Διαφημίσεις

Στην περιβαλλοντική επίδοση της Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων, στην ανάπτυξη τεχνολογιών για την υλοποίηση του εννοιολογικού περιεχομένου της «ηλεκτρονικής ναυτιλίας» (e-maritime) και στη διαμόρφωση των αναγκαίων πολιτικών για την ανάπτυξη των ευρωπαϊκών λιμένων, επικεντρώθηκε η πρόσφατη συνεδρίαση του Άτυπου Συμβουλίου Υπουργών Μεταφορών της ΕΕ (Αμβέρσα, 15-16 Σεπτεμβρίου 2010), όπου η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε από τον Γενικό Γραμματέα Ναυτιλίας και Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, Αθανάσιο Χριστόπουλο, ο οποίος συνοδευόταν από στελέχη της Διεύθυνσης Ναυτιλιακής Πολιτικής και Ανάπτυξης.Διαβάστε περισσότερα

Το προς εξέταση θέμα του Άτυπου Συμβουλίου Υπουργών Μεταφορών ήταν η «Ολοκλήρωση των θαλάσσιων μεταφορών εντός του συστήματος των Πολυτροπικών Μεταφορών και της διαχείρισης της Εφοδιαστικής Αλυσίδας της ΕΕ» (Towards full integration of waterborne transport into the EU transport and Logistics chains).
Ο κ. Χριστόπουλος για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, υποστήριξε ότι η ναυτιλία θα συνδράμει κατά το μέρος που της αναλογεί ενώ τόνισε ότι η Ελλάδα έχει εκφράσει αντιρρήσεις, επί της αρχής, για την υιοθέτηση περιφερειακών λύσεων σε ευρωπαϊκό επίπεδο ούτως ώστε να αποφευχθούν μέτρα που τελικώς θα θέσουν την Ευρωπαϊκή ναυτιλία σε δυσμενέστερη μοίρα.
Η ελληνική θέση εδράζεται στο επιχείρημα ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία δραστηριοποιείται παγκοσμίως και η λειτουργία της δεν μπορεί να ρυθμίζεται από εθνικά ή περιφερειακά όργανα. Νομοθετικά μέτρα που θα έχουν εφαρμογή σε εθνικό ή ευρωπαϊκό επίπεδο δύνανται να πλήξουν καίρια όχι μόνο την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας έναντι άλλων μέσων μεταφοράς στο εσωτερικό της ΕΕ αλλά πολύ περισσότερο την ανταγωνιστικότητα του ευρωπαϊκού στόλου που δραστηριοποιείται σε ένα, έντονα, ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον.
Αναφερόμενος, δε, στην εφαρμογή καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων στον τομέα των θαλασσίων μεταφορών, τόνισε ότι σε επίπεδο ΕΕ η κοινότητα χρηστών της εμπορικής ναυτιλίας κατέχει σε συνάρτηση με τη θαλάσσια παρακολούθηση το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, δεδομένης της ύπαρξης του κοινοτικού κεκτημένου και της ύπαρξης συγκεκριμένων μηχανισμών και προγραμμάτων εφαρμογής (AIS, LRIT, SafeSeaNet, THETIS, CleanSeaNet κ.α.) καθώς και αντίστοιχων κοινοτικών χρηματοδοτήσεων, υπογραμμίζοντας τον πρωταρχικό ρόλο της EMSA και της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών της Ευρ. Επιτροπής (DG MOVE) .
Τέλος, με ιδιαίτερη έμφαση, αναφέρθηκε στο ζήτημα της δημιουργίας ενός ομοιόμορφου καθεστώτος ευθύνης και αποζημίωσης σε επίπεδο ΕΕ υπογραμμίζοντας τις επιφυλάξεις της χώρας μας. Στο πλαίσιο αυτό τόνισε ότι η υιοθετηθείσα Δ.Σ. UNCITRAL (Rotterdam Rules), την οποία έχει υπογράψει η χώρα μας με την επιφύλαξη της μετέπειτα κύρωσης της, αποτελεί το κατάλληλο διεθνές νομικό όργανο, το οποίο δύναται να καλύψει επαρκώς τις πολυτροπικές μεταφορές και στο εσωτερικό της ΕΕ με βάση την ύπαρξη ενιαίου καθεστώτος αστικής ευθύνης σε παγκόσμιο επίπεδο.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *