Διαφημίσεις

Share

Όταν δε, αυτή η ανάγκη τρέχει με 220 χλμ/ώρα και καίει βιοντίζελ, η επιχειρηματική ιδέα μπορεί να αποδειχτεί χρυσή.

Διαβάστε περισσότερα
Πώς γεννήθηκε η ιδέα; Στην περίπτωση του Κεφαλλονίτη Σταύρου Τραυλού η ανάγκη ξεκίνησε από την ιδέα ενός ξαδέλφου, ο γιος του οποίου έτρεχε σε cart. Όταν το παιδί θέλησε να προχωρήσει παραπάνω στην αγωνιστική οδήγηση, διαπίστωσε ότι η ενοικίαση ενός από τα ελάχιστα διαθέσιμα μονοθέσια στην Ελλάδα μπορούσε να στοιχίσει ακόμη και 150.000 ευρώ το χρόνο! «Τότε ακριβώς, επειδή στην Κεφαλλονιά υπάρχει μια τρέλα στον αέρα, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα μονοθέσιο οικονομικά προσιτό. Εγώ επέμενα ότι πρέπει να καίει εναλλακτικά καύσιμα. Έτσι γεννήθηκε η Ecoformula, το πρώτο μονοθέσιο παγκοσμίως με καύσιμο βιοντίζελ. Στην αρχή κανένας δεν πίστεψε σε αυτό και βρήκαμε κλειστές πόρτες. Αυτό έχει αλλάξει εντελώς» θυμάται ο 37χρονος Σταύρος. Πρωτάθλημα Ecoformula σε Σέρρες, Μέγαρα, Τυμπάκι Σχεδιάστηκαν δύο πρωτότυπα του μονοθέσια εκ των οποίων το ένα, που καίει βιοντίζελ παρουσιάστηκε στη Θεσσαλονίκη στο 1ο Φεστιβάλ Καινοτομίας και το δεύτερο με καύσιμο βιοαιθανόλη, βρίσκεται στην Αθήνα. Τα δύο πρωτότυπα κατασκευάστηκαν στη Βρετανία και σύντομα θα ακολουθήσουν άλλα 13. Τα καινούργια μονοθέσια, καθένα από τα οποία θα φέρει το όνομα μίας από τις 13 ελληνικές περιφέρειες και μίας μεγάλης εταιρείας – χορηγού, θα συμμετάσχουν μάλιστα στο πρώτο πρωτάθλημα – φόρμουλα ελληνικών πόλεων σε Σέρρες, Μέγαρα και Τυμπάκι! ..Να παράγονται στην Ελλάδα «Οι αγώνες αναμένεται να πραγματοποιηθούν το 2011 ή το 2012. Στόχος είναι τα επόμενα μονοθέσια να μην παράγονται πια στη Βρετανία, αλλά στην Ελλάδα και μάλιστα στην Κεφαλλονιά» σημειώνει. H Petersons Racing Cars, το ΤΕΙ και το Πανεπιστήμιο Πάτρας και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο έχουν καταθέσει σε πρόγραμμα του ΕΣΠΑ πρόταση για χρηματοδότηση έρευνας γύρω από την παραγωγή του μονοθεσίου, κατασκευή μονάδας συναρμολόγησης και δράσεων προβολής – επικοινωνίας. Με οικολογικές ευαισθησίες H Ecoformula, με τελική ταχύτητα 220 χλμ, βασίζεται σε κινητήρα συμβατικού αυτοκινήτου που έχει υποστεί μετατροπές ώστε να χρησιμοποιεί βιοντίζελ, προερχόμενο πχ. από επεξεργασμένα λάδια μαγειρικής. Έτσι, αν χρειαστεί κάποια επισκευή, η αποκατάσταση του κινητήρα δε θα κοστίσει πάνω από 3.000 ευρώ. Στην Κεφαλλονιά Το περιβάλλον απασχολεί ιδιαίτερα τον κ. Τραυλό τόσο λόγω επαγγελματικής επιστημονικής ιδιότητας (πολιτικός μηχανικός που κατασκευάζει βιο-κλιματικές κατοικίες), όσο και προσωπικής ευαισθησίας. Και δηλώνει φανατικός της Κεφαλλονιάς. «Είμαι Κεφαλλονίτης. Ζω στην Κεφαλλονιά και δε σκοπεύω να φύγω. Το εργοστάσιο σκοπεύουμε να το κάνουμε κι αυτό στην Κεφαλλονιά. Ξέρω ότι επιχειρηματικά θα είναι δύσκολο κι ίσως κάποτε χρειαστεί να φύγει από εδώ. Αλλά, ο στόχος μου είναι να μείνει. Είναι θέμα τρόπου ζωής. Το ψάρεμα, η μπάλα στην Κεφαλλονιά δεν αγοράζεται και δεν πληρώνεται με τίποτα» λέει χαρακτηριστικά.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek