Διαφημίσεις

Δεν μπορείς να πεις πια δεν γνώριζα ! Δεν μπορείς πια να έχεις δικαιολογίες ! Δεν μπορείς πια να να κάτσεις με σταυρωμένα χέρια! Όλα είναι εδώ με την σφραγίδα του Κράτους που σε θέλει γονατιστό!

http://diaforos.blogspot.gr/2012/12/blog-post_29.html

http://diaforos.blogspot.gr/2012/01/blog-post.html
Η πρώτη συγκεντρωτική ανάρτηση για το θέμα των τραπεζών με στοιχεία στο διαδίκτυο.

http://diaforos.blogspot.gr/2012/08/blog-post_30.html
χωρίς σχόλια. Δες το με προσοχή.

http://diaforos.blogspot.gr/2012/09/2013.html
Και αυτό με προσοχή.

http://diaforos.blogspot.gr/2012/10/290.html
Άκου το πάνω δεξιά video.

http://diaforos.blogspot.gr/2013/02/550.html
Ότι ειπώθηκε τον Οκτώβριο τα είπε ο Στουρνάρας 4 μήνες αργότερα.

http://diaforos.blogspot.gr/2012/11/2057-10.html
Ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου έως το 2057 με πανωτόκια 10%. Θα πληρώνουν και τα δισέγγονα σας……

Και ένα επίσημο έγγραφο http://www.scribd.com/doc/104804617/%CE%94%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%9C%CE%B7-%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%AE%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%95%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B1

Και μία από τις αναρτήσεις για τους δημοσιογράφους με εξαιρετικά video http://diaforos.blogspot.gr/2013/04/1-vs.html

facebook και σελίδα http://www.facebook.com/diaforos.blogspot

http://www.facebook.com/pages/diaforosblogspotcom/194914980588383

Είναι το ακριβές δικόγραφο που κατέθεσα την 5-4-2013 με τη μορφή μήνυσης και βρίσκεται στα χέρια του κ. Ορνεράκη.

http://www.scribd.com/doc/104808421/%CE%9C%CE%AE%CE%BD%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-Marfin-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CF%8C%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%8D%CE%BD%CE%BF%CF%85



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

78 σχόλια στο “STRANGER Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ”
  1. ο θεος θα βοηθησει την ελλαδα εχουμε πεσει πολυ χαμηλα λογο της αμαρτιας μας και της ανυπακοης μας στον θεο καναμε το χρημα θεο ολα αυτα τα χρονια.αλλα ο θεος θελει να δη την ειλικρινη προσπαθεια μας μια λεξη τα λεει ολα θελει να δη την "μετανοια μας"την οποια λεξη σχεδον την εχουμε ξεχασει αυτη την λεξη σχεδον την εχουμε διαγραψει απο το μυαλο μας καποια μεριδα ανθρωπων αλλα αλλες βρομικες λεξεις τις λεμε συνεχεια..οταν σε ενα χριστιανικο κρατος σαν την ελλαδα εχουμε ξεχασει τον θεο απο την ζωη μας που τετοιο ποσοστο ανθρωπων ειναι μεγαλο.. οταν υπαρχουν ανθρωποι που για δικα τους λαθη και σφαλματα βριζουν τον χριστο και την παναγια τοτε δεν μας φταιει ο θεος για οτι γινετε. αλλα ο θεος δεν ειναι τιμωρος οπως λενε μερικοι θα φυλαξει την ελλαδα γιατι υπαρχουν ανθρωποι ακομα που προσευχοντε για την ελλαδα και οι προσευχες τους φτανουν στο θεο. πρεπει και εμεις να προσευχηθουμε με ειλικρινεια στο θεο και η παναγια μας προστατευει

  2. KOITA NA ΔΕΙΣ….ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΞΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ…..ΕΔΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ…..Η ΜΑΦΙΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ….ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ….ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ….ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΝΟΜΙΜΑ ΤΟ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ……Η ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ…..ΟΛΗ Η ΓΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΗΓΕΤΗ…..ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΕΔΩ….ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΦΥΛΕΣ ΤΡΩΝΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥΣ…..ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΑΚΟ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ…..ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ…..ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟ ΛΕΝΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ….ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΨΑΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ….ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ…..ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ……ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ…….ΠΟΙΟΣ (ΑΝΘΡΩΠΟΣ) ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙ?….Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ…..ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΚΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ……ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΑΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ…..Ο ΣΑΤΑΝΑΣ…..ΟΠΟΤΕ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΕΛΕΓΕ….ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΜΕ ΤΟ ΘΗΡΙΟ….ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ….ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ…..ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ….ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΡΑΦΕΣ ΤΟΝ ΑΙΩΝΙΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ…ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΩΣ ΕΔΩ….ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ….ΕΜΕΙΣ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ….ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ….ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ

  3. ΜΠΡΑΒΟ αυτη ειναι εργασια περιμενουμε περισοτερες πληροφοριες για ομαδικη αντιδραση αυτα τα εγγραφα ειναι φωτια τα λεγαμε αλλα χωρις στοιχεια τι να καναμε τωρα στοιχεια υπαρχουν πρεπει κατι να κανουμε ομαδικα
    σου ελεγα νικο μην κανεις τσαμπα συννηρμους και αναρτησεις προς την ΕΝΔ γιατι γρηγορα το κουβαρι θα ξετυλιχθη οριστε λοιπον πεδιο δρασης λαμπρον για τους ελληνοψυχους ολοι μαζι να λυσουμε η να κοψουμε τον γορδιο δεσμο εξαλλου ο ψευτης ο δειλος και ο μαχητης μπροστα στον γορδιο δεσμο φαινεται

  4. Αν διαβάσετε προσεκτικά για τον τραπεζικό δανεισμό από την ΕΚΤ με έγγύηση του Ελληνικού δημοσίου θα δείτε πρακρικά ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕΙ το χρέος της Ελλάδας. Το χρέος που θα κληθούμε να πληρώσουμε με το αίμα μας…
    Ομολογιακό δάνειο συνολικά πάνω από 550 δις ευρώ.
    Ασφαλιστικό χρέος, λοιπά κρυφά, ιδιωτικό μαζί με το ομολογιακό ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1.000.000.000.000 ΕΥΡΩ. Μέτρα μηδενικά μ@λ@κ@ ΕΛΛΗΝΑ…

  5. STRANGER, ανέβασε το ηχητικό άμεσα, σε you tube. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΟΛΟΙ! Απ' αυτό το προσκλητήριο, της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, δεν πρέπει να λείψει ΚΑΝΕΙΣ!
    Οι Έλληνες, πρέπει να κάνουν την ΥΠΕΡΒΑΣΗ τους.
    Ο Γιώργος Σαρρής, και ο Παναγιώτης Θεοδωρίδης και η ομάδα που βρίσκεται γύρω τους, είμαστε ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ!
    Το επόμενο χρονικό διάστημα, θα γίνουν πολλά.
    ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ!
    ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΜΑΣ!
    ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ!

    Για τα attikanea.blogspot.gr

    Πόπη Σουφλή

  6. ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ. ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ.Η ΝΙΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΦΥΛΑΚΗ ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΚΙ'ΑΛΛΙΟΣ ΕΧΟΥΝ ΗΜΕΡΟΜΙΝΙΑ ΛΗΞΕΟΣ Η ΝΙΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ.ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΑΜΕΤΡΙΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ, Η ΝΙΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΛΟΥΝΟΥ

  7. ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ' ΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ?ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΣΚΟΤΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΜΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΑΙΔΕΜΑ ΜΕ ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΕΛΕΙΟΣΟΥΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΟΥΤΣΟΥ

  8. στο νομο του θεου και του συμπαντος υπαρχη η ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ και η ανοχη. και θα εξηγησω τι θελω να πω.ο θεος ανεχετε ακομα πραγματα και καταστασεις γιατι περιμενει απο τον κοσμο να μετανοησει ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ λογο της απιστιας του τοσα χρονια για να δωσει ο θεος το θειο ελεος του χρειαζετε μετανοια.αλλα υπαρχει και ο νομος της θειας δικης οτι πραττεις θα λαβεις καλο εδωσες καλο θα λαβεις πονο εδωσες πονο θα παρεις Ο ΘΕΟΣ ΑΝΕΧΕΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ!! και οσοι πιστευουν οτι θα ξεφυγουν απο τη θεια δικη του θεου σιγουρα τους κατεχει αισθημα ανασφαλειας.

  9. STRANGER Σε 1 από τα link που μας προτείνεις "Και μία από τις αναρτήσεις για τους δημοσιογράφους με εξαιρετικά video http://diaforos.blogspot.gr/2013/04/1-vs.html" λέει ο Σαρρήςq "Μετά από όλα αυτά έχω αρχίσει να πιστεύω τον κύριο Σώρρα και περιμένω από εκείνον τώρα που απέκτησε βήμα σε πολλά δίκτυα να αναδείξει όλα τα ανωτέρω θέματα που δεν θίγεται κύριε Παπαδάκη ούτε εσείς ούτε και κανένα άλλο παπαγαλάκι των μεγάλων (μόνο ως προς το δανεισμό τους) μέσων ενημέρωσης."

    Σαρρης Σωρρας Γουίλς ΑΡΤ Καρατζαφερης τριψας… ρε κατοχικά δεν πήρατε τίποτα χαμπάρι? Κατα τ'άλλα δεν στηρίζεtε κόμματα …ΜΟΝΟ τον αρχιπροδότη ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ….

  10. Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΘΑ ΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΤΟΥΣ?

  11. Ο ΣΑΡΡΗΣ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: …"Θέλω να ευχαριστήσω τον κύριο Γιώργο Καρατζαφέρη που αφού είδε τα στοιχεία που ούτε και εκείνος γνώριζε όπως η συντριπτική πλειοψηφία των Βουλευτών, μας έδωσε βήμα να πούμε αυτά που πρέπει να ακουστούν…."
    ΕΡΩΤΗΣΗ 1: ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΒΗΜΑ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ?
    ΕΡΩΤΗΣΗ 2: ΓΙΑΤΙ Ο ΣΑΡΡΗΣ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΜΕΣΟ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ?
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΗΝΥΣΗ Ο ΣΑΡΡΗΣ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ
    ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ STRANGER?

  12. ΡΕ 1.00 Π.Μ ΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΑΤΣΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΑΡΡΗ ΠΡΙΝ ΚΑΙΡΟ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑΣ …ΣΥΓΝΩΜΗ ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ …ΤΟ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ….ΑΕΙ ΤΡΑΒΑ ΣΤΟΝ ΣΑΡΡΗ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΡΡΑ ….ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ ΡΕ ΚΑΜΕΝΕ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΑΝΑΡΤΟΥΝΕ….ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΕΧΟΥΝΕ ΠΡΩΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ …ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΣ ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ

  13. ΤΟΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΟΝ ΣΑΡΡΗ ΣΤΟΝ ΑΡΤ(ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ) ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΓΛΕΙΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΙΒΑΝΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ…

  14. Τι σχεση εχουν τωρα οι δηλωσεις του Σαρρη με τα στοιχεια που υπαρχουν για την προδοσια της ελλαδας? Αμφισβητεις ανθρωπε μου τα στοιχεια ? τα φεκ? την απατη? αν ναι να σου απαντησω αν οχι γιατι προσπαθεις να σβησεις την ΑΛΗΘΕΙΑ με κατι που μπορει να ειπε ο Σαρης …καθε ανθρωπος ανα πασα στιγμη μπορει να εχει μια αποψη η να εχει μπερδευτη η παραμυθιαστει κοκ…τι σχεση εχει αυτο ομως με τα ΣΤΟΙΧΕΙΑ που παρουσιαζονται? Γιατι προσπαθεις να τα σβησει ανωνυμε χρησιμοποιωντας τεχνικη γνωστων στοων????????

  15. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΤΛΧ 1 ΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΤΟΝ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΡΟΚΦΕΛΕΡ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ κλπ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΣΙΑ?
    ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΙΧΕ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΙΣΕΙ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!

  16. ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΒΗΣΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΑΠΛΑ ΡΕ STRANGER ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΩΡΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΜΟΝΟ Ο ΣΑΡΡΗΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ? ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ… ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ? ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ

  17. 1:32 π.μ. ΠΟΤΕ ΑΛΛΑΞΕ ΓΝΩΜΗ Ο ΣΑΡΡΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΡΡΑ? ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΩΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ?
    Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΣΑΡΡΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΡΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ Ο ΣΑΡΡΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013

  18. Ειλικρινά λυπάμαι, που κάποιοι σχολιαστές, βλέπουν το δένδρο και χάνουν το δάσος. Διυλίζουν τον κόνωπα και καταπίνουν την κάμηλο.
    Αυτά τα στοιχεία που έχει βρει ο Γιώργος Σαρρής, ας έλθει ένας, έστω και ένας απ' όλους εσάς που τον λοιδωρείτε, επειδή εμφανίστηκε στην τάδε ή την δείνα εκπομπή, και να μου πει πως τα έψαξε και πως τα κοινοποίησε και πως είχε το θάρρος να τα πει και δημόσια.
    Ισοπεδώνετε τα πάντα, φτάνει να ρίξετε λάσπη.
    Πολύ καλά έκανε ο Σαρρής και πήγε σε οποιοδήποτε κανάλι, όποιο κι αν ηταν αυτό… κι αυτό, για έναν πολύ απλό λόγο.
    ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ!
    Και ναι! Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο σκοπός, αγιάζει τα μέσα.
    Οι κακοπροαίρετοι, να σταθούν στο κανάλι, και όταν έρθει η τράπεζα να τους πάρει το σπίτι, να σκέπτονται το κανάλι, και όχι τον ΓΙΩΡΓΟ ΣΑΡΡΗ, και τον ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ, που έχουν κάνει μια τέτοια δουλειά, που θα απαλλάξει ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ, από τα χρέη στις Τράπεζες!

    Όσον αφορά στο θέμα του Σώρρα, ο Σαρρής, ξέρει πολυ καλά τι κάνει… απλά, δεν είναι ακόμα η ώρα για να αποκαλυφθούν όλα τα θέματα.
    Το πάρτυ, δεν έχει ακόμα ξεκινήσει.
    Τυχεροί, όσοι σταθούν στο πλευρό του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΑΡΡΗ και του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ.
    Θα βγουν ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ!
    Όπως κερδισμένη θα βγει και η Πατρίδα μας.

    Πόπη Σουφλή

    Υ.Γ. Τα σχόλιά μου, δεν τα κάνω ανώνυμα.
    Επιλέγω συνειδητά τον επώνυμο σχολιασμό, γιατί αναλαμβάνω και τις ευθύνες μου γι αυτά που γράφω.

  19. Προς όλους τους ανώνυμους συστημικούς.

    Ο γράφων είναι αυτός τον οποίο κρίνετε χωρίς να γνωρίζετε.

    Να σας ενημερώσω λοιπόν ότι έχω 8.000 ένσημα στα 44 μου.

    Ότι πήγα στον Καρατζαφέρη για να ακουστεί η αλήθεια έστω και από ένα μέσο ενημέρωσης ώστε να μην έχει κανείς δικαιολογία ότι κανείς δεν γνώριζε. Δεν πήγα για να κάνω τα κατινίστικα των πολιτικών προς αποπροσανατολισμό των πολιτών. Αν έχετε άλλο ένα video με στοιχεία παρακαλώ να μου το υποδείξετε.

    Όσο για την E.N.D. όποιος προσποιείται ότι δεν κατάλαβε τι εννοώ μάλλον είναι ανίκανος έστω και για προβοκάτορας. Είναι το ζήτημα που μπορεί να αποδείξει αν θέλει να βοηθήσει τους Έλληνες. Γιατί το μόνο που χρειάζεται είναι ένας δικηγόρος που θα καταθέσει τα δικόγραφα με τη μορφή αγωγής και ασφαλιστικών μέτρων.

    Όσο για αυτούς που μιλάνε ότι στοιχεία υπάρχουν ας μου στείλουν μερικά ΦΕΚ επιπλέον από αυτά που ανάρτησα.

    Και τέλος θέλω να γράψω ένα ρητό "Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια". Δεν μείναμε τυχαία 400 χρόνια ραγιάδες.

    Δεν ζητώ από κανέναν να κάνει τίποτα. Την έρευνα την έκανα για να προστατέψω τον εαυτό μου από την λαίλαπα της επτακομματικής συγκυβέρνησης και τους υπόλοιπους 57 νέους φορείς που τίποτα δεν γνώριζαν μέχρι σήμερα. Και αφού κατέθεσα την μήνυση την ανάρτησα για να προστατευτούν και όσοι δεν είναι ραγιάδες.

    Επιπλέον οι αναρτήσεις ήταν επί μακρόν στο διαδίκτυο και ελάχιστοι (που σήμερα είμαστε όλοι μαζί) τις προωθούσαν ώστε να μάθει ο κόσμος την αλήθεια.

    Αυτά για την ώρα.

    Γιώργος Σαρρής.

  20. Στο βωμό της συνωμοσίας ανεβαίνουν όσοι μοιάζουν χρήσιμοι για το συμφέρον κάποιον. Αν υποθέσουμε ότι ΔΕΝ είναι όλα όσα μας παραθέτεις (λάθος που κάνουν ξανά και ξανά οι έλληνες, το να μην αμφισβητούν κάποια πράγματα που έχουν χαρακτήρα αληθοφάνειας) έτσι, επειδή έντεχνα παραπλανείς τον κόσμο με στοιχεία τα οποία μόνο ένας πολύ μα πάρα πολύ ειδικός θα μπορούσε να εξετάσει σωστά, είσαι ουσιαστικά αυτός που υπομονεύει το μέλλον μας. Ανέφερες ότι κάτι θα γίνει με αυτόν τον μήνα και ποιο το δικό σου συμφέρον να μην είναι έτσι όπως τα λες. Λόγια τέτοιου τύπου λέγονται από ένοχους. Μάθε! Και ελίσσου καλύτερα την επόμενη φορά, τώρα που ξέρεις και αυτό! Όπως άλλωστε κάνουν και οι άλλοι, που όταν αντιλήφθην ότι τους κατάλαβαν ξαναδημιουργούν το ίδιο περιεχόμενο άλλα με νέο τρόπο! Αν πήγαιναν πράγματι ΟΛΟΙ και έκανα αυτό που πρότεινες θα είχαμε καταρρεύσει σήμερα. Δηλαδή να μην πληρώσουμε κανέναν λογαριασμό, καμία δόση, καμία εφορία. Να αγοράσουμε όσα περισσότερα μπορούμε από καταστήματα τροφίμων και φαρμακείων και τέλος να αποσύρουμε όλα τα χρήματα μας από τις τράπεζες! Αναρωτιέμαι αν αυτό δεν ήταν ο χειρότερος τρόπος brain wash τότε τι άλλο να υπάρχει?
    Ε, βέβαια. Σε κατάσταση ανάγκης ποιόν θα ακούσουμε? Αυτούς που τα λένε έτσι ώστε να νοιώσουμε λιγότερα απογοητευμένοι! Να μην νοιώσουμε μόνοι, right?
    Άρε, μπορεί τα ΦΕΚ να πηγαίνουν και να έρχονται … αν μη τι άλλο δημόσιο έγγραφα είναι, αν είσαι βλάκας και κοιμάσαι δεν νομίζω ότι φταίει κάποιος.
    Αυτό όμως που κάνεις εσύ είναι υποχθόνιο. Αν δεν έχεις τα μέσα να δικαιωθείς, γιατί μεταφέρεις την ανικανότητα σου σε άλλους? Αν πάλι είσαι ικανός, τότε προχώρα και κάνε κάτι ουσιαστικό, όχι λόγια. Αν δεν σε καλύπτει κανένας νόμος ως προς αυτά που θέλεις, μάλλον δεν έχει και νόημα να σπρώχνουμε άμαχο πληθυσμό στο πρώτη γραμμή. Πέσε εσύ.
    Αν πας στις συγκεντρώσεις θα δεις ότι ελάχιστοι γνωρίζουν για ποιο λόγο είναι εκεί. όχι την γενικότερη ιδέα !!!! έλεος δηλαδή … αλλά για όλα αυτά τα λεπτά ζητήματα που κάνουν την διαφορά!
    Άρα τι κάνεις? πας και σπρώχνεις κόσμο χωρίς να είναι σωστά πληροφορημένος. Τους αγράμματους δηλαδή. Αγράμματους στις ειδικές συνθήκες. Και ποιοι άλλοι κάνουν χρήση αγράμματων? Προφανώς αυτοί που θέλουν να κατορθώσουν κάτι που δεν θα μπορούσαν με σχετικούς. Με άλλα λόγια δεν διαφέρεις από τους άλλους.
    Φαινόμενο που παρατηρείται ακόμα και στη γαλλική επανάσταση όπου έσπειραν διάφανα κάποιοι το σπόρο της εξέγερσης εκεί που κανονικά δεν υπήρχε κανένας λόγος.
    Λίγοι γνωρίζουν ακόμα και σήμερα τους πραγματικούς λόγους. για τους πολλούς ήταν μια επανάσταση κατά της βασιλείας και τάχα μου για την αναδιαμόρφωση των αξιών!
    Έτσι και εσύ, αν πετύχεις, απλά για τον πολύ κόσμο θα έχει γίνει για όλους τους τρομερούς λόγους που υφαίνεις έντεχνα. Την αλήθεια λίγοι θα γνωρίζουν!

    ΥΓ. Τα σχόλιά μου, τα κάνω ανώνυμα.
    Επιλέγω συνειδητά τον ανώνυμο σχολιασμό, γιατί αναλαμβάνουν θέλοντας και μη άλλοι τις κρητικές για τις σκέψεις μου και για αυτά που γράφω.

  21. ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΙ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΣΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗΝΗ, ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΩΝ(ΝΟΜΙΖΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΑΥΤΟΥΣ)ΚΟΥΜΑΝΤΑΔΟΡΟΥΣ,ΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΣΕΙ ΝΑ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ t.v.(απορώ πως και διαβαζουν τουτα εδω).
    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΕΡΙΖΙ ΤΟΥ ΜΑΧΕΤΕ ΤΟ ΚΑΚΟ.Ε Υ Γ Ε ΣΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΜΑΧΟΝΤΑΙ.Ο ΘΕΟΣ ΜΕΘ ΗΜΩΝ ΟΥΔΕΙΣ ΚΑΘ ΗΜΩΝ

  22. γιαχβέχ, γιεχοσουα, μιριαμ, τράπεζες, τόμπρας, καπερνάρος, εγγυήσεις, προανακριτική, γουδή, ξυλούρης, δίας, απόλλων, σώρρας, δις και τρις, πάγκαλος, λίγοι, πολλοί, αρκετοί, μηνύσεις… και περιμένετε να βρεθεί άκρη.

  23. 21 Μαΐου 2013 – 2:10 π.μ.

    Ακριβώς αυτό φίλε σχολιαστή.

    __________________________________________

    Κυρία Σουφλή, εσείς είστε δημοσιογράφος ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ να κάνετε επάγγελμα το να λέτε τη γνώμη σας δημόσια. Αυτό πρακτικά σημαίνει -εκτός των άλλων- ότι ανήκετε σε ένα σύλλογο (ΕΣΗΕΑ) ο οποίος παρέχει και προστασία στη "δημόσια γνώμη σας" που ορίζετε ως επαγγελματικό δικαίωμα σας, το αντικείμενο της δουλειάς σας. Εμείς ΔΕΝ είμαστε δε θα μας κρίνετε με τα δικά σας μέτρα ούτε από τη δική σας θέση.
    Ο καθένας μας επιλέγει αν θα τοποθετηθεί επώνυμα και αυτό -εφόσον μας δίνετε αυτή η δυνατότητα- δεν είναι κατακριτέο.
    ______________________________________________________________

    Εγώ προσωπικά δεν πιστεύω κανέναν και τίποτα σε αυτή τη χώρα και ειδικά σε περιόδους τόσο μεγάλης κρίσης και απελπισίας…… είναι η τέλεια εποχή για να διαπρέψουν …… διάφοροι διαφόρων κατηγοριών που δεν θα είχαν ελπίδα αλλιώς να τους γνωρίσουν ούτε τα πρωτοξάδελφα τους, εκτός του ότι είναι εποχή για μεγάλες κονόμες ……. Δεν έχω ιδέα ποιοί είναι όλοι αυτοί που αναφέρονται εδώ μέσα και που μερικοί τους έχετε σχεδόν θεοποιήσει (είδες ποια είναι η παγίδα της απελπισίας; τον κάθε μαλάκα τον βλέπεις θεό) και δεν έχω και σκοπό να τους γνωρίσω.
    Αυτό γιατί πιστεύω ότι αν υπάρχει μια στα αλήθεια σοβαρή κίνηση/ομάδα, από έμπειρους και έγκριτους νομικούς και οικονομολόγους που έχουν σκοπό να ξεκινήσουν έναν αγώνα, τότε σίγουρα δεν θα κυκλοφορούσε ανάμεσα σε παρεούλες και blogs. Θα ανακοίνωνε επίσημα σε όλους μας την κίνηση της, βγαίνοντας φανερά και δημόσια και αφού μας πει και το βιογραφικό της, θα το μάθαιναν όλοι οι Έλληνες πολίτες, θα υπήρχε κάποιο γραφείο να απευθυνθείς και να οργανωθεί αυτή η κίνηση.

    Όλους τους υπόλοιπους να τους προσέχετε. Κατά μια έννοια, παρόλο που δεν συμφωνώ, πιο τυχεροί θα σταθούν αυτοί που περιμένουν σωτηρία από το Θεό (παρόλο που φαίνονται οι πιο ηλίθιοι), γιατί αυτοί τουλάχιστον και να εξαπατηθούν δε θα το καταλάβουν…… άσε που δεν θα έχουν και που να ζητήσουν τα ρέστα…… η βλακεία τους δηλαδή θα τους προστατέψει από το να πιαστούν στα λόγια του οποιουδήποτε…..

  24. Κύριε Σαρρή θα ήθελα προσωπική επαφή με εσάς και τους συναγωνιστές ΕΛΛΗΝΕΣ συνεργάτες σας, για την όσο ποιο εποικοδομητική συνεισφορά μου σε στοιχεία και δράση, είναι εφικτό αυτό;
    Κάνω αυτήν την ερώτηση δυστυχώς για δυο λόγους εκ των οποίων ο ένας είναι ότι έχω διαδυκτιο μόνο στην εργασία μου, και ο δεύτερος και σημαντικότερος ότι μετά από τα απανωτά χαστούκια 3 χρόνια τώρα από ¨αδερφούς¨ και ¨συναγωνιστές¨ σε ¨κινήματα¨ και ¨οργανώσεις¨ δεν έχω πλέων καλή πίστη, όπως καταλαβαίνετε μπορώ μόνο μέσα από προσωπική επαφή.
    Επιμένω στην προσωπική επαφή γιατί τα στοιχεία είναι επίσημα όπως φαίνονται , το διαπίστωσα μετά από μια σύντομη ερεύνα που έκανα, και είναι κρίμα να μην γίνουν αφορμή για αυτό που ζητάμε όλοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ !!!
    Με την προσωπική επαφή θα είναι ποιο άμεση και ποιο γρήγορη η μεταφορά των στοιχείων σε συνΕΛΛΗΝΕΣ που δεν έχουν διαδυκτιο και κυρίως σε άτομα που δεν έχουν την γνώση να καταλάβουν την ΔΥΝΑΜΗ των στοιχείων!!!

    ΔΙΚΗ ΣΕ ¨ΟΛΟΥΣ¨ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ

  25. ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ. ΚΑΜΙΑ ΑΓΩΓΗ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ? Η ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ΚΟΙΤΑΜΕ?

  26. ΣΤΟΝ ΑΛΦΕΙΟ ΠΟΤΑΜΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΞΩΔΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ/ ΑΣ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ…ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙΠΟΤΑ…

  27. ΤΕΛΙΚΑ Ο ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΑΡΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ? ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ?

  28. ΤΕΛΙΚΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΩΝ by Panos Theodoridis
    ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ !!!
    Τετάρτη, Μαΐου 08, 2013 ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ

  29. ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΗΜΕΔΑΠΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΤΕ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΓΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ

    ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ. ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ Ο ΟΣΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΣΑΡΡΗ.

    Ο ΣΑΡΡΗΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΕΝΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ… Ε ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ !!!!!! ΑΡΚΕΤΑ!!!!!!! ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΣΗΚΩΣΕΙ Ο ΣΑΡΡΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΒΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ. ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΜΟΝΟ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΞΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ…ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΓΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΜΑΣ ΕΝΩ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΟ ΑΕΡΙΟ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕς Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Η ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ο ΑΕΡΑΣ ΚΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ … ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ…

  30. ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΤΕ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΣΕ 1 ΗΜΕΡΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ 2 ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ!!! ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΑΣ!! ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ!!! ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΘΡΑ…

  31. Δεν καταλαβαινω γιατι μερικοι μερικοι θιγονται απο τα ανωνυμα σχολια. Ετσι κι αλλιώς τα περισσότερα σχόλια που δεν σας αρέσουν τα σβήνετε…

  32. apo opoiodipote kanali akomi kai apo to MEGA mporei o kathenas na vrei stoixeia… ta opoia den tha ta krinoyme emeis alla ta dikasthria. to thema den einai pios mporei na apodeiksei ola ta parapanw alla pioi dikastes tha ta dikasoun…

  33. Ο Θεοδωρίδης και ο Σαρρής είναι κάθε μέρα μαζί. Ουδέποτε ήταν στα μαχαίρια όπως κάποιοι θέλουν να διαδίδουν. Απλά ως νοήμοντα όντα, που και που διαφωνούν ώστε να πειστεί ο ένας από τους δύο ή τους λοιπούς της ομάδας για να παρθεί η σωστή απόφαση σε κάθε ζήτημα.

    Όσο για τους υπόλοιπους ανώνυμους προβοκάτορες ας κοιτάξουν τη δική τους τσέπη.

    Δεν μπαίνω στο παιχνιδάκι να σπαταλώ το χρόνο μου σε έμμισθους γραφιάδες.

    Ο κόσμος μπορεί να αντιληφθεί την ΑΛΗΘΕΙΑ διαβάζοντας απλά την μήνυση που χρειάστηκαν 15 μήνες να ολοκληρωθεί με επιτυχία διότι ακριβώς δεν σπαταλούσα τον χρόνο μου σε ανούσιους διαλόγους.

    Γιώργος Σαρρής.

  34. Akoma den katalaves filtate stranger adiavaste oti den mporeis na kaneis TIPOTA oti kai na mazepseis kai oti kai na kaneis kai oso kai na sfigkese..prospathis na polemiseis me demonia xoris opla…MONO o Θεος tha mas swsei!!!Αμην.

  35. 21 Μαΐου 2013 – 5:12
    Τους ανούσιους διαλόγους εσείς τους ανοίξατε κ. ΣΑΡΗ οχι Εμείς.
    Και εαν η μήνυση είχε ολοκληρωθει όπως λεΤΕ …θα την είχατε ηδη καταθέσει…οχι εδώ … αλλά στα δικαστήρια…Την όποια επιτυχία δε θα την κρίνουν τα δικαστήρια…

  36. STRANGER TO ΚΕΙΜΕΝΟ 2013/05/21
    Γεώργιος Παπαδάκης ΑΝΤ1 VS Αρτέμη Σώρρα και η ΑΛΗΘΕΙΑ

    ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΜΕ ΤΙΤΛΟ:
    "Και μία από τις αναρτήσεις για τους δημοσιογράφους με εξαιρετικά video http://diaforos.blogspot.gr/2013/04/1-vs.html"

    ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΦΕΙΟ…

    Ο ΣΑΡΡΗΣ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ END ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  37. ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ!!!ΟΣΟ ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΘΕΟ ΕΧΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ, ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΛΑ. ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΝ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΑΛΛΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΖΩΗ, ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΜΕ ΔΙΑΒΟΛΟΥΣ & ΟΧΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΣΤΟΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΑΙΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ.ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΔΕΛΦΙΑ.

  38. ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΕ;
    ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΚΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ 'Η ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.
    ΞΑΝΑΛΕΩ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΕΚ, ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΩΝ.
    ΕΠ΄ΑΥΤΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΛΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΠΛΟΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ, Ή ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΙΔΙΟΤΕΛΗΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΚΡΑΖΩ ΤΟΝ ΣΑΡΡΗ ΚΑΙ 'ΓΩ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΛΑΘΟΣ.

    Αυτή είναι η ουσία. Έχει λάθος ή είναι σωστός. Μετά μπορούμε να συνεχίσουμε και σε αλλο επίπεδο την συζήτηση.
    ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΑΔΙΚΟ????????????
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΜΑΓΚΕΣ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

  39. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ….. μονο ο 04:36 καταλαβε κατα 50% το στοχο!!!
    Τελικα δεν ειμαστε ικανοι ουτε μασημενη τροφη να καταπιουμε……..
    STRANGER κατανοω την διαφορετικοτιτα και την αξια του αρθρου οπου και αγνοουσα*, δεν θα κρυψω, με τη μονη διαφορα οτι περιμενω μια απαντηση (οχι απο σενα βεβαια) στο αν θα εχει αναμοιξη ο Πεπόνης και ο Μουζακίτης;
    Αν γινει αυτο τοτε ισως εχουν αλλη τροπη τα πραγματα τελικα!!! (και χωρις να ανοιξει μυτη, που αυτο θελουν, και με τα ιδια τους τα οπλα)
    Οποιος καταλαβε καταλαβε.
    ΑΝΑΜΕΝΩ!!!

    *αγνοουσα το οτι δεν την πλησιαζει κανενας γιατι δεν αφηνει εξω ουτε τους δικαστικους!!!!!!!!!! (περα των τραπεζων και πολιτικων)

    Υ.Σ: καλο ειναι κατα καποιο τροπο να ειμαστε καχυποπτοι πλεον, αλλα να βγαζουμε συμπερασματα μονο οταν κατανοουμε τι διαβαζουμε!

  40. 10.25, οφείλω να σε ενημερώσω,ότι δεν ανήκω σε καμία ΕΣΗΕΑ,και σε κανέναν δημοσιογραφικό φορέα. Είμαι ανεξάρτητη δημοσιογράφος και επέλεξα να κάνω λειτούργημα και όχι επάγγελμα.
    Έχοντας την χειρότερη εικόνα για το σύνολο των κομμάτων του κοινοβουλίου, αλλά και για πολλά εξωκοινοβουλευτικά κόμματα, επέλεξα συνειδητά να σταθώ στο πλευρό του Γιώργου Σαρρή και του Παναγιώτη Θεοδωρίδη, και επώνυμα να λειτουργώ και το blog μου, attikanea.blogspot.gr, μέσα από το οποίο θα διαπιστώσεις, ότι ασκώ κριτική σε όλα τα κόμματα, μηδενός εξαιρουμένου.
    Δεν έχω κάλυψη από κανέναν φορέα.
    Θεωρώ όμως, ότι θα πρέπει επώνυμα να εκφράζουμε την άποψή μας, τεκμηριωμένη, γιατί μόνο έτσι θα αποδεικνύουμε το θάρρος μας και την δυναμικη μας απέναντι σ' ένα διεφθαρμένο και σάπιο πολιτικό σύστημα.
    Τους αντιμετωπίζω κατάματα και δεν τους φοβάμαι.
    Οι εισαγγελείς κ.κ. Πεπόνης και Μουζακίτης, έχουν βοηθηθεί στο έργο τους τα μάλα από τον Γιώργο Σαρρή και τον Παναγιώτη Θεοδωρίδη και ήδη έχουν ανοίξει φακέλους και παραπέμπουν για κακουργήματα όπως στην περίπτωση του ΦΕΩΡΓΙΟΥ της ΕΛΣΤΑΤ, και κατά των Τραπεζιτών.
    Επιτέλους, θα πρέπει να αντιληφθείτε, ότι υπάρχουν και ανιδιοτελείς αγωνιστές, που πάνω απ' όλα, βάζουν την πατρίδα και τον ελληνικό λαό.

  41. Κ. ΣΟΥΦΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΗΘΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΝΩΝΥΜΑ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΣΗΕΑ ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΩΣ ΚΥΡΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΒΙΟΠΟΡΙΖΕΣΤΕ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΤΕ. ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ. ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΕ ΩΣ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟΥΣ ΜΙΛΑΤΕ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΝΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΕΤΕ- Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΛΟΙΠΟΝ Κ. ΣΟΥΦΛΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΔΩ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ. ΘΑ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕ ΤΟΣΟ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΤΕ ΑΛΑΖΟΝΙΚΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗΣ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΣΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΣΑΣ.

  42. ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΛΕΕΙ…. ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ Η ΝΤΟΡΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΒΕΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΜΕΝΟΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ …ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ? ΚΑΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕς …ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΤΟΣ …ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΛΕΤΕ ΚΑΠΟΙΕς ΑΛΗΘΕΙΕς ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ…ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΕΓΜΑΤΑ…ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ…ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ… ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΛΛΛΑΑΑΑΑ!!!!!! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙ Η Κ. ΣΟΥΦΛΗ ΚΑΙ Ο Κ. ΣΑΡΡΗΣ ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ…ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ …ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ …ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ…ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ…ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ…ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΤΡΟΦΗ…ΨΑΞΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ…ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΔΙΑ…ΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ…

  43. 12:13 , 12:36 Δεν παίζεστε…
    Η ουσία ΔΕΝ είναι αλλού. Το σχέδιο εκποίησης της Ελλάδας ξεκίνησε εδώ δεκαετείες. Τα τελευταία 4 χρόνια γίνονται πράγματα και θάματα τα οποία η πλειοψηφία των Ελλήνων δεν τα γνωρίζει. Εαν τυχόν εσείς γνωρίζετε, δεν σημαίνει ότι το ίδιο συμβαίνει και με την πλειοψηφία.
    Καμία προσπάθεια δεν πρέπει να απαξιώνεται. Ο Σώρρας όντως δεν εμπνέει εμπιστοσύνη. Για τον Σαρρή και τον Θεοδωρίδη ΔΕΝ γνωρίζετε τίποτε και προσπαθείτε να πιαστείτε από την τρίχα που την κάνετε τριχιά.
    Διαβάζοντας την μήνυση όντως προκύπτει ότι ξεκίνησε από τον Κο Σαρρή για προσωπικούς λόγους. Διότι οι τράπεζες του κατέστρεψαν την επιχείρησή του. Για να στηρίξει την αγωγή του άρχισε να ψάχνει στοιχεία. Αυτό που ανακάλυψε ΔΕΝ ήταν σε γνώση κανενός τότε. Εδώ και κάποιους μήνες προσπαθούν να το διαδώσουν και έχουν ακουστεί κάποια πράγματα. Μαζί με αυτούς τους δύο διαπίστωσα ότι είναι και άλλοι πολλοί. Ακόμη εγώ δεν είχα καμία επαφή μαζί τους και το λέω για να μην παρεξηγηθώ ή αντιμετωπιστώ με προκατάληψη. Εκτιμώ όμως, ότι το γεγονός της απαξίωσης που προσπαθείτε δίχως να δίνετε βάση στο περιεχόμενο αλλά όπως λέτε στο περιτύλιγμα, σας τοποθετεί στην κατηγορία των προβοκατόρων.
    Ότι είχε να πει ο Σαρρής, επειδή τον παρακολουθώ, το είπε με μιας. Από κει και πέρα το τι συμβαίνει είναι θέμα του Σαρρή και δεν με ενδιαφέρει για την ώρα. Με ενδιαφέρει ότι αυτό που είπε και το οποίο ΔΕΝ το άκουσα από εσάς πιο πριν, είναι αλήθεια. Αν νομίζετε ότι δεν κάνανε κανένα κατόρθωμα γιατί δεν το κάνατε εσείς καλύτερα αλλά κάθεστε απλά και απαξιώνετε την προσπάθεια κάποιων;;
    Τι να ψάξω άλλο ρε φίλε 12:36;;; Έχω αναζητήσει στοιχεία για την ΝΤΠ, για σιωνισμό, για διατροφή και νερό, για σκάνδαλα, για το Ισλάμ, για τον ρόλο της Εκκλησίας, για το Άγιο Όρος και το Βατικάνό, για το ρόλο της οικογένειας Μητσοτάκη, για πετρέλαια, για τα ψέύδη της θεωρείας του ινδοευρωπαϊκού φύλου, για γεωστρατηγικά ζητήματα από το Αιγαίο και την Ανταρκτική μέχρι το Ιράν και την Βενεζουέλα. Για τις ντομάτες που φύτεψα από σπόρο μέχρι ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΤΟ ΠΟΥ ΧΤΕΣ ΠΑΤΗΣΑ…. Φτάνει.
    Αν έχεις να μας πεις κάτι πες το. Μη μου πεις μόνο για πολιτικούς, για ΣΥΡΙΖΑ ή για Χρυσή Αυγή. Όλοι στο κόλπο είναι. Μην μου πεις για θρησκείες και για προσευχές. Μην μου πεις για Τραϊανό ή για την Ράϊκου και τον ρόλο της. Μην μου πεις για προφητείες.

    Χέστηκα γιατί όλα αυτά τα ξέρω.
    Έχεις να μου πεις κάτι που δεν ξέρω για να ψάξω να εξακριβώσω το ορθό των λεγομένων σου;;;
    ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Μ@Λ@Κ@ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ.
    Και αν θες να μου κάνεις μήνυση θα το χαρώ. Για να δω ποιος είσαι και να σε ξεμπροστιάσω.
    Και ότι λέω το λέω γιατί χέστηκα και για τον Σαρρή και τον κάθε Σαρρή. Εγώ κοιτώ το περιεχόμενο. Και το ανέλυσα όλο. Όταν το αναλύσεις όλο και συ έλα να τα ψάλουμε μαζί στον Σαρρή για εκείνα που θα εντοπίσεις ότι λέει ψέματα.
    Εγώ δεν βρήκα κάτι να του προσάψω μέχρι τώρα. Το πως θα τα αξιοποιήσει είναι δικιά του δουλειά. Όποιος γουστάρει ακολουθεί. Όποιος δεν γουστάρει κάνει την δική του προσπάθεια και αν είναι κάτι καλύτερο θα τον ακολουθήσω.
    Αυτά για καληνύχτα. Δεν με πείσατε για την ώρα. Είστε κενοί περιεχομένου. Μιλάτε λες και είστε πρωθυπουργοί. Δεν πάτε να … Αντε κάντε μου την χάρη.
    Όποιος γουστάρει να μου απαντήσει να το κάνει με όνομα.

    Υ.Γ.
    Οι αρχαίοι Έλληνες ποτέ δεν χρησιμοποιούσαν πληθυντικό ως ένδειξη σεβασμού. Και γω δεν πρόκειται να σεβαστώ ανώνυμο σχολιαστή όταν αυτός απαξιώνει. Τον απαξιώνω επώνυμα.
    Καληνύχτα, καλόν ύπνο…. ατελείωτο.

  44. Παρεπιπτώντως, διάβασα τα σχόλια της κας Σουφλή. Σε ποιό σημείο σας θίγει;;; Διότι Ελληνικά γνωρίζω και σε κανένα σημείο δεν μπορεσα να εντοπίσω μομφή ή απαξίωση. Παρατήρηση, ναι, βλέπω. Αλλά δεν είναι μεμπτό. Επίσης το γεγονός του ότι είναι υποστηρικτής του επώνυμου σχολιασμού εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί. Χιλιάδες blogs υπάρχουν που απαιτούν επώνυμο σχολιασμό. Σας πείραξε που σας ανάφερε ότι η ίδια αναλαμβάνει τις ευθύνες των λεγομένων της; Αυτό σας πείραξε στην γυναίκα;;; Έχετε καμία παρατήρηση για τα γραφόμενά της, για τις καταχωρήσεις της στο δικό της blog. Διαβάζω και διαπιστώνω ότι κράζει τους πάντες. Μήπως θα πρέπει να προστατευτεί κάποιος; Μήπως αυτό ειναι το πρόβλημα;;;; ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΜΥΓΑ ΚΑΙ ΜΥΓΙΑΖΕΣΤΕ; Είστε του ΚΚΕ; Είστε κομματόσκυλα; Τι είστε τέλος πάντων;;;
    Εγώ θα σας αποκαλώ (επειδή αυτό εισέπραξα) προβοκάτορες, μέχρι που να μου αποδείξετε για το αντίθετο.

    Αν νομίζετε μάλιστα ότι σας μιλάει κάποιος βολεμένος είστε και πολύ γελασμένοι…. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

  45. ΑΣΕ ΡΕ ΜΑΤΘΑΙΕ… ΑΡΑΞΕ. ΜΑΣ ΒΓΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΤΗΣ ΤΗΣ ΣΟΥΦΛΗ ΤΩΡΑ!
    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΦΛΟΜΩΣΕΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ… ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ.. ΞΡΕΙΣ ΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΓΩ…
    ΑΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΠΙΑ… ΜΑΣ ΤΑΕΧΕΙ ΠΡΕΙΞΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΞΕΡΟΛΑ!

  46. 2:05 π.μ.2:22 π.μ. ΣΟΥ ΜΙΛΩ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΖΑΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΠΕΣ ΔΕΝ ΘΙΓΕΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.

    ΓΡΑΦΕΙΣ:"Τι να ψάξω άλλο ρε φίλε 12:36;;; ….
    Αν έχεις να μας πεις κάτι πες το. Μη μου πεις μόνο για πολιτικούς, για ΣΥΡΙΖΑ ή για Χρυσή Αυγή. Όλοι στο κόλπο είναι. Μην μου πεις για θρησκείες και για προσευχές. Μην μου πεις για Τραϊανό ή για την Ράϊκου και τον ρόλο της. Μην μου πεις για προφητείες."…."Έχεις να μου πεις κάτι που δεν ξέρω για να ψάξω να εξακριβώσω το ορθό των λεγομένων σου;;; ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Μ@Λ@Κ@ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ.
    Και αν θες να μου κάνεις μήνυση θα το χαρώ. Για να δω ποιος είσαι και να σε ξεμπροστιάσω."
    ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΑ ΘΕΟΥΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ. ΕΓΩ ΣΟΥ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗ. ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΔΩ ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΤΡΟΦΗ. ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ. ΝΑ ΨΑΞΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ. ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ. ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΦΑΝΤΕΣ. ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΕΜΑΘΕ ΚΑΛΑ Η END KAI O ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΣΑΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΑΥΤΟ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΥΣ ΘΙΓΕΙ Η Κ. ΣΟΥΦΛΗ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΟΤΙ ΘΙΓΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ.ΤΕΛΙΚΑ Η ΚΥΡΙΑ ΣΟΥΦΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ. ΤΗΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟ ΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΕΙ. ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΟΛΙΟ "Εκτιμώ όμως, ότι το γεγονός της απαξίωσης που προσπαθείτε δίχως να δίνετε βάση στο περιεχόμενο αλλά όπως λέτε στο περιτύλιγμα, σας τοποθετεί στην κατηγορία των προβοκατόρων" ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΕΠΕΥΘΥΝΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ? ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ Η Κ. ΣΟΥΦΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ?
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗΣ ΑΣ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΙΔΙΑ. ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.

    ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ: "Είστε του ΚΚΕ; Είστε κομματόσκυλα; Τι είστε τέλος πάντων;;;Εγώ θα σας αποκαλώ (επειδή αυτό εισέπραξα) προβοκάτορες, μέχρι που να μου αποδείξετε για το αντίθετο."
    "Αν νομίζετε μάλιστα ότι σας μιλάει κάποιος βολεμένος είστε και πολύ γελασμένοι…. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο."
    ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΩΣ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΡΡΑ ΤΗΣ END ΠΟΥ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ.
    ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΠΕΔΙΑ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΤΕ ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ. ΤΟ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ Η ΟΧΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΚΑΙ ΑΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΩ.

  47. για 10:08μμ 20/05 – 01:31πμ 21/05 – 01:35πμ 21/05 – 02:10πμ 21/05 – 08:39πμ 21/05μ – 09:37πμ 21/05 – 10:25πμ 21/05 – 04:14μμ 21/05 – 04:36μμ 21/05 – 06:24μμ 21/05 – 12:13μμ 22/05 – 12:36μμ 22/05 – 06:39πμ 23/05

    Για την ουσία έχετε τίποτα να πείτε η άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και να φεύγουμε από το θέμα!
    Εμένα δεν με ενδιαφέρουν οι δικές σας ¨προσωπικές¨ αντιπαραθέσεις αλλά οι πράξεις σας/μας στο κοινό!!!
    Και η ουσία είναι αν μπορούμε να σώσουμε κοσμάκη με αυτό και παράλληλα να χώσουμε μέσα τα κ@θ@ρμ@τ@ της κοινοβουλευτικής χούντας καθώς και όλο το κουμάσι που τα τροφοδοτεί και τα προστατεύει…. ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ!
    Εσείς αν θέλετε να προπαγανδίζετε όποια κίνηση πράξη η άποψη βλέπετε για τους ευνόητους σκοπούς που όλοι καταλαβαίνουμε πλέον δεν θα πάρουμε, το μυστρί το διαβήτη και σε άλλο έργο, ΕΔΩ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!

  48. Και αυτοί που κρίνουν, κρίνονται.
    Αυτουποτιμάστε με τον τρόπο που παρουσιάζετε την θέση σας (και την οποία βασικά δεν την είδα πουθενά παρά μόνο μομφές και αρνητισμό).
    Αυτό για να καταλάβετε τον λόγο αντίδρασής μου.

    Ο επαγγελματίας έχει και εισόδημα γι' αυτό που κάνει. Η Σουφλή έχει έξτρα εισόδημα; Υπάρχει άνταπόδωση για το έργο της από κάποιους; Το γνωρίζεις για να μου το πεις και μένα;

  49. 2:44 μ.μ.ειπαμε η ουσία δεν είναι να σωσουμε τον κοσμάκη αλλά την Ελλάδα. Όμως από οτι βλέπω σας νοιάζουν τα σπίτια και τα δάνεια και στο διάολο να πάει η Ελλάδα…Αλλά τι κάθομαι και ασχολούμαι…τίποτα δεν κατάλαβε κανείς σας…Συνεχίστε να ψάχνετε το πεδιο και αρχίστε τις αγωγές με τις τράπεζες…αστε τους προδότες να κοιμούνται ήσυχοι…Μην τους ξυπνάτε…γιατί από ότι βλεπω … εδω παίζουν (νεο)έλληνες.
    Θα σε στενοχωρήσω αλλά όποιος υπογράψει αγωγή κατά των τραπεζών χωρίς να έχει καταθέσει προηγουμένος μήνυση κατά των πολιτικών για μένα δεν είναι Ελλην αλλά Νεοέλλην.

  50. 23 Μαΐου 2013 – 3:31 μ.μ.
    Η ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΚΑΕΙ Η ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΑΜΕ.ΤΩΡΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ. ΤΟ ΠΩΣ ΔΙΝΩ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΗ ΜΑΧΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΩ ΠΡΙΝ ΤΗ ΝΙΚΗ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΙΔΕΙΞΗ. ΟΙ ΕΠΑΡΣΕΙΣ Η ΑΛΑΟΝΙΑ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΕ ΜΑΧΗΤΕΣ.

    "Ο επαγγελματίας έχει και εισόδημα γι' αυτό που κάνει. Η Σουφλή έχει έξτρα εισόδημα; Υπάρχει άνταπόδωση για το έργο της από κάποιους; Το γνωρίζεις για να μου το πεις και μένα;"
    ΤΙ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΗ?
    ΤΟ ΠΟΣΑ ΒΓΑΖΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΙΔΙΟΣ.

  51. 23 Μαΐου 2013 – 12:34 μ.μ.

    Ειλικρινά μένω έκληκτος….

    Σώρρα και Λαμπράκη δεν έχω δει ή διαβάσει ούτε μια φορά.
    Έχω άποψη από συζητήσεις με άτομα τα οποία τον υποστηρίζουν και με άλλους που δεν τον υποστηρίζουν.
    Στα κατοχικά δεν έχω ξαναδημοσιεύσει σχόλιο. Το έχω κάνει σε πολλά αλλα blogs με ή χωρίς ψευδώνυμο. Τον τρόπο που μιλάω τον προσέχω ιδιαιτέρως για ευνόητους λόγους και δεν διστάζω όταν το κρίνω σωστό να φτάσω στα όρια. Προσωπικά εκτιμώ ένα σχόλιο, μόνο όταν έχει να μου προσδώσει μια ΝΕΑ πληροφορία. Η κρίση του καθενός είναι προσωπική υπόθεση. Δεν χρειάζομαι υποβολέα για να εντοπίσω κάτι το μεμπτό στην υπόθεση. Ο Σαρρής ξεκαθάρισε: χρειάζομαι μέσα προβολής για να διαδώσω αυτό που βρήκα. Το κάνει με κάθε τρόπο. Ο τρόπος που το κάνει δεν απαξιώνει τα στοιχεία. Αυτό δηλαδή που κάνατε εσείς. Και γι' αυτό σχολίασα. Και να σου πω, αφού τα κατοχικά δεν σε εκφράζουν (όπως λες) γιατί μπαίνεις και καταθέτεις την άποψή σου;
    Για να σε ενημερώσω και μένα πολλά από αυτά που ανεβάζει ο Stranger με βρίσκουν αντίθετο. Με άλλα διαφωνώ κάθετα και με άλλα λιγότερο. Υπάρχουν λίγα τα οποία με εκφράζουν απόλυτα. ΔΕΝ μπήκα σε διαδικασία να σχολιάσω αρνητικά ή θετικά. Γι' αυτό και με εντυπωσιάσατε αρνητικά. Εκτός αν έχετε παρελθόν με τον Σαρρή και όπου τον βρίσκετε πυροβολείτε…
    Μπορείτε να ρωτήσετε για κάτι για το οποίο έχετε ένσταση. Γιατί, πως, τι παίχτηκε; Όχι να συκοφαντήσετε. Είδα ότι ο Σαρρής απάντησε. Δεν κρύβεται. Μπες στο μπλοκ του, συζήτησε μαζί του και μετά ξεβράκωσέ τον αν κρίνεις ότι υπάρχει λάκος παραθέτοντας στοιχεία…
    Ο τρόπος σου όμως για κάποιον ο οποίος έχει ασχοληθεί με επικοινωνία υποδηλώνει άλλα…

    Στα 4 μου μηνύματα μίλησα αυθόρμητα. Γιατί αυτό είναι το αυθόρμητο που αναδύεται όταν κάποιος διαβάζει τα σχόλιά σας.

    "ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ. "
    εννοεις μάλλον 'αποκαλεί'. Ρωτώ για να μην κάνω λάθος.

    Όπως είπα δεν έχω ΚΑΜΙΑ απολύτως σχέση με αυτά τα άτομα. ΑΛΛΑ επιμένω. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΨΗ;;;
    ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΤΡΟΦΗ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΥΡΙΣΩ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ.
    Επαναλαμβάνω ότι έχω πολύ καλή γνώση πολλών θεμάτων. Σε κάποια έχω άριστη γνώση ενώ σε κάποια άλλα περιορισμένη σε σημείο όμως που να μου δίνεται η δυνατότητα να καταλαβαίνω και να κρίνω. Δώστε μου να καταλάβω και γω και οι υπόλοιποι το τι εννοείτε. Αλλιώς να μην σας ενοχλεί το γεγονός του ότι όλοι οι υπόλοιποι δεν σας πάρουν στα σοβαρά.

    "ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΕΜΑΘΕ ΚΑΛΑ Η END KAI O ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΣΑΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΑΥΤΟ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ."
    Είσαι βαθιά νυχτωμένος. ΕΙΜΑΙ κατά του Σώρρα διότι πολύ απλά αυτά που λέει ότι κατέχει δεν είναι αναγνωρισμένα. Ας αναγνωρίσει τα χαρτιά του η FED ή ας πάει σε ένα δικαστήριο το οποίο θα πιστοποιήσει τις 'μετοχές' του και θα προσδιορίσει το αντίκρισμά τους και μετά τα ξαναλέμε. Στην Κύπρο του είπαν, 'Αγόρασε 200 εκατομύρια χρέος και έλα στην βουλή να συζητήσουμε σοβαρα. Ας το κάνει. Με εκφράζει ως ένα σημείο το πρόσφατο άρθρο του Μιχάλη Ιγνατίου για το θέμα. Θα το βρεις στο blog του. Έχω και για αυτό το άρθρο τις ενστάσεις μου, προσπαθώ όμως απλά να σου δώσω να καταλάβεις το σκεπτικό μου… Δεν με ξέρεις.
    Αντιγράφω μήνυμά σας για επίλογο
    "ΑΣΕ ΡΕ ΜΑΤΘΑΙΕ… ΑΡΑΞΕ. ΜΑΣ ΒΓΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΤΗΣ ΤΗΣ ΣΟΥΦΛΗ ΤΩΡΑ!
    ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ.. ΞΡΕΙΣ ΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΓΩ…
    ΑΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΠΙΑ… 23 Μαΐου 2013 – 6:39 π.μ."

    ΕΣΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ… ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ… ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑ Η ΣΚΟΥΦΙΑ ΜΟΥ. Παρόλα αυτά τολμήσατε να βγάλετε συμπέρασμα και να με προσδέσετε στο άρμα του Σώρρα. ΗΜΑΡΤΟΝ!!! οεο…
    Γι' αυτό και οι χαρακτηρισμοί στα προηγούμενα μηνύματά μου. Δεν έκανα λάθος τελικα.
    Για την Κα Σουφλή δεν θα πω τίποτε άλλωστε δεν είμαι δικηγόρος της. Αν θέλει να πει κάτι αυτή μπορέι να το κάνει μόνη της. Απλά εκτιμώ ότι ούτε την Σουφλή γνωρίζετε. και βέβαια αν κάποιος την προσβάλει μπορεί να απαιτήσει αυτό να γίνετε επώνυμα.

  52. Συνεχεια του προηγουμενου….
    Υ.Γ. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ:
    Εψαξα για το μήνυμα της Σουφλή. Είναι αυτό:
    21 Μαΐου 2013 – 2:46 π.μ.
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ. Την πυροβολείτε χωρίς λόγο και σας ανταπαντά μετά.
    Το ίδιο πάτε να κάνετε με μένα. Σφάλατε διότι ότι μου προσδίδετε ισχύει αλλά στην ακριβώς αντίθετη version. Κατάλαβα ότι απλά το κάνετε για να αποσαθρώσετε και να προβοκάρετε. ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΓΩ ΑΣΠΑΣΤΗΚΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΑΤΕΩΝΑ (για μένα) ΣΩΡΡΑ??? Δεν είστε με τα καλά σας.
    Δεν πρόκειται να απαντήσω σε κανένα άλλο σχόλιό σας.
    Δώστε μου στοιχεία να δω αυτό που βλέπετε εσείς. Κρίνετέ με επώνυμα. Μέχρι τότε με αφήνετε αδιάφορο.

  53. Γιατι παλι το ιδιο παιχνιδακι; ερωτησεις…απαντησεις….εικασιες και ……λογια λογια λογια…….
    ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΕΙ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ!!!
    Οσο δεν ακουγεται κατι που να εχει βαση, σε αντιθεση με τον Σαρρή, (Σαρρή, Θεοδωρίδη, Σουφλή και οποιον τελος παντων απαρτιζει αυτην την ομαδα) τοτε τοσο ποιο πολυ μου κανετε για πρακτορακια που αλλο σκοπο δεν εχουν απο το να αποπροσανατολιζουν τον κοσμο!!!

  54. 08:56μμ οταν καταλαβεις τι γινεται και ποια ειναι η σειρα των πραγματων τα ξαναλεμε, καλον υπνο!

  55. Mατθαίε για την εμμονή σου με τη Σουφλή ενα σου λέμε ερωτας είναι θα περάσει. Οσο για τον Σώρρα νομίζω πως τον αδικείς. Εχετε ακριβώς το ίδιο επίπεδο … ψάξτο περισσότερο…εκεί ανήκεις!

  56. ρε φίλε ΜΑΤΘΑΙΕ 2 ολόκληρες ημέρες έψαχνες ΤΟ ΜΉΝΥΜΑ της ΣΟΥΦΛΗ!!! Παλι καλά που το βρήκες!! πως τα κατάφερες? δωσε μας τη μέθοδο-τη μέθοδο! εγώ ακόμα ψάχνω…

  57. ματθαίε με τις άρστες γνλωσεις άλλος ο 23 Μαΐου 2013 – 6:39 π.μ." και άλλος ο 12:34 μ.μ. ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ

  58. Ένα κατάλαβα… είσαι πολύ lost…
    Άστο. Κάτσε στην γνώση σου και κλώθα την.
    Δεν επανέρχομαι. Όλοι καταλαβαίνουν.
    Πάντως για να κάνεις αυτή τη δουλειά χρειάζεσε αρκετή εξάσκηση ακόμη. Δεν με πείθεις…

    Εγώ απλά θέλω να πειστώ και όχι να πείσω.
    Το λάθος σου είναι ότι νόμισες πως είμαι από αυτούς που προσπαθούν να πείσουν… Γελάστηκες.

    Για το σχόλιό σου '23 Μαΐου 2013 – 11:58 μ.μ. '
    Είναι ότι καλύτερο είδα τον τελευταίο χρόνο. Συνέχισε. Χρειαζόμαστε το γέλιο. Μας το χαρίζεις απλόχερα.

  59. @Ματθαίος Π.

    Μπαίνω στη διαδικασία να γράψω άλλο ένα σχόλιο μόνο και μόνο για να σε ενημερώσω ότι η ομάδα που συμμετέχει η Πόπη η Σουφλή απαρτίζεται από πολλούς απλούς πολίτες που πλέον γνωρίζουν την ΑΛΗΘΕΙΑ όπως και εσύ που διάβασες την μήνυση και είσαι αντικειμενικός.

    Δεν χρειάζεται να σπαταλάς τον χρόνο σου με όλους αυτούς τους ανώνυμους προβοκάτορες που μπορούν να βρίσκουν εκατομμύρια ποιήματα (δήθεν επιχειρήματα) επ΄ άπειρον.

    Το διαδίκτυο έχει τα καλά του και τα κακά του. Έτσι και στην Ελλάδα ανέκαθεν υπήρχαν Πατριώτες και προδότες.

    Και είναι εύκολα κατανοητό ότι όποιος δεν σχολιάζει καν την ουσία των στοιχείων ανήκει σίγουρα στη δεύτερη κατηγορία.

    Γιώργος Σαρρής.

  60. για να τελειώνουμε με την Σουφλή…

    Σουφλή = λόγια παχιά και πράξεις μηδέν

    ρίξτε μια ματιά στο blog της και καταλάβετε τι ρόλο βαράει η βρωμόστομη "δημοσιογράφος" (μη χέσω!!!)

  61. Θεοδωρίδης + Σουφλή + Σαρρής + πολλοί πολλοί επιπλέον πολίτες = ομάδα.

    Όσο για τη σοβαρότητα άσε να το κρίνουν οι Πολίτες που πλέον έχουν λύσεις στα προβλήματα τους και όχι τα πρακτοράκια.

    Όποιος έχει νύχια ξύνεται.

    Και τις λύσεις τις έδωσε η συγκεκριμένη ομάδα χωρίς τη βοήθεια δικηγόρων και οικονομολόγων.

    Αυτοί κονομάνε από τον πόνο του κοσμάκη.

    Γιώργος Σαρρής.

  62. για 09:24

    ¨ΧΕΣΤΗ¨ δεν ειδα κατι στο αττικα νεα που να χαιδευει αυτια (αντιθετως), εκτος αν υπαρχει αλλος (γνωστος πλεον) λογος που θελετε να τελειωνουμε με την Σουφλή και οποια/ον απο αυτους που υποστηριζουν μια τεκμηρειωμενη αποψη με στοιχεια (οχι λογια και υποθεσεις) για την απαλαγη μας μια και καλη απο το παρεακι των δοσιλογων.
    Και για να ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ μπορουμε ολοι αν θελουμε πολυ ευκολα κανοντας ενα περασμα στα site/blog (λες να ειναι μακακας ο stranger που το σχολιασε προσωπικα;) που εχουν να δουμε τι και πως πολεμουν! (ολους* κατα πλειοψηφια τους διαβαζουμε καθημερινα εδω και χρονια)

    ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ¨ΣΒΗΝΕΙ¨ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΔΙΟ!!!

    ¨οι δυστυχίες ενώνουν τους ανθρώπους¨ Αριστοτέλης

    ¨οταν ο Λαός εξεγείρεται και παραδίδεται στο θυμό του , είναι μια αδάμαστη φλόγα που μάταια προσπαθείς να σβήσεις¨ Ευριπίδης

    το μεν ισχυρον γενεσθαι, της φυσεως εργον. ΤΟ ΔΕ ΛΕΓΕΙΝ ΔΥΝΑΣΘΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΙ , ΨΥΧΗΣ ΙΔΙΟΝ ΚΑΙ ΦΡΟΝΗΣΕΩΣ (το να είναι κανείς ισχυρός είναι έργο της φύσης . Το να μπορεί να λέει όμως αυτά που συμφέρουν την πατρίδα είναι γνώρισμα της ψυχής και της σύνεσης). Βίαςο Πριηνεύς

    *Επεσαν οι ταμπελες για πρωτη φορα και υπαρχει ενωση χωρις προσωπικα ¨συμφεροντα¨.

    Υ.Σ: Πριν απαντησεις….. ψαξε – ενημερωσου – δρασε – διεδωσε! Οσο γρηγοροτερα τοσο καλυτερα!

  63. Μπράβο ρε Ρομπέν των Δασών!!!

    Άντε τώρα τσακίστε κανέναν αστακό, πιείτε ένα πανάκριβο scotch κι ανάψτε κι ένα Cohiba για να χαρείτε την εκτίμηση του κόσμου…

  64. ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΩΡΓΟ + ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ + ΠΟΠΗ +… ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΑ ΦΕΚ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΝ ΑΣ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΟΝ Η/Υ ΑΣ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ http://WWW.ET.GR ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ ΣΤΟ http://WWW.ET.DIAVGEIA.GOV.GR ΚΑΙ ΑΣ ΒΡΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΦΕΚ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ.
    "ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ" ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ- ΚΛΕΦΤΕΣ -ΛΟΠΟΔΥΤΕΣ- ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ-ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ.ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ "ΛΙΓΟΤΕΡΟ" ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

    ΡΑΝΙΑ

  65. για 2:25μμ
    Να σου πω την αληθεια ηπιαμε μια ρακουλα που ειχα φερει απο το νησι και καπνισαμε καπνο απο το αγρινιο ξεροσφυρι. Αααααααα… ωπα ξεχασα μας εφτιαξε τηγανητες φετες με αυγο στο φτερο (κατα τις 12:00πμ) η μητερα του Γιωργου και ειχε και κατι κεφτεδακια (οχι πολλα μην νομιζεις, απο ενα στον καθενα) ονειρο! (μας κρατησαν μεχρι τις 6:00πμ)
    ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

  66. Μήπως χρειάζεστε ένα δάνειο; Atau χρειάζονται οικονομική βοήθεια για να βοηθήσει; Προσφέρουν δάνεια σε Kami Badan Dan συνεργασία Dari ξεχωριστά yang χρειάζονται οικονομική υποστήριξη για να βοηθήσει Karen η εταιρεία δάνειο γρήγορα Dan Satu Dalam Acces εύκολη πίστωση για το χαμηλό ενδιαφέρον σκύλα προσιτή Dan Dari Dalam 3% των κενών θέσεων, παρακαλούμε επικοινωνήστε Kami μέσω email Livingstoneloans@outlook.com τις ακόλουθες πληροφορίες?

    Ακολουθήστε μας στο:
    αριθμός:
    διάρκεια:
    Τηλέφωνο #
    Negara:

    Επικοινωνία Email: Livingstoneloans@outlook.com

    Harry Morgan

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *