Διαφημίσεις

Η τουρκική φρεγάτα Βarbaros κλάσης MEKO 200TN, προχώρησε σε μία πρωτοφανή πρόκληση (έχει καταντήσει κοινοτυπία η λέξη “πρωτοφανής” αλλά δυστυχώς η Άγκυρα συνεχώς κλιμακώνει τις προκλήσεις και δεν υπάρχει άλλη λέξη για να περιγράψει τα γεγονότα) περίπου 3,5 ώρες πριν:

Προερχόμενη από το ναύσταθμο του Ακσάζ, έφτασε στο κεντρικό Αιγαίο, όπου εκτέλεσε κανονική ανθυποβρυχιακή επιχείρηση εντός των Εθνικών Χωρικών Υδάτων στην Αμοργό (για την ακρίβεια μεταξύ της Αμοργού και του νησιού Κίναρος), “παρκάροντας” εντός των ΕΧΥ και απογειώνοντας ένα ανθυποβρυχιακό ελικόπτερο S-70-B, το οποίο έκανε βόλτες γύρω από τα νησιά!

Το ελικόπτερο πετούσε μία ώρα (!) εντός του Εθνικού Εναέριου Χώρου, από την οποία τα 35′, ενώ η φρεγάτα είχε εισέλθει στα Εθνικά Χωρικά Υδατα!

Στα ΕΧΥ εισήλθε μεταξύ 15.25 και 16.00 ανάμεσα στα δύο νησιά και ήταν τόσο σοβαρό που η ελληνική αντίδραση ήταν – επιτέλους – ασύμμετρα ισχυρή:

Σηκώθηκαν δύο μαχητικά F-16C Block 52+από το Καστέλι δεκαπέντε λεπτά μετά την απονήωση του ελικοπτέρου έφτασαν δέκα λεπτά αργότερα στην περιοχή, εγκλώβισαν το τουρκικό ελικόπτερο σε παραμέτρους βολής πυροβόλου και πυραύλων AIM-9L και πέρασαν δίπλα του τουλάχιστον δύο φορές.

Κοινώς, έπεσε – επιτέλους – “γερό ξύλο” σε σημείο που ζαλισμένος ο πιλότος αντί να το κατευθύνει προς την φρεγάτα προκειμένου να το προσνηώσει, παραλίγο να το ρίξει στην θάλασσα!

Η φρεγάτα, ακολουθούμενη από ένα σκάφος του ΠΝ βρίσκεται τώρα δυτικα της Σάμου, με κατεύθυνση τα Δαρδανέλια.

Η τουρκική φρεγάτα “Barbaros” F-244 ανήκει στην ομώνυμη κλάση και περιγράφεται ως σκάφος ΜΕ#ΚΟ 200 Track II-A. Έχει πλήρες εκτόπισμα 3.350 τόνων, μήκος 116,7 μέτρα, πλάτος 14,8 μέτρα και βύθισμα 4,25 μέτρα.

Η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει ανέρχεται στους 32 κόμβους και το πλήρωμά της αποτελείται από 180 άτομα. Σε ότι αφορά τον οπλισμό της διαθέτει 2 τετραπλούς εκτοξευτές Mk 41 με βλήματα επιφανείας – επιφανείας RGM-84 Harpoon, ένα εκτοξευτή Mk 41 Mod 8 με 16 θέσεις για κάθετα εκτοξευόμενα βλήματα Sea Sparrow, ένα πυροβόλο των 5 ιντσών και τρία αντιπυραυλικά συστήματα Sea Zenith της Oerlikon Contraves.

Το τουρκικό Ναυτικό διαθέτει δύο σκάφη από την συγκεκριμένη κλάση το ομώνυμο F-244 και το F-245 Oruçreis, ενώ η επόμενη έκδοση των σκαφών που περιγράφονται ως ΜΕΚΟ 200 track II-B έχει και αυτή δύο σκάφη τα Salihreis (F-246) και Kemalreis (F-247).

Περισσότερα σε λίγο.

defencenet



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

6 σχόλια στο “EKΤAKTO: Eπεισόδιο στο Αιγαίο με πολύ “ξύλο” σε τουρκικό ελικόπτερο από ελληνικά F-16 Block 52+”
  1. Ποτε δεν καταλαβα γιατι αφου επανελιμενος τα τουρκικα αεροπλανα παραβιαζουν τα εθνικα ορια δεν τα καταριπτουν;;με τον ρυθμο που αντιδρουμε απλως εκπαιδευουμε τους τουρκους πιλοτους και χαλαμε χρημα.και η εκπαιδευση γινεται απο τους καλυτερους!!!!!!!

  2. Άφου μετά από χρόνια τους θημήθηκε να κανούν μια αναχαίτιση έχω να δηλώσω το εξής:

    Φεγγαράκι μου λαμπρό..

  3. πραγματικα οι τουρκοι ειναι πολυ ηληθιοι… δεν επρεπε να υπαρχει το ειδος τους πανω στη γη… ειναι βλασφημια για ολοκληρο το συμπαν… (το λεω στα γηινα)

  4. Το Αιγαίο τοχουν μοιράσει καιρό τώρα…βλέπε Ηλιος,Σινούκ,Σαμινα και το τελευταίο στη Μυκονο…
    Andre.

  5. Δεν χρειάζεται να το καταρίψουν. Μπορούν πολύ απλά να το υποχρεώσουν να προσγειωθεί σε αεροδρόμιο μας, να το κατασχέσουν και να βάλουν τον πιλότο φυλακή. Έτσι η πολεμική μας αεροπορεία θα έχει +1 f16 στο στόλο της. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ @ΡΧΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΜΑ. Οι δικοί μας είναι κρυφοί σύμμαχοι των τουρκων, και πράκτορες των εβραιων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek