Διαφημίσεις

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

Λεπτομέρειες παρουσιάστηκαν πρόσφατα από την κατασκευή και την οριοθέτηση των σχεδίων για το έργο του Καναλιού της Κωνσταντινούπολης, αναφέρει η ηλεκτρονική διεύθυνση της τουρκικής εφημερίδας dailysabah.com. Όλες οι μελέτες πραγματοποιούνται από ομάδα εμπειρογνωμόνων, που έχουν ως στόχο την κατασκευή ενός έργου φιλικού στο περιβάλλον και συνάμα σύγχρονου.

Η κατασκευή και η οριοθέτηση των σχεδίων για το έργο αυτό, απαιτεί την δημιουργία ενός τεχνητού επιπέδου σε σχέση με τα ύδατα της θάλασσας, καθώς και την κατασκευή μιας νέας πόλης σε έκταση 95 στρεμμάτων, που θα δοθούν από τον Μητροπολιτικό Δήμο της Κωνσταντινούπολης.

Οι οικοδομικές άδειες έχουν εκδοθεί μετά την έγκριση από το Τουρκικό Υπουργείο Περιβάλλοντος και Χωροταξίας. Το υπουργείο «επιφυλάσσεται» για μια περιοχή που περιλαμβάνεται εντός των συνόρων των περιοχών Avcilar, Bağcılar, Bakırköy, Arnavutköy, Başakşehir, Esenler, Εγιούπ και Küçükçekmece. Ο πληθυσμός της νέας πόλης αναμένεται να είναι περίπου 500.000. κάτοικοι.

Το έργο του Καναλιού της Κωνσταντινούπολης πρόκειται να κατασκευαστεί στην ευρωπαϊκή πλευρά της πόλης, που συνδέει την Μαύρη Θάλασσα με την Θάλασσα του Μαρμαρά, και οδηγεί στο Αιγαίο και την Μεσόγειο θάλασσα.

Το έργο σχεδιάζει να διχοτομήσει την ευρωπαϊκή πλευρά της Κωνσταντινούπολης, σχηματίζοντας ένα νησί μεταξύ των ηπείρων της Ασίας και της Ευρώπης. Το νησί θα έχει μια ακτογραμμή στην Μαύρη Θάλασσα, την Θάλασσα του Μαρμαρά, και το Βόσπορο. Το νέο κανάλι ναυσιπλοΐας θα παρακάμπτει εντελώς τον Βόσπορο. Το νέο έργο στοχεύει στην ελαχιστοποίηση κίνησης των πλοίων στο Βόσπορο. Προορίζεται να είναι έτοιμο για την 100ή επέτειο από την ίδρυση της Τουρκικής Δημοκρατίας το 2023.

Ο κύριος σκοπός του έργου είναι η μείωση της κίνησης των πλοίων από τον Βόσπορο, και η ελαχιστοποίηση των κινδύνων που συνδέονται κυρίως με τα δεξαμενόπλοια. Περίπου 56.000 πλοία περνούν ετησίως μέσω του Βοσπόρου, μεταξύ των οποίων 10.000 δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν 145 εκατομμύρια τόνους αργού πετρελαίου. Η Διεθνής πίεση αυξάνεται με την αύξηση της χωρητικότητας των θαλάσσιων μεταφορών, μέσω των τουρκικών στενών, που φέρνει κινδύνους για την ασφάλεια της θαλάσσιας διέλευσης. Το κανάλι θα βοηθήσει περαιτέρω στην πρόληψη της ρύπανσης, που προκαλείται από μεγάλα πλοία που διέρχονται ή αγκυροβολούν στην Θάλασσα του Μαρμαρά, πριν από την νότια είσοδο του Βοσπόρου, καταλήγει το τουρκικό δημοσίευμα.

Σύμφωνα με ανάλυση στο pentapostgam.gr, η κατασκευή αυτού του Καναλιού αυτού δύναται να προκαλέσει ακόμα και πόλεμο μεταξύ της Ρωσίας και της Τουρκίας, και εξηγούμεθα. Ο εκνευρισμός της Μόσχας σχετικά με το έργο αυτό είναι μεγάλος, από τότε που ανακοινώθηκε, καθώς σε περίπτωση που η Τουρκία προχωρήσει, πράγμα που ήδη υλοποιείται, στην κατασκευή της διώρυγας, τότε ο γεωστρατηγικός ρόλος της Ρωσίας θα δεχθεί ένα σοβαρό πλήγμα.

Σήμερα ένα μεγάλο μέρος του ρωσικού πετρελαίου και φυσικού αερίου μεταφέρεται μέσω δεξαμενόπλοιων, που διέρχονται τα Στενά των Δαρδανελλίων και του Βοσπόρου.

Αν λοιπόν κατασκευαστεί η εν λόγω διώρυγα, η Μόσχα φοβάται πως θα εκτιναχθούν τα τέλη διέλευσης, προκειμένου να αποσβεστούν τα έξοδα από αυτό το μεγάλο έργο.

Ο δεύτερος και μεγαλύτερος φόβος του Κρεμλίνου αφορά την μέγγενη στην οποία αναγκαστικά θα μπει ο ρωσικός στόλος, που βρίσκεται στον ναύσταθμο της Σεβαστούπολης, καθώς με την κατασκευή της διώρυγας αφενός ο χρόνος αντίδρασις του, και εξόδου του από τα Στενά, θα μειωθεί αισθητά, ενώ αφετέρου το ΝΑΤΟ μέσω της Τουρκίας, θα ελέγχει τις κινήσεις όλων των ρωσικών πολεμικών πλοίων, ακόμα και των υποβρυχίων.

Το σχέδιο προβλέπει επίσης και την κατασκευή ενός αεροδρομίου, του τρίτου της Κωνστνατινούπολης και του μεγαλύτερου της Τουρκίας- και ενός λιμανιού κοντά στη διώρυγα, δήλωσε ο Ερντογάν, παράλληλα, όρισε το 2023 ως έτος ολοκλήρωσης των εργασιών.

Επισημαίνουμε επίσης ότι η νέα διώρυγα δεν θα την διέπει η συνθήκη του Μοντρέ, η οποία διέπει τον Βόσπορο. Έτσι σε περίπτωση που «μπλοκάρει», λέμε τώρα ο Βόσπορος, να μην επιτραπεί η διέλευση Ρωσικού πολεμικού πλοίου στην Μεσόγειο.

Για αυτό η Ρωσία αναζητά απεγνωσμένα λιμένα στην Μεσόγειο. Καθώς επίσης για αυτό παρά τα οικονομικά προβλήματα που έχει η Πατρίδας, θα προστρέξουν πολλοί να την δανείσουν. Ότι και να λέει ο Γερούν Ντάισελμπλουμ, η χώρα μας είναι « μαγαζί γωνία», μόνο αυτός δεν το ξέρει, όλοι οι άλλοι το ξέρουν και καλά μάλιστα.

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

2 σχόλια στο “Ετοιμάζεται το νέο Κανάλι της Κωνσταντινούπολης. Θα αποτελέσει αφορμή για το μεγάλο πόλεμο;”
  1. Το ξεεεερει .., η πουσταρα το ξερει !! Και γιαυτο κουναει την ουρα της ..για να μην δωσει η Ελλαδα στην Ρωσια λιμανια και αεροδρομια (εντολη ΕυραιομασονοΣο'ιμπλε μισανθρωπου) !!!!

  2. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ [ ΑΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ] ΛΙΓΟ ΤΕΝΙΣ ΚΑΙ ΦΟΡΜΟΥΛΑ-1 ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ…

    ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΒΙΛΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΗ ΧΛΙΔΗ … ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΛΗ ΜΕ ΓΡΑΣΙΔΙ ΚΑΤΩ ΟΛΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΕ ΑΡΜΑΝΙ ΠΟΛΛΩΝ ΧΙΛΛΙΑΔΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΛΙΡΡΩΝ … ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΚΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ ΕΠΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΕ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ.. .ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΣΙΝΙΣΕΙ ΣΑΝ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΓΡΑΣΙΔΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ …ΚΑΙ ΞΑΦΝΟΥ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΜΑΜΑ ΤΟΥΡΚΑΛΑ [ ΕΝΑ ΔΙΜΕΤΡΟ ΚΑΤΑ ΞΑΝΘΟ ΜΑΝΕΚΕΝ ΕΚ ΣΟΥΗΔΙΑΣ ] ΜΕ ΡΟΥΧΟ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΣΚΟ…ΚΑΙ ΝΑ ΦΡΩΝΑΖΕΙ ΜΕ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΗΤΡΙΚΗ ΦΩΝΗ…ΑΧΜΕΤ ΑΙΣΕ ΓΚΕΛΜΠΟΥΡΝΤΑ ΜΕΡΕΝΤΑ …ΧΑ ΧΑ ΧΑ…

    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΥΓ. ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ ΙΤΣ ΤΑΜΑΜ…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek