Απίστευτα είναι τα όσα καταγγέλλουν μαθητές και γονείς σε βάρος μίας καθηγήτριας, η οποία διδάσκει σε σχολείο της Λέσβου.
Σύμφωνα με το lesvospost.com, η καθηγήτρια που διδάσκει γεωγραφία στην Β τάξη του Γυμνασίου, ανέθεσε στα παιδιά να κάνουν την εξής εργασία:
Με βάση ιστορικά στοιχεία να αποδείξετε εάν υπάρχουν αμιγείς λαοί στην Ευρώπη.
Οι μαθητές παρουσίασαν τις εργασίες του, ωστόσο η καθηγήτρια εμφανίστηκε δυσαρεστημένη με τα όσα έγραφαν τα παιδιά.
«Αυτά είναι σαχλαμάρες και κανένας δεν έχει αποδείξει τίποτα. Οι συγκεκριμένες θεωρίες είναι ανεπίσημες και ως εκ τούτου μη αποδεκτές από εμένα», είπε στους μαθητές, οι οποίοι είχαν γράψει ότι οι σύγχρονοι Έλληνες είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων. «Αυτό που πρέπει να ξέρετε είναι ότι δεν είστε αυθεντικοί Έλληνες παρά απόγονοι λαών που έχουν περάσει κατά καιρούς από τούτο των τόπο. Απόγονοι δηλαδή Τούρκων, Ρωμαίων, Σαρακηνών, Σουμέριων, Αράβων κ.α.», συνέχισε η καθηγήτρια. Τι και αν κάποια παιδιά διαμαρτυρήθηκαν για τα λεγόμενα της, εκείνη απτόητη, έφτασε δε στο σημείο να τους πει ότι δεν είναι καν απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΛΑ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ.
εφόσον η "σωστή" εκπαιδευτικός του συστήματος επιθυμεί΄επιστημονικές αλήθειες και προσεγγίσεις ας της δείξει κάποιος τις πληροφορίες του παρακάτω συνδέσμου http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2013/02/blog-post_8492.html Δεν θα αναφερθώ σε μια έρευνα που κυκλοφορεί στο διαδύκτιο απο τα πανεπηστήμια του Σταντφορντ και της Παντοβας ό΄τι το DNA μας είναι 99% ελληνικό, γιατί βρωμάει "ελληναράδες". Ο καθηγητής όμως ….
ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ . ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΑΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΡΟΝΗΜΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ . ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΠΟΛΛΕΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ .
ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΗΘΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ .
Φίλτατοι συνέλληνες καί φίλτατες συνελληνίδες, επιτρέψατέ μου να διαφωνήσω. Το θέμα είναι απλούστερο εξ όσων φαίνεται. Κατ' άρθρον 16.1Σ. ορίζεται ότι "Η τέχνη καί η επιστήμη, η έρευνα καί η διδασκαλία είναι ελεύθερες' η ανάπτυξη καί η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους. Η ακαδημαϊκή ελευθερία καί η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα". Επομένως, το περιεχόμενο της διδασκαλίας καί οι προσωπικές πεποιθήσεις της, είναι πλήρως σεβαστές, εφ' όσον τηρεί την υφισταμένη νομοθεσία. Αν τώρα κριθεί ότι την παραβιάζει, τότε μπορεί καλλίστως να απολυθεί, καθώς κατ' άρθρον 16.2Σ. ορίζεται ότι
"Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους καί έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική καί φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής καί θρησκευτικής συνείδησης καί τη διάπλασή τους σε ελεύθερους καί υπεύθυνους πολίτες". Αλλά τότε, πείτε μου ποιοί θα μείνουν, καθώς έχουμε καί λέμε:
(α) "αγωγή των Ελλήνων" καί φοιτούν ταυτοχρόνως αλλοεθνείς
(β) "ανάπτυξη εθνικής συνείδησης" καί έχουμε
(i) υπερμάχους οικουμενικών θρησκειών, όπως είναι ο Χριστιανισμός καί ο Ισλαμισμός,
(ii) υπερμάχους οικουμενικών πολιτικών ιδεολογιών, όπως είναι ο Κομμουνισμός καί ο Νεοφιλελευθερισμός,
(iii) υπερμάχους οικουμενικών πολιτιστικών αντιλήψεων, απαρνητές των διαφόρων εθνικών παραδόσεων
(γ) "θρησκευτικής συνείδησης", η οποία προφανώς καί δεν εννοείται ως ομολογιακή διδασκαλία μίας ορισμένης θρησκείας, αλλά η παροχή ευρυτέρων γνώσεων όσον αφορά το φαινόμενο της θρησκείας, κατά το αντίστοιχο της "πολιτικής συνείδησης", στο διδασκόμενο μάθημα της "Κοινωνικής καί Πολιτικής Αγωγής" ή "Αγωγής του Πολίτη" ή "Εισαωγής στο Δίκαιο καί τους Πολιτικούς Θεσμούς", επί του οποίου δεν διδάσκονται οι θέσεις ενός ορισμένου κόμματος ή μίας ορισμένης ιδεολογίας αλλά η Πολιτική ως ευρύτερο φαινόμενο, η λειτουργία του Κράτους καί των Θεσμών κ.λ.π.
(δ) "διάπλαση σε ελεύθερους καί υπεύθυνους πολίτες", η οποία προφανώς αποτρέπεται μέσω της τυπολατρικής απομνημόνευσης ορισμένων σελίδων των σχολικών βιβλίων.
Άρα, το θέμα χρειάζεται μίαν ευρύτερη οπτική.
προς ολους τους "καθαροαιμους" ελληναρες,οπου θελουν να πιστευουν οτι ειναι απογονοι του περικλη,
σκεφτειτε μονο τα 400χρονια τουρκοκρατιας στην ελλαδα..
σκεφτειτε τι αλλοιωση συνεπαγεται αυτο.
αυτο σημαινει περιπου 35 γενεες επι τουρκικου ζυγου,
αμα βαλτε και την αγγλικη κατοχη κ λοιπες κατοχικες δυναμεις στον τοπο μας,
θα βγαλετε πολλα συμπερασματα.
ακομα κ αυτοι που το παιζουν αρειοι μες τη βουλη,αν δειτε τα χαρακτηριστικα τους,ο ενας μοιαζει με πακιστανο, ο αλλος με τον αδελφο του τζιμπουρ κ παει λεγοντας.
ξεκολλατε επιτελους,
ο πνιγμενος απο τα μαλλια του πιανεται,αλλα οχι κ ετσι..
Στανταρ καμια @γ@μητη γεροντοκορη θα ειναι που θα αυνανιζεται βλεποντας Τουρκικα. … Δεν μας αρεσε αυτο;;; ΜΟΝΟ με ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ στην εξουσια θα κοπουν αυτα…Αντε γιατι η πολυ δημοκρατια μας εχει καταστρεψει…
Εσυ ανωνυμε απο πανω που λες οτι δεν ειμαστε καθαροαιμοι ελληνες ενα σου λεω.Το 1970 αν δεν κανω λαθος στο πανεπιστιμιο της αριζονας σε μια μελετη κατεληξαν οτι το DNA των ελληνων ειναι το ιδιο με το DNA των αρχαιων Ελληνων κατα 99,7%
Το σημανει αυτο?????Οτι απο το 2000 πΧ μεχρι και τωρα το αιμα των ελληνων εχει αλλιωθει κατα 0,3%.Αρα αυτα που λες για 400 χρονια σκλαβιας ειναι αρλουμπες.Αντιθετος εχει αποδειχτει οτι 20-25 εκ τουρκοι ειναι ελληνικης καταγωγης.
Γι αυτο φιλε καλητερα να μασας παρα να μιλας.