Διαφημίσεις

Ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελος Βενιζέλος που εκφράζουν δήθεν την ταπεινότητα και έχουν το θράσος να μιλούν για κατανόηση των θυσιών και γνώση της κατάστασης που βιώνουν στην εποχή του μνημονίου οι Έλληνες, έστειλαν τις πανάκριβες θωρακισμένες BMW 750 που διαθέτουν για σέρβις και επέστρεψαν με τιμολόγια αξίας 47.600 ευρώ.


Τόσο κόστισε το σέρβις των δύο αυτοκινήτων (23.800 έκαστο), αφού δόθηκαν εντολές να αντικατασταθούν υλικά, ακόμη και να κατέβουν τα σασμάν των αυτοκινήτων χωρίς αυτό να απαιτείται από τα χιλιόμετρα που είχαν κάνει. Αλλά αφού πληρώνουν τα κοροΐδα, οι Έλληνες φορολογούμενοι εν προκειμένω, δεν ενοχλεί καθόλου τους κ.κ. Σαμαρά και Βενιζέλο.

Ο ελληνικός λαός μπορεί να μην έχει να φάει, αλλά οι ίδιοι ξοδεύουν για σέρβις των αυτοκινήτων τους 47.600 ευρώ και αρέσκονται να κάθονται στα δερμάτινα σαλόνια και να μετακινούνται ατσαλάκωτοι με τις πολυτελείς BMW 750 που η αγορά τους κόστισε 1,5 εκατομμύριο ευρώ και κάθε γκαζιά τους καταπίνει και μερικές δεκάδες ευρώ. Αλλά είπαμε, τα κοροΐδα πληρώνουν.

Οι τεχνικοί στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Αστυνομίας στην Αμυγδαλέζα όπου έγιναν τα σέρβις δεν πίστευαν πως δαπανάται ένα τεράστιο ποσό σε καιρό κρίσης για σέρβις έστω και του πρωθυπουργικού αυτοκινήτου, όταν στην άκρη του γκαράζ είχαν δεκάδες περιπολικά της Αστυνομίας, όπως και σε άλλα συνεργεία, τα οποία παραμένουν ακινητοποιημένα για αστείες βλάβες.

Αλήθεια τι έχουν να πουν εκεί στο Μέγαρο Μαξίμου και στην αντιπροεδρία της κυβέρνησης ή το υπουργείο Εξωτερικών για το γεγονός ότι η ελληνική κοινωνία στερείται των υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας γιατί τα περιπολικά βρίσκονται παρκαρισμένα με βλάβες των 100 και των 200 ευρώ ή ελλείψει καυσίμων;

Τα 47.600 ευρώ αρκούσαν για να κινήσουν δεκάδες οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. και να τεθούν και πάλι στην υπηρεσία του πολίτη για την πάταξη του εγκλήματος. Αλλά, για χάριν της χλιδής του κ. Σαμαρά, αλλά κυρίως του κ. Βενιζέλου τι σημασία έχει που είναι παρκαρισμένα δεκάδες περιπολικά ή που δίδεται καύσιμο με το σταγονόμετρο;

Τι και αν ο κόσμος πεινάει και η αγορά στενάζει; Η καρέκλα και η εξουσία έχει σημασία. Το είπε άλλωστε ξεκάθαρα ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ και υποψήφιος ευρωβουλευτής με τη ΝΔ Βασίλης Κορκίδης στην πιο εύστοχη δήλωση μετά την αδυναμία εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας.

«Οι 300 της Βουλής με την μη ψήφιση Προέδρου Δημοκρατίας έστω και την ύστατη στιγμή μας έσωσαν από την χειρότερη Βουλή που έχει υπάρξει ποτέ στην ιστορία του Κράτους. Μία Βουλή που όπως φάνηκε ήταν κατώτερη των περιστάσεων και των απαιτήσεων της εποχής», δήλωσε o κ. Bασίλης Κορκίδης. Ποιος; Ένα παραδοσιακά δεξιό στέλεχος και άνθρωπος της αγοράς.

Οι κ.κ. Σαμαράς και Βενιζέλος δεν αποχωρίζονται όμως τη «Μπέμπα» τους. Ο πρώτος έχει τη θωρακισμένη BMW 750 από το 2012, όταν το αυτοκίνητο που αγοράστηκε για την προστασία του υπουργού Δημόσιας Τάξης του παραχωρήθηκε από τον τότε υπουργό Νίκο Δένδια. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε για τις μετακινήσεις της Γερμανίδας Καγκελάριου Α. Μέρκελ κατά την επίσκεψη της στην Ελλάδα το 2012.

Όσον αφορά την ακριβώς ίδια BMW 750 με αυτή του πρωθυπουργού που διαθέτει ο κ. Βενιζέλος, αγοράστηκε επίσης εν μέσω κρίσης για να προστατεύει τον εκάστοτε υπουργό Οικονομικών. Τη χρησιμοποίησε για λίγους μήνες ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου και στη συνέχεια την έκανε κτήμα του ο Ευάγγελος Βενιζέλος.

Πρόκειται για δύο αλεξίβομβα-αλεξίσφαιρα αυτοκίνητα, με τζάμια πάχους όσο ένας χονδρός τόμος εγκυκλοπαίδειας. Τα αυτοκίνητα μοιάζουν με απλά μοντέλα παραγωγής. Παρά το αυξημένο βάρος, μπορούν να επιταχύνουν από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική τους ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας είναι V8, 4.400 κυβικών εκατοστών και αποδίδει 407 ίππους στις 5.500 στροφές ανά λεπτό.

Διαθέτουν ειδικά συστήματα δορυφικής τηλεπικοινωνίας, ώστε να μπορεί ο πρωθυπουργός και ο υπουργός ανά πάσα στιγμή να μιλάει απευθείας με τα «κόκκινα τηλέφωνα» μέσω κρυπτογράφησης, τηλεοπτικό δέκτη δορυφορικής λήψης για να έχει ενημέρωση από τα δορυφορικά δίκτυα όλου του κόσμου.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα αυτοκίνητα έχουν θωράκιση αντίστοιχη με αυτή που χρησιμοποιείται για τα οχήματα του προέδρου των ΗΠΑ. Αυτό εξηγεί και το τεράστιο κόστος απόκτησης τους που έφτασε τις 750.000 ευρώ έκαστο.

Τώρα αν ο Έλληνας δεν έχει να μετακινηθεί και τον πετάει ο ελεγκτής έξω από το λεωφορείο γιατί δεν έχει εισιτήριο ή αν πολύ περισσότερο δεν έχει να φάει, προφανώς ελάχιστα απασχολεί τους κ.κ. Σαμαρά και Βενιζέλο.

defencenet



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

5 σχόλια στο “47.600 ευρώ για σέρβις στις δύο BMW 750 των Α.Σαμαρά και Ε.Βενιζέλου”
  1. ‘’ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ΄΄O ΠΑΝΟΣ,
    ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑ KAI OI BOYLGAROI «ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ» ΤΟΥ DEFENCENET ….ΧΑ! ΧΑ! ?????
    ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ…ΣΧΟΛΙΑ ???

    Ταξιδάκια με ελικόπτερο, ακόμη και στη Μύκονο, έκανε ο Καμμένος…

    …χρεώνοντας το Ελληνικό δημόσιο με τεράστια ποσά…
    Τα περισσότερα μέλη της κυβέρνησης μετακινούνται με τα υπουργικά αυτοκίνητα ή, για μακρινές αποστάσεις, με αεροπλάνο. Οχι όμως ο Πάνος Καμμένος! Ο ίδιος προφανώς θεωρούσε ότι … δεν είναι ένας απλός υφυπουργός, αλλά ένας πολιτικός παράγοντας που έπρεπε να μετακινείται με ελικόπτερο και να χρεώνει τεράστια ποσά το ελληνικό Δημόσιο για τα ταξίδια του αυτά. Ετσι στο διάστημα (2007-2009) που διατέλεσε υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής χρησιμοποιούσε αφειδώς ελικόπτερα της Πολεμικής Αεροπορίας για να πηγαίνει όχι μόνο στα απομακρυσμένα νησιά, αλλά και στην κοσμοπολίτικη Μύκονο, στη Σύρο και φυσικά την Ικαρία, όπου διατηρεί εξοχική κατοικία. Οπως φαίνεται από τα τιμολόγια που φέρνει σήμερα στο φως η «κυριακάτικη δημοκρατία», οι πτήσεις με την… Καμμένος Τours έβαλαν μέσα τον προϋπολογισμό του κράτους κατά 248.757 ευρώ, καθότι -ως γνωστόν- το ελικόπτερο δεν καίει… αμόλυβδη.

    Φυσικά, δεν είναι διόλου παράλογο ένας υφυπουργός με αρμοδιότητα τη νησιωτική πολιτική να χρειαστεί να χρησιμοποιήσει ορισμένες φορές ένα ελικόπτερο για να μεταβεί σε κάποιο νησί της άγονης γραμμής. Είναι όμως απόλυτα παράλογο να το κάνει αυτό τακτικά, να χρεώνει με σχεδόν 250.000 ευρώ τα δημόσια ταμεία μόνο γι' αυτό τον λόγο και μάλιστα για μετακινήσεις σε νησιά όπως η Μύκονος. Ο ίδιος άνθρωπος που σήμερα, από το πόστο αρχηγού κόμματος πλέον, ευαγγελίζεται μια άλλη Ελλάδα, την τελευταία φορά που είχε εξουσία στα χέρια του την «αξιοποίησε» για να κάνει βόλτες στα νησιά του Αιγαίου με ελικόπτερα, στην υγεία φυσικά των κορόιδων (βλ. Ελληνα φορολογούμενου).

    Για παράδειγμα, στις 6 Αυγούστου του 2008 το υπουργείο πλήρωσε 12.768 ευρώ ώστε ο κ. Καμμένος να πάει στον Πόρο, στη Μύκονο και τη Σάμο. Τον Δεκαπενταύγουστο του ίδιου έτους, σε μία πρωτοφανή επίδειξη εργασιομανίας, ο υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας πήρε πάλι το ελικόπτερο (κόστος 13.542 ευρώ) για να πάει στη Μυτιλήνη, στην Ικαρία και τη Μύκονο.

    Εδώ δεν είναι… Καναδάς

    Μόλις πριν από λίγους μήνες, στον Καναδά, είχε ξεσπάσει σάλος όταν ο υπουργός Αμυνας χρησιμοποίησε ελικόπτερο που του διέθεσε η κυβέρνηση για να πραγματοποιήσει μια πτήση διάρκειας δέκα λεπτών. Στην Ελλάδα, ο κ. Καμμένος, όχι μόνο δεν αναμένεται να ζητήσει συγγνώμη από τον ελληνικό λαό που κατασπαταλούσε με αυτό τον τρόπο το υστέρημά του, αλλά θα αξιώσει με τον ίδιο ζήλο την ψήφο του, προκειμένου να τον «σώσει».

  2. ΜΠΕΜΠΑ …ΜΠΕΜΠΑ…ΒΡΕ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ …ΜΠΕΜΠΑ…ΜΠΕΜΠΑ…ΣΕ ΜΕΡΕΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΕΝΤΑΠΛΗ…ΧΑ ΧΑ..ΧΑ

    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  3. KOPRITES GAIDOYRIA [SYGNOMH APO TA GKYKYTATA TETRAPODA ITEMPELXANADES XARAMOFAHDES THELOYN KAI BWV NA XATHOYNE NA XANONTAI THELOYN KAI PSHFO P S O F O SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

  4. Για αλλη μια φορα λαικισμος,ασυστολη προπαγανδα και προσπαθεια κατασυκοφαντησης….Παλιο-λαικαντζες,πω πω πω ξεπεσμος,δεν εχετε αισθηση του γλαμουρ καθολου….

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek