Ούτε στην νέα συνάντηση των προέδρων των εννέα
Ομοσπονδιών Ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, δεν ελήφθη απόφαση, για το αίτημα του εμπορικού και επιχειρηματικού κόσμου, για αναστολή των κινητοποιήσεων, ωστόσο αυτή τη φορά διατυπώθηκαν προτάσεις και για αναστολή των κινητοποιήσεων ενώ πιο ακραία στοιχεία επιμένουν για συνέχιση.
Σήμερα Τρίτη συνεδριάζει η Γενική Συνέλευση αλλά αυτή τη φορά δεν θα ληφθεί η απόφαση δια βοής όπως έγινε στην τελευταία ψηφοφορία αλλά θα στηθούν κάλπες και θα υπάρχει ψηφοφορία.
Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι του εμπορικού και επιχειρηματικού κόσμου που συναντήθηκαν με τους μεταφορείς, άφησαν να εννοηθεί ότι θα χρησιμοποιήσουν όλα τα μέσα που διαθέτουν για να υπερασπιστούν τις επιχειρήσεις τους.
“Θα προσφύγουμε δικαστικά κατά των μεταφορέων αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση”, δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, Γιώργος Κασσιμάτης.
“Υπάρχει νόμος και πρέπει να εφαρμοστεί” σημείωσε από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος και κάλεσε τα συντεταγμένα όργανα της πολιτείας να εφαρμόσουν τους νόμους.
“Παραιτούμαι από κάθε άλλη προσπάθεια συνεννόησης με τους μεταφορείς” τόνισε ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Εμπόρων, Βασίλης Κορκίδης.
Ανήσυχοι και στην Κρήτη
Την έντονη ανησυχία του για το αδιέξοδο στο οποίο οδηγείται η κατάσταση στις εθνικές και διεθνείς μεταφορές εκφράζει και ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Κρήτης (ΣΕΚ).
Σε σχετική ανακοίνωση ο ΣΕΚ μεταξύ άλλων προχωρά και σε κάλεσμα προς τους φορτηγατζήδες.
“Ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Κρήτης καλεί τους ιδιοκτήτες φορτηγών αυτοκινήτων και βυτιοφόρων ΔΧ, εθνικών και διεθνών μεταφορών, να λάβουν υπόψη τους ότι εξαγωγείς και μεταφορείς υπήρξαν διαχρονικά συνοδοιπόροι για την ανάπτυξη της εξωστρέφειας των Κρητικών προϊόντων στη διεθνή αγορά. Με την πολυήμερη και αδιάλλακτη στάση τους, οι ελληνικές εξαγωγές, το ισχυρότερο εργαλείο για την έξοδο της ελληνικής οικονομίας από την κρίση, διατηρούν τα ποσοστά τους στάσιμα με κίνδυνο εξαιρετικής μείωσης.
Οι ιδιοκτήτες οχημάτων δημόσιας χρήσης θα πρέπει να αντιληφθούν ότι η πολυήμερη στάση από την εργασία τους, έχει φέρει την αγορά του εμπορίου σε κατάσταση πανικού. Οι επιχειρηματίες αντιμετωπίζουν τις ρήτρες των συμβολαίων τους και ταυτόχρονα τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων τους και οι καταναλωτές τις ελλείψεις στις καθημερινές τους ανάγκες”.
Ο ΣΕΚ υποστηρίζει πως η ψήφιση του νόμου θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση στο κόστος μεταφοράς το οποίο αντιμετωπίζουν και οι κρητικές επιχειρήσεις ενώ ταυτόχρονα θα υπάρξει μείωση στις τιμές των προϊόντων του νησιού, κάνοντας τα πιο ανταγωνιστικά.
Πάντως το βράδυ της Δευτέρας, προκλήθηκε νέα ένταση στο λιμάνι του Πειραιά, καθώς μεταφορείς προσπάθησαν και πάλι να εμποδίσουν φορτηγά να επιβιβαστούν στα πλοία, με αποτέλεσμα να συγκρουστούν σώμα με σώμα με δυνάμεις των ΜΑΤ. Οι άνδρες των ΜΑΤ προέβησαν σε περιορισμένη χρήση xημικων.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice