Γραφές καθώς και το Ambatta Sutta.
Στο πλαίσιο της εν γένει παράδοση ειρηνιστική του Βουδισμού, ιστορίες Νιο κηδεμόνων όπως Kongōrikishi δικαιολόγησαν τη χρήση σωματικής βίας για την προστασία κορυφαίες αξίες και πεποιθήσεις ενάντια στον εχθρό. Νιο-Βατζραπάνι είναι, επίσης, θεωρείται ως μια εκδήλωση της Μαχασθαμαπράπτα ή Μποντισάτβα της δύναμης που πλευρών Amida στην αγνή παράδοση γης και ως Vajrasattva, η Dharmapala της παράδοσης του Θιβέτ.
Μήπως λοιπόν όλοι έχουμε μπει σε έναν διαδικτυακό λαβύρινθο, και κάνουμε πόλεμο από την καρέκλα μας, αντί να πολεμήσουμε στην πραγματικότητα ;
Η Κρόνια Υπέρ οντότητα της Πληροφορίας είναι 100 ίσως και πολλά περισσότερα βήματα μπροστά από τον άνθρωπο,και δεν μπορεί με τίποτα να νικηθεί ειδικά μέσα από ένα πεδίο μάχης το οποίο η ίδια το έχει δημιουργήσει. Το μόνο ίσως το οποίο μπορεί να γίνει και να την πολεμήσει επί της ουσίας είναι το Αληθινό Δίκτυον, το Δίκτυον όπου θα συμμετέχουν αρχικά οι λίγοι και αληθινοί και στην πορεία θα γίνουν
πολλοί και αληθινοί, υπερασπιστές την μόνης αλήθειας, μακριά από την λατρεία των κλίκς τις σκοπιμότητες και τα προσωπικά τους οφέλη.Μόνο μέσα από την πραγματική Ένωση μπορεί να γίνει κάτι όμως η ένωση όλων των ανθρώπων από την μία μέρα στην άλλη είναι πάρα πολύ δύσκολη, εώς και αδύνατη να πραγματοποιηθεί, η Ένωση λίγων και αληθινών μπορεί να γίνει άμεσα και να είναι μία καθαρή αφετηρία, το πρώτο βήμα της ανθρωπότητας ενάντια στην Υπέρ Οντότητα.
Μάλιστα…..
ΡΕ ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ…ΡΕ ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ….ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ……ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ…..ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΣΦΡΑΓΙΣΟΥΝ….ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ…..ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΡΙΝ ΣΦΡΑΓΙΣΤΟΥΝ…….ΤΟΥΣ ΔΟΡΥΦΟΡΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΙΞΟΥΜΕ….ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟ ΡΗΜΑΔΟΙΝΤΕΡΝΕΤ….ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΧΤΥΠΑΣ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ….ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ…ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΥΘΕΙ ΣΤΑΓΟΝΑ ΑΙΜΑ ΕΛΛΗΝΑ
http://www.whale.to/ χωρίς λόγια.
Στην ασπρόμαυρη φωτογραφία που δημοσιεύεται και εδώ μπορείτε να δείτε τον Ηρακλή στη αριστερή πλευρά και πως τελικά επηρέασε και αφομοιώθηκε (το πρότυπο του Ηρακλή) την βουδιστική τέχνη στην ελληνιστική εποχή (τέχνη Καντάρα) και στη δεξιά πλευρά πως η επιρροή έφτασε τελικά στην Ιαπωνία.
Προφανώς δεν έχετε κατανοήσει ούτε το πρότυπο του Ηρακλή ούτε τους προστάτες και βοηθούς στον Βουδισμό. Επίσης, πρέπει να αναρωτηθείτε πόσα τελικά μάτριξ υπάρχουν και ποια η ουσία τους.
ωραιο ηταν
ηθελα να 'ξερα,ο Επίτιμος ειναι μεσα στο ματριξ ή απ' εξω?;?;?;
για να κλεισουμε ολοι το ιντερνετ το βλεπω ουτοπικο αλλα μερικους προετοιμασμενους δεν θα τους πειραξει καθολου η απουσια του.αυτους που ζουν μεσα στο ΜΑΤΡΙΞ ομως θα τους δημιουργησει πολα στερητικα !!!!!!
Ανάθεμα και αν έχει πάρει μυρωδιά αυτός που έγραψε το άρθρο για το τι μηνύματα περνάει η ταινία! Έχεις χάσει τη μπάλα μεγάλε!!!
Το Μάτριξ έχει να κάνει με τις διαστάσεις και με το γεγονός πως ο,τι βλέπουμε σαν πραγματικότητα , στην ουσία ειναι οι "σκιές" μιας άλλης διάστασης! Αντε να διαβάσεις καθόλου και μετά τα ξαναλέμε!!!
ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΝΙΟ ΑΛΛΑ ΝΕΟ!!!
το εντυπωσιακό είναι ότι τσακωνονται οι φανς της ταινίας με τους μη φανς για άσχετο θέμα… λες και η ταινία αυτή και μόνον έθεσε το πρόβλημα του μάτριξ. ή έφερε τον όρο στην επιφάνεια. η μόρφωση του διαδικτύου που λέγαμε.
ΗΡ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΟΛΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥ 815
Ο ΟΡΟ S DEN EINAI KAI TOSO KAINU RIOS HXOGRAΦΗΘΗΚΕ ΤΟ 1967 ΑΠΟ TUS DOORS LIVE AT THE MATRIX KΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ 8 ΤΙ ΗΘΕΛΕΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ Ο ΟΡΟΣ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΕΙΠΩΘΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΜΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ