Ένας νέος διαγωνισμός που διεξάγει η γνωστή σοκολατοβιομηχανία και όχι μόνο της Nestlé στη Μ. Βρετανία προβάλει την ιδέα της ηλεκτρονικής παρακολούθησης σαν κάτι το αστείο και ενθουσιώδες … ναι, μεν, αλλά για βλάκες. Η καμπάνια έχει τον τίτλο “Θα σε Βρούμε” και το διαγωνιστικό κομμάτι αφορά την τοποθέτηση ενός τσιπ παρακολούθησης μέσα στη συσκευασία μίας σοκολάτας, επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο στη Nestlé να εντοπίσει τον/την τυχερό/ή που αγόρασε την “τυχερή” σοκολάτα μέσω δορυφόρου και να στείλει έτσι μία ομάδα άμεσα για να παραδώσει το χρηματικό έπαθλο.
Τα λόγια της διαφήμισης το επιβεβαιώνουν:
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice