Στην εκδήλωση πού διοργάνωσε ή εφημερίδα «Χριστιανική», την 29 Νοεμβρίου 2009, στο κινηματοθέατρο «Αθήναιον», υπό την αιγίδα της ‘Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, ό δημοσιογράφος και συγγραφέας Κώστας Τσαρούχας, μεταξύ άλλων, είπε τα εξής, διακοπτόμενος από έντονα χειροκροτήματα:
Χρειάζεται άπλετο φως!…
Σεβασμιώτατε, αγαπητές φίλες και φίλοι,
Ευχαριστώ για την πρόσκληση, να είμαι ένας από τούς ομιλητές, τον καλό μου φίλο εδώ και δεκαετίες κύριο Μανώλη Μηλιαράκη, πρόεδρο της Χριστιανικής Δημοκρατίας και βέβαια το σεβασμιώτατο μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ, πού με τη σύμφωνη γνώμη του έγινε ή πρόσκληση, ένα ιεράρχη μαχητικό. Επιτρέψτε μου τις κρίσεις.
Και αποδέχτηκα την πρόσκληση γιό λόγους πού θα σας εξηγήσω αμέσως.
Δεν είμαι εγώ εδώ ούτε για να τρομοκρατήσω, ούτε για να πω πράγματα, τα οποία δεν έχω ελέγξει προηγουμένως και δεν έχω ερευνήσει πολύ βαθιά.(…)
Πρέπει να λειτουργεί η πληροφοριακή διαδικασία, με την οποία έχω τεκμηριώσει το Βιβλίο αυτό (σ.σ.: Τη Μασονία στην Ελλάδα), όπως στη διδακτορική διατριβή μου, πού έχω υποβάλει στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο της Θράκης. Ό πολίτης πρέπει να παίρνει την πληροφορία, να την αποθηκεύει στη μνήμη του, ώστε να προκαλέσει τη βούλησή του για σκέψη, απόφαση και δράση, για να έχουμε ένα καλά πληροφορημένο πολίτη. Όχι όμως έναν άνθρωπο εύκολο σε οποιοδήποτε πειραματισμό. Και εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι μετά το τέλος της εκδήλωσης αυτής σε σχέση με το θέμα, το οποίο διαπραγματευόμαστε, από εδώ θα φύγετε κατά τι πλουσιότεροι σε γνώση και ή γνώση είναι δύναμη.
Μασονία στην ‘Ελλάδα
Η Μασονία στην Ελλάδα, αγαπητές μου φίλες και αγαπητοί φίλοι, είναι εδώ και πολλές δεκαετίες ένα θέμα απαγορευμένο στον ελληνικό τύπο αλλά και στην ελληνική βιβλιογραφία.(…)
Ήταν θέμα απαγορευμένο για δύο, πιστεύω, λόγους:
Πρώτον, γιατί ή Μασονία, ή αν προτιμάτε ο Τεκτονισμός, για να χρησιμοποιήσω τον χαρακτηρισμό αυτό, ήταν ένα μυστικό κρυμμένο στα κατάβαθα των Τεκτονικών Στοών, εδώ και στο εξωτερικό.
Και δεύτερον, γιατί υπήρχε πάντα ένας περίεργος φόβος, διάχυτος παντού, σχετικά με τις επιδιωκόμενες επιδιώξεις, τις δραστηριότητες και δυνάμεις πού κρύβει αυτή ή οργάνωση.
Το σκάνδαλο τής Στοάς Προπαγάνδα 2 (Ρ2), πού συγκλόνισε την Ιταλία το 1981, υπήρξε το αποφασιστικό ερέθισμα για μία πλήρη δημοσιογραφική έρευνα.
Εργαζόμουνα τότε στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία», ως ερευνητής ρε-πόρτερ. Θυμάμαι, όταν αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε αυτή την έρευνα. (…)
Ήταν ένα λαχείο από πολλές πλευρές και θα καταλάβετε ποιες πλευρές.
Όλοι μού λέγανε τότε: «Πρόσεξε! Οι άνθρωποι αυτοί είναι επικίνδυνοι». Άλλοι μού λέγανε: «Θα τολμήσετε να τα πείτε όλα;».
Ξεκινήσαμε την έρευνα, πού κράτησε επτά ολόκληρες εβδομάδες.. Κι ακόμη ζούμε.
Τα γράψαμε όλα ή τουλάχιστον όσα ήταν ντοκουμενταρισμένα.
Γιατί, ξέρετε κάτι αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι, αν έγραφα υπερβολές, δεν θα άντεχαν στη βάσανο τού χρόνου. Και, αν καταρρίπτονταν οι υπερβολές, θα καταρρίπτονταν αυτόματα και οι καταγγελίες του βιβλίου.
Άρα κινήθηκα, όπως λέει και ό Σ. Φυντανίδης στον πρόλογο του βιβλίου μου, «με τόλμη αλλά και ευφυΐα», δηλαδή δεν άφησα τίποτε, μα τίποτε αντουκουμεντάριστο.
Όλα, όσα υποστήριξα, καταρρίπτουν οικοδομήματα ψεύδους, μύθους και ό,τι σχετικό είχε κτιστεί μέχρι τότε. Γιατί όλα, όσα δημοσίευσα, είναι βασισμένα σε στοιχεία, πού δεν επιδέχονται αμφισβητήσεις.(…)
Μυστικότητα μασόνων και Δημοκρατία
Ήταν όμως φυσικό να προκαλέσει (το βιβλίο) και αντιδράσεις.
Όταν ξεκίνησα την έρευνα, δεν έθετα το ερώτημα αν ή Μασονία αντιστρατεύεται στις αρχές του Χριστιανισμού. Δεν ξεκίνησα έτσι την έρευνα. Έθεσα, αντίθετα, την πολιτικοοικονομική σκοπιά. Στην πορεία μου προέκυψε, ψάχνοντας, ότι αντιστρατεύεται το Χριστιανισμό και μάλιστα πάρα πολύ.
Για μένα έμπαινε το ερώτημα, γιατί τόση μυστικότητα, γιατί τόσο επιμελής επιλογή μελών, γιατί τόσο σκοτάδι.(…)
Το σκοτάδι, λοιπόν, αυτό πού υπήρχε προσπάθησα να το φωτίσω και νομίζω ότι έριξα αρκετό φως για να φανεί τί είναι πραγματικά ή Μασονία.
Είναι μια συνένωση συμφερόντων ορισμένων ατόμων προσεκτικά επιλεγμένων μέσα από τα ανώτερα και ανώτατα στρώματα τής κοινωνίας. Και κάθε αυθαίρετη συνένωση συμφερόντων λειτουργεί σε βάρος των άλλων, των μη ιεροκρυφίως συνασπισμένων πολιτών. Ξεκάθαρα πράγματα.
Με βάση την απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών πού ισχύει και είναι αμετάκλητη, ή Μασονία είναι μια οργάνωση, ή ύπαρξη τής οποίας αντιβαίνει στη δημόσια τάξη.
Τώρα θα αναλύσουμε -και μέσα στο βιβλίο τα αναλύουμε διεξοδικά- κάτω από ποιους μανδύες εμφανίζεται η Μασονία, όπως τον μανδύα του φιλανθρωπικού ιδρύματος.
Όλα τα υποστηριζόμενα από τη Μασονία καταρρίπτονται, γιατί με τον μανδύα τού ιδρύματος κρύβουν πίσω όλα τα άλλα…
Η ουσία του ζητήματος είναι, αγαπητές μου φίλες και αγαπητοί φίλοι, ότι σε μια κοινωνία πού θέλει να λέγεται δημοκρατική, πού υποτίθεται ότι παρέχει ίσες ευκαιρίες, δεν έχουν νόημα οι μυστικές οργανώσεις.
Αν ή Μασονία είναι Φιλοσοφική Ακαδημία ή φιλανθρωπικό ίδρυμα, όπως θέλει να λέγεται, γιατί δεν ανοίγει τις Στοές στο φως; Γιατί παραμένει επτασφράγιστο στους πολλούς το πολυώροφο κτίριο της οδού Αχαρνών;
Γιατί τα μέλη της συστήνονται μεταξύ τους με συμβολικές χειρονομίες, ερήμην των άλλων πολιτών;
Τί κρύβεται πίσω από τις ποδίτσες, τα σπαθιά, τις νεκροκεφαλές, τα ουζαί, ουζαί και άλλα πολλά πού συνοδεύουν τις μυστικές, παραμυστικές -στον εικοστό πρώτο αιώνα μπήκαμε- συνεδριάσεις τους;
Ιταλία, Ελλάδα και Γ. Ράλλης
Ή Ιταλία κρατάει ακόμη την αναπνοή της από το σκάνδαλο τής Στοάς Ρ2 και τού αρχιμασόνου Τσέλλι.
Ποιος μπορεί να μας πει πώς στην ‘Ελλάδα δεν μπορεί να συμβούν ή να έχουν συμβεί παρόμοια πράγματα;
Το 1981, όταν ξεκινήσαμε την έρευνα από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούνιο, πρωθυπουργός στην Ελλάδα ήταν ό αείμνηστος Γεώργιος Ράλλης.
Εγώ είχα κάνει μια συμφωνία με τον Τεγόπουλο, ότι και τον πατέρα μου ακόμη αν έβλεπα μέσα στα ονόματα των μασόνων να δημοσίευα το όνομα του.
Ήξερα ότι θα πέσω πάνω σε ονόματα πολύ μεγάλα. Έπεσα σε πολιτικούς, σε επιχειρηματίες, σε αξιωματικούς των πολύ μεγάλων βαθμών όλων των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων. Προχωρώντας έπεσα πάνω στον τότε πρωθυπουργό τής Ελλάδος.
Ό αείμνηστος τότε πρωθυπουργός Ράλλης, οφείλω να το καταθέσω εδώ, έδειξε απέναντι μου άψογη συμπεριφορά. Γιατί τότε, όταν δημοσίευσα το όνομα του σε οχτάστηλο μεγάλο σχήμα τής εφημερίδας με τίτλο «Ο πρωθυπουργός Γεώργιος Ράλλης στους καταλόγους τής Στοάς «Αλήθεια», εκείνο το βράδυ δεν πήγα να κοιμηθώ στο σπίτι μου. Είχα στείλει τη γυναίκα μου στο εξωτερικό και την κόρη μου στην Αυστρία, στο σπίτι του αδελφού μου… Για να είμαι σίγουρος.
Εκείνη τη νύχτα παίχτηκαν ένα σωρό παιχνίδια. Πολύ σοβαρά «παιχνίδια». Κάποτε θα τα αποκαλύψω σε ένα άλλο βιβλίο. Μόνον αυτά τα «παιχνίδια» εκείνης και των προηγουμένων και των επομένων ημερών.
Και μπορεί να πει κανείς: «Έκανε μια έρευνα, είχε μεγάλη επιτυχία, ή οποία θεωρείται ή μεγαλύτερη δημοσιογραφική επιτυχία πού έγινε ποτέ κ.λπ. (διπλασιάστηκε ή κυκλοφορία της εφημερίδας επτά ολόκληρες εβδομάδες και κάτι παραπάνω)…» Αλλά δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Κυκλοφόρησε ή εφημερίδα με το όνομα του πρωθυπουργού…
Κάποιοι ήθελαν να σταματήσουμε, άλλοι να με συλλάβουν, να κατασχέσουν την εφημερίδα, τα φύλλα… Διάφορες βλακείες. Έτσι πίστευαν. Ό ίδιος, ό πρωθυπουργός δεν αντέδρασε έτσι.
Το θέμα είναι από ποιους μου ζητήθηκαν μετά τα στοιχεία για τον πρωθυπουργό, γιατί αυτό εγώ το περίμενα. Αυτό θα το παρουσιάσω σε μια άλλη εκδήλωση και έπειτα σε ένα άλλο βιβλίο μου τεκμηριωμένο. Δεν μπορούμε αυτά να τα λέμε έτσι απλά.
Γιατί όμως ήταν ενδιαφέροντα όλα αυτά για όλους αυτούς, τις ξένες Δυνάμεις; Γιατί ή Μασονία δεν περιορίζεται μόνον εδώ στην ‘Ελλάδα…
Θα δείτε για παράδειγμα πόσο είναι συνδεδεμένη ή Μασονία με την Μπένε Μέριτ. Το βιβλίο τού Κώστα Τσαρούχα « Η Μασονία στην Ελλάδα» είναι το μοναδικό στον κόσμο, πού έχει το καταστατικό τής Μπένε Μέριτ, τής Εβραϊκής Στοάς, πού λέει τα πάντα γι’ αυτά. Μοναδικό είναι, σεβασμιότατε, στον κόσμο.
Όταν έγινε ή ψηφοφορία για την εκλογή του αρχηγού τής Νέας Δημοκρατίας τότε, μεταξύ τού Αβέρωφ και του Ράλλη, θυμάστε οι μεγαλύτεροι ενδεχομένως, οι ψήφοι οι κρίσιμοι ήταν τέσσερις (4). Με τέσσερις ψήφους διαφορά ό Ράλλης έγινε πρωθυπουργός και ό Αβέρωφ έμεινε νούμερο δύο (2). Σ’ αυτές τις τέσσερις ψήφους ήταν καθοριστικός ό ρόλος τής Μασονίας, για να γίνει πρωθυπουργός ό Γεώργιος Ράλλης. Δεν χρειάζεται περαιτέρω εξήγηση.
Η συνείδηση δεν εξαγοράζεται
Προσπάθησα λοιπόν, με χίλιους δυο τρόπους, βάζοντας σε κίνδυνο και τη σωματική μου ακεραιότητα, να διεισδύσω μέσα στα άδυτα αυτού του Διεθνούς ‘Οργανισμού, πού λέγεται Μασονία και κυκλοφορεί με πολλούς και ποικίλους τίτλους.
Το καθήκον όμως, πού διέπει τον επαγγελματία ρεπόρτερ, επέβαλε να γίνει αυτή ή ερευνά. Και ας υπήρχαν λυσσώδεις αντιδράσεις(…) Πρέπει να μάθουν όλοι, όσοι ενοχληθήκαν ή όσοι ενοχλούνται, ότι είναι πολύ δύσκολο να εξαγοράσουν τη συνείδηση ενός επαγγελματία ρεπόρτερ, ενός ανθρώπου πού έχει αρχές και δεν πουλάει την ψυχή του στο διάολο έναντι οιουδήποτε τιμήματος αργυρίων (χειροκροτήματα). Γιατί δεν μπορεί να κάνει κανείς κτήμα του τη σκέψη πού αγωνίζεται για την αλήθεια.
Και σας ευχαριστώ πάρα πολύ σεβασμιότατε για την αναφορά σας στους αγώνες, τούς οποίους δίδω, γιατί αγωνίζομαι για ένα καλύτερο αύριο, για τα ανθρώπινα ιδεώδη και προπάντων για την ελευθερία του ατόμου.(…)
Μ’ αφήνουν εντελώς αδιάφορο οι απειλές.
Αυτό το λέω όχι για να κομπορρημονήσω (…)
Εμείς στη γενιά μας έτσι μάθαμε, έτσι πορευόμαστε και έτσι θα φύγουμε από τον κόσμο. Δεν αλλάζει εύκολα κανείς.
«Αγγλικό έδαφος» και Κύπρος
Ο πατήρ Γεώργιος Μεταλληνός, πού είναι ένας άνθρωπος πού σέβομαι και εκτιμώ, όχι μόνο ως πρόσωπο αλλά και για τις γνώσεις του, αναφέρθηκε στο θέμα το θρησκειολογικό τής υποθέσεως. Και επειδή αναφέρθηκε στη Ζάκυνθο ό πατήρ Γεώργιος, θα μου επιτρέψετε να πω κάτι ντοκουμενταρισμένο. Και το ντοκουμέντο είναι πάντα αυτό πού δεν αμφισβητείται και κάνει πιο πειστική την αναφορά.
Η Μασονία έχει δέκα (10) δόγματα (συστήματα οργανώσεως, σ.ο.).Από τα δέκα (10) «τα σπουδαιότερα είναι το Σκωτικό, ισχύον εν πολλοίς εν Ελλάδι, το γαλλικό και τής Υόρκης».Αυτά είναι από κείμενα των μασόνων. «Αι Στοαί του σκωτικού δόγματος έκαστου κράτους συστήνουν την Μεγάλην Ανατολήν» και είναι υπό την προστασία της Μ. Στοάς της Σκωτίας, ή άλλως εποπτεύουσα αρχή ιδίως στην Ελλάδα έχουν την Μεγάλη Στοά της Σκωτίας. Δηλαδή εμείς δίνουμε αναφορά στην ‘Αγγλία. Οι δικοί μας, εκεί υπάγονται. Μεγάλοι διδάσκαλοι των οποίων, κατά κανόνα, είναι οι διάδοχοι τού βασιλικού θρόνου.
Όταν, λοιπόν, κάποτε στη Στοά Ζακύνθου, πατέρα Γεώργιε, έγινε λόγος διαβήμα-τος προς την Αγγλία για την Αυτοδιάθεση τής Κύπρου, ό Μέγας Διδάσκαλος αυτής απήντησε οργισμένος, ο αρχιμασόνος δηλαδή τής Ζακύνθου: «Εδώ πατάτε επί αγγλικού εδάφους και να μην το ξεχνάτε αυτό. Άλλωστε εν τεκτονικοίς κύκλοις του ΟΗΕ διερευνώνται τα σχετικά θέματα. Εκάστη Μεγάλη Ανατολή διατηρεί εκπροσώπους ως πρέσβεις παρά τοις ομοίοις άλλων χωρών».
«Εδώ πατάτε σε αγγλικό έδαφος… και να μη το ξεχνάτε αυτό» είπε ό Μ. Διδάσκαλος σ’ αυτόν πού είπε «να κάνουμε ένα ψήφισμα για την Αυτοδιάθεση τής Κύπρου» τότε, πού σκοτώνονταν ο Καραολής, ο Δημητρίου, όταν ο Αυξεντίου έ-δινε μάχες στην Κύπρο. Τότε πού ο Ελληνισμός αγωνιζόταν για την ελευθερία στην Κύπρο…
«ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ» 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2010
ΜΕΛΕΤΙΟΣ ΑΠ. ΒΑΔΡΑΧΑΝΗΣ
ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ
πηγή: http://pmeletios.com
ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2012/09/blog-post_4.html#ixzz25XLdFQlJ
πηγή: http://pmeletios.com
….Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβριστικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice