Διαψεύδει η κοινοπραξία που εκμεταλλεύεται τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, ότι βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με το Δημόσιο για τη μείωση της τιμής των διοδίων…Καμία συζήτηση δεν έχει γίνει με τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες, η οποία να συνδέει τη μείωση των τιμών διέλευσης με την επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης παραχώρησης του έργου.
τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας με αφορμή δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών.
Όπως επισημαίνει η κοινοπραξία,
Απότον πρώτο χρόνο λειτουργίας της Ζεύξης Ρίου – Αντιρρίου, η παραχωρησιούχος εταιρεία εφαρμόζει εμπορική πολιτική που περιλαμβάνει βασικά και εναλλακτικά προϊόντα, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες όλων των πελατών της.
Είναι αυτή που επιτρέπει τη δραστική μείωση του κόστους διέλευσης, σε ποσοστό που μπορεί να υπερβαίνει ακόμη και το 50% μεταξύ βασικού και εναλλακτικού προϊόντος. Πρόθεση της εταιρείας είναι η συνέχιση της συγκεκριμένης πολιτικής, που διασφαλίζει μέχρι σήμερα για τη Γέφυρα τη σταθερή προτίμηση του κοινού, χωρίς να αποκλείει τη διεύρυνσή της με νέα καινοτόμα προϊόντα στο μέλλον. Κάτι τέτοιο θα γίνει εξάλλου αντιληπτό με την ανακοίνωση των τιμών διέλευσης που θα ισχύσουν για το 2011, ανταποκρινόμενες τόσο στις συμβατικές της δεσμεύσεις, όσο και στην κοινωνική της αντίληψη.
Εδώ και αρκετές ημέρες το υπουργείο Υποδομών βρίσκεται σε επαναδιαπραγμάτευση με τις κατασκευαστικές εταιρείες των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων παραχώρησης και τις τράπεζες που τις χρηματοδοτούν, με πρώτο στόχο τη μείωση των διοδίων.
Όπως έχει δηλώσει ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης η επαναδιαπραγμάτευση αναμένεται να ολοκληρωθεί τέλη Μαρτίου. Σύμφωνα με πληροφορίες ορισμένα από τα σενάρια που συζητώνται στο πλαίσιο της επαναδιαπραγμάτευσης είναι η μείωση των διοδίων, κατά την περίοδο κατασκευής των έργων, πιθανή μείωση του κατασκευαστικού αντικειμένου αλλά και μετάθεση «προβληματικών» τμημάτων για αργότερα.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το υπουργείο Υποδομών στην προσπάθεια μείωσης των τιμών των διοδίων, προτίθεται να επισπεύσει την καθιέρωση ηλεκτρονικών διοδίων, αλλά και να προχωρήσει στην καθιέρωση εκπτωτικών προγραμμάτων με χαμηλότερες τιμές, την παράταση του χρόνου ολοκλήρωσης των έργων κατά 3 με 4 χρόνια -παράταση δηλαδή της παραχώρησης-, και τον περιορισμό των προβλεπόμενων εσόδων για το κράτος κατά την περίοδο της εκμετάλλευσης των αυτοκινητοδρόμων από τους παραχωρησιούχους.
autoblog.gr