Η νέα μέθοδος παρακολούθησης και χειραγώγησης του καταναλωτικού κοινού; Ή η απαρχή της απόλυτης παρακολούθησης της πραγματικής ζωής με ηλεκτρονικά μέσα;
Η εφαρμογή- μετατροπών Conversions API της Google αποτελεί ένα διαφημιστικό project το οποίο επιτρέπει στις επιχηρείσεις να χρησιμοποιούν τα προφίλ των χρηστών ώστε να παρακολουθούν τις καταναλωτικές συνήθειες των χρηστών τόσο εντός δικτύο όσο και… εκτός αυτού!!! Η εφαρμογή C-API θα συνδυάζει δεδομένα της πραγματικής ζωής με δεδομένα των χρηστών του διαδικτύου ώστε να «φέρει την πραγματική ζωή εκτός δικτύου στον κόσμο του internet “bring offline into your online world.”»
Η παρακολούθηση των καταναλωτών μέσω συναλλαγών εντός καταστημάτων, παρακολούθησης κλήσεων σε συνδυασμό με διαδικτυακές «κινήσεις» θα ενσωματωθούν στις «αρμοδιότητες» της Google. Το marketing αναμένεται πολύ σύντομα να βελτιστοποιηθεί μέσω εκστρατειών προώθησης που θα βασίζονται ολοένα και περισσότερα στα επιχειρηματικά δεδομένα.
Οι servers ανά τον κόσμο θα μπορούν να παρακολουθούν και να ανιχνεύουν τις καταναλωτικές συνήθειες χρησιμοποιώντας ψηφιακές πληροφορίες οι οποίες έχουν συλλεχθεί στον πραγματικό κόσμο. Η βιομετρική τεχνολογία παίζει ένα πολύ σημαντικό ρόλο για την υλοποίηση αυτής της εφαρμογής – υπό την πρόφαση και την δικαιολογία της τελειοποίησης των υπηρεσιών προώθησης προϊόντων και της διαφήμισης..
Ήδη, όμως, η Google έχει δεχθεί αίτημα από την κυβέρνηση των Η.Π.Α να παραδόσει δεδομένα που έχει συγκεντρώσει από χρήστες. Πολύ απλά, ότι ξεκινά ως παρακολούθηση των αγορών μπορεί εύκολα να μετατραπεί στην πλήρη διαδικτυακή και εξωδιαδικτυακή παρακολούθηση όλων των πολιτών!!!
Αυτή είναι μία πολύ ανησυχητική εξέλιξη – αν και δεν θα πρέπει να αμελούμε ότι η κολοσσία εταιρία αναζητήσεων στον παγκόσμιο ιστό εργάζεται για την Εθνική Υπηρεσία Ασφαλείας National Security Agency (NSA)… (apocalypsejohn)
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice