Προσοχή στην “υπερφόρτωση” των πρωτεΐνών

Προσοχή στην “υπερφόρτωση” των πρωτεΐνών

Σε μια προσπάθεια να περιορίσουν τους υδατάνθρακες και τα λιπαρά που καταναλώνουν καθημερινά, αρκετοί στρέφονται στις πρωτεΐνες ως βασική διατροφική πηγή ενέργειας.

Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες για τους αθλητές και γενικότερα για όσους θέλουν να ενισχύσουν τη μυϊκή τους μάζα, ποιες είναι όμως οι ιδανικές ποσότητες για όλους εμάς;

Ο νευροχειρουργός και ιατρικός ανταποκριτής του CNN Sanjay Gupta εξηγεί.

Κατά μέσο όρο, ένας άνδρας χρειάζεται καθημερινά 56 γραμμάρια πρωτεΐνης. Μια γυναίκα χρειάζεται περίπου 46 γραμμάρια πρωτεΐνης σε καθημερινή βάση.



Nicoin

ΚΟΨΕ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΕΥΚΟΛΑ, με το σπρέι Nicoin..!

Το σπρέι Nicoin – ένα φυσικό προιόν ,το οποίο βοηθάει να απαλλαγείτε απο τον έθισμο στη νικοτίνη μόνο σε 3 εβδομάδες..

Χωρίς έμπλαστρα, Χωρίς βιομαγνήτες, Χωρίς φάρμακα και συμπλήρωμα διατροφής, Χωρίς βιβλία και υπνοθεραπεία!..

Βοηθάει να κόψετε τσιγάρο εύκολα, Εξαλείφει τα στερητικά συμπτώματα ,Χωρίς αύξηση του σωματικού βάρους, Ηρεμεί τα νεύρα, Εξαλειφθεί την πίσσα και την νικοτίνη από τον οργανισμό!.

ΤΙΜΗ 49,00

ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

 Powered by WebCash


Η ποσότητα αυτή αντιστοιχεί περίπου σε δύο μπιφτέκια από καθαρό κρέας, χωρίς να λαμβάνουμε από τη διατροφή μας άλλες πρωτεΐνες.

Οι πολλές πρωτεΐνες, προειδοποιεί ο Gupta, συμβάλλουν στο επιπρόσθετο βάρος, καθώς οι επιπλέον θερμίδες που λαμβάνουμε αποθηκεύονται με τη μορφή λίπους.

Επίσης, οι πολλές πρωτεΐνες συμβάλλουν στην καταπόνηση των νεφρών, την οστεοπόρωση ή και την αφυδάτωση του οργανισμού.

Προσοχή στην προέλευση των πρωτεϊνών

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Ναβάρα στην Ισπανία μελέτησαν μια ομάδα παχύσαρκων ατόμων για οκτώ εβδομάδες, καταγράφοντας τις ποσότητες πρωτεϊνών που λάμβαναν από τα λαχανικά, το κρέας και το ψάρι.

Τα άτομα που έπαιρναν τις περισσότερες πρωτεΐνες από το κρέας παρουσίασαν αυξημένα επίπεδα φλεγμονής στο σώμα τους.

Η γενικευμένη φλεγμονή συμβάλλει σε πολυάριθμες ασθένειες όπως η καρδιοπάθεια, το εγκεφαλικό και ο καρκίνος. Το κρέας περιέχει αρκετά συστατικά που ενισχύουν αυτήν την καταστροφική διαδικασία.

Παράλληλα, όταν μαγειρεύουμε το κρέας παράγονται τα προϊόντα προχωρημένης γλυκοζυλίωσης (AGEs), τα οποία συμβάλλουν περαιτέρω στη φλεγμονή και σε εκφυλιστικές παθήσεις όπως ο διαβήτης και η αθηροσκλήρωση.

Η σχετική μελέτη δημοσιεύεται στην επιστημονική επιθεώρηση Nutrition.

onmed.gr

8 thoughts on “Προσοχή στην “υπερφόρτωση” των πρωτεΐνών

  1. Ανώνυμος says:

    56 γραμμάρια πρωτείνης? Σαν πολύ χαμηλά δεν είναι τα επίπεδα; Άκουσα ότι πρέπει να καταναλώνεις όσο και το βάρος του σώματος, οι αθλητές αναλόγως με την άσκηση (bodybuilding) εώς και τη διπλάσια ποσότητα από το βάρος του σώματος.

  2. Ανώνυμος says:

    ΜΙΣΟ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΑΝΑ ΚΙΛΟ ΜΥΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΕΣΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΑΝΑ ΚΙΛΟ ΜΥΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΜΑΤΟΔΟΜΙΚΗ.
    ΝΙΚΟΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *