Διαφημίσεις

Οι πληροφορικοί της χώρας με αγανάκτηση παρακολουθούμε τους τελευταίους μήνες τη συνεχιζόμενη διαρροή δημοσιευμάτων αλλά και δηλώσεων εκπροσώπων της κυβέρνησης που προαναγγέλλουν τις επερχόμενες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων (χρησιμοποιώντας όρους με ελαστικές ερμηνείες όπως κινητικότητα, διαθεσιμότητα κλπ), πολλών και διαφορετικών κλάδων, από διάφορους οργανισμούς του στενού και ευρύτερου δημόσιου τομέα.

Η κατάσταση γίνεται απίστευτα ανησυχητική καθώς, οι πολιτικά υπεύθυνοι για την τραγική κατάσταση της χώρας μας, δεν έχουν παρουσιάσει κανένα σοβαρό σχέδιο για τις αναγκαίες διαρθρωτικές αλλαγές σε θεσμικό, οικονομικό, διοικητικό και τεχνολογικό επίπεδο, με βασικό αρωγό την αξιοποίηση της Πληροφορικής και των Πληροφορικών, όπως γίνεται παγκοσμίως σε όλα τα ανεπτυγμένα κράτη και έχουμε επανειλημμένα προτείνει με τις παρεμβάσεις μας:

Για τη Ψηφιακή Στρατηγική 2006-2013 (http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=235
) και 2013-2020 (http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=386
).

Για την ίδρυση Εθνικού Επιμελητηρίου Πληροφορικής και Επικοινωνιών (http://www.epe.org.gr/various/EThEEP.zip
).

Για την αναμόρφωση του πλαισίου μελετών και έργων (http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=389
).

Για το ζήτημα της Πολιτικής Ασφάλειας σε Δημόσιες Υπηρεσίες και Οργανισμούς (https://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=494
).

Η αγανάκτησή μας μετατρέπεται σε οργή καθώς σε αυτά τα δημοσιεύματα και τις δηλώσεις ανακοινώνονται και επερχόμενες απολύσεις Πληροφορικών από την Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Οι ανακοινώσεις αυτές έρχονται ως συνέχεια της χρόνιας υποβάθμισης της Πληροφορικής Παιδείας και της μεθοδευμένης δημιουργίας υπεράριθμων εκπαιδευτικών με την πρόσφατη κατάργηση μαθημάτων Πληροφορικής από το Λύκειο (Γενικό και Επαγγελματικό), την αύξηση του ωραρίου διδασκαλίας των εκπαιδευτικών και τις συγχωνεύσεις σχολείων.

Μάλιστα, επειδή στις ανακοινώσεις αυτές αναφέρεται ότι οι Πληροφορικοί που θα φύγουν από την εκπαίδευση θα είναι “περιζήτητοι” σε άλλες θέσεις, ενημερώνουμε τους υπευθύνους ότι υπάρχουν χιλιάδες άνεργοι Πληροφορικοί με αυξημένα προσόντα που μπορούν να αξιοποιηθούν από την πολιτεία, όπως επανειλημμένα έχουμε ζητήσει, για τη στελέχωση του δημόσιου τομέα, την επίλυση χρόνιων προβλημάτων (αδιαφάνεια, διαφθορά, αναξιοκρατία, αναποτελεσματικότητα δημόσιας διοίκησης, ανάπτυξη σημαντικών έργων πληροφορικής κλπ) και για τη δημιουργία σημαντικού άμεσου οικονομικού και παραγωγικού οφέλους τόσο για το δημόσιο όσο και για τον ιδιωτικό τομέα. Ενδεικτικό της σημασίας της αξιοποίησης της Πληροφορικής και των Πληροφορικών στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, είναι και ότι πλήθος πρόσφατων θέσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναφέρονται στην κρισιμότητα της ψηφιακής οικονομίας ως παράγοντα ανάπτυξης και διατήρησης της ανταγωνιστικότητας της Ευρωπαϊκής οικονομίας. Οι θέσεις αυτές ισχύουν περισσότερο για την Ελλάδα όπου παρουσιάζεται ιδιαίτερα κρίσιμη η ανάπτυξη της ψηφιακής οικονομίας μέσα από τη συνάντηση της Πληροφορικής με τους κλάδους της πραγματικής οικονομίας. Μάλιστα, σύμφωνα και πάλι με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η Πληροφορική Παιδεία παίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της Ψηφιακής Οικονομίας σε μία χώρα. Οπότε δεν αποτελεί έκπληξη ότι η έως σήμερα μη αξιοποίησή τους, αποτελεί έναν από τους βασικούς παράγοντες που έχουν οδηγήσει τη χώρα στην τραγική κατάσταση που βρίσκεται, και η διάλυση της Πληροφορικής Παιδείας, και με την απόλυση Πληροφορικών, θα αποτελέσει το επισφράγισμα των καταστρεπτικών, για τις προοπτικές της χώρας, πολιτικών επιλογών που μας έφεραν έως εδώ.

Υπενθυμίζουμε ότι με τις διαρκείς παρεμβάσεις μας οι πολιτικά υπεύθυνοι για την υποβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας, είναι ενήμεροι:

Για την σημαντική και αναντικατάστατη αξία των μαθημάτων Πληροφορικής που επανειλημμένως έχει αναδείξει η Ένωσή μας (https://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=529
, https://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=493
, https://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=426
), Πανεπιστημιακά Τμήματα (https://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=477
) αλλά και ένα σύνολο άλλων Ενώσεων και Επιστημονικών φορέων.

Για το πως έχει μέχρι σήμερα μεθοδευτεί με διαρκείς λανθασμένες πολιτικές επιλογές του Υπουργείου Παιδείας η υποβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας και του έργου των Πληροφορικών στο Δημόσιο Σχολείο (https://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=529
, https://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=517
, https://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=493
, https://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=492
, https://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=487
, https://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=413
, https://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=325
)

Για τις προτάσεις της Ένωσής μας για το σχεδιασμό και την υλοποίηση μίας υψηλού επιπέδου Πληροφορικής Παιδείας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης (http://www.epe.org.gr/various/Ypomnhma_YPEPTH_2010_10_10_PLIROFORIKH_PAIDEIA.pdf
) και τις από κοινού προτάσεις μας με άλλες Ενώσεις (https://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=520
)

Για τις ανάγκες και απαιτήσεις της ίδιας της κοινωνίας όπως αυτές καταγράφηκαν από μελέτη που έκανε το ίδιο το Υπουργείο (http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=462
)

Οι ανακοινώσεις λοιπόν της κυβέρνησης, έρχονται σε πλήρη αντίθεση με κάθε επιστημονική και παιδαγωγική λογική καθώς και με τις ανάγκες του εκπαιδευτικού μας συστήματος για ένα σύγχρονο Δημόσιο σχολείο, στελεχωμένο με Καθηγητές-Επιστήμονες υψηλών ουσιαστικών και τυπικών προσόντων όπως οι Πληροφορικοί. Για την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος η Παιδεία γενικότερα και η Πληροφορική Παιδεία ειδικότερα αποτελεί αναγκαία και αδιαπραγμάτευτη προϋπόθεση για την αυτόνομη αναπτυξιακή προοπτική της χώρας μας.

Στα πλαίσια αυτής της ζοφερής πραγματικότητας που έχουν δημιουργήσει οι έως σήμερα επιλογές και την συνέχισή τους όπως προμηνύουν οι ανακοινώσεις των πολιτικά αρμοδίων, η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος στην τελευταία της Γενική Συνέλευση, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 6-7-2013, αποφάσισε:

“Η συνέχιση της υποβάθμισης της Πληροφορικής Παιδείας με οποιονδήποτε τρόπο καθώς και η άμεση ή έμμεση απόλυση Πληροφορικών αποτελούν πολιτική επιλογή ξένη προς το συμφέρον των μαθητών και της ίδιας της χώρας και είναι ενάντια στις παραγωγικές, οικονομικές, διοικητικές και κοινωνικές ανάγκες της για την έξοδο από την κρίση και την αυτόνομη αναπτυξιακή προοπτική της”.

Η Γενική Συνέλευση εξουσιοδοτεί το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης και το Δ.Σ. του Εργασιακού Τομέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να προβεί σε όλες τις απαραίτητες δράσεις, πολιτικές, κοινωνικές και νομικές, σε Εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο, ώστε να αποτρέψει τις άκρως επιζήμιες για τη χώρα επιλογές αλλά και για να αποδοθούν οι όποιες πολιτικές και νομικές ευθύνες προκύπτουν για όσους τις μεθοδεύουν.

Τέλος καλεί όλους τους Πληροφορικούς, να βρίσκονται σε διαρκή αγωνιστική εγρήγορση και να συμμετέχουν ενεργά στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις των συνδικαλιστικών ενώσεων που τους εκπροσωπούν.

Συντάκτης/επικοινωνία: Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας, info epe.org.gr

Ημερομηνία δημοσίευσης: 10 Ιουλ 2013



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

2 σχόλια στο “ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”
  1. Ολα τα είχε η Μαριωρη ο φερετζες της έλειπε.
    Υ.Γ το ηλεκτρονικο μαραφέτι θα δουλέψει τελικά και για σας μη σκατε, αλλά χωρίς εσάς …τι ανωμαλία κι αυτή να γίνουμε όλοι….νούμερα. –

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *