Και οι δυο λέξεις μας δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα, βέβαια η μια είναι γραμμένη στα Αγγλικά και η ερμηνεία της σημαίνει « Μυαλό » και η άλλη όπου είναι πιο παλαιή είναι γραμμένη στα Λατινικά και σημαίνει « Εγκέφαλος ». Δηλαδή MEGAMINDPOLISOMANCER = ΜΕΓΑ-ΜΥΑΛΟ-ΠΟΛΗ-ΜΑΝΤΕΙΑ δηλαδή κάτι το άπιαστο, το θεϊκό αν και δεν είναι!! Η άλλη λέξη URBANOCEREBRUMOMANCERS = ( Η πιο σωστή μετάφραση είναι) ΘΡΥΛΙΚΟΣ-ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ-ΜΑΝΤΕΙΑΣ δηλαδή το πιο δυνατό μυαλό που υπάρχει σε θέμα μαντικών ικανοτήτων ή ψυχικών δυνάμεων, με λίγα λόγια και οι δυο λέξεις έχουν την ίδια ερμηνεία. Είναι σαν την λέξη που χρησιμοποιεί ο Γιαννουλάκης για να δείξει ποιος είναι αυτός που κάνει κουμάντο σε όλη την Μεγαλούπολη από όλες τις πλευρές ψυχικές και μη, αυτή η λέξη είναι ο « Πολιτιουργός ». Μόνο που στο πραγματικό MEGAPOLISOMANCY-URBANOMANCY οι δυο σύνθετες παρά πάνω λέξεις έχουν να κάνουν πρώτα με την προσχεδιάσει μια πόλης και την μεταμόρφωση της σε Μεγαλούπολη….
Φανταστείτε όλες τις τεράστιες αυτές πόλεις επάνω στην γη η κάθε μια έχει τον δικό της MEGAMINDPOLISOMANCER-URBANOCERBRUMOMANCER. Σε κάθε Μεγαλούπολη υπάρχει μόνο ένας ο οποίος δίνει εντολή στους MEGAGEOGRAPHOPMANCERS το που θα αποφασίσουν να φτιαχτεί μια πόλη με σκοπό να γίνει Μεγαλούπολη και μετά δίνει εντολή στους MEGAARCHITECTOMANCERS το πως και που αποφασίστηκε να κτιστούν τα διάφορα κτήρια, δρόμοι, πάρκα, κτλ κτλ. Παρ’ όλο ότι είχα κάποιες πληροφορίες το πως γίνονται οι ενέργειες από την αρχή μπορώ να σας πω ότι μπερδεύτηκα πιο πολύ και δεν κρύβω να σας πω ότι δεν μπορώ να το εξηγήσω…. ίσως αργότερα αν τα καταφέρω…
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εκτός από τα πρωταρχικά κτήρια μια πόλης που φτιάχνονται βάση του MEGAPOLISOMANCY-URBANOMANCY όταν αρχίσει και παίρνει την μορφή της Μεγαλούπολης πλέον προσθέτονται και άλλα κτήρια, όπως ουρανοξύστες, θέατρα, εκκλησίες με την αρχιτεκτονική του ιδίου συστήματος δίνοντας περίεργη όψη στα κτήρια. Όψη που κάποιες φορές δείχνει μελαγχολία ή μυστικισμό ή μοντερνισμό, ή κάτι το ακαταλαβίστικο για τον κόσμο κάνοντας τον να αναρωτηθεί για το τι είδους κτήριο είναι αυτό αλλά και πόσο άσχημο ή περίεργο δείχνει στα μάτια τους.
Εκεί όμως που δημιουργεί ανάμικτα συναισθήματα προβληματισμού, ομορφιάς, μη τήρησης της ορθόδοξης ή καθολικής ανέγερσης, περιέργειας, μυστικισμού, ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής όταν το βλέπουν οι άνθρωποι είναι σε ναούς ή εκκλησίες των κάθε πιστών και σε όλες τις θρησκείες του κόσμου. Σε αυτό το άρθρο εδώ θα σταθούμε, στους ναούς και εκκλησίες που φτιάχτηκαν μέσω του MEGAPOLISOMANCY-URBANOMANCY ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ « Φάρους » αλλά και ίσως ορμητήρια κάποιων « Πληρωμάτων » από τις αντίστοιχες ομάδες… αν και «« Κάποιοι » έχουν δηλώσει ότι είναι τόποι διαφυγής και των δυο ομάδων από τους «Σκιεροπολυμορφηστές » αλλά και από τους « Σκεπτομορφηστές » όπου είναι και οι δυο οι μεγαλύτεροι εφιάλτες και των δυο ομάδων!!
Πολλές εκκλησίες διαφορετικών μορφών και ονομασιών κτίστηκαν στον κόσμο, αλλά οι μορφές κάποιων ναών είναι τόσο ασυνήθιστες που αξίζουν ιδιαίτερη προσοχή, ειδικά από άτομα που ασχολούνται έστω και « ερασιτεχνικά » με το MEGAPOLISOMANCY-URBANOMANCY!! Ας δούμε μερικές από αυτές και θα σταθούμε στην μια και μοναδική στο είδος της!!!
Crystal Cathedral, Ηνωμένες Πολιτείες
Η προτεσταντική εκκλησία στην πόλη της Καλιφόρνιας-Garden Grove έγινε σχεδόν εξολοκλήρου από γυαλί και το σχήμα της μοιάζει με ένα τεσσάρων σημείων κρύσταλλο ( Προσέξτε με τι μοιάζει, θυμηθείτε τα όπλα των πληρωμάτων… !!! ). Κατά τη διαδικασία της κατασκευής περίπου 12 χιλιάδες γυαλιά έχουν χρησιμοποιηθεί, και μέσα σε αυτό το κτήριο βρίσκεται το μεγαλύτερο εκκλησιαστικό όργανο του κόσμου, με 16 χιλιάδες σωλήνες, πληροφορίες λένε ότι φτιάχτηκε το όργανο για να μπορέσουν να ελέγξουν τα « Paramentals » κατά πόσο αληθεύει αυτό δεν μπορώ να το γνωρίζω ούτε και αν το πέτυχαν…..
Hallgrímskirkja, Ισλανδία
Αυτή η ασυνήθιστη εκκλησία, βρίσκεται στο κέντρο του Ρέικιαβικ, είναι το τέταρτο ψηλότερο κτίριο στην Ισλανδία ( Προσέξτε το ΨΗΛΟΤΕΡΟ κτήριο στην Ισλανδία !! ), και ταυτόχρονα το μεγαλύτερο. Το ύψος του είναι 74,5 μ. και στην κορυφή του πύργου υπάρχει κατάστρωμα παρατήρησης ( ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑ παρατήρησης…..) που έχει πανοραμική θέα της πόλης. Η εκκλησία πήρε το παράξενο όνομά της στη μνήμη του κλήρου στην Ισλανδία ο ποιητής Hallagrum Patterson, και η εμφάνισή της εκκλησίας, σύμφωνα με τους δημιουργούς της, την έκτισαν έτσι ώστε θα πρέπει να μοιάζει με τα geysers ( γαιοπίδακες ), τα οποία είναι τόσα πολλά στην Ισλανδία. Η κατασκευή του ναού διήρκεσε για μεγάλο χρονικό διάστημα, από το 1945 έως το 1986…..κατα έναν περίεργο τρόπο όλα αυτά τα παράξενα κτίσματα « Φάροι » του MEGAPOLISOMANCY-URBANOMANCY παίρνει πολύ καιρό να κτιστούν….
Είναι μια άλλη εκκλησία, η οποία δεν ταιριάζει σε κανένα κανόνα αρχιτεκτονικής των καθολικών εκκλησιών, βρίσκετε στη Ρώμη. Ο δημιουργός του, ο Richard Meier, δεν δίστασε να το αποκαλέσει «το καμάρι της Ρώμης» αλλά και το «έργο της χιλιετίας». Η μορφή του κτιρίου έχει θρησκευτική χροιά…. Τρία παράλληλα τόξα συμβολίζουν την Αγία Τριάδα, και η λεία επιφάνεια καθρέφτης πριν από την εκκλησία θα πρέπει να θυμίζει το νερό, το οποίο είναι ένα σημαντικό μέρος της τελετής του βαπτίσματος…… αλλά και κάτι άλλο για αυτούς που γνωρίζουν!!!
Η εκκλησία εδώ και καιρό, μαζί με το Κρεμλίνο, είναι το σύμβολο της Μόσχας και της Ρωσίας, κτίστηκε κατά τα έτη 1555-1561 με την συνδρομή του Ιβάν Γκρόζνι προς τιμήν της δέσμευσης του Καζάν και τη νίκη επί του Χανάτο Καζάν. Ο αρχιτέκτονας του ναού είναι άγνωστος ( Προσέξτε άγνωστος….. καθόλου τυχαίο ). Σύμφωνα με μία εκδοχή, ήταν ο Γιάκοβλεφ Ποστίκοβ ένας ιδιαίτερος αρχιτέκτονας από το Πσκοφ, σύμφωνα με τους άλλους ήταν ένας αρχιτέκτονας της Δυτικής Ευρώπης ( κατά πάσα πιθανότητα, Ιταλός ).Ο θρύλος λέει ότι ο Ρώσος τσάρος διέταξε την τύφλωση του δημιουργού του καθεδρικού ναού, έτσι ώστε ποτέ δεν θα μπορέσουμε να οικοδομήσουμε κάτι ακόμη πιο όμορφο ( Πράγμα που δεν είναι αληθές ). Το κτήριο μέσα και έξω κρύβει πολλά μυστικά για κάποιον που ξέρει να τα διαβάσει….
Ο καθεδρικός ναός, στη Βραζιλία
Η κατασκευή της ασυνήθιστης εκκλησίας στην πρωτεύουσα της Βραζιλίας, ολοκληρώθηκε το 1970. Ο αρχιτέκτονας, ο Oscar Neymer, δημιούργησε μια δομή που αποτελείται από ασύμμετρες υπερβολικές στήλες, το καθένα ζυγίζει 90 τόνους. Η μορφή της εκκλησίας συμβολίζει τα χέρια που προτείνονται στον ουρανό, προς στο Θεό. Λέγετε ότι ο Ρωμαιοκαθολικός Μητροπολιτικός Ναός στο Λίβερπουλ χρησίμευσε ως πρότυπο για το ναό. Είναι ένας ναός που πολλοί είναι αυτοί που λένε ότι εκτός το αιρετικό στυλ που έχει κρύβει πολλά και παράξενα μυστικά από το προαύλιο τριγύρω του αλλά έως και μέσα…. Πολλοί αποκρυπτογραφιστές έχουν δοκιμάσει να λύσουν κάποια από τα μυστήρια της χωρίς όμως αποτέλεσμα…
Ο Μητροπολιτικός Ναός στο Λίβερπουλ, Αγγλία
Ο καθεδρικός ναός αρχικά είχε σχεδιαστεί ως ο δεύτερος μεγαλύτερος στον κόσμο, σε αντίθεση με τον ήδη υπάρχουσα στο Λίβερπουλ, Αγγλικανικής καθεδρικό ναό. Ωστόσο, λόγω των προβλημάτων με τη χρηματοδότηση του έργου της κατασκευής άλλαξε τέσσερις φορές και τελικά δεν έχει σχεδόν τίποτα κοινό με το αρχικό σχέδιο ( Προσέξτε, άλλαξε τέσσερεις φορές το έργο της κατασκευής… σας θυμίζει κάτι; ) Είναι ένας από τους πιο παράξενους ναούς της Αγγλίας όπου έχουν ειπωθεί πολλά για πολλές μυστικές εταιρίες, και αυτός ο ναός έχει παρατηρητήριο στο πιο ψηλό σημείο στο οποίο υπάρχει μοχλός ποδιού ( Σαν ποδόγκαζο αυτοκινήτου ) για να περιστρέφεται ο εκάστοτε παρατηρητής γύρω γύρω……
Ο καθεδρικός ναός του Μιλάνου είναι ένα από τα μεγαλύτερα στον κόσμο και το δεύτερο στην ευρυχωρία μετά τον καθεδρικό ναό του Αγίου Πέτρου στη Ρώμη. Η κατασκευή του ναού, η οποία ξεκίνησε το 1386, διήρκεσε 600 χρόνια και ολοκληρώθηκε μόλις στις αρχές του 19 αιώνα, όταν με τη σειρά του ο Ναπολέων σχεδίασε την πρόσοψη και τελικά τελείωσε. Δεν χρειάζεται να σας πω κάτι για αυτό είναι δεδομένο ότι κρύβει πολλά μα πάρα πολλά μυστικά του ζητήματος……
Η διακόσμηση της εκκλησίας αυτής της Τσεχίας, που βρίσκεται στις παρυφές της μικρής πόλης της Κουτνα Γκόρα, είναι κατασκευασμένη εξολοκλήρου από οστά ανθρώπων, και για το λόγο αυτό ο ναός ονομαζόταν “Εκκλησία των οστών” ή Kostnice ( Κοστινίτσε ). Ο ναός κτίστηκε στο έδαφος ενός αρχαίου νεκροταφείου που έκλεισε το 1870, το εσωτερικό του αποτελείται από τα λείψανα των περίπου 40 χιλιάδες ανθρώπων που κάποτε ήταν θαμμένοι εκεί. Ο αρχιτέκτονας της δημιουργίας, ήταν ο τυφλός μοναχός Φράντισεκ, όπου από την τότε εκκλησία διορίστηκε με την αποστολή « να ταξινομήσει » το έδαφος του νεκροταφείου…. Για αυτόν ακριβώς το σκοπό, ταξινόμησε τα οστά από το μέγεθος και το σχήμα, τα έπλυνε όλα καλά μέχρι να ασπρίσουν και στη συνέχεια τα χρησιμοποίησε αυτά στη διακόσμηση του ναού.
Ο τρόπος που είναι τοποθετημένοι οι σκελετοί δημιουργεί πολλά ερωτηματικά ακόμη και στους απλούς ανθρώπους που δεν έχουν ιδέα από « ΑΣΤΥΜΑΓΕΙΑ » ή « MEGAPOLISOMANCY-URBANOMANCY » ….. όπου είναι ένα και το αυτό κατά κάποιο τρόπο!! Τα οστά είναι τοποθετημένα με την γνώση της «Ιερής Γεωγραφίας », αμέσως κάποιος μπορεί να διακρίνει ότι κάποια από τα οστά μαζί με τα κρανία δημιουργούν πεντάκτινα αστέρια, εξάγραμμα, ενιάγραμμα, ακόμα και δωδεκάκτινα αστέρια δύναμης, δύναμης μυστικιστικής, που πραγματικά πολλοί λίγοι γνωρίζουν την πραγματική έννοια τους!!!
Υπάρχουν και κάποιοι σκελετοί ολόκληροι τοποθετημένοι σε πολύ παράξενες και αλλόκοτες στάσεις που προκαλούν τρόμο μα και ερωτηματικά για πιο λόγο να τοποθετηθήκαν έτσι…. Υπάρχουν πολυέλαιοι εξολοκλήρου φτιαγμένοι από τα οστά των νεκρών ( Προσέξτε!! ) του αρχαίου νεκροταφείου και άλλα πολλά που μόνο αν πατέ εκεί θα τα δείτε!! Γιατί επιλέχτηκε να κτιστεί ένας ναός σε αρχαίο νεκροταφείο και να χρησιμοποιηθούν τα οστά όλων των νεκρών με την γνώση της « Ιερής Γεωγραφίας » μέσα σε έναν ναό που ακόμα και η αρχιτεκτονική του είναι τόσο παράξενη και είναι βασισμένη στην τόσο παράξενη άλλα και τόσο σπανιότατη « MYSTICUM SACRIS ARCHITECTURA DEFUNCTORUM » = Η ΜΥΣΤΙΚΙΣΤΙΚΗ ΙΕΡΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ!! Εδώ θα σταματήσω γιατί δεν μου επιτρέπετε να συνεχίσω άλλο….. αν όμως κάποιοι από τους υποτιθέμενους MEGAPOLISOMANCERS-URBANOMANCERS νομίζουν ότι ξέρουν τι είναι εκτός από τα σύμβολα των Μεγαλουπόλεων, τις οντότητες, τα ψηλά κτήρια θα περιμένω σχόλια τους με μεγάλη μου χαρά ώστε να μου αποδείξετε ότι ξέρετε κάτι….. αν όχι θα το ξαναπώ συνεχίστε με ότι ψεύτικο κάνετε δεν είναι κακό….!! Οι φωτογραφίες είναι από δικιά μου έρευνα.
Sagrada Familia, Ισπανία
O Antonio Gaudi ένας παράξενος άνθρωπος και αρχιτέκτονας ξεκίνησε να φτιάχνει ένα από τα πιο διάσημα ημιτελή σε χρόνο στην κατασκευή κτίρια στον κόσμο. Ξεκίνησε το 1882, η κατασκευή αναμένεται να ολοκληρωθεί λέγεται το 2026, για την 100η επέτειο από το θάνατο του μεγάλου αρχιτέκτονα. Ωστόσο, οι ημερομηνίες έχουν αλλάξει τόσες πολλές φορές που κανείς δεν πιστεύει ιδιαίτερα στην νέο διορισθείσα ημερομηνία. Ο Γκαουντί ο ίδιος είχε απάντηση στο ερώτημα γιατί χρειάζεται τόσο πολύ για να στήσει το ναό ( επέβλεψε την κατασκευή για πάνω από σαράντα χρόνια)-δήλωσε: “πελάτης μου δεν είναι βιαστικός”.
Την υπέρβαση της διαίρεσης μεταξύ της ανθρώπινης συνείδησης και της χριστιανικής συνείδησης, « ΟΛΑ » ζουν σε αυτό το χρονικό κόσμο και είναι ανοικτή σε αιώνια ζωή, ανάμεσα στην ομορφιά των πραγμάτων και του Θεού, όπως την ομορφιά. Ο Αντόνι Γκαουντί έκανε αυτό όχι με λόγια αλλά με πέτρες, τις γραμμές, τα αεροπλάνα, και τα σημεία. Πράγματι, η ομορφιά είναι μία από τις μεγαλύτερες ανάγκες της ανθρωπότητας. Είναι η ρίζα από την οποία τα υποκαταστήματα της ειρήνης και τους καρπούς της ελπίδας μας έρχονται εμπρός. Η Ομορφιά του Θεού αποκαλύπτει, επίσης, επειδή, όπως και αυτός. Να μας καλεί για την ελευθερία και μας ελκύει μακριά από τον εγωισμό…
Έτσι, υπάρχουν αξιοσημείωτες αποκλίσεις από το στυλ του Γκαουντί στην κατασκευή, που συνεχίστηκε μετά το θάνατό του το 1926. Ο Γκαουντί πέρασε τα τελευταία 15 χρόνια της ζωής του εντελώς αφιερωμένο σε αυτό το μνημειώδες έργο ζώντας μια λιτή ζωή. Στην πραγματικότητα, ο Γκαουντί πέρασε τα τελευταία δύο χρόνια της ζωής του, σε κατάσταση ύπνου στην κρύπτη της Sagrada Familia και ικετεύοντας για τις δωρεές. Ο Γκαουντί πέθανε με τραγικό τρόπο το 1926, όταν χτυπήθηκε από έναν οδηγό τραμ και αρνιόντουσαν τα ταξί και οποιοσδήποτε να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο…..( τραγικό ε; για μια τέτοια μορφή; ). Όταν ο Γκαουντί αναγνωρίστηκε στο νοσοκομείο απόρων τρεις ημέρες μετά το ατύχημα, ο Γκαουντί αρνήθηκε να πάει σε ένα καλύτερο νοσοκομείο, λέγοντας « Ανήκω εδώ μεταξύ των φτωχών ». Η ιστορία του Γκαουντί δεν είναι μόνο συνδεδεμένη με τη Βασιλική της Sagrada Familia, αλλά επίσης μπορεί να προμηνύει την αγιοποίηση…. Ο Γκαουντί έχει γίνει γνωστός ως αρχιτέκτονας του Θεού ( MEGAARCHITECTOMANCER ), λόγω της αφοσίωσής του στη Σαγκράδα Φαμίλια. Αλλά υπήρξε επίσης μια αίτηση για την αγιοποίηση του Γκαουντί ανοιχτή στο Βατικανό από το 1992. Θα ήταν Άγιος ή φαντασιόπληκτος ή URBANOMANCER έχει καταφέρει και έχει αφήσει το όνομα του ως ένας από τους πιο παράξενους αρχιτέκτονες στον κόσμο. Ο ναός που άρχισε να πρώτο φτιάχνει είναι από τα πιο περίπλοκα κτήρια στον κόσμο χειροποίητης καλλιτεχνίας έως και αρχιτεκτονικής. Έχει πολλά μυστικά ο ναός αυτός που από διάφορους ερευνητές έχει ονομαστεί χαϊδευτικά « η κιβωτός των μυστικών »…
Σε αυτό έχουν απόλυτο δίκιο γιατί υπάρχουν παραστάσεις αγαλμάτων οι οποίες έχουν κάποιες ακαταλαβίστικες παραστάσεις μα και αυτές που καταλαβαίνει κάποιος τι δείχνει έχει το μυστήριο της όπως είναι τοποθετημένα τα αγάλματα σε όλο το κτήριο μέσα και έξω….. Το πιο παράξενο είναι το ταβάνι της εκκλησίας όπου ο ίδιος ο αρχιτέκτονας δήλωσε ότι:
<< Είναι από μόνο του ένα μυστικό της « Αστικής Μαγείας » εκατομμύρια κόσμος θα το δει στο μέλλον μα ένας ή δυο θα καταλάβουν το νόημα!! >>
Η δήλωση του αυτή δημιούργησε πολλούς εχθρούς στον κύκλο της εκκλησίας όπου του έκαναν την ζωή δύσκολη στο να τελειώσει το έργο που είχε αναλάβει… Τον Γκαουντί κάποιοι ερευνητές του MEGAPOLISOMANCY-URBANOMANCY τον θεωρούν ως έναν από τους πιο φανερούς MEGAPOLISOMANCERS-URBANOMANCERS που πέρασαν τα τελευταία χρόνια από την γη. Μάλιστα κάποιοι του δίνουν τον τίτλο « ΜΕGAARCHITECTOPOLISOMANCER » ένας ιδιαίτερος τίτλος με πολλά μυστικά…. όπως τα μυστικά του δράκου ή των αστεριών δύναμης ή των περιέργων οντοτήτων που είναι γεμάτο το κτήριο εξωτερικά….( αν κοιτάξετε καλά μέσα στο κτίριο ή πότε κατεβείτε στα υπόγεια του θα διαπιστώσετε ότι έχει και εκεί κάποιες περίεργες οντότητες όπου θυμίζουν έντονα « Σκεπτομορφηστές » ). Οι φωτογραφίες είναι από δικιά μου έρευνα.
Η μελαγχολική ατμόσφαιρα μιας Μεγαλούπολης δεν γίνεται αντιληπτή από τον καθένα, θα πρέπει οι «δέκτες» σου να είναι ανοικτοί και καταλλήλως συντονισμένοι για να την «πιάσουν». Να μπορείς να διαισθάνεσαι την πόλη ως έναν ζωντανό «χρόνο- οργανισμό», όπου παρελθόν, παρόν και μέλλον είναι ένα. Όσοι άνθρωποι έζησαν σε μια πόλη άφησαν σ’ αυτήν το «στίγμα» τους δηλαδή το πνευματικό τους στίγμα.
Τα απομεινάρια των πόλεων όπως παλαιά εργοστάσια, παλαιά σπίτια, εκκλησίες, αρχαία κτίσματα, παλαιοί δρόμοι που μετατράπηκαν σε πεζόδρομους, στενάκια που ίσα ίσα χωράει με το ζόρι ένα μικρό αυτοκίνητο κτλ. κτλ. έχουν εγκλωβίσει τις σκεπτομορφές των ανθρώπων που έζησαν μέσα τους… δεν θα συνεχίσω άλλο με το θέμα αυτό αν και θα μπορούσα γιατί κάποια πράγματα είναι καλύτερα να παραμείνουν όπως έχουν……
Προτού όμως κλείσω το τεράστιο αυτό ακαταλαβίστικο θέμα θα ήθελα να εξηγήσω γιατί σε αυτά τα άρθρα μίλησα για τους « ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥΣ MEGAPOLISOMANCERS-URBANOMANCERS!!! » Όπως έχω ξαναπεί η INVISIBLE LYCANS TEAM ιδρύθηκε για να πει κάποιες αλήθειες για το πως έχουν τα πράγματα πραγματικά σε κάποια παράξενα, μυστικιστικά, ανεξήγητα, ζητήματα που συμβαίνουν στο πλανήτη μας ή έχουν συμβεί ανά τους αιώνες ακόμα και στην αρχαιότητα!! Αν δεν έχουμε την πλήρη εξήγηση για κάτι τουλάχιστον προσπαθούμε να το πλησιάσουμε!! Αν κάπου θα κάνουμε λάθος και το ανακαλύψουμε ή μας το ανακαλύψετε εσείς να είστε σίγουροι ότι θα βγούμε δημόσια και θα πούμε ότι κάναμε λάθος, δεν θα κρυφτούμε πίσω από το δάχτυλο μας.
Έτσι στο θέμα του MEGAPOLISOMANCY-URBANOMANCY είπαμε με πολύ λίγα λόγια έως ελάχιστα κάποιες από τις αλήθειες που είχαν διαστρεβλωθεί από « Κάποιους » για δικό τους σκοπό!! Υπάρχουν χιλιάδες πράγματα που δεν ανέφερα γιατί δεν μπορώ αλλά και ούτε επιτρέπετε να αναφέρω… Όμως αυτό το οποίο μπορώ να αναφέρω είναι για το MEGAPOLISOMANCY στην Ελλάδα όπου έχει πολλούς οπαδούς και πιστεύουν ότι συμμετέχουν σε αυτό πιστεύοντας ότι θα είναι οι εκλεκτοί για να κάνουν κάτι τέτοιο….. δεν είναι τίποτα αλλά από το περίεργο παιχνίδι Kult με κάποιες παραλλαγές και που ονομάστηκε MEGAPOLISOMANCY στην χώρα μας!! Όπως έχω ξαναπεί μπράβο σε αυτόν που το έκανε να γίνει ένας Αστικός Θρύλος όχι μόνο στην χώρα μας αλλά παγκοσμίως……
Kult είναι ο ορισμός για ένα σύγχρονο φανταστικό παιχνίδι ρόλων που αρχικά σχεδιάστηκε από τον Gunilla Jonsson και τον Michael Petersen, όπου παρουσιάστηκε στη Σουηδία το 1991. Το παιχνίδι αυτό πλέον δημοσιεύεται μόνο στα αγγλικά, τα αντίγραφα μπορούν να αγοραστούν μέσω της δευτεροβάθμιας και εξειδικευμένης αγοράς…. Το Kult είναι αξιοσημείωτο για τις φιλοσοφικές και θρησκευτικές σε βάθος εκδοχές της, καθώς και για το ώριμο περιεχόμενο…!!
Ρύθμιση
Το Kult βρίσκεται στην σύγχρονη εποχή, συνήθως σε μεγάλες, πραγματικές πόλεις και metropols. Στο παιχνίδι, ο κόσμος που βλέπουμε είναι μια ψευδαίσθηση όπου οι χαρακτήρες « παίκτες » ή « URBANOMANCERS » προσπαθούν να σπάσουν, το κατεστημένο για να αποκαλύψουν ένα ακόμα πιο σκοτεινό σκηνικό που στο παιχνίδι ονομάζεται πραγματικότητα. Αυτή η παραίσθηση δημιουργήθηκε από τον να κρατήσει φυλακισμένη την ανθρωπότητα και να αποφευχθεί η ανθρωπότητα να ανακτήσει τη θεότητα, που κάποτε είχε… Οι άνθρωποι για να ανακτήσουν την θεότητα γίνεται μέσω μιας έννοιας που ονομάζεται παιχνίδι, ξύπνημα, στο οποίο ο χαρακτήρας έχει μια εξαιρετικά υψηλή ή χαμηλή ψυχική ισορροπία και δεν είναι πλέον συγκρατημένη με τους κανόνες της παραίσθησης. Θα δείτε περισσότερα για την ψυχική ισορροπία παρακάτω.
Φορείς
Το κοσμολογικό σκηνικό του Kult βασίζεται σε μεγάλο βαθμό το Δέντρο της ζωής (Καμπάλα) και του Sephirot . Είναι με βάση του Δημιουργού και Άρχοντες του στη μία πλευρά, και ο Astaroth και οι άγγελοι του θανάτου από την άλλη. Κάθε Άρχων Άγγελος του Θανάτου ή αντιπροσωπεύουν μια αξία, ή μια ομάδα ή μια ενέργεια (οργανώσεις παροχής βοήθειας, την κακοποίηση των παιδιών, μαφία, απάθεια, των δικαστικών συστημάτων, κλπ.) πάνω στο οποίο έχουν μεγάλη επιρροή…. Οι Άρχοντες Άγγελοι και ο θάνατος έχουν διάφορα πλάσματα και λατρείες για να κάνουν την προσφορά τους και να προωθηθούν οι αξίες τους. Πολλές από αυτές είναι δεσμοφύλακες μας που εργάζονται για να διατηρήσουν την ψευδαίσθηση. Πολλές από τις περιπέτειες περιστρέφονται γύρω από το πώς οι συγκρούσεις των οντοτήτων αυτών θα επηρεάσουν τους χαρακτήρες των παικτών και τον κόσμο γύρω τους.
Εξαφάνιση του Δημιουργού
Ένα από τα πιο βασικά στοιχεία του παιχνιδιού είναι ότι ο Δημιουργός έχει εξαφανιστεί μόλις πριν από τον 20ο αιώνα, και από τότε ο Astaroth, οι άρχοντες και οι άγγελοι θανάτου αγωνίζονται για την εξουσία, ( Από το παιχνίδι αυτό βασίστηκε το σενάριο του SUPERNATURAL της τηλεοπτικής σειράς ). Πολλοί φορείς έχουν εξαφανιστεί από τότε, και η ψευδαίσθηση έχει αποδυναμωθεί. Το παιχνίδι αφήνει πολλά στη φαντασία των ερμηνευτικών κυρίων του παιχνιδιού όσον αφορά τους λόγους για την εξαφάνιση του Δημιουργού, καθώς και την προαναφερθείσα θεότητα του ανθρώπου.
Πραγματικότητες
Η έννοια παιχνίδι βασίζεται στην ύπαρξη πολλών πραγματικοτήτων που μπορούν να εμφανιστούν όταν οι ψευδαισθήσεις είναι στο Ζενίθ:
Όπως της Μητροπόλεως που είναι η αρχική πόλη που διασυνδέεται με όλες τις μεγάλες πόλεις, Κόλαση και τα κολαστήρια όπου οι άνθρωποι είναι δέσμιοι και βασανίζονται μετά το θάνατο, και τη Γαία , που συνδέεται με τη φύση και τις καταστροφικές δυνάμεις της φύσης.
Κανόνες
Το σύστημα είναι ένα σύστημα που βασίζεται σε δεξιότητες που χρησιμοποιούν 20-όψης ζάρια (είναι, ωστόσο, το d20 σύστημα δημοσίευσε Η Wizards of the Coast ), με βάση το σημείο στους χαρακτήρες. Στο παιχνίδι, ένα φυσικό 1 έχει συνήθως μεγάλη επιτυχία με προσθήκη μπόνους και ένα φυσικό 20 σημαίνει μια πλήρη αποτυχία!!
Μερικά από τα σύμβολα και τα πλάσματα που εμφανίζονται στο Kult μπορεί επίσης να τα δει κάποιος και σε άλλα παιχνίδια της Σουηδίας με την οποία οι συγγραφείς Kult και την ομάδα παραγωγής συνέβαλαν σε αυτά. Η μετάλλαξη εξιστορεί το σύμπαν (που δημιουργήθηκε από τον Nils Gulliksson και Michael Stenmark) τεχνοβλαστών πλασμάτων της μετοχής όπως των Nepharites Razides ( φανταστικές οντότητες ) που εμφανίζονται στο παιχνίδι.
Ψυχική Ισορροπία
Κεντρικό σημείο του παιχνιδιού είναι η πτυχή της ψυχικής ισορροπίας, η οποία είναι μια λογική εύρους των ειδών. Όσο πιο κοντά στην ισορροπία είναι ο χαρακτήρας, τόσο πιο εύκολα αυτός ή αυτή είναι συγκλονισμένη και τόσο πιο δύσκολο είναι για το χαρακτήρα για να δει μέσα από την ψευδαίσθηση. Ένας χαρακτήρας Kult μπορεί να έχει θετικά ή αρνητικά αποτελέσματα και στην ψυχική ισορροπία επηρεάζεται από τα συνταρακτικά γεγονότα, την επιρροή από τα πλάσματα ή μέρη ή από τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα….
Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα είναι συνήθως τα ταλέντα και τα χαρακτηριστικά που λειτουργούν υπέρ ή κατά του χαρακτήρα, όπως η φιλία των ζώων, καλλιτεχνικό ταλέντο, την επίγνωση του σώματος, ή από το αρνητικό φάσμα είναι κοινωνικά επιδέξιος, στην τοξικομανία , παράνοια ή κάτι παρόμοιο.
Καταπολέμηση
Υπάρχουν δύο διαφορετικές επίσημες ενός συνόλου κανόνων για τον αγώνα. Το δεύτερο και τρίτο είναι στα αγγλικά, είναι κανόνες που χρησιμοποιούν ένα σύστημα που βασίζεται σε παράγοντες Επίδραση Ζημιών (DEF).
Μαγεία
Η Μαγεία στο σύστημα του Kult είναι σε μεγάλο βαθμό βασισμένο στις ίδιες του πραγματικού κόσμου απόκρυφες συστήματα πεποιθήσεων και κάποιες σύγχρονες μαγεία κοινωνίες. Οι Dragon Rouge πεποιθήσεις μαγείας, ιδίως, είναι παρόμοιο με το μαγικό θεωρία που περιγράφεται στο Kult, αν κάποιος αγνοεί τις πιο ακραίες πτυχές του παιχνιδιού ( όπως τα υπερφυσικά πλάσματα που λειτουργούν ως “εχθρικά” για τους χαρακτήρες των παικτών, ή την ιδέα ότι ο κόσμος είναι μια ψευδαίσθηση). Μάγοι και μάγια από ένα (ή σπανιότερα περισσότερα) από πέντε διαφορετικές επιλογές. Θάνατος, Όνειρο, τρέλα, πάθος και Χρόνο και Διάστημα. Λόγω του γεγονότος ότι αυτές οι περίοδοι έχουν (πολύ) μεγάλο χρόνο χύτευσης (έως και αρκετές ημέρες), πολύ συγκεκριμένες και απαιτητικές λεκτική δηλαδή, υλικών και σωματικών απαιτήσεων, μπορεί μόνο να ρίξει μέσα σε αυτά ο αφιερωμένος ναός του μάγου, τα ξόρκια είναι στην πραγματικότητα περισσότερο σαν να οιονεί -θρησκευτικές τελετές….
Ιστορία
Το Kult δημοσιεύθηκε αρχικά από την εταιρεία παιχνίδια, στόχου το 1991 ως ένα Σουηδικό παιχνίδι ρόλων, και αργότερα έχει ήδη μεταφραστεί σε διάφορες άλλες γλώσσες. Το Kult έχει δημοσιευθεί στα σουηδικά, γερμανικά, αγγλικά, ιταλικά, ισπανικά και γαλλικά.
Τρέχουσες εκδόσεις
Επί του παρόντος, το Kult ανήκει στο Παράδοξο – Διασκέδαση και δημοσιεύεται στα αγγλικά και στα γαλλικά από το 7ος Κύκλος και στα ιταλικά από τον εκδοτικό οίκο Raven. Η τρίτη αγγλική έκδοση του Kult, με τον τίτλο « Πέρα από το Πέπλο » είναι προς το παρόν εξαντλημένο, και οι ενδείξεις φαίνεται να κατευθύνεται προς την αγγλική γραμμή που μετακινούνται σε αυστηρά ηλεκτρονική μορφή, PDF[1].
Η τρέχουσα κατάσταση της γαλλικής γραμμής παραγωγής είναι επίσης ασαφής αυτή τη στιγμή, λόγω των φτωχών πωλήσεων των συμπληρωμάτων….
Αμφισβήτηση
Στη Σουηδία, το Kult έχει δημοσιευτεί από τον γενικό Τύπο αρκετές φορές, και το 1997 οι βασικοί κανόνες του Kult αναφέρθηκε σε μια στο Κοινοβούλιο της Σουηδίας .Η κίνηση ήταν να αφαιρέσει την χρηματοδότηση προς τις επιδοτούμενες ομάδες νέων που είχαν ενεργό ρόλο με το παιχνίδι. Αναφέρεται σε μια δολοφονία που έγινε σε μια μικρή πόλη στη νότια Σουηδία που ονομάζεται Bjuv, όπου ένας 15-χρονος σκοτώθηκε από τους 16 και 17 ετών φίλους του που (σύμφωνα με τη νομική κίνηση) επηρεάστηκαν από το Kult…..
Οι επικριτές των παιχνιδιών ρόλων έχουν επίσης συνδέσει το Kult με ένα 16χρονο αγόρι στην Σουηδία που αυτοκτόνησε με κυνηγετικό όπλο, το Νοέμβριο του 1996.
Οι τοπικές εφημερίδες Tønsbergs blad Tønsberg, Νορβηγία ανακοίνωσε ότι το Kult έχει σχέση με την εξαφάνιση ενός αγοριού που ονομάζεται Ανδρέας Σφυρής 1η Ιούλη,1994. Ο Ανδρέας Σφυρής έπαιξε δήθεν το Kult μια εβδομάδα πριν από την εξαφάνισή του. Ακόμα αγνοείτε……. ( Είναι αυτό που είπα και πιο πριν, μην τυχόν και πέσουν σε πραγματική υπόθεση οι παίχτες…!!!!).
Αυτά για αυτούς που προσπαθούν να κάνουν κάτι το οποίο είναι ψεύτικο μα εξελίσσεται σε ένα Αστικό Θρύλο ο οποίος θα βασίζεται πάντα στην φαντασία και την ψευδαισθησιακή αίσθηση ότι ανήκουν στο πραγματικό MEGAPOLISOMANCY-URBANOMANCY ενώ ανήκουν σε κάτι φτιαχτό!! δεν είναι κακό να ανήκεις κάπου έστω και ψευδό-φανταστικά δηλώνεις ενεργό άτομο στο εαυτό σου πρώτα, μα το να προσπαθήσεις να πείσεις κάποιον ή εμένα ότι κάνεις το σωστό στο θέμα του MEGAPOLISOMANCY δείχνεις στον εαυτό σου το πόσο ηλίθιος είσαι που πίστεψες ότι βρίσκεσαι στις αληθινές ομάδες…..
Αν είσαι μπερδεμένος κάνε στον εαυτό σου τις εξής ερωτήσεις για να δεις αν είσαι σε αληθινή ομάδα ή όχι:
Α) Μπορώ τρέχοντας σε ταράτσα ή στέγη να κάνω άλμα στην απέναντι ταράτσα ή στέγη η οποία έχει μήκος το χάσμα γύρω στα 50 ή 60 μέτρα μήκος;
B) Mπορώ να μετακινήσω πράγματα με το μυαλό μου, όχι μικροπράγματα, αυτοκίνητα, πόρτες, να λυγίσω μέταλλα χοντρά, ή ακόμη το πολύεδρο μου να του αλλάξω σχήμα και μέγεθος με την σκέψη μου, αλλά και κυρίως να μπορέσω από το πολύεδρο να βγάλω ενέργεια που θα την χρησιμοποιήσω ως όπλο;
Γ) Χρειάζομαι πραγματικά γυαλιά ειδικά για να βρω ένα « Ρήγμα »; ( ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ) Αν όχι πως το βρίσκω;
Δ) Εκτός από τα σύμβολα και κώδικες έχω δει ποτέ « Σκιεροπολυμορφηστή » ή κάτι άλλο να βγαίνει από το « Ρήγμα »;
Δεν θα σας κάνω άλλες ερωτήσεις αυτές ήδη είναι πάρα πολλές για να καταλάβετε το αν βρίσκεστε στην πραγματική ομάδα ή όχι. Και κάτι άλλο, λέτε όσοι είναι αναμιγμένοι στο πραγματικό MEGAPOLISOMANCY – URBANOMANCY να έχουν ανάγκη από διάφορες ιστοσελίδες για να ανταλλάσουν απόψεις και ιδέες αλλά και το να ακούνε πληρώματα από VHF;
Εάν το πιστεύετε ένιαι σαν να λέτε στον κόσμο ότι κάνετε το υπέρτατο κρυφό γεγονός με ότι « Μαγικό » υπάρχει στην Μεγαλούπολη και για να συνεννοηθείτε χρησιμοποιείτε αναμεταξύ σας το ίντερνετ υστέρα από τόσες αρχαίες μυστικιστές δυνάμεις συνεννοήσεις ανά τις χιλιετηρίδες!!! Αυτό και μόνο θα πρέπει να σας κάνει να το ξανά σκεφτείτε….. αλλά και αυτό που κάνετε έστω και ψεύτικο ένιαι αξιέπαινο.
Η ομάδα INVISIBLE LYCANS με επιτυχία διαλεύκανε αυτό το τόσο δύσκολο θέμα έστω και με λίγα λόγια, αν υπάρξει κάποιος ο οποίος θέλει να μας διαψεύσει ότι κάνουμε λάθος ή δεν ένιαι έτσι όπως τα έχουμε παρουσιάσει είμαστε ανοιχτοί να τον ακούσουμε και να παρουσιάσουμε την άποψη του και αν είμαστε λάθος σε κάτι θα το ανακοινώσουμε ευθέως ότι το τάδε άτομο μας διόρθωσε!! ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΣΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ!! Μέχρι την επόμενη φορά να είστε όλοι καλά και να θυμάστε.
Αν δεν πιστεύετε σε κάτι, δεν πάει να πει αυτό το κάτι ότι δεν υπάρχει!!!!
Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβριστικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή
Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Αυτός ο άνθρωπος εδώ αντιγράφει (με γελοίο και κουτοπόνηρα αφελή τρόπο) παραποιεί και διαστρεβλώνει το βιβλίο του Παντελή Γιαννουλάκη "Megapolisomancy: Τα Μυστήρια των Πόλεων", και το έργο "Cosmopolis Project" επίσης του ιδίου.
Κείμενο γελοίο και αποπροσανατολιστικό για το ενδιαφέρον αυτό θέμα.
SAS VEVAIWNW OTI EINAI TEXNH VASISMENI STIN DYNATOTITA TOU ANTHRWPOU PERA APO TIN SYNITHISMENI ANTILIPSI ISWS KAI ME TIN DYNATOTITA XRISIS VASIKIS TEXNOLOGIAS
KAI DEN EXEI NA KENI ME TO ALMA SE MIA GRIGORI ALLAGI THESIS SKOPEUSIS MONO
EINAI MEGALO THEMA
OYTE ME GYALIA GIAAYTO YPARXOUN OMADES KAI O KATHEIS TIN DOULEIA TOU KAI TON TOMEA TOU
MAKRI NA ANOIXTEI AYTOS O FAKELOS