Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

06:37 - 23/04/2013

Το Δελφικό Ε

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Το Δελφικό Ε ή αλλιώς το «Έψιλον εν Δελφοίς» είναι άλλο ένα πολύ παρεξηγημένο σύμβολο, όπως και η σβάστικα που οι αδαείς θέλουν να τα ταυτίζουν, από άγνοια ή σκοπιμότητα, με μυστικές ομάδες, συνομωσίες και άλλου είδους φαντασιώσεις και ανοησίες. Ούτε το Ε είναι ή έχει ουδεμία σχέση με την χαριτωμένη «ομάδα Ε» ούτε η σβάστικα με την ακόμη πιο χαριτωμένη «ομάδα ναζιστών».

Η Κλοπή των επι καλό συμβόλων και η ταύτιση τους με κάτι πολύ αποτρόπαιο, νοσηρό κι αρνητικό είναι ένα θέμα προς προβληματισμό κι αναζήτηση αλλά δεν είναι του παρόντος άρθρου, είναι όμως ο βασικός λόγος που εμείς εδω στο terrapapers δεν ασχολούμαστε με τα σύμβολα και τον αποσυμβολισμό τους, γιατί είναι τόση η διαστρέβλωση και η παρανόηση όσοι και οι ενασχολούμενοι με αυτά. Το Δελφικό Ε όμως είναι μια ξεχωριστή περίπτωση και άκρως επίκαιρη για την Ανεξαρτησία και πιθανή Ελευθερία του Εμψυχου Ανθρώπου.

Το Δελφικό Ε «Έψιλον», δηλαδή το σύμβολο – γράμμα που ήταν τοποθετημένο (σύμφωνα με τα αρχαία κείμενα και τα ευρήματα), στην κορυφή τού Αετώματος τού Ναού τού Απόλλωνος στους Δελφούς, είχε για τον αρχαίο Άνθρωπο την δική του σημαντική αξία και φιλοσοφία και συνεχίζει μέχρι σήμερα να έχει ακριβώς την ίδια, για τους Ενθεους Ανθρώπους. Ποιο ήταν και τι σήμαινε το ΔΕΛΦΙΚΟ ΕΨΙΛΟΝ; για το Αντίρροπο Ε, η εξήγηση ! διάβασε σχετικά.

Το Γράμμα Έψιλον σαν σύμβολο σχετίζεται άμεσα με την Δελφική Ηλιακή μυσταγωγία, την μύηση του Ανθρώπου στο ΦΩΣ. Η τοποθέτησης του στο αέτωμα του Δελφικού Ναού του ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ (φορέα του Φωτός – της Ηλιακής Δύναμης) δηλώνει την αέναη σχέση του Ανθρώπου με το Φως, την τελείωση και ως εκ τούτου σαν Έψιλον υποδηλώνεται ο Φωτεινός.

Το γράμμα Ε είναι σαν σχήμα η έκφανση της Τριαδικότητας του Εμψυχου Ανθρώπου, εξ ου και οι τρείς φορές τοποθέτηση του εις το αέτωμα του Απολλώνιου ναού, μια σε ξύλο, δεύτερη σε χαλκό και τρίτη σε χρυσό. Το γράμμα Ε ως αριθμός συμβολίζεται με τον αριθμό 5. Τα 5 κοσμογονικά στοιχεία της Γής, του Αέρα, του Νερού του Πυρ και την Πεμπτ-ουσία τον Αιθέρα. Όλα τα παραπάνω συνθέτουν τον Άνθρωπο. Ομοίως γνωρίζουμε ότι το ιερό πεντάγραμμο συμβολίζει τον Άνθρωπο και παράλληλα τα 5 στοιχεία που τον αποτελούν κατά τους Πυθαγόρειους μύστες όπου το είχαν σαν ιερό σύμβολο.

Τρείς φορές τοποθετήθηκε ένα Ε (ΕΨΙΛΟΝ) στην κορυφή τού Αετώματος τού Ναού τού Απόλλωνος στους Δελφούς, κατάντικρυ σε όποιον πλησίαζε την κεντρική, ανατολική Πύλη του, πάντοτε συνοδευόμενο από το ΓΝΩΘΙ Σ’ΑΥΤΟΝ στην κάτω αριστερή γωνία και το ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ στην κάτω δεξιά τού ιδίου Αετώματος. Ήταν γνωστά σαν «Δελφικά παραγγέλματα», το δε Ε το «προεδρεύον αυτών».

Το παλαιότερο από αυτά (τα Ε) ήταν ξύλινο κι αναφέρεται σαν «Ε των Σοφών», γιατί αφιερώθηκε από τον Σόλωνα κατά μία εκδοχή, κατά δε άλλη από όλους μαζί τούς τότε αναγνωρισμένους Σοφούς. Όταν αυτό εφθάρη, οι Αθηναίοι ανέθεσαν στο Ναό το δεύτερο, το οποίο ήταν χάλκινο. Σε αντικατάσταση και αυτού, η Λιβία Δρουσέλλα, σύζυγος τού Αυγούστου, αφιέρωσε το τρίτο και τελευταίο, από καθαρό χρυσό. Η μοναδική πληροφορία για το Ε των Δελφών προέρχεται από τον Πλούταρχο (46-127 μ.κ.ε.), ο οποίος ως Ιερεύς διά βίου τού Απόλλωνος, πρέπει να ήταν κοινωνός και γνώστης των Μυστηρίων.

Το ότι λοιπόν ένα γράμμα τού Αλφαβήτου, είναι το αποκλειστικό αντικείμενο μιας ολόκληρης διατριβής του, δείχνει, όπως και τα γραφόμενα, την μεγάλη σημασία πού ένας συγγραφέας της ολκής του, απέδιδε σ’ αυτό. Το ότι κανείς άλλος δεν έγραψε γι’ αυτό, αλλά κι ο τρόπος (σε μορφή διαλόγου) πού ο ίδιος ο Πλούταρχος το παρουσιάζει, συνηγορούν ότι πρόκειται για κλείδα των Δελφικών Μυστηρίων, γιατί ως γνωστόν η αποκάλυψη στοιχείων τους στους αμύητους, αποτελούσε ηθικό και ποινικό αδίκημα.

Στον διάλογο αυτόν, προβάλλονται διάφορες ερμηνείες από τούς διαλεγόμενους, σαν προσωπικές τους απόψεις, μερικές αδύναμα τεκμηριωμένες, άλλες ισχυρά, πολλές αλληλοαναιρούσες. Σε κάποιες επεμβαίνει ο ίδιος ο Πλούταρχος, με πληθώρα αναλύσεων, μη παίρνοντας ρητή θέση, αλλ’ ωστόσο καθοδηγώντας διακριτικά τον αναγνώστη. Δεν μπορεί έτσι να κατηγορηθεί ότι αποκαλύπτει τα των Μυστηρίων, αλλά προτρέπει σε συλλογισμούς προσέγγισής τους, τηρώντας το ρηθέν από τον Ηράκλειτο ότι : «Ο ΑΝΑΞ Ο ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ, ΟΥΤΕ ΛΕΓΕΙ, ΟΥΤΕ ΚΡΥΠΤΕΙ, ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ».

Τα δε σημαίνοντα διαφέρουν ως προς την προσέγγισή τους, ανάλογα με την πνευματική, την ποιοτική και την μυητική διαβάθμιση των πιστών. Γιατί κι ο ίδιος ο Θεός έχει ανάλογα ονόματα προς αυτούς: είναι ΛΟΞΙΑΣ για τούς μη νοούντας, ΠΥΘΙΟΣ για εκείνους που αρχίζουν να μαθαίνουν, να ερωτούν, να ενημερώνονται και ΔΗΛΙΟΣ και ΦΑΝΑΙΟΣ σε όσους φανερώνεται και διαφαίνεται κάποια Αλήθεια. Είναι ΙΣΜΗΝΙΟΣ σ’ αυτούς που γνωρίζουν την αλήθεια και ΛΕΣΧΗΤΟΡΙΟΣ σ’ εκείνους που μεταχειρίζονται αυτήν την Αλήθεια, φιλοσοφώντας.

Η πρώτη άποψη στο διάλογο, δηλωμένη από τον αδελφό τού Πλουτάρχου Λαμπρία, είναι πώς οι πέντε από τούς επτά Σοφούς – οι Χίλων, Θαλής, Σόλων, Βίας και Πιττακός θέλοντας να διαχωριστούν από τούς άλλους δύο, τον Κλεόβουλο τον Λίνδιο και τον Περίανδρο τον Κορίνθιο, οι οποίοι με πλάγια μέσα εξεπόρθησαν τη φήμη τού Σοφού – αφιέρωσαν το Ε (δηλαδή τον αριθμό 5) στον Θεό, δηλώνοντας έτσι το πραγματικό πλήθος τους. Άλλος είπε πως το Ε, όντας το δεύτερο των γραμμάτων, των εχόντων Φωνήν (φωνηέντων), δηλώνει τον Απόλλωνα, τον δεύτερο τη ταξει, μετά τον Δία, θεόν.

Η τρίτη άποψη τού Ιερέως Νικάνδρου είναι ότι, επειδή το Ε γράφεται και ΕΙ (βλ. Δειπνοσοφιστού βιβλ. β’.5: » πάντες οι Αρχαίοι τώ ΟΥ αντί τού Ο μακρού στοιχείου προσεχρώντο, παραπλησίως και τώ ΕΙ αντί τού Ε μακρού. Ώσπερ ορώμεν καν τή Ιλιάδι το πέμπτον βιβλίον σημειούμενον διά τού ΕΙ.), είναι χαρακτηριστικό των προς χρησμοδότησιν ερωτημάτων (εάν), αλλά και μόριο ευχής ή παράκλησης (ΕΙ-θε).

Η άποψη τού Θέοντος, πού ακολουθεί, είναι πως ο Θεός ευνοώντας την Διαλεκτική, παραδέχεται αυτό το μόριο (ΕΙ) τού συλλογισμού και χρησιμοποιώντας το συχνά στους Χρησμούς του, προτείνει τή χρήση του στους Φιλοσόφους. Γιατί Φιλοσοφία είναι η έρευνα της Σοφίας και φώς της Σοφίας η απόδειξη και της απόδειξης αρχή ο συναπτόμενος συλλογισμός. Και κανένα πράγμα δεν υπάρχει χωρίς αιτία και κανένας συλλογισμός δίχως λογική προϋπόθεση.

Ο Έυστροφος ο Αθηναίος υποστηρίζει πως το Ε δηλώνει την έννοια των αριθμών ως Πεμπάς, αφού οι Σοφοί το αριθμείν ονομάζουν »πεμπάζειν». Εκφράζει έτσι την Πυθαγόρεια θέση ότι ο αριθμός είναι πρώτη και απόλυτη αιτία των πάντων κι ότι ο Θεός αεί γεωμετρεί. Την άποψη αυτή συμπληρώνει ο ίδιος ο Πλούταρχος, λέγοντας ότι οι αριθμοί διαιρούνται σε άρτιους και περιττούς και η Μονάδα είναι κοινή κατά τη δύναμη και στα δύο είδη, αφού προστιθέμενη, κάνει τον άρτιο περιττό και τον περιττό άρτιο.

Το δύο είναι ο πρώτος άρτιος και το τρία ο πρώτος περιττός. Το άθροισμα αυτών των δύο δίνει αριθμό εξαιρετικής τιμής, γιατί πρώτος αυτός αποτελείται από πρώτους και έχει ονομασθεί από τούς Πυθαγόρειους Γάμος, λόγω της ομοιότητάς του με την ενωτική σχέση τού άρτιου προς το θήλυ και τού περιττού προς το άρρεν. Γιατί από καμιά ανάμιξη τους δεν γεννιέται άρτιος, μα πάντα περιττός και ποτέ άρτιος όταν προστεθεί σε άρτιο δεν γεννά περιττό, ούτε βγαίνει από τή φύση του, από αυτήν ακριβώς την αδυναμία του να γεννήσει άλλον. Αντίθετα, περιττοί όταν προστεθούν σε περιττούς, γεννούν πολλούς άρτιους, γιατί πάντα αποτελούν το γόνιμο στοιχείο.

Το πέντε (Ε) λέγεται και φύσις γιατί με τον πολλαπλασιασμό επί τον εαυτό του τελειώνει πάντα στον εαυτό του. Γιατί και η φύση – πού από το σπόρο μετά από διάφορες μεταμορφώσεις, αποδίδει πάλι σπόρο – πάντα τελειώνει στον εαυτό της. Κι όταν αυτό (το Ε) προστίθεται στον εαυτό του, γεννά εκ περιτροπής ή τον εαυτό του ή την δεκάδα, κι αυτό γίνεται επ’ άπειρον. Η ένωση λοιπόν της Πεμπάδος (Ε) με τον εαυτό της δεν γεννά τίποτε ατελές ή αλλιώτικο, αλλ’ έχει καθορισμένες μεταβολές.

Γεννά ή τον αριθμό τού είδους της ή τον τέλειο αριθμό. Εδώ ακριβώς βρίσκεται το κοινόν με τον Απόλλωνα, γιατί ο Θεός υμνείται ως αιώνιος και άφθαρτος από την ίδια του την φύση, και άλλοτε ως πυρ τα πάντα εξομοιώνει προς τα πάντα (ΠΥΡΟΣ Τ’ ΑΝΤΑΜΕΙΒΕΣΘΑΙ ΠΑΝΤΑ), άλλοτε δε καταφεύγει σε μεταμορφώσεις τού εαυτού του ως προς τή μορφή, τή διάθεση και τή δύναμη, όπως ακριβώς κι ο Κόσμος.

Αλλά και στη Μουσική, που είναι η οδός της Σοφίας, η Πεμπάς έχει την σημασία της. Γιατί πέντε είναι οι ορθές συμφωνίες και αν και υπάρχουν πολλά διαστήματα μεταξύ των τόνων, η Μελωδία, πέντε μόνο χρησιμοποιεί: τή Δίεση, το Ημιτόνιο, τον Τόνο, το Τριημιτόνιο και το Δίτονο. Μα και κατά τον Πλάτωνα, αν υπάρχουν περισσότεροι από έναν κόσμοι, τότε αυτοί είναι πέντε. Αλλά κι αν υπάρχει μόνο ένας, όπως λέγει ο Αριστοτέλης, αυτός αποτελείται από πέντε: τον κόσμο της Γής, τον κόσμο τού Ύδατος, αυτόν τού Πυρός, τον τέταρτο τού Αέρος και τον πέμπτο που άλλοι ονομάζουν Ουρανό, άλλοι Φώς, άλλοι Αιθέρα και άλλοι Πέμπτη Ουσία ή Πεμπτουσία.

Αρκετοί Φιλόσοφοι συσχετίζουν με αυτούς τούς πέντε κόσμους, τις πέντε αισθήσεις, γιατί θεωρούν ότι η αφή είναι σκληρή και γεώδης, η γεύση από την υγρότητά της αποκτά αντίληψη για τις ποιότητες γευστών. Η όσφρηση επειδή είναι αναθυμίασης και άρα γεννάται από την θερμότητα, έχει τή φύση τού πυρός. Ο αέρας όταν προσκρούει στο αυτί γίνεται φωνή και ήχος. Και τέλος η όρασης διαλάμπει από το φώς και τον Αιθέρα.

Ο διάλογος κλείνει με την άποψη τού Αμμωνίου που υποστηρίζει ότι ούτε αριθμό, ούτε τάξη, ούτε σύνδεσμο, ούτε κάποιο άλλο ελλίπον μόριο λέξεως, δηλώνει το Ε. Αλλά ότι είναι αυτοτελής τού Θεού προσαγόρευσης και προσφώνησης.

Ο Θεός όταν πλησιάζει κάποιος στο Ναό, τον χαιρετά και τον προσαγορεύει με το »Γνώθι σ’αυτόν», κι αυτός ανταπαντά » ΕΙ » (είσαι), αναγνωρίζοντας και ομολογώντας ότι πραγματικά Αυτός υπάρχει. Και »ΕΙ ΕΝ», γιατί είναι Ένας (ΕΝ ΔΕ ΑΠΟΛΛΩΝ) – γι’ αυτό λέγεται Α-πολλών – αρνούμενος τα πολλά και το πλήθος. Λέγεται και Ιήϊος γιατί είναι Ένας και μόνος, και Φοίβος γιατί οι Αρχαίοι έτσι ονόμαζαν κάθε καθαρό κι αγνό.

«… ο θεός υπάρχει, αν χρειάζεται να το πούμε, και υπάρχει όχι κατά οποιοδήποτε χρονικό μέτρο, αλλά κατά τον αιώνα τον ακίνητο, τον άχρονο, τον αμετάβλητο, που δεν έχει πριν και μετά, ούτε μέλλον και παρελθόν, ούτε παλιότερα και νεότερα. Αλλά ο θεός, όντας ένας, πληρεί την αιωνιότητα του μέσα στο τώρα, και το μόνο που υπάρχει είναι αυτό που υπάρχει κατά τον τρόπο του θεού, δηλαδή αυτό που δεν υπήρξε ούτε θα υπάρξει και ούτε άρχισε ούτε θα τελειώσει. Ως εξής, λοιπόν, πρέπει να με σεβασμό να χαιρετίζουμε και να προσαγορεύουμε το θεό : Είσαι. Και, μα τον Δία, όπως ορισμένοι από τους παλαιούς: Είσαι Ένα.

Γιατί το θείο δεν είναι πολλά, όπως ο καθένας από μας είναι ετερόκλιτο άθροισμα μύριων διαφοροποιήσεων που οφείλονται στις μεταβολές μας, ένα ανακάτεμα. Αλλά το όν πρέπει να είναι ένα, όπως και το ένα όν, ενώ η ετερότητα, καθόσον διαφέρει από το όν, μεταπίπτει στην γέννηση του μη όντος. Επομένως, ταιριάζει καλά στον θεό και το πρώτο και το δεύτερο όνομά του. Γιατί είναι Απόλλωνας, καθόσον αρνείται τα πολλά, και αποποιείται το πλήθος. Ιήος ως ένας και μόνος.»–Πλούταρχος, “Περί του ΕΙ του εν Δελφοίς”, 392.A.

Ο Πλούταρχος τελειώνει εδώ τον διάλογο, με την τελευταία άποψη να αναιρεί όλες τις προηγούμενες, χωρίς κάποιο συμπερασματικό επίλογο ή σχόλιο, μη κλείνοντας ουσιαστικά το θέμα κι αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπάρχουν πιθανώς και άλλες πτυχές της Αλήθειας. Τηρεί έτσι ως Μύστης και Ιερεύς, τις Μυστηριακές επιταγές, κάνοντας συγχρόνως ένα άνοιγμα προς τούς έξω και αμύητους. Άνοιγμα που έχει από μια μεριά σκοπιμότητα – σε μια εποχή παρακμής τού Μαντείου και ανταγωνισμού του από άλλες θρησκείες και Θεούς που εισήγαγαν οι Ρωμαίοι από τα πέρατα της Αυτοκρατορίας – αλλά και ανάγκη της προβολής και δικαίωσης τού Κοσμικού και Νοητικού χαρακτήρα της Απολλώνιας Θεοσέβειας.

Από τούς νεότερους συγγραφείς μόνο δύο έχουν γράψει για το Ε των Δελφών. Ο Στέφ. Καραθεοδωρής, Ιατρός και ο Γ. Λευκοφρύδης, Δικηγόρος (Αθήνα 1977), οι οποίοι αφού αναφέρονται στα τού Πλουτάρχου, διατυπώνουν ο καθένας κι από μια δική του άποψη.

Ο μεν πρώτος επισημαίνοντας ότι το Ε συμβολίζει τον Θεό, το συνδέει με το γράμμα (συλλαβή) τού Εβραϊκού αλφαβήτου, που επίσης συμβολίζει το Θείον, υποστηρίζοντας ότι είναι μετάφρασή του και συνεπώς αποτέλεσμα μαθητείας κι αποδοχής της Εβραϊκής Θρησκείας.

Ο δε δεύτερος, Λευκοφρύδης, συνδέοντας το Δελφικό Ε με την κατά την άποψή του αποκωδικοποίηση τού έργου τού Αριστοτέλη »Οργάνων Όργανον», υποστηρίζει ότι πρόκειται για διακριτικό σύμβολο ενός Πλανητικού συστήματος στον αστερισμό τού Λαγού και τού συνωνύμου του Κοσμοσκάφους.

Στη Σαμοθράκη έχουν βρεθεί κεραμικά πιάτα που χρησιμοποιούνταν σε τελετές των Καβειρίων Μυστηρίων. Τα μισά από αυτά είχαν χαραγμένο ένα Ο (Θήτα) και τα υπόλοιπα ένα Ε. Και τα δύο συμβολίζουν το Θείον. Το πρώτο σαν Κέντρο τού Σύμπαντος Όλου, το δεύτερο σαν Ενωτικό των Πάντων στοιχείο. Η Ελληνική γλώσσα δεν είναι απλά μια γλώσσα επικοινωνίας. Είναι το παράγωγο μιας Κοσμικής, Συμπαντικής γεωμετρικής Μήτρας κωδικοποιημένων Εννοιολογήσεων.

Ο Φιλόστρατος αναφέρει ότι: «Παλαμήδης εύρε τα γράμματα ουχ υπέρ τού γράφειν μόνον, αλλά και υπέρ τού γιγνώσκειν ά δεί μή γράφειν». Κατά τον Λουκιανό, ο Παλαμήδης – υιός τού Ναυπλίου, Ομηρικός ήρως και εφευρέτης τού Αλφαβήτου- »… πρώτος ημίν τούς νόμους τούτους διατυπώσας, ου τή ταξει μόνον καθ’ ήν προεδρίαν βεβαιούνται, διώρισεν τί πρώτον έσται ή δεύτερον, αλλά καί ποιότητας άς έκαστον έχει καί δυνάμεις συνείδον».

Χαρακτηριστικά δηλαδή τού Αλφαβήτου εκτός από τή σειρά των γραμμάτων είναι και οι ποιότητες αυτών, αλλά και οι δυνάμεις. Τί σημαίνει όμως, τα γράμματα έχουν ποιότητες και δυνάμεις; Δυνάμεις να κάνουν τί, ή δυνάμεις τίνων; Η Ελληνική γλώσσα είναι Λόγος, και ο Λόγος είναι πρώτιστα αναλογία. Κι εκφράζεται πολυσήμαντα και κατ’ αναλογία σε άπειρα διαβαθμιστικά επίπεδα. Από τα πλέον Γήινα σαν επικοινωνία, έως τα πλέον Κοσμικά σαν Κοσμικές, Συμπαντικές έννοιες.

Έτσι το Ν είναι Νόησης. Το Λ είναι Λόγος. Ο Λόγος όταν αποκτά βάση (-), γίνεται -Δ- Δραστηριοποιείται, αποκτά Διαστάσεις. Το Ο είναι μία Ολότητα, ένα Πάν. Το Όλον με το Κέντρο του, είναι το Θ (Θήτα) το Θείον, το Σύν-Πάν. Το Ε είναι τα τρία στοιχεία (οι τρείς παράλληλες γραμμές) τού Τρισυπόστατου Εμψυχου Ανθρώπου, ενωμένα. Εξ ου και Ένωσης= ώσις πρό τό ΕΝ = ώθηση προς την Ενθεη Ανθρώπινη Νόηση.

Τό Ε δηλώνει, τον Ενωτικό χαρακτήρα τού Τρισυπόστατου Ανθρώπου και γι’ αυτό αφιερώθηκε, μαζί με τα «Γνώθι σ’αυτόν» καί «Μηδέν Άγαν», που είναι επίσης Ενωτικά παραγγέλματα – αφού δεν νοείται Ένωσης χωρίς την βαθιά, Νοητική γνώση τού Είναι, αλλ’ ούτε και προσέγγισης της με το Φως και την Αρμονία. Αυτό το στοιχείο της Ένωσης συνηγορεί προς την ονομασία »Γάμος», που έδωσαν στο Ε, οι Πυθαγόρειοι.

Μιλώντας για Θεό (με κεφαλαίο γράμμα) Θείον σε καμία περίπτωση δεν νοείται ο Δημιουργός και τα δημιουργήματα του. Ο Θεός/οι Θεοί ΔΕΝ δημιουργεί δημιουργίες και δημιουργήματα. Τις Δημιουργίες τις δημιουργούν οι Δημιουργοί κι όχι οι Θεοί. Οι Θεοί βρίσκονται ΕΞΩ από τις δημιουργίες. Για να μπορεσει ένας/μια Δημιουργός να δημιουργήσει μια δημιουργία., χρειάζεται την Θεία φλόγα δηλ. Ψυχές και τις κλέβει απ την πηγή τους.

Ο άνθρωπος είναι δημιούργημα ενός ή πολλών δημιουργών και το ζητούμενο του είναι να δραπετεὐεσει απ την φυλακή του και να ξαναενωθεί με τον Θεό, σαν μια στάλα, να ενωθεί με την πηγή απ όπου αποκόπηκε ή κλάπηκε, από την/τον δημιουργό. Αλλά μόνον οι έχοντες την Θεία φλόγα ή ψυχή έχουν την δυνατότητα και την απαιτούμενη ικανότητα να το καταφέρουν. Γι αυτό αν οι έχοντες την Θεία φλόγα ή Ψυχή δραπετεύσουν απ την δημιουργία φυλακή τους κινδυνεύει η/ο δημιουργός να χάσει το παιχνίδι του. Το πρώτο που χρειάζεται να κάνει ο Τρισυπόστατος Άνθρωπος είναι να γίνει ΕΙΝΑΙ, να ενώσει τα κομμάτια του και αυτό που τα κραττάει χωρισμένα είναι το ΕΓΩ του.

Ο τρόπος για να δραπετεύσουν απ την φυλακή τους οι Ψυχές, οι έχοντες την Θεία φλόγα είναι η εκμηδένιση του Εγώ, του Εγωισμού τους. Αυτού του ασήμαντου τέρατος με τα χιλιάδες κεφάλια που είναι η ψευδαίσθηση μιας ζωής, μα ταυτόχρονα τα κάγκελα και οι αλυσίδες της φυλακής του. Έχουμε γράψει σε πολλά άρθρα τι να κάνετε και πώς να κινηθείτε για να πετύχετε αυτήν την κατάσταση του ΕΙΝΑΙ μακριά από τις συγχύσεις και τα ψεύδη του ΕΓΩ, βρείτε τα και δραστηριοποιηθείτε στο μονοπάτι της ανεξαρτησίας.

Λέξεις και Γράμματα, τα εργαλεία του ΕΓΩ/Δημιουργού για να φυλακίζει τις Ενθεες Ψυχές: Δεν είμαστε εμείς αυτοί που πλάσσουν τις λέξεις τής γλώσσας μας. Η γλώσσα μας και μαζί οι λέξεις της δεν ξεκινούν μ’ εμάς ως άτομα. Τις παραλαμβάνουμε έτοιμες, συμβατικά πλασμένες, συλλογικό καρπό από τις γενιές που προηγήθηκαν. Είναι «πολλών ανθρώπων παιδιά οι λέξεις μας», λέει ο Σεφέρης, χαρακτηριστικά, θέλοντας να δείξει την παράδοση, την ιστορία και την προσωπικότητα των λέξεων κάθε γλώσσας και τον σεβασμό που απαιτεί η χρήση τους.

Γεννούν υποχρεώσεις οι λέξεις: Να γνωρίσεις καλά το περιεχόμενό τους, το εύρος και το βάθος τής πληροφορίας που δηλώνουν, δηλ. τη σημασία τους. Να σεβαστείς τη λειτουργία τους στην επικοινωνία, χρησιμοποιώντας τες και ερμηνεύοντας σωστά τη σημασία που έχουν στη γλώσσα. Η ειλικρίνεια στη χρήση και ερμηνεία των λέξεων είναι θέμα σεβασμού των αρχών τής επικοινωνίας και μαζί τής ηθικής τής γλώσσας. Γιατί κάθε ηθελημένη αλλοίωση τού περιεχομένου των λέξεων που χρησιμοποιείς ο ίδιος ή κάθε παραποίηση τής σημασίας των λέξεων που χρησιμοποιεί ο άλλος οδηγούν σε στρέβλωση τής επικοινωνίας και νόθευση των ανθρωπίνων σχέσεων.

Έτσι η αναζήτηση τής πιο πρόσφορης λέξης ή συνδυασμού λέξεων (φράσης, πρότασης) που θα πραγματώσει ένα επικοινωνιακό γεγονός δεν είναι πολυτέλεια· είναι ανάγκη. Ανάγκη επικοινωνιακή· που θα πει νοητική, πνευματική, εσωτερική. Κι όσο πιο γνήσια, πιο κατανοητά, πιο άμεσα πληρωθεί αυτή η ανάγκη, τόσο πιο ανθρώπινη, πιο ειλικρινής, πιο ουσιαστική γίνεται η επικοινωνία μας. Γι’ αυτό η πάλη με τις λέξεις, η αναμέτρηση με τον θησαυρό τής γλώσσας απ’ όπου αντλούμε τις λέξεις μας, η αγωνία για τη σωστή λέξη έχουν μεγάλη σημασία, αφού καθορίζουν την ποιότητα τής επικοινωνίας μας.

«Πάρε τη λέξη μου, δώσε μου το χέρι σου» λέει ο Εμπειρίκος, ζητώντας να μεταβληθεί ο λόγος σε πράξη, να υπάρξει ανταπόκριση και πραγματική επικοινωνία. Άλλωστε, οι λέξεις (και γενικότερα η γλώσσα) σε τι άλλο οδηγούν παρά σε πράξεις. «How to do things with words», πώς να πράττουμε με λέξεις, διδάσκει χαρακτηριστικά ο φιλόσοφος τής γλώσσας Austin. Κι αν υπάρχει ένας κατεξοχήν χώρος όπου κυριαρχούν οι λέξεις, ο χώρος αυτός είναι η ποίηση: το βασίλειο των λέξεων. Γιατί εκεί πραγματικά η λέξη ή και ο απλούστερος συνδυασμός λέξεων, η φράση, μπορεί να σηκώνει το κύριο βάρος τού μηνύματος.

Βεβαίως, η επικοινωνία, από τη φύση της, στηρίζεται σε ευρύτερα σύνολα, πάνω και πέρα από τη λέξη· στηρίζεται σε κείμενα. Η μακροδομή (το κείμενο) στην επικοινωνία υπερισχύει τής μικροδομής (λέξης – φράσης – πρότασης). Η επικοινωνία είναι ανάπτυξη μιας κεντρικής ιδέας, μιας ανάγκης, ενός μηνύματος που προϋποθέτει σειρά νοημάτων, δηλ. προτάσεων, συγκροτημένων σε κείμενο. Ωστόσο, η λέξη, η επιλεγμένη, η ζυγισμένη, η φορτισμένη, η αποκαλυπτική, γίνεται συχνά το κέντρο βάρους τού μηνύματος. Είναι τυχαίο ότι ο μεγάλος πραγματιστής φιλόσοφος, ο Αριστοτέλης, είναι εκείνος που πρώτος εισήγαγε τη λέξη στην κύρια μονάδα και βάση τής γλώσσας; (Δώσε μια ματιά Η Γλώσσα Των Ηλυσίων Πεδίων)

~ «Μα τι γυρεύουν οι ψυχές μας
Πάνω σε καταστρώματα καταλυμένων καραβιών
Μουρμουρίζοντας σπασμένες σκέψεις από ξένες γλώσσες;»
Γιώργος Σεφέρης

(edw hellas με προσθήκες και διασκευή). Διάβασε ακόμη

Ελέγξτε τις Σκέψεις, Ελέγξτε τον Θυμό Το αντίδοτο για την εχθρότητα και τον θυμό, είναι να αναπτύξουμε μια καρδιά που ΑΓΑΠΑ, γιατί μονάχα στην ΑΓΑΠΗ παύει να υφίσταται η εχθρότητα και ο θυμός. Μια καρδιά που γελά, είναι αδύνατον να θυμώσει.

Ο Σκοπός σου Είσαι Εσύ, Η Ελευθερία σου και η Θέληση σου τον κάνει Αληθινό: Τίποτε Δεν Είναι Εξωτερικό. Στη Ζωή όπως και στις Μπίζνες υπάρχει μόνο ένας τρόπος να μην είσαι νικητής. Να ξεχάσεις τον ΣΚΟΠΟ σου, να μην είσαι Θέληση ή να μην έχεις Σκοπό.

Βρες τους Πνευματικούς σου Συμμάχους «Όταν όλοι που βρίσκονται γύρω σου σε αφήνουν μόνο σου, τότε αυτό λέγεται μοναξιά. Όταν εσύ τους αφήνεις όλους μακριά σου τότε αυτό λέγεται μοναχικότητα» Υπάρχει μία μεγάλη διαφορά σε αυτές τις δύο παραπάνω καταστάσεις εφόσον πολύ απλά η πρώτη είναι ένα αποτέλεσμα και η δεύτερη είναι αιτία.

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (10)

  1. Ανώνυμος 04/23/2013 @ 8:48 ΠΜ

    εμενα το Ε μου μοιαζει σαν αγγελος με φτερα στο σχημα (δεν ειχε παει σε κανεναν το μυαλο του εκει ε?)……τα δυο αναστροφα Ε μπορεις να τα δεις ως φτερα και χερια και η καθετος ως σωμα…….αρα βλεπουμε εναν αγγελο…..ολα τα σκεφτηκατε αυτο ομως οχι….σας το δινω δωρεαν γιατι δωρεαν το πηρα

  2. Ανώνυμος 04/23/2013 @ 11:11 ΠΜ

    ε αφού στο πουρεδιασμένο σου μυαλό βλέπεις αγγέλους και χερουβείμ και σεραφείμ ό,τι και αν δεις με αγγέλους και τριβόλους θα το συσχετίσεις. αποπρογραμματισμό χρειάζεσαι. στο δίνω δωρεάν αυτό, το επόμενο λουκουμάκι.

  3. Ανώνυμος 04/23/2013 @ 6:23 ΜΜ

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΛΕΝΕ ΤΩΡΑ ΑΜΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ,ΕΙΣΑΙ ΤΙΤΑΝΑΣ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ

  4. Ανώνυμος 04/23/2013 @ 7:12 ΜΜ

    Μπράβο…….μπράβο…..μπράβο…..

  5. Ανώνυμος 04/23/2013 @ 7:42 ΜΜ

    βρε μανια που την εχουν οι χριστιανοι ολα δικα τους ειναι σε λιγο θα μας πουν οτι ο χριστιανισμος υπαρχει στην ελλαδα απο το………………………….2050πχ ασ πουμε και οτι οι αρχαιοι ελληνες οιτο χριστινοι

  6. Ανώνυμος 04/23/2013 @ 9:59 ΜΜ

    πσσσσσσσσσ τι ειπες τωρα

  7. ΜΠΡΑΒΟ ΟΛΑ ΣΩΣΤΑ (ΣΧΕΔΟΝ) ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΜΕΡΙΚΑ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 18 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΤΕ Ο ΚΕΡΜΥΔΑΣ ΚΑΙ ΤΣΟΥΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΧΡΥΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΤΙΑΧΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΠΟΥ ΠΟΙΚΙΛΕΙ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΗΝΙΣΩ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ !! 1 . ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΠΕΡΙΤΕΧΝΟ ΣΧΕΔΙΟ (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟ) ΜΟΤΙΒΟ ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ ΣΤΗ ΚΝΩΣΣΟ ! ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΕΨΙΛΟΝ (ΣΤΗ ΜΑΝΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑΥΤΗΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ) ΕΙΝΑΙ ΚΥΜΜΑΤΑ -ΑΛΥΣΙΔΑ (ΜΑΛΛΟΝ ΝΤΙΕΝ ΕΗ ) ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΖΕΤΕ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΧΥΣΕΙ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΗΧΟΥ ΑΛΛΑ ΕΨΙΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ… ΟΣ ΠΡΩΣ ΚΕΡΑΜΥΔΟΛΑΓΝΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΕΠΙΚΑΛΟΥΣΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ (ΑΝΤΕ ΑΥΤΟ ΟΚ ) ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΣΙΩΝΙΣΤΗΚΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ Ο ΔΗΘΕΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΣΤΗΣ… 2. Ο ΤΣΟΥΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΙΤΙΚΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΜΥΞΗ 2 ΠΑΓΑΝΙΣΤΗΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΑ) ΣΥΜΒΟΛΑ WICCA ΚΑΙ ΑΛΧΗΜΙΣΤΗΚΑ ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ 90 ΜΟΙΡΕΣ ΟΡΘΙΟ ΟΜΟΙΟ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ 2ΠΛΟ ΕΨΙΛΟΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ (ΓΙΑΥΤΟ ΞΕΚΟΛΟΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΧΡΗΜΑ) ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ 2 ΗΜΙΣΕΛΗΝΟΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ (ΣΑΦΩΣ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΔΟΓΜΑ-ΕΒΡΑΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ) ΜΗΞΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΕΝΣΤΕΡΝΙΖΟΝΤΑΙ … ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΟΣΗ ΔΥΟ ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΔΥΟ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΟΥΝ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΩΝ ΗΘΩΝ ΚΑΙ ΕΘΙΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΓΟΝΟΛΑΤΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ (ΔΕΝ ΜΗΛΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΔΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟ 95 % ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΔΥΤΥΧΩΣ ) . 3. Η ΛΕΞΗ ΘΕΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΚΡΥΒΩ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ …ΑΣ ΞΕΚΟΛΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΕΡΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ ΜΑς…. Η ΛΕΞΗ ΘΕΟΣ ΘΕΑ ΘΕΙΟΝ ΘΕΙΟ(ΘΕΙΑΦΗ) ΤΕΪΟΣ (ΓΡΑΜΜΗΚΗ Β ΤΟ ΘΗΤΑ ΗΤΑΝ ΤΑΥ) ΘΙΣ ΘΥΣΙΑ ΘΥΜΗΣΗΣ ΘΥΜΙΑΜΑ ΘΗ ΘΕΣΙΟΣ ΘΕΟΣΗ ΘΕΟΜΑΙ ΘΕΙΟΣ ΘΕΙΑ ΟΛΕΣ ΣΥΝΑΔΟΥΝ ΜΕΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΛΕΞΙΟΛΟΓΙΚΑ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΑ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ … Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΓΟΝΟΣ (ΓΙΑΓΙΑ ΠΑΠΠΟΥΣ ΛΑΜΠΡΟΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΣ ΤΙΜΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΔΛΔ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΔΗΔΑΖΕΙ Η ΙΔΙΑ ΛΕΞΗ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΝ ΑΓΡΑΦΩ ΝΟΜΟ ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ …ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΞΗΓΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ) ΑΡΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΜΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΝΟΥ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΔΗΜΕΙΟΥΡΓΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ ΠΟΥ ΑΕΙ ΓΕΩΜΕΤΡΕΙ ΩΣ ΘΕΟ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΠΑΝΑ ΑΦΟΥ ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ => ΣΥΝ ΠΑΝ =ΣΥΜΠΑΝ !!! ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΕΝΑ ΣΤΗΛΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΑΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΝ ΕΝΑ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΗΤΑ …ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΥΚΛΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟ ΑΛΛΟ…ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΥΚΛΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΛΛΟΤΕ ΣΤΑΥΡΟ Η ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΛΗΣΗ ΕΝΑ Χ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΙΣΟΠΛΕΥΡΟ

  8. …ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ ΧΩΡΙΣΤΕ ΤΩ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΗΜΙΚΥΚΛΙΑ ΠΡΟς ΤΑ ΕΞΩ…. ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ? ΕΝΑ ΔΗΘΕΝ ΔΙΠΛΟ ΕΨΙΛΟΝ … ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΔΙΑΣΠΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΘΗΤΑ ΔΛΔ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ …ΣΑΦΩς ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΘΗΤΑ ΔΛΔ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΤΩΝ ΗΘΩΝ ΚΑΙ ΕΘΗΜΩΝ ΜΑΣ (ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ) ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΕΣ !!!! ΣΠΑΝΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΘΗΤΑ ΓΙΑΝΑ ΠΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΕ ΚΛΕΨΙΑ! ΤΕΣΠΑ !! ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ! ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΤΕΛΟΣ …ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΜΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΜΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙ!!! (ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΗΤΑ) !! ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ 12ΘΕΙΣΤΕΣ (ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΤΕΤΟΙΟ) ΟΥΤΕ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΘΕΙΣΤΕΣ ΑΦΟΥ ΛΑΤΡΕΒΑΝ (ΔΛΔ ΦΤΙΑΧΝΑΝ ΜΕ ΤΕΛΕΙΑ ΛΕΙΑΝΣΗ ΑΓΑΛΜΑΤΑ = ΛΑΑΣ+ΤΡΙΒΗ =ΛΑΤΡΕΙΑ =ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΑΞΕΥΜΑΤΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ) ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΝ ΠΑΝΘΕΟΝ ΑΡΑ ΕΠΟΥΔΕΝΕΙ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΕ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΕΝΑ ΕΘΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΘΕΣΙΤΗΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΝ ΠΟΛΥΘΕΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΗΜΩΝ ΠΡΟΓΟΝΟΙ …ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΥΜΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΑ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΕΘΝΩΝ?? Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΘΕΣΙΜΟΣ ΑΠΟΣΚΟΠΗ ΣΤΗΝ ΒΙΑΣΤΗΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΥΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΛΑΟΥ ΣΕ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥΠΟΛΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΛΙΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΟΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΣΕ ΧΡΩΜΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΑ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΗΘΩΝ ΚΑΙ ΕΘΙΜΩΝ ΚΑΘΕ ΕΘΝΟΥΣ … ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΣΤΕΜΟΛΑΓΝΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΥΡΙΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΠΩΣ ΑΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΥΠΕΡΑΙΩΝΟΒΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΙΣΗΣ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΠΩΣ ΕΡΧΕΤΕ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΡΑΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΟΛΑΓΝΙΑ ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΙ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΗΔΗΤΑ Η ΠΟΙΟ ΛΓΟΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΜΟΓΕΝΕΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ …ΕΝΩ ΥΠΟΤΗΘΕΤΕ ΠΩς ΠΡΟΑΣΠΙΖΩΝΤΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ !ΘΑ ΟΜΗΛΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΦΩΝ ΜΕΧΡΗ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ … ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΝΤΙΛΟΓΙΑΣ Ε ΝΑΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΑΠΟ ΤΑ 11 ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΙΚΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΝΤΡΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ ΤΟ ΕΥΖΗΝ ΕΝΩΣ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΑς ΧΩΡΑς ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑϚ Ο ΕΛΛΗΝ Η ΕΛΛΗΝΙϚ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΑΤΟ ΑΛΛΑ ΛΥΚΟΣ!!! Η ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΛΕΞΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΕΣΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ? ΕΓΩ ΚΑΝΩ! Ε Ρ Ε Υ Ν Ω ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΠΛΕΥΡΑ!! Ο ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΔΕ ΣΥΝΑΔΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΟΙ ΠΑΡΟΠΥΔΟΦΟΡΟΙ ΕΠΙΣΗΣ!!! ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΓΡΑΦΩ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΛΥ ΒΙΑΣΤΗΚΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΩ!!! ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!

  9. Ανώνυμος 10/14/2013 @ 4:50 ΜΜ

    Το Μυστήριο του εν Δελφοίς "Ε" σε μία… Καρκινική Επιγραφή!

    Read more: http://www.to-parakseno.gr/2013/10/blog-post_6859.html

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*