Ryanair: Φοβού τους Ιρλανδούς και δώρα… μεταφέροντες!
Ποια είναι όμως η Rayanair;
Πρόκειται για μια ιρλανδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους. Οι φήμες για την Ryanair έφτασαν στην Ελλάδα πολύ πριν από την ίδια την εταιρεία, η οποία μόλις την περασμένη Τρίτη ανακοίνωσε τη δημιουργία βάσεών της στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη!
Ολόκληρη την περασμένη δεκαετία η Ryanair βρισκόταν μονίμως
«απέναντι» από την παλιά κρατική Ολυμπιακή Αεροπορία, εναντίον της οποίας είχε καταθέσει ουκ ολίγες προσφυγές στα αρμόδια όργανα της Κομισιόν σύμφωνα με τα nea.gr
Μάλιστα, το 2007 έφτασε σε σημείο να απειλεί ακόμα και την ίδια την Κομισιόν, επειδή επέτρεπε «να παραμένει στη ζωή η Ολυμπιακή»!
H Ιρλανδική εταιρία ξαναχτύπησε αυτή τη φορά παρουσιάζοντας την Κρήτη ως ανεξάρτητο κράτος με τη σημαία της Κρητικής Πολιτείας, η οποία φυσικά ίσχυε μέχρι το 1913 όταν και το νησί ενσωματώθηκε στο ελληνικό κράτος.
Σε μια παλαιότερη ανάρτησή μας εδώ παρουσιάσαμε φωτογραφία με μια παράξενη συσκευή που μοιάζει με ψεκαστικό ακροφύσιο στον κινητήρα μιας αεροπορικής μηχανής της Ryanair! Έπειτα από 2 σχετικές ερωτήσεις στην ιρλανδική εταιρεία, για το τι είδους εξοπλισμός είναι αυτός που χρησιμοποιεί στην μηχανή του αεροπλάνου καμία απάντηση δεν δόθηκε από την εταιρεία.
Δείτε τη φώτο
Τέλος σας παραθέτουμε μερικά βίντεο από το youtube σχετικά με τη συγκεκριμένη εταιρεία.
Δείτε τα πολύ προσεκτικά και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Παρατηρείτε καμιά διαφορά στη φώτο; (απόσπασμα από το βίντεο)
Πάμε πάλι σε βίντεο…
Παρατηρείτε κάτι στη φώτο; (απόσπασμα από το βίντεο)
Δείτε επίσης πολύ προσεκτικά…
Σίγουρα κάποιοι θα γκρινιάζουν λέγοντας ότι δε θέλουμε την ανάπτυξη, ότι δε θέλουμε τον ανταγωνισμό για να πέσουν οι τιμές κλπ κλπ.
Σε αυτούς έχω να πω… ότι καλό είναι να βλέπουμε και τη φάκα πίσω από το τυράκι και να τους ευχηθώ καλές πτήσεις…
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Αυτά είναι παρόμοια με τα ίχνη του stratoturbo εφεύρεση του 1925
Θα συμφωνήσω όσο αφορά τις προσφυγές της Ryanair κατά της Ολυμπιακής αλλά να αναφέρουμε ότι προσφυγές έκανε και η "ελληνική" Aegean εναντίον της Ολυμπιακής.
Ωραια ερευνα…αλλα ας ψαξουμε μηπως κανει τα ιδια και η aegean….και μετα βγαζουμε συμπερασμα!
Έμεινα άφωνος. Τι έρευνα και τι επιχειρήματα. Φοβερό. Τι μάτι, να μπορεί να ξεχωρίσει σε τέτοιο ύψος ότι το αεροπλάνο είναι της Ryanair… Το μόνο που δεν διάβασα είναι ότι η Ολυμπιακή έκλεισε εξ΄αιτίας της Ryanair
η αληθεια ειναι ομως οτι η συγκεκριμενη εταιρια εχει φθηνα εισητηρια οταν δεν εχεις αποσκευες (εκτος ενος μικρου σακιδιου 10 κιλων ) απο κι και πανω πληρωνεις τον κουκο αηδονι. Σε ιδιο βαρος με αλλη εταιρια μπορει να ειναι και 3πλασια της Ryanair. Μαλλον χρειαζεται πολυ χωρο ελευθερο στο αεροπλανο γιατι ομως;;;;;;;;;;;
η αληθεια ειναι ομως οτι η συγκεκριμενη εταιρια εχει φθηνα εισητηρια οταν δεν εχεις αποσκευες (εκτος ενος μικρου σακιδιου 10 κιλων ) απο κι και πανω πληρωνεις τον κουκο αηδονι. Σε ιδιο βαρος με αλλη εταιρια μπορει να ειναι και 3πλασια της Ryanair. Μαλλον χρειαζεται πολυ χωρο ελευθερο στο αεροπλανο γιατι ομως;;;;;;;;;;;
Το ακροφύσιο με΄σα στον κινητήρα πιθανόν είναι για να ρίχνει νερό σε περίπτωση φωτιάς στον κινητήρα. Κανένα από τα ίχνη αεροπάνου δεν φαίνεται να είναι χημικό. Το παρακάναμε με αυτήν την παραφιλολογία.
ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ! ! ! ! ! !
Τι κιτρινισμός είναι αυτός ? ? ? ! ! !
ΑΙΣΧΟΣ και πλήρης αναξιοπιστία – αποπροσανατολισμός – κιτρινισμός – εν ψυχρώ δούλεμα (στείλανε λέει 2 επιστολές και δεν τους απάντησαν !!! Μα ΤΙ να τους απαντήσουν, ΑΝ τις έστειλαν ποτέ, που δεν πιστεύω ότι τις έστειλαν)
Πρόκειται για το ένα από τα δύο inlet temperature probes (αν ο κινητήρας είναι CFM 56-3), ή για το μοναδικό inlet temperature probe (αν ο κιν. είναι CFM 56-7), διότι ο κινητήρας ΕΙΝΑΙ CFM 56, αυτός δηλαδή που φορά το Β 737 400 (-500,-600,-700,-800,-900)
Το probe αυτό βρίσκεται στην εισαγωγή του κινητήρα και σκοπός του είναι να μετρά τη θερμοκρασία του εισερχόμενου αέρα την οποία τροφοδοτεί στά συστήματα ελέγχου του κινητήρα .
Εξ όνυχος τον λέοντα …
Ξανά, ΑΙΣΧΟΣ για το blog αυτό …
Παραφυλολογία και αχετοσήνη στο έπακρο…
ΜΠΟΥΧΤΗΣΑΜΕ ΠΙΑ ΦΤΑΝΕΙ.