Share
Μεταξύ πολλών άλλων, η ιστορία με τους φορτηγατζήδες και οι αντιδράσεις τους στην απόφαση να ανοίξει το επάγγελμά τους, μας ξαναθυμίζει πόσο ανίκανο και αστείο είναι το ελληνικό κράτος, αλλά και πόσο μειωμένη είναι η βούληση της εκάστοτε κυβέρνησης (στη συγκεκριμένη περίπτωση της σημερινής) να περιφρουρήσει το νόμο και την τάξη. Διαβάστε περισσότερα
Ποια μεγαλύτερη απόδειξη μπορεί να υπάρξει από το γεγονός ότι οι φορτηγατζήδες γράφουν ανενόχλητοι στα παλιά και βρώμικα παπούτσια τους την επιστράτευση. Την ακραία δηλαδή απόφαση που μπορεί να πάρει μία κυβέρνηση προκειμένου να επιβάλει την πειθάρχηση σε μία συντεχνία ή μία κοινωνική ομάδα, ώστε να εξασφαλισθεί η ομαλότητα στην καθημερινή λειτουργία του συνόλου.
Όπως υποστηρίζουν κάποιοι ειδικοί, φαίνεται ότι και το χαρτί της επιστράτευσης που έφτασε μετά κόπων και βασάνων στους φορτηγατζήδες (αφού αρκετές νομαρχίες στη Βόρεια Ελλάδα κυρίως αδιαφορούσαν προκλητικά και καθυστερούσαν να τις παραδώσουν στους παραλήπτες) ήταν νομικά ατελώς διατυπωμένο, που αποτελεί ακόμη μία ένδειξη της ανικανότητας της διοίκησης. Ακόμη περισσότερο, η συμπεριφορά των φορτηγατζήδων απέναντι στο κράτος, με την άρνηση να κάνουν τα αγώγια τους αν και επιστρατευμένοι, με τις συγκεντρώσεις των φορτηγών στις άκρες των δρόμων, με τα συχνά μπλοκαρίσματα των οδοστρωμάτων, με τις απειλές και τις επιθέσεις εναντίον Ελλήνων και ξένων οδηγών που εργάζονται, δείχνει καθαρά ότι το θεωρούν (το κράτος) «κότα» και μάλιστα «λειράτη».
Το κορυφαίο σε όλη αυτή την κατάσταση είναι ότι τα όργανα του κράτους, αντί να εφαρμόσουν το νόμο, συνεργάζονται με τους φορτηγατζήδες ώστε να καταφέρουν να νεκρώσουν όλη την διακίνηση αγαθών στην ελληνική επικράτεια. Είδαμε χθες πλάνα στην τηλεόραση, όπου συνεργεία αστυνομικών, φορτηγατζήδων και υπαλλήλων του ΣΔΟΕ έκαναν ελέγχους σε κινούμενα φορτηγά, που δεν έπαιρναν μέρος στην απεργία, για να δουν αν τα χαρτιά τους ήταν νόμιμα και αν είχαν όλα τα «αξεσουάρ» που απαιτεί ο νόμος. Στην πραγματικότητα για να τρομοκρατήσουν τους οδηγούς και να παρεμποδίσουν τη λειτουργία τους.
Η κυβέρνηση βέβαια δηλώνει αποφασισμένη να περάσει το νόμο για την απελευθέρωση της αδειοδότησης των φορτηγών δημόσιας χρήσης. Έχει όμως ήδη δείξει τα δείγματα της απροθυμίας, αν σκεφτούμε ότι αρχικά, πριν από μήνες, ο αρμόδιος υπουργός, ο Δ. Ρέππας, προσπάθησε να καταρτίσει ένα νόμο που ουσιαστικά δεν απελευθέρωνε τη συγκεκριμένη αγορά και ο οποίος απορρίφθηκε μετά βαΐων και κλάδων από την Τρόικα. Τώρα δίνονται ένα σωρό κίνητρα στους φορτηγατζήδες για να ενδώσουν, κατά τα πρότυπα των λιμενεργατών του ΟΛΠ και τελικά το κόστος για την πολιτεία θα είναι αρκετά μεγάλο. Βεβαίως, υπάρχουν μεταξύ των ιδιοκτητών φορτηγών και εκείνοι που πήραν την άδεια πριν λίγα λόγια και δεν έχουν προλάβει να την αποσβέσουν και γι’Α αυτούς θα έπρεπε να υπάρχει μέριμνα, αλλά όλα αυτά γίνονται συντεταγμένα και με αποφασιστικότητα, όχι με εμφανή απροθυμία.
Για φανταστείτε, να χρειαζόταν κάποια καταραμένη στιγμή να γίνει πραγματική επιστράτευσηΜπρρρρ!
Reporter.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice