Διαφημίσεις

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να καταλάβεις τις προσπάθειες χειραγώγησης σου. Ο βασικότερος είναι να καταλάβεις πως λειτουργεί ο εαυτός σου…

Ας αρχίζουμε λοιπόν με μια απλή βασική αντικατασκοπευτική εργασία…

Δε θα ξαναδείτε ποτέ πια τα σουπερμάρκετ ή τα μεγάλα εμπορικά καταστήματα με το ίδιο μάτι μετά από αυτό.

Η είσοδος είναι στα δεξιά, εντούτοις εσείς περπατάτε αριστερά.

Σε όλα τα σύγχρονα σουπερμάρκετ ο σκλάβος ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθήσει μια αριστερόστροφη φορά (αντίθετη από τους δείκτες του ρολογιού). Το 95% του κόσμου έχει μια ελαφριά ατελή ισορροπία: κλείνει προς τα αριστερά…Εάν αφήστε κάποιον μόνον του στην έρημο (μην το κάνετε), θα αρχίσει να στρέφεται τριγύρω κατά την αριστερόστροφη φορά. Αυτός είναι ο λόγος που ΟΛΑ τα σύγχρονα σουπερμάρκετ έχουν μια «αριστερόστροφη» διαρρύθμιση η οποία, παρεμπιπτόντως, έχει άλλες συνέπειες και κρυφές σημασίες όπως θα δείτε παρακάτω.

Γιατί ξεκινούν πάντα με φρέσκα φρούτα;

Ο πρώτος λόγος: είναι ότι οι άνθρωποι που μπαίνουν μέσα σε ένα σουπερμάρκετ έχουν τη τάση να διατηρήσουν την ταχύτητα που είχαν στο δρόμο και θα προσπερνούσαν έτσι χωρίς να παρατηρήσουν τα πρώτα εμπορεύματα, αν δεν τους σταματούσατε με μια έκρηξη χρωμάτων και μυρωδιών που μόνο τα φρέσκα φρούτα μπορούν να προσφέρουν. Ένας δεύτερος λόγος είναι να νιώσει αμέσως ο πελάτης τη σιγουριά ότι βρίσκεται σε ένα μαγαζί με «φρέσκα» και «καλά» πράγματα και όχι σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα με αμφισβητήσιμης ποιότητας προϊόντα.

Σημειώστε ότι η διάταξη των φρούτων και των λαχανικών δεν είναι τυχαία. Ολόκληρο το ζήτημα στις τεχνικές υποδούλωσης που χρησιμοποιούν τα σουπερμάρκετ είναι ότι τα πολύ λίγα πράγματα που είναι πραγματικά χρήσιμα και πρέπει να αγοραστούν, κατακλύζονται από μια πληθώρα άλλων εντελώς άχρηστων προϊόντων σε πολύ πιο δαπανηρές ποικιλίες και ιδιότητες, εξαιτίας των τεράστιων κερδών που αφήνουν και των μικρότερων κερδών που αφήνουν τα βασικά προϊόντα.

Επιμελημένος Φωτισμός και Μουσική

Πορτοκάλια και μήλα με πολλούς καθρέφτες, μπανάνες και αχλάδια σε ένα πράσινο περιβάλλον, σαλάτες και πατάτες με καθαρό φως…κόκκινο για το κρέας (διότι το άσπρο φως θα το έκανε γκρίζο) κ.λ.π. Ρίξτε μια ματιά στα κόλπα του φωτισμού που χρησιμοποιούν την επόμενη φορά που θα πάτε στο σουπερμάρκετ. Σημειώστε επίσης ότι είναι απαραίτητη η απαλή μουσική , γιατί διαφορετικά το σουπερμάρκετ θα φαινόταν «νεκρό» χωρίς αυτήν. Αυτή δεν πρέπει να είναι εντούτοις πολύ δυνατή… και θα πρέπει να αλλάζει ανάλογα με την ώρα. Βλέπετε ξέρουν πότε πάνε οι μικρότεροι και πότε οι μεγαλύτεροι σκλάβοι για να καταναλώσουν και διαμορφώνουν ανάλογα τη μουσική τους…

Το ακριβό είναι το εύκολο και το φτηνό το δύσκολo.

Τα προϊόντα τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο, ώστε τα ακριβά να είναι πάντα προς την κατεύθυνση της πορείας του σκλάβου και στο καλύτερο ύψος για να πιαστούν. Αντίθετα, οι φτηνότερες ποικιλίες των ίδιων προϊόντων είναι πάντα «από πίσω» και λίγο χαμηλότερα ή λίγο ψηλότερα.

Σταματήστε τώρα και κοιτάξτε τις ποικιλίες ενός δοσμένου είδους προϊόντος, ας πούμε ενός απορρυπαντικού για πλυντήρια. Οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί έχουν τη συνήθεια να κοιτάνε από τα αριστερά προς τα δεξιά, όπως ακριβώς διαβάζουν, έτσι οι φτηνότερες ποικιλίες ενός προϊόντος τοποθετούνται στ’ αριστερά και οι ακριβότερες στα δεξιά, εκεί ακριβώς που τελειώνει το σκανάρισμα με τα μάτια σας, με την ελπίδα ότι τα χέρια σας θα είναι γρηγορότερα από το μυαλό σας και θα ακολουθήσουν όχι την αρχική και ξεχασμένη πια, αλλά την πιο πρόσφατη, τελική οπτική εντύπωσή σας….

Θα έχετε παρατηρήσει ότι όλα τα ψυγεία ανοίγουν με ένα παράξενο τρόπο. Οι πόρτες τους είναι έτσι φτιαγμένες ώστε να αναγκάσουν τον σκλάβο να δει άλλα προϊόντα αμέσως μόλις κλείσει μία. Παρατηρήστε επίσης τη διάταξη των προϊόντων στο δάπεδο… δεν είναι τυχαία, όπως μπορείτε να δείτε. Παρατηρείτε πόσο μακριά είναι εκείνα τα προϊόντα και πόσο εύκολο είναι να πιάσετε αυτά εδώ; Για δείτε τις τιμές τους για να καταλάβετε τη διαφορά….

Μπορώ να μην σας εξυπηρετήσω; – Οι απόμακροι υπάλληλοι

Ποτέ δε θα ακούσετε έναν υπάλληλο του σουπερμάρκετ να σας ρωτά, όπως σε άλλα καταστήματα, το γνωστό «μπορώ να σας εξυπηρετήσω, παρακαλώ;» εκτός και αν θέλετε πραγματικά τη βοήθειά του και τον κυνηγήσετε για να σας τη δώσει, αν βρείτε κανέναν καμιά φορά μπροστά σας, γιατί συνήθως είναι άφαντοι!. Ο λόγος που σας αποφεύγουν και δεν σας μιλούν είναι για να μην σπάσουν τη μαγεία της ύπνωσής σας και περιορίσουν έτσι την πιθανότητα να αγοράσετε ένα σωρό άχρηστα αντικείμενα που δεν τα χρειάζεστε ή, το χειρότερο για τα αφεντικά τους, ξαφνικά να «ξυπνήστε» και να αρχίστε να αδειάζετε ένα μεγάλο μέρος από το εξευτελιστικά γεμάτο καροτσάκι σας…

Οι υπάλληλοι είναι επίσης απασχολημένοι με το να τοποθετούν τα διάφορα προϊόντα στη «σωστή» θέση τους. Πρέπει αυτά να βρίσκονται σε μια προκαθορισμένη απόσταση….πάρα πολλοί άνθρωποι βλέπετε σε ένα στενό χώρο και μερικοί σκλάβοι θα βάλλουν ξανά στο ράφι το προϊόν που είχαν στα χέρια τους, αντί για το καροτσάκι τους…. .. Αλήθεια ξέρετε ότι το 35% των προϊόντων που αγοράζετε για το ψυγείο σας θα πάνε κατευθείαν από αυτό στο σκουπιδοτενεκέ σας; Αυτό ακριβώς είναι το ποσοστό του κάθε προιόντος που πετιέται!

Οι Πάγκοι των Προσφορών

Οι περισσότεροι σκλάβοι έρχονται στο σουπερμάρκετ τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα και δε θέλουν να βλέπουν πάντα τα ίδια πράγματα στις ίδιες θέσεις, πράγμα που θα μπορούσε επίσης να τους οδηγήσει στο σωστό συμπέρασμα ότι εκπαιδεύονται να αγοράζουν(ακόμα και όταν θέλουν να βρίσκουν εύκολα ένα πράγμα που ζητούν και να ξέρουν τη συνηθισμένη θέση του). Πρέπει λοιπόν ένα μέρος των προϊόντων να μένει στη θέση του και ένα άλλο να μετακινείται… Αυτό το ρόλο παίζουν οι πάγκοι των προσφορών…. σαμπουάν σήμερα, απορρυπαντικό αύριο.

Κλάψε Μπέμπη Κλάψε..

Το τελευταίο ψάρεμα των βαλαντίων του σκλάβου γίνεται στους πάγκους, μπροστά από τα ταμεία, όπου είναι αναγκασμένος να σταματήσει περιμένοντας στην ουρά. Ξέρουν ότι μια και πάει στο ταμείο να πληρώσει είναι αποφασισμένος να μην αγοράσει τίποτε άλλο, αλλά αυτοί οι πάγκοι δεν απευθύνονται στη μαμά ή στο μπαμπά, αλλά στο μικρό παιδί τους. Δείτε τι ακριβώς περιέχουν: τσίχλες, καραμέλες, μέντες κ.λ.π., κάτι που δεν ενδιαφέρουν συνήθως τους μεγάλους παρά μόνο τα μικρά παιδιά. Δείτε και τις τιμές τους, αν υπάρχουν… Αυτές είναι σαφώς μεγαλύτερες από τις τιμές των ίδιων προϊόντων σε άλλα μέρη του μαγαζιού, όπου δεν τα παρατηρείτε συνήθως ποτέ, γιατί δεν προτίθεσθε να τα αγοράσετε. Τι γίνεται λοιπόν εδώ στους πάγκους, μπροστά από τα ταμεία, καθώς περιμένετε στην ουρά; Το μικρό παιδί σας λιμπίζεται τη σοκολάτα ή το κουτί με τις τσίχλες που υπάρχει εκεί και το παίρνει και το βάζει και αυτό στο καροτσάκι σας… Και εάν τυχόν το βάλετε ξανά πίσω στο πάγκο, λέγοντάς του ότι δεν το χρειαζόσαστε αυτό το πράγμα, αρχίζει τα κλάματα και τη φασαρία, ενοχλώντας το κόσμο γύρω του, μέχρι να αναγκαστείτε να του το πάρετε για να σωπάσει….

Πώς να αντιμετωπίσετε αυτή τη κατάσταση;

Εκπαιδεύστε απλά από πριν το παιδί σας να κάνει κάποια σκανδαλιά στο πάγκο, όπως το να ανακατέψει τα επιμελώς φτιαγμένα εκεί πράγματα. Η ελευθερία στη σκανδαλιά είναι πολύ πιο ελκυστική γι’ αυτό από τη γεύση της σοκολάτας… Ή χαλάστε οι ίδιοι την όμορφη διακόσμηση αυτού του πάγκου, εγκαταλείποντας για παράδειγμα εκεί άγαρμπα ένα από τα πράγματα που έχετε πάρει στο καροτσάκι σας και το οποίο δε χρειάζεστε ιδιαίτερα.Αν μάλιστα διαλέξτε να αφήσετε επίτηδες ένα αναποδογυρισμένο κουτί παγωτό, τότε θα έχετε πάρει καλύτερα την εκδίκησή σας για όσες σοκολάτες και τσίχλες αναγκαστήκατε να ακριβοπληρώσετε τη τελευταία στιγμή μπροστά στο ταμείο μέχρι τώρα….

Εσείς Έχετε Πάρει Κερδοκάρτα;

Όχι ευχαριστώ δε θέλω! Αυτό είναι ένα βρώμικο και φτηνό κόλπο για να μαζέψουν ένα μεγάλο πλήθος προσωπικών δεδομένων σας, χωρίς να κουραστούν στο ελάχιστο από μέρους τους. Στο εξής θα ξέρουν αναλύοντας τα προϊόντα που αγοράζετε κάθε φορά πότε τρώτε, πότε πίνετε, πότε χέζετε, πότε πλένεστε ή πότε πηδάτε, εντελώς τσάμπα και θα γεμίσουν τις βάσεις δεδομένων τους με πολύτιμες πληροφορίες για τις καταναλωτικές σας συνήθειες. Άλλωστε δεν κερδίζετε και τίποτα σπουδαίο με τις σχεδόν μηδαμινές «εκπτώσεις» τους μπροστά στις πολύτιμες πληροφορίες που παίρνουν κρυφά και τσάμπα από σας…

Πηγή



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

21 σχόλια στο “Τα τρικ των σούπερ μάρκετ και οι προσπάθειες χειραγώγησης σου – Ένα άρθρο που σας ενδιαφέρει…”
  1. BS
    στο σουπερ μαρκετ μπαινεις, επιλεγεις, συγκρινεις και παιρνεις οτι ακριβως χρειαζεσαι με γνωμονα τη σχεση ποιοτητας-τιμης-υγειας. Ενας συνειδητοποιημενος καταναλωτης κανει ετσι οτι και αν του πασαρουν με οποιοδηποτε τρικ. Ουτως η αλλως διαφημιστικα η αλλα τρικ χρησιμοποιουν οι εμποροι εδω και αιωνες,τωρα και καλα υπνωτιστηκαν ολοι;;;

  2. Καλά ρε φίλε, είσαι σοβαρός; Η λύση είναι δηλαδή όταν πηγαίνουμε σούπερ μάρκετ να μπερδεύουμε να προιόντα και να τα λερώνουμε με παγωτό, για να αναγκάζεται μετά ο καημένος ο υπάλληλος – ο οποίος παίρνει 400 ευρώ και γαμιέται 8 ώρες την ημέρα στη δουλειά- να τα καθαρίζει;

  3. Αυτο το αρθρο τα τελευταια 5 χρονια το βλεπω τακτικα δε ξερω ποσο καιρο ακομα θα ζησω για να υπολογισω στο περιπου ποσες φορες ακομα θα το δω..

  4. ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑΛΑΚΙΕΣ. ΕΙΜΑΙ 40 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΜΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ, ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΖΑΧΑΡΗ…
    ΠΑΝΤΑ ΚΡΥΜΜΕΝΗ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ, ΕΝΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΛΑΜΠΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ.
    ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ…

  5. Πολυ σωστα αυτα που γραφονται. Παρατηρησα επισης στο διαδρομο με τα προιοντα γυναικειας περιποιησης, εντελως διαφορετικο φωτισμο. Σαν να βρισκοσουν σε καποιο χωλ απο κομμωτηριο, χαμηλος φωτισμος, χρωματα, διαφορετικο πατωμα, διαφορετικα ραφια.

    Το καθε προιον μπαινει σε συγκεκριμενο σημειο, τετοιο που να του δινει προβολη, ευκολη προσβαση ωστε το βοδι που μπαινει μεσα, να τρεξει να το παρει.

  6. Ότι καλύτερο έχω διαβάσει το τελευταίο εξάμηνο..εύγε στο συγγραφέα.Επιπλέον να προσθέσω πως τα στοιχεία που συλλέγουν κατά την εγγραφή στις εκπτωτικές κάρτες πωλούνται στην μαύρη αγορά πληροφοριών και δεδομένων.Οπότε , μη παραξενεύσε κόσμε όταν χτυπά το τηλέφωνο σπίτι και σε ζαλίζουν με προτάσεις.Δε σας φαίνεται περίεργο που στα σούπερ δεν έχουν e-shop?Κορόιδα είναι να αφήσουν τον καταναλωτή να συγκρίνει τιμές?Να πεθάνει το καρτέλ τόσο εύκολα?

  7. Σαχλαμάρες! Παράδειγμα η ζάχαρη σε Μάρκετ που ψωνίζω, βρίσκεται πάνω σε μια ξύλινη παλέτα στο πάτωμα τίγκα γεμάτη! Και άλλα παρόμοια.
    Κατά καιρούς βέβαια αφού πληρώνουν οι εταιρίες γι'αυτό, προβάλουν τα προϊόντα τους σε κεντρικό σημείο.

  8. μαλακίες +++ μάλλον εχει ψιλικατζίδικο ο αρθρογράφος απέναντι από super market και του κόβει πελάτες! 🙂

  9. μπραβο. απο τα καλυτερα αρθρα του κατοχικα. ειχα βαρεθει να διαβαζω ηλιθιοτητες και βλακειες για ψεκασματα,συνωμοσιες κλπ . ο συντακτης ειναι πολυ καλα ενημερωμενος.ετσι ακριβως γινεται το μαρκετινγ στα σουπερ μαρκετ. και ειναι πολλα ακομη τα μυστικα που δεν εχουν γραφει. υπαρχει ενα παρα πολυ ωραιο βιβλιο -ο παμφαγος πιθηκος- εκδοσεις ωρορα. δεν νομιζω να υπαρχει πια .εκει μεσα γραφονται πολυ περισσοτερα. παντως μπραβο στον συντακτη (νεμεσις).-

  10. Έχετε όλοι δίκιο . Απλα το θέμα είναι ότι ο κάθε επιχειρηματίας κ η κάθε επιχείρηση θα κάνει το παν για να πουλήσει τα προϊόντα της. Κ την κοκα κολα την ξέρει όλος ο κόσμος κ Παρ όλα αυτα ξοδεύει εκατομμύρια σε διαφημίσεις. Εξαρτάται απο εμάς κ μόνο το πόσο βαθιά θα βάλουμε το χέρι μας στην τσέπη όταν πάμε για ψώνια. Κ η αλήθεια είναι πως πριν μερικα χρόνια με την δραχμούλα μας δεν δίναμε κ πολυ σημασία σε όλα αυτα. Τωρα που εσφιξαν τα ζοναρια τα προσέχουμε όλα. Κ πολυ καλα κάνουμε. Άρα δεν νομίζω πως πρέπει να κατηγορουμε τα σούπερ μάρκετ για αυτο. Αυτα κάνουν τη δουλειά τους. Ο καταναλωτής είναι αυτός που θα πρέπει να προσέξει.

  11. Μπορεί να έχει ξανακυκλοφορήσει το άρθρο, όπως αναφέρουν καποιοι αλλά τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα γράφει.
    Όποιος τα βρίσκει μαλακίες είναι ο ίδιος ένας βαρετός μαλάκας που δεν κουράστηκε και δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για τίποτα, μέχρι και να γράψει βαριέται……. εγώ που πάω και ψωνίζω με 3 και 60 μόνιμα για αυτό προσέχω και ψάχνω πάρα πολυ τα ράφια για να υπολογίσω και τα λεφτά που έχω στο πορτοφόλι μου επιβεβαιώνω ότι είναι ακριβώς έτσι.

    Και μάλιστα, μανούλα σ' αυτό το σύστημα που το εφαρμόζει κατά γράμμα -λες και έγραψε το άρθρο ο ίδιος- είναι το ΑΒ Βασιλόπουλος είναι χαρακτηριστική περίπτωση.

  12. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΣΚΛΑΒΕΝ. ΠΟΥ ΨΩΝΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙ.ΚΡΑΤΑΩ ΜΙΑ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΩ!

  13. Δεν ξερω αν γνωριζεται το νευρομαρκετινγκ αλλα εχουν γινει απειρες ερευνες για το πως θα επηρεαστει το ανθρωπινο μυαλο καταλληλα ωστε να επιτευχθει ο στοχος της εκαστοτε επιχειρησης. Τα παντα εχουν σημασια τα χρωματα, τα φωτα, οι μυρωδιες ακομη και το ποσο μεγαλα πρεπει να ειναι τα πλακακια! Οσο κ αν σας φαινεται περιεργο αν τα πλακακια ειναι πλ μεγαλα το ατομο τεινει να κανει μεγαλυτερα βηματα.. Εχει δικιο ο συγγραφεας του αρθρου.

  14. ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑΣ ΠΩ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΤΑΛΑΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΦΑΓΩΜΕΝΟΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ! ΤΕΛΟΣ! 1ον ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΦΑΓΩΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΑΡΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ, ΚΑΙ 2ον ΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ, ΚΟΥΡΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΕΙ ΠΟΛΥ. ΟΠΟΤΕ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ!

  15. δηλαδή όταν κάποιος θέλει να πουλήσει ένα προϊόν (ακόμα κι αν αυτό είναι άχρηστο) δεν πρέπει να βρει τον καλύτερο τρόπο???? Το παρουσιάζετε λες και είναι μυστική συνομωσία ή μια σατανική πλεκτάνη. Στον πἀγκο της λαϊκής βλέπεις μπροστά τα καλύτερα φρούτα κι άλλος από πίσω σου γεμίζει τη σακούλα με τα σάπια. Αυτή η λογική να βλέπουμε συνομωσία πίσω από όλα ……

    1. Πες τα ντε!
      Επειδή ο άλλος σου λέει λεφτά υπάρχουν, (ακόμα κι αν δεν υπάρχουν) δεν πρέπει να βρει τον καλύτερο τρόπο για να σε χειραγωγήσει να τον ψηφίσεις????
      Άλλο θέμα που τον ψήφισες….

      Όταν κάποιος θέλει να σε κάνει να εμπιστευτείς την επιστήμη της ψυχολογίας ή της νευροβιολογίας (ακόμα κι όταν αυτές λειτουργούν ενάντια στην ελευθερία σου) δεν πρέπει να δημοσιεύσεις τα καλύτερα άρθρα στα πιο έγκριτα περιοδικά? Να πείσεις κ την κουτσή Μαρία ότι προοδεύουμε?

      Άλλο άμα είσαι άνεργος, δεν έχεις να ταϊσεις τα παιδιά σου, χρωστάς στις τράπεζες, κινδυνεύει το σπίτι σου, ζεις απ' τη σύνταξη της μάνας σου… Εσύ τις εμπιστεύεσαι….

      Όταν κάποιος θέλει να σου ονομάσει τα Σκόπια Μακεδονία και τη Θράκη Τουρκμενιστάν, (ακόμα κι αν δεν είναι) δεν πρέπει να κάνει έναν πόλεμο στην Γιουγκοσλαβία, να κομματιάσει τα Βαλκάνια, να ιδρύσει ΠΓΔΜ δηλαδή……. Μακεδονία, ν' αναγνωρίσει αλβανική ……πλειονότητα στο Κόσοβο και να γίνει δικό τους κράτος???
      Πώς θα κάνει μετά ο Τσίπρας τη Θράκη Τουρκμενιστάν?
      Άλλο που θα τον ψηφίσεις για να σώσει την εθνική κυριαρχία σου….

      Ρε βλάκες, όλο συνωμοσίες φαντασιώνεστε. Τη δουλειά τους κάνουν οι άνθρωποι. Πολιτική χειραγώγησης των μαζών για το συμφέρον μας, λέγεται.
      Να κοιτάτε τη δική σας!!! Ορίστε μας!

  16. ΣΗΜΕΡΑ ΕΔΕΙΧΝΕ ΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ ΤΑ ΡΟΔΑΚΙΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΝΕ ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ 6 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΕ ΜΑΣ 1 ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΙΛΟ.
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΟΤΑΠΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΥΣ? ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΟΙ ΞΕΝΟΙ Η ΤΑ ΞΕΝΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΠΟΥ ΜΑΣ ΥΠΕΡΧΡΕΩΝΟΥΝ.
    ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΔΩ ΠΟΥΛΑΝΕ 70-90 ΤΙΣ ΕΚΑΤΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ 900 ΤΙΣ ΕΚΑΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ Ο ΞΕΝΟΣ.
    ΠΑΣ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΤΣΙΓΚΟΥΝΕΥΟΝΤΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΖΑΧΑΡΗ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1,000 ΤΙΣ ΕΚΑΤΟ.
    ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ ΕΝΑΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΕΙΧΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΧ ΣΤΟΝ ΦΡΑΠΕ ΟΙ ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΕΣ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΕΕΡΔΟΣ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟ 1.ΟΟΟ ΤΙΣ ΕΚΑΤΟ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΠΙΝΟΥΝ ΦΡΑΠΕ ΜΠΡΑΒΟ!!! ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΗΣΩ ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΠΟΙΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΟΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΤΟΥ 1996 ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΙ ΟΙ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΡΟΦΙΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΟΥ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΟΥΣΑΝ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΜΑΥΡΗ ΑΓΟΡΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ!!
    ……………………ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ ΜΗ ΧΕΣΩ!!!!!!!!!!
    ΝΙΚΟΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek