Διαφημίσεις

Μέσα σε δέκα χρόνια θα μπορείς να έχεις και να ταξιδεύεις με έναν ιπτάμενο δίσκο, που θα το έχεις στο παρκινγκ  σου!

Αυτά φανταζόταν οι μηχανικοί και αεροναυπηγοί του 1948 όταν οι νέες μεταπολεμικές τεχνολογίες  ανήγαν νέους ορίζοντες και πίστευαν στη ευρύτερη διάδοση τους .

Το όνειρο του ανθρώπου για ένα μέσο φτηνό και αξιόπιστο που θα αντικαθιστούσε το αυτοκίνητο και που θα είχε την δυνατότητα να πετά, σκιαγραφήθηκε εκείνη την εποχή.

Το μεταφορικό μέσο τύπου δίσκου σαν ηδέα δεν ήταν μόνον* από τον Peter Nofi, ένα αξιωματικό του Εμπορικού Ναυτικού και φοιτητής της αεροδυναμικής, που σχεδίασε το 1963 ένα χαμηλού κόστους ιπτάμενο όχημα που εάν έμπαινε σε μαζική παραγωγή, το ιπτάμενο πιατάκι σαν κόστος δεν θα υπερβαίνει τη μέσης τιμής ενός αυτοκίνητου.

Θα μπορούσε άραγε από το 1965 ο απλός άνθρωπος να κατέχει και να πετά με  οχήματα τύπου “Δίσκου” στην γειτονία του;Επεξεργασμένη εικόνα από το Περιοδικό εποχής   Modern Mechanix  τεύχος Μαρτίου 1957

Προγράμματα καναδικής Αεροναυτικής
  AVROCAR 1952-61



Τον Απρίλιο του 1950, το εθνικό Συμβούλιο ασφαλείας των ΗΠΑ ερευνώντας το θέμα των παράξενων  ιπτάμενων  μηχανών των Γερμανώνκαι έχοντας μείνει έκπληκτοι από της ιδιαίτερα πτητικά χαρακτηρίστηκα που είχαν αποφάσισαν  κατά πόσο θα μπορούσαν να τα αντιγράψουν (Συμβατής τεχνολογίας ). Η πρόταση συνεργασίας από την αμερικανική υπηρεσία πληροφοριών έγινε στον  αεροναυπηγό  Miethe  να  εργαστεί την καναδέζικη AVRO 

Τα προγράμματα περιλάμβαναν την εξέλιξη και την αντιγραφή των γερμανικών αεροσκαφών καθέτου απογείωσης της ΒΜW – Focke-Wulf  Various Sack  αναρρίχηση στα 25000 πόδια σε 6 λεπτά, ικανότητα αιώρησης και ευθείας  πτήσης με σχεδόν υπερηχητικές ταχύτητες .Τα γερμανικά πρωτότυπα είχαν αναπτύξει 1,6 μαχ με έτος πτήσης το 1943 .Από το 1949 το πανεπιστήμιο του  Cal Tech (USA) και του Cornell είχαν εκφράσει των θαυμασμό τους για της μηχανές των γερμανών(Απορρόφηση γερμανών επιστημόνων με το πρόγραφα Συνδετήρας)    Στης 20 Φεβρουαρίου 1959, όλα τα προγράμματα AVRO ακυρώθηκαν. Ένας μεγάλος αριθμός μηχανικών προσλήφθηκε  αμέσως στη NASA.


Τα προγράμματα εξέλιξης  για οχήματα τύπου “Δίσκου” σταμάτησαν ,η συνεχίστηκαν μυστικά; 

Τα νέα που έφερε στην δημοσιότητα ο Αμερικάνος παραγωγός ραδιοφώνου Χένρυ Τέιλορ το απόγευμα της 3ης Απριλίου Ι950 ήταν μια πραγματική αποκάλυψη, που έφερε το κοινό των Ηνωμένων πολιτειών σε μια κατάσταση  πραγματικής ευφορίας, μετά την ανησυχία που είχε εξαπλώσει η εμφάνιση των UF0.
Οι ιπτάμενοι δίσκοι όπως δήλωσε ο ρεπόρτερ, ήταν εξωγήινοι αλλά δύο τύποι  απόρρητων Αμερικάνικων στρατιωτικών εφευρέσεων! Ο πρώτος, ήταν ένας αυθεντικός δίσκος που άφηνε έναν ήχο  σαν σφύριγμα καθώς πέταγε στον αέρα, μπορούσε να ανέβει σε ύψος  30.000 ποδών και ακόμα περισσότερο. Επίσης μπορούσε να κατεβεί  αυτόματα στα 1500 πόδια και να καταστραφεί από αυτόπροκαλούμενη   έκρηξη στον αέρα.
Αυτά ήταν κυκλικά σκάφη Χωρίς φτερά που μπορούσαν να πετάξουν με φοβερά μεγάλη ταχύτητα. Όσοι τα είδαν, είπαν ότι έμοιαζαν με ιπτάμενο πούρο, αλλά  στην πραγματικότητα οποιοδήποτε κυκλικό αντικείμενο που κινείται με τόσο μεγάλη ταχύτητα θα φαινόταν επιμηκυμένο, τόσο εξαιτίας του αέρα που θα το ακολουθούσε, όσο και  άλλων  περίπλοκων οπτικών φαινομένων.  Τα αλλά αντικείμενα που πολλοί  θεώρησαν ιπτάμενους δίσκους ήταν στην πραγματικότητα τα Ιπτάμενο Φάντομ, αεριωθούμενα αεροσκάφη όπως το ΧF-5U τα οποία το Αμερικανικό Ναυτικό είχε παραδεκτή πως Βρίσκονταν εξέλιξη. 
Ο Τειλορ  εξήγησε ότι τα Φάντομ δεν προέρχονταν από τον πλανήτη Άρη, ούτε και από τη Ρωσία, αλλά  από το.. Μέριλαντ και δήλωσε ότι δεν του επιτρεπόταν να αναφέρει τους λόγους για τους  οποίους κατασκευάστηκαν, γιατί ήταν απόρρητοι.
Τέλος, έδωσε και κάποιες οδηγίες σε περίπτωση που οποιοδήποτε έβρισκε κάποιον ιπτάμενο δίσκο πεσμένο στο έδαφος!   (αν βρείτε κάποιον ιπτάμενο δίσκο στο έδαφος, κάτι που είναι μάλλον απίθανο αφού όλη τους  τους είναι κατασκευασμένοι  από υλικό  που καταστρέφεται στον αέρα ύστερα από κάποια συγκεκριμένη ώρα, θα Βρείτε τυπωμένες με μαύρα γράμματα τις ακόλουθες λέξεις: “Στρατιωτικό απόρρητο της πολεμικής Αεροπορίας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

 Έπειτα έναν αριθμό  και τις εξής οδηγίες: Οποιοσδήποτε προκαλέσει ζημία ή αποκαλύψει την περιγραφή ή την τοποθεσία που βρέθηκε αυτός ο πύραυλος, θα υπόκειται σε ποινική δίωξη από την Κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών.

Οι  μυστικές εκθέσεις που αποταξινομούνται πρόσφατα στις ΗΠΑ παρουσιάζουν ότι η Σοβιετικοί έχουν σε αυτόν τον τομέα  ανάπτυξη αντίστοιχα πειραματικά αεροσκάφη .Όλα αυτά προέρχονται από τη κληρονομιά  των γερμανικής τεχνογνωσίας  και  των συλληφθέντων γερμανών




NASA & Φακοειδή επανεισόδου ατμοσφαιρικά οχήματα

Για το 1959-1964,η NASA και η Πολεμική Αεροπορία των Η.Π.Α. θεώρησε  καλό να χρησιμοποιήσει επανδρωμένα (πιατάκια) στο διάστημα. Ο Alan Kehlet ήταν αεροναυπηγός στη NASA και διαδραμάτισε έναν σημαντικό ρόλο στη NASA’και την επιτροπή προγραμμάτων  η οποία καθιέρωσε το αμερικανικό διαστημικό πρόγραμμα για το 1960′.  Η αποτυχία καθιέρωσης, ενός φακοειδούς επανδρωμένου  διαστημικού σκάφους,  το 1959 δεν άλλαξε  και την χρήση του. Τέτοιου είδους αεροσκάφη θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως κάψουλες διαφυγής.  21/9/08Το σχέδιο χαρακτηρίζονταν ως απόρρητα από το 1962 και αλλά τον  Δεκέμβρη του 1999 αποχαρακτηρίστηκε από τον τομέα του North American Aviation. Η έκθεσή του LRV το ανέφερε ως επιθετικό οπλικό σύστημα με σκοπό τη σκοπιμότητα ανάπτυξης ενός συστήματος αντιπυραυλικής άμυνας με βάση τους ιπτάμενους δίσκους (φακοειδή οχήματα). Παρά το γεγονός ότι Pye Wacket τερματίστηκε από το 1961,η  έρευνα είχε δείξει ότι τα φακοειδή οχήματα που διέθεταν χαρακτηριστικά επανεισόδου στην ατμόσφαιρα, η έρευνα προχώρησε παραπέρα προς την ανάπτυξη   φακοειδών επανδρωμένων οχημάτων επανεισόδου στην ατμόσφαιρα κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960 και του ’70.Σύμφωνα με την έκθεση το LRV ήταν 40-πόδια μακρύ και μερικά πόδια ψηλό. Τα έγγραφα ανέφεραν ότι θα μπορούσε να υποστηρίξει ένα πλήρωμα τεσσάρων ανδρών για έξι εβδομάδων σε τροχιακές αποστολές με πρόωση από έναν πυρηνικό πυραυλοκινητήρα. Επίσης το σκάφος θα πρέπει να περιλάμβανε και ένα ενσωματωμένο πυρηνικό αντιδραστήρα για την παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.

Η ύπαρξη του προγράμματος LRV μπορεί να καταστήσει πειστική την θεωρία ότι τα UFO ήταν το LRV αλλά, τα χαρακτηριστικά πτήσης του LRV, όπως περιγράφονται από τα έγγραφα, μοιάζουν περισσότερο με μια τυπική τροχιακή κάψουλα της εποχής του 1960 παρά τα ταχύτατα χαρακτηριστικά πτήσης και ξαφνικής αλλαγής ταχύτητας από τα UFO

http://en.wikipedia.org/wiki/Lenticular_Reentry_Vehicle


Άλλο εξελιγμένα πρόγραμμα της AVRO – NASA ήταν το
  PROJECT SILVERBUG & LADYBIRD & Y2

26 6 2011  UFO 4 herbaultfrance1972 copy.jpg (77209 bytes)Στις 25 Οκτωβρίου 1955, ο γραμματέας Donald Quarles της Πολεμικής Αεροπορίας των Η.Π.Α. διοργάνωσε μια συνέντευξη τύπου στο Πεντάγωνο στο οποίο έδωσε πληροφορίες για το USAF-funded projectένα  πρόγραμμα της Avro (Καναδά) που αφορούσε μια υπερηχητική, κάθετης απογείωσης και προσγείωσης  (VTOL)  αεροσκάφους τύπου δίσκου. Γνωστό στην Πολεμική Αεροπορία με τον αριθμό συμβάσεών  MX- 1794, και με τα ονόματα κωδικών “Ασημένιο ζωύφιο”
Οι γερμανοί από το  1941 -45 εξέλιξαν και  χρηματοδοτούσαν  τον ρουμάνο φυσικό  H.M. Coanda)     με (ευρεσιτεχνία Ν, 2108652 για την κατασκευή και εξέλιξη ενός ταχύτατου καθέτου απογείωσης υπερηχητικού αεροσκάφους. 

Στις φωτογραφίες αριστερά εικάζετε ότι διακρίνονται σε πτήση διάφορα μοντέλα του αρχικού πρωτότυπου του “Ασημένιου ζωυφίου”   

        
Ο νέος τύπος αεριωθούμενων αεροσκαφών τροφοδοτείται από στροβίλους και αναμένεται  απογειώνετε και να προσγειώνετε κάθετα, επίσης θα είναι σε θέση να αιωρηθεί. Θα μπορεί να ταξιδέψει με 1.500 κόμβους και να έχει μια εμβέλεια 15.000 ναυτικών μιλίων. 
Δείτε όλο το φάκελο  (2.4MB)projectsilverbug

Project Silver Bug – Wikipedia, the free encyclopedia


Ιπτάμενοι δίσκοι & Στρατηγικό πρόγραμμα κατασκοπίας  “Pepp “

Το 1968- πρόγραμμα της NASA (PEPP),ειναι  μια προσπάθεια κατασκευής ενός μη επανδρωμένου οχήματος τύπου δίσκου με προορισμό την πτήση σε υψηλά στρώματα της ατμόσφαιρας   (κατασκοπία πιθανό πρόγραμμα κορόνα)  Το όχημα με ένα τεράστιο μπαλόνι ανυψωνόταν  σε ύψος πάνω από 100.000. Κατόπιν με τους  πυραύλους επιτάχυνε σε υπερηχητικές ταχύτητες διανύοντας τεράστιες αποστάσεις κάνοντας ολίσθηση . Κατόπιν περισυλλεγόταν με αλεξίπτωτα . Το πρόγραμμα εικάζεται ότι έλαβε χώρα σε αποστολές κατασκοπίας επάνω από την σοβιετική ένωση με σημείο εκτόξευσης  την Τουρκία και σημείο περισυλλογής την Νορβηγία. Το σκάφος θεωρείτε απόρρητο ακόμη και σήμερα πρόγραμμα της NASA (PEPP),ειναι  μια προσπάθεια κατασκευής ενός μη επανδρωμένου οχήματος τύπου δίσκου με προορισμό την πτήση σε υψηλά στρώματα της ατμόσφαιρας   (κατασκοπία πιθανό πρόγραμμα κορόνα)  Το όχημα με ένα τεράστιο μπαλόνι ανυψωνόταν  σε ύψος πάνω από 100.000. Κατόπιν με τους  πυραύλους επιτάχυνε σε υπερηχητικές ταχύτητες διανύοντας τεράστιες αποστάσεις κάνοντας ολίσθηση . Κατόπιν περισυλλεγόταν με αλεξίπτωτα . Το πρόγραμμα εικάζεται ότι έλαβε χώρα σε αποστολές κατασκοπίας επάνω από την σοβιετική ένωση με σημείο εκτόξευσης  την Τουρκία και σημείο περισυλλογής την Νορβηγία. Το σκάφος θεωρείτε απόρρητο ακόμη και σήμερα 
Δείτε: 
Αποχαρακτηρισμένα πρώην απόρρητα  αρχεία από την NRO & CIA για τα πρόγραμμα Corona που παρακολουθούσε στενά τη ΕΣΣΔ και την Κινά http://www.nro.gov/foia/LibraryListingSQL.aspx    

Η εξέλιξη των ιπτάμενων δίσκων;
  TR – 3B/A   
Θα μπορούσε να υπάρχουν απόρρητα ιπτάμενα μέσα που αποστολή έχουν την κατασκοπία και την επιτήρηση των εθνών;Πολλοί πιλότοι μαχητικών αεροσκαφών  έχουν αναφέρει, την αναγνώριση άγνωστων μεγάλων  διαστάσεων ιπτάμενων αντικείμενων, που ήταν αδύνατων να αναχαιτίσουν. Ένα από τα “αόρατα” ιπτάμενα οχήματα που τα περιβάλει ο μύθος είναι και το TR-3B με κώδικα ονομασίας  (Astra) Το όχημα εικάζετε ότι είχε την πρώτη λειτουργική πτήση αναγνώρισης στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Το ιπτάμενο όχημα έχει παρατηρηθεί αρκετές φορές στην βόρια Αγγλία και ο στρατηγικός ρόλος του είναι μυστηριώδης. 


Το τριγωνικό αεροσκάφος κινείτε από συμβατή πυρινοκινητή ηλεκτρική αεροδιαστημική τεχνολογία, που αναπτύχθηκε και εξελίχτηκε στην διάρκεια το 1955 για τακτικά στρατηγικά αεροσκάφη  Το TR-3B έχει ένα εξωτερικό περίβλημα που είναι αντιδραστικό στα Radar διέγερσης και μπορεί να αλλάξει αντικατόπτρισεις, στο ραντάρ, δείχνοντας σαν ένα μικρό αεροσκάφος, ή ένα ιπτάμενο κύλινδρο – ή ακόμα και πλήρη απόκρυψη.

Η τεχνολογία του σκάφους  MFD δημιουργεί ένα μαγνητικό πεδίο δίνης, το οποίο διαταράσσει και  εξουδετερώνει το βάρος του οχήματος κατά 89 τοις εκατό. Αυτό προκαλεί το αποτέλεσμα να καταστεί το όχημα εξαιρετικά ελαφρύ και μπορεί να έχει υψηλές επιδόσεις .

Στης 14/3/2010 Ο Andy Hadlington παρατήρησε και βιντεοσκόπησε αυτό το σιωπηλό τριγωνικό άγνωστο ιπτάμενο αντικείμενο από το παράθυρο του γραφείου του.
Το μυστήριο γκρίζο αντικείμενο “γλιστρούσε” ήρεμα επάνω από τη κατοικήσιμη περιοχή Knowle,του Μπρίστολ, στης 5.30pm την Κυριακή χωρίς τον παραμικρό ήχο.Οι εμπειρογνώμονες UFO  προσπαθούν να ελέγξουν την αναγνώριση και ελπίζουν να μιλήσουν στους περισσότερους μάρτυρες για το μυστηριώδες  επεισόδιο.
Ο Συγγραφέας Andy,Η. ανέφερε. “Ήταν το πιο παράξενο πράγμα που έχω δει στη ζωή μου.” “Καθόμουν στο γραφείο μου και το είδα με τη γωνία του ματιού μου.” “Δεν είμαστε μακριά από τον αερολιμένα έτσι σκέφτηκα ότι θα μπορούσε  να είναι ένα αεροπλάνο.” 
“Όταν το πρόσεξα πιο καλά, είδα ένα τριγωνικό μεγάλο αντικείμενο να χαμηλώνει επάνω από τα σπίτια ,ήταν συναρπαστικό.” “Δεν υπήρξε κανένας ήχος και έτρεξα κάτω στον κήπο για να δω όπου πήγε αλλά δεν θα μπορούσα να δω τίποτα.”

ΠΗΓΗ ΕΡΕΥΝΑΣ: www.huforc.gr

http://katohika.gr/2011/07/02/ufo-17/ Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek