Πριν λίγο καιρό ένας φίλος με ενημέρωσε για μια εταιρία που μπορούσε κάποιος να συμμετέχει σε μια πολυσυμμετοχικη αγορά χρυσού!
Όταν το άκουσα μου άναψαν διάφορα λαμπάκια μέσα στο κεφάλι μου άλλα το ποιο φωτεινό λαμπάκι μου έλεγε ότι πλησιάζω στην λύση ενός προβλήματος που με ταλαιπωρεί χρόνια!
Πριν φτάσω όμως σε αυτό θα σου αναλύσω τι έκανα αμέσως μόλις άκουσα την είδηση αυτή! Το πρώτο που σκέφθηκα είναι ότι πρέπει να τσεκάρω αν είναι απάτη !
Έψαξα σε όλο το ίντερνετ λοιπόν με όρους απάτη σε χρυσό ,η το όνομα της εταιρίας και απάτη …και μπουμ αμέσως παρουσιάστηκαν δεκάδες άρθρα ότι ήταν απάτη!!!
Επειδή είμαι όμως εχθρός της επιφάνειας γιατί ξέρω πως δουλεύει αυτό το σάπιο σύστημα τους έκατσα και διάβασα όλα τα άρθρα περί απάτης της συγκεκριμένης εταιρίας και διαπίστωσα κάτι πολύ παράξενο ..σε όλα τα άρθρα έγραφαν άνθρωποι που δεν συμμετείχαν στην εταιρία η σε αυτό το εγχείρημα απλά έγραφαν με βάση η το ένστικτο η την φυτεμένη ταμπέλα σε σχέση με το ποιον της εταιρίας ! Π.Χ αα είναι με συστάσεις αρα είναι πυραμίδα αρα είναι απάτη!! Η επιφάνεια στο μεγαλείο της δηλαδή….
Ακόμα παρατήρησα σκάβοντας περισσότερο ότι τα 11.000 μέλη της εταιρίας προσπαθούν πάντα με αγώνα να ενημερώσουν στα σχόλια των κακών άρθρων ότι η εταιρία δεν είναι απάτη άλλα πληρώνει κανονικά και μάλιστα πολύ πάρα πολύ συνάνθρωποι μας πίνουν νερό στο όνομα της γιατί σώθηκαν από την φτώχεια της κρίσης!!
Εκεί συνειδητοποίησα και κάτι ποιο εμφανές , αν είναι απάτη γιατί δεν υπάρχει ούτε ένας από τα 11.000 μέλη της εταιριας που να έχει γράψει …έβαλα τα λεφτά μου για να μπω στο πρόγραμμα αλλά με έκλεψαν η δεν μου έδωσαν τον χρυσό?
Αυτό το μικρο κομμάτι πόλεμου λάσπης που μόλις είχα ανακαλύψει έκανε το αρχικό λαμπερό λαμπάκι του προβλήματος μου να λάμπει πιο έντονα!! Ποιοι και για ποιο λόγο έχουν στήσει μια καμπανια προπαγάνδας εναντιων του χρυσού? Γιατί μεγάλες ιστοσελίδες και γνωστοί δημοσιογράφοι έχουν αναρτήσει θέματα ότι πχ εισαγγελέας ενημερώνει ότι έπιασαν στην αρχή της μια κομπίνα απάτης με χρυσό …..αλλά η εταιρία συνεχίζει να υπάρχει και να αυξάνει τα μέλη της…ενώ το άρθρο ήταν απ το 2012 ?
Για μένα τα ερωτήματα ήταν εύκολα να απαντηθούν και συνήθως απαντώνται κάνοντας μια μικρή ακολουθία που αγγλιστί λέγεται follow the money!!!
Ακολουθώντας το χρήμα βρίσκεις σχεδόν πάντα τον ένοχο!! Ποιος λοιπόν έχει θέμα αν σήμερα οι Έλληνες αλλάζουν τα ζωγραφιστά χαρτάκια με ένα άλλο είδος επένδυσης και μάλιστα τέτοιας που να έχει και δύναμη ανταλαξιμοτητας οτι και να γίνει άλλα και πραγματική αξια? Μα φυσικά οι τράπεζες!!
Ποιος μπορεί και χρηματοδοτεί -σπονσοναρει μεγαλοδημοσιογραφους και εφημερίδες ?Μα φυσικά ο τράπεζες!!
Αμέσως σταμάτησα το ψάξιμο για απάτη με αυτόν το τρόπο γιατί κατάλαβα την παγίδα και πέρασα σε ποιο ενδελεχή έρευνα ,έτσι έψαξα και βρήκα ανθρώπους που το κάνουν ποια αυτό σαν επάγγελμα! Μίλησα με 5 , ο ένας ήταν ο ποιο ενημερωμένος σε όλα Ο Τάκης Μπασιάς ο οποίος μου απέδειξε όχι μόνο την σοβαρότητα της εταιρίας άλλα και το πόσο δυναμική αλλά και συμφέρουσα είναι μια τέτοια επένδυση και χρόνου αλλά και χρήματος !! Μόλις έμαθα ότι τα ποσά είναι απόλυτα εγγυημένα ,δηλαδή ακόμα και αν δεν καταφέρεις να συστήσεις κανέναν το ποσόν συμμετοχής σου δεν χάνεται άλλα το παραλαμβάνεις σε μορφή χρυσού..τότε η επόμενη κίνηση ήταν να ξεκινήσω άμεσα αυτήν την ασχολία!
Το μόνο θέμα ήταν να κατανοήσω από εδώ και πέρα την μορφή λειτουργίας !! Αν θυμάσαι παραπάνω είχα διαβάσει ότι είναι πυραμίδα αρα απάτη!! Ευτυχώς η δυστυχώς σε νεαρή ηλικία εργάστηκα στα “πίσω” γραφεία τέτοιων εταιριών δημιουργώντας το εκπαιδευτικό υλικό για όλους όσους ήθελαν να κάνουν καριέρα στο πολυεπίπεδο μάρκετινγκ! Με ποιο απλά λόγια εφτιαχνα το όραμα ώστε να γνωρίζουν οι μλμαδες (έτσι τους λέω πάντα) να κάνουν σωστές πωλήσεις…αρα θεωρώ ότι είμαι από τους καταλληλότερους ανθρώπους να δώσουν πραγματικές εξηγήσεις και πληροφορία για το τι είναι πυραμίδα και ποιες πυραμίδες μπορούν να είναι απάτη και ποιες δεν συμφέρει να είναι απάτη!!
Να πω απλά εδώ ότι μια καλή απάτη πυραμίδα είναι και η ασφάλιση μας !! Τα ασφαλιστικά ταμεία μας δηλαδή …και για να μην παίζω με τον πόνο σου απλά θέλω να σου δείξω ότι οι περισσότερες δομές στην σημερινή μας κοινωνία είναι πυραμιδικές!
Να πω ακόμα ότι προσωπικά σιχαίνομαι το ΜΛΜ δηλαδή το πολυεπίπεδο μάρκετινγκ άλλα το συγκεκριμένο θέμα με τον χρυσό πρώτον δεν είναι απόλυτα ΜΛΜ άλλα σύσταση δυο ατόμων μόνο , δεύτερον θα μπορούσα για να κάνω τον Έλληνα να αλλάξει νοοτροπία και τα ζωγραφιστά χαρτάκια να τα μετατρέψει σε κάτι με πραγματική αξία να χορεψω και καρσιλαμά στην κόλαση ,τρίτον η συγκεκριμένη εταιρία ανήκει σε αυτές που δεν συμφέρει να κάνουν απάτη μιας και δεν επενδύει σε χρυσό ώστε να κινδυνεύει με ένα παγκόσμιο κραχ απλά μας πουλά από χονδρική σε λιανική και κερδίζει και από την αρχή έχει δηλώσει ότι κρατά ακόμα 7% προμήθεια ,συν τα χρήματα που κρατά για την ιστοσελίδα που σου δίνει!! Αρα η συγκεκριμένη εταιρία θέλει να γίνονται αγοροπωλησίες που με αυτές τις πράξεις μας πληρώνει και εμάς με την μορφή μπόνους …δεν έκανε αγοροπωλησίες δεν χρωστά πουθενά αρα δεν πονά πουθενά …έκανε αγοροπωλησίες δίνει τα μπόνους κράτα τα κέρδη..ούτε προϊόντα που χαλάνε έχει …ούτε ανοίγματα που φοβάται έχει!! Αρα όσο μείνει ζωντανή τόσα χρήματα θα έχει ευκαιρία να βγάλει!!
Να μην αναλύσω άλλο το θέμα ρίσκου ιδίως όταν χώρες που θεωρητικά θα έπρεπε να είχαν τον πολίτη τους στα όπα όπα του συμπεριφέρονται σαν ληστές ! Κλεινω λοιπόν αυτη την ενοτητα με το να πω ότι ακόμα και ο ουρανός κάποια στιγμή μπορεί να πέσει στα κεφάλια μας ,το θέμα είναι να έχεις την δυνατότητα τα ρίσκα που παίρνεις είτε του χρόνου σου είτε οικονομικά να μπορείς να τα αντέξεις ακόμα και αν γίνει το ακατανόητο!!
Εφ όσων αντιλήφθηκα όλα τα παραπάνω συνέχισα το ταξίδι ….
Το λαμπάκι τώρα είχε γίνει προβολέας μέσα στο μυαλό μου! Από τότε που έχω δημιουργήσει το Σχέδιο Αχιλλέας έχω κάνει δεκάδες ζωντανές εκπομπές και έχω γράψει δεκάδες άρθρα για το θέμα που αναφέρει ότι σήμερα ο άνθρωπος πρέπει να ενωθεί και να στερήσει το λάδι από την μηχανή του εχθρού …δηλαδή να στερήσει τα ζωγραφιστά χαρτάκια από την ανακύκλωση και έτσι αντι για διαχειριστής να γίνει ξανά ιδιοκτήτης!
Στο Σχέδιο Αχιλλέας ένα κομμάτι είναι η ανταλλαγή , ο ένας ανταλλάσσει χρόνο με τον άλλων ώστε να στερήσει από τους τοκογλυφους κομμάτι από τα χαρτάκια με κοινό στόχο την αποθήκευση ,την αυτάρκεια κοκ..
Και τώρα μπροστά εμφανίστηκε ένα νέο μοντέλο πολύ δυναμικό με την δυνατότητα και να τους στερήσεις τα χαρτάκια (αυτά άνευ αξίας δηλαδή) άλλα και να έχεις να ζήσεις μέσα στον πολιτισμό της χεστρας που έχουν δημιουργήσει!
Το ότι οι άνθρωποι είναι αδύνατο να ενωθούν και να πάνε να κάνουν ένα run Bank όλοι μαζί και έτσι να γονατίσουν τον εχθρό και τους προδότες πολιτικούς σε μια μέρα νομίζω όλοι το έχουμε καταλάβει !! Άσχετο Βέβαια αν αυτό είναι η απόλυτη κίνηση Νίκης!
Πως αλλιώς λοιπόν θα μπορούσες να ενώσεις τους ανθρώπους σε μια κοινή πορεία και να έχεις και νέα καριέρα άλλα και μια αντιστασιακή συνειδητοποιημένη μορφή αντίστασης?
Μπουμ ιδιοκτησία χρυσού ,πολυσυμμετοχικη αγορά χρυσού! Θυμάμαι όταν φωναζα στο Σχέδιο Αχιλλέας μαζευτείτε να κάνουμε πολυσυμμετοχικη γεωργία-κτηνοτροφια, πρέπει να περάσουμε σε αυτάρκεια!!
Και εδώ το ίδιο ακριβώς ισχύει ….άλλα εδώ καλύπτεις και την ανάγκη των καθημερινών εξόδων επιβίωσης …συνάμα ρίχνεις καθημερινά χαστούκια στους τοκογλύφους! Γιατί έχοντας στα χέρια σου χρυσό σταματάς ποια να είσαι μέσα στην αλυσίδα ανακύκλωσης των ζωγραφιστών χαρτιών ,σταματάς να είσαι διαχειριστής και ανοίγεις κάθε μέρα τρύπα στο προυπολογισμο του εχθρού σου!
Εγώ προσωπικά θα κάνω τα πάντα να κάνω τον συνάνθρωπο Έλληνα μέσα σε μια απίστευτη εποχή αλλαγών και ανασφάλειας να μετατρέψει τα χωρις αξία ζωγραφιστά χαρτάκια του που έχει δώσει στους τοκογλυφους να τα φυλάνε (και έτσι τους έχει δώσει το δικαίωμα να δανείζουν επί 10 το ποσό) να τα πάρει από εκεί και να τα κάνει όσο ποιο μεγάλο κομμάτι μπορεί από αυτά …ΠΛΑΚΕΣ ΧΡΥΣΟΥ…που αύριο ότι και να γίνει θα έχουν ανταλλακτική αξία …που αύριο ότι και κούρεμα να γίνει ο χρυσός δεν θα χάσει την αξία του!
Να θυμάστε ενα ζωγραφιστό χαρτάκι σε μια πτώχευση θα χάσει το 99% της υποτιθέμενης αξίας του ….ο χρυσός όσο και να χάσει …5% ,10% είναι χρυσός και ανταλλάσσεται πάντα …ακόμα και σε εποχές Πολέμου !!
Έφτιαξα λοιπόν μια ιστοσελίδα που θα μπορεί να δημιουργήσει την ομάδα μου στον τομεα της ιδιοκτησίας χρυσού .Σκοπός μου είναι να μπορέσω να μοιραστώ μαζί σας όλα τα μυστικά που γνωρίζω πάνω στο ίντερνετ μάρκετινγκ και με προσωπική καθημερινή επικοινωνία να μπορέσουμε μαζί να χτίσουμε και οικονομική αλλά και αντινεοταξικη άμυνα!
ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΣΕ ΟΛΑ http://www.earngold.gr
STRANGER
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ !!
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
καλημερα. δεν παιζει το podcast στην ιστοσελιδα που εβαλες
Παιζει κανονικα ,κατι εχει το pc σου μαλλον …μπες με αλλον μπραουσερ…
ΟΡΙΣΤΕ;;;;;;;
Δηλαδή αυτό τώρα δεν πρέπει να το φιλτράρουμε; Πρέπει να το καταπιούμε αμάσητο επειδή το λες εσύ;
Κι εμένα μου άναψαν λαμπάκια. Άλλου είδους όμως…
Εγω το ακουσα κανονικα παντως
βρε παραξενε που τον πέτυχες τον Γ.Τ—–α ?????
και γιατι να πας μεσω mlm και να μην πας μονος σου να παρεις, αφου εχεις χρηματα; (και μπορεις να παρεις απο πολλα μερη)
το να αγοραζης χρυσο .ηταν και εινε ο χρυσος κανονας για ολους οσους ηρθαν απο τα παραλια και για οσους ζησαν την κατοχη ………δεν εινε κατι καινουργιο?!!!!γιαυτο και μαζευανε λιρες……Το θεμα εινε πιος εχη την οικονομικη δυνατοτητα να το κανη?εδω και αυτα πουληθηκανε απο τον κοσμο για να επιβιωσουνε! !!σοβαρολογουμε τωρα……οι .πιο πολυς κοσμος δεν.εχη να φαη ……χρυσο θα αγοραση ….το ανορθωγραφο
Tελικά είσαι πολύ έξυπνος άνθρωπος….
εχετε δικιο παιδια. εμπαινα απο το οπερα και δεν ξερω γτ δεν επαιζε. τωρα που μπηκα απο explorer επαιξε!
6υπνος ε?
Συμμετέχω ήδη με τον άντρα μου. Είμαστε σχεδόν έτοιμοι να πληρωθούμε. Ο απο πάνω μας πληρώθηκε ήδη.
Συμμετέχουμε ήδη με τον άντρα μου εδώ και λίγο καιρό. Είμαστε σχεδόν έτοιμοι να πληρωθούμε. Ο "απο πάνω" μας πληρώθηκε
Ακριβως αυτο που ειπε το ανορθωγραφο 10.49. Καλη η σκεψη του χρυσου μιας ειναι κατι που ποτε δεν πεφτει ο κοσμος τουμπα να ρθει αλλα με τι λεφτα να αγορασει κανεις χρυσο??? Και οπως ειπε ο ομιλιτης στο βιντεο τα 500ευρω πλεον μετρανε. Για να τα δωσεις πρεπει να περισσευουν. Σαν ιδεα μαρεσε γιατι εχω ασχοληθει με μαρκετινγκ δικτυου και μεσες ακρες καταλαβα πως λειτουργει και μια χαρα ιδεα ειναι. Ωστοσο τα χρηματα stranger ειναι δυσκολο να βρεθουν πλεον για να αγοραστει το χρυσο. Πουφ!!!!
Πυραμίδα μάλλον θα είναι όπως συμπεραίνω από το παραπάνω σχόλιο του kmειπε 2.23. Stranger δεν μας τα λες καλά…ξεκαθάρισε…..
Άγνωστε φίλε μου ξέρεις τι θα ήταν δίκαιο? Εσύ που θα μαζέψεις 100 referals, να τους μοιράσεις σε όσουν δεν βρουν. Ίσως έτσι να έχει ακόμα μεγαλύτερη δύναμη η κίνηση σου. Γιατί εγώ προτίθεμαι να επενδύσω, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να βρω 2 άτομα με την σκατοκρίση… Εγώ ξέρω τι θα στερηθώ, αλλά ίσως η κίνηση σου να είναι καλή ιδέα.
Φιλικά
κ
3:10 m.m Κανε εγγραφη και μιλα μαζι του , στο λεει οτι δεν ξερεις ποσο θα σε οηθησω μονο αν γραφθεις θα μαθεις… του μιλησα …ο παραξενος εχει πολλα κιλα @ρχιδι@.. και ειναι μεγαλος μαγκας …μιλα του και θα δεις
Ατομο Τ9….μαντρωνεις ηθελα να πω…..
Ρε παιδια ελεος ρε … χωρις να γνωριζεται μιλατε … μιληστε μαζι του ρεεεεε .. εχετε καει στο χυλο φυσατε και το γιαουρτι…καθηστε στην μιζερια του ωχ τι παθαμε …. το να χρησιμοποιησεις τα οπλα του συστηματος τους δεν ειναι μεμπτο αλλα θεμιτοτατο αν το κανεις με τον σωστο τροπο… αφηστε την επιφανεια αυτο λεει παντα ο πατραξενος και εδω γραφεται …πυραμιδα ειναι δεν μας τα λες καλα!! αχχαχα … ρωτηστε ρεεεε
Συμφωνω!!!
Απο το site του stranger για τον χρυσο.
χωρις σχολια….
Γιατί να αφήσουμε να πάρει τον χρυσό ο Γερμανός και να μην τον έχουμε εμείς?Γιατί πρέπει οι Έλληνες να μην έχουν ανταλλάξιμο είδος
Η εταιρεία με την οποία συνεργαζόμαστε ονομάζεται EMGOLDEX έχει έδρα το Ντουμπάι και τις διοικητικές της υπηρεσίες στο Μόναχο της Γερμανίας. Είναι θυγατρική της γερμανικής εταιρείας εμπορίας επενδυτικού χρυσού GOLD & SILVER PHYSIKAL METALS
Δηλαδή, αυτό που κάνουν οι τράπεζες με το χαρτί, κάνουν κι' αυτοί το ίδιο με το χρυσό, μιας και αυτοί κρατάνε έτσι κι' αλλιώς το χρυσό σε δικά τους θησαυροφυλάκια διακινώντας πόντους … τελικά ποιός θα έχει το χρυσό ????
Εμένα καλά μου ακούστηκε όταν το διάβασα και άκουσα τον stranger αλλά όχι τα 500 Ευρώπουλα δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα αλλά ούτε και τα 150…. Προς το παρόν (ελπίζω ακόμα) περνάω την χειρότερη περίοδο της ζωής μου. Οπότε τί να συζητήσω?
Τον χρυσο το περνει ο καθενας στο σπιτακι του , μα αφου το λεει μεσα γιατι εχετε αποριες…αν θες πληρωνεσαι σε χρημα αν θες σε χρυσο αν θες τους λες να στο φυλανε!!
Εγώ δεν έχω καταλάβει ΤΙ δουλειά πρέπει να κάνω ακριβώς για να κερδίσω αυτά που λέει γιατί μιλάει για "νέα καριέρα" τι καριερα; με τι πρέπει να ασχολούμαι; γιατί δεν θέλω να αφήσω τη δουλειά μου, μ' αρέσει.
Επιπλέον ας απαντήσει κάποιος που συμμετέχει ή ο Stranger ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Π.Χ. 50.000 ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΧΡΥΣΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;
2 Σεπτεμβρίου 2013 – 7:59 μ.μ.
Γιατί ρε φίλε να μην πάω να αγοράσω μόνος μου το χρυσό -αν έχω τα χρήματα- και να πρέπει να τα δώσω σ' αυτούς να μου τον αγοράσουν; ΠΟΙΟΣ ο λόγος;
Απαγορεύεται για κάποιο λόγο να πάει ένας ιδιώτης να αγοράσει χρυσό από την Τράπεζα της Ελλάδας π.χ.
Δεν έχω καταλάβει το λόγο ΥΠΑΡΞΗΣ του ΜΕΣΑΖΟΝΤΑ.
4:11 …. Ναι έτσι πρέπει να κάνεις…..να γραφτείς ….Χμμμ….
4:45…..έχεις δίκιο!!!! Δικό μας ανταλλάξιμο προϊόν !! Εδώ και πολύ καιρό μου έχει μπει στο μυαλό κάτι με δραχμές !!! Όλοι έχουμε φυλάξει κάποια κέρματα και χαρτονομίσματα…..δεν ξέρω…..μήπως να τα …….με κάποιο τρόπο…….λέω μήπως ???
Λοιπόν, κατόπιν προσεκτικής αναγνώσεως και λαμβάνοντας υπόψη κυρίως ότι στο κόλπο εμπλέκονται και πάρα πολλές εταιρείες Γερμανικές πρόκειται για την εξής μηχανή:
Αυτοί τόσον καιρό αγοράζουν από μας το χρυσό (γερμανικές είναι οι περισσότερες που έχουν στηθεί) και μετά το κόβουν κομματάκια, το πακετάρουν και στο πουλάνε πίσω.
Δεν είναι κομπίνα ακριβώς -αν και ποτέ δεν ξέρεις μέχρι να δοκιμάσεις- αλλά:
1. Τα 150 – 540 δεν υπάρχρουν ούτε για δείγμα (ούτε φωτογραφία)
2. Για τους υπόλοιπους 2 που απαιτούνται είναι ανέκδοτο η εύρεσή τους
3. Για τον Stranger που τον διαβάζουν χιλιάδες είναι καλή επενδυτική ευκαιρία γιατί σίγουρα θα βρει πολύ περισσότερους από δυο, συμφωνούμε εδώ.
4. Όποιος έχει χρήματα πάει και αγοράζει μόνος του. Μπορεί να μην μπορεί να αγοράσει 100 γρ. αλλά όποιος έχει ένα κεφάλαιο δεν πάει για 100 γρ.
ποσο πλουτο eisai ικανος να αγοραseis
ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΧΡΥΣΟ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΒΟΛΦΡΑΜΙΟ. : http://antipliroforisi.blogspot.gr/2010/01/gata-rothchild.html?m=1
stranger,
δε νομίζεις ότι θα πρέπει να λάβεις θέση επί των ανωτέρω θεμάτων???
Αυτό που γράφει ο STRANGER είναι απολύτως ακριβές. Συμμετέχουμε και εμείς από τον 2ο/2013 σ' αυτό το πρόγραμμα και έχουμε δει πως ότι λέει η εταιρεία το πραγματοποιεί. Εγώ δεν θα γράψω τίποτα άλλα απλά δείτε το παρακάτω Video
http://www.youtube.com/watch?v=v-tLYPJJ9O8
3 Σεπτεμβρίου 2013 – 12:40 π.μ.
Για δείτε τι λέει και αυτός ο σχολιαστής εδώ……
Παιδιά, οι καιροί είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΝΗΡΟΙ για να εμπιστεύεσε τα χρήματα σου οπουδήποτε και πραγματικά -όπως έγραψαν και άλλοι πιο πάνω- δεν βλέπω για ποιό λόγο να μην πάει να αγοράσει μόνος του κάποιος το χρυσό αν έχει τα χρήματα για αυτό.
Σύμφωνα με το άρθρο της "αντιπληροφόρησης" που δημοσιεύει ένα άλλο μέλος
3 Σεπτεμβρίου 2013 – 12:40 π.μ.
Ποιός σας λέει ότι δεν βρήκαν τον τρόπο να "σπρώξουν" το πλαστό χρυσό τελικά σε κομματάκια στο λαουτζίκο που ονειρεύετε χρυσό για να γλιτώσουν μια καλή από δαύτο ενώ θα έχουν και παροιμιώδες κέρδος !
Θα μου πεις, κανείς από τους 11.000 συμμετέχοντες δεν έχει πάρει χαμπάρι το πλαστό; Ναι, θα μπορούσε προς το παρόν να μην το έχει πάρει χαμπάρι.
Αυτοί νομίζουν ότι παραλαμβάνουν χρυσό, αυτό βλέπουν αυτό πιάνουν, αυτό είναι μαλακό και χαράζεται με το νύχι. Γιατί να πάει να το εκτιμήσει;
Κάποιος κάποια στιγμή θα πάει να το πουλήσει ίσως και τότε θα αποκαλυφθεί αν είναι έτσι.
Πάντως, γερμανικών συμφερόντων εταιρείες να στήσουν τέτοια μηχανή τέτοιους καιρούς………. βρωμάει πολύ, και ζέχνει θα έλεγα….
3 Σεπτεμβρίου 2013 – 1:08 μ.μ.
Αφού συμμετέχεις τόσους μήνες θα έχεις πάρει κάποια ποσότητα χρυσού να υποθέσω. Δεν τη πας και για εκτίμηση να δούμε αν είναι όντως αυτό που νομίζεις; γιατί κάποιοι άλλοι παραπάνω έγραψαν και κάποια άλλη πιθανότητα με το Βολφράμιο
ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΜΕ ΣΥΣΤΑΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ..ΧΡΥΣΟΣ= ΦΩΣΦΟΡΟΣ ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΣ ΚΑΙ ΑΛΑΤΙ..ΥΠΕΡΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ…!!
ΜΗ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΓΑΜΩΤΟ!
αρθογραφε δες την ταινια in time μπας και σου ερθει καμια ιδεα πως θα μιραστη ο χρονος δικαια σε ολους μας.
Ο χρυσός είναι ΧΡΥΣΟΣ και όχι Βολφράμιο που αναφέρετε παραπάνω.Έχω στο σπίτι μου απο την emgoldex και όποιος δεν πιστεύει του στέλνω 2 γραμμάρια να πάει να κάνει ο ίδιος εκτίμηση.Τηλ 6972272857 Τάσου Βασίλειος
Το χρυσίον και το αργύριον είναι του Κυρίου ημών!!
Και ο Κύριος ημών το μαζεύει στην Βασιλεία ελβετίας εκεί που βρίσκεται και η (ΒΙS) αν δεν κάνω λάθος. Και προσπαθεί να επιφέρει εις τις κοινωνίες ημών την Νέα Παγκόσμια Τάξη, ώστε η "Χιλιόχρονη βασιλεία του Ιεχωβά" ήτοι του Κυρίου (Σιν) να μας βρεί πλήρως υποταγμένους πολίτες του πλανήτου Γη προς εκ-μετάλλευση!!! Και μόλις μας εκ-μεταλλευθεί δηλαδή αποσπάσει όλα τα πολύτιμα μέταλλα του πλανήτου και όχι μόνον, τότε θα μας αφήσει χρόνους μέσω ανταναίρεσης της Σελήνης, τινάζοντας στον 12εδρικό αιθέρα το ηλιακό μας σύστημα!!!
Σας μπέρδεψα;
Στο ελλην χαος, λεει οτι παει στην σεληνη ο χρυσος.Εσυ καλα τα λες.
Χρηστος
ΚΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΥ ΣΕ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΜΕΤΡΗΤΕ ΑΡΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ
Ο ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΑΝ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΟΜΕΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΚΕΝΟ!!!
—ΣΟΡΕΘΥΕΛΕ—
Απο τη μια περιμενουμε τριτο παγκοσμιο και απο την αλλη ειναι η εποχη να αγορασουμε χρυσο…..
Υπάρχει ακόμα κόσμος που πιστεύει ότι με αυτόν τον τρόπο θα βγάλει εύκολα χρήμα? Τέτοιου είδους πυραμίδες υπάρχουν δεκάδες χρόνια, ποτέ δεν κέρδισε κανείς, και κανείς δεν βγήκε να καταγγήλει το γεγονός για να μην γελάνε οι άλλοι σε βάρος του και τον λένε ''makaka''. Εγώ πάντος έτσι θα χαρακτήριζα κάποιον που επενδύει σε τέτοια προϊόντα.
Και μετά από όλα αυτά να αρχίσω να ανακουφίζομαι που δεν έχω μία στην τσέπη μου και άρα δεν θα προβληματιστώ και καθόλου? Είναι πολύ δύσκολοι οι καιροί και για αρκετούς δυσκολώτεροι. Και για να μιλήσω για μένα, μέχρι πριν 2 χρόνια 500 ευρώ ήταν ένα πάρα πολύ μικρό ποσό. Σήμερα, μετά από όσα συνέβησαν είναι σχεδόν περιουσιακό στοιχείο. Όσοι παρά ταύτα έχουν ακόμη την δυνατότητα επένδυσης σε τέτοια ποσά και κύκλο παρόμοιο ώστε να το εκμεταλλευθούν, θα μπορέσουν να έχουν ένα εισόδημα.
Tα λεει ολα http://www.newmoney.gr/article/5095/pos-stinontai-pyramides-me-plakes-hrysoy-gia-eykola-kerdi
Ρε συ εμγκόλντεξ στα δύο γραμάρια δε μπορείς ούτε και συμφέρει να νοθεύσεις με βολφράμιο στα τούβλα όμως ;
Οσοι θέλουν να κάνουν αντίσταση γνωρίζουν ότι πρέπει να αγοράσουν ασήμι,το οποίο σκοτώνει και πολλά παθογόνα (βλέπε κολλοειδή άργυρο).
Είσαι πανέξυπνος…Ποιες αποδείξεις να σου δώσει ο κόσμος; Ποιος είσαι τελοσπάντων; Για "γκουρού" μου κάνει το όλο το εγχείρημα, που ψάχνει για οπαδούς.
Δικό μου είναι το πρώτο σχόλιο , στο οποίο απαντά ο stranger. Συμφωνώ ότι τα πάντα είναι πυραμίδα. Διάβασα λοιπόν από κάποιον άλλον αναγνώστη πως "οι πάνω από μένα ήδη πληρώνονται". Ετσι γίνεται στις εταιρείες "πυραμίδα". Δεν είπα όμως πουθενά ότι κρύβεται απατεωνιά. Ευχαριστώ stranger για την απάντηση. Καλλιόπη
sorry gia ta greeklish den grafei alliws to marafeti
LOIPON KALO EINAI TO THEMA EXW ASXOLHTHEI ME ENA FILARAKI POU EXEI EIDH PLHRWTHEI
ALLA EXW KAPOIA ERWTHMATA GIA TON STRAINGER
SAN ELLHNAS GNWRIZETE TO DAIMONIODES MUALO POU MAS PAEI STHN EPITUXIA
ESTO OTI EXW MURRIA EURO METRITA…………KAI EXW 100 DIKA MOU ATOMA………………………………….AGORAZW XRUSAFI STON KATHEENA ME TA LEFTA MOU ME TH METHODO KAI KALA OTI PANE NEOI AGORASTES ALLA TA EXW BALEI EGW PURAMOEIDES!!!
KATHE 16 ATOMA POU TOUS FTIAXNW KAI EXW BALEI LEFTA STON KATHE ENA PLHRWNOMAI 3 XILIARIKA SUN TO ARXIKO MOU POSO OK??
ALLIWS GIA NA GINEI KATANOHTO STA 16 ATOMA EXW BALEI APO 500 STON KATHEENA ARA STA 16 SUNOLIKA EXW BALEI 8 XILIARIKA
ALLA AFOU EFTIAKSA MIA PURAMIDA HRTHE H WRA NA PLHRWTHW
KAI PERNW PISW TA 3 XILIARIKA THS PLHRWMHS KAI EPEIDH EXW DIKAIWMA NA REUSTOPOIHSW TO XRUSO MOU PERNW KAI TO KEFALAIO POU EBALA STHN ARXH!!
KALA MEXRI EDW???
POIOS EINAI AUTOS POU GIA KATHE 8 XILIADES THA MOU DEINEI 11???
ARA KATI ALLO PAIZEI!!!
DOULEUEI TO SUSTHMA ALLA AN EIPAME EGW RIKSW EKEIMESA PARADEIGMA 8EKATOMMURIA THA MOU DWSOUN MPONOUS 3 KAI TOUS PERNW KAI TA 8 PISW OTI WRA THELW????
AYTH EINAI H MIA EKDOXH GIATI H ALLH EINAI OTI DEN THA BRW OUTE ETAIRIA OUTE TO DOUBAI AN ZHTHSW TA LEFTA PISW!!!
DOULEUEI OLLO AUTO MEXRI NA BRETHEI ENAS MAGAS SAN K EMENA GIATI EGW THA TOUS PARW KAI TA 11PISW SUN AUTA POU EXOUN KLEPSEI APO ESAS K ESEIS DEN THA PARETE TIPOTA!!!
Ξεχασες φιλε οτι αυτοι αγοραζουν μεγαλη ποσοτητα και σε χοντρικη τιμη μαλιστα.οποτε εχωντας κερδος 50 euro ανα ατομο για τι site και 500 για το δευτερο επιπεδο σιγουρα βγαζουν!!!!!!
DOULEUEI MEXRI NA EPIXEIRHSEI ENA SOBARO MYALO!!!
AN THELETE NA ANALYSOUME TEXNIKES POU THA TOUS KSEFTULISOUME KAI NA TOUS PAROUME KAI TA SWBRAKA KAI THELEI KAI O STRAINGER EDW EIMAI
EXW KAPOIES TEXNIKES NA TOUS TA PAROUME ,ANOIXTE THEMA KAI THA DEITE 😉
4 K 23 AN DEN EISAI ENDIAMESOS WS KSEREIS TI GINETAI??KALH H THEWRIA ALLA AN DEN GNWRIZEIS ASTO!!!
EIMASTE LATOMEIO TOU GIAXBE DILADH???? MHN AKOUW MALAKIES GIATI TON THEO TON AFINOUME AP EKSW!!!
APLA MATHHMATA OIKONOMIKHS NOHMOSUNHS
AGORASTIKH AKSIA= OTAN EXEIS XRUSO AN TO 1400 XRONOLOGIKA ENA BARELI PETRAILEO EKANE ENA KILO XRUSO TOSO SE XRUSO THA KANEI KAI SHMERA!! AN OMWS TO 1400 EKANE TO BARELI ENA DOLLARIO DEN SUMAINEI OTI THA KANEI 1 DOLLARIO KAI SHMERA!!! G AUTO LEME O XRUSOS DEN XANEI THN AGORASTIKH TOY AKSIA!!!
7:18 Ακριβώς, πολύ εύστοχο, Λατομείο του Γιαχβέ όπως το είπες!!
Και τι να ξέρω δηλαδή;
Εσύ τι ακριβώς ξέρεις δηλαδή;;;
Και πως ακριβώς ξέρεις τι ξέρω;
Και τι ξέρει ο οποιοσδήποτε, εικασίες είναι τα πάντα έως να αποδειχθούν, άρα κράτα την δική σου άποψη και άσε να έχω εγώ την δική μου!!!
florina emgoldex εχεις nickname poy diafhmizei thn etairia k mas les οτι στα 2γρ ειναι καθαρο??? απαντησε στο τυπο που λεει οτι βαζει 8 ..θα του δωσουν 11??? χαριζει κανεις λεφτα???
Για οσους θελετε να μπειτε κ δεν εχετε τα χρηματα, σας στελνω εναν δωρεαν οδηγο για να βγαλετε τα πρωτα σας χρηματα απο το ιντερνετ χωρις να επενδυσετε ουτε 1€. Stranger σου ζητω την αδεια…http://lisistikrisi.webnode.gr/
KALH KHNHSH APO TON STRANGER ΠΟΛΗ ΚΑΛΗ,ΑΛΑ ΠΗΓΕ ΣΤΑ ΑΚΡΗΒΑ,Η ΕΜGOLDBEX KAI H GOLDBEX HTAN MIA ETAIRIA KAI KAPOIA STHGMH TA ESPASAN KAI EGHNAN 2,H DIAFORA EINAI OTI H MIA SOY ZHTAEI EPENDHSH GHRO STA 500 ΕΝΟ Η ΑΛΗ ΓΗΡΟ ΣΤΑ 100,ΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΗΔΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ,ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΝΤΟΣ,ΦΟΒΕΡΟ ΑΡΘΡΟ
ξεκολα
3 Σεπτεμβρίου 2013 – 7:06 μ.μ.
Αυτά τους λέμε και μερικοί εδώ μέσα αλλά δεν το καταλαβαίνουν. Όλες οι πυραμίδες από τις τράπεζες και τις κυβερνήσεις που λέει ο stranger μέχρι την πυραμίδα της Herbal life (άλλοι αυτοί……) και την πυραμίδα της Αλβανίας γκρεμίζονται (και γίνεται πάντα σάλος) όταν βρεθεί ένας μάγκας και επιχειρήσει να τη σπάσει ή να την ελέγξει στα σοβαρά…….
Και επειδή σ' αυτή τη χώρα αυτή τη στιγμή και με τα γράμματα που ξέρουν όλοι (χέστε τα πτυχία, για αντίληψη μιλάω) και την απελπισία θα την πατήσει πολύς κόσμος αν
ο σχολιαστής Gregory Bet King έχει τον τρόπο να το αποκαλύψει καλά θα κάνει να ασχοληθεί σοβαρά με αυτό γιατί πραγματικά θα σώσει κόσμο μέχρι που θα γίνει και ήρωας!!
Και αν πραγματικά έχει άποψη για το πως και τι θα ήταν καλό να συνεργαστεί με το Stranger για αυτό.
4 Σεπτεμβρίου 2013 – 1:13 π.μ.
Και για να τελειώνουμε και με αυτή τη μαλακία περί χονδρικής: Ο ΧΡΥΣΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ ΕΙΤΕ ΧΟΝΔΡΙΚΗ ΕΙΤΕ ΛΙΑΝΙΚΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΑΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΝΑ ΣΤΙΣ ΑΦΗΣΕΙ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ.
ΓΚΕ ΓΚΕ???
Αν πάρεις 100 γραμμάρια θα πληρώσεις το ανάλογο ποσόν από το κιλό, δηλαδή αν το κιλό έχει 1000 ευρώ θα πληρώσεις 100. Αν πάρεις 10 κιλά θα πληρώσεις 10.000, δε θα πληρώσεις 9.000 επειδή έκανες μεγάλη παραγγελία.
Και σας ενημερώνω τελικά για να ΞΥΠΝΑΤΕ επειδή ασχολούμαι με χειροποιήτα και κοσμήματα (αληθινά και φο) ότι μια χαρά μπορείς να αγοράσεις και καθαρότατο ασήμι (όσο καθαρό ζητήσεις και πληρώσεις) και χρυσό σε όποια ποσότητα θες και σε όποια καράτια στα ανάλογα καταστήματα τα οποία ΔΕΝ πουλάνε μόνο στους επαγγελματίες ασήμι και χρυσό (το χρυσό κατόπιν παραγγελίας και συννενόησης, προκαταβολής κ.λ.π. είναι λίγο πιο δύσκολη η διαδικασία)
Αυτή τη στιγμή μπορώ να παραγγείλω από την Ιαπωνία, τώρα που μιλάμε, σαν ιδιώτης, και με εγγύηση και σφραγίδα να παραλάβω από εγκυρότατη φυσικά εταιρεία που προμηθεύονται χιλιάδες επαγγελματίες σε όλον τον κόσμο:
7 γρ. (ούτε καν 10γρ.) 24 καράτια στα 500 περίπου ευρώ (ακριβώς δεν έχω την ισοτιμία τώρα)
Αν δε, έχετε και κοσμηματοπώλες γνωστούς και φίλους (γιατί εγώ είμαι χειροτέχνης και τεχνίτης κοσμημάτων, όχι κοσμηματοπώλης) ακόμα πιο εύκολα και πιο γρήγορα μπορείτε να προμηθευτείτε γιατί εκείνοι ασχολούνται αποκλειστικά με χρυσό και ασήμι και είναι πιο δικτυωμένοι στην αγορά.
Άρα ΞΥΠΝΑΤΕ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΠΥΡΑΜΙΔΑ. Αν έχετε λεφτά σκεφτείτε μόνοι σας τι θα τα κάνετε και επειδή ξέρω ότι -ανεξάρτητα από το τι λένε παραέξω- υπάρχουν πάρα πολλοί που έχουν κομποδεματάκια κάτω από 100.000 να πάτε μόνοι σας και να τα κάνετε χρυσό.
Αυτά κι ελπίζω να δημοσιευτεί το σχόλιο μου ανεξάρτητα από την τιμιότητα ή μη της εταιρείας που συμμετέχεις και την εγκυρότητά της καλό είναι να γνωρίζει ο κόσμος την αλήθεια για τις δυνατότητες που έχει κι αν θέλει ας επιλέξει.
Ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα που έχει η συμμετοχή σας στο πρόγραμμα αμοιβών της EmGoldex είναι ότι "Αν επιλέξεις να παραλάβεις ράβδους χρυσού, βάση της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας ΔΕΝ μπορεί το κράτος να σε φορολογήσει για την ποσότητα που κατέχεις". Για ψάξτε το λίγο και σίγουρα θα βρείτε αυτή τη διάταξη. Ισχύει για όλες τις χώρες μέλη της Ε.Ε.
AΠΑΤΕΩΝΙΕΣ. ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ
Βλέπω πολλούς που γράφουν ότι αφού είναι Γερμανική η εταιρεία βρωμάει η υπόθεση. Επειδή είχα πάει στα Χανιά 5-7 Ιουλίου όπου έγινε ένα συνέδριο και γνώρισα από κοντά ένα από τους ιδρυτές της και το πρώτο λίντερ της εταιρείας σας λέω λοιπόν ότι η εταιρεία έχει έδρα το Μόναχο αλλά είναι Ρωσικών συμφερόντων φίλοι μου
Η emgoldex δεν έχει μόνο το πρόγραμμα αμοιβής όπως το ονομάζετε πυραμίδα, αλλά μπορεί ο κάθε ιδιώτης ή επιχείρηση να αγοράσει χρυσό από 1 έως 100gr 24 καράτια από το e-shop της.Σημερινή τιμή για 10gr είναι 366€
Κανείς δεν σου χαρίζει χρήματα.Το πρόγραμμα της emgoldex δουλεύει ως εξής: Σε κάθε πίνακα παραγγελιών των 500€ κάθε 8 νέες παραγγελίες ένας παίρνει 3500€ και τοποθετείτε πάλι σε άλλον πίνακα.
8*500=4000€.Τα 3500€ τα παίρνει ένας και με τα υπόλοιπα 500€ τοποθετείτε πάλι από την αρχή.
@ 4 Σεπτεμβρίου 2013 – 1:14 μ.μ.
oxi, δεν μπορει, ΑΛΛΑ οταν το πουλησεις εχεις 2,5% χαρτοσημο και το εσοδο μπαινει στην φορολογικη σου δηλωση. Συμφωνα με τα μεχρι σημερα δεδομενα του φορολογικου κωδικα.
540 € ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΝΕΙΣ 3.000 ΣΕ 3-4 ΜΗΝΕΣ ΣΥΣΤΗΝΟΝΤΑΣ 2 ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 3000 € ΣΕ 3-5 ΜΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ.
ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΕΚΕΊ . ΕΊΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΑΣ ΜΟΥ ΣΤΕΊΛΕΙ MAIL ; antoniokalamata@gmail.com
4 Σεπτεμβρίου 2013 – 9:20 μ.μ.
ΚΑΙ ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ: γιατί να τα πάρει από σένα τα 10 γρ και να μην τα παραγγείλει μόνος του από εταιρεία ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ στην αγορά και δοκιμασμένη; Από τις εταιρείες που ανέφερα πως υπάρχουν και αγοράζουν ΟΛΟΙ οι επαγγελματίες στον κόσμο και δεν είναι μόνο στην Ιαπωνία, από κει παραγγέλνω εγώ υλικά (ασήμι και άλλα) υπάρχουν και στην Πορτογαλία (ειδικότερα για το ασήμι εκεί) και στην Αμερική και αλλού.
Φαντάζομαι ότι πολύ καλό deal μπορεί να γίνει και στην Τουρκία σε ότι αφορά χρυσό 24 καρατίων και ασήμι και έχω σκοπό να πάω ένα ταξιδάκι για δουλειές και προς τα εκεί.
ΓΙΑΤΙ πρέπει να υπάρχεις εσύ στη μέση?????????
Εδώ μέσα, αρκετοί αποδείξαμε και υποδείξαμε στον κόσμο ότι μπορεί μόνος του να πάει να αγοράσει όσο και ότι (σε καράτια) χρυσό θέλει. Επιπλέον, ΞΑΝΑΛΕΩ ότι ο χρυσός δεν είναι πατάτες και δεν τον αγοράζεις φτηνότερα αν κάνεις μεγάλη παραγγελία
Οπότε:
ΓΙΑΤΙ να μπει στο δικό σου το τραινάκι;
Αυτό ΔΕΝ μας το έχετε απαντήσει ακόμα…………
Δεν θα τα πάρει από εμένα τα 10γρ,από την εταιρία θα τα πάρει σαν απλός επενδυτής.Η emgoldex συνεργάζεται με 5 εταιρίες χρυσού και επιλέγεις εσύ τα 10γρ από ποια θα είναι.Οι εταιρίες είναι:
1.Argor-Heraeus (Ελβετία)
2.Emirates Gold (Ντουμπάϊ)
3.Münze Österreich(Αυστρία)
4.Perth Mint(Αυστραλία)
5.Umicore(Βέλγιο)
Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένοι με σφραγίδα από τον κατασκευαστή του και στέλνονται στο σπίτι σου με ασφάλεια 100%.
Εγώ από αυτό δεν έχω κανένα κέρδος αλλά για να κάνει κάποιος εγγραφή στο e-shop της emgoldex θα πρέπει να τον γράψει κάποιος.Εμείς είμαστε οι διαφημιστές της και πελάτες της,τίποτα παραπάνω.
Έτσι δουλεύει η εταιρία.Μετά η απόφαση είναι δική σου:
1.Αγοράζεις μόνο χρυσό από 1-100γρ από τις εταιρίες πού ανέφερα παραπάνω.
2.Ή δίνεις μια προκαταβολή 150 ευρώ ή 540 ευρώ για να μπεις στο bonus της εταιρίας αξίας 7000 ευρώ.
Δεν είναι τρενάκι όπως το αναφέρεις, απλά ο κάθε επενδυτής αφού φέρει 2 μόνο άτομα στην εταιρία για πάντα με ένα μικρό ποσό θα παίρνει κάθε φορά (όπως αναφέρει και παραπάνω) 3000 ευρώ καθαρά στον λογαριασμό του.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΝΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!
…ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕΤΑΙ, ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ, ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΗΜΩΝ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ….
ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!!
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ EMGOLDEX ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΜΟΝΟ…ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΠΗΡΡΕΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΚΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΚΕΦΤΙΚΟΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Ή ΟΧΙ….
ΝΑΙ… ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ !!!!
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ, ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ….
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ!!!!
Λιγα λογια για να βαλουμε τα πραγματα στην θεση τους σχετικα με την EmGoldEx
Η εταιρεια δεν ειναι μεσαζοντας ! Θελει να πουλαει χρυσο ! Ετσι με αυτο το διαφημηστικο τρυκ καταφερνει και μεγαλωνει το πελατολογιο της !
Δεν εχει καμια διαφορα τιμης σε σχεση με τις "τραπεζες" κλπ ολες οι συναλλαγες γινονται με διατραπεζικο τροπο και οι τιμη του χρυσου ειναι αυτη που ισχυει στις διεθνεις χρηματαγορες.Σε καθε περιπτωση το προιον που δινει ειναι πιστοποιημενο και ελεγμενο απο κολοσσους του χωρου και σε καθε περιπτωση ειναι 100% καθαρο απο την αλλη εαν τυχει (πραγμα δυσκολο) και βρεθει καλπικο προιον αυτοματως γιανεται αντικατασταση η αποζημιωση αυτου ,Οσον αφορα τον φιλο ποιο πανω που λεει για τις ραβδους βολφραμιου Ναι ετυχε σε μια Ελβετικη τραπεζα να γινει αυτο και το μαθατε ολοι μεσω YouTube αυτο που δεν ξερετε ομως ειναι οτι αυτη η ραβδος ηταν προιον καποιου πλαστογραφου και οχι της εταιρειας και ο κατοχος της ραβδου δεν την αγορασε απο το αναλογο καταστημα Αλλα απο ιδιωτη !!!!
Μετα πηγε να ζητησει τα ρεστα απο την κατασκευαστη αλλα εφαγε τα μουτρα του διοτι ολες οι ραβδοι φερουν αριθμο κοπης και πανω στο μεταλλο αλλα και στην συσκευασια του και δηλωνονται στον LBMA που δινει τις πιστοποιησεις φυσικα αυτος ο αριθμος κοπης δεν υπηρχε και δεν αντιστοιχουσε καν στους αριθμους κοπης του συγκεκριμενου βαρους της ραβδου .
Τελος οσοι "απιστοι" Θωμαδες θελουν εδω ημαστε να τα λυσουμε ολα !
Δειτε την Παρουσιαση του bonus προγραμματος και θα καταλαβετε οτι ειναι καθολα αξιοπρεπες και εντιμο χωρις ψηλα γραμματα .
Επιπλεον ξεχασα να πω πως το προιον που αγοραζουμε απο την EmGoldex οι τραπεζες το αγοραζουν αβλεπει και δινουν μετρητο βαση της ισοτιμιας ημερας που ισχυει (καμια τραπεζα δεν βγαζει δικη της τιμη ) χωρις καν να περασει ελεγχο η μονη περιπτωση ελεγχου ειναι εαν και εφοσον ειναι χαλασμενη η συσκευασια του προιοντος
ΚΑΙ ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ: γιατί να τα πάρει από σένα τα 10 γρ και να μην τα παραγγείλει μόνος του από εταιρεία ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ στην αγορά και δοκιμασμένη; Από τις εταιρείες που ανέφερα πως υπάρχουν και αγοράζουν ΟΛΟΙ οι επαγγελματίες στον κόσμο και δεν είναι μόνο στην Ιαπωνία, από κει παραγγέλνω εγώ υλικά (ασήμι και άλλα) υπάρχουν και στην Πορτογαλία (ειδικότερα για το ασήμι εκεί) και στην Αμερική και αλλού.
Προς Απαντηση σου φιλε μου θελεις να μας πεις οτι οποιος θελει αγοραζει απο τα σημεια που λες ! Οκ και εγω μαζι σου εαν εσυ που κατεχεις ποσοτητες αγοραζα απο εσενα καποια ποσοτητα τι τιμη θα μου εδινες ?
σιγουρα οχι με την ισοτιμια της ημερας !
Εχουμε και εμεις φιλους που κανουν την ιδια δουλεια με σενα και τα ξερουμε πολυ καλα !
Η διαφορα ειναι ομως οτι οταν εσυ θα κοψεις ενα κομματι για να μου πουλισεις εγω θα πρεπει μετα για να το κανω χαρτακια να το παω στην τραπεζα της Ελλαδος και εκει αναλογα το βαρος να πληρωσω επιπλεον ελεγχο φασματογραφου για την καθαροτητα του μεταλλου κλπ κλπ επιπλεον παραστατικα για το που το βρηκα κλπ κλπ
Να πω κι'αλλα ?
Απαντηση στον 4 Σεπτεμβρίου 2013 – 3:06 π.μ.
Ουδεποτε η EmGoldEx και η Goldbex ηταν ενα και το αυτο και μην το ξαναπεις γιατι θα σε παρουν με τις πετρες !
Συμφωνουμε οτι εχουν παρομοιο μοντελο αναπτυξης αλλα μην συγκρινεις τους "ψιλικατζιδες-αεροπορους" με σοβαρες επιχειρησεις κανε μια ερευνα να μαθεις το ιστορικο της καθε εταιρειας και θα δεις οτι απεχουν πολυ μεταξυ τους
Αν δωσεις μυρια φιλε GREGORY BET KING το μονο σιγουρο ειναι οτι θα παρεις αρκετη ποσοτητα μεταλλου !
Οσων αφορα το συστημα που προτεινεις ειναι εξαρχης λαθος γιατι ξεχνας βασικους παραγοντες του προγραμματος. 1) Οταν κλεινει η 8αδα ο πινακας χωριζεται στην μεση ολοι κατεβαινουν 1 επιπεδο και στους 2 νεους πινακες μπαινουν 8 νεες θεσεις στον καθενα!
2)πληρωνεται παντα αυτος που ειναι στο 4ο επιπεδο και μονο οταν κλεισει η 8αδα!
3)Σε συναρτηση λοιπον με την παραγραφο 1 δεν θες 16 ατομα για να ειπραξεις απο ενα ατομο αλλα 32!
Θες να σου πω κιαλλα? η να το ξανασκεφτεις ? καπου χανει το συστημα σου ισως σε κανα στοιχοιμα να πιασει ενημερωτικα δες εδω την παρουσιαση γιατι καπου το εχασες http://www.earngold.gr
Νομιζω εχει καποιο δικιο ο ανωνυμος της 3 Σεπτεμβρίου 2013 – 3:58 "ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΜΕ ΣΥΣΤΑΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ.. ΧΡΥΣΟΣ= ΦΩΣΦΟΡΟΣ ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΣ ΚΑΙ ΑΛΑΤΙ"
Δεν ξερω εαν ισχυουν οσα γραφει εκει, αλλα πετυχα στο http://www.papimi.gr/stageira/eae.htm σχετικα και κατι πατεντες μετατροπης του υδραργυρου απο τη … Siemens (!!!) , και ενας φιλος μου ειχε πει οτι το μονοπωλιο του υδραργυρου το εχουν οι Rotchild, !!!
Ακομα και το βολφραμιο(74) με το οποιο νοθευουν το χρυσαφι, λεει καπου εκει οτι μαζυ με το βοριο(5) μπορει να γινει… χρυσος(79) !!!