Διαφημίσεις

Ζούμε σε ένα εικονικό παραμύθι με τεράστια ψέματα πλασμένο ώστε να μας κρατάνε σε μόνιμη ύπνωση! Είμαστε οι μπαταρίες τους και τα γρανάζια που συντηρούν αυτή την ανθρωπομηχανη παραγωγής κρεατομαζας !

Το συγκεκριμένο άρθρο είναι σκληρό …όσο σκληρή είναι και η..πραγματική ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ. Δεν είναι εύκολη μα καθόλου εύκολη η επεξήγηση μιας και δεν είναι ικανό το συνειδησιακό πεδίο όλων να διαχειριστή σωστά την πραγματικη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!

Για αυτό όλα όσα σκληρά αφήσω να εννοηθούν στοχεύουν σε αυτούς που είναι δίπλα σας σπαρμενοι σαν ιδιότητα προστασίας της Ζωής !

Είναι ένα μήνυμα για αυτούς που θα μπορέσουν να διαχειριστούν το συνειδησιακό φορτίο άλλα και τις ανάλογες ενέργειες αν χρειαστεί ,,που απεύχομαι να μην χρειαστεί!

Συνήθως ένας άνθρωπος ανάμεσα σε μια ομάδα όταν είναι κατάλληλα προετοιμασμένος και με ιδιαίτερη ψυχραιμία μπορει να οδηγήσει την ομάδα σε μια καλύτερη θέση η προστασία !

Τα αρχαία χρόνια οι πρόγονοι των περισσότερων φυλών έκαναν θυσίες ώστε να εξευμενίζουν την οργή της γης και των ηφαιστείων , σε κάποιες ποιο ανεπτυγμένες φυλές οι μύστες γνώριζαν τους τρόπους της ενεργειακής πρόκλησης ενός ηφαιστείου η ενός γεωλογικού φαινομένου …Αυτό είναι απόλυτο…είναι ένα μυστικό καλά κρυμμένο που οι σημερινοί μύστες δεν θέλουν να γνωρίζεις!

Πριν μερικές μέρες και σε …σωστές αποστάσεις σου έδωσα δυο άρθρα ..το ένα ήταν το … Ας μιλήσουμε για επερχόμενους σεισμούς

και το άλλο το ….Ο Μέγα-σεισμός τους Αυγούστου!

Σε αυτά τα δυο κείμενα ξεκάθαρα και όσο ..επιτρέπεται σου εξηγώ ότι υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες ενός μεγάλου ΓΕΩΛΟΓΙΚΟΥ φαινομένου ..όπως και ΗΛΙΑΚΟΥ φαινομένου !

Ξεκάθαρα σου δείχνω τις περιοχές …και σου δείχνω και την θέση …δηλαδή την σειρά κατά προτεραιότητα εκδήλωσης !! Η Ελλάδα μαζί με την Ιταλία την Ισπανία και την Τουρκια είναι στην δεύτερη επιλογή στόχου …στην δεύτερη περίπτωση !! Πρώτη για μένα είναι η Αλάσκα …γιατί έτσι ΠΡΕΠΕΙ να είναι στο πεδίο!!!
Θέλω τώρα να θυμηθείς δυο γεγονότα που σημάδεψαν τις μέρες που πέρασαν !!

Συγκλονιστικό ατύχημα στην Ιταλία. Λεωφορείο έπεσε σε χαράδρα και σκοτώθηκαν 37 άτομα

Και το επόμενο …. Συγκλονιστικό βίντεο από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ισπανία

Στο άρθρο μου με τον τίτλο ” Ας μιλήσουμε για επερχόμενους σεισμούς “…αναφέρω σε απόσπασμα τα εξής ” Αν κάποιος από αυτούς τους σεισμούς μας επηρεάσει άμεσα η έμμεσα , κοινώς αν ακόμα και ο απόηχος τους αλλάξει με κάποιο τρόπο την δική μας πραγματικότητα είτε άμεσα είτε έμμεσα μέσα στον χρόνο …η αντεπίθεση μας με γεγονός ίδιας ισχύος και ικανότητας αλλαγής της πραγματικότητας σας θα γίνει στις 16 Οκτωβρίου 2013 …. Οφθαλμός αντι οφθαλμού! Αν οι σεισμοί σας δεν μας αγγίξουν και επιλέξετε αντι για σεισμό να δημιουργήσετε γεγονός που μας εμπλέκει ,θυσία ,ατύχημα ,προβοκάτσια ,σαμποτάζ, πόλεμο τότε η δέσμευση μας για μη εμπλοκή λύεται δια παντός χωρίς καμία ευκαιρία δημιουργίας ΞΑΝΑ εκεχειρίας!!! …Να στε καλά! ..”

Αυτό το κάνω πρώτον γιατί ΠΡΕΠΕΙ να δηλωθεί στο πεδίο..και δεύτερον γιατί γνωρίζω το ότι οι μαύροι μύστες που μας κυβερνούν κρυφά θα χρησιμοποιούσαν εξευμενισμό η πρόκληση με χρήση θυσίας!

Οι δυο χώρες λοιπόν από τις 4 είχαν γεγονός …η Ελλάδα και η Τουρκία δεν είχε …. (Διάβασε με πολύ προσοχή λέξη λέξη τα δυο προηγούμενα αρθρα )

Αν θεωρήσουμε ότι τα γεγονότα δεν ανήκουν στα τυχαία γεγονότα (κατά πόσο είναι τυχαίο να ανακοινώνεται σεισμός και πρόκληση μην γίνει θυσία και 2 στις 4 χώρες να δεχτούν πλήγμα σε αφήνω μόνος σου να το κρίνεις)

Τότε μπορούμε να σκεφτούμε ότι έγινε προσπάθεια εξευμενισμού στις δυο συγκεκριμένες χώρες!!

Η προσπάθεια πρόκλησης !!!

Αν ισχύσει το πρώτο …τότε η Ελλάδα έχει ενα μικρο disavantage σε περίπτωση που το χτύπημα γίνει στην δεύτερη επιλογή των στόχων!!!!

Ξανα λέω ..ζεις σε ένα κόσμο που σου έχει κρύψει το 99% της πραγματικής ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ !

Θα μπορούσες τώρα να σκεφτείς …τι δηλαδή να θελήσουμε να έχουμε ένα μεγάλο ατύχημα ώστε να είμαστε πιο ασφαλής από το να γίνει σεισμός σε μας ?

Όχι απλά σου δείχνω πιθανότητες και πως μπορεί να κινηθεί η μαύρη πλευρά ώστε να κάνει άμυνα …η επίθεση!!

Ο στόχος μας είναι η ΑΛΑΣΚΑ …. Θα κλείσω με ένα βίντεο…και θέλω να κατανοήσεις ότι όλα όσα μοιράζομαι μαζί σου …η μάλλον μπορώ και μοιράζομαι με αυτό το μέσω μαζί σου είναι όλα όσα θα μπορούσαν αύριο να γίνουν η βάση κατανόησης της φυλακής μας ! Ακόμα η γνώση σου …η παρατήρηση σου σε ορισμένα γεγονότα ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ πολυ πάρα πολυ σκοτεινούς να δημιουργούν σενάρια νέας εικονικής ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ!

Γνωρίζω ότι θα ρωτήσεις …η μάλλον θα σε ενδιαφέρει πάνω από όλα να μην καταλάβεις τίποτα από όλα όσα σου λέω εδώ και να πας κατευθείαν στην επιφάνεια ..να μην σκάψεις δηλαδή …και να ρωτήσεις ξερά…Θα έχουμε σεισμό στην Ελλάδα stranger ?…

Αν αυτό τότε εκείνο ….αν εκείνο τότε αυτό!! Αν δεις εκείνο ..τότε το άλλο …αν δεν δεις τίποτα τότε ΝΑΙ ετοιμάσου για τεράστιο κούνημα μέχρι τις 27 Αυγούστου! Δεν φτιάχνω εγώ τους κανόνες , δεν φταίω εγώ αν αυτό το σύστημα εικονικότητας που ονομάζουμε Ζωή είναι …αιμοβόρο , με όρεξη για θυσία και ψυχές!!

Stranger… Να είστε αφυπνισμενοι και συνειδητοί όλες τις ημέρες!

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ … ΕΝΕΡΓΑ !

Υ.Γ ΔΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΟΙΤΑΜΕ ΑΛΑΣΚΑ ΜΕ ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ Έρχεται σοκ και δέος στην Αλάσκα !



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

74 σχόλια στο “Αναδημοσίευση για να βοηθηθείς στο να ενώσεις! Λίγο την προσοχή σου παρακαλώ…”
  1. ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟ ΓΥΡΟ ΜΑΣ?ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ?ΟΛΟΙ ΦΤΑΙΜΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΟ ΜΑΣ,ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΑ ΖΩΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ…?

  2. Φιλε 3.00 λές παπαρίες, όπως μπήκες και πάλι στον κόπο (όπως ίσως το κάνεις κάθε μέρα) να διαβάζει αυτά που γράφει ο Νίκος.
    Επιβεβαιώνετε για ………..ούτε θυμάμαι ποία, ας πούμε χιλιοστή φορά και παλι λες "παπαρίες"
    Έαν τυχόν μέχρι της 27/8 κάνει πάλι σεισμό στην Ελλάδα (μιλάμε για μεγάλο πάνω απο 5αρι) τότε τι θα πεις.
    Για τους βιαστικούς που λένε ότι στην Ελλάδα κάνει συχνά σεισμούς να σας τονίσω ότι στην Ελλάδα καθημερινά κάνει περί τους 100 σεισμούς μέχρι 3,9, ανά 15ημερο κάνει 4-4,5, ανά μήνα 4,5-4,9 και μόνον μία φορά το χρόνο πάνω από 5αρι.
    Φετος για πρώτη φορά έχουμε τέταρτο σεισμό στη σειρά πάνω από 5αρι.
    Τα στοιχεία έχουν αντληθεί από το Γ.Ι.Α. http://www.noa.gr

    Μυτιληνίος 2

  3. εδω κ αρκετο διαστημα, εχω καταλαβει, οτι εχω την εξης ικανοτητα….αν προκειτε να γινει κατι σε μενα η σε καποιον κοντινο μου,κατα περιεργο τροπο, την βγαζουμε συνηθως αλωβητοι, αλλα μετα καποιος αλλος, λιγοτερο κοντινος μου, θα παθει κατι!!! η ακομα κ εγω μπορει να παθω κατι, αλλα λιγοτερο σοβαρο…επισης, εχω την ικανοτητα, να πιανω στην ατμοσφαιρα την αλλαγη που ερχεται στο πεδιο μου, κ τοτε προετοιμαζομαι συνηθως, για θυσια, καποιο ατυχημα, η κατι τελος παντων, που πρεπει να γινει , ωστε να αποφευχθει το πιο σημαντικο γεγονος!! με πλησιασαν καποιοι ανθρωποι, απο καποια πανεπιστημια κ μελετησαν το φαινομενο αυτο, με μελετησαν κ καταληξαμε στο συμπερασμα, οτι υπαρχει οντως ενα ενεργειακο πεδιο κ μπορεις να φτιαχνεις γεγονοτα κ καταστασεις, αν κανεις καποιο αλλο γεγονος πρωτα η να αποφυγεις καταστασεις, κανοντας κατι σαν μικρη θυσια, ας το πω ετσι…κατι σαν την ταινια, το φαινομενο της πεταλουδας…οσοι την εχουν δει θα καταλαβουν…

    αυτο, το κανουν ολοι οι ανθρωποι, ασυνειδητα, στην ζωη τους, κ συνηθως, αυτα που αποκαλουμε θυσιες, γινονται στο υποσυνειδητο, ειναι δηλ. επιλεγμενα απο εσενα, αλλα χωρις να το γνωριζεις!!! το να το κανεις συνειδητα, ειναι σκληρο κομματι, πρεπει να εχεις τρομερο αυτοελεγχο, για να τα καταφερεις!! απο οτι βλεπω ομως τωρα τελευταια, κ αν κρινω κ απο τον εαυτο μου κ απο αυτα που διαβαζω, ολοενα κ πιο πολλοι ανθρωποι, αρχιζουν κ το αντιλαμβανονται, αλλα επισης, οτι εχει αρχισει κ η χρησιμοποιηση του πεδιου, ποιος ξερει, απο ποιους κ για ποιο σκοπο…δεν ξερω ομως, αν ειναι σωστο να γινεται καταχρηση του πεδιου…κ τι επιπτωσεις μπορει να εχει αυτο…αυτος ο πολεμος που παιζεται τωρα, μπορει να μας κοστισει πολυ ακριβα, περισσοτερο απο καθε αλλο πολεμο που εχουμε ζησει ως τωρα…

    stranger, καταλαβαινω απολυτως τι λες, κ γιατι πρεπει να το διαδωσεις, ωστε να το ξερουν πολλοι, αλλα δεν ξερω, οπως κ εσυ μαλλον, που θα μας οδηγησει ολο αυτο…γιατι μαλλον αγγιξαμε με την κορυφη του πυργου της βαβελ τον θεο, κ αυτο δεν θα μεινει ατιμωρητο…

    εκτος αν ολοι μαθουμε να σκεφτομαστε θετικα κ μονο θετικα….μονο αυτην την ελπιδα εχουμε, αλλα ποσοι μπορουν να το κανουν?δυσκολο να βρεθει μεσιας αυτην την εποχη, ωστε να παρει πανω του ολη την θλιψη την ανθρωποτητας….αλλα ποτε δεν ξερεις ε??

  4. λιγο σας εχει απομεινει δωστε γκαζια να το καψεται και αυτο να τελιωνουμε.και δεν λεω οτι δε υπαρχει τπτ απο ολα αυτα,σιγουρα κατι υπαρχει περα και εξω απο της δυναοτητες αντιληψης των δικων μας αισθητηριων οργανων.
    πισω στον θεο και στην αγαπη,ποτε δεν ειναι αργα,σταυρωθηκε για να μπορουμε εμεις να παιρνουμε συγχωρεση ακομη και την υστατη στιγμη.
    αγαπη και βοηθεια στον διπλα καλες σκεψεις θετικες για ολους γυρωμας και πιστη στον πατερα που δεν εγκαταλειπη ποτε τα παιδια του,και ας λεμε και κανα ευχαριστω ποτε ποτε για ολα αυτα που εχουμε και τα θεωρουσαμε μεχρι εχτες δεδομενα.και η κοτα λεει τρωει,πινει μια γουλια νερο και σηκωνει κεφαλι στον ουρανο να πει ευχαριστω.εμεις…τπτ

  5. ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΕΞΗΓΕΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ( ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΟΥ DR.ROBERT A.JOHSON ) TO ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩΝΕΣ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ.(Η ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΥΓΙΣΟΥΜΕ! )

  6. φτες λίγο, γιατι το δειχνεις σε μη ετοιμους ανθρωπους με μη ολοκληρωμενο τρόπο…
    και αν η γνώση σου …η παρατήρηση σου σε ορισμένα γεγονότα ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ πολυ πάρα πολυ σκοτεινούς να δημιουργούν σενάρια νέας εικονικής ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ!…οπως γραφεις τοτε είναι μονοδρομος να εστιάζεις μονο σε πρακτικές πολέμου ή και ανταρτικου σε αυτούς που δημιουργούν τα σεναρια αυτά ..μονο σε αυτές τις πρακτικές απο εδω και περα Νικο.υπάρχει η κρισιμη μαζα να φερει τα πανω κατω..ειμαστε δυνατοι και όσοι πρεπει.δεν εχουμε να χασουμε τιποτε παρα μονο τη ζωη μας την αφιερωμενη αλλού.

  7. επειδή ο στρέιν μιλάει με κωδικούς ή με ….video, να λοιπόν τα λογάκια από το συγκεκριμένο κομμάτι του τραγουδιού :
    "When they had the earthquake in San Francisco
    Back in nineteen-six
    They said that Mother Nature
    Was up to her old tricks
    That's the story that went around
    But here's the real low-down
    Put the blame on Mame, boys
    Put the blame on Mame
    One night she started to shim and shake
    That brought on the Frisco quake
    So you can put the blame on Mame, boys
    Put the blame on Mame…"

    τώρα μου κινεί την περιέργεια …
    Ποιά είναι τέλος πάντων αυτή η "Mame" ;;;;;;

    Για να καταλάβετε ότι αυτή η Mame (που φυσικά είναι πρόσωπο)
    μπορεί και κάνει "πράγματα" διαβάστε τους στίχους ολόκληρου
    του τραγουδιού :

    "When Mrs. O'Leary's cow
    Kicked the lantern in Chicago town
    They say that started the fire
    That burned Chicago down
    That's the story that went around
    But here's the real low-down
    Put the blame on Mame, boys
    Put the blame on Mame
    Mame kissed a buyer from out of town
    That kiss burned Chicago down
    So you can put the blame on Mame, boys
    Put the blame on Mame

    Remember the blizzard, back in Manhattan
    In eighteen-eighty-six
    They say that traffic was tied up
    And folks were in a fix
    That's the story that went around
    But here's the real low-down
    Put the blame on Mame, boys
    Put the blame on Mame
    Mame gave a chump such an ice-cold "No"
    For seven days they shovelled snow
    So you can put the blame on Mame, boys
    Put the blame on Mame

    When they had the earthquake in San Francisco
    Back in nineteen-six
    They said that Mother Nature
    Was up to her old tricks
    That's the story that went around
    But here's the real low-down
    Put the blame on Mame, boys
    Put the blame on Mame
    One night she started to shim and shake
    That brought on the Frisco quake
    So you can put the blame on Mame, boys
    Put the blame on Mame

    They once had a shootin' up in the Klondike
    When they got Dan McGrew
    Folks were putting the blame on
    The lady known as Lou
    That's the story that went around
    But here's the real low-down
    Put the blame on Mame, boys
    Put the blame on Mame
    Mame did a dance called the hoochy-coo
    That's the thing that slew McGrew
    So you can put the blame on Mame, boys
    Put the blame on Mame "

    Εδώ μιλάμε για κάποιο "θυληκού γένους" πλάσμα
    με μεγάλες δυνάμεις που μπορεί και προκαλεί ΚΑΠΩΣ,
    διάφορες ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ, απ' ότι φαίνεται……

    Αλλά αυτά είναι σενάρια …..απλά για τα έργα ……

  8. Προς τον 7 Αυγούστου 2013 – 3:51 μ.μ.

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ!
    ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΑΓΕΙΑ!

    ΘΥΣΙΑΖΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ,ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΝΩ ΤΡΟΦΗ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΟΝ ΔΑΙΜΟΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΛΕΦΤΑ,ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΓΕΙΑ ΔΥΝΑΜΗ.

    ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΡΙ ΠΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗΣ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΝΟΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

    ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ!
    ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΡΟΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ-ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ (ΘΕΟΥ Ή ΕΩΣΦΟΡΟΥ)

  9. Η άποψη ότι ένα φαινόμενο,στην προκειμένη περίπτωση ο Stanger,κρίνετε από την επιβεβαίωση η όχι των χρησμων-εκτιμήσεων που κάνει ειναι άτοπη.
    Π.Χ κοιτάζοντας τον ουρανό βλέπουμε μειωμένη ηλιοφάνεια και σύννεφα που πυκνώνουν.Μερικοι θα πουν ότι έρχετε μπόρα,άλλοι εκτιμούν ότι δεν θα βρέξει.
    Είτε τελικά βρέξει είτε όχι η αντίδραση του λογικού ανθρώπου είναι η προετοιμασία διότι εάν το φαινόμενο εκδηλωθεί τότε θα υποστούμε τις συνέπειες.
    Βλέποντας λοιπόν τις αντιδράσεις στα λεγόμενα του stranger παρατηρώ ότι άλλοι αποχαυνωμενοι κοιτάζουν τα σύννεφα,άλλοι τσακώνονται για το αν θα βρέξει η όχι αλλά κανείς δεν ανοίγει το κουτί με την ομπρέλα έτσι καλού κακού αχρείαστη νάναι λέμε.
    Αυτό έχει καταφέρει η σύγχρονη Βαβυλώνα παντού κυριαρχεί απάθεια τεμπελιά πνεύματος και σύγχυση.
    Θα γίνει ο σεισμός δεν θα γίνει η αν γίνει τι κάνουμε.
    Λίγοι όμως λένε έχοντας προετοιμαστεί πνευματικά,ρε δεν πάει να κάνει ότι θέλει,εγώ είμαι έτοιμος για όλα και έχω και τον Θεό βοηθό

  10. …τελικα αυτους τους ψευτοΨΩΦΟβγαλμενους που μας κυβερνουν, θα
    τους κατεβασει κανεις κατω,για ν ανασανει ο κοσμακης.Αφηστε κατα
    μερος τους σεισμους και κοιταξτε του λιμους και τους καταποντισμους
    που ρχονται …!

  11. καλησπέρες στρεϊντζεροπαράξενε. Φχαριστούμε για την ενημέρωση, περιμέναμε εναγωνίως το τελευταίο update. Παρακολουθούμε. X

  12. φταις γιατι επιμενεις να ασχολεισαι με την αιμοβόρα και αρνητική πλευρα της ζωης ,της δινεις σημασία οπότε και ουσια έναντι της άλλης πλευράς που είναι η ΑΓΑΠΗ

  13. 7 Αυγούστου 2013 – 4:30 μ.μ

    οπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, διαβασε το αναποδα και θα έχεις απο mame – emam δηλαδή imam (ιμάμης)

    υπάρχει και ένα άρθρο
    ''THE ANTICHRIST AND THE 12TH IMAM OR AL MADHI: ARE THEY THE SAME?''

  14. 4.30 Η καποιος αλλος θα μας εκανες μεγαλη χαρη αν εμπαινες στον κοπο να κανεις και τη μεταφραση . Το πια ειναι η "μαμα" μαλλον το πιασαμε αλλα μια μεταφραση θα βοηθουσε πολυ .

  15. Stranger, ανέβασε αν θέλεις έναν αξιόπιστο οδηγό για το τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση σεισμού.

    Διαβάζω το εξής, παίζει να ισχύει;

    μην κανετε τη μαλακια και χωθειτε κατω απο τραπεζι οπως σας συμβουλευουν καποιοι ασχετοι……να ξαπλωσετε αναμεσα σε συμπαγη αντικειμενα,πχ αναμεσα σε ενα κρεβατι και ενα αλλο επιπλο.Αν γινει καταρρευση αυτα θα δημιουργησουν ενα κενο αναμεσα στις πλακες του κτηριου και μπορει και να την γλυρωσετε.Αν μπειτε κατω απο το τραπεζι ,απλα η πλακα θα σας λιωσει αφου πρωτα λιωσει το τραπεζι.

  16. Η συνέχεια του οράματος της γερόντισσας από την Κέρκυρα…

    Μην κοροιδέψετε… Μακάρι να είναι ψέμματα, αλλά μην χλευάσουμε την αδελφή μας, είναι πολυτέλεια πια κι αυτό…

    http://kotsarikos.com/2012/12/14/%CF%8C%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%B9%CE%B9/

  17. Φίλε Ανώνυμε 3:16 μ.μ., αν μπορείς σε παρακαλώ πες μας και άλλα για την ικανότητά που λες. Νομίζω ότι μου συμβαίνει το ίδιο εδώ και αρκετό καιρό αλλά προσπαθώ να μην δίνω πολύ σημασία.

  18. Η "ΦΙΛΤΑΤΗ" ΚΑΙ "ΩΡΑΙΟΤΑΤΗ" , ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΟΥΡΙΤΣΑ ΤΗΣ . ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ , ΔΕΝ ΤΗΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤ ΑΥΓΑ ΤΗΣ .

  19. φιλε 7.51 μ.μ. τι θες να μαθεις? ειναι μια ικανοτητα που ειναι δυσαρεστη τις πιο πολλες φορες, γιατι εχει πολυ φοβο, αλλα το μυστικο ειναι να μαθεις να σκεφτεσαι θετικα, κ ολα διορθωνονται…μετα πολυ απλα, συμβαλλεις με τον μικρο δικο σου τροπο, στην ροη του πεδιου…αρκει να εχεις συνεση

    αλλα ειναι hard, θελει πολυ δυναμη για να το κανεις αυτο, κ αυτο που φοβαμαι εγω, ειναι, οτι ενω προκειτε για μια ικανοτητα που κανονικα θα επρεπε να την εχουν λιγοι, κ να την χρησιμοποιουν συνετα, τον τελευταιο καιρο, ολοενα κ σε περισσοτερους αποκαλυπτεται το πεδιο, κ παιζεται πολεμος για την κατακτηση του….δυστυχως, αυτα τα πραγματα θα επρεπε να τα αφησουμε να λειτουργουν οπως τα εφτιαξε η φυση, κ οχι οπως θελουμε εμεις…κ θα εχει επιπτωσεις αυτο….τρομερες επιπτωσεις…

  20. 8.37 Προσεχε τι κανεις φιλε . Κανεις δε σου δινει τιποτα αν δεν ειναι σιγουρος οτι κατι θα παρει αργα η γρηγορα και μαλιστα πολυ-πολυ πιο πολυτιμο απο αυτο που θα σου δωσει . Μη δινεις Ζωη για να παρεις Ζωη η οτιδηποτε αλλο . Δεν τη δημιουργεις εσυ για να διαλεγεις .

  21. Εχεις δικιο οτι είναι δυσάρεστη, όταν διαλέγω να κάνω ή να μην κάνω κάτι το οποίο νιώθω οτι πρέπει να γίνει, αισθάνομαι ένα τεράστιο φορτίο πάνω μου. Απο τη μία σκέφτομαι οτι δεν γίνεται εγώ ενα άτομο μόνο να μπορεί να αποτρέψει κάποιο γεγονός αλλά δεν μπορώ και να πάρω πάνω μου αυτή την ευθύνη, οπότε ότι νιώθω το κάνω. Μιλάω για μικρά πράγματα όπως το να βάλεις ένα μικροαντικείμενο σε ευθεία, κ.α. Μερικές φορές που δεν έκανα κάτι ενώ σκεφτόμουν "σιγα μην επηρεάσω εγω τίποτα" συνέβησαν κάποια λίγο αρνητικά γεγονότα στην οικογένειά μου ή πιο έξω. Μπορεί βέβαια και αν είναι ιδέα μου.

    Δεν καταλαβαίνω αυτό που λες για το πεδίο. Δεν έχω ψάξει για κάτι τέτοιο.

  22. 8.52, δεν εισαι ο ιδιος που με ρωτησε ε?

    γιατι μαλλον δεν καταλαβες αυτα που ειπα…κανενας δεν μου εδωσε τιποτα, για να μου παρει κατι αλλο, κ ουτε αποφασιζω εγω ποιες ζωες θα παρθουν κ ποιες θα σωθουνε…

    το παιχνιδι ειναι πιο χοντρο απο οτι νομιζεις…μακαρι να ηταν τοσο απλα τα πραγματα…

  23. 8.54 μ.μ. σκεψου το πεδιο, σαν την ενεργεια που εχει ολη η ανθρωποτητα, μαζι με την γη κ το χωροχρονο γυρω μας…σκεψου οτι εκει, ειναι γραμμενα τα παντα οσα εχουν γινει, αλλα κ οσα ειναι πιθανα να συμβουν…με λιγα λογια τα παντα…σκεψου λοιπον, οτι οσο πιο πολλοι ανθρωποι σκεφτονται ενα συγκεκριμενο πραγμα, τοτε το πεδιο, το περναει κ σε αλλους ανθρωπους που το εκλαμβανουν σαν προαισθημα, κ καποια στιγμη υλοποιειτε…οταν δηλωνεις κατι στο πεδιο, οπως λεει κ ο stranger, τοτε αυτο πρεπει να εκδηλωθει…εκτος κ αν ξερεις μεσα στο μυαλο σου, η κ υποσυνειδητα ακομα, οτι αυτο γινεται επειδη εχει δηλωθει, κ μπορει να αποτραπει, οποτε αποτρεπετε κατα καποιο τροπο, αλλα οχι χωρις επιπτωσεις…κατι αλλο θα πρεπει να γινει μικροτερης η κ ισης αξιας…δεν ξερω αν με καταλαβαινεις…

    οταν μιλαμε για θυσιες, θελω να γινει κατανοητο, οτι δεν επιλεγουμε εμεις ποιοι θα θυσιαστουν για να μη γινει κατι, αλλα τα ιδια τα θυματα….υποσυνειδητα η συνειδητα, προσφερονται απο μονοι τους….η….τωρα τελευταια…κ αυτο ειναι που με ανησυχει, καποιοι εχουν εισβαλλει στο πεδιο, κ δημιουργουν σκεψεις κ καταστασεις σε ανθρωπους, αναλογα με τα συμφεροντα τους….κ αυτο με φοβιζει κ μιλαω για σοβαροτατες επιπτωσεις…

  24. MAME = Multiple Arcade Machine Emulator Ήταν γνωστό από τότε??? Εφόσον ζούμε σε μία εικονική πραγματικότητα άρα είμαστε ένα μέρος ενός παιχνιδιού και άρα καταλαβαίνετε…. Και συμφωνώ με τον 8:54

  25. ΠΡΟΣ ΤΟΝ 7 Αυγούστου 2013 – 9:22 μ.μ. ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ.

    ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΠΟΣΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ;

    ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΚΕΝΟΦΑΝΗΣ ΑΣΤΕΡΑΣ (SUPER NOVA) ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΩΝΤΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΓΝΩΣΤΗ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ;

    ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 3 ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ;

    ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ.ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΤΟΝΤΑΙ ΤΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ.
    ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΜΕΣΑ.

    ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ-ΜΥΣΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ,ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ (ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟ;) ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΥΠΑΙΤΙΟΙ ΤΟΥ ΑΙΩΝΙΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΑΣ

  26. εγώ να πω ευχαριστώ στον αναγνώστη που μοιράστηκε μαζί μας την ανάρτηση της γιαγιάς από την κέρκυρα, ότι και αν αυτή αντιπροσωπέυει. Ομολογώ δεν την είχα διαβάσει ποτέ. Αυτά που λέτε (όσον αφορά επηρεασμό γεγονοτων, καταστάσεων και λοιπά), παιδιά τα έχω ξανακούσει (και μάλιστα χρόνια πριν) από καλό φίλο που περιέγραφε και το βάρος το ψυχικο που αισθανόταν. Βλέπεις χρόνια πρίν που ο μέσος έλληνας έβλεπε μόνο αγαθά και κλαμπάκια και φραγκάκια, δεν είμαστα όλοι σε συζητήσεις για το τι φραγκα βγάνουμε και μάλιστα αισθανομασταν και λίγο δεινοσαυρικοί μην τολμώντας να μιλ'ησουμε για αυτά πέρα από τα όρια της παρέας. Οπότε χαίρομαι που με την κρίση κάποιοι ψάχνονται και το να μιλήσεις για τα πέρα από την ύλη, δεν είναι πλεον παράξενο ούτε συνοδεύεται από ειρωνία (με εξαίρεση τα ζαβά που βρίζουν το στρεϊντζεροπαράξενο, αλλά κρατάνε και την πισίνη τους, θα τα διαβάζαν αλλιώς;). Η δική μου εμπειρία όσον αφορά να επηρεάσω μικρο-καταστάσεις στη ζωή δεν νομίζω ότι αποτελεί το τρομερό μυστικό των ιερέων της χαμένης ατλαντίδος, παρά μόνο αποτέλεσμα οραματισμού και διαλογισμού σε τεχνικές που χρησιμοποιώ (μου δειξαν έτσι;) από παιδί. Το έχω κρατήσει σε επίπεδο 1ης, έστω 2ας δημοτικού (καλώς η κακώς) και έχοντας πάντα κατά νου, ότι δεν μπορώ να κάνω κακό, παρά μόνο να ωθήσω γεγονότα (μικρά?) προς μια θετική έκβαση. Μπορεί να κάνω και λάθος και σε "μεγαλύτερες" τάξεις να μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και για κακό (πράγμα που δεν θα το θελα ποτέ ούτε να το δοκιμάσω). Πιστεύω ότι είναι πράγματα έμφυτα μέσα μας και δεν βρίσκω να εναντιώνονται ούτε στη φύση, ούτε και σε αυτά που διδασκόμαστε η πιστεύουμε ως χριστιανοί. Οταν 'ημουν μικρός κάποιος "δάσκαλος" (γιατί δάσκαλο και όχι απλά καθηγητή, τον θεωρώ) μου είπε ότι αυτό είναι και το νόημα της προσευχής, άλλο βέβαια αν με τα χρόνια αυτό έχει εκφυλιστεί και πλέον στην εκκλησία για τους περισσοτέρους από μας η σκέψη μας είναι σε πράγματα άσχετα με τη θεία λατρεία. Θεωρώ το "η προσευχή και βουνά μετακινεί" πολύ μεγάλο σαν αξίωμα και βέβαια ταιριάζει με το ότι τελικά ο Θεός είναι μέσα μας (άλλο τη λέει η εκκλησία, αλλά πάλι, άλλο Θεός, άλλο το οικοδόμημα της εκκλησίας για εξουσία, έλεγχο μαζών και όλα τα συναφή). Ομολογώ στρεϊντζεροπαράξενε ότι τα σχόλια σήμερα (όπως και άλλες μέρες) είναι άκρως ενδιαφέροντα. Μου έλειψαν όμως οι λειψοί που κατηγοράνε εσένανε για λιψότητα..! Δεν έχει τόσους πολλούς σήμερα, θα φύγανε για μύκονο. Αν μόνο ο καθείς μας αντί να βγάλει το μάτι του γείτονα καθόταν και ασχολιόταν με το να γίνει καλύτερος σαν άνθρωπος, ο κόσμος θα ταν πιο ανθρώπινος. Θα μου πέις εδώ μπαίνει και η "προσφιλής" και "¨αξιαγάπητη" νεα τάξη: κράτα τον άλλο σκλάβο με φτώχεια, αμάθεια, καταναλωτισμό, υποκουλτούρα η όποιο εν τέλει είναι το φαρμάκι του για να μην καταλάβει ποτέ ο ανθρωπος την θεία φύση του και την πραγματικότητα γύρω του. Αυτά το ολίγα, σόρυ που κούρασα μιας και τα περνάτε από βλεφαρο το κείμενα και καλησπέρες και πάλι. Μέχρι την επόμενη ανάρτηση… Καλά κουράγια σ όλους, καλό ξημέρωμα και προσέχουμε τις ημερομηνίες παιδιά. Χ.

  27. ποσο σιγουρο ειναι οτι τα θυματα επιλεγουν απο μονα τους να θυσιαστουν ; ποσο σιγουρο ειναι πως μπαινοντας σ αυτη τη διαδικασια δεν μπαινεις εστω και υποσυνειδητα στο τρυπακι να διαλεξεις ποιοι θα σωθουν ; τι επιπτωσεις μπορει να εχει ενας και μονο θανατος πανω σε αλλους ανθρωπους ; ποσο σιγουρο ειναι πως αυτος που μπαινει στο πεδιο δεν καθοδηγηται απο αλλες πιο "μπασμενες" οντοτητες ; ποσο σιγουρο ειναι οτι μπαινεις στο σωστο πεδιο και δεν παιζεις αθελα σου το παιχνιδι καποιου αλλου ;

  28. 10.24 μαλλον εσυ εχεις πλανευτει, για τον απλουστατο λογο οτι μιλας για τις τρεις δικες μας διαστασεις, λες κ δεν ανηκουν αυτες, μεσα στο συνολο μαζι με τις υπολοιπες!!! οπως επισης δεν ξερεις οτι οι διαστασεις που αντιλαμβανομαστε ειναι τεσερρεις κ οχι τρεις…κ οτι υπαρχουν αμετρητες διαστασεις απλα δεν τις αντιλαμβανομαστε…ξερεις καθολου απο φυσικη? μαλλον οχι, αλλιως δεν θα τα ελεγες αυτα, ουτε θα μιλαγες για μαγεια!! κ δεν μιλησα για αλλες διαστασεις αλλα για παραλληλα συμπαντα…απο εδω φαινεται οτι δεν καταλαβες γρι απο οτι ειπα…διαβασε λοιπον λιγο κβαντομηχανικη…

    τι καλο κ τι κακο θα γινουμε μετοχοι? δεν θα επρεπε δηλ? να γνωριζουμε το καλο κ το κακο? αυτο στο αφηνω να το ξανασκεφτεις λιγο…βγες απο τα ορια της θρησκειας κ σκεψου λιγο πιο ανοιχτομυαλα σε παρακαλω..

  29. 10.36 μ.μ. ολα παιζουν απο την στιγμη που μπηκε χερι στο πεδιο…γιαυτο το θεωρω επικινδυνο παιχνιδι, που δεν πρεπει να μαθευτει πως παιζεται…καταλαβες τωρα γιατι λεω οτι τα πραγματα ειναι σκουρα??

    μονο θετικη σκεψη θα μας σωσει…εκτος αν…το ξαναπα πιο πανω…βρεθει καποιος, ο οποιος μπορει να σηκωσει πανω του, ολη την αρνητικοτητα της ανθρωποτητας κ επαναφερει το πεδιο οπως ηταν στην φυση του….γιαυτο μιλησα για μεσσια πριν…

    αλλα λιγο δυσκολο αυτο….

  30. φιλε 7.31 το οραμα της γεροντισας ειχα την τυχη να το διαβασω σχεδον αμεσως οταν ανεβηκε στο Κωτσαρικος και δεν ξερω γιατι αλλα πιστεψα αμεσως στην ειλικρινια αυτης της γυναικας . Απο τοτε δεν υπαρχει μερα που να μην το σκεφτω .Πιστευω πως θα βγει αληθεινο και συντομα .

  31. Εγω λεω πως πρεπει με καποιον τροπο να ενωθουμε. Και να υπερβουμε την αιωνια καταρα μας που λεγεται διχονοια. Προτεινω για αρχη να μην δινουμε καμια σημασια στα αρνητικα σχολια εδω μεσα. Ετσι χανουν την οποια ισχυ τους τα κακεντρεχη σχολια που μονο στοχο εχουν να αποσυντονισουν να παραπλανησουν και να πικρανουν. Ας επικεντρωθουμε στο πως μπορουμε να βοηθησουμε ο ενας τον αλλον, στο τι συμπερασματα μπορουμε να εξαγουμε απο οσα μας γραφει ο στρειντζερ κ πως αυτα θα βοηθησουν εμας η εμεις αλλους. Θα προτεινα στον στρειντζερ να μας πει αν θελει πως μπορουμε και μεις να βοηθησουμε ενεργα. Θα μπορουσαν ισως να δημιουργηθουν ομαδες παρατηρησης και αναλυσης??? Δεν ξερω… λεω εγω τωρα. Θα μαρεσε να ακουσω ιδεες κ να συμμετεχω σε μια ευρυτερη προσπαθεια για κατι καλο και θετικο εστω και αν ξεκιναει απο λιγους εδω μεσα. Μπορουμε να γινουμε πολλοι κ ακομα περισσοτεροι απο πολλοι

  32. Ω! Χριστέ μου! Είστε τόσο passe. Οι θυσίες, οι εξευμενισμοί και οι προκλήσεις είναι τόσο πολύ ξεπερασμένες έννοιες. Είστε πολύ πίσω υπάρχουν πολύ νεότερες και οικονομικότερες τεχνολογίες διαθέσιμες. Μα τί στο καλό διαβάζετε; το νεκρονομικό?

  33. 11.39 ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΙ ΕΓΩ ΛΕΩ ΠΩς ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ . ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙς ΣΩΣΤΟ ΙΣΩς ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ . ΙΣΩς ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΕΤΕΡΩ ΕΞΕΛΗΞΗ ΜΑς . ΙΣΩς ΝΑ ΜΑς ΒΓΑΖΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΦΥΛΑΚΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ . ΔΕ ΛΕΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΟΥΜΕ , ΔΕ ΛΕΩ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΦΟΒΟ , ΛΕΩ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΜΕΣΑ Σ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ . ΕΥΚΟΛΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΣΤΟ ΑΛΛΟ . ΜΕΣΣΙΑ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙς ΗΡΘΕ , ΕΦΥΓΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ ΚΙ ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΡΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥς ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ . ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ "ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ" ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩς ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ . ΚΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΥΜΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΙΣΩς ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΕΛΙΚΑ . ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΦΙΛΟς ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ : " ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΝΙΩΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΓΥΡΟ ΜΟΥ " ΛΕΕΙ . ΠΟΣΟ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥς ; ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΕΝΟΟΥΣΑ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ . ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙς ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ .

  34. Προσεχετε σας παρακαλω τη γνωση που περνετε ως "αποκαλυπτικη" . Δεν πρεπει να ξεχνατε οτι υπαρχουν "οντα" εκατομυριων ετων που εχουν τετοια Σοφια ασυληπτη για τον ανθρωπινο νου . Η πλανη που δεινουν τοσο απλοχερα στον ανθρωπο ειναι η επιβιωση τους (η τροφη τους) . Για να αποφυγει ο ανθρωπος τις παγιδες τους πρεπει να τους εχει αναγνωρισει και μελετισει πολυ καλα . Προσοχη λοιπον μηπως ενας κατα τ'αλλα απλος διαλογισμος μετατραπει σε επικληση προς το σκοτος χωρις να το καταλαβει αυτος που το επιχειρει. Αν ποτε δει καποιος εναν ανθρωπο στο δρομο με ασπρο μανδια και μουσια , δεν θα πει …….Να ,να ο Χριστος , ετσι δεν ειναι ; Καποιοι λοιπον ειναι πολυ πιο παλιοι απο εμας των μολις 70 , 80 χρονων και ειναι πολυ ευκολο γι'αυτους να μας ξεγελασουνε . Τροφη τους επαναλαμβανω ειναι η πνευματικη μας αμαθεια και αδυναμια να ξεχωριζουμε τη θετικη απο την πλανεμενη γνωση , γι'αυτο και ως αρχοντες του κοσμου τουτου δημιουργισαν αυτη τη ψευτικη πραγματικοτητα που ζουμε με πολυ δολο και εικονικο σκοταδι …………

  35. ΣΤΟΝ 4.35 ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ………………… ΠΟΙΟΙΣ ΕΙΣΑΙ? ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ!!!!!!!!! ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ??? ΠΕΣ ΤΟ ΜΑΣ ΜΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΣΕ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ!!!!!!!!! ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Ο ΞΕΝΟΣ, Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ!! ΓΙΑΥΤΟ ΑΝ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΣΟΥ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΕΝΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΕΣ. ΜΑΘΕ ΜΑΣ ΝΑ ΠΕΤΑΜΕ !! ΟΠΩΣ ΕΣΥ, Ε Ρ Π Ο Ν Τ Α Σ!!!!!!!!!!!!!!!

  36. 932 maria vaia … τοση επιθεση στο435???????????? γιατι ???? πατησε ευαισθητη χορδη ??? εισαι μαγισσα ???

  37. Leonard Cohen – First We Take Manhattan / Lyrics
    http://www.youtube.com/watch?v=JTTC_fD598A

    They sentenced me to twenty years of boredom
    For trying to change the system from within
    I'm coming now, I'm coming to reward them
    First we take Manhattan, then we take Berlin
    I'm guided by a signal in the heavens
    I'm guided by this birthmark on my skin
    I'm guided by the beauty of our weapons
    First we take Manhattan, then we take Berlin

    I'd really like to live beside you, baby
    I love your body and your spirit and your clothes
    But you see that line there moving through the station?
    I told you, I told you, told you, I was one of those

    Ah you loved me as a loser, but now you're worried that I just might win
    You know the way to stop me, but you don't have the discipline
    How many nights I prayed for this, to let my work begin
    First we take Manhattan, then we take Berlin

    I don't like your fashion business mister
    And I don't like these drugs that keep you thin
    I don't like what happened to my sister
    First we take Manhattan, then we take Berlin

    I'd really like to live beside you, baby …

    And I thank you for those items that you sent me
    The monkey and the plywood violin
    I practiced every night, now I'm ready
    First we take Manhattan, then we take Berlin

    I am guided

    Ah remember me, I used to live for music
    Remember me, I brought your groceries in
    Well it's Father's Day and everybody's wounded
    First we take Manhattan, then we take Berlin

  38. ολοι οι ανθρωποι εχουμε τεραστιες δυνατοτητες τις οποιες δεν γνωριζουμε καν,εχουμε τη δυναμη να παρεμβουμε σε καταστασεις και σε γεγονοτα και να τα αλλαξουμε.Σκεφτειτε οτι χρησιμοποιουμε μονο το 10% του εγκεφαλου μας!με το υπολοιπο 90% αραγε, τι μπορουμε να κανουμε?πιστευω οτι υπαρχει απορρητη γνωση την οποια εμεις οι πολλοι δεν κατεχουμε.και δεν ειμαστε ολοι οι ανθρωποι ετοιμοι για αυτο."Αν σε καποιον ανθρωπο δοθει γνωση χωρις να εχει προετοιμασει το νου του,τοτε μπορει να εκδηλωσει ψυχασθενεια.Η θα αποκοπει απο την κοινωνια,η θα νομισει πως ειναι θεος!Αυτο λεγεται διογκωση συνειδησης"ΓΙΟΥΝΓΚ..Αυτο λοιπον στην αρχαια Ελλαδα το γνωριζαν,για αυτο και δεν ηταν ολοι κατοχοι της γνωσης,και για να γνωρισουν,επρεπε πρωτα να περασουν απο το σταδιο της μυησης.Ετσι εκρυβαν την γνωση μεσα στους λεγομενους μυθους.
    Υπαρχουν λοιπον πραγματα που ουτε καν γνωριζουμε και ο κοινος νους δεν μπορει να τα συλλαβει,και ισως δεν πρεπει και να τα μαθουμε ακομα.Ισως ο stranger να ειναι κατοχος αυτης της γνωσης,και προσπαθει να μας πει και να μας δειξει πραγματα μεχρι εκει που πρεπει.Ειπαμε,δεν μπορουμε ολοι να κατεχουμε γνωση!Εμεις αυτο που πρεπει να κανουμε ειναι να σκεφτομαστε θετικα.γιατι "ΖΩΗ δεν ειναι οτι βλεπεις και αγγιζεις,αλλα οτι αγαπας και σκεφτεσαι.."
    ΑΣΤΕΡΙ

  39. 1.58 σωστος αλλα αυτος μιλαει για το "μπαμπακα"-στον οποιο εχει δηλωσει και πληρη υποταγη ο κυριος κοεν . Εδω ομως αλλη κανει παιχνιδι…κι εχει θυμωσει…

  40. 10.44 Αν δεν ξερεις , τοτε αστο . Δεν εισαι για τετοια . Θα παει τζαμπα και θα σε χαλασει .

  41. Ένα μίνι αφιέρωμα στον μεγάλο Έλληνα παραψυχολόγο Άγγελο Τανάγρα. Η παραγωγή έγινε στα πλαίσια άσκησης του Εργαστηρίου Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας (2010). Έρευνα: Μηνάς Παπαγεωργίου (δημοσιογράφος – ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Κοινότητας του Μεταφυσικού – metafysiko.gr) Επιβλέπων καθηγητής: Κώστας Σπυρόπουλος, Συμμετείχαν οι: Νικόλαος Κουμαρτζής , Γιώργος Ιωαννίδης και Άγγελος Βιαννίτης.
    http://exciter74.blogspot.gr/2013/08/blog-post_11.html

  42. Ρε ζομπι. Ρε αν δεν διαβάσετε την ο.ε.α. και δεν κατανοήσετε τι γίνεται με τις παγίδες ψυχών, ότι η κινέζικη φυλή έχει δημιουργηθεί (από οντα τα οποία έχουν αποστατήσει) με γενετική μηχανική χρησιμοποιώντας λευκό γενετικό υλικό με μίξη ερπετικού (φαίνεται από τα μάτια τους αλλά και από τα αντανακλαστικά- τους) τότε θα κοιμάστε μια ζωή. Ποια πεδία ποιες μαγείες και ποιες παπαριές μου λέτε? Ρε ξυπνήστε.

  43. λιγο πιο περα απο την ερημο…ας κλεισουμε λιγο τους οφθαλμους υπαρχουν καλυτεροι τροποι για να 'δουμε'..αντικειμενα πεφτουν απο τον ουρανο η σεληνη κινειται περιεργα αραγε τι την επιρρεαζει;

  44. 7:31 H ΘΕΙΤΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ (ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ;) ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΥΦΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ. ΟΠΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΩΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΟΛΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΕΝΘΑΡΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΙΣ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΤΗΛΕΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΑ ΦΩΤΑ

  45. ellinonafipnisis.blogspot.com/2013/08/blog-post_20.html

    Διάβασα αυτό το κείμενο και μου έχει αφήσει αρκετές απορίες. Μπορείται να το ανεβάσετε στα κατοχικά για να δούμε τι παίζει μέσα από τα σχόλια όπως κάνατε και με προηγούμενο άρθρο σας?

  46. Παραξενε , καποια στιγμη θα ηταν καλο να μας πεις ποιοι και γιατι βρισκοντε σε εκεχειρια . Δεδομενου οτι η εκεχειρια αυτη εχει σπασει εδω και πολυ καιρο απο τη μια μερια , τι ειναι αυτο που κανει την αλλη να την τηρει ακομα ; Εκτος κι αν αφορα αυστηρα και μονο τον ελλαδικο χωρο και αποκλειστικα μεγαλο αριθμο θυματων ελληνικης και μονο καταγωγης μεσα απο γεγονοτα μεγαλα , πραγμα που ομολογουμενος εχουμε πραγματικα παρα πολυ καιρο-ευτυχως-να δουμε στη χωρα μας . ΑΥΤΗ Η ΕΚΕΧΕΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΑΝΤΑ ΤΗ ΒΓΑΖΟΥΜΕ "ΛΑΔΙ" ;

  47. ΠΑΙΔΙΑ, ΒΛΕΠΩ ΟΛΟΥΣ ΤΡΕΛΕΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΟΥΛΑΣΑΣ.ΠΡΟΣΠΑΘΗΤΕ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ.Ψ Υ Χ Ρ Α Ι Μ Ι Α.ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΕΝΑΡΙΟ, ΚΑΙ ΟΛΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΚΑ ΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ.-

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek