Από νωρίς το πρωί όταν άνοιξαν τις πόρτες τις εκκλησίας, συνειδητοποίησαν ότι οι δυο εικόνες του Ταξιάρχη στον Ιερό Ναό Ταξιαρχών στο Παλιό Νεκροταφείο Ιαλυσού δάκρυζαν. Έκτοτε πλήθος πιστών συρρέει στην εκκλησία για να προσκυνήσει την Εικόνα. Τώρα συνεχίζει να δακρύζει η μεγάλη εικόνα του Ταξιάρχη.
Περίπου στις δυο το μεσημέρι, στο σημείο μετέβη ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ρόδου κ. Κύριλος, ο οποίος προσκύνησε την εικόνα, την εξέτασε και έδωσε εντολή να μεταφερθεί στην Εκκλησία της Ιαλυσού, στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου, όπου θα ακολουθήσει παράκληση. Οι καμπάνες χτυπάνε χαρμόσυνα στο χωριό! Ήταν αρκετά προσεκτικός και δεν θέλησε να κάνει δηλώσεις μέχρι να εξακριβωθεί περί τίνος πρόκειται, αν και φαίνεται να πιστεύει ότι πρόκειται για κάτι θαυμαςτό, εφόσον δεν υπάρχουν ενδείξεις κάποιου άλλου γεγονότος που να προκαλεί τα δάκρυα.
Οι πιστοί, όπως και ο εφημέριος του Ναού π. Απόστολος, σκουπίζουν τα δάκρυα του Ταξιάρχη και η εικόνα συνεχίζει ασταμάτητα να δακρύζει. H εικόνα άλλαξε περιβάλλον για να εξετάσουν αν θα συνεχίσει να δακρύζει ενώ διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει υγρασία πίσω από την εικόνα.
Κόσμος προσκυνάει, προσεύχεται κλαίει από δέος και συγκίνηση μπροστά στον Ταξιάρχη και εύχεται να τους προστατέψει, καθώς πιστεύουν ότι όταν οι εικόνες δακρύζουν, δεν είναι καλό σημάδι. Προσπαθούν με λίγο βαμβάκι να σκουπίσουν τα δάκρυα και να τα έχουν σαν φυλαχτό. Όσο περνάει η ώρα, όλο και περισσότερος κόσμος σπεύδει να προσκυνήσει τον Ταξιάρχη. Και όλα αυτά, λίγες ημέρες πριν από την Χάρη του.
Όπως πάντα αναφέρεται, όταν οι εικόνες δακρύζουν, είναι σημάδι των καιρών…
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΤΟΥΤΟ ΝΑ ΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ ; ΝΑΙ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ , ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ !!! Ο ΘΕΟΣ ΜΕΘ ΗΜΩΝ . Η ΩΡΑ ΕΦΤΑΣΕ…ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ .
τι λιγο ακομα μακαρι να μην γινει τιποτα γιατι στα χαλια που ειμαστε θα εχουμε μεγαλες απωλείες
ΕΝΑ ΣΗΜΑΔΙ, ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ…. ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΠΩΜΕΝΑ ΤΟΥ ΚΑΡΛΟΣ…
ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ 3η ΦΟΡΑ ΕΠΙΜΕΝΟΝΤΑΣ:
ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,
ΓΙΑΤΙ "ΕΝΟΣ ΚΑΚΟΥ ΜΥΡΙΑ ΕΠΟΝΤΑΙ".
ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ …. ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΑΝΩΘΕΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΓΕΜΑΤΗ ΦΩΣ.
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΥΣΧΕΡΕΣΤΑΤΗ ΘΕΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΟΜΩΣ Ο ΝΟΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Ν.-Ν.Α. ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ .
ΑΝ ΤΩΡΑ ΣΥΝΔΥΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΙΜΙΑ …ΚΑΙ ΠΑΛΙ…., ΚΑΤΙ ΞΑΦΝΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ «ΤΑΝΑΛΙΑ» ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ (ΣΑΝ ΤΙΣ ΤΑΝΑΛΙΕΣ –ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΕΙΔΩΝ- ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΥΚΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ), ΤΗΝ ΑΦΥΛΑΚΤΗ ΘΡΑΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΡΡΟΥΣ ΜΑΣ.
Ω ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΙΤΕ.
(ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΦΡΑΣΗΣ )
ΙΩ
υγρασια θα ειναι …..
Δεν είναι φίλε μου
παλι ….πααααααλι….παλλλι…παλιιιιιιιιιι…
ΒΡΗΚΕ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΛΕΦΤΑ απο το ποπωλο !!!
σταματησε ο κοσμακις να δινει στο παγκαρι και στους δισκους
γιατι του τα παιρνουν οι τραπεζες και οι εφοριες και τα χαρατσια
και βγηκαν τα μεγαλα "σπαθια" …των εικονων
ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ !!!!
αηντε ψωνιο…αηντε βλακα…αηντε ηλιθιε μεγαλε….
τραβα τωρα για να…λυτρωθεις και να αγιασθεις
απο το ηθικον των καλογερων και το νομιμον της εταιρειας
που το μαρκετινγκ και το μανατζμεντ
της εταιριας "του Σαουλ που εγινε Παυλος σε μια νυκτι"
με εναν πρωταγωνιστη που δεν ειναι βεβαια και υπαρκτη η παρουσια του
ειναι ΑΠΑΙΚΤΑ … και το μαρκετινγκ και το μανατζμεντ…
ουτε της καλλιτερης αμερικανικης …πολυεθνικης !!!!
ΕΛΛΗΝΑ θυμησου
αναμοχλευσε την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΝΗΜΗ σου
ενεργοποιησε την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ σου
και βαλε μπροστα την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ σου …οπως την 28.10.40 !!!
(και τα παπαδαρια ψαχνουν για λεφτα …για την παρτη τους …
απο την εποχη των Ναιτων με την ισχυροτερη τραπεζα
και τον πρωτο νομιμο …και χριστιανικο !!! τοκογλυφικο δανεισμο…)
στους πατερημαδες και στις θεουσες και στο πωπολο : με τις υγιες σας.-
οχι μωρε οι αρχαιοι ημων προγονοι ηταν ειδωλολατρες τς τς τς
νεορωμιοι
μμμμ τι βλεπω στο βιντεο σκαλωσιες?
χαχαχα "αντε ξανα το ιδιο κολπο…να φτιαχτει ο ναος σας οπως και στην πετρουπολη με την ματωμενη παναγρια σας χαχαχα
ωρε τουμπανο θα γινει το εκκλησακι σας
Για τον οβολό του πιστού, η εκκλησία κάνει "παπάδες"!
ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ , ΣΤΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΦΟΒΟ ΘΕΟΥ ( ΚΑΙ ΜΟΝΟ ) .
Ασχετοι και βλασφημοι ποιος σας ειπε οτι για να ασπαστεις τη θεια χαρει Του πρεπει να ακουμπησεις τον οβολον σου;
Προσπαθειτε να μειωσετε την ειδηση "τα σημεια των καιρων" να τα εξαφανισετε, αλλα δεν γινετε να κρυφτουν πλεον, θα ειναι διαδοχικα, θα ειναι πολλα και ταυτοχρονα θα υπαρχουν εξελιξεις γεγονοτων, γι' αυτο μην τολμησετε να τα αγνοησετε η να τα χλευασετε…
iaxovadesmoulsoumanoi,evraioi kai oti allo sas euxaristoume pou asxoliste mazi mas…peite oti eksipnada thelete…elpizo na erthei to telos grigora…
Σωστος ο φιλος που κανει το σχολιο στις 10¨΄ 13
Λυπάμε για τα σχόλια μερικών. Άσχετα με το τι πιστεύετε πρέπει να σεβαστείτε το πιστεύω των άλλων. Άλλοστε αυτό διαχρονικά ήταν το πιστεύω των Ελλήνων. Ο καθένας επιτρεπόταν να πιστεύει ότι θέλει, γι΄αυτο και ποτέ δεν έγιναν θρησκευτικοί αγώνες στην αρχαία Ελλάδα.
Πάντως εγώ που είμαι Χριστιανό Ορθόδοξος και μ΄αρέσει να διαβάζω ιστορία, ξέρω καλά, ότι όποτε δάκρυσε εικόνα της Παναγίας ή του Ταξιάρχη, τότε αμέσως ακουλούθησαν δύσκολες στιγμές για τον Ελληνισμό
Μυτιληνίος 2
Άσχετο, ο Παϊσιος δεν είπε ότι όταν μπουκάρουν οι Τούρκοι θ' αντιδράσουν οι Έλληνες και μέχρι τότε να μην περιμένουμε τίποτα…
ΠΑΤΕΡ , ΑΦΕΣ ΑΥΤΟΙΣ . ΟΥ ΓΑΡ ΟΙΔΑΣΙ ΤΙ ΠΟΙΟΥΣΙ …( Η ΛΕΓΟΥΣΙ ) .
ΟΙ ΑΠΙΣΤΟΙ ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ???Κ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΝΕ ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ Κ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΑΣ??
Στην συγκεκριμένη εικόνα χρησιμοποιήθηκαν ως εικαστικά υλικά τα λεγόμενα λάδια, η αλλιώς σκόνες του λαδιού, οι οποίες ανακατεύονται με λινέλαιο. Το συγκεκριμένο έλαιο βρίσκεται εντός των χρωματικών αναμείξεων και αναλογιών, οι οποίες προκύπτουν για την σύνθεση της συγκεκριμένης εικόνας. Κάτω υπό συγκεκριμένες συνθήκες περιβάλλοντος και θερμοκρασίας, είναι δυνατόν να υπάρξει αποστράγγιση του αρχικού ελαίου αναμίξεως των χρωμάτων σε μορφή σκόνης, ασχέτως του αρχικού στεγνώματος και στερεοποίησης των υλικών της. Επίσης στην συγκεκριμένη περιοχή των ματιών, τις λεγόμενες σακούλες και του προσώπου γενικότερα, χρησιμοποιούνται επαναλαμβανόμενα περάσματα-φίλμ χρώματος, μέχρι να προκύψει το τελικό αποτέλεσμα της σύνθεσης του προσώπου. Συνήθως τις περισσότερες φορές απορροφάται το έλαιο και τα αναμεμιγμένα χρώματα, από την αρχική λινάτσα- πανί, και το εσωτερικό του ξύλου. Κάτω από ειδικές συνθήκες μπορεί οι στερεοποιημένες σκόνες να παίξουν τον ρόλο διηθητικού χαρτιού – αποστακτήρα, κυλώντας το υγροποιημένο αρχικό έλαιο προς τα κάτω. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στην περίπτωση που το αρχικό υλικό δημιουργίας είναι οι σκόνες του νερού αντί για έλαιο! Ζωγράφος- Αγιογράφος
10.49
πιο τελος ρε καμενοι του ανθρωπου του ελληνισμου πιο?
και χαιρεσε που θα ερθει?
ζομπι
και επειδη δακρυζουν ματωνουν τραβαει ξατι ο ελληνισμος…και γιατι να μην κανει κατι πιο ουσιαστικο ωστε ο λαος μας να μην τα περασει…οι ποσο ολοι οι λαοι?
χριστιανοζομπι
3:08…euxomai na erthei na isixasoume me tetia zwadia san esena
3:08 ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΘΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ!
3:10 ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ.ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ Κ ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΘΕΟΣ.ΑΘΕΟΖΟΜΠΙ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ Η ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ, Η ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΑΡΧΕΣ Κ.Λ.Π.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΝΗΣΟΥΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ… ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ;
Ο ΚΕΡΚΑΦΟΣ ΕΙΧΕ ΥΙΟ ΤΟΝ ΙΑΛΥΣΟ.
Η ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΓΑΠΗ Ο ΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ… ΜΕΓΑΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΜΥΡΙΖΕΙ, ΨΑΞΕ ΤΟ.
ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΗΤΑΝ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ.
253 κοψε τιςι βλακειες ασχετε αυγοτέμπεραΚαι μη γράφεις ζωγραφος αγιογράφος διοτι δέν είσε.
ΑΡΙΣΤΟΙ ΑΣΚΤ
Η τεχνική αυτη που πειραματίζεσε αυτοδίδακτε δένέχει προσφυση θα σου γίνει λασπη σε τρια χρόνια
Προσεχτε τι λετε και για πιον λετε διοτι ετσι και οντως η ψυχη παραδινετε στον αρχαγγελο μιχαηλ βουτηρο στο ψωμι σας αστερια μου !!!!!! Τα δακρια του εινε προστασια σε αυτο που μας ετοιμαζουν παρακαλανε για εμας μαζι με την παναγια και ο αγιος δημητριος αλωστε στην εορτη του δακρυσανε….προσεχτε πλεον τι ξεστομιζετε στην ροδο για τους αθεους επισκοπη ο αγιος φανουρης και στην συμη ο πανωρμητης διαβαστε και μετα σηζητατε στην τελικη κανενας δεν σας αναγκαζη να δωσετε λεφτα ….
2.53 που λες ότι είσαι αγιοφράφος – ζωγράφος μάλλον δεν έχεις ιδέα τι λές. Ρώτησα τη γυναίκα μου, που είναι ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΣ, γνώστης της Κρητικής Σχολής και της Αγιορήτικης Αγιογραφείας και μου είπε ότι ουδέποτε στην Αγιογραφία χρησιμοποιούν έλαια. Μόνον κρόκο αυγού και χρώματα. Έλαια ποτε για αλειώνονται μέσα σε λίγα χρόνια.
Το δάκρυ δεν διακαιολογείτε ούτε από υγρασία γιατί χιλιάδες χρόνια τώρα στο ξύλο χρησιμποιείται τεχνικά που εμποδίζει την υγρασία να περνά
Μυτιληνίος 2
Στην κρητική Αγιογραφία, ασφαλώς και δεν χρησιμοποιούν σκόνες του λαδιού κ.α. Όπως επίσης και στην σύγχρονη αγιορίτικη τέχνη της σχολής του Αγίου όρους τα τελευτέα 40 χρόνια. Μόνο που πρέπει να ρωτήσεις την γυναίκα σου φίλε μου ώς Αγιογράφος, θα γνωρίζει ότι από τον Φώτη Κόντογλου και μετέπειτα επανήλθε η Βυζαντινή τέχνη, τόσο στον Ελληνικό χώρο, όσο και στην χερσόνησο του Άθω. Μέχρι τότε όλοι οι αγιογράφοι δημιουργούσαν με βάση την αναγεννησιακή σχολή, με σκόνες λαδιού, λαδοτέμπερες κ.τ.λ. Όσο για τις αλλοιώσεις κ.τ.λ. όλοι οι παγκόσμιοι γνωστοί πίνακες της αναγέννησης και οι μεγάλες συνθέσεις, οι περισσότερες εξ αυτών είναι λάδια…………..βλέπεις καμιά ζημιά πουθενά η αλλίωση? (Ασφαλώς κάνουν και τις ανάλογες συντηρήσεις βεβαίως) άνοιξε και κανένα βιβλίο ιστορίας της τέχνης να μορφωθείς δεν κάνει κακό? Τώρα για εσένα 6:04? Τι να σου πω? Μικρό το κακό…………..ξέρεις εσύ γιατί μιλάω!! Όσο για τα δάκρυα και κ.τ.λ. πολύ εύκολα και απλά, μπορώ να φτιάξω οποιαδήποτε εικόνα να κλαίει και να ματώνει, και ότι άλλο θέλει η ψυχή σας. Αλλά ποιός ο λόγος με την λογική ότι έχω συμφέρον από τους πιστεύοντες και μη ερευνώντες, γιατί να το κάνω? Πρός το συμφέρον μου είναι και ο πόνος και η πίστη και τα δάκρυα και τα αίματα, ούτος η άλλως τόσες χιλιάδες χρόνια, με αυτά δεν συντηρείται το μαγαζί? Να καταστρέψω το χέρι που με ταϊζει? Χαζός είμαι? Άρτον και θεάματα δεν θέλετε? Πάρτε τα!!!!! Όυτος η άλλως η χειρότερη κατάσταση για τον καθένα, είναι συνειδητότητα στην οποία ευρίσκεται !!!!!!! Επίσης φίλε 8:52 το ξύλο έχει ρητίνες και άλλες ουσίες υγρά τα οποία για να στεγνώσουν θέλει το λιγότερο 5 χρόνια σε πλήρη ξηρασία και στεγνό περιβάλλον, οπότε σε διαφορετική περίπτωση καταλαβαίνεις ότι αν κάποιος έχει αγιογραφίση σε ξύλο με υγρασίες κάποια στιγμή θα σκάσουν έξω!!!!!! Ζωγράφος – Αγιογράφος και σε όποιον αρέσει? Ούτος η άλλως, πολλές από τις εικόνες μου, τις προσκυνάτε και τις τοιχογραφίες μου τις βλέπετε στους Ναούς, είτε σας αρέσουν τα γραφόμενα μου είτε όχι, αυτή είναι η αλήθεια!! Είς το απανιδείν…………….Μακάρι να ξέρατε πραγματικά τι είναι ΧΡΙΣΤΟΣ και ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ αγαπητοί? Αλλά το αντίδωρο το πέρνουμε στο τέλος δύο μέτρα επί ένα για τους θνητούς και την σκέψη αυτών. για τους αθανάτους μετουσίωση και ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ : Λάβετε φάγετε τούτο εστί, το σώμα μου, πίετε εξ αυτού, πάντες τούτο εστί το αίμα μου!!!!!!!!! Ζωγράφος- Αγιογράφος
o fanoyrios ua bohuhsh thn rodo otan ua mpoyne oi toyrkoi mhn akoyte toys apistoys masonoys ekei sthn rodo parte tora trofima kai farmaka ua xreiastoyn
Οι αθεοι που σχολιαζουν,την βρισκουν με το να προκαλουν αυτους που
πιστευουν?Τι καταλαβενουν με αυτο?Ρε παιδια, θεωρητε τους εαυτους σας
ποιο εξυπνους και εμας που πιστευουμε χαζους?Εχετε απομακρυθει απο το
φως και ζητε στο σκοταδι γι 'αυτο βριζετε.Κανενας απο μας δεν σας βριζει.
Οι αθεοι που σχολιαζουν,την βρισκουν με το να προκαλουν αυτους που
πιστευουν?Τι καταλαβενουν με αυτο?Ρε παιδια, θεωρητε τους εαυτους σας
ποιο εξυπνους και εμας που πιστευουμε χαζους?Εχετε απομακρυθει απο το
φως και ζητε στο σκοταδι γι 'αυτο βριζετε.Κανενας απο μας δεν σας βριζει.
xipniste emporio ginetai
…οι θεουσες οι πατερημαδες και το παπαδαριω …
εφοσον δεν αντεχει περαιτερω ερευνα …ας παει στο σαητ
του Αγιου Ανθιμου ειτε στο σαητ της εταιρειας τους…
εδω εφοσον μπαινοβγαινουν ας διαβαζουν για να μαθαινουν
και ας μην ασχολουνται με οσα τους λεει ο ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ
ειναι παντα Παραβατης αυτος …αλλα γεννησε πολλους πλεον
και πολυ φοβαμαι σας βλεπω παλι στα λαγουμια τα σκοτεινα
των εκατακομβων που απο κατω θα βλεπετε το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΩΣ !!!
για ολους και ολες σας που μας πρηξατε με τις μπουρδολογιες σας
πιστευοντας οτι θα συνεχισετε να παρασιτειται στην πλατη
του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ και θα κλεβετε το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΩΣ !!!
Γι ανα μαθαίνεις και κάτι ταχυδακτυλουργέ που φτίαχνεις εικόνες στο άψε σβήσε να δακρύζουν,μα δε βλέπεις.Οι αναγεννησιακοι καλλιτέχνες όλων τών σχολών πριν περάσουν στο τριψιμο σκονης με λάδια χρησιμοποιούσαν την αυγοτέμπερα με συνδετικο αυθεντική χολή βοδιού.Ο … που δοκίμασε πρώτος το λινέλαιο διαπίστωσε την θραύση και το ξεύτισμα η κιτρίνισμα τών χρωμάτων απογοήτευση τόση δουλειά χαμένη.Ο ….κρησιμοποίησε το μυαλό του μιάς και ήταν κορυφαίος παρατηρητής της φύσης.Ρητίνη πευκόδενδρων το λεγόμενο κεχριμπάρι το οποίο διατηρείτε στήν φύση αναλοίωτο ακριβώς όπως ήταν πρίν εκατομύρια χρόνια.Πεύκα και δένδρα που παράγουν ρητίνη υπάρχουν πολλων ειδών το καλύτερο είναι το….Ο καλλιτέχνης που το ανακάλυψε δέν το κράτησε για τον εαυτό του το μυστικό το διέδωσε και όλοι οι ζωγράφοι αυτής της τόσο σημαντικής εποχής,που πάλι ξεχάστηκε,απο φλαμανδους εως βενετούς ασπάστηκαν το πολύτιμο υλικο που έδωσε λάμψη και βάθος στά έργα.Του έδωσαν και όνομα φυσικά,βενέτιαν τουρμπεντίνε.Αργότερα δοκίμασαν και άλλες ρητίνες απο μη πευκοειδή περνώντας διαδοχικά στρώμματα διαφανών η ημιδιαφανών χρωμάτων τις λεγόμενες….δίνοντας εκπληκτικόγ βάθος.Τι ρεαλισμός αναφωνουσαν οι βασιλείς ενθουσιασμένοι…Καταπληκτικη εποχή μακάρι να ξανάρθει…Κατι συνέβει όμως με τα έργα και παρουσίασαν ρωγμές το λεγόμενο κρακελάρισμα.Τι είαχε η ρητίνη των πεύχων;και προκληθηκε αυτή η μα αναμενόμενη ζημιά η οποία ενδέχετε να απολεπίση τα έργα εν καιρο.Ο ρέμπραντ τι συνδετικο μηντιουμ εφαρμοζε,ο βαν νταικ;ο…και δέν έχουν φθορεs…ag καλη αναγέννηση πες καλλυτερα για το θέμα που διαβασες ειμαι αδαής και οτι και να δώ ακόμα και τον ηλιο να σβήνει θα πίνω το φραπε μου αναισθητο ς
Η αμεσηγ κρίση πανω σε διάφορα θέματα συνήθως είναι επιπολαιη βιαζόμαστε να επιφέρουμε γνωμη σε ολα ακόμη και σαυτά που δέν καταλαβαίνουμε μην εξηγούμε φαινόμενα εκτος του εαυτου αν δεν ερμηνεύσουμε τα του εαυτου μας.Τιγα τις ευχές και τα δεοντα στα κατοχικά πουι αναρτουν το θέςμα ισως ξερουν κατι παραπανω.
Αγαπητέ 8:57 καλό θα ήταν συλλάβεις, το θέμα περί του οποίου γίνεται λόγος? Επίδειξη γνώσεων δεν με αφορά, και δεν έχω να αποδείξω τίποτα και δε κανένα, το ζήτημα είναι απλό μπορείς να φτιάξεις εικόνες, πίνακες να κλαίνε και να ματώνουν? Γνωρίζεις αρκετά καλά από την εικαστική ιστορία που διαβάζεις, πως μπορείς!! Τώρα αν δεν έχεις πιάσει ποτέ πινέλο και δε έχεις ασχοληθεί με προεργασίες πειραματισμούς κ.τ.λ. Χρησιμοποίησε το μυαλό σου και θα το καταλάβεις…………Όσον αφορά κρακελαρίσματα κ.τ.λ. το ζήτημα έγκειται στην ελαστικότητα των υλικών, και όχι στην πυκνότητα-συμπαγή αυτών! Ζωγράφος- Αγιογράφος!!!
Αντιμετωπιση προβλημάτωνε τερεβινθίνης βενετίας προσθήκη ελάχτιστής ποσότητας στιλπνου βερνικώματος και πινελιας στα τελευταία στρώματα εφόσων έχουν περαστει τουλάχιστον τεσσερα η τρια με στεγνωτικό χωρίς ελαιο κανενός τύπου μόνο αυτό που εχει το σωληνάριο το ίδιο μήντιουμ απτην αρχή λινέλαιο η παπαρουνέλαιο καλύτερα να αποφεύγετε όταν γίνετε χρήση τερεβινθίνης η κρυσταλικου μηντιαυμ η παστας όγκου.Στα υλικά δέν υπάρχει περιορισμός αρκεί να λειτουργούμε με κοινη λογική λαδι με λάδια νευτονικα με νευτια κολώδη με κολώδη κ ο κ.Σπουδαίο υλικό το γκλαζινγκ οπου το εφαρμόζεις απο τα πρώτα στρώματα ηδη πετυχαινοντας ενα εξαιρετικό τελικό αποτέλεσμα που ξενίζει και τον πιό ειδικό διότι δέν ξέρει να το χρησιμοποιεί επαναπαυόμενος στην εκμοντερνοποίηση της τέχνης.Αλλαξε το μουσαμα σου ρε
Δεν δαίμονα που ζω γραφίζεις εικόνες νομίζεις πώςε δέν ξέρω ποιός είσε και τι λόγο ελίσες ψευτη
Το καρ μπον σου σχιστικε αγιογράφε τωρα πως θα ξεπατικώνεις α παω να δω
Και δεύτερος συντηρητής αποκλείει την όποια παρέμβαση στην εικόνα του Ταξιάρχη! Ο Ταξιάρχης είχε ξανα-δακρύσει το 1974, πριν την επιστράτευση…
πηγή: http://www.verena.gr/content/%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B5%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%8C%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AD%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B7-%CE%BF-%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B7%CF%82
Καμία παρέμβαση δεν φαίνεται να έχει γίνει στην εικόνα του Ταξιάρχη που δακρύζει απο το περασμένο Σάββατο, πρώτα στο παρεκκλήσι του παλιού νεκροταφείου Ιαλυσού και μετά στον ιερό Ναό της Κο8ιμήσεως. Σήμερα την εικόνα εξέτασε δεύτερος συντηρητής της εδώ αρχαιολογίας, ο κ. Σιδηρόπουλός, όπως μας είπε ο πάτερ Απόστολος και δεν βρήκε καμιά αιτία απο την οποία θα μπορούσε να είχε προκύψει το δάκρυ. Ούτε υγρασία, ούτε αλλοίωση στο βερνίκι, τίποτα που να δικαιολογεί το δάκρυ. Ο πάτερ Απόστολος μας υπενθύμισε οτι ανάλογο φαινόμενο είχαμε με την συγκεκριμένη εικόνα του Ταξιάρχη το 1974, πριν από την επιστράτευση…Εν τω μεταξύ συνεχίζεται η προσέλευση πιστών στον ιερό Ναό της Κοιμήσεως Ιαλυσού όπου βρίσκεται απο χθες η θαυματουργός εικόνα. Να σημειωθεί οτι σήμερα δεν δάκρυσε η εικόνα όπως μας ανεφερε ο πάτερ Απόστολος με τον οποίον ηρθαμε σε επικοινωνία. ΠΗΓΗ: VERENA.GR –
Για εσένα φίλε μου 11:05 http://www.youtube.com/watch?v=qpqA64t2MNI
6:57 Ο τρόπος που γράφεις………… μάλλον μεθυσμένος πρέπει να είσαι? Δαίμονας εγώ, μεθυσμένος εσύ……..πρόσεχε μόνο μην έχεις προσκυνήσει, καμία από τις αγιογραφίες μου πάνω στο μεθύσι…….και σε καταλάβει και εσένα κανένα Δαιμόνιο!! Αλβανός είσαι? Πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες και το λες και αγιογραφία? Τρομάρα σου, δεν βλέπεις που δεν μπορείς να γράψεις σωστά ΕΛΛΗΝΙΚΑ, θα γράψεις και Βυζαντινά ??? ζωγράφος – αγιογράφος
947 Στο πα απο την αρχη για τους πειραματισμους σου μα δε με πιανεις πινακες να κλαινε; τι λες παναθεεμασε πουσε οταν κανεις εικονεςε δίνεις λογαριασμό σε ολου ς και πρέπει να το αποδείξεις αυτο…ει κασ τική ιστορία δέν υφίστατε σαν όρος ιστορία της τέχνης…λανθασμένα χρησιμοποιεις φράσεις του τύπου επίδειξη γνώσεων χωρίς να θύμασε τον αρχικό κομπασμο σου και τηην αλοπρόσαλη σιγουριά σου για το θέμα μάθε πώς το λινέλαιο δέν διαχωρίζετε ξανά σαν υγρό και μάλιστα ταχυρευστο αποροφάτε στο πανι και στην ορυκτη σκονη σακούλες με λινέλαιο κατω απο τα μάτια έχει μόνο ο υπουργός οι άγγελοι και άγιοι έχουν μόνο πόνο για σας αλλο το ξηρό φίλμ κι άλλο η ελαστικη πυκνότητα άλλο το συμπαγη.Σευχαριστώ για τις συμβουλές σου δα
χα χα χα χα χα μολις τους την επεσε η επιστημη μαζεψαν και τα δακρυα και τις τεμπερες…χα χα χα χα
ενας εισαγγελεας ρε παιδια δεν εχει χρονο να επεμβει…
τουλαχιστον να μαθουμε οι εισπραξεις προς σε ποια ανηψια θα πορευθουν
χα χα χα χα …δεν δακρυσε σημερα λεει…. μολις ηρθε ο επιστημονας και πιστοποιησε λεει…χα χα χα
θα σηκωθει τωρα λεει απο την εικονα και θα περπατησει για να διωξει τους μνημονιακους…. ερωτηση ομως…τα χρηματα οι πιστοι ποοουυυ τα βρηκαν και τα εδωσαν …και δεν πανε να πληρωσουν τις δοσεις στις τραπεζες με τον χριστιανικο τοκο !!!
σκαλε βάλε σταχ ρωματα θρυματισμένη χιωστικη μαστίχα περνώντας στα πέντε στώματα διαδοχικες κοφτες πινελιες σαρανταπέντε μοιρών εκ διαμέτρου αντίθετες απο στρώμα σε στρώμα το φώς θα εισχωρήσει στο πρώτο στρώμα που έχει σαν βάση το ? και κατόπιν θα αντανακλαστει στις ανώτερες στρώσεις με πέντε αποκλίσεις το φώς θα φθάσει στα μάτια του θεατή νομίζοντας πώς το έργο φωτίζετε απο μέσα
προς 27 Οκτωβρίου 2013 – 1:19 μ.μ.
οπως η θρησκεια σου εεε που σεβαστηκε τους αρχαιου ελληνες και την θρησκεια τους και τους εσφαξαν τους εξορισαν και τους δημευσαν τα παντα…μμμ εχετε σεβαστει εσεις και αλλους λαους δολοφονοι αματοκυλησατε τον πλανητη για να περασετε το χριστιανισμος και ζητας εσυ ρε στουρνε σεληνιασμενε να σεβαστουμε την θρησκεια σου ρεεε ουστ
σε αυτους που λενε οτι καποιοι συντηρητες λενε οτι μπλα μπλα μπλα…ετσι λεγανε και για την ματωμενη της πετρουπολης εικονα και τελικα το χημειου του κρατους βρηκε οτι ειναι βυσιναδα ΒΥΣΙΝΑΔΑ ΡΕΕΕΕΕ
προς 28 Οκτεβρο 2013 10:01 μ.μ
Η χιωστική τσ ιχλα που μασας πάλιοσε λιώστη ξερανε τη στον ηλιο θρυματισετη και μπογια τισε οτι γουσταρεις αμα το κοι λησατε
Αν προσέξει κανείς το βίντεο, θα δεί ότι μέσα στην εκκλησία υπάρχουν σκαλωσιές, πράγμα το οποίο σημαίνει ανθρώπινη παρουσία και δραστηριότητα, προφανώς για εργασίες οι οποίες αφορούν θέματα στεγανότητας από υγρασίες κ.τ.λ. Αν οι εικόνες ήταν κρεμασμένες σε τοίχους με υγρασία και περιβάλλον υγρό, ειδικά αν εκείνες τις μέρες είχε συνεχείς βροχές στην Ρόδο, είναι πιθανό και επόμενο να επηρεαστούν από την υγρασία η από σκεπή η οποία μπάζει νερά, οι εικόνες του τοίχου. Οι συγκεκριμένες που φαίνονται να είναι φτιαγμένες με νερόσκονες και είναι τουλάχιστον 40 χρονών χωρίς βερνίκια κ.τ.λ. φυσικό και επόμενο είναι να πάθαν ζημιά, γιατί έχουν και σε άλλα τους σημεία φθορές και ροές υγρών, καλό θα ήταν πάντως να μας δείξουν και την άλλη εικόνα, για να δούμε αν έχει τα ίδια σημάδια στα ίδια σημεία, για να βγάλουμε ορθά συμπεράσματα, η αν έχει σε άλλα σημεία ροές από υγρασία για να καταλάβουμε και τι συμβαίνει? Το άρθρο λέει για δύο εικόνες , ενώ μας δείχνουν μια, την ίδια δηλαδή, ας μας δείξουν και την άλλη με τα ίδια ακριβώς συμπτώματα για καταλάβουμε και τι γίνεται, τέλος πάντων? Τα ίδια λέγαν και πρίν από το Πάσχα, με το καντήλι του Αγίου Μανδηλίου που κουνιέται απεριόριστα, στην σκήτη της Αγίας Άννης και στο τέλος δεν έγινε τίποτα!!!!!!
938 αλβανο ειμαι…εσυ ζωγράφο αγιογρά φο φη σικα αφου το γράφεις καθε τρείς και λίγο.η γλώσσα μου ειναι η μιζαντινη κατω τεπελενιου
«Όσο ζώ παιδί μου, έχει δακρύσει δύο φορές η εικόνα του Ταξιάρχη μας, και αυτό δέν ήταν καλό μήνυμα. Την πρώτη φορά άρχισε ο β’ παγκόσμιος πόλεμος μετά από λίγες ημέρες, ενώ τη δεύτερη έγινε ο μεγάλος σεισμός το 1956.» Αυτά ήταν τα λόγια ενός ηλικιωμένου κατοίκου του Ιαλυσού με τον οποίο συναντηθήκαμε τελείως τυχαία σε ένα παγκάκι έξω από τον ναό που φυλάσσετε η θαυματουργή εικόνα του Αρχάγγελου Μιχαήλ.
EGRA CEST ONE YATO SOY EI ΔΑΙΜΟΝΑ ΑΝΣΕ ΔΩ ΝΑΚΟΥΜΠΙ ΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΑ ΣΕΚΑΨΑ
kai emeis oi xristianoi mpoyfe eimaste patriotes kai agapame thn ellada kai eimaste latreis toy arxaioy politismoy toy megaliteroy poy hphrje pote nase uhmhso mpoyfe oth xiliades xristianoi exoyne marthrhsh an to dhs etsh den bgazhs akrh jekola eidololatrh khta thn alhuia apiste planemene pano apo oloys kai ola o xristos
Στην επιστολή – πόρισμα από τη Γενική Διεύθυνση Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς 4η Εφορία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων αναφέρονται τα ακόλουθα:
«Σε συνέχεια του ανωτέρω σχετικού αιτήματός σας, που αφορά στην περιγραφή της κατάστασης διατήρησης της φορητής εικόνας μεγάλων διαστάσεων του Αρχάγγελου Ταξιάρχη Μιχαήλ από τον κοιμητήριο ναό της Ιαλυσού και η οποία έχει τεθεί σε προσκύνημα στον κεντρικό Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου, σας ενημερώνουμε ότι έπειτα από την πρώτη διενεργηθείσα αυτοψία στις 26 Οκτωβρίου έτους 2013, από τον Φώτη Σιδηρόπουλο και τη δεύτερη στις 31 Οκτωβρίου έτους 2013, από τον Σωτήρη Πατατούκο, συντηρητές έργων τέχνης και αρχαιοτήτων της Υπηρεσίας μας, διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει καμία αλλοίωση στον ξύλινο φορέα, στα χρωματικά στρώματα και στο βερνίκι. Η εικόνα είχε συντηρηθεί από τον κ. Πατατούκο και την αισθητική αποκατάσταση πραγματοποίησε ο κ. Σιδηρόπουλος το έτος 2010, και έκτοτε δεν υπάρχει καμία μεταβολή της κατάστασης διατήρησής της, η οποία είναι άριστη».