Διαφημίσεις

Ψυχαγωγικά και ενημερωτικά sites προσέφεραν επί χρόνια στους επισκέπτες του Διαδικτύου δωρεάν το περιεχόμενό τους. Η εικόνα αυτή αρχίζει ωστόσο να αλλάζει.
Ολοένα και περισσότεροι ιστότοποι, είτε πρόκειται για τις ηλεκτρονικές εκδόσεις εφημερίδων, είτε για site, στα οποία μπορεί κανείς να ανταλλάξει υλικό, όπως το Scribd, γίνονται συνδρομητικά, αντιλαμβανόμενα ότι εάν δεν χρεώσουν τους χρήστες για το περιεχόμενό τους δεν θα μπορέσουν να επιβιώσουν.
Τέτοιου είδους κινήσεις, όπως επισημαίνεται σε ανάλυση του CNNMoney, προκαλούν εκνευρισμό στους χρήστες του Διαδικτύου και κάποιες φορές μεταφράζονται σε παροδική μείωση της επισκεψιμότητας.
Η στροφή στο συνδρομητικό μοντέλο είναι μία δυσάρεστη μεν, αναγκαία δε επιλογή. Όσα, όμως, sites έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν μία αξιόπιστη εικόνα, διατηρούν τελικά αλώβητη τη βάση των χρηστών τους.
Στις ΗΠΑ το «χορό» άνοιξε το Scribd, το οποίο από το 2006 έως και το φετινό Ιούλιο, επέτρεπε στους χρήστες να «κατεβάζουν» δωρεάν και να μοιράζονται διάφορα έγγραφα. Πλέον όσοι θέλουν πρόσβαση στο υλικό του, θα πρέπει να καταβάλλουν 9 δολάρια μηνιαίως ή 59 δολ. ετησίως.
Το TeachStreet, ένα site που προσφέρει χρηστικές πληροφορίες σε φοιτητές, κατάφερε να μείνει δωρεάν για δύο χρόνια. Όπως εξήγησε στο CNN ο διευθύνων σύμβουλος της TeachStreet εξετάστηκαν διάφοροι τρόποι, που θα μπορούσαν να το φέρουν σε κερδοφόρο τροχιά, και τελικά αποφασίστηκε ότι η συνδρομή των χρηστών είναι η μόνη αποτελεσματική λύση.
Η μεγάλη βάση χρηστών, όπως εξηγούν αναλυτές, δεν μεταφράζεται απαραίτητα σε παραγωγή κερδών για τους ιστοτόπους, ακόμη και για τους πιο δημοφιλείς. Ενδεικτική είναι η περίπτωση του Facebook.
Το γνωστό site κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε τον Ιούλιο ότι εξυπηρετεί πλέον 500 εκατομμύρια λογαριασμούς χρηστών ανά τόνο κόσμο, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες ετοιμάζεται να εισέλθει στο χρηματιστήριο το 2012.
«Παρ’ όλα αυτά, ο τεράστιος αυτός οργανισμός κοινωνικής δικτύωσης δεν έχει ακόμη παρουσιάσει ένα λεπτομερές επιχειρηματικό σχέδιο για το πώς θα παρουσιάσει κέρδη» σχολιάζει η αρθρογράφος του CNNMoney, Τζουλιάν Πεπιτόν.
Σε παρόμοια κατάσταση βρίσκεται και το Twitter. Πολλοί αναρωτούνται πώς θα καταφέρει να παρουσιάσει αξιόλογα κέρδη, από τη στιγμή που όλες οι υπηρεσίες του είναι δωρεάν. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς σήμερα το Διαδίκτυο χωρίς το Facebook ή το Twitter, site που έχουν μεγάλη απήχηση παγκοσμίως.
Θα πρέπει, ωστόσο, ακόμη και αυτά να παρουσιάσουν κάποια στιγμή ένα ρεαλιστικό επιχειρηματικό σχέδιο.

Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek