Ναι καλά διαβάσατε, 1966. Γιατί τότε πέθανε ο πραγματικός Πωλ Μακ Κάρτνεϊ. Οι Beatles, αποτελούν ένα μύθο, σε επίπεδο μαζικής υστερίας, που πιθανότατα ποτέ δεν θα ξεπεραστεί από άλλο συγκρότημα. Πολλά θα μπορούσαμε να γράψουμε για το συγκρότημα, τη σχέση τους με τον αποκρυφισμό και τις αναζητήσεις τους στην Ινδία. Πιθανώς σε κάποιο μελλοντικό άρθρο. Ας εστιάσουμε όμως στον συγχωρεμένο Πωλ Μακ Κάρτνεϊ. Τον πραγματικό!
Ο Τζωρτζ Χάρισον, μέλος της τετράδας των Beatles, φημολογείται ότι έγραψε το παρακάτω κείμενο πριν πεθάνει από καρκίνο, ζητώντας τη δημοσιοποίησή του μετά τον θάνατό του. Σας το παραθέτω μεταφρασμένο.
“Ο Πωλ επέστρεφε από το ταξίδι του, με καλή διάθεση, σχεδιάζοντας να πάει στο σπίτι του Ringo το ίδιο βράδι με δύο κορίτσια. Ήταν μια ωραία περίοδος. Μετα την αναταραχή, όλα έδειχναν να παίρνουν μια κανονική τροπή. Όλη η επίθεση του κόσμου εναντίον των Beatles, που ξεκίνησε από τις (προκλητικές) δηλώσεις του John (ότι οι Beatles είναι πιο δημοφιλείς από τον ίδιο τον Ιησού Χριστό) και το εξώφυλλο του άλμπουμ με τους Beatles ντυμένους χασάπηδες, φαινόταν τώρα να καλμάρει. Ο Πωλ πρόσφατα διένυε μια φοβερά δημιουργική φάση σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, ίσως σαν αντίδραση σε όσα είχαν συμβεί.
Μια από τις τελευταίες φωτογραφίες των original Beatles μαζί. |
Ήταν μια βροχερή μέρα, συνηθισμένο φαινόμενο για την εποχή. Σε ένα φανάρι, ένα φορτηγό ξαφνικά έκοψε την πορεία του αυτοκινήτου του Πωλ. (Αν και πάτησε φρένο) το αυτοκίνητο δεν σταμάτησε εγκαίρως και τράκαρε το φορτηγό, ωστόσο όχι αρκετά για να του προξενήσει κάποια σημαντική ζημιά. Στο τρακάρισμα, ο Πωλ έχασε το προσθετικό μαλλί (που φόραγε για το γνωστό στυλ των Beatles).
O Πωλ τηλεφώνησε άμεσα στον Ringo να του πει τι είχε συμβεί και ότι θα είναι μαζί του σε μία ή δύο ώρες. Ο Ringo υπέθεσε ότι ήταν μια από τις γνωστές πλάκες του Πωλ. Σύντομα μετά το τρακάρισμα κατέφθασε η αστυνομία και ο Πωλ αποφάσισε να πάρει ταξί για το σπίτι του.
Το επόμενο πρωί, βλέποντας ότι ο Πωλ δεν είχε γυρίσει σπίτι, ο Ringo δεν μπορούσε να έρθει σε επαφή μαζί του μετά απο αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα. Προσπαθήσαμε να τον βρούμε, να δούμε που είχε πάει, μέσω κοινών φίλων και γνωστών, αλλά κανείς δεν είχε ακούσει νέα του. Είμασταν στο τηλέφωνο όλη μέρα.
Την Πέμπτη της ίδιας βδομάδας, ένας φίλος του Ringo πήρε τηλέφωνο λέγοντας ότι είχε ακούσει ότι ο Πωλ είχε θεαθεί στη Γαλλία. Πετάξαμε στο Παρίσι, αλλά ο Πωλ δεν ήταν πια εκεί που μας είχαν πει να τον βρούμε. Όσο περνούσαν οι μέρες, τόσο μεγάλωνε και η ανησυχία μας.
Λάβαμε ένα τηλεφώνημα από ένα κορίτσι, που είχε δει τον Πωλ κοντά στο σπίτι της, να περιπλανιέται κατά μήκος ενός λόφου, με πληγωμένο πόδι, χωρίς ταυτότητα ή χρήματα.
Ο Brian Epstein πήγε να παραλάβει τον Πωλ και την Κυριακή ξεκίνησαν το ταξίδι τους για να επιστρέψουν στην Αγγλία. Αλλά, από εκείνη την ημέρα δεν ακούσαμε περισσότερα γι’αυτούς για μέρες.
Νωρίς το πρωί της Τετάρτης, μια εβδομάδα μετά, λάβαμε ένα τηλεφώνημα, αλλά δεν είναι αυτό που περιμέναμε. Μας καλούσαν να αναγνωρίσουμε το σώμα του Πωλ, που είχε βρεθεί σε μια παραλία κοντά στο Outreau, στη Βόρεια Γαλλία.
Η παραλία στο Outreau, στη Βόρεια Γαλλία. (πλάνο από την ταινία των Beatles “Magical Mystery Tour”) |
(Βρέθηκε) με τα πόδια του, ακριβώς κάτω από τα γόνατά του, ως αποτέλεσμα της πτώσης από μεγάλο ύψος.
Ήταν σε μια τρομακτική κατάσταση. Τα χείλη του φαίνονταν να έχουν υποστεί σοβαρές ζημιές. Η αριστερή πλευρά του προσώπου του ήταν σχισμένη σε κομμάτια και όλο του το δεξί αυτί είχε φαγωθεί.
Όταν φτάσαμε, μια σειρά αστυνομικών μας μπλόκαρε, ενώ ιατροδικαστές και αστυνομικοί πραγματοποιούσαν περαιτέρω έρευνα και συλλογή στοιχείων. Ήταν τόσο αδιάφοροι στην θλίψη μας που ένας από αυτούς είπε χαριτολογώντας “Κοίτα, είναι σαν θαλάσσιος ίππος!” Και αλήθεια, με τα δόντια του να κρέμονται έξω από τα χείλη του και με το πρησμένο αυτί και υγρά να στάζουν έμοιαζε πραγματικά με θαλάσσιο ίππο. Ο John άρχισε να βρίζει αυτόν που είχε μιλήσει με τόσο προσβλητικά λόγια για τον φίλο του, σαστίζοντας “Εγώ… Εγώ είμαι ο θαλάσσιος ίππος, όχι αυτός (ο Πωλ)… Εγώ είμαι ο θαλάσσιος ίππος!” (I am the Walrus – τραγούδι των Beatles).
O Brian ήταν ακόμα στο αεροπλάνο που είχε πέσει στην θάλασσα. Ξέραμε εκείνη τη στιγμή ότι οι Beatles είχαν τελειώσει. Είμασταν συντετριμένοι για τις δυο επόμενες μέρες. Αλλά μέσα στον εκνευρισμό μας, σκεφτόματαν ότι δεν έπρεπε να σταματήσουμε, δεν έπρεπε να εγκαταλείψουμε.
Ο Πωλ είχε αφήσει αρκετό υλικό που δεν είχε δημοσιοποιηθεί. Κάναμε ένα meeting και συμφωνήσαμε, αυτό που συνέβη στον Πωλ και τον Brian, να μη το μάθει ποτέ κανείς και ότι μπορούσαν να “κρατηθούν ζωντανοί”. Το θέμα ήταν το πως.
(Μέσω δελτίου τύπου) ανακοινώθηκε ότι ήταν επιθυμία των Beatles να μην πραγματοποιήσουν τουρνέ για το επόμενο διάστημα και να αφοσιωθούν αποκλειστικά σε ηχογραφήσεις στο στούντιο για τον καινούριο τους δίσκο.
Ένας φίλος του Ringo πρότεινε μια λύση που μπορούσε να πραγματοποιηθεί μέσω της μυστικής υπηρεσίας. Εκεί είχαν εξέχοντες πλαστικούς χειρούργους και μακιγιέρ οι οποίοι θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τους τέλειους σωσίες στα εργαστήρια τους, αλλά σε αντάλλαγμα για τη βοήθειά τους δεν θα έπρεπε να μάθει κανείς τίποτα για ότι είχε συμβεί. Η ποινή για την μη τήρηση της σιωπής μας θα ήταν θάνατος.
Βρήκαμε σωσία για τον Brian γρήγορα, τον πράκτορα Maurice Buckmaster, και μας παρουσίασαν κάποιους υποψήφιους σωσίες για τον Πωλ, το πρόβλημα ήταν ότι έπρεπε να μοιάζει στην φωνή όσο το δυνατό περισσότερο γινόταν.
Ο αντικαταστάτης του Brian Epstein: Maurice Buckmaster |
Είχαμε ήδη εξετάσει αρκετούς μίμους και σωσίες, που ήταν πολλοί εκείνη την περίοδο, με στόχο να βρούμε κάποιον που να είχε συμβατό πρόσωπο με τον Πωλ. Ένα αγόρι που ήδη δούλευε μαζί μας μπορούσε να μιμηθεί την φωνή του Πωλ με αρκετή ακρίβεια και το πρόσωπό του ήταν συμβατό σε σχέση με τα χαρακτηριστικά του προφίλ του και το σχήμα του σαγονιού του, δυο σημαντικούς παράγοντες για τον υποψήφιο που οι πλαστικοί χειρούργοι μπορούσαν να αναλάβουν.
Το όνομά του ήταν Phil Ackrill. Προηγουμένως ήταν με τους “The Diplomats Band” και ήταν στενός φίλος του Denny Laine.
Ο Phil τραγουδούσε και ήξερε να παίζει πιάνο και ντραμς. Είχε θαυμάσια φωνή αλλά η ποιότητα της απομίμησης του σαν Πωλ ήθελε βελτίωση. Αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε άλλον άνθρωπο για τη φωνή, ουτως ώστε να ολοκληρώσουμε την ηχογράφηση του άλμπουμ που δουλεύαμε, για να διαλύσουμε τις υποψίες και τα κουτσομπολιά που είχαν αρχίσει να μας στοιχειώνουν.
Η αγγλική κυβέρνηση αποφάσισε να αφιερώσει το προσωπικό των Ειδικών Επιχειρήσεων ( S.O.E. ), ένα παλιό παρακλάδι της μυστικής υπηρεσίας για να διαχειριστεί το όλο θέμα. Και έτσι, ο Phil έγινε λοχίας, αφού όφειλε να είναι κάτω από στρατιωτικό όρκο.
Phil Ackrill aka Faul McCartney |
Σε μια ειρωνεία της τύχης τα “υποκατάστατα” είχαν αντεστραμμένα ύψη: Ο αναπληρωτής του Πωλ ήταν ψηλότερος και ο αντίστοιχος του Brian ήταν κοντότερος. Για τον λόγο αυτό, πρότειναν κόλπα που χρησιμοποιήσαμε όποτε τους κινηματογραφούσανε μαζί.
Εν τω μεταξύ η δισκογραφική μας, μην ξέροντας αν το αποτέλεσμα θα στεφθεί με επιτυχία, αποφάσισε να κυκλοφορήσει βιαστικά ένα λεύκωμα για τα Χριστούγεννα με παλιά τραγούδια των Beatles. Δεν υπήρχε καμία φωτογραφία στο εξώφυλλο, αντ ‘αυτού, ένα αλληγορικό σχέδιο το οποίο αφηγείται την είσοδο του Phil από το Bonzos Dogs Band στους Beatles. Με αυτό το εξώφυλλο αρχίσανε τα «κρυμμένα στοιχεία».
Μετα τις πρώτες πλαστικές επεμβάσεις, ο John ονόμασε τον Phil με το ψευδόνυμο Faul, που σημαίνει Faux Paul (ψεύτικος Πωλ).
Έτσι το αντίο μας με τον Paul ήταν «Το μόνο που χρειάζεστε είναι αγάπη» (All you need is Love) με τον γαλλικό εθνικό ύμνο κατά την έναρξη.
Το “Sgt.Pepper” ήταν το πρώτο άλμπουμ με τις φωτογραφίες του Faul, αλλά έπρεπε να γίνει μοντάζ. Το εξώφυλλο του άλμπουμ είναι γεμάτο από μηνύματα. Πολλά από αυτά που ανακαλύψατε είναι αληθή, άλλα όχι, άλλα έχουν ερμηνευτεί λανθασμένα. Ένα από τα πιο σημαντικά είναι το “Welcome The Rolling Stones” γραμμένο με αίμα. Επειδή δεν γνωρίζαμε ποιοι σκότωσαν τον Πωλ, ο John ήταν πεπεισμένος ότι είχαν ανάμειξη οι Stones. Τα πρόσωπα στο εξώφυλλο είναι άνθρωποι που θα ήθελε ο Πωλ στην κηδεία του. Το όνομα της μπάντας άλλαξε κι έγινε από “The Beatles” σκέτο “Beatles”. Στο τύμπανο των ντραμς, αντικατοπτρίζονται οι λέξεις I ONE I X ^ HE DIE. (πέθανε) Η θεά Shiva συμβολίζει τον παλιό και νέο Πωλ, το Άλφα και το Ωμέγα.
Ο Faul , μετά την πρώτη μεγάλη πλαστική επέμβαση, όπου του αφαιρέθηκε το λίπος από το πρόσωπο και αντικαταστάθηκαν όλα του τα δόντια, έπρεπε να υπομείνει και άλλες συνεδρίες με μικρές βελτιώσεις, ωστόσο το αποτέλεσμα δεν ήταν το τέλειο. Οι πλαστικοί χειρούργοι, άλλαξαν πάλι το στόμα του, το σαγόνι του ανακατασκευάστηκε, η μύτη του έγινε κοντύτερη, ακόμα και μέρη των χριών και του σώματός του χειρουργήθηκαν, ενώ τα μάγουλά του και το σαγόνι του τροποποιήθηκαν στην αρχή με make up με βάση τη ζελατίνη και αργότερα με ενέσιμα επιθέματα όταν κυκλοφορούσαμε δημόσια ή όταν κάναμε φωτογραφήσεις, για να ανταποκρίνεται στο πρόσωπο του Πωλ καλύτερα.
Ο Faul φορούσε φακούς επαφής για να σκουραίνει τα μάτια του σε σχέση με τα φυσικά πράσινα που είχε. Κατι που δεν κατόρθωσαν να αντιγράψουν με επιτυχία ήταν το λακάκι που είχε ο Πωλ στο σαγόνι, κάτι που ολοκλήρωσε ο καταπληκτικός μακιγιερ Freddie Williamson. Ο Faul φορούσε επίσης προσθετικό στη μύτη με στόχο να αναπαραστήσει τη μυτερή άκρη που είχε ο Πωλ.”
Εμφανές το προσθετικό στη μύτη του Faul. |
Δεν πειστήκατε ακόμα? Δεν σας αδικούμε, συμβαίνουν πολλά τρελλά σε αυτό το κόσμο!!!
Στην επόμενη ενότητα θα δούμε λεπτομερώς και με ακρίβεια τις διαφορές αυτές, εξετασμένες από πολλές φωτογραφίες και αναφορές… ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ
Paul McCartney (1942-1966) – Μέρος 2ο
Πριν ξεκινήσουμε να συγκρίνουμε τις φωτογραφίες του Πωλ Μακάρτνεϊ πριν και μετά το 1966, θα ήταν καλό να δείξουμε πόσο ακριβής είναι η διαδικασία συγκρίνοντας δύο φωτογραφίες για τις οποίες γνωρίζουμε de facto ότι απεικονίζουν το ίδιο άτομο. Πρώτα λοιπόν θα συγκρίνουμε δύο φωτογραφίες του John Lennon, τραβηγμένες με διαφορά 11 ετών, και μπορούμε να δούμε πόσο αλλάζει το πρόσωπο σε αυτό το διάστημα.
Η πρώτη φωτογραφία τραβήχτηκε το 1963, όταν ήταν 24 ετών και η άλλη στο 1973 όταν ήταν 34:
Στην ουσία δεν υπάρχει καμμία διαφορά μεταξύ των δύο φωτογραφιών. Παρατηρήστε το πως όλα τα χαρακτηριστικά “πέφτουν” ακριβώς το ένα πάνω στο άλλο, τα δόντια, η θέση των ματιών, το σχήμα του κεφαλιού γενικότερα. Ακόμα και το “μήλο του Αδάμ” του ταιριάζει απόλυτα!
Το κρανίο κάποιου σταματάει να μεταβάλλεται κάπου μεταξύ των 17 και 21 ετών, μετά από αυτό το σημείο, ελείψει παραμορφώσεως από άλλους παράγοντες, το μέγεθος και σχήμα του κρανίου παραμένουν ίδια για την υπόλοιπη ζωή του ατόμου. Δεν μεγαλώνει, δεν πλαταίνει και τα χαρακτηριστικά όπως τα μάτια, η μύτη, το σαγόνι και τα αυτιά παραμένουν σταθερά. Το μόνο που αλλάζει είναι η κατανομή λίπους στα μάγουλα και οι ρυτίδες στο δέρμα.
Παρακάτω ακολουθούν δύο φωτογραφίες της Jane Asher, της κοπέλας του Πωλ στη δεκαετία του 1960, τραβηγμένες με διαφορά 30 ετών (πριν την εξετάσετε λάβετε υπόψη ότι υπέστη πλαστική στη μύτη, ευθυγραμμίζοντας τη γέφυρα της μύτης της, οπότε η διαφορά ΔΕΝ είναι από διαφορά γωνίας.)
Και σε αυτή τη σύγκριση, με εξαίρεση το πάχος των 60’s, και την αλλαγή στη μύτη, ουσιαστικά δεν υπάρχει καμμία διαφορά και πρόκειται ξεκάθαρα για το ίδιο άτομο.
Στοιχείο-κλειδί στην σύγκριση είναι η τοποθέτηση των ματιών, η διαγράμμιση του κρανίου και η απόσταση μεταξύ των αυτιών και της βάσης του πιγουνιού, που είναι απαράλλαχτα. Θα συμπεριλαμβανόταν και η μύτη σε αυτά τα χαρακτηριστικά, αν δεν είχε υποστεί πλαστική. Στο γυμνό μάτι, μπορεί να μην φαίνεται να ταιριάζουν απόλυτα (εξάλλου έχουν τραβηχτεί με 30 χρόνια απόσταση!) με μια προσεχτική όμως ματιά, η σύγκριση επιβεβαιώνεται. Το λίπος αλλάζει τα χαρακτηριστικά ενός προσώπου έντονα, αλλά δεν μπορεί να μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά κατανομής που οφείλονται και βασίζονται στη δομή του κρανίου. Όπως είπαμε μετά τα 20 χρόνια του ατόμου, αυτά δεν αλλάζουν.
Πάμε τώρα στον Faul (fake Paul) τον άνθρωπο που αντικατέστησε τον Πωλ Μακάρτνεϊ μετά το 1966.
Κι εδώ, παρατηρούμε, με εξαίρεση την ευθυγράμμιση του πηγουνιού (το οποίο θα εξηγήσουμε αργότερα) και παρά το μεγάλο διάστημα μεταξύ των φωτογραφιών, ότι τα χαρακτηριστικά του κεφαλιού δίνουν ένα τέλειο “ταίριασμα”.
Τώρα θα περάσουμε τα σύνορα της συνωμοσιολογίας… Η παρακάτω φωτογραφία που περιλαμβάνεται στο White Album, λέγεται ότι απεικονίζει τον ψεύτικο Πωλ, λίγο μετά τις πρώτες πλαστικές επεμβάσεις και λίγο προτού εμφανιστεί στη δημόσια αρένα τον Δεκέμβρη του 1966. Υποτιθέμενα, απεικονίζει λοιπόν τον “σωσία” Billy Shepherd. Ας δούμε αν ταιριάζει με τον άνδρα του White Album.
Συμπερασματικά λοιπόν διαπιστώνουμε ότι ο άντρας που όλοι σήμερα αναγνωρίζουμε σαν Πωλ Μακάρτνεϊ, με τον άνδρα από το White Album και έπειτα είναι το ίδιο πρόσωπο (κι όταν λέμε το ίδιο πρόσωπο, εννοούμε το ίδιο άτομο!)
Αλλά τελικά, είναι ίδιος ο Πωλ του ’66 με τον Πωλ του ’67;
Κάτι που μπορεί να προσέξει κάποιος με “γυμνό” μάτι & με ειδιαίτερη ευκολία είναι ότι το σχήμα του κεφαλιού ανάμεσα στα δύο άτομα διαφέρει δραματικά. Συγεκριμένα του Faul είναι πιο μακρόστενο. Ας κάνουμε άλλη μία σύγκριση, πάλι με αναφορά τον Τζων Λέννον. Στην παρακάτω φωτογραφία, προσέξτε επίσης τα ύψη μεταξύ των δύο. Θα σας χρειαστεί η παρατήρηση λίγο πιο κάτω.
Το κεφάλι του Τζων, για μια ακόμη φορά “εφαρμόζει” ακριβώς πάνω στη φωτογραφία.
Του Faul όμως όχι και τόσο σε σχέση με του Πωλ δεν θα λέγατε; Το κεφάλι του μεγαλώνει! Όχι μόνο διαφέρει στο μέγεθος και στο σχήμα αλλά και στο ύψος! Εκεί που ο Τζων είχε πιο μακρόστενο κεφάλι, το κεφάλι του Faul τώρα γίνεται πιο μακρύ, στενό, ενώ “κερδίζει” και πόντους στο ύψος!
Ας το αναλύσουμε λίγο περισσότερο αυτό. Γνωρίζουμε ότι οι δύο άντρες είχαν περίπου το ίδιο ύψος (1.79), όπως αποδεικνύεται και από τα παρακάτω στιγμιότυπα από το Ed Sullivan Show στις 14 Αυγούστου του 1965.
Ο Πωλ ήταν επίσης στο ίδιο ύψος με τον Τζων τρεις μήνες αργότερα στα γυρίσματα του Day Tripper video στις 23 Νοεμβρίου του 1965.
Στο εξώφυλλο του Sgt. Pepper όμως από το άλμπουμ του ’67 φάινεται να έχει πάρει καμμιά 10αριά πόντους. Αυτό φαίνεται και στις φωτογραφίες του συνοδευτικού booklet.
Η διαφορά είναι επίσης εμφανής στα κέρινα ομοιόματα του Madame Tussaud’s στο Λονδίνο, τα οποία πάντα είναι πιστά στον πόντο σε σχέση με τον απεικονιζόμενο.
(Παρατηρούμε ότι Πωλ Μακάρτνεϊ και Τζων Λέννον έχουν το ίδο ύψος, αφού τα ομοιόματα δημιουργήθηκαν πριν το 1967)
Παρακάτω βλέπουμε 2 φωτογραφίες, η μία τραβηγμένη πριν το 67 και η άλλη μετά.
Η διαφορά στο ύψος είναι εμφανέστατη κι ενώ οι γυναίκες θα σας διαβεβαιώσουν ότι τα τακούνια κάνουν θάυματα, εδώ μιλάμε για μια δραματική αλλαγή! Επιπλέον, τηρουμένων των αναλογιών, οι διαφορά είναι στο ίδιο μοτίβο με τις προηγούμενες συγκρίσεις! Επιπλέον, θα ήταν ενδιαφέρον πιθανόν για την “ιστορία” να πούμε ότι η δεύτερη φωτογραφία είναι τραβηγμένη σε νεκροταφείο! Γιατί τι πιο ρομαντικό για ένα ζευγάρι, σε μια φωτογράφιση περιοδικού από το να κάνουν τον περίπατό τους σε ένα νεκροταφείο!
Πάμε τώρα στα μάτια του Πωλ και του Faul…
Οι “βετεράνοι” φανς των Beatles θα θυμούνται ότι ο Πωλ είχε μάτια μελί προς καστανά. Αυτό αποδεικνύεται από τις πολλές έγχρωμες φωτογραφήσεις και βίντεο που διασώζονται. Τα μάτια όμως του σωσία είναι ξεκάθαρα πράσινα!
Και μια πιο πρόσφατη από το 2000…
ΠΡΑΣΙΝΑ!!
Πάμε πάλι τώρα στο Sgt. Pepper’s. “Φρέσκος” από το χειρουργείο και πάνω στη δόξα των Beatles, o Faul φορούσε καστανούς φακούς ή είχε γίνει ρετούς στις φωτογραφίες της εποχής για να συνάδει με τα χαρακτηριστικά του προκατόχου του!
ΚΑΣΤΑΝΑ!!!
Μείνετε μαζί μας για το 3ο και τελευταίο μέρος του άρθρου, με δραματικές ανέκδοτες αποκαλύψεις από συνεντέυξεις τρίτων (και της τελευταίας συζύγου του Heather Mills), και ατράνταχτα στοιχεία (μέγεθος παπουτσιών, κ.α.) τα οποία θα προκαλέσουν αναστάστωση!
http://www.ofioyxos.com/2011/05/paul-mccartney-1942-1966-2.htmlΦιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice