Ο “λεχρίτης” είναι μια μύγα που γεννά τα αυγά της εκεί που βράζει ο μούστος , εκεί που ζυμώνεται ο χυμός του σταφυλιού και σιγά – σιγά μετατρέπεται σε κρασί.Είναι δηλαδή το έντομο που ζεί και υπάρχει απο το και για το …μαγάρισμα.
Ως “λεχρίτης” λοιπόν ο Πρετεντέρης, είδε, “μύρισε”, ανακάλυψε, που βράζει ο “μούστος” , που ζυμώνεται η πατριωτική συνείδηση, που δηλαδή υπάρχει κίνδυνος να βγεί “καλό κρασί” και έτρεξε αμέσως να μαγαρίσει τον τόπο,τους ανθρώπους.
Η “μούτζα” του μαθητή ήταν το νέο “ΟΧΙ” του ελληνικού λαού, πράγμα που δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό, ούτε απο το καθεστώς, ούτε ασφαλώς απο όσα παράσιτα ζούν και τρέφονται απο την κοπριά του.
Ο Πρετεντέρης όπως και όλη αυτή η γενιά των μεταλλαγμένων αυλοκολάκων και συμπλεγματικών εργολάβων της παρακμής,δούλεψαν σαν πιστά σκυλιά τόσα χρόνια έχοντας μια και μόνο αποστολή: να μαγαρίσουν τα πάντα και να αλλοιώσουν την σκέψη και την συνείδηση του Έλληνα,πράγμα που φυσικά ήταν και είναι απαραίτητο για την επιβίωση ενός συστήματος εξ αντικειμένου μολυσματικού και λαοκτόνου.
Ένας Έλληνας με κολοβωμένη και αλλοιωμένη συνείδηση, είναι για το σύστημα κάτι πολύ παραπάνω απο “χρήσιμος ηλίθιος”, είναι το απαραίτητο λίπασμα ,η πηγή ενέργειας, η αναγκαία “πρωτεϊνη” που τρέφει και συντηρεί το νευρικό σύστημα μιας εκ γεννετής άρρωστης εξουσίας.
Η εργολαβία του Πρετεντέρη αλλά και κάθε άλλου νάνου της μισθωμένης “δημοσιογραφίας” που παριστάνει τον ψηλό πατώντας πάνω στην κοπριά του,βασίζεται στην ανατροπή της αλήθειας,των αξιών, της ελεύθερης σκέψης.Κατεδαφίζει κάθε τι που είναι ή δυνητικά μπορεί να γίνει εμπόδιο στην εξάπλωση της πνευματικής λέπρας, δηλαδή της κοσμοαντίληψης της “Νέας Εποχής” στη βάση της οποίας κτίζεται σήμερα η παγκόσμια αυτοκρατορία της “νεώτερης Νέας Τάξης Πραγμάτων”.
Λάρισα:Εργαζόμενος με 15 αδέρφιαο μαθητής που μούντζωσε τους επισήμους!
Τα πρωινά δουλεύει σε συνεργείο ελαιοχρωματισμού… Το όνομά του είναι Αχιλλέας. Ο παραστάτης του 3ου ΕΠΑΛ Λάρισας, που επέλεξε να “χαιρετίσει” με τον δικό του τρόπο, τους επισημους στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου είναι παιδί πολύτεκνης οικογένειας. Σύμφωνα με το thessalianews.gr, η οικογένειά του είναι από τις πλέον πολυπληθείς στη Βερδικούσα της Ελασσόνας, μιας και έχει 16 παιδιά. Ο μαθητής της Α” Λυκείου πηγαίνει σε νυχτερινό σχολείο, καθώς τα πρωινά εργάζεται με άλλα τρία αδέρφια του στο συνεργείο ελαιοχρωματισμού που διατηρούν. (πηγή )
«Ένα παιδί που μουντζώνει τους επισήμους στις παρελάσεις λέει ελάχιστα πράγματα για το ίδιο το παιδί. Ακόμη λιγότερα λέει για τους επισήμους ή για την Πολιτεία που εκπροσωπούν. Αντιθέτως, λέει πολλά για το σπίτι του παιδιού, τους γονείς του, το σχολείο του, τους δασκάλους του. Διότι σίγουρα μουντζώνουν κι αυτοί. Και ακόμη πιο σίγουρα έχουν πείσει το παιδί ότι μεγαλώνει σε μια κοινωνία που αξίζει μόνο τη μούντζα του. Δεν θα πω αν έχουν δίκιο ή άδικο –ο καθένας μπορεί να το δει όπως θέλει… Θα πω, όμως, ότι ανέλαβαν μια τεράστια ευθύνη: έβαλαν ένα παιδί να μισεί την Πολιτεία στην οποία ζει πριν ακόμη τη ζήσει. Για δικούς τους λόγους, πήραν όμηρο το παιδί απέναντι στην Πολιτεία. Δεν μπορώ να γνωρίζω από πού άντλησαν αυτή την τόλμη ή αυτό το θράσος. Ποιος, δηλαδή, τους εκχώρησε το δικαίωμα να δηλητηριάσουν ένα παιδικό μυαλό επειδή συνέβη το δικό τους μυαλό να οργίζεται. Ούτε γνωρίζω πού πήγε η ευθύνη του γονιού ή του εκπαιδευτικού απέναντι σε έναν έφηβο που παρελαύνει μοιράζοντας μούντζες. Ίσως οι άνθρωποι αυτοί αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη ζωή τους. Ενδεχομένως κουβαλούν βάσανα, πικρίες, παράπονα, ακόμη και εμμονές. Καμία αντίρρηση. Το ερώτημα είναι ποιος τους επέτρεψε να τα εκφράσουν ή να τα εμπορευτούν μέσω της ομηρείας τρίτων. Αυτή ακριβώς είναι η ουσία των επεισοδίων της 28ης Οκτωβρίου. Όχι ότι εκατό ή διακόσιοι, δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα, εξέφρασαν τον θυμό τους ή τη διαμαρτυρία τους. Αλλά ότι και ο θυμός και η διαμαρτυρία διατυπώθηκαν μέσα από την καπηλεία μιας επετείου, μιας σχολικής εκδήλωσης, όσων νεαρών μαθητών μετείχαν σε αυτή. Μετέτρεψαν τη γιορτή σε πογκρόμ. Και μεταχειρίστηκαν τα παιδιά περίπου όπως η Χεζμπολάχ τους ομήρους της. Δεν περίμενα φυσικά ότι άνθρωποι ικανοί να στήσουν ένα τέτοιο αποκρουστικό σκηνικό μπορούν να νοιαστούν για τα παιδιά – παρεμπιπτόντως, ουδόλως πιστεύω στον «αυθόρμητο χαρακτήρα της αγανάκτησης». Τους λέω απλώς ότι – είτε το θέλουν είτε όχι – σπέρνουν ανέμους. Και όταν σπέρνεις ανέμους δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μη θερίσεις θύελλες. Διότι αυτά τα παιδιά θα μεγαλώσουν. Θα αποδειχτούν ξένοι σε μια κοινωνία που μισούν πριν καν την περπατήσουν. Που τη μουντζώνουν πριν τη γνωρίσουν. Θα έχουν μοναδικό εφόδιο την πικρία και την κοινωνική μοχθηρότητα εκείνων που τα επέλεξαν για ομήρους. Και τότε, αν τους έχει μείνει λίγο μυαλό και αν καταλάβουν πως πήραν τη ζωή τους λάθος, θα γυρίσουν να μουντζώσουν πρώτα εκείνους που τους έβαλαν προχθές να μουντζώνουν».
«…Είναι φαινόμενα αυτά τα οποία κυρίως αδικούν αυτούς που μετέχουν σ’ αυτά. Δηλαδή όσο κι αν έχουν δίκιο, όσο κι αν είναι αγανακτισμένοι, όσο κι αν θεωρούν ότι κάποιος τους πλήττει τα συμφέροντά τους, ή το ένα ή το άλλο, οι πρώτοι που χαραμίζονται απ’ αυτές τις εκδηλώσεις είναι οι ίδιοι που τις κάνουν. Δεν υπάρχει κανείς άνθρωπος στο κόσμο σωστός και σοβαρός και σώφρων αλλά και μη σοβαρός και σωστός και σώφρων, που να θεωρεί ότι μπορείς να βρεις το δίκιο σου πετώντας παπούτσια στο πρωθυπουργό ή με πράξεις αλητείας να μαζευτούνε πενήντα να δείρουν έναν. Αυτά νομίζω κάνουν κακό στους ίδιους, κάνουν κακό βεβαίως στη χώρα, αλλά κυρίως νομίζω ότι είναι έξω από τη δημοκρατική κουλτούρα που έχουμε σ’ αυτό τον τόπο και πρέπει να παραμείνουν έξω από αυτή».
«Προτιμώ τους χουλιγκανισμούς στο γήπεδο, παρά στη δημοσιογραφία… Όταν νιώθεις ότι αδικείσαι, αντιδράς με όποιον τρόπο βρίσκεις πρόσφορο εκείνη τη στιγμή».
Δεν βιώνουν οι μαθητές καθημερινώς την δημιουργηθείσα κατάσταση στα ολοήμερα σχολεία, όπου πολλοί πλέον εξ αυτών, επί τόσες ώρες δεν έχουν την δυνατότητα της αγοράς ενός κουλουριού και λιποθυμούν;
Δεν βιώνουν την έλλειψη των σχολικών βιβλίων που τους στερεί ετούτη η Κυβέρνηση; Δεν γνωρίζουν για τα αυξανόμενα συσσίτια των ανέργων από την Ελλαδική εκκλησία ή τις δημοτικές αρχές;
Δεν γνωρίζουν πως η ανεργία μαστίζει την Ελληνική κοινωνία και θύματά της είναι ή θα γίνουν σύντομα οι γονείς τους με αποτέλεσμα να στερηθούν ακόμη και τα αυτονόητα;
Δεν γνωρίζουν πως το Πανεπιστημιακό πτυχίο, που αποκτάται με κόπους και θυσίες των ίδιων και των γονιών τους είναι πλέον για να στολίζουν κάποιο τοίχο του σπιτιού τους; Χρειάζονται, λοιπόν κατά την άποψή σας καθοδήγηση για να αντιληφθούν τα αυτονόητα;
Και βεβαίως δεν είστε άξιος να δίνετε μαθήματα σε ένα γονιό που μεγαλώνει δεκαπέντε παιδιά, ούτε βεβαίως έχετε το δικαίωμα να συμβουλεύετε ένα μαθητή που είναι παραστάτης λόγω των μαθητικών του επιδόσεων στην παρέλαση και ταυτόχρονα εργάζεται για να βοηθήσει τις τρέχουσες ανάγκες της οικογένειάς του.
«Τις τελευταίες μέρες, δε, και με αφορμή το Κυπριακό, έχει ξεσαλώσει. Όσους δε συντάσσονται με το σχέδιο Ανάν, τι «κάφρους» και «κουτσαβάκια» τους ανεβάζει, τι «αερολόγους» και «λουλουδούδες του πατριωτισμού» τους κατεβάζει…«Λουλουδούδες του πατριωτισμού», λοιπόν. Πρόκειται για «εκσυγχρονιστική» πολιτική ορολογία, από έναν αυθεντικό «χουλιγκάνο», εντός και εκτός γηπέδων: Τον Ρούλη (εκ του «Πρετεντερούλη») τον μπουκαλόμαγκα…»
Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice