Διαφημίσεις

Στο 40% του αρχικού σχεδιασμού αναμένεται να κατασκευαστούν οι νέοι αυτοκινητόδρομοι της…
«Η δηµοπράτηση αναµένεται να γίνει το β΄εξάµηνο του επόµενου χρόνου, προκειµένου τα έργα να αρχίσουν το 2012», δηλώνει στα Νέα, ο υφυπουργός Υποδομών Γ.Μαγκριώτης.

Τα 62 χιλιόµετρα αυτοκινητοδρόµων που είχε ανακοινώσει τον Φεβρουάριο του 2009 ο πρώην υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ.Σουφλιάς, θα µειωθούν στα 25 χιλιόμετρα περίπου.

Σύµφωνα µε τον κ. Μαγκριώτη, «στα νέα σχέδια δεν υπάρχει η σήραγγα από Σακέτα προς Αττική Οδό, θα κατασκευαστεί καινούργια σήραγγα από την Πλατεία Κύπρου (στην Αργυρούπολη) προς την Αττική Οδό. Ο κόµβος Σακέτα θα περιοριστεί και καταργείται η Μεσόγεια διαδροµή προς τη Ραφήνα», ενώ διατηρείται η Δυτική Υµηττού µέχρι τη Βουλιαγµένης.

Παράλληλα, στο υπουργείο Υποδοµών υπάρχουν σχέδια για νέα έργα µε συµβάσεις παραχώρησης.

Σε αυτά περιλαµβάνονται η µετατροπή σε σύγχρονο αυτοκινητόδροµο (µε διόδια) της παλαιάς εθνικής οδού Ελευσίνας – Υλίκης – Θήβας. Μέχρι τώρα σχεδιάζεται η κατασκευή των έργων να αρχίσει σε δύο χρόνια και στόχος είναι η κυκλοφοριακή ελάφρυνση του οδικού δικτύου Μεταµόρφωση – Λαµία.

Επίσης, σχεδιάζεται η υποθαλάσσια σύνδεση της Σαλαµίνας, όπου το σηµείο εξόδου για τα αυτοκίνητα θα είναι στην περιοχή µεταξύ Ελευσίνας και Μεγάρων (ακόµη δεν έχει οριστεί ακριβώς).

Παράλληλα, γίνονται προσπάθειες ώστε µέσα σε δύο χρόνια να έχει επιλεγεί ο ανάδοχος του έργου υποθαλάσσιας ζεύξης της Λευκάδας και έως τα τέλη του έτους να έχει επιλεγεί ο ανάδοχος για την κατασκευή του αεροδροµίου στο Καστέλλι.

Στο µεταξύ, στα τρέχοντα έργα δεν πνέει ο ίδιος άνεµος αισιοδοξίας. Προβλήµατα µε τη χάραξη, προσφυγές στα δικαστήρια, απαλλοτριώσεις µε πολύ αργούς ρυθµούς, συµπληρωµατικές συµβάσεις (οι οποίες πλέον καταργούνται µε το νέο θεσµικό πλαίσιο) έχουν τινάξει στον αέρα τον αρχικό σχεδιασµό.

Στον χορό των προβληµάτων και το Μετρό. Εξαιτίας της εµπλοκής της Siemens, σταµάτησε ακόµη και η επέκταση προς Πειραιά και δεν παραδίδονται οι σταθµοί στα νότια και δυτικά προάστια.

Η εταιρεία συµµετέχει στην επέκταση στο λιµάνι για τον µηχανολογικό εξοπλισµό, ενώ σε ό,τι αφορά τους λοιπούς σταθµούς επρόκειτο, σύµφωνα µε τον αρχικό σχεδιασµό, να αναλάβει µε απευθείας ανάθεση τα έργα της σηµατοδότησης.

Και επειδή οι αρµοδιότητες για το πρόβληµα υπερβαίνουν το υπουργείο Υποδοµών, η ηγεσία του θα θέσει το ζήτηµα την ερχόµενη εβδοµάδα στην Επιτροπή Θεσµών και Διαφάνειας της Βουλής.

Όσον αφορά τους αυτοκινητοδρόµους, µεγάλος σκόπελος είναι οι απαλλοτριώσεις. Από το υπουργείο Υποδοµών σχεδιάζεται να λυθεί το θέµα είτε µε νοµοθετική ρύθµιση ανάλογη µε εκείνη που ίσχυσε στα έργα των Ολυµπιακών Αγώνων είτε µέσω Fast Τrack, ανάλογα µε το ποια θα πάει πρώτη στη Βουλή.
in.gr
Αττικής.
Αναρτήθηκε από Sarotiko

Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *