Μας απειλούν οι Τουρκάλες των F-16 αλλά ειναι τόσο καλές που κοπανάνε πάνω στους μιναρέδες δίπλα απο την κατοικία του Ερντογάν …Ακούστε την έκπληξη της Τουρκάλας ! Φαναταστείτε να την κυνηγάει πύραυλος ΄΄ΧΩΚ΄”
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της προσπάθειας προβολής μοντέρνου προσώπου από την ΤΗΚ, αποτελεί το εικονιζόμενο ρεπορτάζ της εφημερίδας Vatan. Οι κυρίες Burcu Şahinkaya και Züleyha Dombay ποζάρουν με τα F-16 τους. Η πρώτη μάλιστα αγαπά τόσο πολύ το..Αιγαίο που σύμφωνα με την εφημερίδα ονόμασε τον γιο της Ege Κοπάνησε τον Μιναρέ η Τουρκάλα χειρίστρια του F-16
Η εν λόγω πτήση ήταν μάλλον σχεδιασμένη στα 3500 πόδια (Minimum Safe Altitude) κάτι πού η χειρίστρια αψήφισε και κατέβηκε χαμηλότερα με αποτέλεσμα να περάσει κέντρο-σουβλάκι το μιναρέ. Πιθανότατα είχε ξεχάσει να τριμάρει/αντισταθμίσει σε ΕΟΠ (ευθεία οριζόντια πτήση), διότι το F-4E Phantom έχει στην ράχη του 6 δεξαμενές καυσίμου (fuel cells) και αναλόγως της ροής/κατανάλωσης καυσίμου κατά την πτήση αλλάζει το κέντρο βάρους και χρειάζεται συνεχώς αντιστάθμιση/trim. Έτσι έχει μια ελαφριά κάθοδο 2 μοιρών πού λίγο έλειψε να αποβεί μοιραία. Είναι αναμφισβήτητο ότι η Akgül πετάει από την ‘Α θέση και στη ‘Β θέση ο ΧΟΣ μιλάει με τα άλλα μέλη του σχηματισμού (Νο2-3). Ο ΧΟΣ αναλαμβάνει τις επικοινωνίες-ναυτιλία-όπλα ενώ ο χειριστής πετάει. Δεν γίνεται αντίστροφα διότι η ορατότητα του ΧΟΣ μπροστά, αλλά και στα πλάγια είναι περιορισμένη.
Η Τουρκάλα χειρίστρια είναι απασχολημένη με το να μετράει την απόσταση από το επόμενο steerpoint (το 11ο) και το οποίο αντιστοιχεί στο Hipodrom, στο οποίο διεξάγεται κάθε χρόνο η παρέλαση. Έτσι δεν βλέπει τους 2 μιναρέδες πού ξεπροβάλλουν ξαφνικά μπροστά της… Την παρ’ολίγο μοιραία στιγμή ο ΧΟΣ, πού μάλλον πρέπει να είναι Εκπαιδευτής στον τύπο, είδε στο HUD repeater τους μιναρέδες, ή τα άλλα μέλη του σχηματισμού να τραβάνε απότομα επάνω και τράβηξε το χειριστήριο πίσω. Αυτό το επαληθεύει η έκπληξη της χειρίστριας λίγο προτού χτυπήσουν (ουπ) στο δόξα πατρί το μιναρέ.
Το ραδιοϋψόμετρο (Combined Altitude Radar Altimeter) έγραψε στιγμιαία -0 καθώς πέρασε ακριβώς από επάνω και το σύστημα φωνητικής προειδοποίησης bitching Betty φώναζε Altitude-altitude! Μάλλον η ημισέληνος χτύπησε στο κέντρο του αεροσκάφους και δεν πήραν FOD (Foreign Object Damage) στον κινητήρα. Για να το επαληθεύσουν, βάζουν στοιχεία πίσω/idle για να δούνε εάν πήραν φωτιά (cold idle) στους κινητήρες J-79. Η είσοδος ξένου σώματος στην εισαγωγή θα μπορούσε να προκαλέσει φωτιά, οπότε και ο αρχηγός σχηματισμού τους λέει να σπάσουν για να αποφύγουν άλλα παρατράγουδα.
Έτσι μια παρολίγον “τεχνική βλάβη” επάνω από το σπίτι του Τούρκου πρωθυπουργού απεφεύχθει την τελευταία στιγμή..
Μετάφραση
Νο.3: Eίμαστε Νο.3 δεξιά μετά από σας
Νο1: Γυρίζω
Νο1 ΧΟΣ: Ναι
Νο1 Χειρ: 4,5
Νο1 Χειρ: 5,5
Νο1 Χειρ: 3,5.
Νο1 Χειρ: 3,5 νοιώθω ότι είμαστε πιο κοντά από ότι λένε τα νούμερα
Νο1 ΧΟΣ: Όχι όλα πάνε κανονικά K-K-S
No1 Χειρ: Όλα καλά?
No1 Χειρ: 3,5 οοοοοοο-ούπ
Bitching Betty: Altitude-altitude-altitude
No1 ΧΟΣ: Φέρε μανετες πίσω σε θέση Idle
Bitchhing Betty: Caution-caution
Νο1 Χειρ: Master caution……Oυφ
Νο3: Φάνηκε σε θέση idle ο κινητήρας
No1 ΧΟΣ: Είναι θέση cold idle.
Νο1 Χειρ: Είναι ακόμα αναμμένο το Master Caution?
Νο.3 Χωριστείτε
Νο.3 Ωραία
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Αχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!! Ιπταμενα ζωντοβολα!! Θα σκοτωθουν μονοι τους!! Αλλα τι περιμενεις? Απο τα μουλαρια ξαφνικα τους εδωσαν F4. Πιλοταρες!! Μπραβο! Αχαχαχα!!!
Σχόλιο 1: την τιμώρησε ο Αλλάχ, επειδή, αντί να βρίσκεται στο χαρέμ να περιμένει το "Σουλεϊμάν", αυτή πιλοτάρει τα αερόπλανα!
Σχόλιο 2: Αιγέας ο γιος; Μα αυτός πνίγηκε στο Αιγαίο (βούτηξε από το Σούνιο, βλέποντας το μαύρο πανί του Θησέα κλπ.). Δε μάς φταίει σε τίποτα το παιδάκι, δεν είμαστε χαιρέκακοι, αλλά, συμβολισμός βρε παιδί μου…!