Διαφημίσεις

Οχι, δεν πρόκειται για κάποιο remake του blockbuster που δημιούργησε ο Κρίστοφερ Νόλαν. Είναι πραγματικότητα. Η γερμανική έκδοση του δικτύου Sky, σε συνεργασία με την διαφημιστική εταιρεία BBDO έχουν εφεύρει μια τρελή νέα τεχνολογία που μεταδίδει διαφημίσεις κατευθείαν στο μυαλό.

Οι Γερμανοι χρησιμοποιούν μια μέθοδο που εκμεταλλεύεται την αγωγιμότητα των οστών και μεταδίδει ήχους στο εσωτερικού του αυτιού μέσω του κρανίου, κάτι που κάνει τον άνθρωπο που εν αγνοία του υποβάλλεται σε αυτή τη διαδικασία να του αρέσει η μουσική που ακούει.

Τo Sky δοκίμασε την τεχνολογία αυτή με την καμπάνια «Talking Window», επειδή οι άνθρωποί του είχαν τοποθετήσει έναν μικρό αναμεταδότη στα παράθυρα τρένου. Οταν οι επιβάτες έγερναν προς το παράθυρο για να ξεκουραστούν ή να ρίξουν έναν υπνάκο άκουγαν μια εσωτερική φωνή που τους έλεγε κατεβάσουν την εφαρμογή του Sky για smartphone.

Η συγκεκριμένη διαδικασία μαγνητοσκοπήθηκε, μεταδόθηκε και όπως ήταν λογικό προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων. «Απαράδεκτη προσπάθεια. Δηλαδή δεν θα μπορούμε να ακουμπήσουμε το κεφάλι μας πουθενά; Θα μας στερήσουν και τον ύπνο; Είναι κάτι που δεν πρέπει να εφαρμοστεί στις δημόσιες συγκοινωνίες», σχολίασε ένας από τους επιβάτες του τρένου. Παρά τις αντιδράσεις το Sky σκοπεύει να λανσάρει με κάθε δόξα και τιμή το project «Talking Window».



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Inception – Γερμανική εταιρεία μας «φυτεύει» διαφημίσεις στο μυαλό ΒΙΝΤΕΟ”
  1. …Τηλεγραφητής

    Aυτο το project τους μάρανε…δεν κοιτάνε να μαζέψουνε τα κάτουρα απ' τα μπατζάκια τους!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *