Έχει το Ισραήλ στη διάθεσή του το «δίδυμο» αεροσκάφος της πτήσης ΜΗ 370 που αγνοείται από τις 8 Μαρτίου; Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζονται κάποια site τονίζοντας πως το αεροσκάφος αγοράστηκε από τις μαλαισιανές Αερογραμμές από ισραηλινή εταιρεία το 2013 και έκτοτε βρίσκεται σε κάποιο υπόστεγο στο Τελ Αβίβ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτουν το αεροσκάφος Boeing 777 2H6(ER) των μαλαισιανών Αερογραμμών με αριθμό σειράς 28416 και στοιχεία νηολογίου 9M-MRI αγοράστηκε από την εταιρεία GA Telesis, LLC με έδρα στο Fort Lauderdale της Florida στις 21 Οκτωβρίου του 2013.
Στις 4 Οκτωβρίου του 2013 το αεροσκάφος βρισκόταν στο αεροδρόμιο Tarbes Lourdes Pyrenees στη νότια Γαλλία κοντά στην Τουλούζη και στις 4 Νοεμβρίου του 2013 αλλάζει το νηολόγιό του σε N105GT για να πετάξει μέχρι το Ισραήλ όπου και βρίσκεται αποθηκευμένο έκτοτε στο Τελ Αβίβ. Σε ότι αφορά το αεροσκάφος που αγνοείται της πτήσης ΜΗ 370 πρόκειται για ταυτόσημο τύπο από την ίδια γραμμή παραγωγής καθώς είναι ένα Boeing 777-2H6ER με αριθμό σειρά 28420 και στοιχεία νηολογίου 9M-MRO.
Σε ότι αφορά την εταιρεία που αγόρασε το αεροσκάφος την GA Telesis, LLC ως ιδιοκτήτης της εμφανίζεται ένας Abdol Moabery ο οποίος στο παρελθόν είχε διατελέσει ως αντιπρόεδρος στην εταιρεία Aviation Systems International, Inc και ως διευθυντής εμπορικής πολιτικής στην εταιρεία C-S Aviation Services, Inc ιδιοκτήτης των οποίων εμφανίζεται ο George Soros. Χωρίς να είναι δυνατό να διασταυρωθεί ενδέχεται ο G. Soros να έχει μερίδιο και στην GA Telesis, LLC.
Και το ερώτημα που τίθεται εδώ είναι βέβαια τι δουλειά μπορεί να έχει ένα αεροσκάφος με των μαλαισιανών Αερογραμμών στο Ισραήλ και μάλιστα αποθηκευμένο σε κάποιο υπόστεγο χωρίς κανείς να το έχει δει από την στιγμή που άφησε τη νότια Γαλλία με προορισμό το Τελ Αβιβ. Σύμπτωση, μια τυχαία αγορά από μια εταιρεία που τα παιχνίδια της Μοίρας το συσχέτισαν με την εξαφάνιση του Boeing των μαλαισιανών Αερογραμμών;
Πολλοί είναι αυτοί που διατυπώνουν τη θεωρεία ότι το αεροσκάφος που αγοράστηκε ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί σε ένα κτύπημα τύπου 11ης Σεπτεμβρίου με το πρόσχημα ότι τελικά τρομοκράτες το πήραν και το προσγείωσαν κάπου στο Αφγανιστάν ή το Πακιστάν.
Βέβαια υπάρχει και ο αντίλογος που λέει ότι δεν είναι καθόλου δύσκολο για μια δύναμη που θέλει να πραγματοποιήσει ένα τέτοιο κτύπημα για τους οποιοδήποτε σκοπούς χρησιμοποιώντας την πτήση ΜΗ 370 ως «προκάλυμμα», να αγοράσει απλά ένα οποιοδήποτε Βoeing 777 να το βάψει με τα χρώματα των μαλαισιανών Αερογραμμών.
Και δεν είναι μόνο αυτό βέβαια. Υπάρχουν πάνω από 1500 Boeing 777 που έχουν παραδοθεί σε διάφορους χρήστες ενώ μόνο για την έκδοση ER έχουν παραδοθεί 422 αεροσκάφη! Οι μαλαισιανές Αερογραμμές διέθεταν συνολικά 17 Boeing 777ER εκ των οποίων τα δύο (το 28416 και το 28418 με νηολόγιο 9M-MRK) βρίσκονται σε αποθήκευση με το ένα εξ αυτών στο Ισραήλ. Το 15ο αεροσκάφος είναι το εξαφανισμένο της πτήσης Μ 370 και τώρα απομένουν 14 Β 777-200ER για τις Αερογραμμές της χώρας.
Εν κατακλείδι και πολύ απλά επειδή τα δύο αεροσκάφη πωλήθηκαν είτε προς ενοικίαση είτε για scrap και επειδή το ένα βρίσκεται στο Ισραήλ το… όνομα της χώρας και μόνο συνθέτει ένα καλό σενάριο συνομωσιολογίας.
Το πλέον πιθανό είναι απλά να πρόκειται για μια σύμπτωση και τίποτα άλλο καθώς η εταιρ4εία ειδικεύεται μεταξύ άλλων ικαι στην ενοικίαση πολιτικών αεροσκαφών για αεροπορικές εταιρείες, αλλά όπως και να έχει είναι μια ενδιαφέρουσα σύμπτωση δεδομένης της εξέλιξης του εξαφανισμένου ακόμη Boeing 777 της πτήσης ΜΗ 370, όπου παρά τα «300 αντικείμενα» που έχουν εντοπιστεί από δορυφόρους κανένα μα κανένα δεν έχει ανασυρθεί.
Και μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια πάντως: Η GA Telesis, LLC έχει ζητήσει από το γνωστό site flightradar.com την απενεργοποίηση της παρακολούθησης του N105GT όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά “This aircraft (N15GT) is not available for tracking per request from the owner/operator”
defencenet
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Συγνώμη και οι άνθρωποι ? ούτε κουβέντα
Μην γραφεις τριχες !
200 τοσοι ανθρωποι ειναι πνιγμενοι στα ανοιχτα της βασης ντιεγκο….
Παπατζα