Διαφημίσεις

«Η Δημοσιογραφία στο διαδίκτυο θα επιβιώσει, δίχως προσδοκίες για σοβαρά κέρδη, αν αξιοποιηθούν συνδυαστικά τα υπάρχοντα μοντέλα χρηματοδότησης, που επιβάλλουν διαρκείς καινοτομίες και έξυπνες προσαρμογές σε μια ταχύτατα εξελισσόμενη αγορά υπηρεσιών, περιεχομένου και τεχνολογικών εργαλείων».


Τις εκτιμήσεις αυτές διατύπωσε η Ευγενία Σιαπέρα, λέκτορας στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ, στη διάλεξή της με θέμα «Οικονομική βιωσιμότητα της διαδικτυακής δημοσιογραφίας». Πρόκειται για την τέταρτη εκδήλωση του κύκλου σεμιναρίων, εργαστηρίων και διαλέξεων «NEW MEDIA – Αίθουσες Σύνταξης από το Μέλλον», που οργανώνει το Μορφωτικό Ίδρυμα της ΕΣΗΕΜ-Θ.

Η ομιλήτρια σημείωσε αρχικά ότι το ίντερνετ περιορίζει τους διαφημιστικούς πόρους των παραδοσιακών Μέσων Ενημέρωσης, ωστόσο η απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης κινείται σε χαμηλότερο επίπεδο (35-55%) σε σχέση με τα έντυπα ΜΜΕ. Παρουσιάζοντας τα νέα οικονομικά μοντέλα για την προσέλκυση εσόδων στα Νέα Μέσα η κα Σιαπέρα ανέφερε:

1. Τα έσοδα από δωρεές. Χρήστες του διαδικτύου ή ιδρύματα χρηματοδοτούν έρευνες δημοσιογράφων.

2. Τη μη κερδοσκοπική δημοσιογραφία, που αναπτύσσεται με ένα μίγμα δωρεών και διαφημίσεων. Οι συμμετέχοντες δεν προσδοκούν κέρδη. Η βρετανική εφημερίδα Guardian αξιοποιεί το σχήμα αυτό.

3. Τα έσοδα από δημόσιες επιχορηγήσεις, όπως στην περίπτωση του BBC.

4. Την εξειδικευμένη δημοσιογραφία, που απευθύνεται σε συγκεκριμένους χρήστες με συγκεκριμένο περιεχόμενο, γεωγραφικό ή θεματικό.

5. Την πώληση περιεχομένου μέσω συνδρομών ή μικροπληρωμών για επιμέρους άρθρα και πληροφορίες.

Επίσης εντοπίστηκαν πετυχημένα παραδείγματα μεμονωμένων δημοσιογράφων και ηλεκτρονικών σελίδων, που προσαρμόστηκαν με επιτυχία στην κουλτούρα του διαδικτύου: επικοινωνία με τον χρήστη, συνεργασιμότητα και μοναδικότητα.      cosmo.gr

Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *