Αναδημοσίευση απο 31/08/2013
ΔΕν μπορούσα να δω από τον καπνό των τσιγάρων και το χαμηλό φωτισμό της τσόχας .
Που και που ξεπρόβαλε μέσα στην ομίχλη κάποιος πανέμορφος κώλος κουνιστός λυγιστός από κάποια σερβιτόρα που μετέφερε την τροφοδοσία στα στομάχια των μπεκρηδων!
Ποιο μακριά άκουγα την φωνή του Χουάν να λέει ιστορίες για τα κατορθώματα του στον πόλεμο των πόλεων που είχε ξαφνικά ξεκινήσει πριν 5 χρόνια !
Μέσα σε αυτή την αποπνικτική ατμόσφαιρα είχα ξεχάσει τον λόγο που βρισκόμουν στην λέσχη του μπανοβιτς . Έψαχνα τον Κάρλος να μου δώσει νέες συντεταγμένες !
Στην μπάρα μια μελαχρινή λικνιζόταν σαν γάτα που θέλει να την αφήσεις ελεύθερη στον κήπο! Ένα ποτό κοντά σε μια γάτα με ανάγκες απελευθέρωσης σκέφθηκα ότι θα με βοηθούσε να κρατήσω το ηθικό μου σε εγρήγορση !
Δεν είχα προλάβει ακόμα να πάρω θέση βολής κοντά στο μπαρ όταν ένα χέρι με τράβηξε από τον ώμο προς τα πίσω..
Κάρλος : Τι κάνεις ;
Chronir …Είπα να πιω ένα ποτό μέχρι να έρθεις ..
Κάρλος…Ψύχραιμο σε βρίσκω τέτοιες ώρες ..είπε και κοίταξε λοξά την μελαχρινή γάτα!
Chronir …Δεν νομίζω ότι η δική μου ψυχολογία μπορεί να αλλάξει πολλά πράγματα ..
Κάρλος..τι ήρθες να μου πεις?
Chronir …Με πολύ απλά λόγια θα στο πω ….Ανακοίνωσε επίθεση ..και είμαι εδώ για συντεταγμένες !
Κάρλος…Έδωσε και χρονικό περιθώριο ημερομηνία?
Chronir ..ναι ..σε 48 ώρες δικό μας χρόνο!
Κάρλος…Δεν θα επιτεθεί;
Chronir ..Τι? Μα σου λέω το ανακοίνωσε όλος ο πλανήτης προετοιμάζεται …απλά δίνεις συντεταγμένες και την κάνω από εδώ!!
Κάρλος..Δεν σου δίνω τίποτα δεν θα επιτεθεί ! Θα αλλάξει στην μέση …θα το ακυρώσει … θα στήσει κάτι άλλο δε ξερέ τι άλλα δεν θα επιτεθεί!!
Chronir ..Κάρλος είσαι καλά τι είναι αυτά που λες;
Κάρλος..Είναι όλα αυτά που λέω που κάνουν τους αρχηγούς να σου λένε να έρχεσαι να με βρίσκεις σε τρύπες σαν και αυτή μικρέ ! Δεν θα επιτεθεί …γυρνα πες τους ότι δεν δίνουμε συντεταγμένες για καμία ενέργεια …και πες ακριβώς αυτό….ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΙΑ!
Chronir ..Δεν καταλαβαίνω … τι εννοείς!
Κάρλος…Δεν χρειάζεται να καταλαβαίνεις …
Chronir …Κοίτα εγώ ήρθα να πάρω συντεταγμένες δεν μπορώ να γυρίσω πίσω και να λέω γρίφους …αν θες επικοινώνησε τώρα εσύ και πες τους τα !
Κάρλος…Εννοιολογική τοποθεσία …. Εμφάνιση,παρουσίαση , μετατόπιση, αναβολή ,σύγκρουση ,πτώση, ανταλλαγή , απειλή , ανταλλαγή απειλών , δέσμευση , στόχευση εγκλωβισμός , εκβιασμός,ευφρατης,νερο,χτυπημα αλλου!
Chronir …ΤΙ;
Κάρλος..Περιμετρικές τοποθεσίες , τρομοκρατικό , στημένο , οικονομικό ,πτώση , απόσυρση κεφαλαίου, δίκη,σύλληψη ,μυστικό,φόβος αποκάλυψης, συλλήψεις , μαρτυρία ,αποκάλυψη στοιχείων !
Chronir …….
Κάρλος…Κεντρική στόχευση …. απόπειρα , εξαγορά , τουφεκιον, στόχος, θάνατος , απαγωγή, μοίρα ,ειμαρμένη ,θαύμα , ένας στρατιώτης , ένας παπάς , ένα σημάδι !
Είσαι έτοιμος !
Chronir …Αυτά είναι οι συντεταγμένες μου;
Κάρλος.. Ναι άλλα θα πρέπει να βρεις και όλους τους άλλους αόρατους να συμπληρώσουν τις λέξεις για να αρχίσετε να βγάζετε νόημα !
Chronir …Οι χρόνοι ,οι τοποθεσίες ,το πεδίο;
Κάρλος…Αυτή την φορά θα δουλέψει ανάποδα , πρώτα το γεγονός μετά ο χρόνος ,μετα η τοποθεσία
Chronir ..Πως είναι δυνατόν να δουλέψει έτσι; αν γίνει το γεγονός τότε γνωρίζουν και την τοποθεσία και τον χρόνο ..πως θα είμαστε πρώτοι κει ;
Κάρλος…ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΠΡΩΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ? ΑΝ ΧΑΝΑΤΕ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ …. ΠΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟ ΠΟΙΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ …ΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ? …ΤΙΠΟΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΣΒΗΣΤΕΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ …ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙ!
Ακου μικρέ υπάρχουν και γεγονότα που συμβαίνουν στο πνεύμα μας και είναι τα πιο δυνατά γεγονότα , θα προλάβεις να είσαι πρώτος από το σημάδι που θα δεις πάνω του!!
…Σε ένα παράλληλο σύμπαν μια συζήτηση που είχα σε μια εβδομάδα από σήμερα …φιλε stranger σώσε αυτό το γραμμα κοντά στο κουτί μου με τα πούρα …δεν γνωρίζω όταν γυρίσω τι ακριβώς θα είμαι !!
Stranger
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice





Κι εγω με τον Καρλος ειμαι . Δε θα χτυπησει . Επεσε στη φακα , ειναι σε αδιεξοδο . Οτι και να κανει , την εχει πατησει . Τελειωσε αυτος .
Δεν θα γίνει το χτύπημα στη Συρία κάτι άλλο θα συμβεί! Κάποια καταστροφή στην Αμερική; Αν αυτό εννοείς … θα πρέπει να γίνει πολύ σύντομα….μετράμε ώρες;
ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗ ΦΑΚΑ.ΔΕ ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΑΝ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ Η ΟΧΙ.ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΝΑ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟ ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΖΩΟ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ.ΙΣΩΣ ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΣΑΝΤ ΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΕΞ.ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ.ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΠΡΟΘΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ….
5-6/9 εγινε η "κουβεντουλα",αρα το επωμενο ΠΣΚ , θα ξερουμε . ΥΓ. σας τα χωνει αγρια ο Καρλος ε ; Γι αυτο εσυ μετα τα χωνεις σε μας . Αληθεια , ποσο καιρο εχεις να πεις " ξυπνατε γιδια " .
Τρία διαφορετικά γεγονότα θα συμβούν; Εννοιολογική τοποθεσία, περιμετρική τοποθεσία,κεντρική στόχευση όλα αυτά είναι ένα; ή τρία διαφορετικά γεγονότα που θα συμβούν σε διαφορετικά μέρη αλλά θα επηρεάσουν το ένα το άλλο; Αχ και δε μπορώ τις σπαζοκεφαλιές!!!!!
Στη Συρία θα χτυπήσουν ξαφνικά, όταν δε θα το περιμένει κανείς. Προσωπική μου γνώμη.
Δεν θα επιτεθεί …γυρνα πες τους ότι δεν δίνουμε συντεταγμένες για καμία ενέργεια …και πες ακριβώς αυτό….ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΙΑ!
Το λέει καθαρά ρε παιδιά ποιος είναι αυτός που θα έκανε επίθεση;
Ο Ομπάμα και τώρα ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΙΑ!
το λέει για τον Ομπάμα.
Άρα θα δεχθεί επίθεση ο Ομπάμα.
Strager πλησίασα καθόλου;
παει ο ομπαμιας…..
Και εγώ αυτό κατάλαβα …. Ομως στόχος είναι ο Ομπάμα ή αυτό που αντιπροσωπεύει , η Αμερική μήπως είναι πλέον ο στόχος; Αν συμβεί κάτι στον Ομπάμα γιατί να σταματήσει η επίθεση στη Συρία , αν όμως συμβεί ένα τρομοκρατικό χτύπημα μεγάλο ή μια φυσική (τεχνητά φτιαγμένη) καταστροφή….ο Ομπάμα έχει πέσει σε παγίδα….δεν του βγήκε όπως ήθελε αυτό με τη Συρία κάποιο τρόπο πρέπει να βρει να το σταματήσει χωρίς να γελοιοποιηθεί….Πάντως οτι είναι να γίνει θα γίνει πολύ σύντομα …..
Next is greece
Αποσυρση κεφαλαιου…ολα τα γεγονοτα με τη σειρα..μετα πολεμος…Stranger σε παρακολουθουμε καθημερινα και ας μας λενε γραφικους….συνεχισε!!!
Μετατοπιση στοχευσης παγκοσμιου ενδιαφεροντος με αλλο περιφερειακο γεγονος αναβολη επιθεσης
Στημενο τρομοκρατικο Tουρκια, κλεισιμο φραγμα Ευφρατη ροης νερου προς Συρια Ανταλλαγη απειλων μεταξυ Ελλαδας Τουρκιας
Αποσυρση κεφαλαιου Ελλαδα
πτωση κυβερνησης συλληψεις δικες αποκαλυψεις.
Καλημερα Stangers
ΥΓ: το να μην σκεφτεσαι συνηθισμενα δηλαδη γραμμικα και να κανεις τις δικες σου ερευνες /συσχετισμους χωρις να γινεσαι γιδι ή προβατο το οποιο μασσαει το κουτοχορτο της παραπληροφορησης και της πλυσης εγκεφαλου που το ταϊζουν καθημερινα, το συστημα και τα μεσα μαζικης εξαπατησης, αυτο και μονο εκ προοιμιου σε καθιστα ως "παραξενο" ή "stranger" αναμεσα στους αλλους. Μιλας για chemtrais ,φθοριο, echelon, παγκοσμια κυβερνηση κι αντιμετωπιζεις ανθρωπους που σε κοιταζουν με το βλεμμα της πλανεμενης αγελαδας παραγωγης που ενω την αρμεγουν ανελεητα καθημερινα και η μοιρα της ειναι να γινει μπιφτεκια και παϊδακια στα καρβουνα σε χρονο dt αυτη νομιζει οτι ειναι το επικεντρο του συμπαντος ή στην καλυτερη αγνοει παντελως οτι η μοιρα της εχει προκαθοριστει πριν καν την γεννηση της…..
φοβερος μπραβο σε παρακολουθω προσπαθω να σπασω τους γριφους σιγα σιγα
Εαν το πνευμα δεν μπορη να .εινε ελευθερο….και ειμσστε εγκλωβισμενοι στην διαχηρηση χρονου γεγονοτων καταστασεων και οπως φενεται απο αυτα που μας δειχνης εινε σχεδον ακατορθωτο. Να ξεφυγουμε…….ποιος ο λογος να γιενιομαστε και να πεθενουμε σε τι αποσκοπη αυτη η διαδικασια οταν καταριπτοντε τα παντα και ο ελενχος της οντοτητας μας διαχειριζετε απο τα κεφια αυτων!!!!τι στα κοματια παριστανουμε τοτε τα κουκλακια για να παιζουνε…..και ο.θεος ….τι εινε και αυτος …….δημιουργημα τους…..
Αυτά που ήξεραν οι σκατόψυχοι να τα ξεχάσουν. Ο Κόσμος και ο κόσμος αλλάζουν. Οσες ζωές κι αν χρειαστούν ο πλανήτης θα ξεβρωμίσει.
συμφωνω,και εγω που τον ειδα,καπως παει να το αλλαξει το παιχνιδακι.Αλλα δεν νομιζω οτι πιαστηκε σε καμμια φακα.κατι αλλο παιζει.Αυτο με την Αγγλια τι σας λεει??ειναι δυνατον η Αγγλια ξαφνικα να κανει πισω?περιεργα πραγματα!Μπας και δεν ειχε σκοπο να κανει τιποτα απο την αρχη,και ηταν και αυτο ενα καλοστημενο σχεδιο??γιατι ομως?μηπως ετοιμαζουν κατι αλλο,μη αναμενομενο?μεγαλυτερο σοκ και δεος?
ΑΣΤΕΡΙ
ΟΤΑΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ "Ο",ΟΛΑ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΙΛΙΓΓΙΩΔΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ….
ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ. ΤΑ ΕΡΠΕΤΑ (ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ) ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΝΕΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ (ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ!!!) ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ (ΑΥΤΟΕΚΠΛΗΡΟΥΜΕΝΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ).
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/fovoi_gia_tromokratiko_xtuphma_mesa_ston_septemvrio.2390747.html
"ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΙΑ!"
"Τα γεγονότα θα αρχίσουν όταν πεθάνει αυτός που το όνομά του αρχίζει από "Ο".
λέτε;
Η επιθεση θα γινει. Ολα ξεκινουν ολα ειναι στημενα και λειπει η ωρα του τρελου. Ο τρελος θα χτυπησει και ολοι οσοι ειπαν οχι θα τρεξουν. Το μισος θα γινει γιγαντας. Οι ευλογημενοι μιλησαν.
Μολις ξεκινησει εκει ας ετοιμαστουμε και εδω για τους φιλους μας.
Πρακτωρ
όταν πεθάνει αυτός που το όνομα του αρχίζει από Ο , τότε τα γεγονότα θα τρέχουν τόσο γρήγορα, που οι δημοσιογράφοι δεν θα τα προλαβαίνουν….
ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ Ο ΟΜΠΑΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ 9 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΝΕ….Η ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ…
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΞΩ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ILLUMINATI? ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ?????????
sorry gia ta greeklish den grafei alliws to marafeti!!!
MHN KSEXNAME THN PROHGOUMENH EUDOMADA POU EKLEISE TIS PRESBEIES GIA NA PROFULAXTEI KAI KALA APO TROMOKRATIKO XTUPHMA!!!
MHPWS PAIKSOUN KAI ME AUTO TO GEGONOS???
SIGOURA KATI THA GINEI STHN AMERIKH ME TON OMPAMIA,DEN THELEI NA AKYRWSEI THN EPITHESH!!!
ELENXEI TA PANTA!!!
NA TO GIGANTWSEI THELEI…………..NA TO KANEI PAGOSMIO!!!
Αν χτυπησει χαθηκε . Αν δεν χτυπησει , παει χαμενος . Ισως τιμης ενεκεν , να του δωθηκε η δυνατοτητα να διαλεξει πως θα "φυγει" . Ισως ετσι να ειχε προγραμματιστει να γινει απο τη στιγμη της κατασκευης του . Απο το κακο , παντα προτιμουν το μεγαλυτερο κακο . Εχουν κι αυτοι τα προβληματα τους…
"πρώτα θα γίνει κάτι που θα γονατίσει την Αμερική" Παπα Γιάννης Καλαϊδης
"…ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ." . Υπαρχουν αραγε και γεγονοτα που μας συμβαινουν σε ενα η περισσοτερα παραλληλα συμπαντα που επειρεαζουν την εδω παρουσια μας ; Ζουμε κι αλλου οπως ακριβως κι εδω με τη διαφορα οτι καπου αλλου κανουμε μια διαφορετικη επιλογη για το ιδιο θεμα , η ζουμε εντελως διαφορετικα , αλλου τις επιθυμιες κι αλλου τους εφιαλτες μας ; Οταν νιωθουμε ανεξηγητη χαρα η λυπη κλπ , εχει να κανει και με αυτο ; Με τη συνδεση μας ;
σε παρακολουθαω τοσο καιρο οχι οτι αμφιβαλω αλλα και δεν σε πιστευω αλλα οτι ειναι να πης πεστω με απλα λογια να το καταλαβαινη και η γιαγιουλα και οχι ολο μυστηριο σαν την πυθια. θα σου δωσω μια συμβουλη αμα θες πεταξε την η μπεσ στον κοπο να την σκεφτης αν και αμφιβαλω διοτι η πυθια δεν δεχοτανε συμβουλες. οσο η απληστια και οσο το ζωωδες ενστικτο κυριαρχη στο διανοητικο ζωο που καταχρηστικα λεγεται ανθρωπος[ νους] εσυ και οι αλλοι λεγεται τα τρελα σας.
καλησπερα…νομιζω πως πρεπει να αφησουμε ανοιχτα τα μυαλα μας…απο Ο ειναι και ο Οτσαλαν, οχι μονο ο Ομπαμα…
δεν εχω κατι στο μυαλο μου, απλα το αναφερω!
Νομίζω ότι η όλη φάση έχει να κάνει με το τι θα γίνει με την FED !!!
Όλα τα παιχνίδια στον πλανήτη πάιχτηκαν και παίζονται επειδή "κάποιοι" μπορούν να τυπώνουν ανεξέλεγκτα χρήμα.
Αν αυτό, κατάφεραν "κάποιοι" να το σταματήσουν (και μένει η ανακοίνωση !!!! ), τότε θα πρέπει να υπάρξει ένα ΜΕΓΑΛΟ γεγονός
για να καλύψει την είδηση της παγκόσμιας χρεωκοπίας της FED και άρα και όσων έχουν σχέση με αυτή και επομένως και των ΗΠΑ.
Σε άρθρο των ΚΝ, αναφέρεται ότι επίκειται ανακοίνωση κατά τις
16-17 Σεπτεμβρίου…………
Άποψή μου…
Αν η ανακοίνωση είναι του τύπου "κύριοι επτωχεύσαμε" τότε θα έχουμε πολύ μεγάλα γεγονότα παγκοσμίως, γιατί οι οικονομίες που πλήττονται είναι ουκ ολίγες αλλά και πολυπληθής (Βραζιλία, Ινδία αλλά ……..και ΚΙΝΑ)
Αν η ανακοίνωση είναι του τύπου "έχουμε πρόβλημα …αλλά εντάξει τα βρήκαμε "με αυτούς που πρέπει και θα κάνουμε ότι πρέπει (δηλαδή ότι μας πουν)"
τότε ίσως και να μην ξαναέχουμε ΠΟΛΕΜΟ σε όλο τον πλανήτη, σύντομα !!!!!
Θα μου πείτε …μα το σχέδιο του έξω από δω…….
Δεν έχει μόνο αυτός σχέδια ………..
…Και ο Δίας κάποτε παρασυρμένος από τον "έξω από δω" θέλησε να κάνει και άλλο κατακλυσμό να ξανακαταστρέψει τον πλανήτη…
αλλά είχε υπολογίσει χωρίς τον Απόλλωνα….!
Κάπως έτσι νόμίζω πως έχει και τώρα το σενάριο, απλά με διαφορετική πλοκή.
Αφήσανε ποτέ οι έμποροι όπλων να μην γίνει πόλεμος.?Αν δεν τον κάνει ο ομπάμα θα τον φάνε. Οπως φάγανε και τον κένεντι. Μπορει να θέλουνε να γίνει και παγκόσμιος αλλα πλέον τα πλήθη αντιδρούν.Υπάρχει πληροφορηση πια και χαλανε τα σχεδια των λίγων.
αν απο παιδια διδασκομασταν την εννοια της πραγματικης ελευθεριας τοτε ολα θα τα βλεπαμε με αλλο ματι .στην σπαρτη που ηξεραν την εννοια αυτη οι μαναδες διδασκαν τα παιδια τους αφου σαν ανθρωπος και να επεφτες στο γκρεμο δεν θα γινοταν τιποτα τωρα σε αυτο το χωροχρονο εισαι υποχρεομενος να εκπαιδευτης να γυμναστης ετσι ωστε και στον γκρεμο να πεσης να μην παθης τιποτα γιατι εισαι ελευθερη ενεργεια΄. στη γη υπαρχουν οι παλιοι δρακοι οι αποστατες σε στοες και επαιζαν σε αυτο το πεδιο του χωροχρονου τωρα καθησε στο τραπεζι της τσοχας και οι αντιπροσωποι της δημιουργιας τωρα οι επικυριαρχοι του χωροχρονου γης πρεπει να κανουν κινηση και να μετρουν αντιδρασεις .οι προεγκρισεις αντιδρασεων γινονται παντα στους παλιους συμμαχους των αντιπροσωπων .εδω λοιπον προσπαθησαν αυτες τις ημερες οι αποστατες να κανουν γεγονοτα (λεωφορειο που πηρε φωτια αλλα δεν εγινε τιποτα με σεισμους που δεν καθησαν και με πλοια που ξαφνικαν χαλασαν ]ειχαν προαναγγειλη ομως την επιθεση οποτε το σχεδιο παει τυφλα γιατι δεν εχουν ενδειξεις αντιδρασης βγηκε και αυτο οτι το 9% λεει οχι στην επιθεση και οτι η FED βρηκε ελειμα 9 τρις η 19 τρις οποτε η παρτιδα χανεται και πρεπει οι αποστατες να πλοφαρουν αλλαζοντας το τροπο παιξιματος ηδεμη οσοι ειναι καλοδιομενοι εχουν ειδη στοχευτοι οτι εχασαν την παρτιδα καθε παρτιδα κρατα περιπου 900 χρονια η 9 περιπου βδομαδες η 9 περιπου μερεςκαι στην τετραγωνικη ριζα του 9 δηλ το 3 εχουμε το παιξιμο του παιχτη .πολλες φορες φωναζει ο νικος οτι αμα οι ελευθεροι σκεπτομενοι μαζευτουν το αποτρεπουν ναι λοιπον χρηαζεται το 3 % τοις μαζας ενεργειας για να αλλαξη . τωρα λοιπον να φοβασαι το θεριο οταν ξεψυχα ετσι ο καλοδιομενος παιχτης τους χανει τα παιζει ολα για ολα γινεται τρελος παρολα που εχει θωρακιστη η χωρα μας τα ντοπια καλοδιομενα παιδια μην αλλαζοντα αφεντικα η τουλαχιστον να ειναι ουδετεροι πηραν θεση διχως εμας αφου τους εχουμε δοση με ψυφο την υποδουλοση μας συμαχησαν δε με το ισραηλ ξεχνοντα το 87 οτι ο ασαντ της συριας πατερασ του σημερινου προεδρου ειπε στα πλαισια συμμαχιας οτι ενας τουρκος στρατιωτης πατηση στην ελλαδα πατα και στη συρια ετσι λοιπον θα εχουμε τουλαχιστο μικρης εντασης γεγονος στην ελλαδα εαν εστω το πανω του 3% καταλαβη μπορη να γινη κατι καλλιτερο ' στο διποδο καλου κακου αγπης μισους κλπ θα δημιουργηθη γεγονος ετσι ωστε η κοινη γνωμη που αποριπτη τωρα να εναντιωθη και να παρη θεση υπερ των αποστατων αναμενεται το γεγονος η προπαγαδα και ο στοχος
Προς ΣΗΜΑΤΟΡΩΣ 2:04
Σε παρακαλώ βάζε σημεία στίξης και κεφαλαία γράμματα στο πρώτο γράμμα της πρότασης. Είναι πολύ δύσκολο να παρακαολουθήσει κάποιος τα γραφόμενά σου.
Ένας "τρομοκράτης"και ένα χρονοταξιδιώτης… Δώσε μου τις συντεταγμένες να την κάνω στα γρήγορα από εδώ…
Περιμετρικές τοποθεσίες, ένα τρομοκρατικό χτύπημα και μία προπαγάνδα… ειμαρμένη, ένα στρατιώτης, ένας παπάς, ένα σημάδι.
Και το κλειδί.. Πρώτα το γεγονός, μετά ο χρόνος μετά η τοποθεσία..
Ποιός από μας θα έβλεπε τον σεισμό στην Αλάσκα αν δεν έπεφτε μέσα στα χρονικά περιθώρια? Κανείς.
Κεντρική στόχευση… Γεγονότα που ξεκινούν με μεγάλη ταχύτητα λοιπόν. Το χτύπημα περιμετρικά της περιοχής του Ευφράτη.
Δεν πιστεύω ότι ο ΙΔΙΟΣ (Συντεταγμένη είναι ο ίδιος) είναι ο Ομπάμα. Έτσι καταλαβαίνω.
Και σε ένα σχόλιο από εχθές ρώτησα: Εμένα γιατί με ανησυχεί το επόμενο μπαλάκι?… Μάλλον τελικά τα vibes ήταν σωστά.
Τα ρουχα μου μυριζουνε φωτια
Μανος
4:20 π.μ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΩΣΤΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
ΕΠΕΣΕΣ ΠΟΛΛΗ ΚΟΝΤΑ ΕΓΩ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΟΜΠΑΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΕΡΧΕΣΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ
—ΣΟΡΕΘΥΕΛΕ—
Συμφωνόντας με τον 2:04 αλλά και τον stranger,
θα προσπαθήσω να προσθέσω ολίγον ποιητικά :
Σε αυτή την φούσκα, το κοσμικό αυγό,(Ηλιακό σύστημα)
αλλά και την Νεφελοκοκκυγία του Αριστοφάνη (Γη)
όπου συμπαντικές αρχές κυριαρχούν
κουμάντο κάνει η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ……..
Σ' αυτό το ΚΟΣΜΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΉΡΙ,
κάποιας ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΕΥΦΥΙΑΣ,
τον πρώτο λόγο έχει ο ΛΟΓΟΣ(λογισμός)
ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η Α Π Ο Φ Α Σ Η !!!!!
Είπαν οι σοφοί……αλλά και ο Ιησούς
"Ζήτα για να πάρεις" !!!!!!
Όταν σου έχουν μάθει να ΜΗΝ ΖΗΤΑΣ Π Ο Τ Ε !!!
τότε με αυτόν τον τρόπο καταργείται αυτή
η βασικότατη αρχή λειτουργίας, που τέθηκε
από αυτούς που αρχικά έφτιαξαν την "φούσκα".
Το "ζήτα" δεν είναι υλικό ……..
είναι ΓΝΩΣΤΙΚΟ, που ειναι ΑΠΕΙΡΩΣ ανώτερο
και ουσιωδέστερο….
ή και ΕΣΧΑΤΩΣ παρεμβατικό ….
όταν τα πράγματα έχουν γίνει "μαντάρα" (όπως τώρα)
Η ασφάλεια που παρέχει η "φούσκα" στην υπόλοιπη Δημιουργία
αφήνει το περιθώριο στους "επιβλέποντες" να κάνουν "το κοροϊδο", ακόμη και όταν βλέπουν ΑΙΣΧΗ, μια και έχουν δώσει
ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΕΓΓΥΑ, στο "πείραμα" να αντιμετωπίζει ΤΑ ΠΑΝΤΑ,
και κάθε λογής "ιούς" και "μικρόβια"……
Εδώ τώρα, το "πείραμα" έχει να αντιμετωπίσει μια πιο "σοφιστικέ" απειλή…..την προσπάθεια μετατροπή του αρχικού του κώδικα δηλαδή μια πιθανή DNAική ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ !!!!
Τρόποι αντίστασης κατά την άποψη μου:
-"Ζήτα για να πάρεις" (από τους "επιβλέποντες") με πνευματική επίκληση ….κάποιοι το λένε προσευχή,
Σε αυτό το σημείο, σημαντικό είναι να στέλνεις αν είναι δυνατόν και ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ…..(όχι δεν είναι αστειο)
για παράδειγμα :
είμαι ο/η την (πόλη …..), από τον χώρο Ελλάς, του πλανήτη Γαία, του ηλιακού συστήματος Ιαφώντος, του ηλιακού συστήματος της Αλκυόνης, του αστερισμού των Πλειάδων και ζητάω βοήθεια για …. (αναφέρεται πάντα σκοπός μεμονωμένα ή και συνολικά συμφωνημένος καλύτερα)…..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΚΑ !!!!
-"Προσπάθεια ανάκλησης ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ", ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΗΓΑΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΜΑΣ, μέσα από την επικοινωνία με το εαυτό μας καιτην διευρένηση που ο καθένας μπορεί να κάνει ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ (του παράλληλου σύμπαντος πιθανόν)
-"Αντιμετώπιση του προγράμματος που λέγεται ΦΟΒΟΣ, με το antivirus, που λέγεται Υπερσυνείδητο ή αν θέλετε ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, με την συνεύρεση, συζήτηση, αμοιβαίο προβληματισμό και αλληλοβοήθεια (καλή ώρα όπως εδώ μέσα…..για αρχή)
Πιθανότατα "αυτοί" που πάνε να καταστρέψουν το "καινουργιο πειραματικό είδος" έχουν δώσει τέλεια ευκαιρία στους "παρατηρητές – ελεγκτές" που διασφαλίζουν την ασφάλεια γύρω από το πείιραμα, να ελέγξουν την πρόοδου του βελτιωμένου "πειραματικού είδους" και το αν μπορεί αυτό, να πάρει την έγκριση δονητικής ανόδου και να βγεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΥΣΚΑ…
Οφείλουμε να το παλέψουμε σε όλα τα επίπεδα ……
Ο Ομπαμα αυτη τη στιγμη , δειχνει μονος με μονο συμμαχο τη Γαλλια . Ολοι οι αλλοι μεγαλοι κανουν πισω η ειναι απο την αρχη απεναντι . Σαν "γνησιος δημοκρατης" λοιπον και σεβομενος τοσο τους "συμμαχους" , οσο και το λαο του που κι αυτος δεν θελει , κανει πισω , αποθεωνεται απο ολους για το "μεγαλειο" της ψυχης και την ανωτεροτητα του και ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ . Συρια και Ιραν προειδοποιουν-και καλα κανουν-πως αν χτυπηθουν θα χτυπησουν οπου και οπως μπορουν . Οι υπανθρωποι που αυτη τη στιγμη κυβερνουν τη χωρα μας , ειπαν πριν απο ολους ΝΑΙ . Ολα τα μεσα απο χτες μας μιλανε για απειλες που δεχομαστε και για επικειμενο τρομοκρατικο χτυπημα σε οικονομικο στοχο και για το κακο Ιραν που μας απειλει κλπ . ΤΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ "ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗ" ΝΑ ΤΟΥ ΔΟΘΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΜΦΤΩΧΟ , ΑΝΗΜΠΟΡΟ , "ΙΣΤΟΡΙΚΑ" ΣΥΜΜΑΧΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΗΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΒΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΚΑΚΟΥΣ" Ε ; ΥΓ. Μην τρομαζετε , ας πουμε πως ειδα ενα ονειρο . Απο αυριο θα σκεπαζομαι και θα τρωω ελαφρα .
προς Littlepartofsoul 2.37μ.μ
είναι όντως ενοχλητικό αυτο που κάνετε κάθε φορά …….!!!!
μια για την ορθογραφία μια για αγγλικά !!
καποιος θέλει να γράψει γρηγορα την σκεψη του και δεν θα δώσει και πολύ σημασία στην ορθογραφία καποιος άλλος ισως να μην ξέρει ορθ/φια !!!!μήπως γραφουμε εκθεση ??? τις αποψεις μας καταθέτουμε !!!!
Μήπως αν σας γραψει καποιος την λεξη "γεγονος",εσεις θα διαβασετε τη λέξη "γέγονος" ή "γεγόνος"……ή αν σας γράψει την λέξη "παιδια",εσεις να διαβασετε "παίδια" ?????.Αν σας δυσκολευει τόσο πολύ μαλλον εσεις έχετε το πρόβλημα…Η κάθε ελληνική λέξη είναι μοναδική και σημαινει αυτο που σημαινει.
Ελεος !!!!!! Kαι οσον αναφορά τα Αγγλικά καποιοι γραφουν απο κινητό !!!!!!!!!
Είναι "μαρτήριο",το ξέρω,αλλα δεν μπορείτε να τα έχετε ολα υπο έλεχγο….. Γράψτε την γνώμη σας και αφήστε τα μαθήματα…
έχεις απόλυτο δίκιο συμφωνώ απόλυτα μαζί σου έτσι ακριβωος είναι όπως τα λες!!!Αγαπητέ φίλε κάπου στο Facebook κυκλοφορεί ένας τύπος και αυτός ξέρει λέει τον κώδικα των Ελλήνων Αθανάτων μήπως να το ψάξετε το θέμα και να αποκωδικοποιήσετε το κώδικα των Ελλήνων Αθανάτων.Φυσικά μόνο οι Έλληνες Απολλονιοι μπορούν να γίνουν αθάνατοι και όχι τα ερπετά και όχι τα πρακτοράκια και τα παιδάκια με της φουστίτσες και τα γυαλάκια τα κλασικά νερτς των στοών 33ου βαθμού.Παντός αν τελικά αποκωδικοποιηθεί ο κωδικας των αθανατων τότε στα παπάρια μας και τα πεδία και τα παράθυρα και οι χρονοπιλές και όλες αυτές οι παπαριές,Ο πόλεμος είναι στο μυαλό και στην φαντασιοπληξία του καθενός.
Δε μας κανεις ενα ωραιο θεματακι για τους Χρονιρ οπως εσυ το αντιλαμβανεσαι και το γνωριζεις το ολο θεμα , να παμε και λιγο πιο περα καποια στιγμη ; Παρατηρητες , Αορατοι , Μαυροφορεμενοι , Χρονιρ , παραλληλα συμπαντα , Πληροφοριοδωτες …βαλε μας λιγο εκει στις εσχατιες που γυριζεις και στις "κακες" παρεες που κανεις . Που ξερεις ισως καπου εκει μεσα καποιοι να βρουνε το κλειδι . Το κατα δυναμη , δεν ειναι αναγκη να πεσουνε παλι μπινελικια .
Φιλε 3.25 και φιλε νικο σωστα βαλατε τα θεματα και ετσι ειναι.Ας αναρωτηθουμε γιατι οι φιλοσοφοι της λογικης δηλαδη του λογου της αρχης ολοι μα ολοι σε αυτο τον τοπο γη κακουργηθηκαν? Γιατι αυτοι διδασκαν το ζητασ απ την αρχη του ΕΝ .Εδω ομως σε αυτο το χωροχρονο χρειαζεται το ΣΥΛΛΟΓΕΙΝ. εαν οι μαθητες του χριστου που ειχαν διδαχτη τον λογο μπορουσαν και ομου περνουσαν στην ιδια αρχη του ΕΝ και εκφεραν και αυτοι τον λογο θα υπηρξε συνλλογισμος και θα ηταν ολα εκβατα .Το ιδιο εγινε και με τον σωκρατη ,κατοπιν ο πλατων το καταλαβε και ακομη με την πλατωνικη αρχει εκπαιδευεται το συστημα στη γη , Με τον αριστοτελη που γρηγορα ο αλεξανδρος συλλογικευτηκε με τον δασκαλο του ολοι γνωριζουμε την εκβαση του μεγα .Αυτο οι ελληνες το εχουν μεσα τους το γνωριζουν για αυτο και αρεσκονται στις επισκεψεις [καφενεια γιορτες ταβερνακια εκδρομες ] εστω και υποβιβασμενο αλλα η σπιθα υπαρχη και μπορη να αναψη η φωτια. Αυτο αν δητε χτυπουν με την δηθεν κριση την αποξενωση ετσι ωστε να επερχεται ο φοβος η ανσφαλεια περνας σε αλλη συχνοτητα και διαλυεσαι. Ο νικος ανεβασε αρθρα παμπολλα πανω στις συχνοτητες.Το συνδιαλεγεσται ως ιδιον των ελληνων εγινε μαζικη συγκετρωση αλλα με πιο κεντρο αραγες ? ΠΡΕΠΕΙπαλι να γινουν μικρες εστιες συνδιαλαγης για να δωσουμε στιγμα στους παρατηρητες με αλλαγης της συχνοτητας μας οτι εδω ειναι οι συμαχοι σας απο παλια συλλογικευτηκαμε μετα λεγομενα του σωκρατη και του χριστου [αλλο ιησους] και τις πραξεις του λογου που εξεφρασε ο αλεξανδρος ,ο οδυσσεας. Οι παρατηρητες ειναι εδω ζητουν την συλλογικοτητα μας για να δρασουν [η λογικη ειναι ευκολη για τον καθενα η συλλογικη δηλαδη ολοι να ξεδιψουν απο το λογο του ΕΝ μονο δυο φορες εχει γινη στη γη και απο πολυ ψηλες οντοτητες] καλουμαστε τωρα στην τριτη και καλως η κακως την σπιθα την εχουν οι παλιοι συμμαχοι των επιστατων που μας εχουν δοση τα θερινα ανακτορα τους με περιπο 5000 πυλες προστασιας του τοπου τους
Pandora 4:16
Μια χαρά τα γράφεις στο δικό σου μήνυμα και κατάλαβα και δεν κουράστηκα να καταλάβω. Αν διάβασες σωστά, μίλησα για σημεία στίξης που διευκολύνουν στο πού αρχίζει και πού τελειώνει μία πρόταση και ένα ρημάδι Κεφαλαίο γράμμα στην πρόταση που αρχίζει. Ούτε για ορθογραφία ούτε καν για το greeklish μίλησα. Που μιας και το έθιξες το greeklish δεν είναι Ελληνικά και δεν βοηθάει κανέναν να υποστηρίζουμε αυτούς που θέλουν να αλλοτριώσουν κι άλλο την γλώσσα μας. Και για ποιόν έλεγχο τελικά μιλάς? Ποιός έκανε έλεγχο και σε ποιόν? Παράκληση ανθρώπινη ήταν… Αν δεν μπορείς να το ξεχωρίσεις δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Επίσης απ' όσο γνωρίζω τα κινητά έχουν και ελληνικούς χαρακτήρες… Σ΄ευχαριστώ πάντως που μου έδωσες την ευκαιρία να το ξεδιαλύνουμε για όσους δεν είχαν αντιληφθεί τί έλεγα.
pandora 31 Αυγούστου 2013 – 4:16 μ.μ.
Συμφωνώ απόλυτα!
Αχ αυτοί οι μορφωμένοι πόσο υποφέρουν με τους ανορθόγραφους πια.
Τους βγαίνουν τα μάτια!
Και που να βρουν όμοιους με αυτούς που είναι τόσο μοναδικοί!
Αλλος ένας εμπλεκόμενος που το όνομά του αρχίζει απο Ο είναι κι ο Ολλάντ και είναι και κουτόφραγκος. Πολλά Ο μας έπεσαν μαζί και χάσαμε τη μπάλα.Η ουσία όμως είναι αλλού. Δε ξέρω τι θα γίνει και πότε, αυτό που ξέρω είναι ότι η Ελλάς πρέπει να μείνει ουδέτερη τη συγκεκριμένη στιγμή και οχι να τρέχουν οι Σαμαροβενιζέλοι να μιλούν για χτυπήματα κατά των Σύριων. Δείτε ποιές χώρες έχουν τοποθετηθεί ανοιχτά υπέρ της επίθεσης και θα καταλάβετε πολλά. Αμερική, Γαλλία , Αλβανία, Κόσσοβο, Τουρκία και οι Σαμαροβενιζέλοι…
Ποιος ήταν αυτός που είχε πει ότι η ειρωνεία είναι αποδεικτικό βλακείας ? Δίκηο είχε. Όταν δεν καταλαβαίνεις τί σου λένε ειρωνεύεσαι για να καλύψεις το κενό αντίληψης..
Ας είναι. Εγώ έκανα λάθος κι εσείς είστε σωστοί. Γράφετε όπως θέλετε. Κι όσοι καταλάβουν, κατάλαβαν.
Δεν απαντας στην ειρωνια ετσι.ειμαι και γω καθετος στην σωστη χρηση του λογου.οπλο ειναι και αυτος.θελει σεβασμο και σωστο χειρισμο.τον ανθρωπο που ειρωνευεται περι μορφωσεως τόν παραπεμπω στον ριτσο.
Μανος.
μπραβο μπραβο μεινατε μονο τριανταφυλλα στον κηπο
χαχαχαχαχαχα
oxi file na mhn meinoyme oydeteroi ston polemo ayto ths masonias apo thn mia amerikh israhl toyrkia gallia organa toy anthxrhstoy kai apo thn allh syria iran kina rosia organa toy ueoy opos kai sthn eyloghmenh serbia etsh kai tora eimaste me ta aderfiamas toys syrioys paraxene ths dhloshs toy megaloy tsaroy toy ueoy den ua sxoliashs;;;poy eipe oth to aytonohto ta xhmhka ta rixane oi kanibaloi antartes eisai oydeteros;an den sfaxoyne syria iran ua stenaxorhuhs fantazome afoy eyloghs oles ths epiueshs ton sionhston amerikanoebreon ton ompama den ton skotonoyne ton otsalan pezete otan analabh stratos sthn toyrkia to xanuo eyloghmeno genos eine edo paraxene amfibalhs;
@ 31 Αυγούστου 2013 – 11:41 π.μ
και εγώ αυτό σκέφτηκα.
Kαλησπέρες στρεϊντζεροπαράξενε-άγνωστε, καλησπέρες σε όλους. Την διάβασα την ανάρτηση το πρωϊ, και την άφησα στο πίσω μέρος του μυαλού μου,να τη δουλεύει. Συμφωνώ με όσα λέτε, και βλέπω και γώ ότι γύρω απ τη Συρία υπάρχει το "μπαγκραουντ", η μαγιά για να γίνει τζέρτζελο, εμείς, η τουρκία, η κύπρος. Βλέπω και "κινητικότητα" στις εφημερίδες για "τρομοκρατικά χτυπήματα" εδώ. Μήπως βγήκαν τα λαγουδάκια για να προλειάνουν το έδαφος; Ενδιαφέρον το σχόλιο της φίλης σχολιάστριας για το Ο του ονόματος του Οτσαλάν. Δεν το χα σκεφθεί. Αποτέλεσμα αυτού που λέτε για συζήτηση και διάλογο. Ομολογώ οι λεχρίτες με τα υβριστικά σχόλια δεν μου λείπουν, αλλά ρε παιδιά κατανόηση με τη στίξη και την ορθογραφία των άλλων. Οι σκέψεις μετρούν και η ανταλλαγή ιδεών, να μη κάνουμε και γουϊτσχαντ να πούμε. Συνεχίζουμε stranger, το ρολόϊ τρέχει, χάνουμε με μερικά γκολάκια, έχουμε τραυματισμένους στον πάγκο, που όμως (επαν)εκπαιδεύονται, ΈΧΕΙΣ την μπάλα, ΚΑΝΕ παιχνίδι…X(ρήστος).
Μπορεί να " ειρωνεύεσαι" επίσης και κάποιον που χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο που σκέφτεται,προσπαθεί να σου πουλήσει πνεύμα
Αυτό δεν είναι άμυνα,είναι υγιείς τρόπος έκφρασης,απέναντι σε αυτούς που προσπαθούν να σε διαμορφώσουν σύμφωνα με τα δικά τους πιστεύω.(με ευγενικό τρόπο βέβαια)!!
Αααα και αυτός o κάποιος είπε ότι o
εγωισμός είναι αποδεικτικό βλακείας!!!
αυτος που το ονομα του θα αρχισει απο Ο ειναι ο Οσαμα μπιν λαντεν και τα γεγονοτα τρεχουν ηδη καλησπερες σε ολους.