Μάλιστα, στη χθεσινή σύσκεψη, αποφασίστηκε μετά το πέρας της συνάντησης, να μεταβούν όλοι στη Λεπτοκαρυά για να διαδηλώσουν κατά των διοδίων.
Παράλληλα, προσανατολίζονται στη συγκρότηση ομάδας νομικών, που θα αναλάβει την εκπροσώπηση πολιτών, οι οποίοι αρνούνται να πληρώσουν διόδια, σε περίπτωση που προβούν οι εταιρίες σε μηνύσεις.
Όπως εξήγησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ.Τσολακίδης, σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας για τα διόδια για τη διευκόλυνση όσων ταξιδεύουν συχνά.
Στην Ελβετία, για παράδειγμα, μια τέτοια κάρτα κοστίζει 31 ευρώ για όλο το χρόνο, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών σ΄ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας με τα πολυάριθμα τούνελ.
«Αντίθετα, ο Έλληνας πολίτης όπως ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 ευρώ μόνο γι’ αυτή τη διαδρομή και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο» ανέφερε ο κ. Τσολακίδης.
Επεισόδια έγιναν πρόσφατα και στον Πολύμυλο Κοζάνης, όταν στις 14 Σεπτεμβρίου ξεκίνησαν να λειτουργούν τα διόδια, τα οποία τελικά έμειναν ανοιχτά μόνο για 5 ώρες. Ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ. και μέλη του κινήματος «Ακρίβεια – STOP» έκλεισαν τα διόδια και διέκοψαν τη λειτουργία τους, οπότε τα αυτοκίνητα να διέρχονταν χωρίς την καταβολή του αντιτίμου.
Σημειώνεται ότι, το κόστος διέλευσης για τα δίκυκλα και τρίκυκλα είχε οριστεί στα 2 ευρώ, για τα ΙΧ στα 2,80 ευρώ, για τα φορτηγά, τα λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες στα 7 ευρώ και για τα φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες στα 10 ευρώ.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice