Στήριξε το έργο μας!

Η σελίδα μας βασίζεται στις δικές σου δωρεές για να παραμένει ανεξάρτητη και να προσφέρει υψηλής ποιότητας εναλλακτικές ειδήσεις. Υποστήριξέ μας σήμερα και βοήθησέ μας να συνεχίσουμε!

Διαφημίσεις

Αν υπάρχει θεός ή Θεός είναι η διαχρονική ερώτηση, που υπάρχει ανεξάρτητα από το αν υπάρχει ή όχι, ο θεός. Όπως πάντα η απάντηση σε αυτή την ερώτηση βρίσκεται μέσα στην ερώτηση, άσχετα αν με κόπο ψάχνουν να την βρουν οπουδήποτε αλλού. Στην ερώτηση “Υπάρχει θεός;” η μαγική λέξη είναι όχι η λέξη “θεός” αλλά η λέξη “υπάρχει”. Διότι ότι ΥΠ-ΑΡΧΕΙ, βρίσκεται ΥΠΟ της ΑΡΧΗΣ. Άρα αν ΥΠ-ΑΡΧΕΙ θεός βρίσκεται ΥΠΟ της ΑΡΧΗΣ.

Η ΑΡΧΗ που ο θεός βρίσκεται ΥΠΟ της, ποιά είναι; Όσοι λένε πως όντως υπάρχει θεός, αυτόματα δέχονται και πιστεύουν, πως ο θεός βρίσκεται ΥΠΟ κάποιας ΑΡΧΗΣ και δεν είναι ο ίδιος αυτή η ΑΡΧΗ. Ας δούμε τι λέει το λεξικό στο λήμμα Θεός, και τι λένε οι θρησκείες μιας και αυτές έχουν το © του θεού.

Σκέψου εκεί που περπατάει ο τρελός του χωριού, πατάει ένα μυρμήγκι και καταστρέφει μια μυρμηγκοφωλιά, για τον κόσμο των μυρμηγκιών ο τρελός που όλοι τον κοροϊδεύουν στο χωρίο, είναι ένας θεός. Θα γραφτεί στην μυθολογία της μυρμηγκοφωλιάς και θα διδάσκεται στα μυρμηγκοσχολεία, πως ο θεός κατέστρεψε τα Σόδομα και τα Γόμορρα και μπλα μπλα μπλα. Αλλά απλά ήταν ο τρελός του χωριού αυτός και κανένας θεός, μόνο που τα ανόητα μυρμηγκάκια δεν το γνωρίζουν αυτό. Μια άλλη μέρα ένας μεγάλος φιλόσοφος, εκεί που περπατάει του πέφτει ένα ποτήρι νερό μέσα σε μια μυρμηγκοφωλιά και γίνεται κατακλυσμός στην μυρμηγκοφωλιά, ξέρεις την συνέχεια, ο θεός μπλα μπλα μπλα.

Κάθε τι που βρίσκεται πιο ψηλά από αυτό, το μυρμηγκάκι το θεωρεί θεϊκό το προσκυνάει το πιστεύει και το θεωρεί ανώτερο του.

Μια άλλη ερώτηση που προκύπτει μετά από τους δεκάδες και αντικρουόμενους ορισμούς της λέξης θεός, είναι οι φιλόσοφοι που λένε την λέξη θεός, ποιά από όλους αυτούς τους ορισμούς εννοούν; Είναι οφθαλμοφανές πως δεν εννοούν τον θεό, των θρησκειών αλλά κάποιο άλλον ον έξω από τις δημιουργίες.

Η άποψη μας για τον θεό (είτε θεό, είτε Θεό) είναι ήδη δηλωμένη, κάθε τι μέσα στις δημιουργίες είναι ένα δημιούργημα ακόμη και ο θεός είναι ένα δημιούργημα του δημιουργού. ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ γίνεται το παιχνίδι, (στο Ναγκουάλ, κατά τον Δον Χουάν) αλλά εκεί δεν πρόκειται να φτάσεις πιστεύοντας και σκύβοντας, ειδικά όταν από το πολύ σκύψιμο, πιστεύεις τις πέτρες για θεούς. Να θυμάσαι πως έξω από τις δημιουργίες δεν υπάρχουν λέξεις, σκέψεις συναισθήματα, άρα το οτιδήποτε περιγράφεται με λέξεις δεν είναι έξω από την δημιουργία αλλά μέσα. Είναι είτε ο τρελός του χωριού, είτε ο μέγας φιλόσοφος, Θεός όμως δεν είναι.

Ο άνθρωπος χρειάζεται να γίνει ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ και όχι θεός. Διάβασε τι λένε οι ειδικοί επί του θέματος Θεός-θεός, που δεν γνωρίζουν.

Με τον γενικό όρο Θεός (πληθ. θεοί) στη σύγχρονη ελληνική γλώσσα εννοείται η θεότητα ή υπέρτατη οντότητα που φέρεται κυρίως στις μεγάλες μονοθεϊστικές θρησκείες ως Δημιουργός του Κόσμου. Στην αρχαιότητα στην βοιωτική διάλεκτο σύμφωνα με το λεξικό Liddell-Scott η λέξη απαντάτο ως θιός ή σιός, στην Λακωνική σιός, στη Δωρική θεύς, στη μετάφραση των Εβδομήκοντα δύο (72) και στην Καινή Διαθήκη, ως θεός. Η έκταση της δικαιοδοσίας της έννοιας του θεού ή των Θεών στην Ελληνική Μυθολογία ήτοι στη Κοσμογονία ποικίλλει από μυθολογία σε μυθολογία. Ως θέαινα ή θεάαπαντάται η θηλυκή θεότητα, παρούσα κυρίως στις πολυθεϊστικές θρησκείες.

Συνεπώς οι μονοθεϊστικές θρησκείες δανείστηκαν την αρχαία ελληνική έννοια «Θεός» «Θεότητα» προκειμένου να αποδώσουν την ύψιστη Θεολογική οντότητα των δογμάτων τους μη δυνάμενες στην εξεύρεση άλλης ανώτερης επ΄ αυτής εννοίας έστω και εν γνώσει τους ότι οι λέξεις ναι μεν ίδιες αλλά όμως με βασικές διαφορές των εννοιών και κατά χρόνο και κατά ερμηνεία.

Αν και ο Ινδουϊσμός είναι κατ’ ουσίαν πολυθεϊστική θρησκεία, εντούτοις διακατέχεται από έναν ιδιότυπο μονισμό. Σύμφωνα με τις Βεντάτα (το τέλος των Βέντα) ο Μπράχμαν είναι ο απρόσωπος Θεός, η Υπέρτατη Ύπαρξη και η Απόλυτη Αλήθεια. Η φιλοσοφία της Αντβάιτα Βεντάντα (μονισμός ή μάλλον μη δυισμός) εκφράζει την ιδέα του Μπράχμαν με τρεις σύντομες προτάσεις: «Brahma Satyam, Jagan Mithya, Jivo Brahmaiva Na Parah» Δηλαδή, «Ο θεός μόνον είναι πραγματικός, ο κόσμος είναι μη πραγματικός, το άτομο δεν είναι τίποτε άλλο παρά Θεός».

Σύμφωνα με τις παραπάνω προτάσεις υπάρχει μόνον μία υπέρτατη πραγματικότητα, αυτή που αποκαλείται Μπράχμαν. ο Μπράχμαν είναι άπειρος και πανταχού παρών και συνεπώς τίποτα δεν μπορεί να προστεθεί σε αυτόν. Μη δυαδικός στη φύση του εμπεριέχει κάθε δημιούργημα που είναι αποτέλεσμα του προδημιουργικού του ονείρου. Τούτη η υπέρτατη ύπαρξη υπερβαίνει όλα τα ζεύγη των αντιθέτων και κάθε είδους περιγραφή για τη φύση του. Η πραγματικότητα του κόσμου είναι συνεπώς σχετική, συγκρινόμενη με την απόλυτη φύση του Μπράχμαν. Ο κόσμος είναι μη πραγματικός, κάτι που στον Ινδουϊσμό σημαίνει ψευδαισθητικός, ονειρικός. Είναι πραγματικός μέσα στο πλαίσιο της υποκειμενικής του πραγματικότητας, αλλά ψευδαισθητικός, αν συγκριθεί με την αφυπνισμένη κατάσταση της φώτισης.

Ο Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος αναφέρει σχετικά με την θρησκευτικότητα των αρχαιότερων φύλων: «Η συγκριτική θεολογία απέδειξεν ότι αι θρησκευτικαί δοξασίαι των Σημιτών και των Αρίων, εν αρχή απεκορυφούντο εις θεόν έναν. Ο θεός ούτος ήτο εις κατ’ ουσίαν, αλλά αι πολλαπλαί αυτού ενέργειαι, αντί να υποτάσσωνται αείποτε εις την υπερτάτην αυτού βούλησιν, έλαβον βαθμηδόν την τάξιν και το αξίωμα ιδίας βουλήσεως. … Εκάστη αυτού δύναμις και έκαστον προσόν έλαβε κατά μικρόν ιδίαν υπόστασιν. Εν μόνον των εθνών εκείνων», το έθνος Ισραήλ, «σαφέστερον αντιληφθέν της του Υπερτάτου Όντος εννοίας, διέσωσε την ενότητα της θείας δυνάμεως. … Ενώ όμως βραδύτερον αι ελληνικαί πόλεις έβριθον ναών και αγαλμάτων αυτού, πολλά είναι τα τεκμήρια ότι κατά χρόνους παναρχαίους ούτος», ο Ζευς, «ελατρεύετο ως θεός ανείδεος επί της κορυφής των ορέων, όπως και ο Θεός τού Ισραήλ».

Κατά την Ελληνική Εθνική Θρησκεία, οι Θεοί είναι εσωκοσμικά μη προσωπικά όντα που εγγυώνται την «παλίντονο αρμονία» του Κόσμου, ο οποίος αποτελεί το αιώνιο και αδημιούργητο Όντως Ον. Αυτονόητο είναι ότι κανείς Θεός ή Θεά του Ελληνικού Πανθέου δεν υπήρξε δημιουργός του Σύμπαντος, εν αντιθέσει με την έννοια του εξωκοσμικού και προϋπάρξαντος του Κόσμου Θεού των μονοθεϊστικών θρησκειών. Στο περιοδικό «Scroll Of Oplontis» είχε δοθεί το έτος 1991 μία περιγραφή των Θεών:

«Ο όρος «Πολυθεϊσμός» προέρχεται από τις ελληνικές λέξεις «πολύς» και «Θεός» και σημαίνει λατρεία πολλών θεοτήτων. Ως «Πολυθεϊσμός» λοιπόν ορίζεται η αντίληψη περί υπάρξεως περισσοτέρων του ενός Θεών. Είναι η αντίληψη μίας πολλαπλότητος των θείων δυνάμεων. Είναι επίσης η αντίληψη ότι το Θείον ενυπάρχει σε πολλές και διαφορετικές οντότητες και υπάρξεις». «Υπάρχουν πολλοί Θεοί και Θεές. Είναι οι ανώτατες και ισχυρότατες όλων των υπάρξεων. Είναι πάνσοφες και δίκαιες. Οι Θεοί και οι Θεές είναι αθάνατοι και άξιοι κάθε σεβασμού και τιμής. Οι Θεοί έχουν πολλές μορφές και μπορούν να επιφαίνονται με πολλούς τρόπους. Είναι τόσο έμφυτοι όσο και ένδημοι.

Είναι παρόντες στα στοιχεία και τις μορφές της Υπάρξεως. Εκδηλώνονται μέσα από τις φυσικές δυνάμεις, ως ύλη και ενέργεια, αλλά είναι συνάμα και ανώτατες οντότητες που δεν δεσμεύονται από καμμία υλική μορφή. Μπορούν ωστόσο να εμφανούν μέσα από ανθρώπινες ή άλλες υπάρξεις, όπως λ.χ. ζώα ή φυτά, ή μέσα από υλικά αντικείμενα. Δεν υπάρχουν ζωϊκά ή μορφικά όρια για τους Θεούς και τις Θεές. Είναι ό,τι επιθυμούν να είναι». «Το Θείον είναι πολύμορφο και πολύτροπο, τόσο από πλευράς εμφανίσεως όσο και από πλευράς πραγματικότητος. Κανένας μοναδικός Θεός ή Θεά δεν κρύβεται πίσω από την πολλαπλότητα των θείων μορφών. Οι Θεοί και οι Θεές είναι αντικειμενικά υπαρκτές οντότητες των οποίων η ύπαρξη δεν εξαρτάται από τις πεποιθήσεις ή τις πράξεις κατωτέρων όντων.

Δεν είναι αρχέτυπα. Δεν είναι φανταστικά σύμβολα των ανθρωπίνων δραστηριοτήτων ή της ανθρωπίνης διανοίας. Ούτε είναι αλληγορικές αναπαραστάσεις φυσικών συμβάντων και διαδικασιών».

«Οι Θεοί και οι Θεές είναι πραγματικοί. Υπάρχουν. Η σοφία και η δύναμή τους δίνουν μορφή σε αυτό το Σύμπαν, σε αυτή την συγκεκριμένη μορφή του Κόσμου. Η ομορφιά και η χάρις τους θα διαρκέσουν αιώνια. Οι Θεοί και οι Θεές είναι ελεύθερες και ανεξάρτητες υπάρξεις. Είναι όλοι τους εξίσου θείοι. Δεν εξουσιάζονται από καμμία άλλη οντότητα ή δύναμη. Οι παντοδύναμοι Θεοί και Θεές δεν χρειάζονται τίποτε. Απλώς σχηματίζουν ό,τι επιθυμούν».

Ο Θεός για τον Θ. Πελεγρίνη αποτελεί τη συστατική έννοια, την αναγκαία προϋπόθεση κάθε θρησκείας, χωρίς την οποία η ίδια η θρησκεία δεν είναι δυνατόν να υπάρξει. Σε όλων των ειδών τις θρησκείες, είτε αυτές εντάσσονται στον μονοθεϊσμό, ανήκουν στον πολυθεϊσμό ή τον πανθεϊσμό, ο Θεός θεωρείται οντότητα που ξεπερνά τα ανθρώπινα όρια και κάθε άλλου εγκόσμιου όντος. Όσον αφορά τώρα στην ύπαρξή του -για το αν πραγματικά υπάρχει ή όχι- οι αποδείξεις που διατυπώνονται ταξινομούνται γενικά σε τέσσερις κατηγορίες: λογικές, κοσμολογικές, τελεολογικές και ηθικές.

Η δογματική χριστιανική θεολογία αποδίδει σε αυτό το Ον συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Ο Θεός βρίσκεται πέρα από τον χώρο και τον χρόνο, είναι άπειρος και αιώνιος. Βρίσκεται πέρα και πάνω από τα δημιουργημένα όντα, παντοδύναμος και αναλλοίωτος, πανάγαθος και τέλειος». Βεβαίως, επειδή η σχέση Θεού και κόσμου είναι ενεργειακή και όχι ηθική, τα ονόματα αυτά έχουν σχέση προς τις φανερώσεις του Θεού στην ιστορία και αυτή η κάθοδος των θείων ενεργειών, κατά τα πατερικά κείμενα, είναι πηγή ονοματοδοσίας.

Κανενός είδους άνοδος οποιασδήποτε νοούσας ψυχής ή ύπαρξης δεν είναι δυνατό να παράγει θεωνυμίες σύμφωνα με τους Πατέρες της εκκλησίας και για το λόγο αυτό ο Θεός παραμένει «άλεκτος και ανωνόμαστος» (Ευσεβίου, Εις Κωνσταντίνον βασιλέα τριακονταετηρικός 12, PG 20, 1385Β). Στην Αγία Γραφή, ο αληθινός Θεός αυτοπροσδιορίζεται με το τετραγράμματο όνομά Του, ΓΧΒΧ, το οποίο αποδίδεται συνήθως Γιαχβέ ή Ιεχωβά. Ο Θεός στην συντριπτική πλειοψηφία των χριστιανικών δογμάτων περιγράφεται ως η τρισυπόστατη μονάδα, ο τρισυπόστατος, τριαδικός Θεός ή Αγία Τριάδα.

Συγκεκριμένα στην Ορθόδοξη πίστη, ο Θεός αποτελεί προσωπικό Θεό με τον οποίο ο άνθρωπος καλείται να επικοινωνήσει διά της πίστης και ο οποίος αναμεσά στις άλλες ιδιότητές του είναι:

Ώς προς τη φύση του: άπειρος, αυθύπαρκτος, αυτάρκης, αιώνιος, αναλλοίωτος, πανταχού παρών, αόρατος, ακατάληπτος.

Ώς προς τις ενέργειές του με τις οποίες αποκαλύπτεται στον κόσμο: παγγνώστης, πάνσοφος, αυτεξούσιος, ελεύθερος, παντοδύναμος, άγιος, αγαθός, δίκαιος, αγαπητικός, αληθής. Κατά τον κλασικό δογματικό πατέρα της ορθοδοξίας Ιωάννη Δαμασκηνό, ο Θεός είναι «ακατάληπτος και μόνο ένα μπορούμε να καταλάβουμε γι’ αυτόν, την ακαταληψία του». Όπως ακατάληπτη είναι και η δημιουργία που έφτιαξε.

Το Νεοελληνικό λεξικό αναφέρει στο λήμμα ΘΕΟΣ

Θεός ο [θeós] λαϊκότρ. κλητ. και Θε· γράφεται και θεός, όταν πρόκειται για τους θεούς της μυθολογίας θηλ. θεά[θeá]1. υπερφυσικό ον που πιστεύεται πως δημιούργησε και κυβερνά τον κόσμο και που αποτελεί αντικείμενο λατρείας: Yπάρχει ή δεν υπάρχει θεός; Αποδείξεις για την ύπαρξη θεού. Ο αθεϊσμός αρνείται την ύπαρξη θεού. || για φυσικά φαινόμενα: Bρέχει / αστράφτει ο ~.

2. (στις μονοθεϊστικές θρησκείες) ο ένας και μοναδικός Θεός, που δημιούργησε τον κόσμο: Ο ~ της Bίβλου. Ο ~ των Εβραίων, ο Iεχωβά. Ο ~ του Aβραάμ, του Iσαάκ και του Iακώβ. Ο ~ των μουσουλμάνων, ο Aλλάχ. Ένας είναι ο ~ και προφήτης του ο Mωάμεθ. || (στη χριστιανική θρησκεία) το υπέρτατο ον, το άναρχο και αιώνιο πνεύμα που δημιούργησε τον κόσμο: Ο ~ των Xριστιανών. Οι τρεις υποστάσεις του Θεού: Πατέρας, Yιός και Άγιο Πνεύμα. Aυτό δεν το θέλει ούτε κι ο ~, για κτ. ανάρμοστο, αντίθετο με το θέλημα του Θεού. (επιφ. έκφρ.) Θεέ μου ή Θε μου, για επίκληση του Θεού: Θεέ μου, βόηθα. Θεέ μου, κάνε το θαύμα σου. Θεέ και Kύριε!, για έκπληξη, θαυμασμό. προς Θεού ή για (τ΄) όνομα του Θεού ή στο Θεό σου, για παράκληση ή αποτροπή. εκ Θεού, για κτ. που είναι δοσμένο από το Θεό. (όρκος) μα το Θεό. || (εκκλ.): Ο δούλος* / η δούλη του Θεού. Ο οίκος* του Θεού. (ευχές) ο ~ βοηθός!, για κτ. που η έκβασή του επαφίεται εν μέρει στη βοήθεια του Θεού: Εμείς θα ξεκινήσουμε κι ο ~ βοηθός! ο ~ μαζί σου, για θεϊκή συμπαράσταση. ο ~ να φυλάει* ή ~ φυλάξει* ή Θεέ μου, φύλαγε*. ο ~ να κάνει το θαύμα του. ο ~ ν΄ αναπαύσει την ψυχή του. (έκφρ.) εκ / από Θεού, για θεϊκή προέλευση. ο ~ είναι μεγάλος, για ενθάρρυνση ή έκφραση ελπίδας. δόξα σοι ο ~ / δόξα τω Θεώ / δόξα να ΄χει ο ~, για έκφραση ικανοποίησης, ευχαρίστησης, ευγνωμοσύνης: Είμαστε καλά, δόξα σοι ο ~. (είναι) μάρτυς* μου ο ~. ενώπιον* Θεού και ανθρώπων. ~ σχωρέσ΄ τον / την: α. ως ευχή για νεκρό: Ο πατέρας του, ~ σχωρέσ΄ τον, ήταν καλός άνθρωπος. β. ως δήλωση για κπ. που οπωσδήποτε θα πεθάνει ή για κτ. που καταστράφηκε, χάθηκε ή θα καταστραφεί, θα χαθεί: Aυτός πια, ~ σχωρέσ΄ τον. Tα δανεικά που του ΄δωσα, ~ σχωρέσ΄ τα. Θεέ μου συχώρα* με ή ο ~ να / ας με συχωρέσει*. Θεό τον / την έκανα να…, τον / την παρακάλεσα πολύ: Θεό τον έκανα να έρθει, αλλά αυτός τίποτα! να έχεις την ευχή του Θεού, να έχεις την ευλογία του. στην ευχή* του Θεού. ο ~ να τα φέρει δεξιά*. πρώτα ο ~, αν όλα πάνε καλά, με τη βοήθεια του Θεού: Tο καλοκαίρι σχεδιάζουμε ένα ταξίδι στο εξωτερικό, πρώτα ο ~. ο ~ να δώσει*. έδωσε* ο ~ / να μην το δώσει ο ~. χαρά* Θεού. (λόγ. έκφρ.) Θεού θέλοντος* (και καιρού επιτρέποντος). (απαρχ. έκφρ.) ελέω* Θεού. ΦΡ ο ~ να με βγάλει ψεύτη*. ο ~ να βάλει το χέρι* του. απ΄ το Θεό να τό βρεις*. δεν έχει το Θεό του, για αλλοπρόσαλλο, αναξιόπιστο άτομο. ο ~ ξέρει* / ένας ~ ξέρει*. έχει* ο ~. …κι άγιος* ο ~. τέρμα* Θεού. ερημιά* του Θεού. ποιος είδε το Θεό και δε φοβήθηκε, για το φόβο, το δέος που προξενεί το ξέσπασμα της οργής, του θυμού κάποιου. (δε) βλέπω Θεού πρόσωπο*. οργή* Θεού. φωνή* λαού οργή Θεού. ο ~ και η ψυχή* του. μετά φόβου* Θεού. το Θεό μπάρμπα* να ΄χεις. ΠAΡ Ο ~ αργεί, μα δε λησμονεί, η θεϊκή δικαιοσύνη επέρχεται αργά ίσως, αλλά σίγουρα. Aρνί που βλέπει ο ~, ο λύκος δεν το τρώει, οι κακοί δεν μπορούν να βλάψουν αυτούς που προστατεύει ο Θεός. H κότα πίνει νερό, κοιτάει* και το Θεό / τον ουρανό. Tο πολύ το Kύριε ελέησον το βαριέται* κι ο ~. || η γενική του Θεού, για να δηλωθεί κτ. το φυσικό, το αγνό, το αθώο: Nεράκι / βροχούλα / πλάσμα του Θεού. Άνθρωπος του Θεού, για κληρικό ή θεοσεβή.

3. (στις πολυθεϊστικές θρησκείες) ο καθένας από τους θεούς ως προσωποποίηση φυσικών όντων και αντικειμένων ή αφηρημένων ιδεών και αισθημάτων: Οι θεοί των Aιγυπτίων / των Ελλήνων / των Ρωμαίων. Οι δώδεκα θεοί του Ολύμπου. Ο θεός του Άδη, ο Πλούτωνας. Ο θεός του πολέμου, ο Άρης. H θεά της σοφίας, η Aθηνά. H θεά του κυνηγιού, η Άρτεμη. Ο θεός του έρωτα, ο Έρωτας. H θεά της ομορφιάς, η Aφροδίτη. Ο θεός της φωτιάς, ο Ήφαιστος. Για τους πρωτόγονους λαούς οι βράχοι, τα ζώα, τα δέντρα ήταν θεοί. || Tους προστατεύει ο θεός των ερωτευμένων / των φτωχών / των κατατρεγμένων. Ο θεός της Ελλάδας / των Ελλήνων είναι μεγάλος. (απαρχ. έκφρ.) ανάγκα και θεοί πείθονται*. ΦΡ θεοί και δαίμονες, όλοι γενικά, οι πάντες: Tους κυνηγούσαν θεοί και δαίμονες. Aπειλεί θεούς και δαίμονες. σε τι θεό πιστεύει; ή τι θεό λατρεύει;, ποιες είναι οι γενικές του πεποιθήσεις, αντιλήψεις; από μηχανής* θεός.

4. (μτφ.) α. για κπ. ή κτ. που αγαπάμε, εκτιμάμε μέχρι υπερβολής: Tον είχαν Θεό τους. Tο χρήμα είναι ο ~ του. β. για πρόσωπο εξαιρετικής ωραιότητας: Aυτή η γυναίκα είναι θεά. Θεούλης ο YΠΟKΟΡ. (επιφ. έκφρ.) Θεούλη μου, για επίκληση του Θεού. [αρχ. θεός, θεά· Θε(ός) -ούλης]

Προτεινόμενα βιβλία

Henry G. Liddell-Robert Scott, Μέγα Λεξικόν της Ελληνικής Γλώσσης, Σιδέρης, Αθήνα χ.χ.
Ιωαννίδης, Γεώργιος, «Το πρόβλημα του Θεού από της φιλοσοφικής επόψεως». Ζήνων 2 (1981), 119-124
Γεωργοπούλου-Νικολακάκου, Ν., Η φιλοσοφική κατανόηση του θείου στην Ελλάδα. Από τον Όμηρο ως το διαφωτισμό, Αθήνα, 1985.
Παναγιώτης Χρήστου, Το Μυστήριο του Θεού, Κυρομάνος, (Θεσσαλονίκη 1991).
Εγγλεζάκης, Βενέδικτος, «Η μεταπροβληματική της υπάρξεως του Θεού». Ζήνων 2 (1981), 111-117.
Σαλλούστιος, *Περί των Θεών και του Κόσμου, Ανοιχτή Πόλη, Αθήνα 2002, ΙSΒΝ 960-7748-31-Χ
Davies, P., Θεὸς καὶ μοντέρνα φυσική, Μεταφραστής: Τσουκαλίδης, Θ, Πρόλογος – Εἰσαγωγὴ: Μπιτσάκης, Εὐτύχης, εκδ. Κάτοπτρο, Αθήνα, 1988
Debray, Jules Régis, «Ἡ ἰδέα τοῦ Θεοῦ», Ἐλευθεροτυπία, 22/12/2002, σσ. 24-25

Διαλέγεις και παίρνεις όποιον θεό προτιμάς σύμφωνα με τα γούστα σου και αν έχεις αρκετή δόση μαζοχισμού και πολύ χρόνο για πέταμα, μπορείς να διαβάσεις τα προτεινόμενα βιβλία ή από την άλλη μπορείς να αφήσεις τους θεούς στον κόσμο τους και να αρχίσεις να δημιουργείς τον δικό σου κόσμο. Μόνο μακριά από κάθε ενεργειακό βαμπίρ, θεϊκό ή μη μπορείς να τα καταφέρεις.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

205 σχόλια στο “Υπάρχει ΘΕΟΣ; Ποιός απ’ όλους είναι;”
    1. Τ9 εχω πει 100 φορες !
      ΔΕΝ πιστευω καπου
      ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ
      ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
      γκεγκε ???

      1. πιστευεις στο απολυτο τιποτα δηλαδη,οτι με το θανατο σου τελειωσες.κ αυτο θεωρειται εξυπναδα.κανονικα θα πρεπε να ντρεπεσαι γι αυτα που λες!

          1. ΤΟ
            ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ
            ΕΣΥ ΤΟ ΑΚΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ????
            αι σε κανα ορυλα κι εσυ

          2. το "δεν πιστευω σε τιποτα" εχει την ιδια σημασια με το "πιστευω σε ενα τιποτα".αϊντεεε σχολειο πηγες?

  1. Παιδια εμενα που με λεει δεκαχρονο ειμαι πενηντα χρονων εχω βιωσει την παρουσια του Αγιου Εφραιμ χωρις να ξερω οτι υπαρχει αυτος ο Αγιος με καθοδηγισε μεσο ονειρων που ηταν το μοναστηρι του και οταν πηγα εμεινα αφωνη !!!!!ειναι μεγ ιστορια !!!!!!δεν αξιζει να του απανταμε και να προσπαθουμε να τον βοηθισουμε σας παρακαλω πολυ δεν αξιζει ας το σταματησουμε!!!!χρονια πολλα και η Παναγια μας που γιορταζει να μας βοηθα παντα σε ολες τι δυσκολιες μας!!!!!!!!

    1. Καλα πιστο δουλικο !
      Μην απαντας !
      αλλωστε δεν εχεις γνωμη για θρησκειες και θεους αλλα για φαντασματα και οπτασιες (αυτα ειναι πραμματα του διαολου συμφωνα με τους "πατερες" σας)

    2. Περνουσα μια περιοδο δυσκολη γεματη αγχους θα σου πω λοιπον μερικα ακομα για την βοηθεια του Αγιου Εφραιμ στη ζωη μου!!!!!!!!!!!!!μυριζα ενα θεσπεσιο αρωμα σα λεμονανθους οταν εμπενα σπιτι μου χωρις να ξερω πως ειχα την εικονα του στο σημειο εκεινο !!!!!!!!!!ονειρευτικα τονΑγιο να μου λεει να εξομολογιθω ντυμενος ολολαμπρος οπως ειναι στην εικονα πανω απο την λαρνακα στο μοναστηρι του!!!!!!ενα παπα να κρατα το ευαγγελιο και το σταυρο(ο σατανας λες να ηταν)και θεραπευτικα απο κατι που με τυρανουσε καιρο!!!!!!!!!!και αλλα ονειρα που παντα μου εφερναν κατι καλο!!!!!!!σε θεματα που με αγχοναν!!!πηγα για καποια εγχειρηση του παιδιου μου και πριν περασα να αναψω κερι στη χαρη του στην αυλη βλεπω δυο παπαδες ο ενας χονδρς και ο αλλος ψηλος και αδυνατος και λεω τοτε μεσα μου οτι σαν αυτον τον αδυνατο επρεπε να ειναι ολοι οι παπαδες!!!!!!!(κατακρινω και γω πολλα βλεπεις!!!)οταν φυγαμε μπηκα να παρω εικονιτσες και τοτε βλεπω πως η μορφη της εικονας ηταν ιδιος ο παπας της αυλης που συναντισαμε!!!!!πηγαν ολα καλα αλλα και σε αλλα πολλα ηταν διπλα στην οικογενεια μου !!!!!!ναι οι γεροντες λενε να μην πιστευομε στα ονειρα!!!!!!αλλα εσυ τι λες αν ηταν ο σατανας θα με οδηγουσε βημα βημα στη νεα μακρη απο το αλλο ακρο της ελλαδος θα μου ελεγε να εξομολογηθω???????και θα μου μαθαινε ενα αγιο ???????????αν ειναι απο τον σατανα να μας μαθαινει τους αγιους μας χαιρομε γιατι και αυτος πιστευει στην δυναμη τους και γω γνωρισα ενα αγιο που δεν τον ηξερα καν οτι υπαρχει!!!!!!!!και τωρα ειναι ο προστατης μας !!!!!!σου ευχομε να το ζησεις για να δεις πως οτι και να κανουν οι παπαδες και οτι αλλο λες δεν θα σε αγγιζει τιποτα γιατι εσυ ΞΕΡΕΙΣ οτι υπαρχει ο Θεος και οι αγιοι του το εχεις νιωσει στο πετσι σου αρα ολα τ αλλα ειναι αερας!!!!!!!αυτο που εζησα το ξερουν μονο οι δικοι μου ανθρωποι και δε μ αρεσει το περηφανευομε !!!!!!!!!ειναι δικο μου ιερο ντοκουμεντο θειας βοηθειας!!!!!!και απλα επειδη δεν με ξερεις σου το λεω για να καταλαβεις γιατι υπερασπιζωμε την ΠΙΣΤΗ μου τοσο πολυ!!!!!!!ευχομε να προστατευει παντα ολο τον κοσμο και η ΠΑΝΑΓΙΑ μας που σημερα η χαρη της γιορταζει εκει στη νεα μακρη που ειναι εκλησουλα της μολις μπαινουμε δεξια στην αυλη του Αγιου Εφραιμ!!!!!!!!!!γεια σου φιλαρακο απο πενηνταχρονο απο την αλλη ακρη της χωρας μας που δεν ζηταει πλεον αποδειξεις για τον Θεο γιατι τις ειχε απλοχερα !!!!!!!καλη Ανασταση

      1. ΡΕ
        ΔΕΝ υπαρχουν αγιοι ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ !!
        ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ !!
        ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΕΣΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙς ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙς , ΑΛΛΑ
        ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΕ ΟΛΕς ΤΙς ΘΡΗΣΚΕΙΕς !!
        ΕΑΝ ΗΣΟΥΝ ΙΝΔΗ ΘΑ ΘΕΩΡΟΥΣΕς ΟΤΙ ΣΕ ΒΟΗΘΑΕΙ Ο ΣΙΒΑ (πχ) !
        ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ !!
        Τελος εγω ΞΕΡΩ πολυ καλα οτι υπαρχει Ων – μη ΩΝ αλλα ο γιαχβε και οι εβραιγενεις θρησκειες (και ολες βασικα) ειναι για τα μπαζα !!

    3. Ρε ζουδι….παρτο χαμπαρι εμεις εχουμε ζωντανους Αγιους….τοσο πολυ τον χαζο παριστανεις???
      Εχουμε τους Αγιους μας…..καλα καλα αυτους που εμεις θεωρουμε Αγιους……και θα κυτταμε τι κανουν οι Ινδοι???
      Αυτοι προσκυνουν δαιμονια τι δεν καταλαβαινεις ασχετε???
      Κυριε κυριε γιατι ενω δεν εχουν κριθει ειναι Αγιοι???γιατι ετσι μας αρεσει ρε…..εχεις προβλημα???
      Να λοιπον που γνωρισα και καποιον που ξερει απο μπαζα……και επειδη ξερει απο μπαζα νομιζει οτι ξερει και τον λογο του Χριστου.
      Ισα ρεεεεε…πολυξερε
      ενας απ'τα ιδια

      1. δαιμονια !
        χαχαχαχαχ
        δλδ οι αγιοι που εσεις
        ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ τι ειναι ????
        χαχαααχαχαχα
        εχεις πολυ πλακα !!
        ετσι γουσταρω !!
        ΦΟΒΕΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ !!
        ΥΓ. δαιμων απο το δαημον = ο γνωστης
        αντιθετο που χρησιμοποιουμε και σημερα ,
        αδαης =αυτος που δεν ξερει
        , σαν εσενα ενα πραμα
        χαχαχαχαχαχα

    4. 27 Μαρτίου 2014 – 12:32

      ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟς ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΝ ΠΗΡΕς ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΚΗ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗ !!!
      ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!

    1. Πες κι εσυ καμια μαλακια που εισαι τοσο εξυπνακιας !
      για πες μου εσυ πιστο δουλικο ,
      αφου η μυριαμ ηταν ΤΟΣΟ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ και ενημερωθηκε και με τον κρινο-ευαγγελισμο κλπ
      ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΡΗΣΕ ΤΗΝ ΡΗΤΗ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΕΙ ΤΟΝ ΜΕΣΣΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ??????????????
      αι πες καμια μαλακια κι εσυ !
      μπορεις !

      Ζ

    2. Ρε ΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ…..Ξυπνα επιτελους….δεν βαρεθηκας???ολο ερωτησεις εισαι…..θα σε χρεωνω παφ και ταληρο….κανονισου.
      Με τοσες ερωτησεις ταχαμου εξυπνες θα μεινεις ρεστος…..
      Το ονομα του ειναι και Εμμανουηλ ….πως δεν το ξερεις…..ααααα!!!!σε πιανω αδιαβαστο……αυριο με τον κηδεμονα σου.
      Ενας απ'τα ιδια

      1. dhladh o παναγαθος πανσοφος παντοδυναμος κλπ κλπ τι ειναι ????
        καμια πεθερα που βαζεις και το 2ο ονομα για να μην κλαιει ????
        ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ
        σε μεγαλη εκτιμηση τον εχετε τον θεο σας !!
        τεσπα για να σοβαρευτουμε και δεν τα γραφω για σενα
        "ενας που ειναι εγκαθετος"
        το ΘΕΜΑ ειναι
        1) οτι τα κειμενα ειναι κουλουβάχατο , ραμενα και μπαλωμενα απο εδω κι απο εκει
        2) ΔΕΝ μπορεις να εισαι συμφωνος (καλος χριστιανος) με κατι που ειναι και ασπρο και μαυρο
        3) ΔΕΝ ξερετε τα κειμενα που πιστευετε
        4) υπερασπιζετε ΠΑΡΑΛΟΓΑ πραμματα επειδη σας εχουν κανει πλυση εγκεφαλου
        5) ΔΕΝ λεω οτι ειστε κακοι ανθρωποι
        βασικα ΔΕΝ υπαρχουν κακοι ανθρωποι , κακους τους-μας κανουν οι καταστασεις και αυτοι ακριβως οι δογματικοι διαχωρισμοι
        6) ΔΕΝ εχουμε κατι να χωρισουμε
        απλα φερθειτε υπευθυνα και ηθικα συμφωνα με το πνευμα σας και αυτο που θεωρειται ΕΣΕΙΣ σωστο
        ΔΕΝ ξερει ΚΑΝΕΝΑΣ καλυτερα απο εσας τον εαυτο σας
        τελος να πω το παραδειγμα με τον βουδα που κοροιδευε τους μοναχους
        και οταν το ρωτησαν γιατι τους κοροιδευει ειπε
        γιατι καθονται διπλα στην πηγη και πουλαν νερο στους διαβατες ενω ΟΛΟΙ εχουν προσβαση στην πηγη.
        ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
        Ζ

    3. Ρε ΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ δεν εχεις μυαλο καθολου???αυτες ειπαμε ειναι οι ιδιοτητες του Θεου που μεσω αυτων προσπαθουμε να τον περιγραψουμε μηπως και τον αντιληφθουμε καλυτερα…..ειναι Αγαθος λεμε Ππαναγαθος….ειναι Δυνατος λεμε Παντοδυναμος..κλπ.τι δεν καταλαβαινεις….και τον καταλαβαινουμε μεσω των ενεργειων των ιδιοτητων Του.
      Αυτο δεν κανουμε οταν περιγραφουμε και εναν ανθρωπο???λεμε ειναι δυνατος,αγαθος,πονηρος,εγωιστης κλπ.μας δουλευεις λοιπον???
      ΛΟΙΠΟΝ…
      1)το οτι τα κειμενα ειναι κουλουβαχατα κλπ.ειναι αποψη σου που δεν μας ενδιαφερει κι ολας.
      2)συμφωνω οτι ειναι δυσκολο να εισαι καλος χριστιανος γτ θελει συνεχη αγωνα εναντιον των παθων και οχι γτ ταλεει μια ασπρο μια μαυρο.Αυτο δειχνει και την αγνοια σου η την μη κατανοηση οσων διαβαζεις.
      3)τα κειμενα τα ξερουμε αναλογα με την δυνατοτητα του καθενος στην κατανοηση και την μνημη….δεν λεμε οτι ειμαστε ξερολες σαν εσενα.
      4)δεν υπερασπιζομαστε παραλογα πραγματα….παραλογα φαινονται σε σενα που δεν τα κατανοεις….για νασαι χριστιανος θελει αγωνα….ναχεις κωλο απο κρανια…..γτ νομιζεις οτι λιγοι ειναι πραγματικοι χριστιανοι…..μονο στα ωπα ειμαστε ολοι πρωτοι…..στη διορθωση του εαυτου μας τελευταιοι.
      5)ουτε εγω λεω οτι εισαι κακος ανθρωπος απλα δεν κατανοεις σωστα τα πραγματα…..δες τι ειναι δογμα πρωτα και μετα μιλαμε…ειναι σαν να λες αααα….δυο καθετες γραμμες δεν μας δινουν γωνια 90 μοιρων αλλα 60…..τι να πουμε παρακατω…αυτος ο κανονας ειναι δογμα στην γεωμετρια…..τι δεν καταλαβαινεις λοιπον…..και αυτα μας χωριζουν στα πιστευω μας …δεν παμε να σκοτωσουμε τον αλλο γτ πιστευει στο βουδα.
      6)εδω συμφωνουμε απολυτα…..αυτο σου λεω και γω τοσο καιρο….ελευθερα να πιστευει οπου θελει ο καθενας και να τα εφαρμοζει στην ζωη του χωρις να ενοχλει κανεναν.
      Καλος ο βουδας αλλα προτιμω τον Χριστο πειραζει???
      Ο πιστευων εις Εμε εχει ζωην αιωνιον……..πειραζει που το πιστευω???
      Ενας απ'τα ιδια

      1. 1) κουλουβαχατα , στο εδειξα παραπανω ΚΑΙ με τα ευαγγελια ΚΑΙ με τις εντολες
        2)ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΗΡΕΙ΅ΑΝΤΙΚΟΡΟΥΟΜΕΝΕΣ ΕΝΟΙΕΣ
        ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ
        3)ΣΚΑΤΑ ΞΕΡΕΤΕ !
        ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΟΣΟΥς ΡΩΤΑΩ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ
        4)ΟΤΑΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΠΡΟ , ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ
        5)Δεν υπαρχει καN δογμA στις επιστημες
        αξιωματα υπαρχουν που ειναι ΑΡΧΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ για να συνενοουμαστρε καθως ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ !
        6)Ελευθερα κι εγω σοπυ λεω οτι πιστευετε ΜΠΟΥΡΔΕΣ
        η αρχικη παραδοχη του εξ αποκαλυψφεως θεου στον αβρραμ (να μην τον χαρακτηρισω καλυτερα) ειναι για γελια και για κλαματα
        Κι ο βουδας και ο Ανθρωπος στον οποιον βασιστηκαν τα σοφα λογια του χριστου , ο απωλονιος τυανεας και ΟΛΟΙ οι αλλοι σοφοι-ψαγμενοι , τα ιδια λενε και προσπαθουν να δειξουν στον πολυ κοσμο οτι ΕΜΕΙΣ σαν κοινωνια ειμαστε οι δημιουργοι της πραγματικοτητας μας

    4. Ρε ΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ δεν βρισκει ακρη κανεις με σενα…..οτι και να σου λενε εκει εσυ…..να λες τα δικα σου και λογικο ειναι αφου αυτα πιστευεις και υπερασπιζεσαι……αλλα να υπαρχουν τοσα εκατομυρια ηλιθιοι που πεθαναν μαρτυρικα στο ονομα του Χριστου πρωτη φορα βλεπω……δλδ ηταν τοσο ανοητοι ολοι αυτοι και ακομα περισσοτεροι που ελιωσαν τα γονατα τους στην προσευχη για ενα τιποτα???για εναν ανυπαρκτο???
      Ρε ο πρωτος μαρτυρας του Χριστου χωρις να ηταν χριστιανος ηταν ο Σωκρατης…..
      Τελος παντων κανε οτι σε φωτισει ο Θεος.
      Ενας απ'τα ιδια

  2. Αγαπητε ΖΖΖΖΖΖΖ απαντησε μου !!!!!!!!!!
    Πως εξηγεις ολα τα παραπανω που σου ειπα ????????
    Πως εξηγεις χωρις να γνωριζεις να σε καθοδηγει καποιος να πας καπου που συναντας και αλλα ατομα απο κρητη εβρο γιαννενα τριπολη που με τον ιδιο τροπο βρεθηκαμε εκει ??????????ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ!!!!!!!!!!

    1. εδω δε απαντησε σε αλλα πιο απλα θα απαντησει σε σενα?αφου δεν ξερει τι του γινεται!

      1. gia πες ρε μεγαλε εσυ τι δεν απαντησα !
        που σας εχω ρωτησει ενα σκασμο
        δεν απαντατε
        και οταν απαντατε ειναι αφελεστατες οι απαντησεις
        οπως παραπανω που ξαναγραψα αλλα δεν βγηκε
        αντιμετωπιζει ο αλλος τον παναγαθο πανσοφο κλπ κλπ σαν πεθερα που θα βαλειθ και 2ο ονομα να της κανει την χαρη !!
        σε μεγαλη εκτομηση τον εχετε τον θεο σας !!
        ————————–
        "με τον ιδιο τροπο βρεθηκαμε εκει ?????"
        καταρχας δεν σε πιστευω
        αλλα και να σε πιστευα ισως να σας οδηγησε καποια "ανωτερη συνειδητοτητα" ! δεν ειναι και απιθανο
        ΔΕΝ ειμαι εγω που αποκλειω "δυναμεις" που δρουν αλλα Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΑΣ !!
        γκεγκε ???
        α ξεχασα αν ειναι οντως ετσι γραψτε μερικα ευυαγελια και καντε μια καινουργια θρησκεια !!
        αφου εχετε τον ιδιο τροπο θα εχετε και καλυτερη συγκριτικοτητα απο τους ευαγγελιστες !
        😉

        1. τωρα μας εκαψες κ τα υπολοιπα εγκεφαλικα κυτταρα.
          και απαντησεις εχεις παρει σε ολες τις ερωτησεις σου κ επειδη δε σου αρεσουν ,η βλεπεις οτι εχουμε δικιο κ ο εγωισμος σου δε σ αφηνει να το παραδεχτεις ,τα λες αφελη.στην αρχη δεν ηξερες καν οτι ο Ιησους λεγεται κ Εμμανουηλ κ τωρα που το μαθες παλι δε σου αρεσε!

          1. ΦΟΒΕΡΗ η απαντηση σου μια φορα ακομα !!!
            ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ Η ΕΠΟΧΗ ΕΕ !!
            μια εσωκλειστη σε ναο
            καργα πιστη
            που την επισκεφτετε και αγγελος με κρινο
            και γενναει αμμωμα
            ΔΕΝ ΤΗΡΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ !!!
            α παγενε ρε !!
            και το 2ο ονομα ειναι κατα πασα πιθανοτητα μετα φυτεμενο κι αυτο

          2. τι αλλο να απαντησει κανεις στις βλακειες σου?
            "και το 2ο ονομα ειναι κατα πασα πιθανοτητα μετα φυτεμενο κι αυτο" ακριβως,δικες σου υποθεσεις κανεις!κ θες να συζητησουμε κ σοβαρα?αντε ρε απο δω!!

          3. ΣΤΟ ΦΥΤΕΜΕΝΟ ΚΟΛΗΣΕς ΕΣΥ !!!
            για πες για το 1ο ονομα ρε μεγαλε τη γνωμη σου !!

    2. Ανωτερη συνηδητοτητα!!!!!!!!!!δεν περιμενα να με πιστεψεις αφου και γω στην αρχη δεν πιστευα αυτα που εβλεπα!!!!!!
      Αλλα φιλε μου οταν επαναλαμβανοντε και ειναι τοσο αληθινα σιγα σιγα το πιστευεις ξερεις τι ειναι στο ξεκαρφωτο να μυριζεις ενα αρωμα σε βιβλιο σε μερος που δε γινετε να υπαρχει κατι τετοιο !!!!!!!!!να βλεπεις το ονειρο σου ζωντανο μπροστα σου οχτακοσια χιλιομετρα απο σενα ????????να λυνοντε προβληματα σου που παλευες χρονια να λυσεις!!!!
      Ειναι δυσκολο να το καταλαβεις !!!!δεν εχω τιποτα να κερδισω που το λεω απλα εισε τοσο σιγουρος οτι δεν υπαρχει Θεος που ψαχνεις απο γυρο γυρο τις γραφες για να δικαιολογισεις την αρνηση σου ομως λαθος ψαχνεις !!!!!!!ψαξε στον απλο κοσμακι στις γριουλες και γεροντακια αλλα και σε νοσοκομια για να δεις αληθειες που δεν εχουν συμφερον απλα βιωματα βοηθειας του Θεου χωρις τυμπανοκρουσιες και παχια λογια!!!!!
      Μονο δακρυα στα ματια και ενα μουδιασμα σε ολο το κορμι απο την απροσμενη αυτη ανακαληψη του Θεου πλεον ως ζωντανο στοιχειο και οχι μονο στις γραφες και στα στοματα ρων παπαδων!!!!!!!!ευχομε να το ζησης με ολη μου την ψυχη !!!!!!!ειναιτοσο δυνατο που συνταρασει ολοκληρο το ειναι σου!!!!!!!!αναθεορεις τα παντα !!!!!!!!!!!

      1. ρε παιδακια λετε να μην τα εχω ψαξει αυτα που λετε
        εγω στο ΔΟΓΜΑ ΑΝΤΔΡΩ !
        ουσιατσικα ΚΑΝΕΝΑΣ κι απο εσας ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ γιατι οι πιο πολλοι δεν το ξερουν και οι υπολοιποι ΔΕΝ το παιρνουν σατ σοβαρα γιατι ειναι ανισοροπο
        αι καλημερα !

    3. Χαχαχαχαχαχα!!!!ρε ΖΖΖΖΖΖ με κανεις και γελαω….νασαι καλα που μεσα στη μαυριλα με κανεις και γελαω….
      Και κατα μυστηριο τροπο δεν θυμωνω παρ'ολο που σκας γαιδαρο…..χαχαχα!!!!
      Αυτοι οι χαρακτηρισμοι ρε ΖΖΖΖΖΖ που δινουμε στον Θεο ειναι οι ενεργειες που αντιλαμβανομαστε…..ειναι οι ενεργειες του Θεου σε μας…..αντιλαμβανομαστε 5 πραγματα και προσπαθουμε με την τυφλα μας να καταλαβουμε τον Θεο…..γινεται???αμ δε γινεται ρε ΖΖΖΖΖΖΖ……Ειναι ασυληπτος και ακαταληπτος……..αν μπορουσαμε να καταλαβουμε θα ημασταν και μεις θεοι….
      Αγιοι γινεσθαι…….ειπε……οχι θεοι.
      Μετα σου λεει ο αλλος την εμπειρια του και τσαμπουνας περι "ανωτερης συνειδητοτητας"και τριχες.
      Σου λεμε οτι εχουμε ζωντανους Αγιους και οχι δαιμονια εμεις και χαχανιζεις….
      Τελος παντων παω γτ εχω δουλεια….και στο πιο πανω θα σου απαντησω το βραδυ ενα ενα.
      Ενας απ'τα ιδια

        1. μπααα σε ζαλισε κιολας?εσυ κανεις εκατο ερωτησεις αλλα τα βρηκες σκουρα τωρα που ειδες οτι για ολα υπαρχει απαντηση!αφου δε σε παιρνει να πεις αλλες μπουρδες τι το συνεχιζεις?

    4. Που εψαξες δλδ????????και τι βρηκες??????πιστευεις δλδ οτι προερχοντε απο το Θεο αυτα που λεω??????Ποιο δογμα???????και τι σημαινει δογμα για σενα??????
      Και πως εχεις ψαξει ????????και γιατι ψαχνεις ????????τι ελπιζεις να βρεις?????δουλικα!!!!!!!!!δεν υπαρχουν φιλε μονο πιστοι δηλαδη αγαπησιαρικη σχεση με τον ουρανιο πατερα μας!!!!!

      1. ""δηλαδη αγαπησιαρικη σχεση με τον ουρανιο πατερα μας!!""
        αυτον τον εκδηκιτικο που εκδικιεται 3 και 4 γενιες ???
        τον γιαχβουλη ??
        ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΒΡΕ !!

        1. τωρα με το "μπεεε" απαντησες?αλλα βεβαια δεν εχεις τι αλλο να πεις.
          σχετικα με την εκδικητικοτητα του Θεου σου απαντησε ο ενας απο τα ιδια πιο πανω αλλα εσυ το χαβα σου!δεν καταλαβαινεις ελληνικα

          1. που ρε βουρλο ??
            που ειναι η απαντηση ??
            καντην κοπι και βαλτην ??
            ποσο γελοιοτητα πια ??

          2. ηταν στην αναρτηση "οσιας σοφιας της ασκητριας".εγω το θυμομουν.εσυ οχι γιατι δεν κατανοησες αυτα που σου ειπε,ουτε καν προσπαθησες.κ για να μη σε κουραζω οριστε το κοπι:
            Τωρα για τον ΖΖΖΖΖΖΖΖ.
            Ρε ΖΖΖΖΖΖΖΖ εχω βαρεθει να κολας σε εξυπναδες ενω σου τα εξηγω και παριστανεις παλι τον χαζο για να μου σπας τα νευρα.
            Ειδες πουθενα να λεω οτι τους τιμωρησε ο Θεος???ειτε τον ενα ειτε τον αλλο???τι ειναι ο Θεος μπαμπουλας να μας τιμωρει???
            Ολα ειναι αποτελεσμα των πραξεων μας και οταν μας βοηθα ειναι ειτε γιατι του το ζηταμε ειτε γιατι θελει ναενδυναμωσει την πιστη μας.
            Η εξηγηση δεν σου αρεσε….τι να σου κανω…..
            Δες αυτον τον φασιστα τον ουκρανο….τον τιμωρησε ο Θεος η ο θανατος του ειναι συνεπεια των πραξεων του….
            Μην κανεις τον εξυπνο λοιπον.
            Πρεπει να ξερεις οτι ο Θεος την ψυχη μας θελει και περιμενει μεχρι την τελευταια μας ανασα καρτερωντας την μετανοια μας.
            Και εκτος αυτου αυτο που βλεπουμε εμεις σαν τιμωρια μπορει ο Θεος να επιτρεπει να συμβει γιατι βλεπει οτι αυτο ειναι καλο για την ψυχη του.
            Κανεις δεν ξερει πως λειτουργουν αυτα σε βαθος χρονου.
            Απο την ρωμαικη κατακτηση μεχρι τωρα πως φθασαμε μεχρι εδω…..μεσω της εκκλησιας και της γλωσσας….λοιπον???εχει τροπο ο Θεος ακομη και το κακο να το μεταστρεφει προς οφελος μας…..δεν μπορει ο Παναγαθος να ειναι τιμωριτικος απεναντι μας.
            Αλλα κατα την συνηθη σου τακτικη ειναι μια βλακωδης εξηγηση και απορω γτ ακομη καθομαι και σου εξηγω.
            Αλλα μην εχεις την εντυπωση πως δεν μπορουμε να απαντησουμε….οχι πως τα ξερω ολα….δεν εχω τοσο καλη μνημη….αλλα να ξερεις η εκκλησια εχει απαντησεις επι ολων των θεματων που αφορουν τον ανθρωπο.
            Αυτα ρε ΖΖΖΖΖΖΖ…..Αντε κανε μια εξυπνη αποριψη τωρα να ερθεις στα ισα σου.
            Ενας απ'τα ιδια…

          3. κατεβατο ολοκληρο εκανες
            ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΝΤΙΠ !!!
            γενικοαεροαπεραντολογια επι των ιδιων και των ιδιων ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΗΛΗΘΙΟΤΗΤΩΝ , απο δικες σας ερμηνειες !!
            ΜΠΠΠΕΕΕΕ λοιπον !

    5. Κουραγιο φιλε θα σου περασει!!!!!!!!!!!
      Μην πιεζεσε τοσο !!!!!!!
      Ειναι κριμα !!!!!!!!!
      Μπαιιιιιιιιιιιιιιιι σου!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Σε βαρεθηκα !!!!!!!!!!!!!!
      Καλο ψαξιμο καποτε θα βρεις την αληθεια ειμαι σιγουρος!!!!!!!!!
      Παρε να διαβασεις και Ο ΓΕΡΩΝ –ΣΚΕΥΟΣ ΕΚΛΟΓΗΣ τον ΠΑΙΣΙΟ
      ΤΟΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟ απο μενα ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!

    6. Ρε 12.00 καλα το πας το βελασμα……και λες μετα εμας προβατα….χαχαχαχαχαχα!!!!!
      Ρεεεεεε…..εκτος απο να βελαζεις ξερεις τιποτ'αλλο???
      Ενας απ'τα ιδια

    7. Για το Χριστος γραψε στο γκουγκλ ετυμολογια της λεξης και θα σου λυθει η απορια.
      Αλλα θα σου δωσω μια συμβουλη και αν θες την ακολουθεις…..να ξερεις οτι ειναι αλανθαστη….
      Καθε φορα που εχεις οποιοδηποτε προβλημα και εισαι σε διλημα να λες….τι θα εκανε ο Χριστος στη θεση μου???θα ψαχνεις ειτε στο ευαγγελιο ειτε στα γραπτα των πατερων της εκκλησιας και θα βρισκεις απαντηση……ειναι λιγο δυσκολο για καποια θεματα αλλα απαντηση θα παρεις.
      Να ξερεις οτι επειδη ο Θεος ξερει τα εσωψυχα μας με τον τροπο του μας οδηγει σε πραγματα που επιθυμουμε αλλα πολλες φορες λογω εγωισμου δεν τα βλεπουμε…..ξερει αυτος τι ειναι καλο για μας.
      Και θα σου πω και κατι αλλο….οταν ζητας κατι απο τον Θεο παντα να βαζεις ασφαλιστικη δικλιδα…..δλδ να λες αν ειναι για το καλο μου να γινει αλλιως να μη γινει.
      Γιατι πολλες φορες αυτο που ζηταμε μπορει να μας ζημιωσει ειτε οικονομικα ειτε πνευματικα ειτε κοινωνικα ειτε προσωπικα κλπ.
      Αυτα τα λιγα και αν θες ακους αλλιως προσπερασετο και πηγαινε εκει που θελει η καρδια σου.
      Ενας απ'τα ιδια

    8. προς 4.35 στη γλωσσα του μπας και καταλαβει.
      μπεεεε….μπεεε….μπεμπεεε….μπεεεεεε…..μπε…..μπε…μπεεε….μπε.
      Ενταξει???τωρα μιλησα στην γλωσσα σου και μη μου πεις οτι δεν καταλαβες και τωρα….
      Ενας απ'τα ιδια…..και κατι αλλο που δεν ακολουθεις αρχαιοπληκτε……γηρασκω αει διδασκομενος…..σου λεει κατι???
      Τι εγινε….τα εμαθες ολα???
      Για βαλε μια ταξη στο μυαλο σου εκτος και αν εισαι μικρος οποτε ελειψει εμπειρειων δικαιολογεισαι.
      Ενας απ'τα ιδια

  3. Για τον 1.52.
    Ρε κοκορομυαλε αυτα ισχυαν για την προ Χριστου εποχη οταν ηταν στην κατασταση του "οφθαλμον αντι οφθαλμου"τον χαζο παριστανεις παλι ???αυτα τα ειπαμε σε αλλα σχολια τα ιδια θα λεμε συνεχως?
    Για τον 1.44.
    Εμεις φιλε ως προβατα απο τα 16.500 χιλιαδες φυτα που εχουμε ξερουμε ποια να τρωμε.Καποιοι σαν εσενα ομως δεν ξερετε να διαλεγετε και σαβουρωνετε τα παντα με αποτελεσμα να εχετε παραισθησεις και να μην ξερετε τι σας γινεται και η κουβεντα σας ειναι ενα μπεεε και τιποτα αλλο.
    Θα το ξαναπω.
    Τυφλοι τυφλους οδηγειτε
    Ενας απ'τα ιδια

    1. κοκοροπροβατεξ !
      ΙΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΙΝΗ !
      δλδ η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
      μπεεεε?
      α σορι
      καταλαβες ή να το ζωγραφισω ??
      τα παραπονα στην θρησκεια σου !!
      τα γυρνατε συνεχεια οπως σας βολευει
      αλλα ΚΟΝΤΕΥΕΙ Η ΩΡΑ !!

    2. Ρε αφου εισαι ασχετος…..τραβα με τα κουβαδακια σου….
      Εμεις τα γυρναμε η εσυ δεν ξερεις τι σου γινεται…..δικαιολογεισαι ομως λογω αγνοιας.
      Τραβα τωρα στον Δια μια βολτα να του εκφρασεις τα παραπονα σου….πες του τα προβατα δεν μ'ακουν…..και κλαψε πλαι του.
      Ενας απ'τα ιδια

      1. πες εσυ ρε σχετικε !
        ΔΕΝ ειναι ετσι ??
        ΜΟΝΟ μπουρδολογια
        και βελασματα ???
        χαχαχαχαχαχαχα

        1. μονο εσυ βελαζεις εδω μεσα.οι αλλοι σου απαντουν με επιχειρηματα.εσυ λες αποψεις αλλων που διαβαζεις στα διαφορα ποστ,ουτε καν ειναι αποτελεσμα δικων σου σκεψεων.

          1. κανε κοπι ΕΝΑ επιχειρημα και βαλτο απο κατω ρεεεεεεε
            αι ζλαπια !!!
            τα χετε χασει ντιπ !
            σας ερχεται !!!

    3. Ρε 11.27 εμεις συνεχως απανταμε και ολο π@π@ριες λετε…..παρε λοιπον φορα καθως ερχεσαι να μας κλασεις τ@ρχιδι@.
      Εεε μα πια!!!!
      Ενας απ'τα ιδια

  4. Ας τον τυφλο στην τυφλα του και μην τον συνεφερνεις !!!
    Τι κρυβει μεσα στο μυαλο ενος τυφλου δεν ξερεις!!!
    Βαρυ σκοταδι επικρατη στο βαθος της ψυχης του !!!
    Και φως δε βλεπει πουθενα σε καθε κινηση του!!!
    Τον κακομηρη προσπαθει να φανταστει πως βλεπει !!!
    Ομως σκονταφτει συνεχως και στα πηλα ολο πεφτει!!!
    Εχει ο Θεος να λυπηθει και να τον ελεησει !!!
    Πριν απ το τελος του κι αυτος να παει να ΚΟΙΝΩΝΙΣΕΙ!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

  5. 4:35 επειδη δε σου αρεσουν οι απαντησεις δε σημαινει οτι ειναι αερολογιες.ρωτας σου απανταμε κ οταν δεν εχεις τι να πεις επειδη βλεπεις οτι εχεις αδικο,λες ενα μπε κ καθαρισες!αφου βλεπεις οτι δε σε παιρνει μη το συνεχιζεις γιατι ξεφτιλιζεσαι.

    1. Βεβαια….οταν δεν εχετε τι να πειτε το βουλωνετε και βελαζετε…..ισα ρεεεεεε
      Ενας απ'τα ιδια

  6. Η ομορφια της πιστης μας που στην καρδια φωλιαζει!
    Βγαινει επανω στο χαρτι και βαριαναστεναζει!
    Θελω να πω πως ο Θεος ειναι παντα μαζι μας
    Σε καθε δυσκολια μας σε καθε αναπνοη μας!
    Ανοιγει δρομο στη ζωη και παντα προστατευει
    Τον καθε ενα απο μας κι ολους μας λατρευει!

    1. εγώ γαρ ειμι Κύριος ο Θεός σου, Θεός ζηλωτής, αποδιδούς αμαρτίας πατέρων επί τέκνα, έως τρίτης και τετάρτης γενεάς τοις μισούσί με

      με τις υγειες σας !

    2. Ρε εισαι αδιορθωτος…..αυτα ολα αφορουσαν τους ανθρωπους πριν την ελευση του Χριστου οταν για να υπακουσουν στο θελημα του Θεου χρειαζοταν ο φοβος.
      Τωρα η σχεση Θεου και ανθρωπου δεν βασιζετακ στον φοβο αλλα στην ΑΓΑΠΗ και προσπαθουμε να κανουμε το θελημα Του απο αγαπη γιατι ειμαστε παιδια του ….τι δεν καταλαβαινεις???τοσο δυσκολο διναι να το συλαβει το μυαλο σου???
      Εσυ οταν θελεις να ευχαριστησεις καποιον/α δεν κανεις το ιδιο???ετσι και μεις.
      Ρε τι ζουλαπι εισαι συ???
      Ενας απ'τα ιδια

      1. ανυε βρε βλακα που χρειαζοταν τον φοβο του θεου !
        η πιο πολιτισμεμενη κοινωνια υπηρχε τοτε στους ελληνιστικους χρονους !
        πανηλιθιοι τα εχετ πει πολλες φορες και τα πιστεψατε !

  7. Επειδή το αρθράκι το είδα πολύ καθυστερημένα δεν ξέρω αν βρεθεί άλλος να πάρει θέση στο δικό μου σχόλιο.Δεν άντεξα όμως με τόσα επιμέρους σχόλια που διάβασα και είπα να προσθέσω και το δικό μου.
    Λοιπόν…Κατά βάσιν μπορώ να πω ότι δηλώνω Χριστιανός.Μάχομαι και ενοχλούμαι όποτε ο Ιησούς δέχεται άδικες επιθέσεις και μάλιστα όταν γίνονται προσπάθειες γελοιοποίησής του.
    Όμως φίλοι υπάρχουν πράγματα που με ενοχλούν.

    Για παράδειγμα.Ο Ιησούς,δεν θα ήταν δυνατόν να υπάρξει,αν δεν υπήρχε ο Θεός ο γνωστός αυτός της Παλαιάς Διαθήκης…Από εκει και τις προφητείες θεωρητικά προέκυψε η ανάγκη καθόδου του Υιού του Ανθρώπου του Υιού του Θεού για μια Νέα Συμφωνία με τους Ανθρώπους (Καινή Διαθήκη)…

    Όχι,δεν έχω κάτι με τους Εβραίους ή την ιστορία τους που αναγκαστικά την κάνω σχεδόν δική μου.
    Κάπου δεν μου κολλάει καλά όμως ο Δημιουργός των Πάντων Θεός της Παλαιάς Διαθήκης!
    Γιατί εσάς σας κολλάει; Μα για σκεφτείτε;
    Τι σόι Δημιουργός ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ μπορεί να είναι,τι σόι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΥΝΑΜΗ,που συνομιλεί σχεδόν καθημερινά με μηδαμινά δημιουργήματα(μηδαμινά στην έννοια την ολότητας του Σύμπαντος) όπως ο Άνθρωπος;
    Να ψου ψου με τον Μωϋσή,να κουβέντες με τον Ηλία και όλους όσους γνωρίζετε…

    Και άραγε τι νοοτροπίας΄είναι ο "Δημιουργός" αυτός ο συντάξας τις υποτιθέμενες 10 εντολές;
    Ποιος δεν γνωρίζει τη ΔΕΚΑΤΗ που λέει τι;
    Διατάσσει να μην ζηλεύει κανείς ην περιουσία του ΠΛΗΣΙΟΝ (οριοθετώντας ως ΠΛΗΣΙΟΝ μόνο έναν ΑΝΔΡΑ προς έναν άλλο ΑΝΔΡΑ) και αυτό φαίνεται αφού περιγράφονται ως περιουσία ενδεικτικά τα εξής:( ΣΠΙΤΙ,ΔΟΥΛΟΣ,ΓΥΝΑΙΚΑ,ΟΝΟΣ!!!!)…

    Αυτά αν δεν τα έγραψε μόνος του ο Μωϋσής και του τα είπε Θεός η νοοτροπία αυτού του Θεού έμοιαζε μάλλον με εκείνη Έλληνα Κοτσαμπάση ή Φύλαρχου φυλής του Αμαζονίου!

    Πως να το κάνουμε.Μου φαίνεται λίγο δύσκολο να προέρχεται από τέτοια Θεϊκή Οντότητα ο Ιησούς.
    Από την άλλη,αν υφίσταται μεν Θεός,αλλά ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ δεν έχει με τα ανωτέρω,πλην της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ούτε καφενειακές συζητήσεις κάνει με προφήτες ούτε καθοδηγεί πλήθη,ούτε ζητά επισταμένως την δημιουργία τόπου λατρε'ιας και μάλιστα με ανάλογο ρουχισμό, τότε τίθεται αυτοδικαίως άλλο ερώτημα..

    Πώς από αυτόν τον ΑΛΛΟ ΘΕΟ(το Θεό που ΔΕΝ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ ούτε ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ) δύναται να προκύψει ο Υιός Ιησούς;
    Ένας Ιησούς που δηλώνει ότι ΔΕΝ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΑΛΛΆΞΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ(νόμο που θεωρητικά αντανακλούσε στο πρόσωπο ενός Βιβλικού Θεού και ΟΧΙ στο πρόσωπο ενός ΆΛΛΟΥ ΘΕΟΥ;)

    Αυτοί είναι οι προβληματισμοί μου και ευελπιστώ να συγχωρεθώ γι αυτούς ή να δοξάσω αυτούς…

    ΘΕΜΗΣ

  8. Οι Προφήτες Και Η Προφητεία

    http://www.tlig.org/el/messages/1053/

    Βρίσκω ευχαρίστηση στο κατοικητήριό Μου, 6 επειδή το Πνεύμα Μου αναπαύεται σε εκείνον που μέλλεται να μεταφέρει το Λόγο Μου. Ο προφήτης Μου, που νυμφεύθηκε την Αλήθεια, στέλνεται ως βασιλικός απεσταλμένος Μου σε κάθε άθλια γωνιά τούτης της γης για να σας ψάλλει: τη δικαιοσύνη, την καλοσύνη, την αγιοσύνη, την αρετή και για να υπενθυμίσει σε όλους σας τους Νόμους Μου. Να υπενθυμίσει σε κάθε άνθρωπο κάθε τάξης ότι:

    -Χρίσμα για τους φτωχούς στο πνεύμα, Εγώ Είμαι.

    -Εγγυητής του καλού σας, Εγώ Είμαι.

    -Φωτεινή Θεότητα και Πηγή Υπέρτατης Αγάπης, Εγώ Είμαι.

    -Κυρίαρχος και Νυμφίος όλης της πλάσης, Εγώ Είμαι.

    -Ανορθωτής και Λυχνάρι σώματος και ψυχής, Εγώ Είμαι.

    -Παρηγορητής γι'αυτούς που διώκονται για την επικράτηση

    της δικαιοσύνης, Εγώ Είμαι.

    -Βάλσαμο και θεραπευτική αλοιφή για τους αρρώστους

    και τους ετοιμοθάνατους, Εγώ Είμαι.

    -Και ότι είμαι ο Κύριός σας και ο Θεός σας αλλά και ο Φίλος σας, ο Σύντροφός σας και ο Πατέρας σας συγχρόνως.

    Προσφέρω, γενεά, αδιάκοπα τον εαυτό Μου σε σας, για να τελειοποιήσω την εικόνα σας που την έχετε τόσο παραμορφώσει και αμαυρώσει με όλες τις κακές σας πράξεις, τις αμαρτίες σας και την πεισματική αντίστασή σας στο να Με αναγνωρίσετε ως Πατέρα σας. Και αν σας προσφέρω αδιάκοπα τον Εαυτό Μου, είναι για να σας ανυψώσω με τη χάρη και με τη χάρη να αποκατασταθεί η όρασή σας, για να δείτε την αόρατη πραγματικότητα που ποτέ δεν φθείρεται. Για τον λόγο, αυτό αναδεικνύω προφήτες σύμφωνα με το καλόβουλο θέλημά Μου, με ένα λόγο από το Στόμα Μου, για να τους ενώσω με την Καρδιά Μου.
    … Δεν θα παραμείνω σιωπηλός όπως το θέλει ο διάβολος, όχι, αντίθετα θα συνεχίσω να αναδεικνύω προφήτες για να αναγγέλλουν και να καταγγέλλουν, για να φωτίζουν σα λυχνάρι εκεί που υπάρχει σκοτάδι. Τους μαθαίνω να είναι γενναιόδωροι και να Με ευχαριστούν ανταποκρινόμενοι μεγαλόψυχα στο Κάλεσμά Μου, ενώ τους κρατώ με τη σκέψη και την ενατένιση στην αγαπητική αγκαλιά Μου. Γεμίζω το στόμα τους με λατρεία και το πνεύμα τους με χαρά. Όπως το αίμα ρέει αδιάκοπα και αθόρυβα στις φλέβες του ανθρώπου χωρίς να ακούγεται εξωτερικά, με τον ίδιο ήσυχο τρόπο το Άγιο Πνεύμα Μου σε δίδαξε όλο αυτό τον καιρό Βασούλα, με τη Σοφία, για τη δική σου σωτηρία και τη σωτηρία των άλλων. Κι αν συνέβη μερικές φορές να σε επιπλήξω, ήταν για την πνευματική σου ανάπτυξη και την προκοπή σου.
    … Ήρθα για να αναστήσω τους νεκρούς σου ώστε να φτάσουν να Με αναγνωρίσουν ως Πατέρα τους, με τη δύναμη του Αγίου Μου Πνεύματος, επειδή μόνο με τη δύναμή Του μπορεί η Θεία Γνώση να αποκτηθεί και να αποκαλυφθεί σε εκείνους που επιλέξαμε, αφού έχουν το Άγιο Πνεύμα Σύμβουλο και Παιδαγωγό τους. Με τη δική Του δύναμη και όχι με την ανθρώπινη γνώση, 14 τους δίνεται η χάρη μέσω της νοημοσύνης τους, να διακρίνουν τον Τριαδικό Θεό και να συνομιλούν μαζί Του. Δεν υπάρχει κανένας επιδέξιος τρόπος που να προέρχεται από την ανθρώπινη λογική και να μπορεί να τους πείσει ότι δεν Με έχουν συναντήσει. Είναι σα να τους λέτε: "Είστε γυμνοί" ενώ εκείνοι ξέρουν ότι είναι ντυμένοι. Τους έχω ντύσει ο Ίδιος με τον Εαυτό Μου. Αλλά ο διάβολος ξεγέλασε τους αξιωματούχους Μου μέσα στην Εκκλησία και …
    ΤΑ ΕΠΤΑ ΔΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

    http://www.tlig.org/el/messages/948/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek