Το Necronomicon «Νεκρονομικόν» είναι ένα από τα ισχυρότερα και
βασικότερα βιβλία μαγείας που έχει επηρεάσει πολλά μαγικά τάγματα καθώς
και έχει δημιουργήσει άλλα που βασίζονται σε αυτό (π.χ.Τάγμα του
Νεκρονομικόν).
Είναι το βιβλίο του
παράφρονα Άραβα Abdul Alhazred. Το βιβλίο της κυριαρχίας του Μεγάλου
Κθούλου. Το βιβλίο διηγείται την ιστορία των…
Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Το Necronomicon«Νεκρονομικόν» είναι ένα από τα ισχυρότερα και βασικότερα βιβλία μαγείας που έχει επηρεάσει πολλά μαγικά τάγματα καθώς και έχει δημιουργήσει άλλα που βασίζονται σε αυτό (π.χ.Τάγμα του Νεκρονομικόν).
Είναι το βιβλίο του παράφρονα Άραβα Abdul Alhazred. Το βιβλίο της κυριαρχίας του Μεγάλου Κθούλου. Το βιβλίο διηγείται….
την ιστορία των μεγάλων παλαιόν και περιέχει σκοτεινές γνώσεις μαγείας. Τις πρώτες αναφορές του Necronomicon της συναντάμε στις σελίδες των διηγημάτων του συγγραφέα H.P. Lovecraft που στην συνέχεια δημιούργησε μία σχολή συγγραφέων με τον όνομα Chulhu Mythos.
Η ιστορία του Νεκρονομικόν ξεκινάει από του Σουμέριους και τις τελετουργίες που χρησιμοποιούσαν για να ανοίξουν τις πύλες και να ξυπνήσουν τον μεγάλο Κθούλου, ο οποίος κοιμάται κάτω από τον βυθό της θάλασσας στην πόλη R’ Lyeh, εκεί που τον φυλάκισαν οι Πρεσβύτεροι θεοί.
“…Προσπάθησα να βρω κάποιο δρόμο μέσα στο σκοτάδι μου. Αθόρυβα, άρχισα να αλληλογραφώ με μοναχικούς στοχαστές κι ονειροπόλους απ’ όλη τη χώρα. Υπήρχε ένας ερημίτης στους λόφους της Δύσης, ένας σοφός στης ερημιές του Βορρά, ένας μυστικιστής ονειροπόλος κάπου στο Νιού Ήνγκλαντ, απομονωμένος στο Ροντ Άιλαντ.
Ήταν απ’ αυτόν τον τελευταίο που πληροφορήθηκα για την ύπαρξη αρχαίων βιβλίων που έκρυβαν παράξενες γνώσεις. Ο άνθρωπος αυτός μου ανέφερε επιφυλακτικά για το θρυλικό Necronomicon και μου έκανε μια δειλή νύξη για το βιβλίο του Έιμπον, που οι φήμες λένε ότι ξεπερνούσε το προηγούμενο σε ανείπωτα βλάσφημη τρέλα.
Είχε και ο ίδιος μελετήσει αυτές τις «Βίβλους» του αρχέγονου τρόμου, αλλά ήθελε πάση θυσία να με αποθαρρύνει από το να εμβαθύνω περισσότερο σ’ αυτόν το χώρο…”
Το Necronomicon, το οποίο και αναφέρεται στην Μυθολογία του Κθούλου, λένε ότι “γράφτηκε” από τον Αμπντούλ Αλχαζρέντ, έναν τρελό ποιητή από τη Σάνα της Υεμένης, που λέγεται ότι μεγαλούργησε κατά την περίοδο των Ομμιάδων Χαλιφών γύρω στο 700 μ.Χ.
Επισκέφτηκε τα ερείπια της Βαβυλώνας και της μυστικής υπόγειας Μέμφιδας και έζησε 10 χρόνια μόνος στη μεγάλη νότια έρημο της Αραβίας, τη Ρόμπα Ελ Χαλίγιεχ ή “κενό διάστημα” των αρχαίων – και την Ντάχνα ή “Βαθυκόκκινη” έρημο των μοντέρνων Αράβων, που θεωρείται ότι κατοικείται από προστατευτικά στοιχειά και τέρατα του θανάτου.
Γι’ αυτήν την έρημο έχουν ειπωθεί πολλά περίεργα και απίστευτα θαύματα από εκείνους που καυχιούνται πως την έχουν διασχίσει.
Στο τέλος της ζωής του, ο Αλχαζρέντ κατοικούσε στη Δαμασκό, όπου γράφτηκε το Necronomicon. Πολλά φοβερά και περίεργα πράγματα ακούστηκαν για το θάνατό του ή την εξαφάνισή του το 738 μ.Χ.
Από τον Ιμπν Χαλικάν έναν βιογράφο του 12 αι. αναφέρεται ότι αρπάχτηκε μέρα – μεσημέρι από ένα αόρατο τέρας που τον καταβρόχθισε με φρικαλέο τρόπο μπροστά σ’ ένα μεγάλο αριθμό παγωμένων από το φόβο μαρτύρων. Πολλά λέγονται επίσης για την τρέλα του. Ισχυριζόταν ότι είχε βρεθεί στο παραμυθένιο Ιρέμ ή Πόλη των Κιόνων και ότι έχει βρει κάτω από τα ερείπια μια συγκεκριμένης ανώνυμης ερειπωμένης πόλης τα συγκλονιστικά χρονικά και μυστικά μιας φυλής παλιότερης από την ανθρωπότητα.
Το 950 μ.Χ. το Αλ Αζίφ, όπως λεγόταν στην αρχή το Necronomicon, (που είχε επιτύχει να γίνει γνωστό, αν και κυκλοφορούσε μόνο κρυφά μεταξύ φιλοσόφων της εποχής) μεταφράστηκε στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ από τον Θεόδωρο Φιλέτα από την Κωνσταντινούπολη με τον τίτλο Νεκρονομικόν. Για ένα ολόκληρο αιώνα υποκινούσε αποκρουστικούς πειραματισμούς, μέχρι που αποσύρθηκε και κάηκε από τον πατριάρχη Μιχαήλ. Μετά από αυτό παρουσιάζεται μόνο φευγαλέα, αλλά ο Όλαους Βόρμιους έκανε αργότερα στην Μεσαιωνική Εποχή το 1228 μ.Χ., την λατινική μετάφραση και το λατινικό κείμενο τυπώθηκε 2 φορές, μία σε black letter (προφανώς στα Γερμανικά) και μία φορά το 15ο αι. (πιθανότατα στα Ισπανικά).
Και οι δύο εκδόσεις είναι χωρίς αναγνωριστικά σημάδια και τοποθετούνται χρονικά και τοπικά μόνο από τα εσωτερικά τυπογραφικά τους στοιχεία. Η εργασία και στις 2 γλώσσες απαγορεύτηκε από τον Πάπα Γρηγόριο τον 4ο το 1232, αμέσως μετά την λατινική μετάφραση που προκάλεσε σάλο. Το αραβικό πρωτότυπο είχε χαθεί πολύ νωρίς, την εποχή του Βόρμιου, όπως ενδείκνυται στην προκαταρκτική του σημείωση και δεν αναφέρθηκε εμφάνιση του ελληνικού αντίτυπου, (το οποίο είχε τυπωθεί στην Ιταλία το 1500 και 1550 μ.Χ.) από την εποχή της πυρκαγιάς μιας συγκεκριμένης προσωπικής συλλογής του Salem το 1692. Μία μετάφραση από τον δρ. Ντη δεν τυπώθηκε ποτέ και σώθηκαν από το αρχικό χειρόγραφο μόνο κάποια αποσπάσματα.
Από τα λατινικά κείμενα που υπάρχουν ακόμη, είναι γνωστό ένα αντίγραφο του 15 αι και βρίσκεται κλειδωμένο στο ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ και ένα άλλο του 17 αι,στην ΕΘΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ. Μία έκδοση του 17 αι. στη ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΓΟΥΑΙΝΤΕΝΕΡ του ΧΑΡΒΑΡΝΤ και στη ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ του ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ του ΜΙΣΚΑΤΟΝΙΚ στο ΑΡΚΑΜ.
Επίσης ένα αντίγραφο βρίσκεται στη ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ του ΜΠΟΥΕΝΟΣ ΑΙΡΕΣ. Πιθανόν να υπάρχουν πολυάριθμα κρυμμένα αντίτυπα και φημολογείται πως ένα από αυτά του 15 αι. αποτελεί μέρος της συλλογής ενός διάσημου Αμερικάνου εκατομμυριούχου. Μια πιο αβέβαιη φήμη αποδίδει τη διάσωση ενός ελληνικού κειμένου του 16 αι. στην οικογένεια ΠΙΚΜΑΝ του ΣΑΛΕΜ. Αλλά παρ’ όλο που διασώθηκε, χάθηκε τελικά με τον καλλιτέχνη Ρ. Ο. ΠΙΚΜΑΝ, ο οποίος και εξαφανίστηκε στις αρχές του 1926.
Το βιβλίο αποσύρθηκε αστραπιαία από τις αρχές των περισσοτέρων χωρών και από όλους τους κλάδους των οργανωμένων Εκκλησιών. Η ανάγνωσή του έχει τρομερές συνέπειες. Λέγεται, ότι από φήμες γι’ αυτό το βιβλίο (το οποίο γνώριζαν σχετικά λίγοι από το ευρύ κοινό), εμπνεύστηκε ο R. W. CHAMBERS την ιδέα του για την νουβέλα του “Ο Βασιλιάς με τα Κίτρινα” (The King in Yellow).
Περιεχόμενα και αποσπάσματα
Ο τόμος έχει τα εξής περιεχόμενα, η μαρτυρία του τρελού Άραβα Ά και ΄Β, οι πλανήτες και οι ιδιότητες τους, το βιβλίο της εισόδου και της περιπλάνησης, τα ξόρκια των πυλών, το βιβλίο του μάλκου, το βιβλίο της επίκλησης, το βιβλίο με τα πενήντα ονόματα, το κείμενο μαγγάν και τέλος το κείμενο ουρίλιαν.
Το πλέον γνωστό απόσπασμα που αναφέρεται στο Νεκρονομικόν, είναι το περίφημο:
(Δεν ειναι νεκρο αυτό που αιώνια μπορεί να περιμένει, και με το πέρασμα παράξενων αιώνων ακόμη κι ο θάνατος μπορεί να πεθάνει) .
Ο Αμπντουλ Αλχαζρέντ αναφερεί στις μαρτυρίες του: ” Χάρης στο Necronomicon ανάστησα δαίμονες και νεκρούς κάλεσα τα φαντάσματα των προγόνων μου. Ξεσήκωσα στρατιές ενάντια στις χώρες της ανατολής καλώντας τις ορδές των δαιμόνων που υπόταξα στην θέλησή μου και κάνοντας έτσι βρήκα τον ΝΓΚΑΑ, το θεό των ειδολολατρών που ξεφυσάει φωτιά και βρυχιέται με τη δύναμη χιλίων ωκεανών. Bρήκα την πύλη που οδηγεί στο υπερπέραν, εκεί που οι αρχαίοι αναζητώντας αδιάκοπα μία είσοδο στον κόσμο μας καραδοκούν. Ταξίδεψα κάτω από τις θάλασσες ψάχνοντας για το παλάτι του αφέντη μας και βρήκα τα μαρμάρινα ερείπια χαμένων πολιτισμών οι οποίοι καταστράφηκαν, γιατί απέκτησαν γνώσεις που βρίσκονται σ αυτό εδώ το βιβλίο“.
Σχετικά με το Necronomicon υπάρχουν δυο βασικές σχολές σκέψεις. Η Ευρωπαϊκή (Grant, Hines, Azenoth κ.α.) που θεωρεί ότι είναι μια ψυχογενής αποκάλυψη στα πρότυπα του Liber Al, ένα κατασκεύασμα του νου δηλαδή που όμως εμπεριέχει εμπνευσμένα ψεγάδια αλήθειας παρμένα από το αρχετυπικό σύμπαν του συλλογικού ασυνειδήτου, και ακόμη πιο πέρα… και η Αμερικάνικη (Simon, LaVey κ.α.), που αντιμετωπίζει το Βιβλίο των Νεκρών Ονομάτων (Necronomicon) σαν ένα ακόμη γριμόριο ικανό να φέρει τον μάγο σε άμεση επαφή με εξώτερες δυνάμεις.
Τα όρια βέβαια των δυο αυτών παρατάξεων δεν είναι εντελώς ξεκαθαρισμένα, αφού συχνά η μια πλευρά επηρεάζει την άλλη. Διακρίνονται μεταξύ τους όμως όσον αφορά την πηγή προέλευσης του βιβλίου. Η δε πρώτη θεωρεί ως πηγή τον ονειρικό κόσμο των συμβόλων και παράδοξους συντονισμούς με κοσμικά ρεύματα – ενώ η δεύτερη αναζητά ντοκουμέντα που να αποδεικνύουν την ιστορική ύπαρξη/καταγωγή του Νεκρονομικόν.
Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.
Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους."
Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια!
Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!
Χρησιμοποιώντας αυτό το έντυπο συμφωνείτε με την αποθήκευση και χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο..Διαβάστε του ορους χρήσης της σελίδας μας
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.