Θέλετε να μάθετε πώς η Ηρωική (Αλλοπαθητική) σύγχρονη ιατρική έγινε τόσο κυρίαρχη στον 20ο αιώνα, και πως οι εταιρικές δυνάμεις και τα συμφέροντα την τοποθέτησαν εκεί ;
Τι σχέση έχουν οι John D. Rockerfeller, Stanley Morgan και Andrew Carnegie με τη σημερινή ιατρική επιστήμη που βιώνουμε σήμερα?
Ποια η σχέση του Abraham Flexner με την ιατρική και ποια η σχέση του με το John D. Rockerfeller ;
Πως γίνεται μία επιστημονική υπόθεση που απλά επαναλαμβάνεται πολλές φορές, να καθίσταται θεμελιώδης κανόνας για τη ζωή μας και να υποθέτουμε πως είναι ΑΛΗΘΕΙΑ ;
Είναι σύμπτωση ότι όλες οι ιατρικές έρευνες των Αμερικανικών Πανεπιστημίων χρηματοδοτούνται από μεγάλες φαρμακοβιομηχανίες όπως (Merc, Novartis κ.α) ;
Για περισσότερες πληροφορίες διαβάσετε σχετικά με την έκθεση Flexner, ένα έργο που ανατέθηκε από την κυβέρνηση των ΗΠΑ στο Ίδρυμα Κάρνεγκι, όπως επίσης δείτε και τα βίντεο στο τέλος του άρθρου.
Η έκθεση Flexner (ένα ολόκληρο βιβλίο) είναι μια μελέτη της ιατρικής εκπαίδευσης στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, που γράφτηκε από τον Abraham Flexner και δημοσιεύθηκε το 1910 υπό την αιγίδα του Ιδρύματος Carnegie. Πολλές πτυχές του σημερινού αμερικανικού ιατρικού επαγγέλματος, προέρχονται από την έκθεση Flexner και τα επακόλουθά της.
Ο Flexner εξέτασε προσεκτικά την κατάσταση. Χρησιμοποιώντας το Johns Hopkins School of Medicine ως ιδανικό, εξέδωσε τις
ακόλουθες συστάσεις:
– Μειώστε τον αριθμό των ιατρικών σχολών (155-31) και τους ανεπαρκώς εκπαιδευμένους γιατρούς,
– Αυξήστε τις προϋποθέσεις για να εισέλθουν στην ιατρική εκπαίδευση,
– Εκπαιδεύστε γιατρούς να ασκούν το επάγγελμα με επιστημονικό τρόπο και να συμμετάσχει η ιατρική σχολή στον τομέα της έρευνας,
– Δώστε στις ιατρικές σχολές τον έλεγχο της κλινικής διδασκαλίας στα νοσοκομεία
– Ενισχύστε την κρατική νομοθεσία της ιατρικής αδειοδότησης
Η έκθεση (που ονομάζεται επίσης Carnegie Foundation Bulletin αριθμός 4) κάλεσε τις αμερικανικές ιατρικές σχολές να θεσπίσουν υψηλότερα πρότυπα στην εισαγωγή και αποφοίτηση και να τηρούν αυστηρά τα πρωτόκολλα της σύγχρονης επιστήμης, στη διδασκαλία τους και την έρευνα. Πολλές αμερικανικές ιατρικές σχολές υπολείπονταν του προτύπου που πρότεινε η έκθεση Flexner, και σαν συνέπεια της δημοσίευσης αυτής, σχεδόν το ήμισυ των εν λόγω σχολών συγχωνεύτηκαν ή έκλεισαν εντελώς. Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών σε ηλεκτροθεραπεία έκλεισαν. Η έκθεση κατέληξε επίσης στο συμπέρασμα ότι υπήρχαν πάρα πολλές ιατρικές σχολές στις ΗΠΑ, και ότι πάρα πολλοί γιατροί είχαν εκπαιδευτεί.
Κλείσιμο πολλών ιατρικών σχολών
Μεταξύ του 1910 και του 1935, περισσότερο από το ήμισυ του συνόλου των αμερικανικών ιατρικών σχολών συγχωνεύονται ή
κλείνουν. Αυτή η δραματική συρρίκνωση ήταν κατά ένα μέρος αποτέλεσμα της εφαρμογής της σύστασης της έκθεσης, ότι όλα τα
“ιδιόκτητα” σχολεία πρέπει να κλείσουν, και ότι οι ιατρικές σχολές θα πρέπει στο εξής να συνδέονται όλες με τα πανεπιστήμια.
Από τα 66 Ιατρικά (ΜD)-ιδρύματα που επέζησαν το 1935, 57 ήταν μέρος ενός πανεπιστημίου. Ένας σημαντικός παράγοντας που οδήγησε στις συγχωνεύσεις και το κλείσιμο των ιατρικών σχολών ήταν ότι όλα τα κρατικά ιατρικά συμβούλια σταδιακά υιοθέτησαν και εφάρμοσαν τις συστάσεις της έκθεσης. Σε απάντηση προς την έκθεση, ορισμένα σχολεία απέλυσαν ανώτερα εκπαιδευτικά μέλη, ως μέρος μιας διαδικασίας μεταρρύθμισης και ανανέωσης.
Επιπτώσεις στην εναλλακτική ιατρική
Όταν Flexner ερευνούσε για την έκθεσή του, η «μοντέρνα» ιατρική αντιμετώπιζε έντονο ανταγωνισμό από πολλές πλευρές, συμπεριλαμβανομένης της Οστεοπαθητικής Ιατρικής, χειροπρακτικής ιατρικής, ηλεκτροθεραπείας, εκλεκτικής ιατρικής, φυσιοθεραπευτικής και ομοιοπαθητικής. Ο Flexner αμφισβήτησε σαφώς την επιστημονική εγκυρότητα όλων των μορφών ιατρικής εκτός από εκείνες που βασίζονταν στην επιστημονική έρευνα, θεωρώντας οποιαδήποτε ιατρική προσέγγιση που δεν υποστήριζε τη χρήση θεραπειών, όπως τα εμβόλια για την πρόληψη και τη θεραπεία της ασθένειας, ισοδυναμούσε με αγυρτεία και τσαρλατανισμό.
Στις ιατρικές σχολές που παρείχαν εκπαίδευση σε διάφορους κλάδους, συμπεριλαμβανομένων θεραπεία ηλεκτρομαγνητικού πεδίου, φωτοθεραπεία, εκλεκτική ιατρική, φυσιατρική, φυσιοθεραπευτική, και ομοιοπαθητική, τους είπαν είτε να εγκαταλείψουν αυτά τα μαθήματα από το πρόγραμμα σπουδών τους ή θα χάσουν τη διαπίστευσή τους και την υποστήριξη αναδοχής. Λίγες σχολές αντιστάθηκαν για ένα διάστημα, αλλά τελικά όλες συμμορφώθηκαν με την έκθεση ή έκλεισαν τις πόρτες τους.
http://en.wikipedia.org/wiki/Flexner_Report
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice