Διαφημίσεις

Οι επενδύσεις που αναμένεται να υλοποιηθούν σε χρονικό ορίζοντα 4 ετών ανέρχονται σε ποσό περίπου 330 εκατ. ευρώ, ενώ για όλη τη διάρκεια της παραχώρησης σε ποσό περίπου 1,4 δισ. ευρώ (φωτ. αρχείου).

Η κοινοπραξία Fraport AG – Slentel Ltd ανακηρύχτηκε προτιμητέος επενδυτής για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, όπως ανακοινώθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ.
Η προσφορά της κοινοπραξίας ανήλθε σε 1,234 δισ. ευρώ εφάπαξ τίμημα και 22,9 εκατ. ευρώ ετήσιο εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα, αναπροσαρμοζόμενο ετησίως με τον πληθωρισμό.

Αναλυτικότερα, κατά τη διάρκεια της σημερινής κοινής συνεδρίασης του δ.σ. του ΤΑΙΠΕΔ με το Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων, αποσφραγίστηκαν οι οικονομικές προσφορές, που υποβλήθηκαν στις 10.10.2014 από τα επενδυτικά σχήματα Casa (Corporation America S.A.) – Μέτκα ΜΕΤΚ-4,59% Α.Ε., Fraport AG – Slentel Ltd και Vinci Airports S.A.S. – Αktor Παραχωρήσεις Α.Ε. για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας (Ομάδες Α και Β).

Η Fraport AG-Slentel Ltd υπέβαλε την υψηλότερη προσφορά και ανακηρύχτηκε προτιμητέος επενδυτής, σύμφωνα με τους όρους της Πρόσκλησης Υποβολής Προσφορών. Το ποσό που προσέφερε η κοινοπραξία ήταν σημαντικά υψηλότερο τόσο από την ανεξάρτητη αποτίμηση όσο και από την αμέσως επόμενη προσφορά.
Ειδικότερα, ο προτιμητέος επενδυτής προσέφερε για την Ομάδα Α 609 εκατ. ευρώ εφάπαξ τίμημα και 11,3 εκατ. ευρώ ετήσιο εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα, αναπροσαρμοζόμενο ετησίως με τον πληθωρισμό και 625 εκατ. ευρώ και 11,6 εκατ. ευρώ για την Ομάδα Β αντίστοιχα.

Οι επενδύσεις που αναμένεται να υλοποιηθούν σε χρονικό ορίζοντα 4 ετών ανέρχονται σε ποσό περίπου 330 εκατ. ευρώ, ενώ για όλη τη διάρκεια της παραχώρησης σε ποσό περίπου 1,4 δισ. ευρώ. Τα ποσά αυτά είναι επιπλέον του εφάπαξ τιμήματος και του ετήσιου εγγυημένου καταβλητέου μισθώματος.
«Η συμμετοχή στο διαγωνισμό και οι προσφορές που υποβλήθηκαν από τις κορυφαίες διεθνώς εταιρείες του χώρου της ανάπτυξης και λειτουργίας αεροδρομίων αποτελεί τη μεγαλύτερη απόδειξη της εμπιστοσύνης που δείχνουν οι διεθνείς επενδυτές στην αναπτυξιακή προοπτική της χώρας μας», σχολίασε ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Εμμανουήλ Κονδύλης.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Ταμείου, Πασχάλης Μπουχώρης, ανέφερε από την πλευρά του πως «η παραχώρηση θα αναβαθμίσει ουσιαστικά την ποιότητα των υποδομών και το επίπεδο εξυπηρέτησης των επιβατών, μέσα από την καλύτερη συντήρηση, λειτουργία και ανάπτυξη των αεροδρομίων». Όπως σημείωσε, «μέσα από αυτή την ιδιωτικοποίηση δεν αναβαθμίζονται μόνο τα αεροδρόμια αλλά ενισχύεται το τουριστικό προϊόν της χώρας».
Ναυτεμπορική

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

2 σχόλια στο “Στην κοινοπραξία Fraport – Slentel τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια”
  1. Το ΤΑΙΠΕΔ δεν αποκρατικοποιεί!
    Μην λέτε ψέμματα στον ελληνικό λαό!
    Απ'τη στιγμή που η Ελλάς βρίσκεται υπό γερμανική χρηματική κατοχή, η ανάληψη των αεροδρομίων από το γερμανικό δημόσιο (δήμοι,περιφέρειες,κλπ) δεν θεωρείται αποκρατικοποίηση και προφανώς ούτε ιδιωτικοποίηση!
    Τα περίπου 53 εκταομμύρια € /έτος που θα καταβάλει η γερμανική διοίκηση των 14 αεροδρομίων (~3,8 μύρια €/αεροδρόμιο*έτος) είναι συμβολική ενίσχυση των ιθαγενών και θεωρείται χορηγεία!
    Καλείστε να χαιρετήσετε με ενθουσιασμό την ευγενική αναδιάρθρωση των οικονομικών της γερμανελλάδος!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek