Μέσα σε δέκα χρόνια θα μπορείς να έχεις και να ταξιδεύεις με έναν ιπτάμενο δίσκο, που θα το έχεις στο παρκινγκ σου!
Αυτά φανταζόταν οι μηχανικοί και αεροναυπηγοί του 1948 όταν οι νέες μεταπολεμικές τεχνολογίες ανήγαν νέους ορίζοντες και πίστευαν στη ευρύτερη διάδοση τους .
Το όνειρο του ανθρώπου για ένα μέσο φτηνό και αξιόπιστο που θα αντικαθιστούσε το αυτοκίνητο και που θα είχε την δυνατότητα να πετά, σκιαγραφήθηκε εκείνη την εποχή.
Το μεταφορικό μέσο τύπου δίσκου σαν ηδέα δεν ήταν μόνον* από τον Peter Nofi, ένα αξιωματικό του Εμπορικού Ναυτικού και φοιτητής της αεροδυναμικής, που σχεδίασε το 1963 ένα χαμηλού κόστους ιπτάμενο όχημα που εάν έμπαινε σε μαζική παραγωγή, το ιπτάμενο πιατάκι σαν κόστος δεν θα υπερβαίνει τη μέσης τιμής ενός αυτοκίνητου.
Θα μπορούσε άραγε από το 1965 ο απλός άνθρωπος να κατέχει και να πετά με οχήματα τύπου “Δίσκου” στην γειτονία του;Επεξεργασμένη εικόνα από το Περιοδικό εποχής Modern Mechanix τεύχος Μαρτίου 1957
Τα προγράμματα περιλάμβαναν την εξέλιξη και την αντιγραφή των γερμανικών αεροσκαφών καθέτου απογείωσης της ΒΜW – Focke-Wulf Various Sack αναρρίχηση στα 25000 πόδια σε 6 λεπτά, ικανότητα αιώρησης και ευθείας πτήσης με σχεδόν υπερηχητικές ταχύτητες .Τα γερμανικά πρωτότυπα είχαν αναπτύξει 1,6 μαχ με έτος πτήσης το 1943 .Από το 1949 το πανεπιστήμιο του Cal Tech (USA) και του Cornell είχαν εκφράσει των θαυμασμό τους για της μηχανές των γερμανών(Απορρόφηση γερμανών επιστημόνων με το πρόγραφα Συνδετήρας) Στης 20 Φεβρουαρίου 1959, όλα τα προγράμματα AVRO ακυρώθηκαν. Ένας μεγάλος αριθμός μηχανικών προσλήφθηκε αμέσως στη NASA.
Οι ιπτάμενοι δίσκοι όπως δήλωσε ο ρεπόρτερ, ήταν εξωγήινοι αλλά δύο τύποι απόρρητων Αμερικάνικων στρατιωτικών εφευρέσεων! Ο πρώτος, ήταν ένας αυθεντικός δίσκος που άφηνε έναν ήχο σαν σφύριγμα καθώς πέταγε στον αέρα, μπορούσε να ανέβει σε ύψος 30.000 ποδών και ακόμα περισσότερο. Επίσης μπορούσε να κατεβεί αυτόματα στα 1500 πόδια και να καταστραφεί από αυτόπροκαλούμενη έκρηξη στον αέρα.
Τέλος, έδωσε και κάποιες οδηγίες σε περίπτωση που οποιοδήποτε έβρισκε κάποιον ιπτάμενο δίσκο πεσμένο στο έδαφος! (αν βρείτε κάποιον ιπτάμενο δίσκο στο έδαφος, κάτι που είναι μάλλον απίθανο αφού όλη τους τους είναι κατασκευασμένοι από υλικό που καταστρέφεται στον αέρα ύστερα από κάποια συγκεκριμένη ώρα, θα Βρείτε τυπωμένες με μαύρα γράμματα τις ακόλουθες λέξεις: “Στρατιωτικό απόρρητο της πολεμικής Αεροπορίας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.
Έπειτα έναν αριθμό και τις εξής οδηγίες: Οποιοσδήποτε προκαλέσει ζημία ή αποκαλύψει την περιγραφή ή την τοποθεσία που βρέθηκε αυτός ο πύραυλος, θα υπόκειται σε ποινική δίωξη από την Κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών.
Οι μυστικές εκθέσεις που αποταξινομούνται πρόσφατα στις ΗΠΑ παρουσιάζουν ότι η Σοβιετικοί έχουν σε αυτόν τον τομέα ανάπτυξη αντίστοιχα πειραματικά αεροσκάφη .Όλα αυτά προέρχονται από τη κληρονομιά των γερμανικής τεχνογνωσίας και των συλληφθέντων γερμανών
NASA & Φακοειδή επανεισόδου ατμοσφαιρικά οχήματα
Για το 1959-1964,η NASA και η Πολεμική Αεροπορία των Η.Π.Α. θεώρησε καλό να χρησιμοποιήσει επανδρωμένα (πιατάκια) στο διάστημα. Ο Alan Kehlet ήταν αεροναυπηγός στη NASA και διαδραμάτισε έναν σημαντικό ρόλο στη NASA’και την επιτροπή προγραμμάτων η οποία καθιέρωσε το αμερικανικό διαστημικό πρόγραμμα για το 1960′. Η αποτυχία καθιέρωσης, ενός φακοειδούς επανδρωμένου διαστημικού σκάφους, το 1959 δεν άλλαξε και την χρήση του. Τέτοιου είδους αεροσκάφη θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως κάψουλες διαφυγής. 21/9/08Το σχέδιο χαρακτηρίζονταν ως απόρρητα από το 1962 και αλλά τον Δεκέμβρη του 1999 αποχαρακτηρίστηκε από τον τομέα του North American Aviation. Η έκθεσή του LRV το ανέφερε ως επιθετικό οπλικό σύστημα με σκοπό τη σκοπιμότητα ανάπτυξης ενός συστήματος αντιπυραυλικής άμυνας με βάση τους ιπτάμενους δίσκους (φακοειδή οχήματα). Παρά το γεγονός ότι Pye Wacket τερματίστηκε από το 1961,η έρευνα είχε δείξει ότι τα φακοειδή οχήματα που διέθεταν χαρακτηριστικά επανεισόδου στην ατμόσφαιρα, η έρευνα προχώρησε παραπέρα προς την ανάπτυξη φακοειδών επανδρωμένων οχημάτων επανεισόδου στην ατμόσφαιρα κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960 και του ’70.Σύμφωνα με την έκθεση το LRV ήταν 40-πόδια μακρύ και μερικά πόδια ψηλό. Τα έγγραφα ανέφεραν ότι θα μπορούσε να υποστηρίξει ένα πλήρωμα τεσσάρων ανδρών για έξι εβδομάδων σε τροχιακές αποστολές με πρόωση από έναν πυρηνικό πυραυλοκινητήρα. Επίσης το σκάφος θα πρέπει να περιλάμβανε και ένα ενσωματωμένο πυρηνικό αντιδραστήρα για την παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lenticular_Reentry_Vehicle
PROJECT SILVERBUG & LADYBIRD & Y2
Στις 25 Οκτωβρίου 1955, ο γραμματέας Donald Quarles της Πολεμικής Αεροπορίας των Η.Π.Α. διοργάνωσε μια συνέντευξη τύπου στο Πεντάγωνο στο οποίο έδωσε πληροφορίες για το USAF-funded projectένα πρόγραμμα της Avro (Καναδά) που αφορούσε μια υπερηχητική, κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (VTOL) αεροσκάφους τύπου δίσκου. Γνωστό στην Πολεμική Αεροπορία με τον αριθμό συμβάσεών MX- 1794, και με τα ονόματα κωδικών “Ασημένιο ζωύφιο” Οι γερμανοί από το 1941 -45 εξέλιξαν και χρηματοδοτούσαν τον ρουμάνο φυσικό H.M. Coanda) με (ευρεσιτεχνία Ν, 2108652 για την κατασκευή και εξέλιξη ενός ταχύτατου καθέτου απογείωσης υπερηχητικού αεροσκάφους. Στις φωτογραφίες αριστερά εικάζετε ότι διακρίνονται σε πτήση διάφορα μοντέλα του αρχικού πρωτότυπου του “Ασημένιου ζωυφίου” |
Ο νέος τύπος αεριωθούμενων αεροσκαφών τροφοδοτείται από στροβίλους και αναμένεται απογειώνετε και να προσγειώνετε κάθετα, επίσης θα είναι σε θέση να αιωρηθεί. Θα μπορεί να ταξιδέψει με 1.500 κόμβους και να έχει μια εμβέλεια 15.000 ναυτικών μιλίων. |
Δείτε όλο το φάκελο (2.4MB)projectsilverbug |
Project Silver Bug – Wikipedia, the free encyclopedia
Αποχαρακτηρισμένα πρώην απόρρητα αρχεία από την NRO & CIA για τα πρόγραμμα Corona που παρακολουθούσε στενά τη ΕΣΣΔ και την Κινά http://www.nro.gov/foia/LibraryListingSQL.aspx
TR – 3B/A
Το μυστήριο γκρίζο αντικείμενο “γλιστρούσε” ήρεμα επάνω από τη κατοικήσιμη περιοχή Knowle,του Μπρίστολ, στης 5.30pm την Κυριακή χωρίς τον παραμικρό ήχο.Οι εμπειρογνώμονες UFO προσπαθούν να ελέγξουν την αναγνώριση και ελπίζουν να μιλήσουν στους περισσότερους μάρτυρες για το μυστηριώδες επεισόδιο.
Ο Συγγραφέας Andy,Η. ανέφερε. “Ήταν το πιο παράξενο πράγμα που έχω δει στη ζωή μου.” “Καθόμουν στο γραφείο μου και το είδα με τη γωνία του ματιού μου.” “Δεν είμαστε μακριά από τον αερολιμένα έτσι σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να είναι ένα αεροπλάνο.”
http://katohika.gr/2011/07/02/ufo-17/ Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice