Καλησπέρα σας,
Σε συνέχεια του άρθρου που ανεβάσατε «ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΣΕ ΓΝΩΣΤΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΕΤΟΙΜΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΕΝ ΩΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΗΤΑΝ ΑΔΗΛΩΤΗ ….)ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΙΟ» σας προωθώ εκ μέρους της εταιρίας Pizza Fan την επίσημη απάντηση της για το θέμα αυτό.
Θέλουμε να πιστεύουμε πως ένα αξιοπιστο site όπως το δικό σας θα προβάλει και τις 2 πλευρές.
Αναμένουμε την ανάρτησή σας.
Η Pizza Fan δέχεται τον τελευταίο καιρό μια ανυπόστατη συκοφαντική δυσφήμιση, που μη έχοντας πραγματικά ερείσματα, εκμεταλλεύεται (διάβαζε καπηλεύεται) τον τραγικό θάνατο μιας εργαζόμενής της, από προϋπάρχοντα παθολογικά αίτια (σύμφωνα με το πόρισμα των αρμοδίων αρχών), προκειμένου να δώσει υπόσταση στα όσα ψευδώς ισχυρίζεται στη συνέχεια.
Η Pizza Fan για όλους τους λόγους αυτούς προχώρησε σε μηνυτήρια αναφορά, έτσι ώστε να αποκαλυφθούν όσοι βρίσκονται πίσω από το βολικό όνομα “Workers” και που, δεν αποτελούν κανενός είδους νόμιμο μόρφωμα αλλά και που, δεν εμφανίζονται πουθενά με εκπρόσωπό τους, προκειμένου να διεκδικήσουν όπως λένε “να υψώσουν τις φωνές” για καλύτερες συνθήκες δουλειάς.
Παρόλο που το κείμενο το οποίο προβάλουν, δεν αντέχει σοβαρής κριτικής, είμαστε υποχρεωμένοι απέναντι σε αυτούς που μας εμπιστεύονται, να αντικρούσουμε έναν προς έναν τους ισχυρισμούς του, προκειμένου να αποκατασταθεί η αλήθεια και να προστατευτούν οι 1500 εργαζόμενοί μας, που ζουν τις οικογένειές τους από αυτή την δουλειά. Θα μας συγχωρήσετε για το μακρόν της απάντησης, αλλά δεν θα θέλαμε χάριν συντομίας να αποφύγουμε κανέναν ισχυρισμό, δίνοντας την εντύπωση ότι φυγομαχούμε.
Να ενημερώσουμε εδώ, ότι τα μαγαζιά κάτω από την φίρμα Pizza Fan είναι ξεχωριστές επιχειρήσεις, αλλά προκειμένου το προϊόν μας να είναι ποιοτικά και γευστικά άριστο δεν λειτουργούν αυτόνομα. Έχουμε θεσπίσει και ελέγχουμε την τήρησή τους, απαρέγκλιτες διαδικασίες λειτουργίας και υγιεινής τέτοιες, που μας έχουν φέρει στην κορυφή των προτίμησης των Ελλήνων.
Ισχυρισμός 1: “Ως γνωστό, η καρδιοπάθεια δεν είναι αρκετός σαν λόγος για να πεθάνει κάποιος/α. Αλλά ναι, η καρδιά μας στην pizza fan δε φαίνεται να φτάνει.” Ίσως οι “Workers” να ξέρουν κάτι που η ιατρική δεν γνωρίζει, μη μπορώντας να βοηθήσει τους καρδιοπαθείς που χάνονται κάθε χρόνο. Ίσως η δουλειά να μην είναι αποδεκτή από αυτούς, αφού στο τέλος του κειμένου αναφέρουν “Η pizza fan δεν αποτελεί εξαίρεση αλλά τον κανόνα στα μαγαζιά εστίασης”. Δεν νομίζουμε ότι χρήζει περαιτέρω τεκμηρίωσης αυτός ο ισχυρισμός, που εάν δεν είχε πίσω του ένα τραγικό γεγονός, θα άξιζε σατυρικής διακωμώδησης.
Παρόλα αυτά ας εξετάσουμε τις συνθήκες “πίεσης” της Δευτέρας, μέρας του συμβάντος αλλά και με την ευκαιρία τους μύθους περί “απάνθρωπων” συνθηκών.
Ισχυρισμός 2: ” Όσοι και όσες έχουμε δουλέψει το πρωινό Δευτέρας στην pizza fan ξέρουμε ότι ένα άτομο επωμίζεται απίστευτο φόρτο εργασίας…Το μαγαζί χρήζει μεγάλης προετοιμασίας γιατί έχει αδειάσει λόγω π/σ/κ”
Όπως και να ‘χει η δουλειά της κουζίνας είναι σκληρή, αλλά είναι μια δουλειά. Η Δευτέρα συγκεκριμένα, είναι η πιο χαλαρή μέρα και ιδιαιτέρως το πρωί που η προετοιμασία είναι μειωμένη, μιας και η ζήτηση είναι η χαμηλότερη της εβδομάδας. Η προετοιμασία γίνεται κάθε μέρα για τις παραγγελίες της ίδιας ημέρας και όσα υλικά περισσεύουν, απομακρύνονται από το κατάστημα, με καλύτερη κατάληξη να προσφέρονται σε αυτούς που τα έχουν ανάγκη. Ποτέ δεν γίνεται προετοιμασία για την επόμενη μέρα πόσο μάλλον για ολόκληρη βδομάδα. Αντίθετα η πίεση της κουζίνας, και αυτό δεν το αναφέρουν οι αυτόκλητοι “Workers”, είναι το απόγευμα μεταξύ 19:00 και 22:00 όπου ετοιμάζεται το 80% των παραγγελιών, αλλά αυτό δεν ταιριάζει με την ώρα του ατυχούς συμβάντος, οπότε και αποσιωποιείται ως μη εκμεταλλεύσιμο.
Ισχυρισμός 3: “Ασήκωτες παραλαβές που πρέπει να τοποθετηθούν στην κατάψυξη/ψυγεία -πολλές φορές φτάνουν μισό τόνο” Αν και τη συγκεκριμένη Δευτέρα στο εν λόγω κατάστημα δεν υπήρξε καμία παραλαβή, γενικά οι παραλαβές γίνονται τμηματικά. Η τροφοδοσία γίνεται καθημερινά ανάλογα με τις ανάγκες σε φρέσκα υλικά και εβδομαδιαίως (όχι απαραιτήτως Δευτέρα) συμπληρώνονται τα αποθέματα ψυγείου και κατάψυξης που λόγω του χρόνου διάρκειάς τους και της μειωμένης πλέον ζήτησης, μετατίθενται και ανά 15πενθήμερο.
Ισχυρισμός 4: “ενώ ταυτόχρονα πρέπει να γίνει καθαριότητα σε όλους τους χώρους”. Η υγιεινή και η καθαριότητα γίνεται αμέσως μετά το πέρας των παραγγελιών, κάθε βράδυ, όταν το κατάστημα βρίσκεται με πλήρες προσωπικό. Κάθε εργαζόμενος αναλαμβάνει τον τομέα του και όλοι έχουν εκπαιδευτεί και πιστοποιηθεί σε απαρέγκλιτες διαδικασίες υγιεινής. Αυτό άλλωστε το γνωρίζει κάθε νοικοκυρά που σέβεται το σπίτι της: ποτέ τα πιάτα το πρωί, πρωτίστως για λόγους υγιεινής, αλλά για τους “Workers” αυτά είναι ψιλά γράμματα.
Ισχυρισμός 5:”.. Παράλληλα ο εργαζόμενος έχει φορτωθεί όλες τις δουλειές του υπευθύνου (παραλαβές, τσεκάρισμα, υπογραφές, πληρωμές, καταθέσεις, τηλέφωνα που χτυπάνε ακατάπαυστα για διάφορες δουλειές).” Ποια επιχείρηση εμπιστεύεται (και δεν έκλεισε) άσχετους με το αντικείμενο, να παραλαμβάνουν, να πληρώνουν και να υπογράφουν εν λευκώ; Φυσικά όχι οι δικές μας, που έχουν τους υπεύθυνους βάρδιας και που δεν ασχολούνται με την κουζίνα και τις προετοιμασίες, γιαυτό και οι παραλαβές γίνονται σε ώρες λειτουργίας.
Όσο αφορά τα τηλέφωνα, εάν εξαιρέσει κανείς, ότι, όλη η παραγγελιοληψία γίνεται κεντρικά, τα λίγα τηλέφωνα που χτυπούν, απαγορεύεται να απαντηθούν από το προσωπικό και για λόγους υγιεινής αλλά και γιατί ο επιφορτισμένος για αυτά, υπεύθυνος βάρδιας, έχει την γνώση να αντιμετωπίσει τα ποικίλα ζητήματα που προκείπτουν.
Ισχυρισμός 6: “Όλα αυτά τα κάνει ΕΝΑ άτομο.” Οι εργαζόμενοί μας είναι 1500 σε 62 καταστήματα, οπότε μια απλή διαίρεση αρκεί, χωρίς αυτό να αποκλείει τις δουλειές ενός ατόμου.
Ισχυρισμός 7: “Όλα αυτά συχνά υπό το βλέμμα του αφεντικού που μέσω καμερών παρακολουθεί από το σπίτι του όλο το μαγαζί και παρεμβαίνει τηλεφωνικά για παρατηρήσεις on the spot ” Κάθε κατάστημά μας έχει τον δικό του επιχειρηματία, ο οποίος είναι πάνω στη δουλειά στις δύσκολες εποχές που ζούμε. Εάν δεν βρίσκεται επί τόπου, τρέχει στις τράπεζες, τις δημόσιες υπηρεσίες ή στη δεύτερη δουλειά, που έχουν οι περισσότεροι και δεν φτάνει. Η κινηματογραφική εικόνα του international επιχειρηματία που κάθεται στο γραφείο του παρακολουθώντας τις επιχειρήσεις του, είναι μια δημιουργική αναβάθμιση των καταγραφικών καμερών ασφαλείας, αλλά αμφιβάλουμε ποιον πείθει.
Ισχυρισμός 8: “Η Ράντκα μάλλον ήταν αδήλωτη την ώρα που πέθανε,” Το εάν ήταν αδήλωτη ή όχι η εργαζόμενη δεν τεκμηριώνει την εκμετάλλευση. Η συγκεκριμένη γυναίκα ήταν “δηλωμένη” από το 2010, αλλά αυτό δεν απαλύνει τον πόνο της οικογένειά της.
Παρόλα αυτά δηλώνουμε, ότι όλοι οι εργαζόμενοι στην Pizza Fan είναι “δηλωμένοι” και πληρώνονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Το σημαντικό στην προηγούμενη πρόταση είναι ότι “οι εργαζόμενοι πληρώνονται” και μάλιστα στην ώρα τους, που δεν είναι αυτονόητο σε όλη την εστίαση και αυτό όλως περιέργως αποσιωποιείται από τους κοπτόμενους περί των εργασιακών συνθηκών “Workers”.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Ολα καλα αλλα θα ειναι ακομα καλυτερα να μας πει η εταιρια απο τους 1500 εργαζομενους που απασχολει , ποσοι ειναι Ελληνες , ετσι για να ξερουμε κι εμεις-οσοι θελουμε να ξερουμε- και το θεωρουμε ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ , ποιους ταιζουμε οταν τρωμε κατι απο ολες αυτες τις εταιριες . Σαν πελατες θα πρεπει να εχουμε το δικαιωμα να ξερουμε κι αυτο ισχυει για ολα τα μαγαζια εστιασης και οχι μονο . Ξερω μεγαλο φαστφουνταδικο που εχει 15 ατομα προσωπικο-τωρα πια-και απο αυτους μονο 4 ειναι Ελληνες αλλα φυσικα ο τζιρος του γινεται απο Ελληνες…μηπως το εχουμε ξεφτιλισει λιγο το θεμα ;
πιτσες μπλε βλεπω
Εγω ξερω η κοπελα μαρτυρησε τα αλλα για μαγαζια και τετοια ακυρα,ασχοληθειτε με καποιον που πουλαει σαπια, το μαγαζι τι φταιει? . Αλλωστε μπορει να γινει παντου, λιγα εργατικα ατυχηματα εχουν συμβει?. –
Υ.Γ Τουλαχιστον ας μας φανε ….ορθιους. –
ε είναι πραγματικά δύσκολο να καταλάβει κάποιος πώς ακριβώς η πίτσα φαν έχει τόσο χαμηλές τιμές. αλλά ανάπτυξη για τους νοικοκυραίους έτσι είναι αυτά.
Σαν πρώην εργαζόμενη στη Pizza fan, στο τηλεφωνικο κέντρο, σας επιβεβαιώνω ότι είναι ακριβώς έτσι όπως τα αναφέρει η απάντηση τα πράγματα. Και επίσης σας επιβεβαιώνω ότι ναι, στη Pizza fan είναι σκληρή η δουλειά και συνήθως ασταμάτητη γιατί έχει πολλές παραγγελίες. Εγώ, που έχω φύγει χρόνια από κει, έφτανα -πριν χρόνια- τις 200 παραγγελίες στο 4ωρο και ήμουν η μία από τις πολλές τηλεφωνήτριες……. και γύρναγα ξερή σπίτι μου, πόσο μάλλον όσοι δούλευαν στα μαγαζιά. Και ναι, έχει κάμερες παντού και στο τηλεφωνικό κέντρο γιατί παλιότερα είχε αρπάξει και φωτιά στα γραφεία που στεγαζόταν.
Επιπλέον πληρωνόμουνα κανονικότατα με τα προβλεπόμενα από το νόμο και πάντα στην ώρα μου και ένσημα ημιαπασχόλησης (διότι ήταν η δεύτερη μου δουλειά)
Δουλεψα και εγω στην πιτσα φαν . Στην αρχη οταν ανοιξε το καταστημα ηταν ολα καλα και ο ανθρωπος που το δουλευε ,ηταν απεναντι στους εργαζομενους σε ολα ενταξει . Οταν με την παροδο του χρονου φανηκε πως αυτα που ζητουσε η πιτσα φαν απο αυτον ηταν υπερβολικα πολλα ,αναγκαστηκε να κανει περικοπες και διακοπη αφαλισης και περικοπες αμοιβων. Στο τελος το εκλεισε και σε καποιους ργαζομενους οπως εγω αφησε και χρεη. Εχω να παιρνω 400 ευρω περιπου.
Αυτη ειναι η Ελλαδα που ζουμε ,σκετη απελπισια.
Γιώτης
12:20 xaxaa
@ Ανώνυος 30Μαΐου2013 – 12:18 π.μ.
Είσαι πολύ καραγκιόζης ρατσιστάκο κι εύχομαι τα παιδιά σου να βρεθούν οικονομικοί μετανάστες και να βιώσουν στο πετσί τους το ρατσισμό που δείχνεις εσύ, ελληναρά του κώλου και του καναπέ, που το μόνο που σε νοιάζει είναι να βάλει γκόλ η οαμαδάρα σου μπουζουκόβλαχε
10.33 εισαι του γιατρου φιλε .Δε φταιει ο 12.18 , αυτος μια χαρα τα λεει , εσυ εχεις θεμα που κλεινεις τα ματια , λες το ποιηματακι σου και δεν αντεχεις να δεχτεις μια σταλια αληθειας . Ελληνες με μωρα παιδια δεν εχουν κυριολεκτικα να φανε και ξενοι εχουν πιασει ολα τα ποστα της εστιασης δουλευοντας συνηθως μαυρα και στελνοντας κι ολα τα φραγκα εξω . Το πιανεις μαγκακο ; Τραβα τωρα στον καθρεφτη μπας και δεις πιος ειναι ο καραγκιοζης πανιβλακα προοδευτικε που μαλλον δεν εχεις βγαλει ποτε μεροκαματο στη ζωη σου .